- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Magisk
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
kennystyle
tag
válasz #70869248 #500 üzenetére
Tehát minden más magyarázható, csak Kimi volt szabálytalan, nincs több kérdésem.
Azért azt még megjegyzem, hogy ha Kimi nem kicsúszott oda, el tudott volna még fordulni, akkor lett volna még sokkal szűkebb ív is ott a bukótérben, elég nagy ívben fordult így. Szerintem innen nem kéne nekünk megmondani, hogy be tudott volna ő ott fordulni, elég érdekes dolgokat tudnak csinálni az autók ha kanyarodás közben ráfékeznek. -
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #503 üzenetére
Senki nem ír az FIA-nak
Mert ők tudják, hogy mit miért csináltak (tavaly is pontosan tudták), csak a ferrarisok elvarázsolt része nem látja be.
Mindenesetre ez olyan szép ferraris győzelem lett, ennyit is érdemelnek a szurkolóik. Tisztelet a kivételeknek!
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #679 üzenetére
Logikusan az első sikán és a Lesmo 2 kijáratánál kéne nyomogatni, mert ott a legkisebb a kanyarkijárati sebesség, ahhoz képest hogy mekkora egyes jön utána. És tényleg, belegondolva hogy az első sikán kijáratánál mennyire tempót vesztve jön ki az ember... kurva sokat fog jelenteni a +80 ló, mert egy rajthoz hasonló gyorsulást kell produkálni kevesebb mint 100km/h-ról.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #679 üzenetére
Már korábban meg az Atlason tippeltem a témában. Én is KERS győzelemre számítok, mégpedig domináns KERS-győzelemre.
Egy aspektusban hasonló Monza Spához. Spában sem kell annyi leszorítőerő (hiába vannak nagy leszorítóerőt kívánó high-speed kanyarok), mint amennyivel egy autó rendelkezhet. Oda kis légellenállású medium-df csomag kell, Monzába meg kis légellenállású low-df csomag. Mindkét pályán kulcsfontosságú a csúcssebesség ezért az aerokompromisszumok Spaban is.
Coulthard's guide to MonzaOur car is fast on low downforce circuits - Kubica
Szerintem se a Force India, se a BMW nem lesz sereghajtó Monzában sem, bár a spái teljesítményüket nehezen fogják überelni.
(#680) -Mike-: És Mallya meg hülye lenne elengedni, amikor esélyes az újabb pontszerzés. Liuzzi már hozná a Badoer-effektust, nincs gyakorlatban.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #701 üzenetére
Ezt nem is kellett volna leírnod, hiszen ott van az én hsz-emben is:
mivel Massa pihenőn van - na nem mintha sok köze lett volna a tavalyi első helyéhez
Vagyis szerintem is, ő csak végigment, aztán egyszer csak első lett. De az eredménytáblán ő szerepel legfelül, így ha azt nézzük, hogy kinek hány első helye van ezen a pályán, akkor sajna Massának lesz egy, és nem Hamiltonnak...[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #789 üzenetére
Érzelmi alapon is de nem elhanyagolható szempont, hogy a fő rivális motorjával, váltójával felszerelt kocsiból jön.
wild: tartalék versenyző lesz a ferrarinál jövőre, legalábbis ezt írják, de amilyen gyorsan változnak itt a dolgok, lehet csak egy versenyre ugrik be. : -) -
proof88
addikt
válasz #70869248 #867 üzenetére
Jó lett volna, ha át tudott volna ülni másik kocsiba. Mármint még az F1-ben. Én senkit nem írnék le, aki csak 1 kocsival tudott próbálkozni. Piquet-ről is ezt gondolom, Alonso is szenvedett elég sokat a Renault-val. És tavaly Kimi is a Ferrarival év közepén.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #908 üzenetére
Valszeg ezen a szinten volt az a kivezető köre is, amivel Kimit előzte tankolás után Silverstone-ban. Előbb jött ki a boxba egy körrel, mint Rai mégis megelőzte. Gyula csöndben motyorgott, nem értette
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tibi666
senior tag
válasz #70869248 #944 üzenetére
ok, de azt a 470 lóerőt 3 literes motorból hozták ki, a literteljesítményük azonos.
a hunny által említett nyomatékosságot meg minden turbómotor tudja, 600nm 8500on pedig nem olyan nagy szám. még az én szerény dieselemnek is van 450nm-e 2000 körül. amit meg elloptak annak 510 nm-e volt, kőkemény 1600as fordulaton.
igaz, nem visszafogott eleganciájú angol, hanem egy német dög.
ettől függetlenül bizonyosan nagyon fejlett technikai színvonalat képvisel. nekem nem tetszik, szerintem nem visszafogottan elegáns, hanem jellegtelen. de az új ferrari 458as sem tetszik és egyik lamborghini modell sem, ami forgalomban van. viszont egy 512-es ferrarit hazahoznék szívesen. de én nem tudnám kihasználni, a garázsban meg ne porosodjon, inkább legyen egy fanatikusé, kis pénzért lehet már venni a németeknél.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #945 üzenetére
Nem semmi az egész ügy, de már megint olyasmi alakul ki, mint a Schumacher-Monaco esetben:
Piquet állításait alátámasztani látszanak a telemetriai adatok is. Ezek a jelek szerint azt mutatják, hogy a kicsúszása előtti pillanatban a brazil versenyző egyáltalán nem emelte el a lábát a gázpedálról, amikor kigyorsítás közben elkezdtek kipörögni a Renault kerekei, holott ezt a korábbi körökben megtette, mivel ott a pályaviszonyok miatt a gumik rövid időre mindig vesztettek a tapadásukból.
Az, hogy valaki kicsúszik, és utána elkezdik nézni a telemetria adatait, amiben rátalálnak a kicsúszás közvetlen okára, nem jelent szándékosságot. Lehet, hogy az, de az is lehet, hogy egyszerűen elbénázta, éppen kihagyott egy pillanatig, mert egy olyan fajta versenyző, aki hajlamos erre, és nem vette vissza a gázt. Nyilvánvaló, hogy minden olyan kicsúszás után, amiben a versenyző a hibás, meg lehet találni a telemetria adatok közt a hibát, ha összehasonlítják az előző körök adataival.
De ez alapján szándékosnak találni a kicsúszást elég igazságtalan... -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #966 üzenetére
Természetesen megvan ez a különbség a két eset között, de az, hogy a telemetrián látszik, hogy hol hibázott, még mindig nem jelenti azt, hogy szándékosan nem emelte fel a lábát a gázról.
Szóval ha azt feltételezzük, hogy valami oknál fogva Piquet be akarja sározni a volt csapatát (és vele együtt magát is), akkor persze így utólag jó bizonyítéknak látszik a saját hibája a telemetrián. De a dolog önmagában továbbra sem jelent szándékosságot, esetleg egy véletlen egybeesést a külső körülményekkel, ahogy MS monacoi parkolásakor.
Az persze világos, hogy ha van még ezen kívül x db másik bizonyíték, ami egybevág, akkor ezt is be lehet tenni a sorba, de önmagában édeskevés, és főleg nem fogja azt bizonyítani, hogy a Renault utasította rá.
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz #70869248 #1024 üzenetére
300KJ energiát tárolhatnak és kb. 4db. 100km/h sebességcsökkenéssel járó fékezés kell a teljes feltöltéshez.
Érdekes lesz majd, hogy mit nyújt a 6 kers autó a kvalifikáción, az egyik renault mérnököt olvastam, azt írta hogy ott nagyobb előny lesz, amikor már az előkészítésnél a parabolica kigyorsításon is elhasználnak 6mp.-et, és a mért körön is (nem a parabolicánál) 6 mp.-et. Ezért is tették vissza KERS-t.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #1024 üzenetére
Nekem is úgy rémlik még év elejéről (valaki egy KERS-es csapattól nyilatkozta), hogy a KERS egyetlen nagy sebességről alacsonyra lassulós féktávon majdnem teljesen (vagy teljesen) feltölthető.
Szóval legrosszabb esetben is azt tudom elképzelni, hogy ha valaki a Parabolicából kigyorsítva elnyomja az egészet, akkor a sikán után csak pár mp-et tudja nyomni. De alapesetben nem is kell többet, esetleg akkor, ha előzni szeretne. -
Frost Ashes
csendes tag
válasz #70869248 #1083 üzenetére
Igen. Mindenestre ez a kiesett fél óra nagyon hiányozni fog neki az időmérőre készülve.
Más: Egyelőre úgy néz ki, hogy a jelenleg a VB élén álló 4 versenyző nem fogja bekvalifikálni magát a top6-ba. Az milyen lenne.
RedBull tuti középmezőny eddig, a Force Indiák meg a Mclarenek házi rangadót vívhatnak a dobogós helyekért.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #1145 üzenetére
Liuzzi előtt tényleg le a kalappal.
Két minimálisan domináns autó volt a mezőnyben az időmérő alapján; a McLaren és a Brawn.
Szinte a teljes mezőny 1-stop-on van, a 3 kétkiállásosnak ugyancsak fel kell kötnie a nyúlcipőt, ha a taktikája miatt nem akar pórul járni.
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #1164 üzenetére
Néztem a5-ön a 2007-es boxkiállásokat, és 28-30 mp volt a boxban töltött idő (vonaltól vonalig) a kétkiállásosoknak, és 32 körül volt az egykiállásosoknak. Ehhez még plusz a lassítás-gyorsítás a vonalig/vonaltól, ahogy Motion is írta.
A kétkiállásosok második kiállása a 40. kör körül lesz, tehát az egyik boxkiállás 35 mp-ét 40 kör alatt kell összehozni. Ebből kb. 16 mp esik az első 19 körre. De lehet, hogy többre is szükség lesz majd, mert a mezőnybe fognak érkezni az első pit után, és az nagyon rizikós lesz majd, hogy ki mögé ragadnak be.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #1175 üzenetére
Szerintem a Roggiánál fognak előzni a legtöbbet, mert az a legkönnyebb. Csak annyi kell hozzá, hogy a célegyenes végén nagyjából közel legyenek, aztán el kell nyomni a teljes KERS-t a kigyorsításon. Baromi lassan jönnek ki abból a sikánból, olyan, mint a rajtnál: esélytelen bárki, aki nem KERS-es autóban ül.
-
proof88
addikt
válasz #70869248 #1239 üzenetére
mert sokan azt ismételgetik, amit a Laciék beszélnek, de Lacit sem értem igazából, mert tudtommal ő is versenyző... ameddig lehet, tolni kell neki, mert bármikor hibázhat az előtted lévő... Vettel is pont ezért szerzett most 1 pontot... ki gondolta, hogy Hamilton odacsapja az utolsó körben? Senki, de benne van a pakliban, bárki kiállhat akkor is a versenyből. Néha annyira kilátástalannak tűnik a helyzet, mégsem szabad feladni, egy hiba előtted és vigyor lesz a fejeden.
-
Pá
addikt
válasz #70869248 #1239 üzenetére
Ez mindenképpen felelőtlenség volt, kár mentegetni.
0 esélye volt megelőzni, egyedül abban bízhatott, hogy esetleg valami hibára tudja késztetni, de sztem Button van olyan rutinos, hogy erre ne legyen érdemes alapozni.
Egyszerűen a nyereség/kockázat arány nem indokolja, hogy kicsússzon az utolsó körben.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
ToBeY
nagyúr
válasz #70869248 #1239 üzenetére
Nos mivel én egyik versenyzőnek sem drukkolok,így elfogúltság nélkűl nézem a futomokat.Az a véleményem hogy Hamilton hülyeséget csinált,biztos 3. helyett eldobta ami szerintem hiba volt.Mert elég valószínű Buttont nem tudta volna befogni 1kör alatt Kers ide vagy oda.Egy dolog valakit beérni és más dolog megelőzni.
-
Pá
addikt
válasz #70869248 #1260 üzenetére
Logikus, hogy a szurkolóknak az a hozzállás a szimpatikus, mivel ők "vért" akarnak látni, meg előzéseket.
De a pilótának meg elsősorban a saját érdekeit kell nézni, legalábbis ha én f1ben vezetnék, azt tenném.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz #70869248 #1270 üzenetére
Mindegy egyébként. Eddie Jordan is annyit mondott, hogy Hamilton ilyen és VB jelen állásában teljesen természetes, hogy megpróbálta.
Kovalainenről meg azt, hogy a mostani futammal lépett ki a McLarentől. But he is a very kind man.
(Én azt hittem utolsó kör van már, ezért nem értettem minek nyomja, de így plusz egy körrel, talán összejöhetett volna a célegyenes szélárnyék)
[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
válasz #70869248 #1267 üzenetére
Naa, ne fordítsd ki. Persze mindenki hibázik, attól még klasszis lehet valaki, hogy kicsúszik.
Annyi, hogy miután megtörtént a dolog a Te szép kis tökéletes világodban Hamilton azt nyilatkozza, hogy "háát, sajonos ez most nem jött össze, de meg kellett próbálnom. legközelebb gondolkodás nélkül így tennék mert versenyző vagyok".
Az én kis tökéletes világomban pedig Hamilton azt kéne nyilatkozza a futam után, hogy: "kicsit elragadott a hév a futam végén és fölöslegesen túlmentem a határon, de legalább ma is tanultam valamit."
Remélem érthető a különbség. De tovább már nem szeretném ragozni, tényleg lehet, hogy akkor is kicsúszik, ha épp nem üldöz senkit, egyszerűen csak szélesre vette.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #1270 üzenetére
Ezt most Te komolyan mondod? 53 kört teljesítettek..
Szal fullra feleslegesen tolta már neki, amikor hátra volt a Lesmo 2, az Ascari és a Parabolica. De gondolom Ő ezen kanyarok bármelyikében is képes lett volna előzni!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #1281 üzenetére
Spa-ban Hamiltonék az első körben estek ki, mégis 0 van a nevük mellé írva.
Nem volt semmilyen plussz kör, azért írnak 52 kört, mert annyit teljesített. Jókor intették le a futamot.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section