Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
barnam_ #49455 üzenetére
Ezért aki Schumachert kritizálni meri, az vesszen.
Motion_Blur: Persze. De akkor is Kimi előtt végzett a pontversenyben. Kimi -vel mi volt a gond? Szerintem semmi, egyszerűen lassú volt abban a szezonban. Alonso egyébként Trulli-t és Fisichella -t is iskolázta. Szvsz, nem Massa az első csapattársa.
-
Motion_Blur
félisten
-
neduddki
nagyúr
válasz
barnam_ #49104 üzenetére
HI!
lattam koszi, nekik uzeenm:
"Min dék duttam, hotty. Te egy vagy Naggy hüjje. De hogy eggkorra. Vaggy asztt tat. Mékk én? sem duddtam. Ellhicheted! Róllam te. Ne firrgálj! semmid. Mert jövög én. Éés cha meggírom terróladd. Hodjj migget tsináldáll. Aggor jjól besszárnag. Tégedd. Éés ettől függetlenül gaphadsz tőllem a fejedre eggy nagyod a kőzgasszán biszkállóval. Ami 1. sújjos fém dártty. Eszt én írom. Ghenek. bb.! és ammid énn irrog, assz nem. Hasszug. Mar! hasság. Mintt amit? Te. Írrsz. Régen. Régenny. Reggénnyé. (Nem, givánndd! dörllentő.)Kiváló Disztelleddel:
Te ló!"udv
neduddki
mod: kukinyo: kikerem Mestern neveben es nem Fullig:- )
-
MPowerPH
félisten
válasz
barnam_ #49033 üzenetére
Schumacher...
Ennyi volt sajnos, ismét. Persze megint nem Rosbergel van probléma. Futam után aztán megint jönnek a nagyokosok, hogy Schumacher hagyja abba, mert már egy versenyt sem tud befejezni, és a múltját rombolja.
Persze hogy igaza volt, nevetséges bohóckodás van. Az ő idejében az utolsó pár körig határon mentek végig.
-
Xirtam
veterán
válasz
barnam_ #47354 üzenetére
Miért is? Volt egy utcai parádé, ami szinte minden nagyobb városban szokott lenni. Ha te ebben parasztvakítást látsz, hát csak gratulálni tudok. Nem hogy örülnék, hogy elhozták a sok parasztnak egy 250 millió ft-os autót.
Ők tesznek nekik szívességet, hogy aki nem tud kimenni a RING-re hallhat egy igazi V8-ast. Arról meg ne is beszéljünk, hogy a mobilinternet tényleg a vodának a legjobb. Nem holmi sallang duma mint a telenornak a hipernet.
-
mokus1
addikt
válasz
barnam_ #46666 üzenetére
Ezt most a nyilatkozatában is megjegyezte.
Hogy a Pirellinek nem úgy kéne felhívni a figyelmet magára hogy mindenki küszködik a gumikkal és ebben igaza van szerintem, legyen maximálisan jó gumi ami bírja a tempót nem pedig minnél jobban kímélni, lassulni nem ez az F1.
A másik amit mondott hogy nem számít annyit a pozíció ezer remélem arra utalt hogy holnap előre vágtat keményen -
giigz
veterán
-
Motion_Blur
félisten
válasz
barnam_ #44779 üzenetére
"Nekem személy szerint újra visszajött a hitem a vörösök iránt
"
Így még fájóbb lesz a drukkerek számára, hogy esélytelen a VB. Az hogy most Alonso vezeti a VB-t, saját magának és nem kis adag szerencsének köszönhető.
Érdekes hogy Hamilton intereken mennyit kapott Pereztől és Alonsotól, nem volt valami meggyőző.
-
ktg3
őstag
válasz
barnam_ #44660 üzenetére
Gondolom azért nem jöttek ki, hogy senki ne bukjon a másikhoz képes. Ezért ha egyvalaki jön előlről, akkor mindenki jön. Ha senki sem jön, akkor próbálnak minél tovább kint maradni amíg nem lép valaki, vagy nem ered el az eső.
Ennyi idő után már interrel sem tudtak volna végigmenni ha jön a eső. Annyira slickesedtek már a gumik. Konkrétan nem volt minta rajtuk.
-
Pá
addikt
válasz
barnam_ #23160 üzenetére
De ez a rendszer nem arra van kitalálva, hogy mindenki változtatgassa összevissza a leszorítóerejét, hanem hogy az előzéseket megkönnyítse. Ha mindenki saját kedve szerint állítgatná, akkor pont az lenne a baj, mint anno a KERS-szel. Akit előznek az ugyanúgy nyitná a szárnyát és nem történne semmi. Most meg meg van mondva, hogy van egy előzési pont és ott csak a hátsó tud machinálni.
Én nem mondom, hogy ez így jó. Sőt sztem az egész állítható hátsó szárny ötlete faszság. De ha már ezt találták ki, hogy könnyítsék az előzést, akkor így van értelme.MÁS:
Szép képek a mai edzésről (köztük a hátsó szárnyak is működés közben) -
hunnylander
őstag
válasz
barnam_ #22317 üzenetére
Németországban van, itt van az a bizonyos két német, ZDF a reklámfalon és mégsem közvetítené?
(Mondjuk a Sky is ott van és abból van német is. De akkor minek szponzorkodna a ZDF ha ki lesz zárva a közvetítésekből.)
A német Sport1-en meg GT1 lesz Interlagosból, 18:00-tól. Érdemes belekukkantani annak, akinek van ilyen csatornája. Az ROC csak 19:00-tól kezdődik magyar idő szerint.
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
barnam_ #22302 üzenetére
ZDF
Lesz hivatalos online stream is, de a hírek szerint nem teljesen ingyenes. 5 euro / teljes hétvége. Tavaly néztem a Freecaster streamet, emlékeim szerint az Autosport.com-on; mint embedded player-t. Akkor ingyen volt. Talán a lényegi streamek most is azok lesznek, csak, ha az egészet akarod nézni a kiegészítő anyagokkal, akor lehet fizetős. Egyelőre nem tudom kitalálni, hogy pontosan hogy tervezik.
The Race of Champions will be screened LIVE on the web this weekend by www.freecaster.tv
The webcast costs just €4.99 for the whole weekend, offering two days of elite racing that no motor sports fan could afford to miss.
Join our English commentators John Hindhaugh and Martin Haven for a front row seat, delivered direct to the comfort of your home thanks to the latest webstreaming technology. Watch it on your computer, or link up your TV for the ultimate home entertainment experience.
ROC és DTM szezonzáró (Sanghajból); jó lesz ez F1 hiánypótlónak.
-
hunnylander
őstag
válasz
barnam_ #22264 üzenetére
Az autótervezéshez szükséges lényegi dolgok már egy ideje biztosan le van fixálva. Ami módosulások következhetnek, az mindenkit egyformán érintene, ezért már kardinális dolgokat nem lehet felülírni, de az állítható szárny kivétel. De az is tervezett dolog, hogy ha nem válik be, beszüntetik, akár egy-két futam után, tehát ez sem olyan dolog ami miatt ne tudnák tervezni az autókat.
Maximum lesz egy kis bosszankodás a közvéleményben, hogy megint felesleges fejlesztésekre szórták a pénzt, de ez nagyon sokszor így van. A szezon végén is minden nagy csapat erőltette az F-Duct 2.0-át és jó, ha egy-két futamon tudták használni, és csak a végső győztesekről lehet elmondani, hogy igazán megérte ezen befektetés.
A pullrod témához: A jelenleg még Lotusnak nevezett alakulat is ilyen hátsó felfüggesztést tervez használni jövőre. A Red Bull valószínűleg marad a pullrod-nál.
A Williams új autójáról a napokban mondta Rubens, hogy agresszív design; szerintem esélyes, hogy pullrod lesz az is.
A McLaren olyasmit említett, hogy megint szeretnének valami innovációval előrukkolni. Ez nem igazán a felfüggesztésre vonatkozik, bár az utolsó néhány futamon ügyeskedtek a felfüggesztéssel és talán pont Abu Dhabiban ért be a dolog. Anthony Davidson említett róla valami érdekeset, utána kell néznem, pontosan.
Az EBD pushroddal is jól kialakítható, ha a tervezés kezdetekor EBD koncepcióban gondolkodnak. Ami probléma volt idén a McLarennél, hogy a felfüggesztési pontok eléggé útban voltak az EBD-hez.
-
MPowerPH
félisten
válasz
barnam_ #22042 üzenetére
Jah, hogy erre gondoltál.
Javítalak, egyszer került hozzá közelebb, akkor megpróbálta.
Mi lett belőle? Majdnem Webber is megelőzte.
Nem volt az autónak végsebbessége. De mondtam, meg lehet nézni Hamilton-t is, ő sem bírt Kubicaval, és kb. ugyan annyit próbálkozott. Pedig neki még a végsebbje is erősebb volt. Vannak olyan pályák, ahol máshogy nem lehet előzni. Itt az első egyenes kilőve, mert szűk visszafordító van. A második egyenesben van esély előzni, ha az elsőben nem maradsz le annyira. Alonso erőltette a féktávokat, mindig ráesett Petrovra. De pont ez miatt nem tudott olyan tökéletesen kigyorsítani. Ha nem erőlteti a féktávokat, akkor pedig olyan messzire kerül, hogy szélárnyékot sem kap. Be kellett volna állítani azt az autót rendesen, vagy még jobb. Nem szabad lett volna ekkora böszmeséget elkövetni.
-
csucsbicep
nagyúr
válasz
barnam_ #22018 üzenetére
Nem nehéz? Polt a lottón nyerte?
Az biztos, hogy még közel sincs akkora tapasztalata, mint Alonsonak, de nem véletlenül ül ott, ahol. Utóbbi futamokon már eléggé egyben volt fejben Vettel és a motorhibán kívül össze is jött neki. Webber alatt is RB volt a futamon mégse találta a helyét... -
#16741888
törölt tag
-
mephi666
nagyúr
válasz
barnam_ #21444 üzenetére
p1: -1ember
p2: -1ember
p3: -1ember
q1: -1ember
q2: -1ember
q3: -1emberaztán indulna a futam 18 kocsival... futam 20%-ánál kiesne az utolsó 2, 40%-nál még 2, 60% és 80%-nál is 2-2, aztán csak azok futnának be, akik ténylegesen pontot kapnak... ha kiesik közülük valaki, akkor módosul a végeredmény aszerint, hogy korábban kiállt pilóták is szerezhetnek pontot
kicsit ilyen "last man standing" hangulat lenne és lehet, hogy elgurulna a bogyó 1-2 kiesésre álló pilótánál... (megnéznék egy ilyen futamot szívesen...)
-
hunnylander
őstag
válasz
barnam_ #21416 üzenetére
Próbáld meg újra betölteni.
Itt vannak alternatív stream-ek is ("...first practice session" alatt, 5db).
Aktív témák
Hirdetés
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Ingatlanos topic!
- Energiaital topic
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- iPhone topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Google Pixel topik
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- T14s Gen4 14" FHD+ IPS érintő Ryzen 5 PRO 7540U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- X1 Carbon 11th 14" FHD+ IPS i5-1345U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Dell Latitude 5290, 12,5" HD, I5-8350U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- LOQ 15AHP9 15.6" FHD IPS Ryzen 5 8645HS RTX 4050 16GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- Gigabyte B850 AI top ATX+R9900X+Kingston 128gb 5600 kit "4x32gb"
- Bomba ár! HP ZBook Studio G5 - i9-9980H I 32GB I 1TSSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- 0% THM 3 havi részlet! Beszámítás, 27% áfa, Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 5 9600X Processzor!
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged