- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Aktív témák
-
-
Iron Funeral
őstag
-
hejesírásó
senior tag
válasz SzalaiG #4887 üzenetére
a porscének az imidzse, ahogy én látom a következő:
-előkelő
-tradícionális, hagyománnyal rendelkező
-visszafogottan sportos
-erőt sugárzó de nem bmw-és erőt hanem kicsit idősebb korosztálynak valót
-megbízható
-versenyre is jól befogható utcai autóka F1 rohanó, gyorsan fejlesztős, 20-éves sztárokkal tűzdelt cirkusza nem igazán passzol az imidzshez. a F1 sokkal jobban passzol egy toyotához, bmw-hez, renaulthoz, mercihez sztem.
értem én h biztos ügyesek lennének, de ne felejtsétek el h ez első sorban a gyártóknak üzlet és reklám. és ez a legfontosabb nekik! ha nem passzol a márkához az adott sport akkor nem járnak vele jól.
pl a jaguár amellett h nem volt jó imidzsben sem volt az igazi. hülyén mutatott az F1-ben.
bár a kocsi festése a mai napig kiemelkedő volt![ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz SzalaiG #5182 üzenetére
- egy pilóta, aki elől a mostohagyerek másodpilóta lenyúlta bajnokságot. nem is nagyon termelt ki a 60 év másik ilyen lémert...!
Vettel a listán! Én már attól falnak mentem, hogy a szezon legjobbjának megválasztották egy-két helyen. Akit egy lábhajtásos ferrarival is olyan sokáig lehet feltartani...Mondjuk volt jobb szavazásos lista is valamelyik honnlapon:
A kérdés: Át akar-e térni a Windows 7-re?
60% - Linuxot használok
39% - Mac tulaj vagyok
1% - a többi verzió...Utánam a kondenzcsik!
-
stvnppp
senior tag
válasz SzalaiG #5850 üzenetére
Piros sapkás ember boldog új évet kíván, és nem a Mikulás az!
Máskülönben nem értem ezeket a reakciókat, miért kell!
-
#70869248
törölt tag
válasz SzalaiG #6134 üzenetére
csökkenthetik...észre sem fogod venni
egy turbós V4-V6 az életképes még maximalizált fordulatszám mellett is.
Ahoz hogy egy közúti benzint égető turbós kisköbcentis többhétvégés erőforrás versenyképes legyen ahoz változtatni kell.
Feltöltéssel simán hozzák a V8 szintjét, ugyanoda felpörgetik és kevesebb a forgó tömeg, valmint a kiterjedése. -
hunnylander
őstag
válasz SzalaiG #6138 üzenetére
Gyorsasági autóverseny is fog maradni.
Miért maradjon a jelenlegi 2,5 kg / 5 km, ha ugyanezt a sebességet el lehet majd érni feleekora fogyasztással. Ez a fejlődés, az F1-nek pedig a technikai fejlődésről kell szólnia.
Az a röhejes, hogy már nem az F1-ben vannak a legmodernebb motorok. Ezen változtatni kell. Mit gondolsz miért akar jönni a VW? Nem benzintemető V12-est csinálni, hanem összemérni a technológiai erejét más gyártókkal mégpedig jövőbemutató és az egész autógyártásnak hasznos fejlesztési területeken.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz SzalaiG #6138 üzenetére
Ez már régen az
...de komolyan..maximalizált fordulatú többhétvégés befagyasztott fejlesztésű erőforrások egy versenytávra tankolva.
Sejthető hogy egy szabadjára engedett csapat úgy megverne mindenkit mint a szél.
Forogna 20ezret, minden versenyre új és persze mellé újabb fejlesztésű motor...
szerk: ja és persze közel ideális tömeggel (azaz nincs agyontankolva).[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz SzalaiG #6143 üzenetére
Még semmi konkrétum.Viszont sajnálom a régi pilótákat,Schumacher is ide tartozna,mert felállítottak egy rekordot a pontszámok terén és ezzel az új pontrendszerrel semmibe vész a teljesítményük.Akkor max 10 pont volt,most meg lesz 25.
Ne legyen spórolási verseny.
Muszáj annak lennie és a mi érdekünkben.Ha itt nem fejlesztenek,akkor nem igen fejlődik az autó iparág sem.
Gondolj bele,ha KERS lenne a kocsiban,milyen jó lenne.Nem egy kocsira gondolok hanem az összesre,mennyivel csökkenne a káros anyag kibocsátás.
Ja és nem félj attól,hogy spórolás miatt nem lesz jó futam.CSak jó szabályokat kell hozni[ Szerkesztve ]
-
munky
őstag
válasz SzalaiG #6456 üzenetére
Nem tudom miért kell ezt annyira felfújni komolyan.
Még el sem kezdődött a szezon, de mindenki azon csámcsog, hogy MS lesz az első számú pilóta és Rosberg beszívta, mert előre le vannak osztva a lapok.
Szerintem meg majd csak idény közben döntenek arról, hogy ki kapja a kiemelt szerepet az eredmények függvényében.
-
#70869248
törölt tag
válasz SzalaiG #6652 üzenetére
Majd február közepén kiderül:
"
Ennek ellenére a csapatfőnök Ganassi lopta el a show-t egy megindító beszéddel, amiben az autóversenyzés iránt táplált, 47 éve tartó szerelmét ecsetelte. Ganassi szenvedélyesen hívta fel a sport vezetőinek figyelmét, hogy értsék meg, az autóiparban manapság zajló drámaian gyors változások közepette az autóversenyzés túlélésének egyetlen módja az, ha releváns tud maradni a piacon. Ehhez a technikai innovációra kell koncentrálni és elkötelezni magunkat az új és innovatív technológiák mellett - még olyan áron is, ha ezzel a sport egyes tradicionális elemeitől kell megválni.Beszédében Ganassi megerősítette azt, hogy Ben Bowlby mérnök (aki a Targat Chip Ganassi Racing IndyCar csapatának tagja) vezetésével zajlik a Delta Wing-nek elnevezett új autó fejlesztése, amit a jövő Indy autójának javasolnak. Ugyanakkor azonnal megcáfolta azt az állítást, hogy a koncepció szülőatyja egyedül a Ganassi csapat lenne és világossá tette, hogy ha a radikálisan új autó vázlatait jóváhagyják, olyan hagyományos kasztnigyártók, mint pl. a Dallara is részt vehetnek a gyártásban és terjesztésben.
„Beválik-e? Gyors lesz-e?,”- tette fel a kérdéseket Ganassi. „Sajnálom, de ezt itt ma este nem tudom maguknak bejelenteni, viszont a jövő hónapban egy nagy autó kiállításon bemutatásra kerül,” - nagy valószínűséggel a február 12-21 között megrendezésre kerülő Chicago Auto Show-n – „és biztos vagyok abban, hogy minden kritériumnak meg fog felelni.
„Óriási előrelépést jelent majd a modern világ elvárásainak megfelelése felé, hogy ugyanolyan teljesítményt tudunk elérni vele sokkal gazdaságosabb működés mellett. Ha pedig túl akarunk élni ebben az iparban, pontosan ezt kell tennünk - nagyobb hatékonyság ugyanolyan teljesítmény és sebesség mellett. És persze ugyanolyan nagyszerű érzés lesz majd Indianapolis-ban az 1-es kanyarban ülve látni is.”
"