- Ulefone Amor 34 Pro - a nagy vetítőgép
- Teljes külső kijelzővel hódítana a Flip7, ami kapott egy kistestvért is
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- iPhone topik
Aktív témák
-
Pá
addikt
Aki esetleg nem tudna angolul, a lényeg pár szóban.
A drs aktiválásával egy időben fújják az első szárnyat is levegővel (a 2010-es f-csatornához hasonlóan), így egyrészt még magasabb top speedet érhetnek el vele, másrészt a kocsi balansza sem fog felborulni (mivel nem csak hátul veszít leszorítóerőt, hanem elöl is hasonló mértékben) a DRS-el, így emiatt bátrabban és több helyen használhatják kvalin.
Állítólag az első futamon pl kvalin így a kör 56%-ban mehetnének nyitott DRS-el. Azt sajnos nem tudom, hogy fújt első szárny nélkül ez az érték hány %.Ez már nem a fenti cikkben volt, de egyelőre csak a nyíilást sikerült kiszúrni a fotókon, de sem az nincs megerősítve, hogy a levegőt valóban az első szárnyra vezetik, sem pedig az, hogy már most Melbourneben be fogják vetni. Mondjuk az előbbit állítólag belsős infokból vette Scarbs és a nagy csapatok állítólag már másolják is, szóval valószínű, hogy igy van.
-
hackeeeee
Jómunkásember
-
rocket
nagyúr
Jo vicc volt
RedBull vissza is esik akkor is csak mondjuk a Ferrari Mclaren moge, ok meg mint lathattuk eddig szinte palyankent cserelgetik egymast ki a jobb, magyarul egymas elol raboljak el a pontokat, es Hamiltonnak meg ott van a nem hadvednek (mas szoval csicskanak) tartott csapattarsa, aki raadasul elotte is all az osszetetben.
Vettelnek 3x ki kellene esnie a kovetkezo 3 futamon akkor talan lenne meg izgalom.
Szerintem Newey altat csak, mint ahogy a szezon nagy reszeben csinaltak a KERS-el, nem mukodik a KERS jaj jaj, es siman nyertek a versenyeket ahol elsutottek ezt a viccet, raadasul tobb esetben is hirtelen amikor kellett megjavult.
-
-
attisx
addikt
"...egy ilyen változás túl radikális lenne, és előre nem látott következményekkel járna a szakemberek ebbéli tapasztalatának hiánya miatt."
LOL! Szegény magasan képzett mérnökök nehogy már megerőltessék a kis agyukat, mert még a végén megfájdul a fejük a gondolkodástól. Egyem a lelküket...
-
hunnylander
őstag
De felőlem állíthatták magasabbra néhány milliméterrel, pár centiméterrel, ettől még az autó nem lesz új.
Azt is vegyük észre, hogy a fioranói képeken a padlólemez-előke (bib/splitter) is magasan van*, tehát egy kényelmes, biztonsági demótempó beállításon. A bib simogatni szokta az aszfaltot versenybeállításokkal.
*Ez távolról sem Red Bull-rake. Kétlem, hogy bárki is tudná ezt koppintani tőlük. Ez tervezési filozófia. Ahhoz, hogy az az extrém rake működjön, az autótestet és az aerodinamikai elemeket ehhez tervezték és a szélcsatornában is így modellezik.
Amelyik autót nem erre tervezték, arra nem varázsbeállítás az ilyen, hogy csak felemelem az autó farát és ránk szakad a temérdek leszorítóerő.
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Még nem, még nincs meg a bírósági döntés.
Az infók csak most érkez(get)nek, hogy pontosan miféle együttműködés lesz a Caterham és a Team Lotus között.
Magyar idő szerint délben kezdődik a sajtótájékoztató. A csapat meg ugyanazon helyszínen a repülőtéren végez aerotesztet az egész nap folyamán (Duxford).
-
sfdrakex
nagyúr
Még nincs bírósági ítélet, csak Fernandes megvette a Caterhamet.
-
zuchy
őstag
Hát ha valóban a szárny oldalnézetének a közepét terhelik meg akkor lehet, hogy nem hajlik az el. De ha megkapja a kocsin a légáramlatokat, akkor már bólint a szárny előre fele.
A szabályban az van, hogy a közepét terhelik meg ha jól tudom és úgy átmehet a teszten. Valamint az orr is hajolhat valamit lefele, nem tudni. Valamit tudnak, amit a többiek nem. Csak így lehetsz jó itt. Mondjuk a Kers-el lehet lesznek gondjaik, következő futamon melegebb lesz. -
Oliverda
titán
Van egy olyan érzésem, hogy most több autó fog kidögleni a(z első) versenyeken mint az elmúlt években. Elég sok csapat küzd megbízhatósági gondokkal... még sajnos a McLaren is.
mod: Az legalább jó hír, hogy Rózsi visszatér a csapathoz, némi Pirelli-s tapasztalattal a zsebében.
-
hunnylander
őstag
“Our car looks different to others and I hope it reflects on its performance. Ferrari and Red Bull look more like an evolution of last year’s car.”
HU: “A mi autónk másként néz ki mint a többieké és úgy remélem, hogy ez a teljesítményén is meg fog látszani. A Ferrari és a Red Bull leginkább a múltévi autóik továbbfejlesztéseinek látszik.” – mondja Lewis Hamilton
-
hunnylander
őstag
Ez az autó KERS-kompatibilis. Nincs kihagyva a rendszer a tervezéséből, csak eleinte nem fogják még használni.
Ahogy Nick Wirth is elmondta (a Virgin Racingnél); 'a KERS hoz 2-3 tizedet, nekünk 2-3 másodpercet kell találnunk'.
A Lotusnak is az aerodinamikai fejlesztésekre kell először koncentrálniuk, nem a KERS integrációval babrálni néhány tizedért.
-
[CS]Blade2
addikt
Ez még 2010. augusztus 3.-i:
A Toro Rosso, melynek már évek óta a Ferrari szállítja a motorokat, jelezte, hogy az olaszok hibrid rendszerével fognak pályára gördülni a jövő évben. Mindezt a faenzai alakulat csapatfőnöke, Franz Tost erősítette meg az újságíróknak a Hungaroringen.Ez pedig december 4.:
A faenzai csapat svájci pilótája, Sebastien Buemi a héten szimulátorban dolgozott, a 2011-es évre készült.
"Lesznek a jövő évben új feladatok a pilótafülkében, a KERS újbóli engedélyezésével és az állítható hátsó szárnyak használatával. Nem mondanék többet az STR6-ról, csak annyit, lenyűgöző!" -
[CS]Blade2
addikt
F1vilag.hu:
Mindez azonban csak egy merész elképzelés, és bár a Marca azt állítja, hogy a grafikus figyelembe vette a jövő évi szabályokat, ez véleményünk szerint nem teljesen így van.Néhány apró hiba, a teljeség igénye nélkül: az első felnik belseje továbbra is tartalmazza azokat a formázott elemeket, amik a jövő évtől már nem engedélyezettek; a cápauszony-szerű motorborítás eléri a hátsó szárnyat, ami szintén tilos 2011-től; a kipufogócsonkokra is szigorúbb szabályok vonatkoznak; és a hosszított motorborításon látható horizontális légterelő sem feltétlenül elégíti ki a szabályokat.
-
Oliverda
titán
Ezzel kár kijönni, mert F18 már évek óta van és sokkal gyorsabb ennél.
Első ránézésre F10 evolúció az autó. Az oldaldoboz beömlői durván megnőttek.
Amúgy kíváncsi lennék, hogy hogyan szivároghatnak ki ilyenek. Már ha ez igazi...
Another route to banning F-ducts, as well as a move to limit the ever expanding rear fin, the rule prevents any bodywork reaching the rear wing.
“3.9.1 No bodywork situated between 50mm and 330mm forward of the rear wheel centre line may be more than 730mm above the reference plane.”
Első ránézésre nem igazán felel meg ennek a fenti szabálynak...
-
Oliverda
titán
A színösszeállítás a legkisebb probléma, szerintem abba nem nagyon köthet majd bele az FIA. Ellenben a csapatok neveivel már problémák lehetnek.
Mondjuk ha egy viszonylag legendásabb nevet akarnak akkor a Brabham és a Tyrrell még mindig szabad. Már ha a jogtulajdonosok hozzájárulnak ehhez...
-
hunnylander
őstag
Ha már McLaren;
-
Nowhereman
őstag
Nem tudom, de korábban nem Williék mondták, hogy másfelé nézelődnek nagyobb gázsiért?
-erre mondja a magyar: két ló közt a sárba v. két szék közt a földre...
Frank szerintem tanult a Rosbergson esetből: többre megy egy olyan pilótával, aki egy rossz autóból jót tud faragni, mint egy olyannal, aki egy rossz autóval is tud villogni. -
#70869248
törölt tag
Nem tudom, én még mindig arra várok hogy Massa repül és Kubica érkezik, számomra az jött le hogy Massa-t megtörte Alonso érkezése és a helye a csapaton belül, és persze az elengedés.
....sztem mindenkinek jobb ha elmegy, de cáfoljon rám ha marad.
Button-nal az a baj hogy nem egyfelé hajtják a szekeret Hamilton-nal....vagy Kovalainen lesz belőle, de ahhoz még kevésbé rugalmas, vagy továbbra is szűkebb keresztmetszeten fog kidübörögni a McLaren fejlesztése....sokkal hatékonyabb lenne Alonso-Hamilton, Kubica-Hamilton, MS-Hamilton..szvsz.
Én az évközi fejlesztések kevéssé hatékony mivoltáért közvetve Button-t teszem felelőssé. -
#70869248
törölt tag
qva jól csinálta...és ezt ő csinálta meg az ziher.
Szvsz a 'motorhiba' az csapatutasítás volt, és aztán meg hallgatta a rádión ki milyen köröket megy, és szépen elkezdte megcsinálni a versenyét.....sztem nagyon összerakta hogy Webber nem fog tudni tisztán menni, azaz nincs tempóban....és ő meg Massa mögött gyakorlatilag amit a tapadás és az autó megengedett odatette.
...és bejött vzz ...ezt nevezem, ha valaki így megcsinálja a dolgát az
Aktív témák
Hirdetés
- Gitáros topic
- Ulefone Amor 34 Pro - a nagy vetítőgép
- Elektromos autók - motorok
- Teljes külső kijelzővel hódítana a Flip7, ami kapott egy kistestvért is
- M0ng00se: Hardvert áruhitelre?
- Gyúrósok ide!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Garancia! GAMER PC! Ryzen 5600X / RTX 3070 / B550 / 32GB 3200MHz /1Tb + 512Gb NVMe / 600w!
- iPhone SE2 64GB fekete, gyönyörű újszerű állapotban, 3db van, 85% 92% és 100% akkuval
- iPhone SE2 64GB 82% piros, saját dobozzal
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 12 128GB, fekete vagy fehér színben, újszerű állapotban
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN (ELKELT)
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest