- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iOS alkalmazások
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Kézbe fogták az ultravékony Z Fold7-et
- Yettel topik
Aktív témák
-
-Mike-
addikt
válasz
dangerzone #49748 üzenetére
-
Nowhereman
őstag
válasz
dangerzone #49599 üzenetére
Változatosság kedvéért ők álljanak a legtetején...
Mondjuk, hogy Sumi nem szívna mint a torkosborz, az már rohadt nagy változás lenne!
-
Neoteric
addikt
válasz
dangerzone #49599 üzenetére
Kobayashi állt már egyáltalán dobogón F1-ben?
-
proof88
addikt
válasz
dangerzone #48669 üzenetére
Kiss Pál Tamás tavaly debütált a GP3-ban, és a csapata is asszem. Szóval a csapat is ismerkedett a kocsival tavaly. Előtte a Formula Rönó 2.0-ban ment több évig. Erre rendezkedett be a családja, kinn élnek, hogy autóversenyző karrierje lehessen. Idén biztos eredményesebb lesz a GP3-ban, mint tavaly. Jósrác egyébként.
szerk.: és ő a leggyorsabb a csapatában, 3-an vannak ugye
-
proof88
addikt
válasz
dangerzone #47396 üzenetére
angolok is szokták mondani a donut-ot
-
Xirtam
veterán
válasz
dangerzone #47378 üzenetére
Na ez megint honnan jött?
Ha sz@r lenne a kanyarsebessége szerinted miért akarták páran az IndyCar-ba mint forradalom?
-
rocket
nagyúr
válasz
dangerzone #47365 üzenetére
En is voltam kint.
Kisse vontatott volt, a sok duma nem kellett volna, dehat ez legyen a legnagyobb gond.Sebesseg erzet se jon at TV-n keresztul, a hangrol nem is beszelve.
Iszonyat jo hangja volt minden kocsiknak, az alkotmany utcaban a ket oldalon levo magas hazaknak koszonhetoen beszorult a hang, egesz mas mint a Hungaroringen.
Ereztem a loeroket csardast jarni a dobhartyamonAztan elmentem a rajthelyre is a Bazilikahoz, megnezni ahogy Button megtancoltatja a kocsit.
70-80 ezer ember biztos volt kint, turistak meg nem ertettek hova csoppentekEgyik kocsi ami reszt vett a bemutaton lerobbant, ha jol lattam egy Skoda turaauto volt.
-
callmeakos
veterán
válasz
dangerzone #46949 üzenetére
szódával elment.........
.......... neeeeeem jóvolt jó sok előzéssel de olyan különlegesebb incidens nem volt..
-
Dr. Romano
veterán
válasz
dangerzone #46949 üzenetére
Nem volt rossz, szerintem nézd!
-
AMD Power
titán
válasz
dangerzone #46949 üzenetére
Minden futamot érdemes megnézni.
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
dangerzone #46138 üzenetére
Ciki.
-
mokus1
addikt
válasz
dangerzone #45464 üzenetére
-
bendeguz76
aktív tag
válasz
dangerzone #42362 üzenetére
de szujo zolit birom.jo fej.
-
válasz
dangerzone #42362 üzenetére
Igen eléggé az volt.
Szujónak a végén a bekiabálása sem tetszett annyira. (Legalábbis nekem) -
proof88
addikt
válasz
dangerzone #41777 üzenetére
igen eurosport mindig élőben adja!
-
shteer
titán
válasz
dangerzone #41777 üzenetére
eurosport
-
P00By
nagyúr
válasz
dangerzone #40561 üzenetére
Reméljük rendszeres pontszerzésre elég lesz!
-
AMD Power
titán
válasz
dangerzone #35390 üzenetére
Mind a hármat nézd meg!
-
shteer
titán
válasz
dangerzone #35390 üzenetére
miért csak 3-at? nézd meg sorban
megéri
-
proof88
addikt
válasz
dangerzone #35390 üzenetére
magyar is jó volt
-
nokia párti
őstag
válasz
dangerzone #35390 üzenetére
Hát a Német nagydíj szeritnem az egyik legjobb volt.
-
BassHead
tag
válasz
dangerzone #35376 üzenetére
Senki nem mondta, hogy teletabi délután az F1.
De azért ha 250-nél letesznek a fűre, azért ott nem csak az autó van veszélyben...... -
kukinyo
addikt
válasz
dangerzone #27941 üzenetére
Ezt pont nem figyeltem.
Köszi -
kukinyo
addikt
válasz
dangerzone #27939 üzenetére
Azt honnan tudod hogy az előtte lévő autó mennyivel ment? A képernyőn nem csak az aktuális autó sebességét stb mutatják?
-
Viktor77
titán
válasz
dangerzone #27861 üzenetére
Hogy a viharba ne csinálták volna jól. Tökéletes volt. Ez nem is vitatéma.
Az első pár kör után szerettem volna azt hinni, hogy Alonso kicsit direkt fogja Vettelt, hogy Hamilton tudjon vele próbálkozni. De egész egyszerűen ez nincs benne az autóban, jó nagy adag mák is kellett.
-
Viktor77
titán
válasz
dangerzone #27854 üzenetére
Az első mondatod üt.
-
cyberkind
félisten
válasz
dangerzone #26040 üzenetére
Azt szereti csinálni !
(#26042) JColee
Csak 1-szer ha jól tudom, tavaly, ugyanitt, a célegyenesben 4-szer váltott irányt, profi a srác ! -
Sanya595
senior tag
válasz
dangerzone #25861 üzenetére
Jahh....DRS
-
shteer
titán
válasz
dangerzone #24323 üzenetére
túl sokat - de alkalmazkodnak, nem kell őket félteni. 1-gyel több vagy kevesebb itt nem számít
-
ToBeY
nagyúr
válasz
dangerzone #24323 üzenetére
Egy számítógépes játékon felnövő nemzedéknek,ez nem lehet gond
-
cyberkind
félisten
válasz
dangerzone #24323 üzenetére
Ennyi pénzért azt nyomogatok amit akarnak !
-
hunnylander
őstag
válasz
dangerzone #23339 üzenetére
A Cosmic Motors egy 176 oldalas könyv, több, mint 200 vázlattal és 130 illusztrációval. Egyfajta tervezői portfólió.
Ahhoz, hogy ebből film legyen meg tényleges járművek, ahhoz horribilis pénzösszegek kellenének. Meg nem utolsó sorban szándék producerektől egy olyan filmre, ami tele van járművekkel.
Amit ő hozzátesz a filmekhez, a dolognak egy szelete, ő mint designer nem uralkodhat el egy filmen úgy, mint a fantáziajárművei képzeletbeli világában.
Olyan filmekbe tervezett járműveket az elmúlt években, mint a Tron vagy Alien. És a Cosmic Motorsnak eléggé lehet köze ahhoz, hogy eddig eljuthatott. De emellett autógyáraknak is dolgozott/dolgozik. Na meg egy F1-es csapatnak.
-
hunnylander
őstag
válasz
dangerzone #23336 üzenetére
A kockás zászló szerintem Simon ötlete volt.
Cosmic Motors pilóták Mit is mondott Lewis, mikor a jövő női F1-es pilótájáról kérdezték? "A világ haladásával elkerülhetetlen, hogy egyszer csak jöjjön egy nő, és szétrúgja az F1-esek seggét. Alig várom!"
-
shteer
titán
válasz
dangerzone #23336 üzenetére
ha jól időzítik a 2. lekörözést akkor láthatják is
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
dangerzone #10898 üzenetére
Olyan, mintha a bal első keréken nem lenne fékhatás. A jobb már blokkol, mikor a BE még mindíg forog. Persze ha így van, akkor a JE már azért (is) blokkolhatott, mert Vettel -érezvén, hogy nem lassul eléggé- mégjobban beletaposott a fékbe.
A fék elvileg nem a kereket figja, hanem azt a hengeres vackot, amire felrögzítik, ergó a Brembo-nak simán lehet igaza. Hiába foga a fék a cuclit, ha a felni megpörög rajt.
-
P00By
nagyúr
válasz
dangerzone #10149 üzenetére
Kik azok "jó pár százan"? Annyira nem hat meg az F1-en kívüli személyek véleménye, a jelenlegi mezőnyben pedig nincs csak 24 pilóta.
Azért is belefolyok!
-
Oliverda
titán
válasz
dangerzone #10149 üzenetére
Azokról beszélsz akik elalszanak néha a futamokon és ha azt mondják nekik, hogy Montreal akkor nem tudják hogy egy gyors vagy lassú pályáról van-e szó? Na ezeknek a véleménye számomra fabatkát sem ér. Aktív több éves tapasztalattal rendelkező F1-es csapatfőnökök és Ecclestone véleményére én többet adok.
De hogy az emberi ostobaságra mutassak egy aktuális példát. IQ teszt:
Mindez egy verseny után úgy, hogy kapásból tudnám mondani az elmúlt évekből az ennél unalmasabb versenyeket. Ennyit erről.
-
Oliverda
titán
válasz
dangerzone #10147 üzenetére
Ezeket már elolvastam kiscsillag. Mit kellene hogy lássak? Hol van ezekben az általad említett több száz ember aki egyöntetűen ugyanazt állítja? Gyanítom hogy ez csak a lángoló koponya egyik téveszméje lesz.
A Link gomb amúgy csodákra képes.
-
Oliverda
titán
válasz
dangerzone #10135 üzenetére
Kik azok "jó pár százan"? Annyira nem hat meg az F1-en kívüli személyek véleménye, a jelenlegi mezőnyben pedig nincs csak 24 pilóta.
Webber-nek inkább el kéne mennie egy kicsit GP2-be hátha megtanulj,a hogy hogyan kell előzni ahelyett hogy a bizonyítványát magyarázza. Elég nagy szégyen hogy egy majd 2 másodperccel gyorsabb autóval sem tudta megelőzni az előtte haladókat. Rém gyengén teljesített egész hétvégén ahhoz képest hogy Vettel mit művelt. A csapatnak is feltűnt:
A Red Bull többet várt Webbertől
Más pilótától nem olvastam ilyen egyértelmű nyilatkozatot.
-
Oliverda
titán
válasz
dangerzone #9904 üzenetére
Már átvette[link]
-
madstunt
addikt
válasz
dangerzone #9843 üzenetére
szerintem a hozzád hasonlók akkor is hőbörögtek mikor engedélyezték a tankolást anno 93ban elég sok év után. úgy kezeitek időnként a tankolást mintha 50 éve csak arról szólna az egész.
Inkább azon kéne agyalni hogy lehet a pályán való előzést elősegíteni mert a boxutcai előzés az nemvalami idegtépő dolog. -
Oliverda
titán
válasz
dangerzone #9843 üzenetére
Nem tartom túlzottan látványosnak a boxos taktikai előzéséket. Én örülök is hogy ezek már mind kimaradnak.
Szvsz van ebben az új rendszerben ráció csak még jó lenne várni pár futamot mielőtt pálcát törünk felette.
-
Oliverda
titán
válasz
dangerzone #9836 üzenetére
Milyen kavarodás? Hogy mindenki kijött kétszer, pár körre helyet cseréltek aztán a végére minden maradt úgy ahogy elindultak? Jó...néha így történ 1-2 helycsere a boxban ami tényleg baromi izgalmas volt...
Motion_Blur
A mester és a kisöcsi között "csak" fél mp volt. Mondjuk hogy Alonso hogyan hozta össze azt az 1:58.287-et az érdekelne engem is.
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- Medence topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Diablo IV
- Könyvajánló
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Subaru topik
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- ÚJ ÁRU, OLCSÓBB!!! Dell Precision Workstation 5550, 5560, 7510, 7520, 7550, 7720, i7, 6-11. gen.
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest