- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Íme az új Android Auto!
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Aktív témák
-
Viktor77
titán
válasz
#27441408 #18372 üzenetére
Azért ide is beírom.
Hazudsz, amikor azt mondod, hogy állást foglaltam a Barichello ügyben. Ilyen hsz tőlem nem született. Csak, hogy mindenki lássa, mire alapozod a hsz-edet.
MOD: Plusz én kérek elnézést, amiért nem vágtalak ki pár órára (a Pompi által linkeltek alapján), hanem megkértelek, hogy fejezd be.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
#27441408 #18370 üzenetére
Van benne valami. Sőt. Valahogy úgy érzem, hogy "ha van rajta sapka azért, ha nincs akkor azért..."
Ha agresszív akkor azért, mert veszélyezteti versenyzőtársait, ha nem akkor azért, emrt elpuhult... De nem baj. Ettől lesz édesebb a nyolcadik...
Márpedig, ha a Mercinek van egy kis esze, össze fogják kanalazni neki. A legnagyobb német bajnok, német csapatban... Ez nekem ziccer szagú...
-
Pompi
nagyúr
válasz
#27441408 #18368 üzenetére
Senki nem mondta, hogy tiltott ide írni. Egy kérés volt. Jogosan. Tényleg kezd nagyon unalmassá válni, hogy fikázod itt a sportágat. Egyébként ha nagyon akarod simán ráhúzható az alapelvek ezen pontja arra amit egy ideje itt csinálsz:
"amit tiltunk fórumunkban: minden olyan hozzászólást, amely "flame"-nek minősül. Ide értve az erőteljes érzelmi töltettel ellátott, személyeskedő, felesleges indulatokat gerjesztő, öncélú, a másik fél lejáratására és a közösség rombolására alkalmas, észérveket nélkülöző, provokáló hozzászólásokat."
Szóval csatlakozva Viktor77-hez én is megkérlek, hogy ha más mondani valód nincs, csak a "de szar az F1, bezzeg a Nascar" akkor inkább ne írj ide. Köszönöm.
-
Viktor77
titán
válasz
#27441408 #18357 üzenetére
Kezd baromi unalmas lenni a folyamatos F1 fikázásod az F1 topicban. Ha megkérhetlek, hanyagold a topicot, ha nem tudsz normális hangnemben (smileyhegyek, írásjelhegyek, aláhúzások, nagybetűk nélkül) írni.
Mintha a Nascar topicban folyamatosan a Nascar-t szapulnám. Ugye, hogy milyen értelmetlen lenne? Na, amit te csinálsz, az is pont ilyen.
Szeretném, ha befejeznéd. -
válasz
#27441408 #18328 üzenetére
[link] Kicsit sem fura, hogy miert nez bele a jobb tukorbe es utana huzza ra a kocsit. Az sem, hogy mit keresett a schumi a betonfalnal ahelyett, hogy a bal oldalon keszulodott volna a fektavra. Es az sem, hogy elismerte es elnezest is kert. Ez egy gusztustalan manover volt tole. Nem is ertem azota se.
-
#70869248
törölt tag
válasz
#27441408 #18340 üzenetére
remélhetőleg minél kevesebbet...a sisak is levesz, meg a fülükben van a rádió...gondolom éppen eleget még így is.
Nem hinném hgoy az mentesítené hogy a motor mögöttük van, mert nagyon közel vannak hozzá még így is....eleve a Formula autó kialakítása olyan hogy nem tud elég távol lenni a versenyző.. -
Petya25
őstag
válasz
#27441408 #18305 üzenetére
Nagyon durva a hang. Már az edzésen, mikor ugye nem tömegesen mennek előtted, ez első elhaladó autó után kotorásztam a füldugó után. Nagyon erotikus a hangjuk, b@ssza rendesen a fület.
A munkás-fülvédős megoldást csak hébe-hóba láttam, a füldugó olcsóbb és zsebre lehet vágni, ha nem kell. Ügyeskedő 'brazilok' a bejárat előtt tömegesen tukmálják, de én inkább előre készültem.
brownus
Ecclestone-t és a staffot ki kell valamiből fizetni, gondolom kikalkulálják, hogy maradjon is valami. Amúgy a ring pusztul lefele, a lelátókat, utakat nem újítják, a wc is csak egy csempézett vizelde nem piszoár. -
Petya25
őstag
válasz
#27441408 #18300 üzenetére
Én sok-sok évvel ezelőtt voltam kint utoljára haverokkal és most kaptam ingyen egy jegyet a szupergoldra. Az tuti, hogy bárhol is legyél a lelátókon, ott csak egy kis részletét látod a pályának. Hiába vannak kivetítők, nem lehet úgy követni a versenyt, mint a tévében. A hangulat, a hang, a benzin szaga viszont utánozhatatlan, füldugó nélkül meg kibírhatatlan (54Ft
). A 6. sorból, a pálya szélén közvetlenül viszont remek élmény a belátott pár száz méter. Schumi és Bari pont előttünk ölte egymást, Rosberg is "karnyújtásnyira' poroszkált 3 keréken és hasonlók. Viszont ha összeségében nézem az én jegyem nem ért 450 Eurót, felejthetetlen, de aránytalan. Most pár évig elleszek ezzel az élménnyel, maradok a TV előtt és nem kell füldugó. Legközelebb azért feltekerem csutkára a hangerőt egy belső nézetnél, ha éppen nem pofázik az egyik-másik "szakértő"....
Teszek fel majd pár képet és videót, amit készítettem.
-
#51736960
törölt tag
válasz
#27441408 #18300 üzenetére
szerintem is 1000x jobb tévén nézni.
egyszer voltam a hungaroringen, rettenetes meleg és tömeg volt, mondjuk az autók hangja felejthetetlen, egyszer hallani kell...szerk: persze tv alatt a bbc-t értem, nem az rtl-t
(egyébként nem lenne nagy baj az rtl-el, csak palik tűnne már el a ** **** *******) -
PazsitZ
addikt
-
Integra
titán
válasz
#27441408 #18236 üzenetére
áruld már el, mit idegeskedsz? egyáltalán mit téped a szád folyamatosan? amióta ide bereggeltél ezt csinálod, két normális sort nem tudsz értelmesen leírni, nem, hogy helyesen. nem unod már?
ezt a nascar-os dolgot is honnan vetted?
tényleg, a magad fajta bohócokat honnan szalasztják? tiszta idióta vagy... -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
#27441408 #17943 üzenetére
Őszintén szólva, én nem tartom elképzelhetetlennek, hogy Schumi azért ennyivel gyengébb Roseberg-nél, mert egész évben "csak" tesztelnek vele. Az már a visszatérésekor tiszta sor volt, hogy az év első fele 100% bukó. Ezen infó tudatában logikus döntés az elejétől fogva Nico-ra koncentrálni...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
#27441408 #17941 üzenetére
Egy kezemen meg se tudom számolni, hányszor nyilatkozta le, hogy kitölti a 3 évet...
A emberek nem értik meg, hogy ő autót építeni jött ide, az meg idő. Lásd Red bull, lásd Force India...
Illetve az emberek még csak-csak megértenék, nade a médi csak azon tud csámcsogni, hogy ki szerint miért kéne visszavonulnia...
Lerágott csont ez már... Ha fél lába lenne is szerződtetik, mert lelátókat tölt meg...
-
Male
nagyúr
válasz
#27441408 #17860 üzenetére
Szerintem ő is ezt mondja, hogy nyíltan kéne kezelni, és nem tiltani, aztán meg azzal vacakolni, hogyan verjék át a nézőket meg a felügyelőket, hogy megússzák botrány és büntetés nélkül.
A %, meg hogy mekkora beleszólása van, nem ugyan az... simán lehet, hogy semmi, de az is, hogy szinte mindenben ők dönthetnek...
-
hunnylander
őstag
-
attisx
addikt
válasz
#27441408 #17808 üzenetére
Alapvetően Börni nem hülye (persze vannak érdekes megnyilvánulásai, de ezek is csak felhajtás részét képezik), tudja jól, hogy a hagyományokkal rendelkező európai pályák nélkül nem gondolkodhat hosszútávon. Lásd Monaco esetét, egy hete még az volt a hír, hogy a hercegség nélkül is jól meglesz az F1, és láss csodát tíz évvel meghosszabbították a szerződést. Az angol nagydíjat is már évek óta cseszegeti, és valahogy mégis mindig megmaradt ez is. Szóval szerintem eleve nem kell attól tartani, hogy az új helyszínek bevonása miatt, elveszne az európai törzsközönség. Az a 8-9 állandó európai helyszín továbbra is meg fog maradni, legfeljebb 17-19 futam helyett lesz 20-22 egy szezonban.
-
attisx
addikt
-
attisx
addikt
válasz
#27441408 #17789 üzenetére
"Amúgy hova vinné ? Amerikába nem népszerű az F1 gyanítom nem is lesz az."
Ettől függetlenül lehet, hogy nekik is két versenyük lesz. Austin (Texas)-ban külön pálya épül, és valami New York-i motorsport klub is felajánlotta pályáját.
+ Sorban áll még a korábban említett Oroszország mellett Bulgária és India is, meg a franciák is vissza akarnak térni. Illetve pletyka szinten mintha Argentínát és Dél-Afrikát is emlegetnék...
Börni már többször lenyilatkozta, hogy ő akár 25 versenyt is eltudna képzelni egy évben.
-
#70869248
törölt tag
válasz
#27441408 #17749 üzenetére
Nem lehet, ...a versenyzőnek milyen akarata lehet ami ráveszi arra hogy átengedje a győzelmet?
..és ha már magától nem tudná, és mégis eljutott idáig anélkül hogy tizenéves kora óta arról álmodozzon hogy győzni fog a legmagasabb kategóriában, akkor majd a saját szurkolóinak, személyes szponzorainak is el kell tudja magyarázni.
De én bitang ritka dolognak tartanám hogy egy versenyző szembeforduljon mindazzal ami idáig segítette.
Olyannyira hogy nem is venném figyelembe, én is versenyzői engedélyhez kötném a győzelem átengedését...simán, azért minden érték ne olcsósodjon már el. -
MPowerPH
félisten
válasz
#27441408 #17722 üzenetére
Hát nem ez fogja meghatározni, hogy nézik e vagy nem. 2002 -ben is mindenki pfújjolt, aztán nem volt olyan probléma, hogy nem mentek ki az emberek futamra. Nem ez fogja eldönteni, hogy az emberek kilátogatnak e a versenyekre vagy nem. Hanem maga az egész F1 hangulata csalja ki az embereket, és ebbe ez is beletartozik. Na meg úgyis még egy egy egyéniség több szurkolót tud hozni, mint maga a sportág. Lásd Schumachert. Bár ez nem is meglepő, mert Schumacher egyenlő F1.
-
MPowerPH
félisten
válasz
#27441408 #17708 üzenetére
De nem érted? Nem volt konkrét csapat utasítás, a pilóta döntött úgy, hogy elengedi. Ezért hiába volt az, nincs konkrét bizonyíték erre.
Kik vannak felháborodva? Hát a német sajtó, mert egy esetleges büntetéssel Vettel vinné a futamot, amit nem érdemelt meg. Az angol sajtó, mert azoknál nem sok alattomosabb van, és hát ugye Hamilton miatt is.... Horner, aki a csapata érdekeit nézi, neki is jó lenne a bünti, jó hogy nagy a szája. Meg Lauda, aki köztudottan utálja Alonso -t. Érdekes a dolog, de pl. a McLaren mégse ítélte el annyira nyíltan a dolgot, inkább lehetett a nyilatkozatban érezni azt, hogy ők is megtették volna, csak diszkrétebben és okosabban. Schumacher tudja miről van szó... Briattore is tudja... Meg Bernie is tudja.
A közvéleménynek ehhez semmi köze, jó hogy nem már népszavazás fog erről dönteni.Azt meg nem tudják bebizonyítani, hogy erősen hatottak rá, hacsak Massa be nem köpi az egész Ferrari -t, amit úgyse fog megtenni. Szépen lenyilatkozza most is, hogy szóltak, hogy Alonso gyorsabb, ő meg elengedte, azt csókolom. Csapat így kihúzva, pilótáknak meg szabad ilyet.
Nem lesznek kemény szankciók, majd meglátod. Főleg Todt és Bernie jelenlétével nem. Lesz egy szabálymódosítás tervezet ez után, a vége úgy is az lesz, hogy eltörlik ezt a tilalmat. -
Sanya595
senior tag
válasz
#27441408 #17708 üzenetére
Ha ennyire rossz már neki a ferrkánál,akkor nem muszály ám ott versenyezni.
Én pl sokkal elöbb küldtem volna el Massa-t,mint Kimi-t.
De ez van sajnos.Érdekess,hogy Bari is mennyi ideig volt Sumi mellett,peddig mehetett volna máshova is.Mod: Pontosan igy gondolom Én is.Jobb a kettös ferka gyözelem még igy is mind az,hogy kiüsék egymást.
-
Sundesz
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz
#27441408 #17689 üzenetére
Igen. Bármilyen nehéz megérteni, csapatérdek. Mivel egy csapatban két pilóta van, nem egy. És ez mindenhol így volt, azt a pilótát támogatták, aki esélyesebb volt a VB-re. Érdekes módon, mikor 2007-ben Kimi -t elengedte Massa az utolsó futamon, és ezzel ő nyerte meg a VB -t, senki nem pattogott, csak a McLaren.
Ott vannak ők is élő példának. Lásd Török nagydíj, ahol Button támadta Hamilton-t, de hirtelen rászóltak, hogy spórolj benzint. Pont úgy mint itt, csak itt azt mondták Alonso gyorsabb. És Horner is visszavehetne, mert az első szárnyal is eljátszotta ezt, mikor Vettel megkapta. Mi volt a magyarázat? Mert ő előkelőbb helyen van a ponttáblázaton.
Az F1 ebből áll, és szánalom az, ha valaki a csapatok belső szerkezetébe, és működésébe ilyen mélyen bele akar nyúlni. Jobb lett volna ha csatába engedik őket, és utána kiütik egymást?! Akkora ökörséget is csak az RBR tudott elkövetni, és azt is sunyi módon, mert Vettel -nek véletlen elfelejtettek szólni, hogy spóroljon, miközben Webber -t mínuszba állították.
Nagyon elegem van, már a csapból is ez folyik. Nem lesz itt semmilyen a pilótákat sújtó döntés, és valószínűleg pozitívan módosítják a csapautasításról szóló szabályokat is.Ráadásul a bizonyítékokkal is bajban lesznek. Ugyanis a csapat konkrétan nem mondta ki, hogy engedd el Alonso -t. Massa csak kapott egy információt, amit értelmezett, tudta miért mondták be neki. A PILÓTA döntötte el, hogy elengedi. És ez nem tiltott!!! És itt a bibi, mindenki tudja, hogy csapatutasítás volt, csak soha nem lesz konkrét bizonyíték. Így maximum megrovás lesz.
És igen, az lenne a jó, ha a csapattársak is keményen támadnák egymást. De ilyen nagyon nem is volt eddig se, és ezek után főleg nem lesz. A csapatok okultak az RBR példájából.
-
Sundesz
addikt
válasz
#27441408 #17696 üzenetére
Ha azt vesszük, akkor az is "megrendezett autóverseny", hogy a két McLaren pilóta nem támadja egymást, pedig sokszor autóztak egymás mögött. Melyik csapat szeretné ugyan, hogy kiüsse egymást mindkét autója? Ilyen kockázatot senki nem vállal be, és az a pilóta is ostoba aki kétes szituációkba belemegy a csapattársával, pláne ha ki is üti.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
#27441408 #17689 üzenetére
Ezek után már mindenki eldöntheti hogy mit vár tőle és akarja e nézni.
Eddig is lehetett dönteni, senkit se láncoltak a kanapéba F1 idején...
Mint ahogy te is önszántadból jössz ide trollkoni. Senki se kényszerít, mégis itt vagy, mi pedig tűrjük, pedig minket se kényszerít senki ,hogy itt legyünk.
És igen. Egy csapat igenis viselkedjen akként. Ha nem, ne nevezze magát annak. A ferrarinál bevett szokás, hogy az év első felében amelyik pilóta túlnyomóan több pontot szerez, mint a másik, az lesz a kedvezményezett.
Ez a "megrendezett győzelem" meg annyira állszent... Olyan, mintha a Ferrari csak azért nyert volna, mert csaltak. Holott nem, csupán a két csapattaagot cserélték meg. Ha nem teszik, akkor is Ferrari 1-2 lett volna... Ja, hogy a többeknek nem tetszik, hogy Lonzi újra helyzetben van? Ahha... Akkor már lehet állszentnek lenni... Én kérek elnézést... Számomra ez a nagy hófehér nyilatkozat-áradat élükön Krisztián Trógerrel sokkal gyomorforggatóbb, mint a csapatutasítás... De ki mit érez magához közelibbnek...
-
uszkart
tag
válasz
#27441408 #17429 üzenetére
Olvastam hszeket. Nekem egy rész jutott eszembe a Ford Fairlane-ből, mikor Ford a stúdióban beszélget Julian Grandall-lel a zenéről, es valami ilyesmi hangzik el:
zene...azt a legjobb kikapcsolni.
Szóval, hogy az F1 is mindenről szól, csak magáról a sportról nem.
Amúgy szerintem Wéber jól összefoglalta a lényeget.
Szerintem is gusztustalan, de ez üzlet!
Én már nemháborodok fel ilyeneken. Megértem, hogy pl. Lauda igen, bár szerintem ő is csak azért, mert ez a dolga! -
válasz
#27441408 #17429 üzenetére
Ha bukni fognak a Ferrarinál akkor maguknak köszönhetik.
1. Csapatutasítást nem a versenymérnöknek kell közölnie.
2. Ennél jóval diplomatikusabban kellett volna fogalmazni. Rob Smedley nem volt erre felkészülve.
3. Minden esetre fel kell készülni, amit itt a topicban leírtunk a verseny előtt, hogy simán elképzelhető előzés Alonsoval és Vettellel szemben, mert nem igazán jól rajtolnak mostanában azt a Ferrarinak is tudnia kellett.
4. Ha Alonsot akarták favorizálni, akkor előre meg kellett volna beszélni a pilótával és a versenymérnökkel, nyilvánvalóan ez nem történt meg hiszen Rob Smedley még győzelemre bíztatta a versenyzőjét kb. 10 körrel a csapatutasítás kiadása előtt. (valaki ezért is a versenyzőt butázza, akkor a Ferrari csapat mi volt? barom vagy valami durvább? a pilóta mit gondoljon? 10 körrel előtte nyerni fogsz, utánna meg mégis inkább engedd el Alonsot)
5. Az elengedés nem így nézett volna ki, ha a helyzet tisztázva lett volna előre.Ez a 120% realitás, a Ferrari amatőr volt, remélem megbüntetik őket, és itt nem pénzbüntetésre gondolok.
-
laci666
senior tag
válasz
#27441408 #17429 üzenetére
Nem akadályoz meg senki lehet menni
Amúgy meg szerintem nem lesz semmi.
Christian Horner meg csak annyit hogy bagoly mondja a verébnek...
Már rég vezethetnék a vb-t fényévekre,de a b@lf@sz csapat vezetés miatt nem hogy nem vezetik de megmerek rá esküdni hogy a vb címet se fogják megkaparintani. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
#27441408 #17429 üzenetére
Jah... Meg lehet nézni a hávorgókat... "Vettelmester" nick, RedBullos, McLarenes, Renault-s avatarok... Biztos mind tiszta lelkü pártatlan bírócska...
Ha a Ferrari évekig tartó felfüggesztést kapna, a F1 elvesztené a nézőinek legalább negyedét.
Ez üzletileg túl nagy mínusz, hogy megengedjék...
-
Viktor77
titán
-
ronaldo
őstag
válasz
#27441408 #17405 üzenetére
A pankráció meg tipikusan amcsi találmány, szóval nem értem az ugrálásodat, hogy ebből is "politikai", de legalábbis földrészi vitát akarsz csinálni. A pankráció USA-ból való, és talán a leghamisabb dolog, amit közönség előtt előadnak. Ehhez képest a mai elengedés az egy vékony szőrszál egy pankrátor felkarján
Persze szoktam nézni mert vicces...
-
laci666
senior tag
válasz
#27441408 #17396 üzenetére
Az a szerencsénk hogy Európába európaiak élnek és nem amerikaiak.
Szerintem meg az F1 a csúcs mint pilótailag meg technikailag is.
(Mondjuk én még a rallyt is ide veszem de az teljesen más eset)
Montoyanak meg savanyú a szőlő...jó pilóta volt csak hát volt nála még jobb és ez nem tetszett neki -
laci666
senior tag
válasz
#27441408 #17374 üzenetére
Nem tudom mit kell itt ennyit rágódni ezen.
Messze a legtöbb pénz a Forma1-be van.
Technikailag is ez a csúcs.
Ez nem kis pistás amerikai sorozatok itt euró milliókról-milliárdokról van szó.
Itt csapat érdek van nem pedig egyéni,hát csak Massa brazil temperamentumának köszönhetően elég szerencsétlenül intézte el.
Így magát is meg Alonsot is kínos helyzetbe hozta nem beszélve a csapatát.
Itt azt kell segíteni aki előrébb van és pont. -
-
Motion_Blur
félisten
válasz
#27441408 #17037 üzenetére
Ha kemény diót akarsz nézni, kapcsolj az Eurosport IRC összefoglalóra pl. most hétvégén itt csapatnak.
-
-Mike-
addikt
válasz
#27441408 #17022 üzenetére
Az egész csak feltételezés, állítólag, JV szerepe nem ismert, azt sem tudni milyen sponzorok, konstruktőrt jótékony homály fedi, stb. Pedig nem is van uborkaszezon, olyankor szoktak ilyen hírek megjelenni, foglalkozni nem érdemes az egésszel, nemhogy elolvasni, belinkelni.
-
-
Pompi
nagyúr
válasz
#27441408 #17009 üzenetére
"Raikonnen marad a rallyba."
Még ha így is lesz, a cikk akkor is csak a szokásos maszlag, főleg ezzel a szenzációhajhász címmel. Már az első bekezdésből kiderül a lényeg: ugyan még hivatalosan Kimiék nem nyilatkoztak semmit, de "az Autosport magazin viszont már biztos benne,". LOL Hány ilyet olvastunk már és még fogunk is addig, amig tényleg ki nem jön valami konkrét info.
-
#70869248
törölt tag
válasz
#27441408 #16994 üzenetére
Két dolog van amit én sem vágok.
Az egyik a methanol, a másik az amcsiban megszokott kamerakezelés...de főleg a kamerakezelés amire sokkal jobban odafigyelnek, imádom amikor az autóra szerelt kamera leköveti a támadó, vagy a támadott autóját.
tök látványos, nem tudom mi az oka annak hogy nem gyűrűzik be az F1-be.
Meg sok pályát irigylek az amcsi formula sorozatból.. -
PazsitZ
addikt
válasz
#27441408 #16983 üzenetére
És akkor most a célod, hogy megtéríts minden f1 topikba járó emberkét?
Magad írtad le, hogy mindenki mást szeret és ennyi. "kell akkor hajrá de van akinek más tetszik"
Akkor most nem tudom mit kell erölködni.Egyébként korábban pont arra panaszkodtam én is, hogy sajnálatos, hogy más szériákat nem is nagyon van lehetőség követni itt Mo.-on
pl. WTCC, Rally
Most egyáltalán nem kötözködésképp, de nálam pont a nascar az, ami nem igazán ragad magával. -
aesir
veterán
válasz
#27441408 #16983 üzenetére
Igen, van előzés. Rengeteg előzés. Olyan emlékezetes előzések (valójában helycserék) és olyan sok, hogy a verseny végére már megcsömörlesz tőle. Nem is emlékszel a 95%-ra. Egyszóval ettől még ugyanolyan egyhangúvá válik, mint egy unalmas F1. Ezen kívül mi is az izgalom? A boxkiállások? Huhh, de nagy izgalom. Vagy a BALESETEK? Azért nézik ennyien, mert vannak balesetek? Hát ne haragudj, de nekem az emberi viselkedés legalja az, hogy futamonként több tízezren a helyszínen, többmillióan a TV előtt arra verik, hogy úgyis lesz baleset.
Nézek én mindenféle autósportot, b-type jól tudja. Ismerem az Indyhez tartozó pályákat is, a NASCARhoz tartozókat is (road pályákról beszélek, az ovál nekem nem játszik).
Mellesleg szoktam vezetni aránylag sűrűn versenyautót is, emellett szimulátorozok is - nem is olyan rosszul, szóval egy kicsit azért nagyon mellényúltál. De bocsáss meg nekem, hogy nem vagyok amerikai széria rajongó, nekem egy akár 20 körön keresztül megtervezett F1 előzés is sokkal de sokkal többet jelent, mint egy NASCAR futamon akár 100 helycsere (hívd előzésnek ha akarod), és pláne sokkal de sokkal többet jelent mint egy BALESET. Voltam NASCAR futamon élőben is. Egyszerűen undorítóan gusztustalan, ahogy aljasodik a tömeg amint van baleset. A gyomrom forgott. Azért járni futamra hogy lesz balaeset és ez a "látványosság", az nekem nem autósport, mégha versenyautók is az előidézői a cirkusznak.
Mondok neked egy példát, azaz kettőt: Imola, Scumacher - Alonso, majd egy évre rá Alonso - Schumacher. Nekem az az autóversenyzés, pedig előzés sem volt, vér sem, meg boxkiállás sem
-
hunnylander
őstag
válasz
#27441408 #16973 üzenetére
Az a farok nem a diffúzor, hanem a biztonsági ütközőzóna, amelyben foglaltatik a világítás is. Mindkettő előírás és 'hasznos'.
Az ízlés meg szubjektív, miért pont a te ízlésed alapján kéne megszabni az autók formáját? Az F1-ben a funkció, az előírt technikai szabályok alakítják ki a formákat, nem esztétikai ízlés. Az IndyCar egyenszéria, az az autó eléggé ocsmány, a korábbi IndyCar/CART autók szebbek voltak, ráadásul az az autó 'csiga-lassú' egy jelenlegi F1-eshez képest. Az IndyCarban nincs technológiai, fejlesztési harc se; az F1-ben van, és nem kis nevek között, Ferrrari, McLaren, Mercedes, Renault.
-
#70869248
törölt tag
válasz
#27441408 #16962 üzenetére
igen, és nem minden csapatnak van...és amelyik csapatnak van az sem új fejlesztésű.
Ferrari-nak, Reanult-nak van 2 és 3 üléses gépük is utaztatni.
Egyébként meg régi vasak vannak 2 ülésesben bemutatózni.
baromi haszontalan, hiszen ha 2 üléses akkor valahova be kell spórolni hosszirányba, a 3 üléses valamivel jobb, de az is gáz.
Aktív témák
Hirdetés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A Windows 11 lett az úr az asztali PC-k piacán
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Építő/felújító topik
- No Man's Sky - Már elérhető a Worlds Part 2 frissítés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Z Fold5 , 12/256 GB , Kártyafüggetlen
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- Honor 400 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beszámítás! Apple Mac Mini 2024 M4 16GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest