- Magisk
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
lenox
veterán
-
stvnppp
senior tag
válasz
#70869248 #49421 üzenetére
Amit írtál, az 2006 Suzuka volt, amikor még a vbért küzdött, de műszaki hiba miatt feladni kényszerült a versenyt és a vbt is, utána már matematikai esélye sem nagyon volt. A legrosszabb az volt hogy előtte meg évekig semmi műszaki gondja nem volt csakígy pályája végén pont a vb harcban. A másik pedig 2006 Sao Paolo volt, ott már nem volt esélye vbért menni azért mutatott be akkora örömautózást mert mindegy volt neki. Fisichella csak egy előzésnél rosszul tért vissza az ívre, semmi szándékossag nem volt a gumihasításban...
-
Motion_Blur
félisten
-
#70869248
törölt tag
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #49162 üzenetére
Kezd kicsit olyan lenni mint a Tour de France, csak nem saját maguk hanem a gumik állapotát nézik. Én nem szeretnék több négykerekű TdF-ot nézni. Igazából fene se tudja melyik autó mire képes, mert csak időmérőn egy körön számít hogy a határon mire képesek de ott is szemmel láthatólag a legjobb mechanikus beállítás a döntő és nem az aero/motorbeállítás. Jelenleg az a fontosabb hogy a középtartományban mennyire következetesek az autók, egy autósportban ez elég fura megközelítés. Ráadásul totálisan feleslegesség teszi pl a Kers alkalmazását. Schumival én teljesen egyet értek, ez már túlzás. De sajnos a csapatok közül is sokan preferálják a mostani rendszert.
-
-Mike-
addikt
-
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #48929 üzenetére
Nem láttam a futamot, azaz az előzményeket, mennyit ment szárny nélkül a crash előtt? Mintha azt olvastam volna hogy 4-5 kört.. én ebből indultam ki, hogy ha ennyit meg tudott csinálni, anélkül hogy kiintették volna és hogy megtörte volna akkor be tudta volna fejezni a futamot, persze ha nem viszi túlzásba a védekezést
-
MPowerPH
félisten
válasz
#70869248 #48920 üzenetére
Mi az hogy egy csomó idő, mire utasítást kapnak? Fönt a versenybírák egy pár másodperc alatt eldöntik, hogy ez így veszélyes, és ki kell szedni onnan. Rádión megy a posztokra az info, hogy kék zászló a veszélyes autónak, és már nem nyomhatja az alagútban. Tehát a balesetet követően a Rascasse után már simán zászlózhattak volna neki. Nem tették meg.
Nem hibáztatható a versenyző. Neki az a dolga, hogy versenyezzen, amíg nem intik ki, és a csapat nem szól rá, addig versenyben van. Le a kalappal előtte. Ez nem óvoda...mod: dehogy hülyeség, ez ilyenkor a szabályos forma, minden futam előtt végig kellett anno hallgatnom. Ezt a srácot azonnal kék zászlózni kellett volna, de sehol nem láttam, hogy villogott volna a lámpa.
Ahogy Motion is mondja.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #48920 üzenetére
16 éves kölök, bizonyítani akar mint mindenki más... ha nincs belőle bukás és végig csinálja hátsó szárny nélkül akkor most mindenki tapsolna neki. Persze hülyeség volt az alagút után így levédeni a teljes pályát, de azért nem tudom elítélni mert saját magától nem adta fel a futamot.
Hamilton kiállt volna anno? Nem hiszem..
-
MPowerPH
félisten
válasz
#70869248 #48889 üzenetére
Jó, hát ezért tart ott most az F1 is, ahol tart. Régen ilyenből nem csináltak ügyet, voltak is izgalmas csaták. Ha nektek ez kell...
Egyébként pedig a versenyigazgatás/sportbírák feladata továbbra is a kiintés, addig a pilóta azt csinál, amit akar. Ilyenkor kék zászlózni kellene neki, hogy engedje el a mögötte érkezőket, ha nem is egyből black flag -et kap. Mielőtt vitába szállnál, sportbíró voltam pár évig, és ez a szabály. Én viszont nem láttam sehol sem kék zászlót.
-
rocket
nagyúr
válasz
#70869248 #48688 üzenetére
Azert ebben a pokerben nem Hamiltonnak all a zaszlo, nincs sok alternativaja.
Igazabol a Mercedes az egyetlen megfelelo perspektivaval rendelkezo csapat ahol talalhat helyet maganak jovore.
Abbol amit magarol mutatott eddig nem tunik egy olyan penzehes embernek, hogy elmenjen akar a HRT-hez, ha az kifzetne neki a cikkben szereplo osszeget.Egyebkent az osszegrol talalgatni meg korai, nagyon sokat nyomhat majd a latba hol lesz a tabellan amikor elkezdodnek a targyalasok.
Jopar ponttal vezetne a bajnoksagot, ha a csapat a tole az elmult evej alapjan elvarhato szintet hozna strategiaban, es bokszutcai munkaban. -
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #48527 üzenetére
Nem tudom mit kellene várni az ilyen fapados villámfordításokkor, mikor a filmekben több nap áll rendelkezésre és tucatnyi ember kezén megy át az anyag, is igazi őrültségek vannak. Persze a dokumentumfilmekben a legkönnyebb észrevenni a hülyeségeket, de ha egy kalandfilmben lemegy egy "1862-ben, II Jakab uralkodásának idején"(Britannia), akkor már nem csak a szinkronizálók nyelvtudásában kell kételkedni.
-
Predator2
addikt
válasz
#70869248 #48512 üzenetére
nem a munkámhoz kell csak jó lenne ha itthon is időben tudna az ember a dolgokról hiteles forrásból de sajna ezek szerint túl naiv vagyok ismét
nem tudok angolul nekem ezért is lenne/lett volna fontos
gyorsra azt értettem h: a Hamilton büntetés kapcsán mindenki minden részlettel tisztában volt réges rég mire itthon egy normális cikk megjelent a dologgal kapcsolatban
-
giigz
veterán
válasz
#70869248 #48512 üzenetére
Az F1 Live nekem egy tökéletes oldal, naprakész vagyok a hírekkel, és képpel illusztrálva, esetenként érdekes videók, interjúk.
Amikor futam vagy időmérő van, élőben levezetik az egészet, ami nekem kifejezetten hasznos, mert nem mindig vagyok a TV előtt az adott időben, és így azonnal megtudom mi zajlik a pályán. Persze van erre külön alkalmazás is, de ha ők is leírnak részletesen mindent róla, akkor miért ne olvashatnám?
Ezt annak ellenére mondom, hogy nem vagyok birka, szeretem az F1-et, nézem vagy 10-15 éve. Szakértő sem vagyok, nem is akarok az lenni, szurkolok a kedvenceimnek, élvezem a futamot, kész. F1 Live meg tökéletes, mint írtam is fentebb, naprakész. Egyszerű mezei (
) F1 néző számára nagyon jó.
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #47687 üzenetére
Az egész vitasornak az az alapja, hogy a bírák következetlenek. Rendszeresen látunk arra példát, hogy valaki védekezésképpen többször is szándékosan levágja a sikánt mindenféle bünti nélkül, majd a következő versenyen egyetlen szándék nélkülinél is büntetnek. A vonalon kívüli előzés szintén ilyen dolog, arra is volt már rá példa, hogy a vonalon túlra kiterelt előzőt visszazavarták.
A gladiátorok helyett az impotenciafészkeknek kedveznek a DRS, pirellimit eszközökkel, miért várnánk azt, hogy a büntiknél máshogy legyen. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
#70869248 #47674 üzenetére
Ott az történt, hogy a versenyzői eligazításon elhangzott, hogy a rajt után az első körben ott ki lehet menni 4 kerékkel a vonalon túl, az pár pilóta pedig figyelt, és okosan kihasználta.
Ha a további körökben csinálja meg valaki, akkor már akkoriban is megb. volna őket. -
stvnppp
senior tag
válasz
#70869248 #47377 üzenetére
Nem hiszem, attól még hogy a fejlesztők el akarnak indul Le Mansban, és találtak rá szponzort, attól még nem biztos, hogy jó is... A Nissannak meg jól jön a szponzoráció. Így olcsóbban megússzák, mintha fejlesztenének egy új autót. DE nem hiába vésték fel az Infinitit sem a Red Bullra.
-
barnam_
nagyúr
válasz
#70869248 #47331 üzenetére
Van az a mondás hogy két dudás nem fér meg egy csárdában
Persze ez egy két élű fegyver: ketten nagyon eredményesen harcolhatnának a konstruktőri címért, de ha egymással rivalizálnak*, lehet többet ártanak a csapatnak, mint használna.*: ideális esetben a csapat érdeknek az egyén fölött kellene lennie, akkor pedig rivalizálás sincs.
-
echterion
nagyúr
válasz
#70869248 #47325 üzenetére
Ugyan hová menne a Mekiből? Ennél a csapatnál majd' minden idényben bajnokesélyes autót fog kapni, máshol ezt nem fogják tudni neki garantálni. Ha választani kell egy RB vagy Meki között, akkor szerintem Mekit választ. A Ferrari évek óta nem tud normális vasat építeni, más meg nála nem jöhet szóba (jut eszembe, Alonso mellé mondjuk úgysem ülne be még egyszer
).
-
Qorthral
őstag
válasz
#70869248 #47321 üzenetére
Ki kellene kötni, hogy az évközi teszten nem tesztelhet olyan pilóta, aki rajthoz állt már abban az évben futamon... Így ugyanis semmi értelme egy csapat tesztpilótájának lenni... A McLaren legalább ad lehetőséget nekik, a többi csapatnál csak dísznek vannak.
Szerintem is hülyeség nem Hamiltonékat beültetni, de valahol nagyon el lett szúrva ez a dolog. Amíg rendesen voltak régen tesztek, addig volt értelme a tesztpilótának...
Egyébként pedig elég logikus egy TESZTen a TESZTpilótákkal részt venniMinden csapatnak ezt kellene szvsz tenni.
-
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #46193 üzenetére
Hát ha valaki spórolni akar a kiállásokkal, azt igazán célszerű megfelelő mennyiségű 0-km-es abroncsok birtokában tennie...
Szerintem Kimi még nem rázta ki a Lotus-Renault-Benetton-Tolemanból az utolsó századokat. Abban egy Rubinho nívójú veterán riogathatná velük az élmezőnyt(bár a Force Indiával már nem biztos), bár megjegyzem Brunó eddig viszonylag egész jól tolja.
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #46172 üzenetére
A Saubernél és a több közép csapatnál(Williams, Force India) alaposan meg kell fizetni azt, hogy veterán nélkül teljesítik a szezont, a tacskók meg nem igazán tudják - nem is tudhatják, hisz nem bombázták alattuk még százszor szét a verdát, hogy merre kellene az autónak esni a pajszerral, hogy folyamatosan ki lehessen belőle terelgetni a lappangó tizedeket, amik ebben a sűrű mezőnyben már a pontmentességet vagy a dobogót jelenti.
A gumispórolás lutri. Még Perez is bebukta a kispórolt előnyt a szezonnyitón. Viszont mivel a friss gumikhoz 20 másodpercen felül most nem néhány 2-3 kikerülendőt, hanem minimum féltucat épp-csak lassabb ellenfelet is kap ajándékba az ember, lehet vele gazdagon nyerni, ha bejön. Kiminek nem jött be.
-
helkis
veterán
válasz
#70869248 #46172 üzenetére
2007-ben 1el kevesebbszer volt pechje..
de egyébként abban is évben is kijutott neki..
az vonal másik végén pedig szvsz mákgyáros Hami van, de talán kezdi érezni ő is, hogy nem kell feltétlenül mindent megnyerni ahhoz, hogy a végén vb legyen (sajnos, írom ezt azért mert pont ezt az akcióhős vezetés a látványos.. (illetve a fairplay határain belül, lehet ezzel valaki szimpi))
-
McCartman
őstag
válasz
#70869248 #45198 üzenetére
még jó.
Nem kell megfelelnie semmilyen 'világbajnokról felállított pozitív képnek' , ezzel szimplán csak magáról állított ki szegénységi bizonyítványt.
Amúgy meg mindenkinek lehet rossz napja , majd kiderül változik-e a személyisége ha esetleg nem úgy alakul az idény , ahogy azt (el)várja.Hamiltonnak és Alonsonak egyenesen jót tettek a szopórolleren eltöltött évek , úgy tűnik.
-
#70869248
törölt tag
válasz
#70869248 #45198 üzenetére
még egy gondolat, többet nem foglalkoztat
nem csak az lehet nagy, aki popzenében utazik, kellenek a disszonanciák, nem minden babakék harmónia, kellenek a Pistols-k pl.
..és itt nem a műpunk arcokra gondolok, akik irgalmatlan pénzbe kerülő külsőségekben árulják a (legtöbb esetben) lopott másságot, de a médiának: világbéke!
hogy csak egy zsenialitást nézzek: youtube..tekintsünk el attól, hogy nem saját...a rosszfiúság (tényleges) nagysága.
-
McCartman
őstag
válasz
#70869248 #45186 üzenetére
Ezzel nem értek egyet , azért 25 évesen már nem tejfelesszájú tinédzser az ember , hogy ne legyen tisztában a cselekedeteivel. Az meg kb. a minimum , hogy ne idiózázza le a versenyzőtársát a sajtó előtt , mondja a képébe személyesen ha esetleg így gondolja aztán rendezzék le egymás között.
-
#70869248
törölt tag
válasz
#70869248 #45186 üzenetére
Valamelyik ismeretterjesztő adón ment egy műsor Prost és Senna kapcsolatáról, ott mondta Prost, hogy amikor Senna elkezdett nyitni felé, és kereste vele a kapcsolatot, akkor úgy gondolja, hogy emberileg fel, versenyzőileg leértékelődött Prost, mint versenyző szemében.
Ez van.
szerk:Amikor valaki mentálisan győztes, az egy nagyon veszélyes állapot a másik versenyzőre nézve, ez a legveszélyesebb állapot.
Ez a mentálisan győztes állapot megnyilvánulhat szimpatikus és egyáltalán nem szimpatikus formában is...egyformán veszélyes, elsődlegesen rombolandó.
Hamilton esetében Button még szimpatikus is...ezért ha rombolni akarja akkor rosszfiúnak kell lennie...ha felvállalja oké, ha nem...mert nem fér bele, médiaarcába-reklámarcába..vagy amit hisz magáról, vagy amilyen...mindegy, akkor nehéz dolga lesz. -
válasz
#70869248 #45091 üzenetére
-Múltkor megnéztem egy Sky Sport F1HD közvetítést kíváncsiságból. A riportok elég erőltetettek voltak, számomra visszalépés a BBC elmúlt 2 évi etalon közvetítéseihez képest. Brundle hozza a minőséget de havi 30 fontért elég sovány.
-Mezeinél zavaró, hogy nem igazán sikerül értelmeznie és lefordítani az angol nyelven elhangzott infókat. Emellé nem ártana ha párhuzamosan megnéznék az angol időmérő, szabadedzés közvetítéseket még a futam előtt, hogy rendelkezzenek egy kis plusz infóval, tartalommal, ha ki kell tölteni a műsoridőt.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #45091 üzenetére
"nézd meg, sztem mi piszok hálásak lehetünk ezért az F1 adásért, mert gyakorlatilag semmibe nem kerül pár külföldi közvetítéshez képest, ami viszont teli van reklámmal."
Így van, itt kint (London) a SkyF1 pl. havi szinten 23 font + még 7 font ha HD-ban akarod nézni. És nem is mindenhol lehet.. szal tényleg meg kell becsülni hogy ingyen van és ráadásul HD is
-
madstunt
addikt
válasz
#70869248 #43503 üzenetére
Ezt mondtam en is, ha valaki nem szakkommentator, attol meg nem kene baromsagokat osszehordani meg elefantmeretu hibakat elkovetni.
itthoni nfl kozvetitok se jatszottak meg egy mecset se az am. profiligaban megis OSSZESZEDETTEK, FELKESZULTEK es nem kell egymast javitaniuk ki otpercenkent... -
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #43493 üzenetére
Nekem a Norbi kellemes meglepetés volt, hogy mennyire összeszedetten és intelligensen beszélt a stúdióban. Tetszett a nyugodt, higgadt stílusa, remélem sokszor látjuk/halljuk még idén
Letöltöttem a futam M1-es változatát, de úgy néztem meg hogy ahol nem volt akció és Mezei beszélt abba beletekertem, mert irritált.. a minőség és a többiek rendben voltak
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #42962 üzenetére
Szerintem a Merci erősebb formát tud hozni időmérőn mint Q-n, mivel ott nem fog annyit hozni az F-csatornájuk. Lotust nem tudom hova tenni, lehet Grosjean nagyon beletalált a körbe, de akár lehetnek majd 2-3. erő is. Holnap egy sima futamon szvsz Macca 1-2., ha nem veszít sokat a Merci versenyen akkor a Mester megfoghat egy dobogót is szerintem
RB-nál a +6-7 tized durva, nem gondoltam hogy ennyire vissza fognak esni. Ferrari meg no comment, Alonso nem a kicsúszás miatt volt ideges, hanem arra hogy egy újabb szezon ment el. És igen, ezt már ilyenkor látni lehet...
DemonDani: Kimi szimplán elkúrta azt a kört, meg túl későre is hagyták
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #42360 üzenetére
Egy teljes pályás DRS jó lenne
Ilyenkor sokan megfeledkeznek arról az apróságról, ami az alapvető tényezője a rendszernek. A fő célja az előzés segítése! Versenyen csakis 'támadói státusszal' lehet használni. Vagyis a támadónak full DRS-ezhető kör vs a védekezőnek nuku.
Ha meg mindketten DRS-ezhetnének, akkor meg már tényleg teljesen felesleges is az egész, mert nem erre lett kitalálva, hanem arra, hogy a követő autó kínjain könnyítsen.
-
-
D.Orion
veterán
válasz
#70869248 #42028 üzenetére
Hasonlót tippelek én is, de csak időmérőre, mert így szezon elején bárkinek lehalhat bármi a versenyen:
Red Bull(1-2)
McLaren(3-4)
Ferrari - Merdeces ( 5,7 - 6,8) Rosberg szerintem megveri Massa-t.
Lotus (9 Kimi)
Sauber(10 Kamui)
Lotus (11)
Sauber
Torro Rosso - Force India(szerintem itt továbbra is bármi lehet, még az is, hogy valamelyik berepül a 8. rajtpozícióba)
Williams
Caterham
HRT
MarussiaA Williams harmat gyenge lesz, de azért egy Caterham nem fogja megelőzni talán.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
#70869248 #42028 üzenetére
Szerintem marad, ahogy tavaly volt, csak kisebbek lesznek itt-ott a különbségek. Elől a Redbull, kb mint tavaly a 2. félidőben, aztán a Mclaren, majd a Ferrari, akiket most szorosabban követhet a Mercedes és a Lotus. Utóbbi kettőnél szerintem versenyen fogható lesz a Mercedes, mert úgy néz, hogy a Lotus jól bánik a gumikkal, míg a Mercedes felzabálja. A többiek együtt lehetnek, de én a FI-t tenném előre. A Caterham ott lesz a Williams mögött, az egyebek a 107% ellen mennek.
-
D.Orion
veterán
válasz
#70869248 #41931 üzenetére
Nagyságrendileg nekem is ez az érzésem. Vegyük a Ferrari fénykorát. MS 25-30 másodpercet adott verseny végére a saját csapattársának. A többiek meg majdnem mind kört kaptak tőle. A két kocsi ugyanaz volt, csak a versenyző nem. Lehet, hogy ha a tavalyi kocsiban is egy olyan ült, mint a régi MS, akkor megint mindenki kört kapott volna. Persze ez csak erős találgatás, vitatkozni sem érdemes rajta. Vettel jó pilóta, de úgy vagyok vele, mint LH-val. VB autóval nem nehéz megnyerni mindent. MS volt a fehér holló, aki egy ronccsal verte a nagyokat. Azóta persze sokat fejlődött a sport és ezt már nem lehet megismételni, de még hasonlót sem látunk senkitől. Na jó, néha Kamui villant olyanokat, hogy mindenkinek koppan az álla.
Ui.: Azért raktam off-ba, mert nem szeretnék most ebből vitát kirobbantani.
-
rocket
nagyúr
válasz
#70869248 #41910 üzenetére
Igaz, hogy a McLarennel jobb a versenyzo paros, de ez nem elony, hanem hatrany a VB szempontjabol.
A Red-Bull legnagyobb elonye az, hogy tanulvan a 2010-es szezonbol, tavalytol mar volt egyertelmuen masodik szamu pilotajuk, mig a McLarennel nincs (Ferrarinal is van, de ok meg a McLarennel rosszabbul allnak a jelek szerint), ha netan partiban is lennenek, egymastol fog pontokat rabolgatni Button es Hamilton, mig Webberrol majd gondoskodnak (vagy o magarol), hogy ne vegyen el pontokat Vetteltol.
Az kizarhato teljes mertekben, hogy a McLaren olyan dominans autot csinalt mint 1988-ban, es mint akkor Prost es Senna, most Button es Hamilton fog a VB-ert harcolni nagy folennyel.Red-Bull es a Ferrari sose fog raterni arra az utra, hogy ket VB versenyzoje legyen, ezert is nulla az esely, hogy Hamilton Alonso, vagy Vettel melle szerzodjon jovore.
Sot ha valtoztatna a McLaren a VB eselyes "taktikara" akkor meleg lenne a pite Hamiltonnak, mert Buttonnak van mar uj szerzodese.
Mondjuk a McLaren helyzete nem lesz rozsas, ha jol emlekszem jovore jar le a Mercedes motor szerzodesuk, igy konnyen elofordulhat, hogy megindul az osvenyen lefele mint a Williams.
(szerintem jobb hijjan a Mercedeshez fog szerzodni Hamilton Rosberg melle 2013-tol )Az a baj azzal amit leirtal, hogy mire megrengethetnek a Red-Bull tornyat lehet mar 70 pont elonyuk lesz abbol, hogy mar szezon elejetol gyorsak, onnantol meg mar veszet fejsze nyele az egesz a tobbieknek.
Az meg, hogy a McLaren es a Ferrari jobb lenne evkozbeni fejlesztesekben, gyakorlatban nem derult ki a tavalyi szezonban a VB szempontjabol, mert ugye arra jatszak ezt a jatekot, nem a 2-3 futam gyozelemre.Szerintem Vettel kioszt majd ~3 tizedet a 2. helyezetnek az idomeron Melbourneben
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #41617 üzenetére
Vergne leginkább a Speed-Bourdais jellegű fenegyerek habitus, azaz garantáltan zsigerből neki fog ugrani Tost, úgyhogy vele nem is kell számolni, különben meg szerintem helyből átugorná Ricsit. Igazság szerint a STR-nél nem az a kérdés, hogy ki megy Webber helyére, hanem ki megy Vettel helyére, ha elhíve a propagandát, gondol egyet és a konkurenciával is akar nyerni VB-t. Palimadarat nem nehéz csinálni, de reklámlegendát nehezebb. Buemi és algás már állott volt, belőlük nehéz lett volna reklámarcot csinálni, lévén ki kellet volna magyarázni azt a két évet a későbbi dicshimnuszokban. A VB-t megnyerni egy Newey rakétával nem téma - azért már Klient se kellett volna cserélni.
Az egész üzletembere témának meg van egy katasztrofális bökkenője. Bele tömött valami cég tehetségkutatója néhány millió dodót valami pilótába, és ahogy be is fizette nagy pénzért valami kisebb csapathoz a pártfogoltat, ahol a kis-kedvencet a csapattárs ízzé-porrá zúzza.
A szitu adott. Nos az egyenes út, hogy a cégnek a csapattárs leszerződtetését ajánlja az ugye az eddigi befektetések értelmetlensége miatt hatalmas presztízsveszteséget jelent az illetőnek. Vagyis ahogy lehet ellehetetleníti a csapattársat, erőteljesebben reklámozza a kis lieblinget. Ennél azért jobb rendszer volt, amikor az öreg Enzoék személyesen mustrálták végig az utánpótlást/erre mostanság max. Sauber bácsi pocsékolja az időt/ -
-
D@ni88
addikt
-
proof88
addikt
válasz
#70869248 #41211 üzenetére
túl bonyolultan mondod ... az a lényeg hogy rendszerezném a különböző versenysorozatokat, szóval az együléses formaautó kategóriába kerül az f1, gp2, stb, a túraautó kategóriába a wtcc, btcc, stb, és a nascar-ból úgy tudom most 3 van, ezeket nem tudom hogy hova rakjam
-
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #40935 üzenetére
Ez az első - majdnem komplett - versenyszimuláció a teszten. Ehhez már lehet hasonlítgatni a későbbiekben, bár azt nem tudom hogy milyen keverékekkel futott.. + akár rá is tankolhattak picit az etapok között, ki tudja..
Xirtam: kedvenc lapunk azért elvan:
www.f1-live.hu
13:21 – Komoly problémái lehetnek a Ferrarinak a kezelhetőséggel. Mika Salo, a korábbi F1-es versenyző jelentése szerint az F2012-nek minden egyes kanyarban problémája van Jerezben. -
-Mike-
addikt
válasz
#70869248 #40808 üzenetére
Én tavaly úgy olvastam a Lotus nyilatkozat sorai között, hogy Vitaly/Bruno nem igazán tudott sokat hozzátenni az autó jobbátételéhez, úgy is mondhatnánk hogy semmit. És most jön a képbe az, ami eddig talán pletyka volt, hogy ebben hogy tündököl az Iceman. Lehet, hogy jók a visszajelzései de ez mennyire lesz elég az év közbeni upgrade-ekhez, kitudja.
Aktív témák
Hirdetés
- Magisk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Béta iOS-t használók topikja
- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Elektromos cigaretta 🔞
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Asus E510M 128GB SSD, 4GB RAM, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest