Aktív témák
-
Male
nagyúr
válasz
Flashcash #25144 üzenetére
Igen, még azelőtt írtam, hogy olvastam volna Horner nyilatkozatát
Nagymelák: Passz, nem tudom hány %-ban volt Renault tulajdon akkor a csapat, lehet, hogy nem számítottak gyárinak.
A Red Bullnak hány évtizedes tapasztalata van F1-es autó tervezésében? Mégis mit építettek már megint... Igen, megvették hozzá a megfelelő embereket, de ez a lehetőség másnak is ott van/volt. -
válasz
Flashcash #25137 üzenetére
Szóval akkor tud Massa is, ha akar, csak szokás szerint elbaltázott taktika, meg futam közbeni leeresztés..
Button meg ne kenjen semmit arra, hogy kihívták Massát. Rögtön vissza kellett volna engedni, nem utólag egyezkedni. Arról nem beszélve, hogy közben Alonso is közéjük került már.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Flashcash #24944 üzenetére
Én is csak erre tudok gondolni. A motort nem foghatják fogyókúrára, mert a motorerő kell, és a puffert se nagyon bolygathatják.
Utóbbival még talán annyit lehet mahinálni, hogy kevésbé ellenállóbbat alkalmaznak. Értem ez alatt, hogy ha csak a rajtnál akarják használni, akkor nem kell "állandó igénybevételre" méretezni. Azért ezeket a cuccokat a többi csapat állandóan tölti-meríti-tölti-meríti, ami nem kis munkát jelent. Ezt pedig a tárolónak is bírnia kell.
De a generátor méretének csökkentése egyértelmű nyereség, több fronton is.
És nem úgy tűnt reggel, hogy olyan nagyon hiányolnák a KERS-t. Bár, ha Webber idejét vesszük mérvadónak, annyira nem is jó a szekér.
Majd holnap elválik. Tavaly is elhozták a Pole-ok zömét, mégse szerepeltek olyan fényesen...
-
Oliverda
titán
válasz
Flashcash #24932 üzenetére
Egyetértek, csak az a nagy kérdés, hogy a szabályok alapján ebbe mennyire lehet belekötni. Valahogy kétlem, hogy annyira hülyék lennének a Red Bull-nál, hogy ezt nem járták volna már nagyon alaposan körbe mielőtt megcsinálták. Ismerni kéne a pontos KERS-re vonatkozó szabályzatot.
Remélem ennek ellenére kilátásba helyez az FIA valami részletesebb vizsgálatot ami akár utólagos kizárással is járhat. Így talán akkor is ki fogják venni holnapra, ha még nem lesz sziklaszilárd ítélet az ügyben.
Amúgy én arra tippelek, hogy az egyszeri töltést náluk egy nagy kapacitású kondenzátor tárolja ami könnyebb mint az akku.
#24935: Szerinted amikor bent állnak a boxban akkor nem tudják az autókat egyszerűen újra felölteni valamilyen csatlakozón keresztül?
-
hunnylander
őstag
válasz
Flashcash #22054 üzenetére
Jó a megfejtésed, csak már megelőztek (néhány perccel, a blog órakijelzése UTC, tehát +1 óra).
Alexander Sims, a 2008-as McLaren Autosport BRDC Award győztese vezethette az MP4-23-at Silverstoneban e hónap 5-én (South Circuit pályavonalon).
-
MPowerPH
félisten
válasz
Flashcash #20945 üzenetére
Igen, azért ez már nem az az eshetőség, hogy csak úgy cserélgetnek. Olyan esetben fordul elő, mikor tényleg gáz van. Igaz a szezon elejére vonatkozik ez is, lásd a Ferrari példáját, mikor az elején motort kellett cserélniük. Az az erőforrás most kicsit hiányzik itten.
-
-
Nowhereman
őstag
válasz
Flashcash #20114 üzenetére
Nos, jó kis csapat ez. Hornerék folyton lebuknak hogy Vettelt favorizálják, miközben az egyenlőségről papolnak. Képmutatóként bírálták a Ferrarit a németországi balhéjuk után, most meg a mekit is fikázzák...[link] Felteszem az előzési tilalmat tényleg odamondták Webbonak...
Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz az arcuk, ha jövőre épp Webbo fogja verni a konkurencia verdájával a kölköt... -
attisx
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Flashcash #19925 üzenetére
Ebben nem sok logika van, olyanok kerülnek előre, akik egyébként nem érnének oda. Főleg a Redbull-t sz***k meg ezzel, és a Ferrarit, mert egyébként nekik néz ki az első 3-4 hely. Aztán a kis csapatok is ki lennének akadva, a virgin lenne a tök utolsó, míg Koba a 23., vagyis a japán nézőt is kiakadnának.
-
D@ni88
addikt
válasz
Flashcash #19641 üzenetére
hát itt nem lehet eldönteni ki a fekete bárány
én személy szerint őrjöngtem örömömben hogy a Mclaren ilyen könnyen törik (elöl-Monza, hátul-Szingapúr). De azt is meg kell hagyni, hogy Hamilton se hagyott elég helyet, a fenti képsorokból látszik. Viszont Webber is hülye volt hogy oda próbálta betenni.
Kicsit elgondolkodtató, hogy Hamiltonnak ennyitől Monzában eltört az első kereke. Massa ment tovább. Itt megint Hamiltonnak tört, Webber ment tovább. Pedig ugye ha Monzát nézzük akkor Hamiltonnak kellett volna továbbmennie. De a legstarpabíróbb akkor is a Ferrari, az bírja a Barika féle torpedót is, és a Hamilton féle keréktörés próbát is
-
Peat;)
veterán
válasz
Flashcash #19427 üzenetére
Neked nem véleményed van, hanem állításod, amiben minden eszközt megragad egy "csapat" hogy kicsinálja Massát a pályán kívül, belül...ez nem vélemény.
Én is lezártnak tekintem a dolgot, ha holnap kiesik Alonso akkor úgysem lesz vele semmi baj megint pár futam erejéig...ez már csak így megy.
-
Male
nagyúr
válasz
Flashcash #19422 üzenetére
A motoroknál nincs egy olyan kitétel, hogyha valaki beteszi a 9. motort, onnantól az első 8-ból már egyiket sem használhatja a későbbi futamokon? (nem tudni pontosan hogy állnak az első nyolccal, de ez így nem tűnik valami jó döntésnek, mégha gyakorlatilag meg is ússzák a büntetést az utolsó hely miatt)
-
Peat;)
veterán
válasz
Flashcash #19415 üzenetére
Pontosan az FIA vizsgálat alapján írtam azért azt, hogy kb ugyanazt tudták azon a futamon, Alonso nem volt gyorsabb ugyanazon beállításokkal. Egy futamon az idei évben. Azon meg Alonso feltekert motorral ment = addig valahogy benyát spórolt meg, tavaly is specialitása volt neki, hogy benyát spórolt, nem vágom hogyan csinálja, de csinálja.
Másrészt az autók közötti különbséget a különböző csapatokra értettem...mivel konstruktőri címről beszéltem. Szerintem félreértetted. Ahhoz nem elég egy Petrov. David meg dumálhat a nagyvilágba, az ő idejében még voltak tesztek, így nincs miről beszélni, ha valaki van olyan jó pilóta mint a másik, az egy évben nem egyszer lesz pariban a társsal.
Harmadrészt Massa mint láthattuk elég durcás fajta gyerek, ha igaz lenne amiről te beszélsz, hogy elnyomják csapaton belül, nem kap olyan cuccokat mint Alonso, akkor arról mi már rég tudnánk. De a monzai futamon sem láttam azt a fene nagy tiszteletet és behúzott farkos kutyát benne, az első kanyarban. Aztán még le is maradt, úgy hogy Alonsot Button fogta 1-2 tizeddel körönként...
Kovalainen annyira jó pilóta volt 2008-ban, hogy nem lett meg a konstruktőri vb, tényleg kiváló eredmény a csapatnak, hogy 7. !! lett egy vb autóval. Hamiltonnak is rengeteget segített, erre utaltam, hogy a 10. helyről gyakorolt nyomást a Hamilton körül lévőkre. (általában leje ugye...) Ő nagyon tud nyomni, na.
Szóval, ez, hogy Alonsonak most összejön egy két futam és jön is a bezzeg így bezzeg úgy...Massa tudta kit kap csapattársnak. Volt több mint egy fél idénye, hogy bebizonyítsa, van olyan jó a régi! környezetében mint az újonnan! jövő arc. Nem tette meg. Egy két futamon kb azt a szintet tudta hozni amit a csapattárs, slussz. Lehet hogy jövőre már alapból Alonso mögé állnak fel, ebben igazat adok, de az idei év nem úgy indult.
-
Peat;)
veterán
válasz
Flashcash #19399 üzenetére
Massa pont jó másodhegedűsnek. Idén egy verseny nem volt ahol gyorsabb lett volna, talán egy év elején. Párszor volt előtte de akkor Alonso próbálta épp előzgetni, magyarán még ott is a spanyol volt gyorsabb. Időmérőn is lassabb általában mint Alonso, amikor nem akkor meg versenyen lassabb, lásd előző mondatot. Elhiszem hogy peches, meg így a gumi meg úgy, no de egész évben? Aztán amikor el kellett engedni (akkor sem lassabb, reálisan kb ugyanazt a tempót diktáló, csak a feltekert motor miatt kicsit gyorsabb) Alonsot, adta is a durcásat és ő hozta ezzel össze igazán a pert a csapata ellen.. Vagy megbékél ezzel a helyzettel, vagy lép a csapattól, balesete előtt nagyon komoly pilóta lett, most hogy azóta megváltozott-e benne valami azt nem tudom, de ha igen akkor inkább maradjon másodhegedűsnek...ha nem akkor hajrá, lépjen.
De azt bírom, amikor Petrov és hasonló pilótákat írtok Alonso mellé...már nincsenek olyan különbségek autó és autó között, hogy a konstruktőri cím így elérhető legyen. Kovalainent szerinted mér dobták Hamilton mellől? Lehet ők nem hittek a finnek, hogy ő 10. helyről is nyomást gyakorol az élen haladókra...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Flashcash #19368 üzenetére
Megnézném mit kezdenének egy ilyen helyzettel
-
#70869248
törölt tag
válasz
Flashcash #19270 üzenetére
Pont ez az...pont ez az, mert végül megelőzte Hulkenberg-t, semmit nem csinált másként csak Hulkenberg-t egyszerűen későn előzte meg....akkor már Vettel megverte, Rosberg-t meg már nem volt alkalma bepróbálni....semmit nem kellett volna másként csinálni, csak Hulkenberg-t jóval hamarabb bevállalni...és már nem azért de a kiállást a csapat összehozta 7 tizeddel gyorsabban Webber-nek, ...szal illett volna átugrani.
-Vettel-nek nem volt más alkalma csak Hulkenberg...ott nem boldogult, utána meg ugye 'beragadt a fékje'..Massa mögött meg nem is kellett erőlködnie, csak ment a tempóban.
-Kubica...sszzz, Webber mögött autózott 1mp-re sokat, ennyi volt.szerk:
Webber beragadása Hulkenberg mögé rossz volt, pláne úgy hogy végül megelőzte (szemre elég egyszerűen), de már későn.
sok körön keresztül lekövette, és aztán alulmaradt a kiállások alatt is, egy Cosworth-s Williams-ről beszélünk újonccal a kormány mögött, szemben egy Red Bull-l és Mark Webber-l. -
#70869248
törölt tag
válasz
Flashcash #19090 üzenetére
Nem tudom...az tény hogy csúszkálni fog, de Button-nak is csak úgy van nagy sansza hogy kíméli a gumikat, és ehhez egy olyan csomagot választott ami szintén erre játszik.
Amennyiben Hamilton Button csomagjával menne, kevesebbet tennék rá...mert azért bűn rossz végseb az amit Jenson tudott hozni...a 3. legrosszabb a mezőnyben.
Szal ebből szvsz kettejük közt csak Button tudja kihúzni a legjobbat, Hamilton-nak végül is nem olyan rossz ez, csak figyelnie kell a gumikra, ami nem tudom mennyire fog menni. -
#70869248
törölt tag
válasz
Flashcash #18845 üzenetére
De azért az a jellemző hogy a versenyző leszáll és visszatolja, itt is illet volna Massa-nak jeleznie szvsz.
Azért van felfestve a rajtrács, hogy onnan kell rajtolni...igazságtalan sz összes többi versenyzővel szemben 1 méterrel előrébb indulni, ez nem szvsz, ez mindenképpen igazságtalanság. -
hunnylander
őstag
válasz
Flashcash #18839 üzenetére
38.9 When the cars come back to the grid at the end of the formation lap, they will stop on their respective grid positions, keeping their engines running.
Ez már elég (parancsoló jövő idő), hogy mikor a versenybírák indokolják az áthajtásos büntetést valami ilyesmi legyen odaírva: 'Breach of Sporting regulations Article 38.9 / competitor No.7 missed his respective grid position for gaining and advantage'.
Most vagy az lehet, hogy Charlie Whiting nem vette észre vagy az, hogy nem akarta észrevenni (megszánta Massát) / nagylelkűen elfogadta megfelelőnek a manővert.
-
horvathd
aktív tag
válasz
Flashcash #18455 üzenetére
De az adapter is csak az oldallapra fekszik fel, így a rá ható erő távolabb van a rögzítési ponttól, mint a menet közben fellépő leszorítőerő eredője. Ezért a sima lehajlás tesztelésére szerintem megfelelő ez a módszer.
A 50 és 100 kg-os teszttel összesen már három pontot kapnak, mert 0 erő hatására 0 a lehajlás.
Mivel nem tudom, hogy a szárny melyik része tud 8 cm-rel lejjebb kerülni, ezért egyet tudok elképzelni, hogy a szárny a leszorítóerő hatására a felfüggesztés és az szárnylapok között el tud csavarodik, így az egész szárny hátsó része közelebb kerülhet a talajhoz.
-
horvathd
aktív tag
válasz
Flashcash #18452 üzenetére
A hajlékonysági tesztnél a terhelés az első szárny oldallapjára (endplate) hat, így nem lehetséges olyan szárnyat alkotni, ami ezen a teszten átmegy, de az orrkúphoz közelebb ható erő miatt jobban lehajlana.
Továbbá a korábbi 50kg / 10 mm-es tesztet is elvégzik, így a linearitásra is lehet következtetni.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Flashcash #18145 üzenetére
- hát tényleg nem jellemző, hogy vágnák a szabálykönyvet(pedig ennyi pénzért illene), de mondjuk Lajoskának Kínában egész jól jött, hogy belelapoztak...
- a benzinkútvontatás? Nos többször előfordult, hogy a nyalókás(és lámpás) tömlővel a tankon engedte el a versenyzőt, de legtöbbször a pilóta kapcsolt és néhány méteren belül megállt - mint ahogy a kerékcserés ráeresztéseknek is a kisebb részéből lesz olyan perec, mint a mai. Persze inkább a sikeres vontatásokra és csattanásokra emlékszik az ember, mint arra, hogy ki úszta meg.
-
ronaldo
őstag
válasz
Flashcash #18170 üzenetére
Eszerint tavaly is lógatni kellett volna mindenkinek a vízbe a pisilőjét arra várva, hogy szabálytalanná nyílvánítják a brawnt?
Mert látható volt, hogy sokkal jobb, mint a többi autó.
Abszolút nem vagyok RB párti, sőt, már unom őket kicsit, de ez a hivatkozási alap, hogy "már nagyon látható volt a különbség", mint betiltási indok, kicsit fura.
Nem tudni persze mennyire kardoskodott a színfalak mögött a mclaren a dolog mellett(ellen), mert többnyire brawn nyilatkozott inkább a szárnyakról, de vicces lenne pont azt a csapatot "sajnálni", aki az f-csatornával hozakodott elő.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Flashcash #18137 üzenetére
Az SC-na lampa vhol a 12.-13.-s kanyar kozt aludt csak ki, onnan mar csak egy a celegynesre fordito 180fokos, es eleg hamar ott van, 200m kb.
Mashol azert mar min felpalyanal lampa nelkul megy a SC, hogy fel lehessen keszulni arra hogy elhagyja a palyatGumi- es fekmelegitest meg szoktak csinalni, mindenki, annak meg kell hely, ha nem akarnak custom optikai tuningot
Ja mondjuk JPM nem szokott, vagy csak kicsit jol be volt tepve vmi hazai anyagtol, lasd pl MS vs JPM Monaco par eve -
#70869248
törölt tag
válasz
Flashcash #18137 üzenetére
Ez igaz, de hát ha zavar van a rádióban akkor tapadok az elsőre bármi is csinál...legalább a a pálya azon szakaszán amikor kimehet az SC.
Én megmondom őszintén vigyorogtam mikor az mondta, hogy hát Mark nem maradt le mint az szokás..
..Ennek tiszta olyan szaga volt mint hozzám alkalmazkodjon mindenki, én vagyok a piszok gyors alanyi jogon jár a győzelem.
Sztem nem....ott kellett volna ragadnia Webber-re az utolsó kanyarokra, akkor is ha kis feketék potyognak az égből, nem babrálni valmit aztán nézni bután...szó szerint bután, hogy most mi történt az SC bement nekem meg nem jó a rádióm, nem mondta a mérnököm, Mark meg nem maradt le??!
komolyan vigyorogtam mint vadalma, mert annyira málé dolog ez szvsz. Webber sütögesse a gesztenyéjét, a rádiós meg a rádióját, én meg megnyerem a futamot biztos ami biztos.
Azért akárhogy is nézzük Alonso-nak betett ezzel, lehet hogy az ő problémáját nagyobbnak érzi, de Alonso vs. Webber dologban komoly hátrányba hozta Alonso-t, tkömet sem érdekli hogy ő biztonságban érezte magát, mert Webber-nek még van egy cseréje, neki meg Alonso-nál jóval gyorsabb technikája.
Biztonság akkor van ha leintették a futamot, de nem? -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Flashcash #18110 üzenetére
És miből gondolod, hogy Vettel tudna mit kezdeni az esetleges többletinfóval?
Más
Dúrva volt a a Box... Jobbulást a Williams szerelőnek...
Schumi kicsit dúrván adta elő, bár mondta, hogy az ilyen akciók hiányzanak neki, de a mértéket még be kell lőni. Bár hagyott elég helyet régi barátjának*, de ha bárki más lenne, lehet a falon végzi...
*A pályán nincsenek barátok, vagy ellenségek. Ellenfelek vannak, meg csapattársak.
-
ronaldo
őstag
válasz
Flashcash #18118 üzenetére
Az adott helyzetből kella legjobbat kihozni. A SC adott volt, a Red Bull 1-2 simán elérhető lett volna a hiba nélkül.
Szerintem inkább örüljenek ennek ami van. Hajszálon múlott, hogy Alonso nem hagyta ott Vettelt a rajtnál. Onnantól kezdve meg lutri. Ha végig szélárnyék közelében kellett volna autózniuk, sok problémájuk akadhatott volna.
-
#27441408
törölt tag
válasz
Flashcash #17745 üzenetére
A pilóta akaratát szerintem baromság, büntetni, ha ő el akarja veszíteni az első helyet mert ilyen olyan okokból átengedi, azt tehesse meg. Kényszeríteni senkit nem lehet hogy győzzön. DE! Akkor a verseny előtt kommunkálja le hogy ha úgy adódik ő elfogja engedni a társát. És akkor a nézők se hőbörögnek-
-
Oliverda
titán
válasz
Flashcash #17736 üzenetére
"1, Germany 2008: Heikki Kovalainen lets McLaren team-mate Hamilton through so he can win the race following an error in team tactics"
Az kb úgy volt "lets" hogy a friss gumikon durván egy másodperccel volt gyorsabb Hamilton azoknál akik nem jöttek be az SC alatt cserélni. Kova nem nagyon akadékoskodott de utána Massa-n és Piquet-en is úgy fűzte át magát Hamilton mint kés a vajon.
Aki nem emlékszik rá az esetleg nézze meg újból azt a versenyt.
-
Sundesz
addikt
válasz
Flashcash #17731 üzenetére
Massa 10 pontot biztosan elbukott a saját hibájából is 2008-ban, az első két versenyen ráadásul. Melbourne-ben az első kanyarban a falnak pördült és letörte az első vezetőszárnyát, biztos szoknia kellett még a kipörgésgátló hiányát. Aztán Malaysia-ban ugyan ezen okból kifolyólag megprödült az egyik kigyorsításánál és elásta magát a kavicságyban (2. helyről). Mondjuk ott azért is ideges lehetett, mert Kimi megelőzte a boxkiállások során.
Ezzel nem Massa-t fikázom, mert mindenkivel megesik, csak arra akartam rávilágítani, hogy nem csak a csapaton múlott a VB abban az évben. Amikor lerajtolta Hamiltont Hungaroring-en nagyon örültem, amikor elfüstölt az utolsó körökben már kevésbé.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Flashcash #17653 üzenetére
Igen, meg ha megall Kanadaban(?) a pit kijaratnal a pirosnal akkor nem zarjak ki es pontot szerezhetett volna... csak sajat maga qrta el.
Amugy sokon kopkodtek a figurat aki szarazgumikkal vitte az utolso 4-5 kort, na ha o kimegy a tobbiekkel egyutt kereket cserelni intermediate-re, es nem vallalja be hatha korbe er (es nem ert), akkor Massa hiaba gyozott volna, mar leintese pillanataban is Hamilton lett volna ev vegi gyoztes az utoso kanyaros elozese nelkul is es nem kelett volna ugy tepernie se, csak becsorog, es hello
-
Ijk
nagyúr
válasz
Flashcash #17653 üzenetére
Hát ezaz, 1 ponttal lemaradni a VB-ről, ráadásul az utolsó kanyarban óriási balszerencse. Nem csak a vezetési tudáson múlik kiből lesz világbajnok. Hanem az is hogy a penge élén melyik oldalra esik. Ők a tipikus másodikak, akiket mindenki sajnál.
Persze 2007-ben Hamilton volt az év lúzere, de Massának szerintem már nem lesz több dobása. -
Male
nagyúr
válasz
Flashcash #17658 üzenetére
...hát pl a "nyomd meg a Z gombot" (miközben olyan nincs is), nem hinném, hogy a rendezőnek feltűnik... de akárhogy is, ez csak találgatás.
A rebesgetés meg aztán végképp. Még amit idéznek újságokban, az is sokszor kamu, hát még amit csak úgy hallottak... ( persze ettől még lehet igaz )
-
Male
nagyúr
válasz
Flashcash #17650 üzenetére
Azt azért vedd figyelembe, hogy nem hallottuk a teljes futam alatti rádiózást... simán lehet, hogy Massa előtte már megkapta a diplomatikus verziót is (pl kevés az üzemanyagod, lásd Webber a Vettellel való ütközés előtt -> szerintem az is az volt, csak Webber nem engedte el Vettelt ennek ellenére... aztán megvolt az ütközés, és hirtelen nem volt már kevés az üzemanyaga mégsem...), csak nem tette meg, és ezért jött ez az erőteljesebb utasítás.
Smedley meg esetleg azért hajtotta 10 körrel korábban Massát, mert ha eléggé meg tud lépni Alonsotól, akkor talán engedik nyerni... de nem tudott. Elment 6 másodpercre, aztán Alonso rájött pár kör alatt ismét.
Nem mondom, hogy így volt, de ez is egy verzió... és csak ők tudják mi is volt valójában, mi soha nem fogjuk megtudni.
-
Pompi
nagyúr
válasz
Flashcash #17650 üzenetére
"Nagyon rá szeretnéd húzni Massára a dolgot."
Szerintem te valamit nagyon félrenéztél azzal kapcsolatban, hogy én mit és mire reagáltam. Az egész ezzel kapcsolatos mondandóm így kezdődött: "Ha már így alakult az egész, hogy a csapat rászólt és el kellett engednie Alonsót, akkor legalább..." De azért köszi, hogy ilyen sokat írtál
-
Male
nagyúr
válasz
Flashcash #17605 üzenetére
Lehet, hogy azt várják el a nézők, hogy tényleg egyenlő legyen a két versenyző, és ne legyen csapatsorrend, erről nem láttam kimutatást (én nem várom el, de én csak egy vagyok a sok millióból).
Épp azzal nézik hülyének a nézőket, hogy megpróbálják velük elhitetni, hogy nincs ilyen... engem ne akarjanak átverni se ügyesen, se ügyetlenül. Vagy szüntessék meg tényleg a csapatsorrendet, de ezt reménytelennek gondolom (hiszen rohadt nehéz bizonyítani, ha ügyesen csinálják), vagy mondják ki nyíltan, hogy nálunk X az első számú mostantól Y-nak pedig az a feladata, hogy segítse őt a VB megnyerésében. Ebben semmi rosszat nem látok... sok más sportban is így van (Pl. a Tour de France-on hallani, hogy az mekkora kárt okoz a sportnak, hogy a csapat első számúját segíti a többi csapattag, akár a saját eredményük rontása árán is? Hogy egy teljesen más sportágból hozzak példát.).
-
Male
nagyúr
válasz
Flashcash #17584 üzenetére
Ekkora baromságot összehordani...
"Ez az eset teljesen felesleges volt" -> Ez majd az év végén kiderül, pillanatnyilag nem tűnik annak.
"óriási kárt okozott a sport hitelességének " -> Aki eddig azthitte, hogy az F1-ben nincs csapatsorrend az összes valamire is esélyes csapatnál, az vagy most látott először futamot, vagy teljesen hülye hozzá.... akkor viszont ezt sem fogja felfogni."Alonso mostmár másodszor egy csapatdöntésből szerzett előnyt" -> ...és az F1 története során eddig hány futamgyőzelem, helycsere született csapatutasításra?
Nem szóltam eddig hozzá a mostani esethez, de Lenox #17410-es ott van az igazság. Nem kéne ez a marketing maszlag, hogy nincs csapatsorrend az F1-ben... sok éve van, csak az utóbbi években nem lehet róla beszélni, és nyomni kell a nagy egyenlősdit.
Vállalják nyíltan, hogy van, és ne azon küzdjenek, hogy hogyan lehetne átverni a nézőt, és elhitetni vele, hogy pl tényleg fogytán az üzemanyag, tényleg nem jött le a kerék, tényleg extra balf@sz módon elfékezte magát, stb.
Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2080 8GB Fractal Design Define R5 FSP 750W
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- AKCIÓ! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest