- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Ez volt már? Szerintem megint kanyu.
Szenzáció: Michael Schumacher a Mercedes GP versenyzője?! Hehe...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz venember83 #4522 üzenetére
Persze, én is gondoltam rá. Csak tudjátok hogy megy ez... Schumacher név csodákra képes...én meg ha meghallom mindig elkezdek reménykedni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz venember83 #4613 üzenetére
Kb...Így ugye többet keres, mintha a leszerződött volna a Mekihez. Asszem úgy is 17 -et kapott volna. Ugye ha versenyez, akkor a Ferraritól a felét kapta volna a lének, a Mekinél meg azt mondták, hogy ők csak kiegészítik azt a szerződésben foglalt összegre. Jól emléxek? Azért is is zorall...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #4615 üzenetére
Talán nagy nehezen, de ha a segélyeket is számításba veszem, akkor talán futja rá.
Srácok, Kiminek ezzel vége. 1 év kihagyás, a kutyának nem kell majd jövőre, főleg nem ekkora fizetéssel.
Kénytelen leszek Lonzinak szorítani, ha jó lesz a Ferka megverheti Hamit.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Persze, kap. Most derül ki, hogy szeretne e egyáltalán még F1 -ben vezetni. Ha nemet mond, akkor tényleg ívesen tojja le az egészet. A 17 millát a Mercedesnél is megkeresné ugye, a kiegészítéssel együtt. És szerintem nem gyengén versenyképes csapat lenne a Mercedes gyár/Brawn dou. Ha Kimi oda kerülne, rá fogadnék jövőre.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #4642 üzenetére
Most derül ki, hogy van e még benne kis motiváció az F1 iránt. Azért nem lehet tudni, mi játszódik le benne ebben a helyzetben.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #4666 üzenetére
Nah, ez mindent elmond. De az tény, volt olyan időszak, mikor nem érdekelte semmi, és nem volt semmilyen nemű motivációja. Lásd a szezon elején. Nem ment az autó, őt se érdekelte a dolog. A meki is használhatatlan volt, Hami azért küzdött és próbálkozott. Hiába utálom, de tetszett ez a hozzáállása.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Tudjátok, van az a reklám/felhívás, hogy iszik vagy vezet.
Kimi lehet inkább iszik, végül is 17 millát ihat el 1 év alatt.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Amúgy nyakproblémái voltak, nem bírta a terhelést. A teszt után teljesen beállt neki, nagy fájdalmai voltak.(anno ezt írták)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A Stefan GP -t miért nem akarják annyira indulni hagyni az US F1 ellenében? Már kidobtam volna az amcsikat, első 4 futamon meg se tudnak jelenni, és ez biztos. Míg a Stefannak megvan mindene az induláshoz, csak az FiA -ra vár.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #8600 üzenetére
Uhhha.
b-type: Hát, elég siralmasan hangzik. Bár most nagyon hangoztatják, hogy Bahreinbe viszik a cumójukat, és a héten hivatalosan bemutatják az autójukat is.
Igen, a tesztelés lehetősége megvolt számukra is, nem hivatalos formában. Én se értem, hogy ha ennyire készen állnak, akkor még miért nem kezdtek el tesztelni.
US F1 pedig majdnem 100%, hogy az első 4 futamon nem tud indulni. Ami megint nem túl jó dolog.
Zavaros ez az egész, bár megmondom őszintén ez az FiA hibája.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #8606 üzenetére
FiA keveri a Sz@rt rendesen, mint mindig. De az említett Firestone -ok is alkalmasak erre a célra az INDY -ből, és abba már nem köthet bele az FiA.
Mondjuk furcsa, nekem nagyon úgy tűnik, hogy itt valaki nagyon nem akarja a szerbek F1 -ben való részvételét, ami számomra érthetetlen és erősen diszkrimináló.
Most nézem amit linkeltél, az friss hír... Szvsz, ezek után nem kellene erőltetni a dolgot az amcsikkal, de ezt lehetett is látni. Ha a Stefannak megadják az engedélyt akkor, mikor először nyilatkoztak, valszeg a teszteken is megjelentek volna. Az is érdekes, hogy az USF1 -nek ilyen problémái adódtak, mivel ők már elég régóta az F1 -be készülnek, és az autó tervezését is már korán elkezdték.P00By: Akkor megint az jön le, hogy itt valaki közbenjár ellenük.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Schuminak még kell egy kis idő, hogy felvegye a gyorskörös formáját, mert egyenlőre Rozsi begyalázza.
Massanak szorítok. Hamilton eddig biztatóan lassú.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9424 üzenetére
És a StefanGP -t nem engedték rajthoz állni idén, pedig készek lettek volna indulni, és valszeg többre vitték volna, mert az autójuk az megvolt. Itt jön ki az FiA patkánykodása.
TESCO-Zsömle: Azt azért lehet látni, hogy a Ferrari és a Mercedes jónak tűnik. A RedBull számomra most csalódás, nekem gyengének tűnnek. A Meki az egyetlen olyan csapat, ami szerintem még sumákol. Ott van valami turpisság, főleg Hamilton körül, mert Buttontól többet nem várok a tavaly év vége után.
És az is látszik, hogy az Alonso-Massa és a Schumacher-Rosberg párharcból eddig Alonso és Rosberg áll jobban. Ami szerintem megint csak papírforma.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz AMD Power #9498 üzenetére
És ez miért meglepetés? Triviális az, hogy Button és Hamilton között klasszisok vannak.
Schumi még rozsdás, ez az év lehet tényleg a bemelegítő lesz neki. Meg így utólag látva az erősorrendet, az RBR és a Ferrari majdnem egy tempot tudnak, Vettel nagyon oda tette most is. A két Merci meg kullog utánuk, mondjuk ezt már előtte Brawn is felvázolta.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, az már egyértelmű, hogy a futam agyon van vágva a tankolások betiltásával. Semmi taktika nincs, a gumikra vigyáznak, ezért nem autóznak támadó pozíciókban. Nem tudom mit várnak, lassan majd ki kell azt is találni, hogy minden előzési kísérletért is pontot osszanak, mert különben nem történik semmi. 2000 -óta mára sikerült Mosleynak szétrombolni az F1 -et, és teljesen érdektelenné tennie. Autók teljesen át lettek tervezve, hogy legyen tapadás szélárnyékban, de semmit sem változott a helyzet. Az egyetlen izgalom tavaly is a Kers miatt volt, most már az sincs.
Asszem elő kell venni a 97- 98 -as futamokat, de még talán 2007 -ig nézhető is volt ez az egész. Most már szánalom, és annak is a legmélyebb fokozata. Behozták ide a GP2 -es csapatokat, nevetséges....Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz 7Heads Drago #9704 üzenetére
Igen, és ezt tudja a többi csapat is. Ergo most kihívták Lonzit, hogy a friss gumival majd megelőzi Vettelt, erre jött a válasz, hogy a köv. körben Vettel -t is kiintették. Most ezen rágjam le a körmeimet? Azt tankolásokkal is meg lehetett csinálni, ugyan ez volt. Csak ott legalább addig maradtak kint, amíg volt benya.
Tulajdonképpen lehetne ez is izgalmas, csak ugye a spórolás... Régen nem volt ilyen, a motorokat végig nyélen hajtották, ütötték vágták az autót, ami a csövön kifért. Most már azt se lehet, mert spórolni kell, és inkább visszavesznek. És még ha akarnának akkor se tudnának előzni, mert nem lehet. Pedig ennek az lenne a lényege, hogy 1:1 ellen menjen, sok előzés, azonos súlyú autóval. Csak azt elfelejtették, hogy tavaly még a könnyű autóval a tankoltat se lehetett megelőzni, most meg tankol-tankolt ellen?! Szánalom...
Tavaly is a Kers, a Ferrari, a Meki szolgáltatta az izgalmakat. Meg Barrichello...
Vissza kellene térni a 98 -ban használt formához, igaz ott néha volt olyan, hogy 1s volt Schumi és Hakkinen között, mégis majdnem minden futamon csontig rágtam a körmömet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9715 üzenetére
Áh, kicsit nyomni szeretné, már elmelegednek a papucsok. Akkor ilyenkor mit kell csinálni, repülni? Vagy ez volt a cél, a 'látványos' vonatozás. Mert ha igen, akkor tökéletesen sikerült.
Legalább Palikékon néha lehet nevetni, most talán ők azok, akik miatt van valami izgalom, mert megpróbálják elhitetni.
Button -ról meg most kiderült, hol is van azon a ranglétrán. Kíváncsi vagyok hány futam kell, hogy megtörjön.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
RBR bekakált... Kettős Ferrari siker, a semminél ez is több. Tulajdonképpen semmi extra nem volt, elengedte mindegyiket. Szóval ez se az új szabályok miatt van, hanem sajna a Renault lehet nem bírja. Szegény Vettel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Rosbergnek és Schuminak is meglehet ez, kicsit rá kell kapcsolniuk. De ez is milyen már, egy kiállás a futamon. Sajnos ez ilyen év lesz.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz 7Heads Drago #9744 üzenetére
Várva várt előzések? Tulajdonképpen az élmezőnyben 1db előzés nem volt. Úgy futottak be, ahogy a rajt után eljöttek, csak azzal a különbséggel, hogy Vettel autója belassult. Ha az nincs, akkor semmi nem változott volna.
Jó egy szar futam volt, 1 kiállás, spórolás, vonatozás. Ha ilyen lesz az év, akkor tényleg csak azért mennek ki az emberke a pályákra, hogy láthassák Schumit.Nem tudom, de kötelezővé kellene tenni legalább 3 vagy 4 kiállást. Nah, akkor lenne izgalom, hogy ki mikor jön ki, és hogy osztja be a gumikat. Bár a csapatok szerintem még ezt is elrontanák.
És hiába örülök a Ferrari kettős sikernek, őszintén mondva egy kalap szar futam volt, és nem a Ferrarikon múlott. És sajnos ettől az évtől nagyon ne is várjunk többet. Lehet imádkozni az esős futamokért, ott lehet izgalom nem is kevés. A többi halálra van ítélve.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz 7Heads Drago #9753 üzenetére
Ne is várd, hogy bárki is felrakja, hülyék lennének. Elvesztenék a pozíciót, utána úgyse tudnának előzni.
Flashcash: Nem úgy értettem. Hanem szabálykönyv szerint kötelezővé tenni. Lenne 3 kerékcsere, amit el kellene lőni futam közben. Hülyén hangzik, de ezen a helyzeten már csak ilyen értelmetlen dolgok tudnának pozitívan változtatni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #9760 üzenetére
2 -nek nem is, de 3-4 -nek igen. És ott számít az, ki mikor jön ki, és milyen pályára kerül vissza. És lenne értelme, mert akkor nem az lenne, hogy végigvonatozzák a futamot. És persze ehhez kellene a lágyabb keverék is. Ennél unalmasabb futam még nem volt, csak volt pár hasonlóan unalmas az elmúlt években. Én 1db akciót nem láttam, kivétel az ahogy a hátsó régiókban bohóckodtak.
De ahogy mondják, szarból nem lehet várat építeni, de érdemes megpróbálni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #9852 üzenetére
Igen, ez volt a hátsó régió. De hátul mindig voltak előzések, elől volt ez állandó probléma. És most a motorok és a gumik miatt ebből nem is lesz semmi. Teli autóval egyik pilóta se fog elkezdeni még csak támadni se tartósan, mert szétmennek a gumik. Így marad az amit ma is láttunk, szépen vonatozgatunk. És nem alszom végig a futamokat, a mait végigszídtam, mert akkora ratyi. Ezen nincs mit magyarázni, aki bemeséli magának, hogy ez jó, akkor annak hajrá. A végén mindenki elspórolja, Hami is mehetett volna, Button is mehetett volna, és Webber is mehetett volna. Webber akart is, de nem lehet, mert 2 kör után belassul az autó, és még alig voltál agresszív.
De asszem ezzel nem lesz baj, megnézem Schumi mit csinál, és elkapcsolok. És rajtam kívül sokan mások is ezt fogják tenni. Ki akartam menni idén is a Hungaroringre, de uram bocsáss nem vagyok hajlandó kiadni x tízezer forintot egy ilyen szarért.Kimi se véletlenül ábrándult ki az F1 -ből. 2005 -ben még lelkes volt, utána Mosley elkezdte a hülyeségeit. Ő azért versenyzett, mert élvezte. Na most, az egyértelmű hogy itt már nincs semmilyen nemű élvezet, Schumi nyilatkozata is elárulta.
Kimi meg hiába zúzza szét az autóit, élvezi amit csinál. WRC -ben nagy a szabadság, úgy mész ahogy akarsz, nincs semmilyen megkötés.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Megint a Renault... És szegény Vettel -el ez lesz egész évben. Hiába vezeti majd a futamot, végig azon kell paráznia, hogy mikor robban le.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz hunnylander #9877 üzenetére
"A gumiabroncsoknak van egy relatíve keskeny üzemi hőmérséklet-tartományuk, amiben optimálisan működnek (alatta és felette is csúnyán 'használhatatlanok'). Ebbe az is belejátszik, hogy mennyi hűtést kapnak menet közben. Az akadályozó autó rontja az abroncsok hűtését, így túlhevülnek."
Igen, és itt a lényeg. És ha keményebben próbálja támadni az íveket, akkor is túlhevül. Magyarul nyugton kell maradni, és szépen nézni a másik seggét, hátha hibázik, vagy műszaki gondja lesz. Ez ám az izgalom, na Kinek is romlik el az autója először?! Kinek kopik el vagy melegszik a gumija?! Ez szuper lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem, az nem fékhűtés volt. A fékhűtő ott van a kerék belső oldalán, egy elég nagy nyílás. Az az elem csak légterelő elem volt, segítette a levegő áramlását. De nem sokat számított, kicsit optimalizálta e kerekeknél áramló levegő útját.
Massat se értem, az életben nem tudta volna megelőzni Lonzit, még ha hagyják akkor se.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #9884 üzenetére
Amit Te mondasz, hogy nem lehetett gumit cserélni, javíts ki ha tévedek, de meg is bukott. Méghozzá már év közben.
Button lenyilatkozta, mert valamivel meg kellett magyarázni a mai teljesítményét. Webber próbálkozott az élbolyból egyedül, láttad mi lett a vége.
Most nem értem mit vársz... Nem történt semmi, és még csak nem is látszódott, hogy történt volna. Rozsi nem tudta megelőzni a haldokló motorral versenyző Vettel -t. Akkor ez mi? Mondta is, kanyarokban fellépő magas turbulencia miatt nem tudott hozzá közelebb kerülni. Ő 1,5s -el volt gyorsabb nála. Alonso 2.5s -el. Magyarul kell 2s -es +gyorsaság, hogy előzni tudjál. Ez elég elszomorító. És újra lettek tervezve az autók a tavalyi évre. Szerinted mennyibe került ez a ceremónia? Természetesen a semmiért...P00By: Mondom én, hogy nagy itt a baj. Szar ez az egész, ők is tudják. Aki azt mondja, hogy ez jó, az valami más dimenzióból nézi a futamokat....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bambano #9889 üzenetére
Csupa igazságot írsz. Ez a királykategória, és nem erről kellene szólni. Ez Mosley hülyesége...aminek meg meg is van az eredménye, lásd az újonnan jött csapatok szánalomra méltó teljesítményt. GP2 -ben talán jók lennének, de ide nem való egyik se. Alkalmatlanok, ez is rá lett erőltetve a sorozatra, színvonal az a béka segge alatt van.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #9901 üzenetére
Rozsi az felénk Rosberg, és a végén majdnem elkapta Vettel -t. Biztos ezt a futamot nézted?
A 2005 -ös évad akkor bukott meg, mikor az USA nagydíjon 3 csapat maradt a pályán, és ádáz küzdelmet folytattak a pontokért az amerikai közönség legnagyobb örömére.Az autók áttervezéséről meg nyugodtan beszélhetünk, mert az már tavalyi téma. Ha nincs a Kers, akkor ugyan úgy semmi előzést nem látunk. Ezt a tavalyi évből szűrtem le...mármint, hogy még mindig nem lehet előzni a turbulencia miatt, pedig pont az volt az átépítések célja. Ez rengetek pénzbe került mindegyik csapatnak, teljesen új kasznit kellett fejleszteni.
Én csak arra szeretnék utalni, hogy miért nem lehet visszatérni a 97-98 -as állapotokhoz? Azok igazi izgalmas futamok voltak, és ezt kár is tagadni. Itt van a polcomon az egész 97-98-99 -es idény, és ég és föld. Az még verseny volt, na de ez....De akkor is szar, és kész. 3 futam után is ezt fogom mondani, jegyezd meg. Emlékeztetni foglak, de felhívom figyelmedet, hogy a műszaki hibák kilőve. Most mondanám, hogy bárcsak ne lenne igazam. De sajnos az lesz.... Mondjuk van remény, ha az egyik élmenő hátulról indul, vagy adj Isten leszakad az ég.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #9932 üzenetére
De La Rosa eddig nem sokat szerepelt, csak beugró volt. FOTA elnökeként tevékenykedik, azon kívül semmi extra. Mi így hívjuk Rosberget.
Ha Michelin ha nem az, akkor is megbukott. Majdnem Ralf Schumi életébe került, vagy legalábbis maradandó sérüléseket szerezhetett volna.
Tavalyi év elején nem voltak über diffúzorok elég sokáig, csak a Brawn használta. És akkor is pocsék volt a tapadás másik autó mögött, szóval hiába fogják betiltani, ugyan olyan vezethetetlen lesz a gép szélárnyékban.Azt a mondatot meg csak azért írtam le, hogy 3 futam után visszalinkelhesd nekem, hogy mekkora 'baromságot' írtam...persze csak akkor ha adj Isten nem nekem van igazam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #9939 üzenetére
Ralf esetében igazad van. Hát, akkor nem volt ilyen vicces, mert óriási botrány volt belőle.
"...ha unalmas lesz a verseny ha nem akkor is sz@r az új szabály"
Eddig unalmas volt, a 3. futam után már azért biztosra ki lehet jelenteni. Téged nem zavart az, hogy azt kellet nézned, hogy a eljönnek a rajtnál, és végig vonatozzák a futamot egymás után, és tul. képpen majd 50 kör múlva ugyan abban a sorrendben ér be az első 8?
A diffúzort meg azért írtam, mert ez most egy olyan dolog, amit megint meg lehet lovagolni, most éppen az a fekete bárány. Minden évben van egy ilyen. Abban egyet kell értened, hogy tavaly elég sokáig nem volt ilyen csodadolog a mezőny nagy részének. És akkor se volt jobb, és utána se, hogy mindenki beszerelte.tibi666: Tavaly az év elején a Brawn istállóé volt az egyetlen 100% -os kidolgozott über diffúzor. Ezért is nyerték meg az első 6db futamot, ugye emlékeztek? A többiek csak próbálkoztak vele, sokan áttervezték az egész autót is, de alig gyorsultak vele.
Olvasd el, De La Rosa 2006 -ban kapott utoljára lehetőséget, akkor Montoya helyére tették be. Az előtt a Jaguart nyúzta. Tehát sok idő eltelt az utolsó aktív bevetése óta, erre akartam utalni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igen, nekik is. De amit írtam: "Tavaly az év elején a Brawn istállóé volt az egyetlen 100% -os kidolgozott über diffúzor." Jól emlékeztek, 3 csapat volt részese a botránynak. De Brawn -ék voltak azok, akik tényleg jól megcsinálták. Utólag még a Mekinek sikerült borzasztó jól. Mert az RBR a nélkül is piszok gyors volt.
Persze ez most tulajdonképpen lényegtelen is, még ha 3 csapattal is számolunk, az még a mezőny 40% -át se tette ki. Az a lényeg, hogy akkor is fennállt ugyan ez a probléma. Jövőre majd megint más lesz a fekete bárány.Oliverda: Az első kör után nézd az állást. Az csúnya is lenne, ha már a rajtnál se történne semmi. A többi helycsere: Vettel műszaki hiba, mondtam ez kilőve. Nem volt benne nagy izgalom, hogy a két ferka megelőzte szegényt. A másik egy Button előzés Webberrel szemben, a boxban. Közben az lett hangoztatva, hogy azért is jó ez az új metódus, mert így nem a boxban dőlnek el a versenyek, hanem a pályán. Itt az ellenpélda. Bár kivétel erősíti a szabályt, így félig az IM -en dőlt el a futam, félig a rajtnál.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Webber nyilatkozata:
"...Rendkívül nehéz volt az elöl lévő autók közelében maradni. A kvalifikáció nem alakult jól, de még így is sikerült néhány pontot szereznünk ma, bár nem annyit, amennyit szerettünk volna. Egész biztos, hogy csapatként sokat tanultunk ma. Nem ez volt a legizgalmasabb verseny, amin valaha elindultam, de a világklasszis versenyzők, akik előttem mentek, normális esetben nem hibáznak. Próbáltam, amilyen keményen csak lehetett, hibára kényszeríteni Jensont (Button) és Michaelt, de nem jött össze..."Érdekes, de sokan így látják a dolgot.
Male: A sebességükből. Nem volt annyira hatékony, semmi más extra. De nem ezen volt a hangsúly, hanem azon, hogy most erre fogják az előzési nehézséget.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz PazsitZ #9952 üzenetére
Igen, sajnos. Mondjuk a Mercedes motrot semmi esetre se kapták volna meg, esetleg a Ferrari jó választás lett volna.
[CS]Blade2: Megint kezdődik ez az egész... Már nagyon unalmas. És megint a Meki, ők valahogy mindig alakítanak az év elején.
Male: Persze, nem csak azon múlik, ez világos. De tavaly nagy jelentőséget tulajdonítottak neki.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz hunnylander #9956 üzenetére
Értem, csak tudom, hogy Mekis vagy, azért bátorkodtam kicsit odaszúrni. De az FIA is hülye, többszörösen. Ezt már lehetett látni a műszaki átadáson, vagy ez egy teljesen új elem volt erre a futamra? Mert ha tesztek során is használták, akkor ennek már ott ki kellett volna derülnie.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Aktív témák
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC