- Prohardver app (nem hivatalos)
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen okostelefont vegyek?
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Légies iPhone halvány színei
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- 8300 mAh, maradhat?
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Aktív témák
-
Oliverda
titán
"Viszont ugyanezért nem világbajnoknak született, tipikus második."
Valszeg ő erről mást gondol.
Azt meg nem tudom, hogy miért Massa alá fejlesztették volna az autót amikor az előző évi VB volt mellette de ez is egy variáció amivel meg lehet magyarázni Raikkonen gyengébb szereplését.
-
1pont egy teljes vb. szezonban abszolút a szerencsén múlik, ennyi. Ha nem füstöl el a motorja első helyen a Hungaroringen az utolsó körökben, ha Briattore nem akkor csinálja meg az F1 egyik legundorítóbb csalását Szingapúrban a verseny harmadánál 20mp.-el vezető Massa kárára akkor másképp alakulnak a dolgok. stb. stb.
Hamilton megérdemelte azt a VB-t, Massa is megérdemelte volna 100%-ig, és szerintem egy nagyon jó és izgalmas év volt, főleg néhány dögunalmas simán nyerem a VB-t szezonnal szemben. Az én szememben az ilyen VB címek értékesebbek.
A tipikus második pilóta nem fut olyan szezont mint ott Massa, soha nem kerül a közelébe sem a vb címnek.
---------
Pompi, nem néztem félre semmit, pontosan arra ment a válasz amit írtál. -
Oliverda
titán
Massa-val? Aki 2008ban még VB esélyes volt illetve tavaly is el-el veregette Raikkonen-t? Aki már bő 8 éve a Ferrari-nál van? Na meg ugye ott volt még a 2008as szingapúri eset is amiről Massa tavaly még azt nyilatkozta hogy kizártnak tartja, hogy Alonso nem tudott a dolgok hátteréről. Ergo én erősen kétlem, hogy ezek után Massa hallani akar arról hogy ő 2. számú pilóta legyen Alonso mellett aki ráadásul csak fél éve van a csapatnál. Jó, 2006ban 2. volt MS mellett de az egy kicsit más szitu volt. Rózsi, Fizikó, Trulli... ilyesmi kaliber kellene Alonso mellé hátvédnek.
-
És Massa elengedte? El! Jópofát meg had ne vágjon, meg az interjún is mit mondjon egy egyértelmű kérdésre?
Azt meg had ne említsem, hogy az idény közepén vagyunk..Pompi: már megbocsáss, de ti talán nem ugyan azt írjátok le minden hsz-ben, velem ellentétes véleményről?
Megkérdezték Massát, mi történt a kanyarban, elment? Azt mondta el. Most komolyan kérdezem, ha elkezd magyarázkodni, hogy valami gond volt, vagy akármi, amiért lelassul, akkor azzal nem ártott volna többet? Megnézik a telemetriát, látják, hogy kamuzik, és puff.
Azért az,hogy Alonso elment, az könnyebben kimagyarázható, mint az, hogy mért is engedtem el. Szerintem.. -
#70869248
törölt tag
Szvsz Vettel tudta hogy ott van Webber, nem kellett ahhoz látnia, sőt mivel Vettel-ről beszélünk azaz élversenyzőről, ő azt is érezte hogy nincs meg tisztán.
Egyébként meg elég gyorsan történt, és amugy sem tudnám helyesnek tartani ha valaki egy ilyen helyzetben feladná az első helyet...mert itt helyet adni Vettel-nek ezt jelenti.
Ezt nem szeretem, nem tudok mellette érvelni...egy sima balos kanyarban még elképzelhető a beetetős fékezz későn-ess le az ívről taktika, de itt, ebben az S-ben ez túl nagy sansz a másiknak...szvsz feladás szitu. -
#70869248
törölt tag
elkerülhette volna, egy esetben ha megpróbálja eljátszani azt hogy kihúzódik szélre és aztán abban bízik hogy a másik lecsúszik a kanyarbelsőről.
De ezt egy S kombinációban nem kifizetődő megcsinálni, mert a másik még ha le is csúszik a balos külsejére akkor is útban lesz, útban tud lenni a következő jobbosra.
Szvsz jól csinálta, oké mellément Vettel, de nem volt jó helyzetben..és Webber azért tartotta az autóját hogy Vettel a poron fékezzen, ne tudjon megcsípni egy kicsit sem a tisztább pályából, mert akkor a saját esélyeit rontja.
Vettel-nek nem volt meg tisztán..még egy méter..Webber esetében kettő kellett volna hogy visszatérjen a gumis ívre, illetve Webber még abban az esetben se tolja el véletlenül.Szvsz(!) Webber ezt teljesen jól csinálta amennyiben fontos volt számára a győzelem, márpedig vezeti a tabellát és az első helyért mecselt azzal akivel pontban egyenlően állnak...azaz fontos kellett hogy legyen.
-
Peat;)
veterán
Webber védekezett azért ment egyenesen és azért hogy megtartsa a helyét. Az ütközés egy másik pilótán kézmozdulatán és makacsságán múlott, Webber betartotta a szabályokat, nem kacsázott ment egyenesen mert még mindig sokkal kedvezőbb helyzetből fordulhatott volna utána rá a kanyarra, Vettel már rég elvesztette a csatát amikor Webber meglátta. A biztos ütközésben a biztos jelzőt ma Vettel szolgáltatta. Az ausztrál akár jóval tovább is mehetett volna így, semmi és senki nem tiltja. Rengeteg olyan eset van, hogy a támadó előrébb kerül mint a támadott mégis elbukja a csatát, ez nem más mint a helyes védekezés eredménye, amit ma is láttunk. Amit ti ma kritizáltok az egy élmenő pilótai adottság, amivel ha nem rendelkezne egy pilóta akkor Trullit kapnánk meg végeredményként.
-
Integra
titán
tévedsz, ugyanis webber semmit sem csinált, nyílegyenesen ment előre és abból fékezett volna, pont hogy vettel volt kedvezőtlen helyzetben, mert nem volt íven. aztán valamiért úgy gondolta, hogy majd webber szépen letakarodik neki az ívről. hogy ezt miért gondolta, azt tőle kell megkérdezni, gondolom hajtotta az ego meg a vörös köd, szóval szimplán rászopott. egyszerűen kellett neki a hely, mert webbert nem akarta elengedni, és ráhúzta, webber meg maradt a saját ívén.
ne hibáztassuk webbert olyanért amit nem is csinált.
tény, hogy versenybaleset, de, hogy webber a hibás... ez megmosolyogtató -
#70869248
törölt tag
Sztem Alonso pont letojja az elvárásokat, lehúzott két évet egy a mezőnyben nem a legmagasabb műszaki szintet képviselő autóban, egy McLaren-s évet követően...ahol talán (szvsz) nem 100%-ban az autó volt a legfontosabb amikor megérkezett.
Ez itt most egy olyan lehetőség amit meg kellett ragadjon, és nem hinném hogy hagyja magát befolyásolni. Legfontosabb összekalapálni a jövő évi autót, ezt az egyenlőre csak szóban meglévő bizalmat valójában is elültetni a csapatban a tesztek alkalmával.
...majd azt csinálni amit a legjobban tud, versenyezni...megverni Massa-t, és mindenki mást.
Monte' bármit mond, bármit hord össze...nem ő az aki Alonso számára meg tudja szerezni a csapatot, az az ember Alonso.
..és persze meg kell vernie Massa-t is, aki nem fogja könnyen adni....Massa az a típus sztem aki 'meghal' a pályán, ha az kell. -
Na az valoban egy teljesen felesleges palya. Nekem meg az baxa a csoromet, h a csapatokat szivatjak a koltsegekkel meg motorokkal, kozben megrendeznek egy, illetve mar ketto versenyt este, mikor nappal is lehet, nembeszelve arrol, h a palyakra a 100 szorosat elfecserlik total feleslegesen, mert verseny nincs rajtuk, csak mennek 60 kort oszt csa.
-
-
Peat;)
veterán
Nézd át a futamokat, az edzéseket, köridőket hétvégenként...az eredmények sem olyan rosszak de ott bejöttek a pilóták... Én nekem meg az a véleményem, hogy idén, egy kiemelkedő pilóta a vb harcba is beleszólhatott volna ezzel a Toyotával, vagyis sokáig benne lett volna az élbolyban. 1-2 futamon gyengélkedtek, mint mindenki más minimum. De az év elején ott voltak a dobogón, az év végén ott voltak a dobogón és az év közben időmérőket baltázták el, de volt hogy a leggyorsabbak voltak futamon. Már tavaly is jöttek a dobogós eredmények, majd az új szabályokra még jobban előreléptek. Most megint új szabályok jönnek. Azért elég kiegyensúlyozottak voltak az elmúlt két évben. Minden arról árulkodik hogy összeért a csapat, csak meg kéne tartani az embereket, megadni azt a költségvetést az anyacégnek amit a vetélytársak is rááldoznak a dologra és egy jó pilótát, míg a másiknak jó Trulli vagy Glock. E mellé még egy jó versenymérnököt, mert néha borzalmas taktikákat raknak össze.
-
Iron Funeral
őstag
Hát szerintem Kimi az idei Toyotával is behúzott volna minimum 1 győzelmet, azért nem feltétlen az autó a rossz, sem Trulli sem Glock nem egy olyan "úristen, hát mit művel" pilóta.
Én személy szerint azt csipáznám ha a Brawnhoz menne, ami lassan Merci gyári csapat lesz(#3545) gV
Ja évi 400millából az utolsó helyeken kommandózni nem volt sok, de a szárgázsit sokallják a sztárpilótáért -
andy83
aktív tag
Jaja, Buttonnak nagyon nagy bakikat kéne elkövetnie, hogy innen elbukja a VB címet. Eddig mindig mákja volt, vmi mindig úgy alakult, hogy tudta tartani a többieket. Most Barrichelloval együtt ért be szinte. Az meg, hogy mind a kétszer nullázik Button, és Vettel szerez 18 pontot...
Bár, ha belegondolok, Brazíliában eső lesz, Button összeakad vkivel, Vettel meg jó esőmenőként megnyeri, az új pályán meg Abu-dhabi-ban bármi megtörténhet...
-
#70869248
törölt tag
Igen, sztem is Kimi-nek azért kellett elmennie idő előtt mert a szponzor kifizette neki a teljes jövő évet.
Viszont ezzel max 1 évet nyert volna.
Egyszerűen nem őt akarják.
Kimi nem vált be, csak az menthette volna meg, ha Massa jövőre nem tud teljesíteni.Viszont Alonso nagyon kemény lesz,..tegnap is elnéztem a Suzuka-i körét belső kamerából..ssz nagyon szép volt, a hátsó egyenesig úgy ment hogy jobban már nem nagyon lehet vezetéstechnikából, pl. Rubinho köre egy favágás volt az övéhez képest.
-
BITBOYS
addikt
Kimi számomra nagyon szimpatikus ember. Látszik rajta, hogy utálja a nagy felhajtást önmaga körül, de ettől még nagy kedvenc. A stílusa szerintem nagyon hétköznapi, ezért is szeretik sokan. Nem egy gép, aki mesteri és tökéletes interjúkat ad, de tökéletesen próbál vezetni és megfelelni. Mindent összevetve jó pilótának tartom és szurkolok neki továbbra is.
Már nem tudom melyik futam után történt, mikor Schumacher nyert és mindenki őt ünnepelte, kivéve Kimit, aki éppen wc-n tartózkodott. Pont jött ki a lakókocsijából mikor rákérdeztek nála a riporterek, merre járt? Annyit válaszolt vigyorogva, hogy éppen sz@rni voltam
vagy valami ilyesmi...
Alonsot sajnos nem bírom a stílusa miatt
-
-
aesir
veterán
Javíts ki ha tévednék, de nekem úgy rémlik hogy Alonso 2x világbajnok a Renaulttal.
Azt gondolom és lényegileg azt is írtam, hogy egy olyan valaki HIÁNYZIK csak a csapatból, aki meg tudja mondani mit és hogyan. Alonso meg ilyen. Mindemellett nem állítottam azt hogy Alonsoval a Ferrari azonnal világbajnok lesz, mert a jövőről tényként vitatkozni szerintem merő hülyeség.
-
hunnylander
őstag
Nem úgy van az. Az csak egy javaslat volt tárgyalás kezdésére a csapatok között a témában. A dolgot a FOTA motor munkacsoportja fogja intézni. És különben se csak a Mercedest érintené, és az engedélyük, szándékuk nélkül meg se történhetne.
Q. (Ralf Bach – R & B) When the engines were frozen two years ago, everybody thought it was maybe the right thing to do. When Renault was allowed last year to maybe make the engine a little bit better, I thought OK, maybe they were so far away from the competition that they should be allowed to do it. But now I don't understand anything anymore. Do you think it's Formula 1 when Mercedes is forced to reduce the power of the engine, because they maybe have the best engine? Is this Formula 1 for people and spectators anymore?
SDomenicali: First of all, no one has said that the Mercedes engine has to be re-tuned.
NHaug: If you read the (FIA) press release this is not the case. I think maybe you should go through it once more. It is written very conditionally but it doesn't speak about Mercedes at all. It's not a Mercedes issue. It is just a general issue.SD: We can discuss if freezing everything in Formula 1 is correct or not but this is a decision that once again went in the direction of trying to reduce the cost of Formula 1. I think that, as an engine manufacturer, we have done a lot in order to reduce the cost for customers, in order to make sure that we were able to come and be on the grid in Formula 1 and I think this is due to FOTA and to the effort that the manufacturers made altogether. Then, if this is correct or not, I would say that's a question that is difficult to answer. The opposite answer can be that if that was not the case, if we were here with the things that we have on the grid, question mark; we don't know. But on the other subject, I cannot really answer because it's not the specific issue that was discussed in the FIA. There is an engine working group that will deal with the engine situation, that will be discussed and we will discuss it within the group as always and see what the situation is but nothing more than that.
MTheissen: Even as an engine guy I have supported the homologation because almost everything that we have achieved in the past two or three years in terms of cost reduction came from the engine side, through homologation and the extension of engine life, so that was certainly a very important and positive step. As you said before, we had the discussion a year ago about the Renault engine. It was dealt with within the engine working group and we came to a conclusion between the engine manufacturers that if there was a situation like this again, it should be dealt with in the same away again, and we would see what the outcome was.
-
#70869248
törölt tag
Mármint ha tényként könyveled el hogy Alonso habitusa ilyen...
De nem feltétlen, mivel pl. a Renault-nál nem feltétlen Alonso volt az ki kiharcolta magának a a versenyzői alá/fölérendeltséget, Briatore inkább.
A McLaren-nél meg egyébként..vagy legalábbis szerintem teljesen jogos hogy kiemelt elbánást kért egy kategóriaújonccal szemben..szvsz ezzel semmi baj nincs, kétszeres VB.
Ott rontotta el hogy nem volt mögé megfelelő teljesítménye, ..hagyta Hamilton-t maga elé kerülni a pontversenyben,...és onnan már fals ha előnyöket akar, mert az nem arra való hogy ellensúlyozza a versenyeken hozott rosszabb teljesítményt.Egyébként sztem változott is, fiatal arcokról beszélünk, szvsz természetes is hogy változnak.
-
[CS]Blade2
addikt
Nekem sem tetszik már ez a KERS-es téma. Állandóan úgy beszélnek róla, mint ha valami szabálytalan elem lenne, és nekik milyen sz*r, hogy nincs az autóban. Hát istenem, tegyék be, és akkor nem kell sírni.
Nem csak, hogy lassabb lett az autó, de rengeteg pénzt öltek bele. Fogadok, hogy a KERS-et használók jövőre is szívni fognak a KERS miatt. Nehezebb lesz egy KERS-es autó adatait felhasználni a jövő évi autóhoz. Talán ezért is vették ki a BMW-nél (ekkor még úgy volt, hogy maradnak az F1-ben), meg a Renault-nál.
Aktív témák
Hirdetés
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Gránit mosogató
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gumi és felni topik
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Nehéz helyzetben az SMIC, régebbi chipet használ az új Huawei laptop
- További aktív témák...
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 64/1TB RTX A2000 4GB UHD 4K
- Acer Nitro V 16 AI Gamer Laptop! Ryzen 7 260/RTX 5070/32gb DDR5/2TB SSD/2560x1600/180hz/Beszámítok!
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" Xeon W-11955M 64/1TB RTX A2000 4GB FHD+
- AOC CQ27G2S Monitor (2K/VA/165hz)
- Samsung C27F396FHR Monitor
- RITKASÁG: MSI Big Bang Z77 MPOWER
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VivoBook X1504ZA notebook - i3 1215U 16GB DDR4 RAM 512GB SSD Intel UHD IGP WIN11
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Mire Vágyik a Gamer Szíved? Mi tudjuk! Kamatmentes rèszletre is!
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest