- Magisk
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A GT 7 kap először Android 16-ot
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Íme az új Android Auto!
Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Mastre #48458 üzenetére
Ideiglenes előnyt jelent csak jelenleg, felteszi 2-3x 1-2körrel hamarabb, a végén pedig 5-6körrel hosszabb lesz az utolsó etapja, és bedarálják a nála 4-5-6-7körrel frissebb gumival, vagy b. 1-el többször cserél, ami 99%-ban bukta, mert egy kiállást nem lehet kiautózni hasonló telj. autók ellen.
-
Xirtam
veterán
válasz
Mastre #42614 üzenetére
Egyenlőre én ezzel nem értek egyet.
Eleve ezzel az egésszel nem értek egyet. Mivel a gomb lenyomásakor csak a DRS-t aktiválja. Így az első szárnyak folyamatosan úgy kellene működnie mint amikor a DRS nyitva. Ez így eddig bullshit szerintem. Majd év közben úgy is kifog pukkadni a lufi.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Mastre #42180 üzenetére
Ki tudja, lehet hogy most is arra játszik, hogy a Merci is ráunjon az erőlködésre, hogy aztán miután 1EURO-ért visszaprivatizálta az alakulatot az eddig titokban fejlesztett Brawn02-vel lenyomja a mezőnyt, majd a kócerájt hatalmas felárral rásózza a következő balekra...
-
Nowhereman
őstag
válasz
Mastre #41682 üzenetére
Melyik sérülésére gondolsz? Amit magyarban a rugó, vagy amit németben a rádió okozott neki? Az elsőből már felépült, a másodikból meg szerintem nem fog.
Továbbiakban meg? Nos eég nagy számlaleírást kéne adni ahhoz, hogy Sauberékhez lenyugdíjazhassák, lévén nála különb pilótákat is túrtak már ki szponzorált "ifjú tehetségek"
-
-
Male
nagyúr
válasz
Mastre #31975 üzenetére
Fura, hogy Hamiltonét mégcsak nem is vizsgálták...
(Ahogy Koba büntetése is meglepett... ezért nem a csapatot szokták csak megbüntetni?)#31974: Na, hogy erre hogy vették rá a Ferrarit, azt nem tudom...
Összeesküvés elmélet: Ma nyerhettek (Vettel kerékcsere gondja véletlenül), cserébe ezt meg elfogadják. -
SpongyaBob
veterán
válasz
Mastre #31975 üzenetére
"Azt előre megmondták, hogy ezen a pályán csak STOP&GO lesz, mert rövid a box."
Tulajdonképpen alapjaiban véve ez is egy nagy hülyeség. Ott, azokon a pályákon mondjuk ahol hosszabb az átlagnál a boxutca, áthajtásos büntetésnél nem mondják azt hogy gyorsabban mehetsz mert időt vesztesz.. Itt ilyen a box, a bünti is a szokásos kellett volna hogy legyen, szerintem ez így korrekt.
-
simonzé
addikt
válasz
Mastre #31727 üzenetére
Egyrészt: mióta nem schumi a király, nem rá szabják a szabályokat, hanem inkább ellene. Sokéves átlagot tekintve teljesen korrektek.
Sajnos Kobayashin ez már nem segít.Ja, és nem Stop&Go (ejtsd: sztápengó), hanem Stoppengó, mert ugye mindkettő ősi magyar szó. Mármint a stopp, meg a gó is.
-
SpongyaBob
veterán
válasz
Mastre #30247 üzenetére
Schumacher mindig is peches volt ha visszagondolsz, ez így van. Van akinek meg minden bejön (jó verda, és bazi nagy mák állandóan: lásd Vettel)
.bableWes: Szerintem meg nem. Ugyanis ez nem a vezetési képességekről szól..Fordítsuk meg a dolgot: Ha nincs DRS valószínüleg nem is előzi meg, mert nem tudja
Sumi simán kivédekezi, pedig sokkal gyorsabb volt nála úgy is
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Mastre #29727 üzenetére
2008-as Angol futam is esős volt még is állórajtvolt ha jól emlékszem Jól emlékeztem
-
MPowerPH
félisten
válasz
Mastre #29540 üzenetére
Sőt... Ha nincs SC, akkor nem ez a végeredmény. Csak itt az Audinak drukkoltam, Peugeot hidegen hagy. Csak azért szurkoltam, hogy a végén legyen valami action. De nem jött össze, pedig szurkoltam a végén Pagenaud -nak, hátha lesz egy kis csata.
proof88: Ezek szerint jön az eső. Mondjuk még 3 óra van a futamig, bár a vizes pályának úgyis fel kellene száradnia. Erre jók a betétfutamok.
-
kukinyo
addikt
-
proof88
addikt
válasz
Mastre #29154 üzenetére
Beázott a KERS és nem vezethette tovább az autót. Nem önszántából találta ki, hogy hát akkor ő most hazamegy. Szted amúgy a csapat mit szólt volna hozzá?
Mármint ha így áll hozzá? Azé van ott csapatfőnök is meg minden, nyilván mondták volna h ezt azé nem kéne. Nem a versenyképes autóját hagyta ott a rajtrácson, hanem ami már elcsesződött, mert a mélyen tisztelt Ferrari mérnök team ismét összefosta a tervezőasztalt.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Mastre #29135 üzenetére
"Amikor Schumacher előzte Hamiltont, akkor lényegesen több hely volt, mint amikor Hamilton előzte Massát."
Mert Hamilton hagyott helyet,ugyan úgy rácsukhatta volna,és ütközés.
Én nem védem az integetés miatt,sosem szeretem ha egy pilóta integet bármilyen esetben is legyen az akár lekörözés vagy egy ilyen szituáció,de itt nem is erről van szó.kukinyo :
"Levédte rendesen a belső ívet nem? Pont ezért rohant bele ez az isten átka."
Ha levédte volna,nem tudta volna berakni a kocsi elejét és semmifélre "ív korrigálásra" nem lett volna szükség.
Na kiszáltam.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Mastre #29131 üzenetére
"Ezektől függetlenül továbbra is az a személyes véleményem, hogy Hamilton túlontúl türelmetlen és optimista volt mindkét esetben. Ez a pálya nem erről szól.
Schumi persze, hogy elengedte, mivel már pályán is alig tudott maradni azzal a gumival. De azért mindenkitől ez nem várható el..."Hamilton is rácsukhatta volna a kaput amikor Schumi előzte,és ez fordítva is igaz,teljesen mindegy a gumi állapota ebben az esetben.Mégsem tették,pedig megtehették volna,de mit értek volna el?Kiesik mindkettő vagy menne boxba új első szárnyért vagy gumiért.ÉS továbbra is azt mondom tudni kell helyet hagyni a másiknak vagy feladni a szituációt ha már elbasztam vagy annyival lassabb vagyok,nem pedig a minden mindegy alapon kiesek vagy sem de betartok neki.Hamilton meg se tudta volna próbálni ha Maldonado zárja a belsőt.
-
ronaldo
őstag
válasz
Mastre #28858 üzenetére
Hát, ma konkrétan gyorsabb volt,mint Rosberg. A rontott rajt, meg a 0 tempó után - mielőtt kiesett - Rosberg előtt volt, meg is előzte a pályán (aztán vagy 2 kör alatt adott is neki 6 másodpercet).
Persze ez kevésbé mérvadó, mivel egyik autó sem volt ma versenyképes (hogy finoman fogalmazzak), de azért az látszott, hogy nem Badoer tempóban közlekedik a pályán.
Időmérőn általában kikap, de versenytempóban nem rosszabb,mint Rosberg. Persze mivel általában hátrébbről jön az időmérő miatt, így többször beragad/megakad és közte valamint Rosberg között mp-ekben nagyobb is szokott lenni a távolság, de ilyenkor érdemes a live timing-ot nézni, ahol látszik, hogy tempóban ugyanazt tudják az autóval, ha épp tisztán tudnak menni.
Az meg valószínű, hogy fordított eset is lesz - Rosberg ragad be és Schumachernek sikerül ebből kimaradnia - az idény későbbi részében, úgyhogy nem írnám le még őt. Ellenben az autójával, mert az egy fos.
-
Oliverda
titán
-
Oliverda
titán
válasz
Mastre #28806 üzenetére
Azt nem tudhatta előre, hogy Massa majd felszorítja a korlátra. Onnan pedig szinte lehetetlen olyan kis fordulókört venni, hogy a végén két autó is elférjen egymás mellett, a pálya külső szélén. Ezen a képen jól látszik, hogy tökig balra van tekerve a kormány, de ennél szűkebb íven már nem tud fordulni az autó.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Mastre #26500 üzenetére
Minek filozofálsz hogy Barrichello magából csinált 2.-at .A Ferrarinál kvázi soha nem volt két egyenrangú pilóta. Ott még Gilles Villeneuve, Berger, Mansell is volt második. A számára a extra szívás az volt, hogy nem csak a VB címért, hanem Sumi fényesítéséért is elnyomták, olyan szitukban, amikor a VB-re semmi hatása sem volt. Annyival viszont különbek a RB-nél, hogy nem feltétlen alanyi jogon osszák ki a szerepeket.
-
Male
nagyúr
válasz
Mastre #25826 üzenetére
Igen, vissza kéne neki... de ehhez kéne valami "vészmegoldásnak" is lennie, ami meg is engedi ezt a levegőnek. Azthittem ilyesmi lesz benne, de úgy tűnik mégsem.
Pá: Köszi! Ez (sem) igazán úgy működik akkor, ahogy az FIA-nál elképzelték
Már a múltkor is írni akartam: Jól látom, hogy a McLarenek fékhűtője előtt van egy rács/szűrő? A többi autón ilyen nem látszik.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Mastre #25398 üzenetére
Úgy nézem tényleg ott tartunk, mint tavaly.
Akkor is ugyanez a téma ment.
De alapvetően amíg a kiírt szabálynak megfelelnek, addig szabályosak.De nem kell aggódni, megmondom mi lesz (ugyanaz mint tavaly): pár futamig mindenki akinek van kapacitása elmegy ebbe az irányba, aztán pár futam után ismét szigorítják szabályt..
-
sekli
addikt
válasz
Mastre #25402 üzenetére
Nem erről van szó. A szabály szerint nem lehet flexibilis. No de az mit jelent? Azt, hogy Kovács Pisti nézi a TV-ben vasárnap délután a futamot és úgy ítéli meg, hogy ez márpedig flexibilis? Nem. Ez definiálva van, mégpedig úgy, hogy a megadott helyen a megadott irányú megadott erősségű erő hatására hány millimétert hajolhat ki.
Amúgy meg igen, ügyesen csinálják, le kell másolni. Korábban is lemásolták már, csak kevésbé ügyesen. Szerintem ez az ügy sokkal tisztább, mint annak idején a diffúzorral, ez még csak nem is kiskapu.
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU Gamer Noti! I7 9750H / GTX 1660TI / 16GB D4 / 512 SSD
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari!
- 15" Workstation: Lenovo Thinkpad P1 gen2 // P52s // P15 gen1 // FHD, 4K oled touch
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Slim Digital edition! OLVASS!
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest