- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Aktív témák
-
Ricardo
félisten
válasz [CS]Blade2 #89 üzenetére
Briatore bácsinak nagyon savanyú az a bizonyos szőlő
-
madstunt
addikt
válasz [CS]Blade2 #89 üzenetére
Ez a csóka lehet sokmindent letett az asztalra de nyugdíjba mehetne mán csak tolja a hülyeségeit meg az összeesküvés elméleteit
-
Al_Bundy_v2
csendes tag
válasz [CS]Blade2 #468 üzenetére
Nem a külső ív a gyorsabb, hanem az, hogy nem tartotta fel 4 autó, mivelhogy kiment a pályáról, a sebességbeli előny is ennek köszönhető.
De tudom, nem várhatom el Kimi szurkolóktól, hogy felfogják.
tuskoo:Nyílvánvalóan nem nyert vele, oda azért ment, hogy megnézze az anyósát a pálya szélén ,hogy tényleg el jött e a versenyére.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz [CS]Blade2 #654 üzenetére
Majd Monza után figyeld a nyilatkozatokat.
Az előzetes várakozások/szimulációk alapján KERS-dominancia várható. Ferrari vagy McLaren győzelmet tippelek.
Viszont más csapatok is tervezik betenni (a Renault front). Kérdés, hogy a Force India, Toyota és a BMW low-downforce csomagja is olyan hatékony lesz e, mint a spai medium volt, ugyanis akkor megint nagy lesz a kavarodás jónéhány csapat kárára.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Henkei
tag
válasz [CS]Blade2 #744 üzenetére
Bofogj be meg par ilyen okosat pistike kerlek.
Hogy lehet hogy amikor emberen hajtják végre abortusznak nevezik amikor csirkén akkor rántottának??
-
hunnylander
őstag
válasz [CS]Blade2 #1152 üzenetére
Kiminek? Kizárnám. Sutilnál és Hamiltonnál méginkább esélytelen.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz [CS]Blade2 #2338 üzenetére
Én úgy olvastam a minap, hogy cserélgetni csak sorrendben lehet és a talonba csak egyszer, a szezonzárón lehet visszanyúlni. Vagyis a 7.-8. motor után még az elkövetkezendő két futamon nem lehet továbblépni egy még működőképes korábbival, viszont Abu Dhabiban igen.
A McLaren oda szánja a Spában 'megkezdett' 6.-at. A szuzukai 2. szabadedzés után fog cserélni a 8.-ra és azzal tervezi teljesíteni Interlagost is.
www.HunnyF1.com
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #2463 üzenetére
Mire leírtam már ki is jött a hír: Több versenyzőnek törölhetik az eredményét
-
D@ni88
addikt
válasz [CS]Blade2 #2467 üzenetére
hát az ciki lesz...
de amúgy nem értem mért kell ez a büntetősdi mindig, már több futamon/edzésen nyúlnak bele az eredménybe mint ahány tiszta hétvége van.
Oké, persze, sárga zászlós szabályt be kell tartani, de mostanában nagyon a pilóták körmére van nézve...amúgy meg Buttontól nem sajnálom ha elveszik még azt a 7. helyet is
ha már a világ legjobb pilótája akkor onnen is nyer[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
válasz [CS]Blade2 #2467 üzenetére
Az oké, hogy előzni nem lehet sárga alatt, de gázt adni sem?
Ha látom, hogy nincs akadály akkor sem nyomhatom????Amúgy a piros zászló miatt elvesztett köröket mag alapból vissza kellene adni a versenyzőknek, mert sokszor sokan buknak értékes perceket emiatt. Egyébként ez a kiesős szisztéma egy szar, jövőre legalább a benzinnel nem kell variálni a végén...
Ha elveszik az időket, akkor nagy katyvasz lesz holnap a rajtrács.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Motion_Blur
félisten
válasz [CS]Blade2 #2467 üzenetére
Buttont kizárják, Birkának tízhelyes és ismét nyitott a VB
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
puttputt
őstag
válasz [CS]Blade2 #2479 üzenetére
Nagy mákos, ha ezek után megnyeri a vb.-t (bár meg is érdemli)..., az évad második felében ("harmadik negyed") nem tudott sokat mutatni.
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
Oliverda
félisten
válasz [CS]Blade2 #2519 üzenetére
"Bár az időmérő után már változott egyszer a Japán Nagydíj rajtsorrendje a szabálytalanságok és nem tervezett sebességváltó-cserék miatt, még nem végleges az eredmény."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#95904256
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #2660 üzenetére
Rákerestem Google-val, hogy: "Kettős Brawn győzelem". Azt mondja 2009. szeptember 13. Monza...
-
quby
őstag
válasz [CS]Blade2 #3106 üzenetére
igeeeeeen! kiváncsi vagyok ki miatt lesz minnyá piros...
[ Szerkesztve ]
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Oliverda
félisten
válasz [CS]Blade2 #3208 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JColee
őstag
válasz [CS]Blade2 #3208 üzenetére
ezen én is gondolkodtam, szerintem óraátállítás van braziliában
mondjuk fura, ők a déli féltekén vannak, most előre kéne állítani, nem hátra[ Szerkesztve ]
-
brownus
veterán
válasz [CS]Blade2 #3729 üzenetére
akkor csak ennyit mondanék, hogy: oh my god
kiminek kurva jó ügynöke van
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #3806 üzenetére
-
Frost Ashes
csendes tag
válasz [CS]Blade2 #3835 üzenetére
Itt megy két stream is, jó minőségben:
-
hunnylander
őstag
válasz [CS]Blade2 #7345 üzenetére
Nem csak beállítás miatt lehet; továbbá minden konstrukciónak megvan az optimális beállítása, a 25-ösnek is az erősségeire kell építeni a beállításokkal is a legjobb köridőkhöz, ez pedig a high-speed-aero.
Nem a hasamra ütöttem azzal, hogy egy 100:108 ráció van a Mercedes és a McLaren között tengelytávban. Ez a McLaren soha az életbe nem lesz olyan jó a lassabb, kisebb ívű kanyarokban, mint a Mercedes, ha belegebednek is a beállításokkal.
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz [CS]Blade2 #8012 üzenetére
Erről van szó. Az mondjuk egyelőre édeskevés, hogy jó helyen halad a kieséséig, ha hiba nélkül nem tud végigmenni. Ezt meg csak gyakorlással, tapasztalatszerzéssel lehet leküzdeni.
-
Pá
addikt
válasz [CS]Blade2 #8323 üzenetére
Én nem arról beszélek, hogy beiktatnak +1 kiállást, hanem a tervezettel lehet játszani, hogy pont mikorrra időzítsék.
Pont a gumi az amit nem tudnak előre megjósolni hogy fog viselkedni. Ha pl nem kopik úgy ahogy várnák, hülyék lennének hamarabb kiállni, ha viszont 10 kör alatt tönkremegy, akkor kénytelenek lesznek. Ez nem lesz úgy kőbe vésve, mint a tankolás, hogy 22. kör és nincs mese, max úgy hogy a 25. kör tájékán kimegyünk, attól függ milyen lesz a gumi állapota, szóval +/- 5-10 környi játék simán lehet benne.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
venember83
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #8911 üzenetére
108% ismételt bevezetése és elhajtani őket a *csába.
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #8926 üzenetére
Ez majd akkor lesz korrekt ha mind mennek, hosszabb távon pedig mindnek van hátránya és előnye is.
A Virgin-nek a háttere, a Lotus-nak a tapasztalt versenyzőpárosa, a HRT-nek meg a Dallara F1-s ambíciója.3-4 futam és letisztulnak majd.
-
P00By
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #8983 üzenetére
[link]
Nem arra gondoltam, hanem itt a kipufogó felett, de rosszul emlékeztem -
TESCO-Zsömle
félisten
válasz [CS]Blade2 #9311 üzenetére
Nade akkor mi van? Elvették a pézét oszt' csá? Kapot egy overált? Vagy mikor terelik ki a pályára? Szabadedzésen nem tud annyi kárt tenni, mint versenyen, szóval inkább most kéne...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz [CS]Blade2 #9318 üzenetére
Azt tudtuk előre, hogy nem lesz biztonságos. Nem tudom mi lesz ebből, de félek, hogy nagy geb@sz. De hétvégén úgyis minden kiderül.
Na igen. "Problémák..." Nem versenyen kéne kezdeni a tesztelést. De ezt is tudtuk. Egyelőre -én- nem tudom hova rakni az 1:55-ös időket. Nem vagyok benne biztos, hogy ennyi van a gépekben, de -mint már sokszor le lett írva- ez majd csak élesben derül ki. A pályaváltozás és a nagyobb autók miatt nem lehet viszonyítani. Hiába néztük a szabadedzést, csak az derült ki, amit eddig is tudtunk... Szoros lesz az eleje, az biztos. Jó pilóták, jó autók.Egyelőre úgy néz ki, beigazolódik a kijelentésem. Rosberg "megcsinálta a szerencséjét" azzal az átigazolással. Jó háttér, tapasztalt csapattárs. A Ferrari is jó vásárt csinált Alonso-val. Temperamentuma bizonyára jobb hatással lesz Massa-ra meg a csapatra, mint anno Kimi-é...
A "kezdő" csapatok meg ellátogathatnának a RedBull-hoz egy kis képzésre. Az elmúlt 10-15 évben ők fejlődtek a legjobb hatásfokkal. Átlagos (vagy az alatti?!?) költségvetéssel, okos gazdálkodással néhány év alatt hova jutottak...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
bim
veterán
válasz [CS]Blade2 #9398 üzenetére
Kellettek ezek a kiscsapatok ide...
-
AMD Power
titán
válasz [CS]Blade2 #9398 üzenetére
Nézem... kicsit szaggat nekem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
kd
tag
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #9639 üzenetére
Ez a szemcsésedés nem biztos hogy átöröklődik..ez elég hangsúlyos lett ahoz hogy foglalkozzanak a témával, igazából sztem már év közben mérséklődőtt (köridőket nézve), csak rögzült.
Tankolás az egyéni szocproblem ...a többiek meg tudták oldani, akkor nem lehet teljesíthetetlen feladat
-
Pá
addikt
válasz [CS]Blade2 #9639 üzenetére
A Renualt kifogása nevetséges, mindennel együtt kb 30 másodperc lett volna feltölteni a kocsit kényelmes tempoban.
0.8l/s sebességgel lehet tölteni a boxban, szóval a 3 körre elegendő üzemanyag becsorog kb 10 mp alatt.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
#27441408
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #9832 üzenetére
börni papa szerint az F1 a világ legnépszerűbb autósportja szerintem nincsenek álmatlan éjjelei.
-
hunnylander
őstag
válasz [CS]Blade2 #9953 üzenetére
Ha szabálytalan lett volna, nem is állhattak volna rajthoz. A diffúzorok engedélyezve voltak erre a futamra, csak az FIA hozott egy szabályértelmezési tisztázást és ezután, vagyis az Ausztrál Nagydíjjal kezdődően már nem lehet ilyen nagyméretű indítómotor beillesztő-nyílást kialakítani.
www.HunnyF1.com
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz [CS]Blade2 #9981 üzenetére
Massa hülye volt. Ha védi a pozícióját, nézhettük volna, ahogy Alonso bírkózik Hamiltonnal. Elvete az örömünket...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
P00By
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #9987 üzenetére
Biztosan sok abroncsot legyártottak már!
-
válasz [CS]Blade2 #9987 üzenetére
Kívánom ennek a japónak, hogy a vasárnapi futamnál izgalmasabb dolog ne történjen vele hátralévő életében.
https://www.coreinfinity.tech
-
PazsitZ
addikt
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #10519 üzenetére
A Red Bull jól ment keményen is nagyon...viszont a lágy miatt nagyon könnyen hátrányba kerülhetnek ...kétszer is.
Az egyik a korai kiállás lehetősége, a másik hogy ha így lesz, sanszosan a forgalomba állnak vissza.
De ez még a Red Bull-kat fenyegeti kevéssé, inkább a Button környéke húzos szvsz.
Sok minden azon múlik, hogy a lágy hogyan viselkedik...tavaly itt már volt ebből probléma, és most is érdekesek voltak a köridők lágyon. Amennyiben a kemény most is sokat kibír és csak egyszer cserélnek.
Na lépek kirándulni..[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz [CS]Blade2 #10561 üzenetére
Talán az állítható hasmagasságnak köze van ehhez.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz [CS]Blade2 #10720 üzenetére
Azért szerintem van egy kis különbség egy bő 1 évet F1-ben töltött pilóta elvárható tapasztalata és egy 9. szezonját futó között. Pontosabban inkább kellene hogy legyen...
Már az is meglehetősen láma mozdulat volt Webbotól ahogy 3-as kanyarban védekezett amikor Hamilton először akarta megelőzni. Mondjuk akkor is ő húzta a rövidebbet. Bár akkor is olcsón megúszta amikor tavaly a Nürburgring-en Barit majdnem felkente a boxutca falára majd Hamilton-nak kilyuggatta a jobb hátsóját. Aztán Interlagos-ban meg Raikkonen első vezetőszárnyát intézte el a versenyével együtt, most meg ez. Nem kapálni kéne elküldeni hanem inkább roncsderbizni. Vagy pár napja írtam hogy vissza kéne küldeni a GP2-be hogy megtanuljon előzni. Ott látni hasonló mozdulatokat.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz [CS]Blade2 #11171 üzenetére
A McLarennek meg a Ferrarinak az a baja, hogy mindig túl okosak akarnak lenni ilyen helyzetben, ahelyett hogy 'józan paraszti észt' is használnának.
www.HunnyF1.com
-
7Heads Drago
veterán
válasz [CS]Blade2 #11393 üzenetére
Még Hami-nak sem sikerült.
Pedig míg Sutil-t utol nem érte, addig ő is 2mp-vel gyorsabb volt. És ezt sem sikerült neki kamatoztatnia.
Egy kalap k@.......az egész.
Már most kezdek én is Bernie-re hajlani. Csináljanak minden pályán egy kanyar levágós pontot. És mondjuk 5 körönként lehesen mindenkinek használnia. De csak előzés céljából.
Vagy találjanak ki valami értelmes dolgot az okosok. De ez így csak körözgetés.
grabber: Már ne is haragudj, de vicc amit írsz. Ki beszél itt rajtad kívül rasszizmusról?
hunnylander: Én csak azt nem értem hogy a Meki szuper hátsó szárnnyal sem tudta megszorítani? Pedig elvileg nekik volt eddig a legnagyobb végsebbeségük.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
MPowerPH
félisten
válasz [CS]Blade2 #11437 üzenetére
Az nem semmi... De lehetett hallani, hogy bedadog, és lefulladás határán van a motor. 0.7s az mondjuk elég nagy túlzás, Alonso így is kinyomta a szemét. Ha nincs az a hiba, sokkal előrébb végezhetett volna. Azért ott akkor kapott a technika rendesen, egy egész futamot így végigvinni.
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz [CS]Blade2 #11437 üzenetére
durva, hogy így milyen tempót tudott menni. azt hiszem, a ferrarinál lassan nem kétséges, hogy kit indítsanak a vb címért.
-
Jadro
veterán
válasz [CS]Blade2 #11437 üzenetére
Ez alapján még nagyobb riszpekt Alonsonak. Nem hangzik túl kímélően ez a sebességbe rúgási technika.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #11437 üzenetére
Én nem mondtam, hogy Alonso rossz, csak azt, hogy azért nem kéne túlzásokba esni Massa lehúzásánál. Ferrari drukkerként természetesen Alonsonak is szurkolok(bár az elmúlt években nem igazán volt a kedvencem) és nagy munka volt, amit ma véghezvitt.
De akkor nézzük az előző futamot, ott sem tudott mit kezdeni Massa-val, pedig ha annyival jobb pilóta volna, akkor tudott volna lépni. Az hülyeség, hogy mert félti a csapattársat. Persze, valamennyire nyilván, de mint mondtam, a többi csapat sem szokott a fékre lépni, ha csapattárs van előtte. Ha annyival jobb, menjen, sőt mondom azt, hogy akkor ne is engedje maga elé. Az elmúlt két futamon mindig ő indult előbbről, mégis elé került Massa.Abban egyetértek, hogy Alonso és Massa más stílus, de azért Massa sem az a Kimi féle bealvós, tud ő is ha akar, és szerintem egyáltalán nem annyival rosszabb, mint ahogy itt páran állítják. Lehet még olyan helyzet, hogy ugyan így egybekerülnek, csak épp Alonso lesz elöl, és Massa mögötte gyorsabb 2 másodpercel, mert épp Alonso ragadt be valaki mögé...
_Voyage_: én azért nem mondom, hogy jobb Massa, mint Alonso, de nem is rosszabb. És tényleg azon akadok ki én is, hogy meg lehet nézni az előző éveket ki miket írt Massaról(tudom, volt aki eddig se csipte),és meg lehet nézni most. Mintha a szükségtelen rosz lenne Alonso mellett. Hagyjuk már ezt az "Alonso az isten" dolgot. Attól meg kiráz a hideg,mikor azt olvasom,hogy "mert mért nem engedte el Massa". Hát majd hülye lenne. Ha jobb, menjen el ha tud. Ennyi. Sutil se engedte el Hamiltont, mert világbajnok..
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Gyusz
őstag
válasz [CS]Blade2 #11461 üzenetére
Azt is tedd hozzá, hogy Alonso VB-re esélyes autóval ment 2007-ben, és azt elbukta. Ugyanúgy, mint Massa 2006-ot a Ferrariban, bár ott Schumacher mellett kicsit más volt a szitu, mint mondjuk egy évvel később, de akkor is...
[ Szerkesztve ]
-
_Voyage_
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #11461 üzenetére
2009-ben egyik csapatnak se volt esélye BGP ellen, Ferrari is eléggé gyenge volt, 2008-ban meg a merci volt erős, szóval szintén esélyük se volt. 2007-ben lehetett volna mindkettőnek villantani, egyik sem tette. De ott volt mögötte Massa, pár ponttal lemaradva.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!