- Yettel topik
- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
01 McLaren Mercedes Lewis Hamilton 693.5*
02 McLaren Mercedes Heikki Kovalainen 697.0*
03 Ferrari Luca Badoer 691.5*
04 Ferrari Kimi Räikkönen 655.0
05 BMW Sauber Robert Kubica 649.0
06 BMW Sauber Nick Heidfeld 655.0
07 Renault Fernando Alonso 684.4*
08 Renault Romain Grosjean 704.7*
09 Toyota Jarno Trulli 656.5
10 Toyota Timo Glock 648.5
11 STR Ferrari Jaime Alguersuari 704.5*
12 STR Ferrari Sébastien Buemi 685.0*
14 RBR Renault Mark Webber 658.0
15 RBR Renault Sebastian Vettel 662.5
16 Williams Toyota Nico Rosberg 670.0
17 Williams Toyota Kazuki Nakajima 706.1*
20 Force India Mercedes Adrian Sutil 678.5*
21 Force India Mercedes Giancarlo Fisichella 648.0
22 Brawn Mercedes Jenson Button 694.2*
23 Brawn Mercedes Rubens Barrichello 644.5Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ha lenne Buttonnak egy komoly, kiegyensúlyozott ellenfele, már régen nem ő vezetné a pontversenyt. Szerintem pár futam múlva már köze sem lesz a VB címhez...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #73 üzenetére
Ha holnap Kimi a rajtnál hoz legalább 2 helyet, akkor szerintem esélyes lehet a futamgyőzelemre. Ez az ő pályája, tavaly se mutatott semmit edzéseken, versenyen meg végig vezetett, amíg le nem esett az eső. Bízom benne
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #77 üzenetére
De előzni biztos nem fogják, mert mögötte a mezőny második fele is 1 kiálláson lesz
Sutil kérdéses, de szerintem Ő is.mod: 44 körös a verseny
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Az a baj, hogy az első kanyarig nem igazán jelent előnyt a KERS. Valszeg nem is használja majd Kimi, mert ott akkora lesz a tülekedés, hogy nincs értelme + hamar jön a féktáv. Orúzsig vezető részen viszont tolhatja, hogy a kanyart elhagyva tapadhasson a szélárnyékra. Csak két olyan előzés kell, mint amit tavaly csinált az első 2 körben
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
oddsok a futamra:
Jarno Trulli (ITA/Toyota) 3.80
Kimi Räikkönen (FIN/Ferrari) 4.00
Rubens Barrichello (BRA/Brawn GP) 6.50
Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 7.00
Nick Heidfeld (GER/BMW-Sauber) 9.00
Giancarlo Fisichella (ITA/Force India) 13.00milyen idő várható a futam idejére?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Tippem a futamra:
1. Kimi
2. Trulli
3. VettelStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Most lett vége a Porsche Supercup-nak, napos idő van.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Hiába gyengébb az autó, Spa Mestere ismét bizonyított!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Van pár ember, aki nem tudja feldolgozni, ha egy Ferrari nyer. Meg kell nézni most hányan röfögtek be ide a topikba, akik eddig kussban voltak És ráadásul a full sablon Ferrari = FIA szöveget tolják még mindig, ez a legviccesebb az egészben. Bohócok, legalább van min röhögni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #412 üzenetére
Jó vidi, thx
Kimi nagyon sok tempót hozott Kubicán az orúzsban, jobban bevállalta
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Jean Todt és Schumacher egy titkos rádió frekvencián sulykolták Kimibe a rajt után, hogy szándékosan menjen le az ideális ívről, szedje fel a koszt, kockáztassa azt hogy keresztbe áll bukótérben. A Ferrarinál ez már csak így megy
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Szomorú látni, hogy még mindig ennyi hülye van..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Montezemolo:
"Nagyon boldog vagyok Stefano Domenicallival, az egész csapattal, és valamennyi szurkolónkkal együtt. Nürburgring óta valamennyi futamon sikerült dobogóra állnunk. Kimi kitűnően vezetett, demonstrálva tehetségét a bajnokság legcsodálatosabb pályáján. Nagyon szép születésnapi ajándékot adtak nekem!"
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #634 üzenetére
semmi....
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #658 üzenetére
Én is a McLarenre tippelnék, nem értem hogy a kedves retekklubbos szakértőgárda hogyan meri egy kalap alá venni Spa-t és Monza-t. Spa egy teljesen aero pálya, míg Monzában az autók mechanikai tapadása, és az autó "kerékvetőről való el nem pattogása" számít. Nagyon komolyan kell támadni a kerékvetőket. Ez utóbbiban a McLaren hagyományosan jó. Mondjuk ebben az évben szinte mindenhol borult a papírforma, csak Spa-ban nem (a nyertest illetően)
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #673 üzenetére
"Tudod melyik autónak van Monza speciális aeroigényeihez legjobban passzoló orra, ami már Spában is sokat számított?"
+ a BMW-nek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Belgian Grand Prix Gallery - Ferrari
Nagyobb felbontásban: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #679 üzenetére
Logikusan az első sikán és a Lesmo 2 kijáratánál kéne nyomogatni, mert ott a legkisebb a kanyarkijárati sebesség, ahhoz képest hogy mekkora egyes jön utána. És tényleg, belegondolva hogy az első sikán kijáratánál mennyire tempót vesztve jön ki az ember... kurva sokat fog jelenteni a +80 ló, mert egy rajthoz hasonló gyorsulást kell produkálni kevesebb mint 100km/h-ról.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #682 üzenetére
Brawn-ok, Red Bull-ok megint kullognak majd?
Vicces, hogy Kimi az elmúlt 3 futamon több pontot szerzett, mint a VB jelenlegi első 3. helyezettje összesen
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ha a Ferrari nem állt volna le a fejlesztésekkel és hamarabb jöttek volna a jó eredmények... Főleg Button tanárúr jelenlegi teljesítményét nézve, nem lenne nagy munka behozni egy 20-25 pontos hátrányt 4-5 futam alatt. De már késő.
Idén nem Monzában lesz a bejelentés, hanem Abu Dhabi-ban.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
The King of Spa - Kimi Raikkonen
Haverom készítette a videot
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Mallya:
"Szeretnék köszönetet mondani Giancarlónak az elmúlt másfél év munkájáért, és hogy megszerezte az első pontjainkat. Fontos tagja volt a csapatunknak és szeretnék neki minden jót kívánni."
Fisi:
"Köszönettel tartozom Vijay Mallyának, aki lehetőséget biztosított arra, hogy a Ferrari színeiben versenyezzek. Mindig is erről álmodtam. Bízom benne, hogy sikerült hozzájárulnom ahhoz, hogy a Force India megvalósíthassa a terveit."
Én azt hittem, hogy ez csak amolyan kölcsönszerződés, de nem úgy hangzik
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz madstunt #760 üzenetére
"nem akarok vitát szítani de nem tudom mi értelme van ennek a fisi szapulásnak"
Ferrariba Barika óta kizárólag klasszis versenyzők ülnek. Fisi minden, csak nem az.. csupán ennyi a bajom. Úgy gondolom, hogy ez elég nagy presztízsveszteség a Ferrarinak.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Fisichella: A hetedik mennyországban érzem magam
Nem gondoltam volna, hogy ennyi fog neki örülni. Átülni egy lassabb autóba
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Azért arra kíváncsi leszek, hogy az időmérőn a gyorskör megkezdésekor mennyi lesz a különbség tempóban egy KERS-es és egy KERS nélküli autó kezdősebessége között. Mert a KERS-es autó már a parabolicaban küldeni fogja a cuccot a rajt/célegyenesig, ahol újra megkapja a 100%-os töltöttséget.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ha visszanézed a 2004-2005-ös idényt, láthatod hogy edzéseken a top speed átlag 360km/h volt, de nem volt ritka a 365 sem. V8-as motorokkal ez már leesett 345-350 közé. Az a baj, hogy a versenyen, szélárnyékban elért csúcssebességekről nincs adatbázis. Nagyon kíváncsi vagyok hogy idén miket mérnek majd
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia