Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- LTE frekvenciák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #50187 üzenetére
Schumacher nyitott szárnya mondjuk nem tudom hogy egyáltalán feltűnt volna-e Mezeinek valaha.... még Wébernek is fél kör kellett hozzá meg hogy telibe mutassák a szárnyat.. egyébként az eddigiekhez képest összességében jobb volt, nézd vissza az eddigi futamokat!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #50201 üzenetére
Erre mondtam, hogy még a Brundle és Croft is bevállal néha ilyeneket, pedig elvileg az már a top.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
rocket
nagyúr
Ismetles most kezdodik az M2-on
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
X3B6O0X
aktív tag
-
AMD Power
titán
Király voltál Lewis! Csak így tovább!!
-
Dr. Romano
veterán
Elment ez a futam. Grat a 7. győztesnek és sajnálom hogy Alonsot ennyire elb..rontották. A super DRS Schumi verdáján túl szuper volt ahhoz hogy versenyezni tudjon vele, szomorú ez a pech sorozat (nem is csodálom, hogy egyből bement a lakóverdába és nem maradt a csapattal).
Button meg.... nem is értem.Jah és a Bajnokok F**át egy életre megutáltam
[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
Peat;)
veterán
Mezei sajnos nem a futamra figyel elsősorban, hanem a dumára, így persze sokszor keveri a dolgokat, nagyon körülményesen akar fogalmazni, illetve a futam adott szakaszaiban teljesen érdektelen dolgokat mond el. Kb ennyi a baj vele. Vagy görcsöl vagy a saját feje után megy ezt nem tudom, Wéber lehetne kicsit rámenősebb, a hibáknál jó lenne ha rögtön kiigazítaná és nem finomkodva néhol ráhagyva állna a dologhoz.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Peat;) #50209 üzenetére
Tökéletesen leírtad
Akinek egyébként hiányozna Gyuszkó muszkó, az nézzen DTM futamokat a Sportklubon!
littlelion21: egyébként meglepően jól kommentálta a legutóbbi A1 Ringes futamot, mármint ahhoz képest amit F1-ben művelt... persze itt is volt olyan hogy ment az akció, és közben néma csend meg nem esett le neki hogy mi történik aztán egyszer csak elkezdett visítani
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
littlelion21
addikt
válasz Motion_Blur #50210 üzenetére
Nemá', azt az állatot még foglalkoztatják valahol...?
-
Mastre
tag
válasz ViiiiktorOC #50179 üzenetére
Én csak 7-et, de az "A FAL" említésekkel bőven lehetett annyi
Vagy csak szimplán aludtam -
shteer
titán
-
AMD Power
titán
Szegény Button csak a 16-ik lett. Pár futam alatt el is úszott szerintem a VB-e.
-
lenox
veterán
válasz Oliverda #50187 üzenetére
Hat nem tudom, Mezei ket mondatot nem tud ugy elmondani, hogy ossze ne keverne a versenyzoket, meg annyi logikaja nincs, hogy ha a RB lassu az egyenesben, akkor ha a DRS ellenere nem eloz, akkor az vajon miert van? Persze, Weber erosen felhuzza, de mindenesetre Mezei nem is ert hozza, meg esze sincs, nagyon jott tenne, ha lecserelnek.
Mondjuk a radios 'Vigyazz Majkul, nyitva a szarny' uzenetet mindketten ignoraltak, pedig eleg ertheto volt, de mondjuk egyet-egyet mindenki hibazhat. -
lenox
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz attisx #50222 üzenetére
No igen, de igazat megvallva ilyen kaotikus idényre senki nem számított.
Oliverda: A tavalyi év alapján, és az első futam alapján is ez simán kinézett Hamiltonnak. Button hirtelen óriási visszaesést produkált, aminek egyszerűen nem értem az okát.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
#70869248
törölt tag
Valami erősen nem stimmel nála, mert a legfontosabb szektorban nagyon gyenge az elért sebessége, a tapadással nem lehetett baja, stratégiája az Hamilton-hoz közeli..szinte azonos, majd megnézem milyen állapotú azonos gumikat használtak.
A leggyorsabb köre is Hamilton-hoz mérhető....egyedül ott bukott, de nagyot, hogy nem tudott előrelépni, nem tudott előzni a 3. szektor DRS szitujában...
pont az a 4-5km/h hiányzott, nem sok, de ha pl az előzendő autónak akár DRS-l akár anélkül jó/jobb a végsebessége az már csúnya tud lenni...márpedig ott a Marussia és HRT autókon kívül mindenkinek jobb volt a helyzete mint Webber-nek. -
proof88
addikt
Alonso fészbuk:
Before anyone is confuse; It was unexpected high degradation at the end, but strategy undoubtedly the best one! The same of Gros or Perez..
-
MPowerPH
félisten
válasz proof88 #50234 üzenetére
Igenis, meg nem is... Vettel előtt ki kellett volna hozni, mielőtt Hamilton megelőzte. Ha már feltették ruletten a biztos 2. helyet... De az is lehet, hogy Hamiltont támadni tudta volna. Szóval kár ezt szépíteni, kész csőd. Úgy fogalmaznék, ez a pont amit itt elbuktak még hiányozhat a végelszámoláskor.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Misi 007
Közösségépítő
Érdekes hogy ha Webber lenne most ilyen lassú mint Button akkor pár okos rögtön megmondaná hogy mert nem kapja meg ugyanazt a technikát a bullnál.
De ha megfordítjuk a dolgot a McLarennél vajon ugyanazt a technikát kapja Button? -
-
MPowerPH
félisten
válasz Vigneau #50238 üzenetére
Szerintem is, főleg hogy az elején, a jóval melegebb aszfalton, és jóval nehezebb autóval is bírtak 18 kört azzal a gumival, igaz akkorra már érezhetően belassultak, persze ne ilyen drasztikusan.
Egyébként mindent meg lehet magyarázni.... Valszeg azt is megtudják majd, hogy ezzel a csapatvezetéssel ilyen kiváló pilóta mellett miért nem tudtak egyéni VB-t nyerni már 5 éve...
DopeBob: Azért, mert akik a boxban ülnek, azok dilettáns, szerencsétlen idióták.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-Mike-
addikt
Még Monacora jósoltam egy 10. helyet a sorminta miatt de már lassan jöhetne legalább egy befejezett futam legalább mert ez így..hááát.... MSC
-
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #50234 üzenetére
szvsz akkor is hibás döntés volt, a pontverseny szempontjából az hogy Hamilton nyer nem akkora gubanc...és még ez sem volt biztos, a McLaren és Ferrari munkáját nézve a pit-ben.
2.6 másodpercre volt Hamilton-tól mikor az az 50. körben kirombolt kereket cserélni, Vettel-től is 3 másodpercre..
Utólag okoskodva, kinyomja a gumiból ami még benne van, és bejön ő is kereket cserélni, Vettel meg (mivel ezek szerint őrá figyeltek) csináljon amit akar.
De annyira Vettel-t nézték, hogy inkább lekövették, azaz kint maradtak...de még Hamilton első friss gumis köreit látva is lett volna lehetőség reagálni, viszonylag rövid pit..
De bent ragadtak a szituban...és teljesen lefagytak szvsz...lesték hogy mi lesz, Vettel-nél legalább volt vér kihozni, az nagyon jó húzás volt akkor.
ők nem fagytak bele a szituba...Alonso-t pedig csak egy kör választotta el attól hogy szvsz 9. legyen, Rosberg-Webber-Kimi már nagyon közel volt. -
#70869248
törölt tag
válasz Misi 007 #50236 üzenetére
Button-nál sztem vagy a gumimelegítés a probléma, illetve a jó tartományba hozás és ott tartás.
...vagy pedig a McLaren nagyjából megfejtette a gumikat, és az ilyen irányú fejlesztései nem igen jönnek be Button-nak.
De az látszik hogy ki-ki esik az ideális üzemmeleg tartományból a gumikat nézve.
Van amikor egész jó a tempója, aztán elesik tőle. -
#70869248
törölt tag
válasz -Mike- #50245 üzenetére
Nem gondolom hogy kizáró ok....az hogy a gumi gyorsan elkopik eredeztethető onnan hogy nem ideális hőtartományban mozog.
Megnézve Lewis qual-s köreit, és Jenson qual-s köreit tök mások...Lewis egy gyors kör egy lazább kör egy egy gyors kört sormintában nyomja ahogy Button is, de Button sokkal jobban visszaesik a lazább/gumihűtési körében...tök más.szerk: a lágyon meg tök fordítva
szuperlágyon Button hűti nagyon vissza, sima lágyon meg Hamilton.
pl. Grosjean és Kimi a sima lágyon két gyors kört futnak egymás után, a szuperlágyon sormintáznak ők is...de sokkal kisebb a két versenyző különbsége.[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Szerintetek nem az van itt MSC háta mögött, hogy előre le van beszélve a visszavonulás? Úgy gondolom, hogy a szerelők le vannak beszélve, hogy elb@sszák a kocsit mindig, és időzítik, hogy a verseny közepe-vége fele essen ki.
Elég csak ezek az ici-pici hibák, de hozzájön, hogy ki is lökik, hatalmas rajta a nyomás, bizonyítani akar, el van terjedve a sajtó a visszavonulásával, stb. Végeredmény: Elege lesz ebből, és év végén visszavonul.
Másik lehetőség: Megy a Mercivel szépen, jó a tempó, pariban van a címért, Rosberg-gel adok-kapok, megy a csata, néha a dobogót is elcsípi MSC, de pl. Monaco-t megnyerni, szépen megy az évad, VB nem lesz, de ott van a topban, és jövőre is marad. Ez lenne jó nekem
Szóval lehetséges az szerintetek, hogy ez direkt van így megcsinálva? Vagy ez csak egy hülyeség?
Azért is gondolom, mert az egész mezőnyből lassan 2 év alatt senkinek sem szorult még be DRS, és le is merném fogadni, hogy Rosberg-nek egész évben nem fog.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Szerintem ez az elmélet túl extrém. Ámbár a beszorult DRS nagyon veszélyes is lehet, mivel az autó így jóformán irányíthatatlan. Pl. ha az Eau Rouge -ban így beragad, akkor abból elég csúnya bukás lehet. Tiltsák be a DRS-t.
Schuminak már volt vele idén gondja, de akkor ha jól tudom nem akart kinyílni az IM-en. Rosberget eddig elkerüli minden technikai malőr.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
#70869248
törölt tag
Ez akkora negatívum a Mercedes-nek hogy szvsz elképzelhetetlen.
...hát már most is nagyon gáz, olyan negatív reklám mint ház...a csapat megint bocsánatot kér Schumacher-től...pfff.
Mercedes akkora presztizs veszteséget szenvedett el az elmúlt években az autópiacon, hogy szvsz őrültség lenne.
Csak gondolj bele mit jelent a Mercedes név ma, és mit jelentett...mondjuk az A osztály megjelenése előtt. -
giigz
veterán
Akkor meg csináljanak már valamit.
-
lenox
veterán
Nekem inkabb az jutott eszembe, hogy szep gondolat volt, hogy a Mester nemet, es nemet kocsiban nyomja, de mint latjuk, valami nem megy, es nem Sumakkal van a gond, szoval cserelni kene a csapatot. Pl. egy Kimi vs Sumi a Lotusban poen lenne, par regi pletykanak is pontot tenne a vegere. Bar a Lotus pont inkabb becsodolni fog lassan, szoval lehet, hogy nem a legjobb lo...
-
werszomjas
őstag
Nem hiszem, hogy Schumi még ezek után csapatot vált, sztem ha nem marad a Mercinél, akkor sehol, inkább visszavonul (ismét)
Szégyen azért ez a németeknek, a nagy precizitás.... nem tudnak egy olyan autót adni neki amivel körbe ér 1 futamon
Tavaly még rosszabb volt a Merci, akkor Schumi azért nem tudta megmutatni, hogy mit tud, most már azért jobb a helyzet, a sebesség talán meglenne, de....
Szeretném végre megnézni, hogy egy versenyképes nem több sebből vérző autóval mire menne Schumi az elejében, főleg így, hogy a taktika is nagyon sokat számít.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
lenox
veterán
válasz werszomjas #50259 üzenetére
Sajnos en sem hiszem, de szeretnem. Akar egy Meki, Ferka vagy RB is jo lenne. Amugy az RB talan kicsit kevesbe eselytelen.
-
McCartman
senior tag
vissza a Ferkába? szép is lenne.
44 évesen már nem kezdi el felépíteni magát megint egy új csapatnál , vagy marad még egy(-két) évet a Mercinél vagy szögre akasztja a kormányt szvsz.
Remélem az előbbi.[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
leslieke
Jómunkásember
válasz Motion_Blur #50263 üzenetére
De azt, csak alkalmazkodtam McCartman írásához.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
McCartman
senior tag
válasz Motion_Blur #50263 üzenetére
A bukóval nem tenne ilyet , mert ha F1ből vissza is vonul tuti nem bírna fél évnél többet a seggén maradni és elkezdene újra motorozgatni.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
lenox
veterán
válasz McCartman #50261 üzenetére
Magat nem kell, a Merganal is inkabb az autot meg a csapatot kell osszekapni. Ezekkel meg van aki jobban all. Na mind1, mint mondtam szerintem is eselytelen, csak kar, hogy ilyen meltatlanul telnek sorban a versenyek, kozben meg a MC qualy alapjan lenne meg mit keresni.
-
lenox
veterán
Ja es visszaterve az osszeeskuveselmeletekhez, nekem regen is gyanus volt, amit nemelyik csavo az utolso eveben tudott. Pl. Damon Hill Hungaroring, vagy Gerhard Berger Hockenheim. Nem tudom hogy csinaltak, nekem kb. ilyen minusz 20 kilo titkosan engedelyezve volt az otletem.
Szoval MC-val kapcsolatban az jutott eszembe, hogy ez valoszinuleg Sumi utolso eve...[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
A Damon Hill eset a Bridgestone gumik és a pálya karakterisztikája miatt volt. Már 97'-ben is magasan a Good Year felett állt a Bridgestone, csak éppen nem a legjobb autókra kerültek fel azok a gumik.
Berger és a (Benetton)rendszeresen jól ment Hockenheim-ben. 94'-ben még a Ferraival nyerni is tudott, 96-ban pedig az élről állt ki a motor meghibásodása miatt. Egyikben sem volt semmi irracionális.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #50269 üzenetére
Azért ahhoz legalább a fél boxutcának első rangú színésznek kellene, hogy legyen. A 97 Jerez 3 azonos quali időről még el tudom képzelni, hogy Börni marketing fogása volt, mert az időmérő cuccot még éppen meg lehet hekkelni.
Akkor legyen ez a zárszó. Ez a topik betelt.
ITT a folytatás
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Az amerikai hadsereg lát fantáziát az OLED kijelzős hordozható eszközökben
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Dell notebook topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Elektromos autók - motorok
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Midnight 256GB iSTYLE 2025.03.26. GARANCIA
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz