- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Nem minden Nothing Phone (3) születik egyenlőnek
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Porba hullhat a Pixel 10 Pro Fold
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz
Sundesz #49470 üzenetére
Nem is akarlak. Abban az évben Vettel csak elbukhatta volna a VB-t, a nyomorék Markoval együtt. Gusztustalan dolgokat műveltek Webber -el.
Kezdjem sorolni Vettel hibáit, és az eseteket, amikor félreállították Webber -t? Nekem akkor sem azzal volt a bajom, hogy nyer. Hanem, ahogy teszi, és ahogy a csapat hozzá áll. Mikor Webber vezetett összetettben a kutya nem állt be mögé. Meg is lett az eredménye, eldobta az autót, és azzal VB címet is.Most szurkolok Webber -nek, hogy visszavágjon, és Vettel előtt végezzen.
Ha a Ferrari így fejlődik tovább, akkor csökken az nyomás is. Montreaban kiderül, kapunk ismét egy reálisnak festhető képet. Ha meleg lesz, akkor szerintem a Mercik lesznek a nyerők.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Sundesz #49464 üzenetére
Melbourne -ben kilökték, rossz rajt ide vagy oda. Kínában kiugrott, ez hiba volt, de feltett mindent 1 lapra.
Monaco -ban szintén elég könnyű hibázni, főleg ha nagy a nyomás, de határon akarsz menni.
Spa meg így jött ki, olyan körülmények között minden benne van.Silverstone szerintem tök jogtalan volt, de ez csak az én véleményem. Ott egyébként sem ő hibázott, hanem a csapata.
Vettel sokkal nagyobb baklövéseket csinált. Ha egy összeszedettebb pilóta ült volna abban az autóban, már a szezon közepén behúzhatta volna a VB címet. És nem csak műszaki hiba hátráltatta, hanem saját maga is. A csapat meg tolta, szegény Webber tudna mesélni arról a megkülönböztetésről, ami ott volt abban az évben. Annyi szemét húzást a Ferrari nem csinált 10 év alatt. És Vettel ezeket a pontokat úgy bukta el, hogy még csak kockáztatnia sem kellett volna.Csodálkozol azon, hogy túlstresszeli magát? Kapott egy nem túl jó autót, ami a szezon elején nem volt annyira versenyképes, és jól vezethető mint az RBR pl. Ha állandóan 100% fölött kell autózni, akkor ilyen eredmények várhatóak. Nehogy azt higgyétek, hogy ezt a szezont is abszolválni tudja hiba nélkül. Egyszer visszanyal a fagyi, mert nem volt még olyan F1-es pilóta, aki ezt végig tudta volna csinálni.
De úgy látom, itt van pár profi pilóta, szóval nincs is miről beszélni.
Fogalmatok nincs arról, milyen is egy versenyautóval úgy menni, hogy végig a határon kell autóznod.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Sundesz #49459 üzenetére
2010 -ben csinált hülye hibákat?
Ezt szerintem gondold át újra, vagy ha továbbra is így gondolod, akkor nézd újra a szezont.
Abban az évben egy valaki volt összeszedetlen... Az Vettel. Mert egy olyan autóval, amivel lazán begyalázza akármelyik pilóta a mezőnyt, majdnem elvesztette a VB-t egy olyan autóban ülő versenyző ellen, amivel reálisan nézve a dolgokat maximum az összetett 5. helyre lett volna esélye.
A 2007-es év más volt... Szvsz, Alonso hozta a tapasztalatokat a Renault-tól, amit felhasználtak az autó fejlesztésekor. Míg Hamilton csak szimplán beleült, és egy olyan támogatást kapott Dennis-től, ami Alonso -nak betett. Úgy nem lehet sikerrel versenyezni, hogy az év második felétől az egész csapatvezetéssel rossz a viszonyod. Brazíliában látszott is rajta, hogy nem érdekli az egész, és valszeg örült neki, hogy Kimi lett a VB. Akkor összetettben is úgy lett 3., hogy kevesebb 2. helye volt, mint Hamiltonnak.
-
prmcsk
addikt
válasz
Sundesz #49459 üzenetére
2007-ben meg egyértelműen az erős csapattárs tette be a kaput, az az év fejben úszott el, nem a vezetői képességen.
Erre utaltam, mikor ezt írtam másnak:
"Nézz magadba. Ha kétszeres VB. vagy és egy VB.esélyes csapatba kerülsz, ahova becserkésznek egy F1 újoncot, talán nem vagy gyarló, ha "elvárod", hogy először talán téged preferáljanak".
-
#70869248
törölt tag
válasz
Sundesz #49448 üzenetére
Azért nem mert a megszerezhető pontok már behatárolódtak.
Egy idényre visszatekintve egy kiesés az egyenlő egy másik kieséssel e tény.
mégis ha választanom kellene, inkább az első, vagy második futamon 'szeretnék' kiesni, mint az utolsó előttin.
Nem javítható a helyzet, ez van.
..és ez minden szempontból nyomasztó, mert verve mész az utolsó futamra...még ha nyersz is, ki kell esnie a másiknak hogy megnyerd a végső célt.persze ebben szerepet játszik a megszerzett győzelmek száma is...tehát bizonyos esetekben, egy kiesés nem egyenlő egy kieséssel
mivel pontegyenlőségnél a megszerzett győzelmek is számítanak...azaz lehet hogy valaki kétszer is kénytelen feladni a futamot ahol pontokat szerezhetett volna akár a második helyen, és még is 'kevesebbet' ér mint egy elbukott győzelem.
..de ez csak filózás, a lényeg a hozszólás elejében van, az esélyek és lehetőségek beszűkülése miatt inkább buknék futamot, akár kettőt is az idény első felében mint az utolsó előtti futamon. -
Xirtam
veterán
-
wildrain
addikt
válasz
Sundesz #49196 üzenetére
Nem tudom, azóta helyreigazítottak-e már, de a videó alatti komment szerint ennek az esetnek semmi köze Maldonadohoz, őt éppen a videórészlet előtt mutatták, ahogy a kavicságyban ragadt, kiírták a nevét, aztán ideváltott a kép a balesetre, amikor újabb csattanás történt. Azt nem tudom, hogy ez igaz-e, nem néztem ezt a szériát, és nem vagyok képben, hogy melyik autóban ki ült.
-
-
Oliverda
titán
válasz
Sundesz #49263 üzenetére
Vettel 3,4 alatt kapott új gumikat, míg Hamilton 4,3 alatt. Ez pont elég volt arra, hogy csak a Red Bull mögé jöjjön vissza.
Hamilton: 25.748
Vettel: 25.079
669 ezreddel volt gyorsabb Vettel teljes kiállása, míg maga a kerékcsere ~9 tizeddel volt jobb, ergo a sebességlimit ellenére is maradhatnak tizedek magában a ki és beállásban is.
-
Oliverda
titán
válasz
Sundesz #49254 üzenetére
A McLaren gyenge boxmunkájáról beszéltem végig, és nem Alonso-ról.
Alonso annyit köszönhetett a szerelőknek, hogy ismét hozták az idén eddig látott villámgyors cserét. Erre a McLaren nem képes, mert ha azok lennének, akkor Hamilton befért volna Vettel elé a cserék után. Erről papolok már lassan egy órája, láthatóan totál feleslegesen...
Motion_Blur:
"Nem a McLaren szerelői miatt bukott el Hamilton Alonsoval szemben"
Hol állítottam azt, hogy emiatt? Légyszi mutasd meg.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Sundesz #49238 üzenetére
Erről akkor lemaradtam sajnos
Pedig Hami fanként is tetszik a kezdeményezés
kukinyo:
Hát tavalyhoz képest merőben más, de tavaly nem feltétlen őrült volt, csak hülye. Előtte is agresszív volt, sokkal inkább, mint tavaly, vagy pláne idén, csak akkor jobban is ment mellé. Az igazat megvallva, most az utolsó 10 körön végig reménykedtem benne, hogy valahogy megpróbálja átverekedni magát Vettel-en, de nem jött össze. Hiába, vagy kihűlt kicsit, vagy csak megkötötték a kezét. Szépen megy, tény, de én szeretettem, hogy agresszívabb, mint más. Na de még sok van hátra idén, villanthat, meglátjuk.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Sundesz #49218 üzenetére
Nem mondom, hogy ki kéne tenni a keretből, de ha továbbra is rendre túlstresszeli magát a rajtnál, akkor nem lesz nagy jövője a királykategóriában.
1 Alonso manvőverét ne hibáztassuk, mert attól még távolról se lett determinált baleset - lévén az eleje elment, a hátsónál volt egy olyan 2-3cm átfedés.
2 Az hogy ki merre tartott értelmetlen firtatni, mert a pályán még egy rohadt arasznyi egyenes szakasz sincs, amit referenciának vehetnénk.
3 Mind Lonzi, mind Grozsi mindenféle veszteség nélkül elejét vehette volna az érintkezésnek, mindkettőjüknek lett volna helye az elkerülő manővernek, viszont Grozsi látóterének olyan 100x nagyobb részét fedték be a vészjósló vizuális jelek.
levonásom: elkerülhető versenybaleset, együtt hozták össze, viszont Grozsi tehetett volna igazán az elkerüléséért - azaz ő volt a főhunyó. -
MPowerPH
félisten
válasz
Sundesz #49218 üzenetére
Malaysia? Jah tényleg, akkor Schumi lökte ki. Behúzta a kéziféket a kanyarban, kicsit megfarolt az autó, így elkapta Grosjean -t is. Hogy ez eddig nem jutott eszembe...
raczger: Ezt a sportot F-nek hívják. Nem kétórási babazsúr. Jó hogy nem már a rajtnál is csak besorolunk. Grozsi csigán indult, Alonso kilőtt. Majd besorol Hami mögé, mi? Ez erről szól. Sima rajtbaleset, én is ezt mondtam. De Grosjean akkor is esetlen a rajtoknál. Még jobban idegesítő, hogy ő azt hiszi magáról, nem hibázhat soha.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Sundesz #49196 üzenetére
Az igazság az, hogy Pásztornak már rég be kellett volna vonni a licencét ilyenekért legalább egy-két évre. Ha segédmunkásként lehúzna néhány szezont PDVSA valamelyik olajkitermelőjénél, talán valami józanságot is vernének belé, meg talán leesne neki, hogy azok a pályamunkások, akiknek az életével játszik az ilyen manővereknél pont olyan hús-vér emberek mint ő.
-
giigz
veterán
válasz
Sundesz #49136 üzenetére
Én ez alapján most azt mondom, persze lehet, hogy hülyeség, de nekem most az ugrott be, hogy Schumi és Alonso (a két legjobb pilóta a mezőnyben szerintem) ezt elkapkodta, nagyon szűk ez a szerencsétlen pálya, és ők meg gyorsan akartak előzni. Persze csak meg kell próbálni, mert utána max. a boxutcában tudják ezt megtenni.
-
mokus1
addikt
válasz
Sundesz #49136 üzenetére
Már értem miért olyan hirtelen került át a bal oldalra a francia, szerintem Alonso csak megfelelő agresszióval jött ki onnan, nagy volt a sebesség különbség Grosjean-nak szerintem itt már helyett kellett volna adnia.Viszont ha nincs ez már a rajtnál meg lett volna Hami.
Egyébként szvsz még elég rutintalan a versenyző srác. -
Nowhereman
őstag
válasz
Sundesz #49113 üzenetére
Szerintem se Monacoval van a gond, hanem az egész modern F1-gyel. Az egész műanyagízű rendszerben már csak DRS és a guminakannyi előzések lehetségesek. Ha összeér - bünti, ha valamelyik köcsög rácsukja az ajtót - bünti (csak Lajosra emlékezzünk tavalyról), ha meg vagy olyan bátor, hogy az ideális íven kívülről az ujjnyi vastag gumitörmelékre fittyet hányva próbálj meg kifékezni a valami hülyét, aki majd össze vissza cikázik előtted, és nekimész - azt még a következő versenyen is bánni fogod. Ha a harci-szellem illegalitásba vonult mit várnánk egy ilyen pályától, amelyen nem működik ez a plasztikverseny.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Sundesz #48937 üzenetére
simán lehet, kb. erre is tippeltem, bár inkább Kiss Pál Tomit bogarásztam amikor néztem.
de ezért is írtam hogy törlesztés szaga volt a dolognak, ami így olvasva mi történt még, pláne elképzelhető.
valszeg eldurrant fejben amikor letörték a hátsó szárnyát...Erről jut eszembe, MS mekkora vérprofi volt, nem csak qual-n, hanem mikor az interjúknál az volt az első hozzáintézett mondat hogy milyen kár hogy hátrasorolják..
Olyan gáz szvsz mindjárt ezzel nyitni, annyi mást lehetne..., mert nem kis teljesítmény volt.
A pole az pole, a döntés meg egy másik dolog. Kívánom neki hogy sikerüljön nyernie, nagyon nagy versenyző...amióta visszajött óriási minőség a mezőnyben, van hogy így, van hogy úgy sikerülnek helyzetei, de személy szerint nekem nagyon nagy dolog a jelenléte..pedig soha egy pillanatig sem voltam a 'rajongója' (most sem). -
hunnylander
őstag
válasz
Sundesz #48865 üzenetére
Körülbelül; teljesítményre a GT autóknak általában erősebb motorja van, rendszerint 500-550 lóerőre előírva (leszabályozva; nem egyforma, függhet az autó tömegétől, légellenállási együtthatójától stb., hogy hasonló menetteljesítményt tudjanak) de a DTM autók jobban ki vannak hegyezve aeroban, több leszorítóerejük lehet, mert sziluett autók. Tehát ott nem a közúti autóból építik a versenyautót, hanem van egy 'vizuális héj' alatti egységesített prototípus.
Nem is annyira túlzás, amit szoktak mondani, hogy közelebb vannak az F1-hez, mint sok formula széria, még a csalóka látszat ellenére is. Legutóbb is verték a Formula 3-as betétszéria köridőit Brands Hatchben. No meg a BTCC köridőket is rendesen alázzák. Nem igazán túraautók.
Ezért is lehet az, hogy valaki DTM-ből jön F1-be vagy odamegy F1-ből.
De a DTM-nek is megvan a maga hátulütője, pont a felturbózott aero miatt; nincs benne akkora versenyzés és annyi előzés, mint a jelenlegi GT1 World szériában (amiben a neve ellenére szintén GT3 specifikációjú autók versenyeznek, a GT1 specifikáció és csapatok halódása miatt).
Itt van a tegnapi futam rövid összefoglalója.
Vissza lehet nézni az egész közvetítést is; aki csemegézni akar nézze meg pl. az utolsó 15 percet, óriási fight alakul ki a 6-10 helyekért, van úgy, hogy három autó megy egymás mellett. Érdekesség, hogy a futam győztese a mezőny végéről rajtolt.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Sundesz #48856 üzenetére
Azt mondta, egy mozdulat volt a visszajátszáskor.
Igaz zajban hallgattam, és az angolom sem tökéletes, de ezeket ált megértem.
i90venom: Nem volt cikázás, csak kétszer váltott irányt. Először kihúzódott jobbra, majd vissza balra, és középen maradt, nem tért le az ideális ívre. Helyet is hagyott maga mellett. Egyszerűen az előzni próbáló ráfutott, benézte a féktávot, és nem tudta eldönteni, merre menjen.
A cikázás nálam annyit tesz, hogy kitérsz egy irányba az ideális ívről, majd visszatérsz az ideális ív felé. Majd újra kitérsz az előbbi irányba. Amit ti cikázásnak hívtok, az valójában még csak irányváltás. 3 irányváltást már lehet cikázásnak hívni. Ez cikázás.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Sundesz #48807 üzenetére
Sztem Wéber Gabi elsőre látta jól, csak aztán hagyta magát meggyőzni
Szvsz igen, sok volt Perez-nek...már az előző 2 kanyar is pöppet soknak tünt, de itt határozottan azt éreztem hogy a második kerékvetőre már rossz szögben 'próbált' ráfordulni, meredek volt, és ezért tolódott a kanyar 'öble'. Szvsz absz. jól látta Wéber az elején, onnan már tolta az orrát alulkormányozottan és csúnyán érintő lett belőle. -
rocket
nagyúr
válasz
Sundesz #48807 üzenetére
Csak a Q3-ban nem, ami a lenyeg lenne
Ugy tunt a lassitason, mintha defektet kapott volna a bal elso az S kanyar elso balos agaban amikor ratette a razokore, aztan lehet rosszul lattam.
#48808: Webber,Rosberg, Hamilton, Grosjean, Alonso, Schumacher, Massa, Raikonnen, Vettel
-
ktg3
őstag
válasz
Sundesz #45047 üzenetére
Ne spoilerezz. Ebben a pillanatban nézem a 2007-es japán nagydíjat. Azt hittem, hogy vettel jó helyen fog bejönni, de már semmi izgalom...
Vettel, hogy letarolta alonsot. Meg kubica hami is koccoltak. Hami már itt is elég aggro volt. Kubica nem vette el, így ütköztek.
-
#16741888
törölt tag
válasz
Sundesz #38413 üzenetére
Senna volt ez aki kitette? Jól látom ugye? Azé régebben ezt sokkal keményebben tolták... így kapásból eszembe jut Schumi, vagy Vettel-Button, Vettel-Alonso eset, ami ehhez képest semmi, de semmi nem volt... és azóta még azt autók is biztonságosabbak ugye... kéne egy kicsit jobban engedni a cirkuszt.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Sundesz #34142 üzenetére
Akkor első lett volna:
The King of Spa - Kimi Räikkönen -
proof88
addikt
válasz
Sundesz #34130 üzenetére
jogos azt benéztem az tényleg nem az volt
mindenesetre itt nem panaszkodik senki sem. Maldonado: "I tried to overtake him because he slowed down quite a lot. It's like a straight, but there's a turn and maybe at that moment he was turning and I was a bit straight. It's difficult to say. " - megpróbáltam megelőzni mert eléggé belassult. Olyan ott mint egy egyenes, de kicsit kanyarodik és abban a pillanatban talán ő is kanyarodott, én meg egyenesen mentem. Nehéz megmondani. -
proof88
addikt
válasz
Sundesz #34122 üzenetére
hogy jön ide 2008 Monza? Vagy már a Parabolicát beépítették Spába?
Vagy most mindent felhoztok mert nincs jobb?
Maldonado ráhúzta a kormányt, ebből lett a baleset. Mellesleg enyhén jobbra tartó ív van a pálya ezen szakaszán lefelé. Levezető körön voltak, Maldonado minek ment balra?
-
Oliverda
titán
válasz
Sundesz #30347 üzenetére
Már nem lehet visszatolni senkit. Mondjuk Alonso-t akkor sem tolták vissza amikor még lehetett. Azt hiszem, hogy 2004 Monza volt az ahol visszatolhatták volna, csak az akkori autójának színe nem tetszett a pályabíróknak.
bambano: Mivel gyakorlatilag egy illegális rendszerről van szó, ezért úgy fest, hogy igen. Persze azt ne kérdezd, hogy erre tavaly miért nem jöttek rá. Ilyen az FIA.
-
Oliverda
titán
válasz
Sundesz #30338 üzenetére
Igen. Button már elment mellette, de Alonso nem nagyon akar helyet hagyni. Button ezért lassított, de már későn.
Szvsz Vettel pedig azért kap ennyit, mert már ki lett kiáltva az új atyaúristennek, akit senki és semmi sem zökkenthet ki, és bárhol bármikor és bármivel képes nyerni.
-
Oliverda
titán
válasz
Sundesz #30325 üzenetére
A Di Resta-s esetet én sem értettem, mert az is egy sima versenybaleset volt. Szerintem úgy gondolkoznak, hogy aki újonc az jóval szigorúbb elbírálást kap. Hamilton pedig egy örök újonc, mint tudjuk.
AMD Power:
Így is az lett belőle. Elég ha elolvasod az elvakultabbak véleményét.
venember83:
Morbid on: lehet, hogy szimmetrikus fejre vágyik.
Amúgy őt azért fizetik rendkívül nagy karriert befutott Brundle névre hallgató kollégájával egyetemben, hogy megmondóemberkedjenek, ami pont ebből áll.
-
#16741888
törölt tag
-
válasz
Sundesz #17737 üzenetére
Ismét csak ragaszkodjunk a tényekhez.
"Massa 10 pontot biztosan elbukott a saját hibájából is 2008-ban, az első két versenyen ráadásul. Melbourne-ben az első kanyarban a falnak pördült és letörte az első vezetőszárnyát,"
Massa az első versenyen az általad leírtak mellett a verseny felénél motorhiba miatt esett ki (Kimivel együtt) várhatóan pontszerző helyről.
-Abban az évben 6 futamot nyert, emelett ott volt a Hungaroring ahol első helyről kiesett az utolsó körökben motorhiba miatt, az lett volna a 7.
-Az sem túl gyakori, hogy egy VB-ért versenyzőnek, szándékos balesettel kell megkűzdenie. (Renault-Piquet botrány) Szingapúrban a verseny harmadánál Massa kb. 20mp.-el vezetett már mindenki előtt, az lett volna a 8. futamgyőzelem.
/Csak ha valaki a 1X. helyről akarja felhozni a pilótáját, az úgy csinál SC fázist, hogy a versenyben vezető megszívja, a saját pilótája meg a boxbejárat közelében legyen./ -
#27441408
törölt tag
-
Oliverda
titán
válasz
Sundesz #17441 üzenetére
Kaptak büntit akkor. "Kemény" egy millát. Dollárban.
Amúgy:
1. Sokkal egyszerűbb lett volna elrontani Massa kerékcseréjét. Nyilván nem a verseny felénél jutott eszükbe, hogy jobb lenne ha inkább Alonso nyerne. Ha igen akkor az no komment...
2. Úgysem lesznek már VBk idén tehát teljesen feleslegesen vergődtek ezzel.
Na de akkor nosztalgiázzunk egy kicsit. Még anno 98ban volt egy hasonló elengedés amikor Hakkinen és Coulthard toronymagasan vezetett a többiek előtt és Mika-t véletlenül behívták a boxba, de mivel a verseny előtt megegyeztek, hogy az nyeri a versenyt aki az első kanyarban elsőként fordul el ezért DC visszaengedte maga elé Hakkinen-t.[link]
Akkor Todt a következőket nyilatkozta:
Három évvel később: [link]
Négy évvel később: [link]
Na de majd most Todt lecsap és jól mebünteti a Ferrari-t azért amit ő tanított nekik.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Sundesz #17403 üzenetére
Igen, az tény hogy ez bármikor felmerülhet...pláne olyan esetben mint akkor a KTM...nem tudták összegereblyézni a VB címet.
De ehhez üzleti szemlélet kell, márpedig az ziher megöli a küzdelmet. Elhivatottság, az elődök és a sport iránti alázat és tisztelet az ami széppé teszi, az üzletnek/pénzek való behajolás csak öli. -
válasz
Sundesz #17379 üzenetére
Ez pont engem igazol. A MotoGpben még versenyeznek a srácok és leszarják mit mondanak nekik. Talma akkor lehet, hogy nem ésszerűen (a jövőjét illetően) de SPORTSZERŰEN a sport szellemében versenyzett!
Sajnos ma már (szinte) mindent a pénz irányít Coubertin báró szegény jó, hogy nem láthatja azt ami manapság folyik......
-
#27441408
törölt tag
válasz
Sundesz #17369 üzenetére
Basszus!! Autóversenyt nézel!! És nem az engedjük el aki jobban áll a pontversenyben című vasárnap délutáni több száz lóerős autókkal fel spécizett cirkuszi műsor számot..... ez a szerencséje Bernie-nek hogy itt EU-ba csak az F1 majmolás megy és persze hogy a rajongók 1 része ezt még jogosnak is véli.
-
wildrain
addikt
válasz
Sundesz #14981 üzenetére
Meg szokás szerint a futam után elkezdték kelteni a flame-et, hogy Hamilton "el van borulva", utálja Buttont, amiért bepróbálkozott. És mindezt mire fel? Arra, hogy nem vigyorgott teliszájjal. Az olyan pillanatokat, mint a gratuláció öleléssel megspékelve, és azt a néhány teljesen normális hangnemben megejtett szót, amit egymáshoz szóltak, egyszerűen nem vették észre, mert az nem támasztotta volna alá az elméletüket, miszerint most ők jajjdeutálják egymást.
Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- EAFC 25
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HP notebook topic
- Philips LCD és LED TV-k
- Mini PC
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
- Beszámítás! Apple Mac Mini 2024 M4 16GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Slim Digital edition! OLVASS!
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G9 OLED 240Hz Dual QHD 0,03ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 PRO 2TB Digital játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070 (ELKELT)
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- BANKMENTES részletfizetés Noblechairs HERO RL valódi bőr Gamer Szék
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest