- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Magisk
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Nem minden Nothing Phone (3) születik egyenlőnek
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Porba hullhat a Pixel 10 Pro Fold
Aktív témák
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Barthezz2 #31691 üzenetére
Ha megint elpöcsölik a dolgok tényleg nem érdemes várni az esőt mert kiveszik az egésznek a lényegét az SC/Piros zászlóval.
m3ss: Tessék BBC Stream
-
eXodus
őstag
válasz
Barthezz2 #31192 üzenetére
Rutinos forumozó vagy, mert már mész át félig személyeskedésbe. Ehhez gratulálok, te viszont most mutatkoztál be!
Mind a két kommentátor idióta. Azért mert az egyikben hirtelen megtaláltad a szimpátiádat nem lesz jobb. De te ezen felbuzdulva jogot érzel h fikázzál. Gratulálok ismét!
-
MPowerPH
félisten
válasz
Barthezz2 #30422 üzenetére
Itt érdekes nem volt szükség SC-re, piros zászlóra, meg arra, hogy a pályáról lesöpörjék és géppel letolják a vizet. Úsznak az autók, és akik tudnak esőben vezetni, azok megtanulnak úszni. Szánalom ami most megy az esős futamokon.
Akkor inkább el se indítsák, mert így értelmetlen, elveszik az igazi izgalmakat.
Áll a pályán a víz, akkor lassabban kell menni. Mindenki úgy megy, ahogy tud.
-
-
válasz
Barthezz2 #27449 üzenetére
A Ferrari versenytempója tetszetős, bár mégsem lett meg a Redbull, de elég jó sansz volt rá végre. Massa lassabb volt, de őt sem írnám le, egész jól ment, meg voltak szép húzásai. Csak mindig a darálóba került, meg volt egy elcseszett boxa is... így sikerült.
Massánál három elrontott boxkiállás volt a négyből. Ebből a Hamilton-os boxkiállásban volt a legkisebb hiba, a többiben nagyobbat rontott a Ferrari. Csapat szinten is bőven van még mit fejlődniük.
-
bim
veterán
válasz
Barthezz2 #26001 üzenetére
Hát nem is tudom ezzel:-Pedig egész jót rajtoltak- vitatkoznék.
Jól Vettel rajtolt és Heidfeld brilliánsan. Nálam az nem tartozik a jó rajt kategóriába amikor mondjuk Alo. nem tudja megtartani még a rajtpozícióját sem miközben a rönók elhúznak.
Már az előző futamon is szarul rajtoltak. Kicsit olyan érzésem van hogy túlságosan féltik a kocsit . Persze Petrovot nem érdekli ha letörik ez-az és meg is lesz az eredménye. -
válasz
Barthezz2 #25112 üzenetére
-Massáé lett a legyorsabb kör 1.28.947 bár nála a taktikát is elbaltázták rendesen (a végén csak 8 kört ment a lággyal ami működött, a keménnyel meg jóval többet ami nem)
-Button a verseny után még megemlítette, hogy érdekes módon Massát kihívták a boxba röviddel az incidensük után, így mire egyeztettek volna a versenyfelügyelőkkel már nem tudta visszaadni a helyet, hanem egyértelmű lett a boxutca áthajtás (legközelebb ilyen helyzetben nem taktikázni kell, hanem rögtön visszaadni a helyet és újra próbálkozni)-McLaren-nél nyilatkozta Martin Whitmarsh, hogy az ezüst színű elemek az autó hátsó részén titánból készültek, mert karbonszálból nem volt idejük elkészíteni, így tényleg siethettek
-
Nagymelák
senior tag
válasz
Barthezz2 #25120 üzenetére
Azt ne felejtsük el hogy a F csatorna kézi működtetése csak azoknál a csapatoknál volt jellemző akik utólag tákolták bele a kocsiba,és a szezon végére ők is jelentősen fejlesztették.Valószínű hogy az új autó fejlesztésénél már ugyanúgy alakították volna ki mint a kitaláló Mclaren akik kezdettől fogva a pilóta könyökével működtették!
A hátsó szárny állítás sem egyszerűbb mert ha azt nézzük hogy a mai versenyen a célegyenes ráfordító előtt kapták a jelet a kormányon hogy használhatják, akkor ott még figyelni kell egy pár dologra,kanyar előtt fék elosztást állítani,szárny használati jelet figyelni,esetlegesen zászló jeleket figyelni hátha valaki szétpakolta magát a célegyenesben (lásd majdnem Sutil) az előtte haladót figyelni hogy hol lehet bebújni mellé.Ha mindezeket figyelembe vesszük akkor azt hiszem van elég dolga a pilótának,tény hogy jobb mint félkézzel vezetni,de mint az elején említettem egy olyan rendszert dobtak a kukába ami az evolúciós fejlődése miatt ma ezerszer biztonságosabb lett volna mint a szárny állítgatás,nem beszélve arról hogy mivel mozgó alkatrészről van szó egy esetleges meghibásodás,a verseny feladását eredményezheti,ne adj isten olyan jellegű a hiba ami a szárny elvesztését eredményezi akkor baleset is bekövetkezhet.Male: Jó üzleti vállalkozás szinte egész évben alig volt szponzoruk!Ha olyan jól ment volna nekik anyagilag valószínűleg ilyen siker után Brawn nem adta volna el a Mercedesnek az istállót!Főleg úgy hogy a F1 körforgásában élt és láthatta hogy a nagy gyári csapatok mint a Toyota,Honda,BMW semmire nem ment a pénzével mert a nagy elméket egyik sem hagyta szárnyalni.A Mercedes azért hagyta ott a Mclarent mert ők nem engedték hogy a Haug féle elvakul nagy emberek elnyomják a kreativitást!
-
krammerka
őstag
válasz
Barthezz2 #20001 üzenetére
1 Sebastian Vettel 1:32.035
2 Mark Webber 1:32.476
3 Lewis Hamilton 1:32.809
4 Robert Kubica 1:32.808
5 Fernando Alonso 1:32.555
6 Jenson Button 1:32.636
7 Nico Rosberg 1:32.238
8 Rubens Barrichello 1:32.361
9 Nico Hulkenberg 1:32.211
10 Michael Schumacher 1:32.513
11 Nick Heidfeld 1:33.011
12 Felipe Massa 1:32.721
13 Vitaly Petrov 1:32.849
14 Kamui Kobayashi 1:32.783
15 Adrian Sutil 1:33.186
16 Jaime Alguersuari 1:33.471
17 Vitantonio Liuzzi 1:33.216
18 Sebastien Buemi 1:33.568
19 Jarno Trulli 1:35.346
20 Heikki Kovalainen 1:35.464
21 Luca di Grassi 1:36.265
22 Timo Glock 1:36.332
23 Bruno Senna 1:37.270
24 Sakon Yamamoto 1:37.365 -
Male
nagyúr
válasz
Barthezz2 #17663 üzenetére
Nem biztos.... simán lehet, hogy elöl volt, Smedley már tudta mi jön hamarosan, ha Alonso közelében van, ezért elkezdi hajtani (akár ezt is megdumálhatták előre, hogy szóljon neki)... Massa meg is próbálja, de nem megy... majd szólnak neki finoman, de nem foglalkozik vele, időt nyer azzal, hogy nem reagál, és tovább hajt, mert hátha... aztán rászólnak keményen már, mire bedurcizik, és így jön simán az az elengedési mód, és az interjú is.
Így van, csak találgatni lehet. -
Pompi
nagyúr
válasz
Barthezz2 #17640 üzenetére
"mégis mit mondanál, vagy mit kellett volna neki?"
Nézd én nem vagyok több éve a F1 világában ezen a szinten levő versenyző, nem foglalkozik velem egy lülön team, hogy milyen legyen a kommunikációm és nem is keresek több millió dollárt évente, de az tuti, hogy lehetett volna ezt másképp reagálni Massának. Függetlenül attól, hogy jogos volt a reakciója vagy sem, innentől kezdve, hogy ez megtörtént és tényleg csapatjátékos akar lenni. Az biztos, hogy a fő balfasz a csapat volt, hogy ilyen szarul oldották ezt meg, ezen nincs mit vitatkozni, de azért valamit lehetett volna csiszolni az optikán egy normális(abb) nyilatkozattal. Mittomén mondhatta volna, hogy elrontotta a kanyar bemeneti ívét és ezért nem tudott rendesen kigyorsítani vagy akármi, mondom nem vagyok annyira képben (vele ellentétben), hogy érdemben tudjak olyat mondani ami jobban hangzott volna annál, hogy "ezzel kapcsolatban nem tudok mit mondani".
Amúgy arra mondjuk tényleg kiváncsi lennék, hogy mi lett volna ha egy tekerd lejebb a motort, mert fogy az üzemanyag jellegű megoldást választ a csapat, és nem ennyire nyiltan, hanem burkoltan oldják meg a cserét. Hogy akkor ugyanez lenne a visszhang, ugyanígy háborogna-e mindenki. Szóval a burkot csapatutasítás elfogadott-e csak a (kvázi) nyílt nem?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Flashcash:
"Pompi, nem néztem félre semmit, pontosan arra ment a válasz amit írtál."
Azt kétlem, mert nekem max. Massa helyzet leregálásával van / volt bajom, nem azzal a sokmindennel amit most már másodjára postoltál be pontokba szedve.
-
Viktor77
titán
válasz
Barthezz2 #17625 üzenetére
Massa elbukta már a VB-t? El. Saját hibáiból? Igen. A csapattársának van esélye a címre? Van. Segítenie kéne? A józan paraszti ész ezt diktálja.
Oliverda: Ahogy az is érdekes, hogy Hamilton csinál valamit (általában nem egészen szabályosat), és hopp, megváltozik, kiegészül az adott szabály.
-
Oliverda
titán
válasz
Barthezz2 #17621 üzenetére
Alonso mellé egy de la Rosa kaliberű versenyző kellene aki hű fegyverhordozója lehetne. Amikor Fisichella előtte volt hisztizett, hogy engedje el mert ő gyorsabb. Aztán amikor Hamilton volt a csapattársa akkor is történt hasonló most pedig ismét.
Mondjuk az is érdekes egybeesés, hogy Alonso vonzza a WMSC-s ügyeket.
2007 - McLaren kémügy
2008 - Renault kémügy
2009 - Renault crashgate
2010 - Ferrari team order gate -
Pompi
nagyúr
válasz
Barthezz2 #17625 üzenetére
Ti? Én 3 azaz három hozzászólást írtam ide ma (vagyis ezzel már négyet bocs), kronológialag egyet neked aztán a többi az ezekre volt a válasz. Ja és az első hozzászólásom lényegi részére nem válaszoltál (Massa ugyanúgy sírna fordított helyzetben), csak jött sorban újra az Alonsó "fika".
Szerk: jó hát ha ennyire szemellenzős vagy, hogy szerinted, a durcisan az erről nem tudok mit mondani típusú válaszon kívül nem lehetett volna jobban simítani a dolgokat, akkor erre már tényleg nincs mit mondani.
-
Pompi
nagyúr
válasz
Barthezz2 #17621 üzenetére
Alonsótól megkérdezték, hogy kérte-e a csaptot rádión, hogy szóljanak Massának, valamint felhozták a "nevettséges" rádióüzenetet is, mégis tudott rá diplomatikusan (kitérően), a csapat érdekeinek inkább passzoló választ adni. Ez hiányzott Massától, fele ennyire legörbült tekintet kellett volna vágnia, és picit diplomatikusabban fogalmaznia szerintem, mert mondom ezzel már csak a csapatnak ártott.
Neked ez autóverseny. Nekik meg csapatverseny is. És inkább ők vannak benne, mint te, szóval ha nem akarsz erről többet vitatkozni, akkor légyszíves, többet ne írd le, hogy ki a *** az a síró rinyáló Alonsó, hogy a Massának őt el kell engednie, mert már lassan mást nem lehet tőled látni, szinte minden hozzászólásodban benne van ez a két dolog. Elfogadtuk, hogy ez a véleményed, nem tetszik. Kész.
-
Pompi
nagyúr
válasz
Barthezz2 #17617 üzenetére
Azért azt mindenképpen Massa számlájára írnám, hogy kezelhette volna ezt az egész helyzetet profibban (elvileg ugye az). Ha már így alakult az egész, hogy a csapat rászólt és el kellett engednie Alonsót, akkor legalább annyi profizmus, vagy csapatjátékosság szorulhatott volna belé, hogy nem durcázik ennyire látványosan és nem nyilatkozik ilyen ehhez nem tudok mint hozzászólni dolgokat, meg megérdemeltem volna a győzelmet stb. mert ezzel már csak a csapatot teszi nehezebb helyzetbe - ahonnan ugye a fizetését kapja. Szóval oké, hogy nem tetszik neki - aláírom, de azért kezelhette volna jobban a helyzetet, legalábbis a nyilvánosság előtt - aztán majd a csapattal "négyszemközt" lerendezhette volna nemtetszését. De hát ő már csak ilyen...
-
válasz
Barthezz2 #17566 üzenetére
Már pedig Massa benne van az egészben.Mi az hogy megérdemli a belesete után 1 évvel a győzelmet?Eddig mi a jó ******* j* ****** csinált?Semmit.
Alonso meg előzze meg,mint Vettel Webbert mi?Annak is f***** vege lett.
Alonso gyorsabb volt egész hétvégén,verseny közben is gyorsabbb volt,csak volt annyi önuralma,hogy előzéskor elvette a gázt,nehogy kilökjék egymást
Massa meg ha önként nem adja át a helyét ilyen helyzetben,akkor mi lesz ha Massa lesz VB esélyes?Akkor a csapattársa keresztbe tesz,de szerencsére idáig sose jutunk el,mert sose lesz VB esélyes.
Massa-nak meg gyorsabbnak kellett volna lennie és Alonso sose érte volna utol.De ez már én sem gondoltam komolyan.
Massa is csak örök 2. Mert olyan típus is.Ha nyerni akar,csináljon magának saját csapatot és ne legyen csapattársa azt hajrá. -
Pompi
nagyúr
válasz
Barthezz2 #17606 üzenetére
Szerinted Massa (hogy másról ne is beszéljek) nem az a fajta aki hasonlóan "sírna" a csapatrádióba, hogy ha a lassabb csapattársa menne előtte?! De. Csak hát elég ritkán van ilyen szitu, főleg mostanában szerencsétlenségére. Szóval függetlenül minden egyébtől ez az Alonsó sír a csapatrádióba téma már nagyon unalmas...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Barthezz2 #17588 üzenetére
Egy dolog vkit utolerni meg megint masik megelozni, van 0.4sec ketto kozt egy teljes koron, de azt lecci autozd ki a palya egyetlen elozesi pontjan, hogy elozni tudj egy ugyanolyan autot, mint a tied is. Kb lehetetlen. Lasd pl FA<>MS MS<>FA @Imola egymas utani ket evben, es ott azert tobb is volt a diffi a ket auto kozt
Azzal, hogy az eppen elol meno, de a pontversenyben hatul kullogo csapattars csakazertis "betart", azzal nem a csapatszelleemt erositi. Belathatna magatol is, hogy neki ez az ev mar elment, ha "sportember", nem kene raszolni se radion -
#16741888
törölt tag
válasz
Barthezz2 #17582 üzenetére
Massa versenymérnöke ugyanúgy hibás, meg a Ferrari felsőbb vezetése is ha ez nem lett normálisan a "múlthét hétfő reggeli" meetingen letisztáva...
Ferrarinál is vannak gondolom vezetői meetingek, ahol megbeszélik hogy milyen stratégiát követnek ezentúl csapatszinten. Ha ez megtörtént akkor egyértelműen a versenymérnök is hibás, ha nem történt meg akkor is hibás, de kevésbé...
Lehet itt erősködni meg védeni a srácot de sajnos ezzel a lépéssel pont azt szolgálta hogy mindenki arról írjon hogy ő a második pilóta, kevesebb felhajtással sokkal kevésbé került volna bele ebbe a fiókba... de ez megint egy olyan dolog amit a versenyménökének meg Massa managerének is 100%ig át kell látnia. -
Viktor77
titán
válasz
Barthezz2 #17588 üzenetére
"Az utolsó 3 versenyen, kiélezett helyzetben engedje el, ha ő az esélyes, de ha most senki nem mondja neki..."
És ki húzza meg a határt, ahol szerinted el kéne már magától is engednie? Mert szerinted is meg kell tenni, ha úgy állnak. Szerinted 3 futammal a vége elött, szerintem már most.
-
Viktor77
titán
-
D@ni88
addikt
válasz
Barthezz2 #17576 üzenetére
azt én értem, de ha Massa lenne hasonló helyzetben akkor visszafele is működne a dolog. Azért mert hogy neki nem jó, másnak se legyen?
Nem került volna Massa mögé, ha Vettel nem nyomja annyira a falra
amúgy meg van esélye a VB-re. Visszanézed az utolsó pár futamot, akkor is meg volt a tempó, csak mindig szarul jött ki a lépés. Ugye Az SC, amit Hamilton tisztán megelőzött szabályosan
Mit kell kiakadni, átvette a Ferrari is a Mclaren mentalitást. -
proof88
addikt
válasz
Barthezz2 #17566 üzenetére
én kb egyetértek veled, még annyit tennék hozzá, hogy nem ártana a ferrarinak tisztességesebb kocsit csinálnia ... egyébként kíváncsi leszek, hogy majd a hungaroringen és pl brazilban is el kell engednie-e Alonso-t, mert Massa elég jól megy ezeken a pályákon ... Szingapúrban is... majd meglátjuk, hogy a kocsi mire lesz elég.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Barthezz2 #17503 üzenetére
Egyetértek. Eddig még fenntartással voltam konkrétan vele szemben, de ez amit most csinál már vicc.
Alapvetően ez a verseny megölése, meg nagy felháborodás fura, mert nyilvánvalóan elég régóta van, volt és lesz is ilyen-olyan csapatsorrend, van ahol indokoltan, van ahol nem.
-
Peat;)
veterán
válasz
Barthezz2 #12324 üzenetére
"Már többször leírtam, nem csak gyorsnak kell lenni, előzni is tudni kell egy jó pilótának."
A két ferrari pilóta közül ezt Alonso teljesíti idén. A csapattársat meg ha nem tudja megelőzni, legyen az éppen jó Massa védekezés, Alonso bénázás, magát visszafogja dolog, egy olyan részlet amibe a csapatnak is bele kellene szólnia. Lotusnál még elmegy, Ferrarinál viszont nem, hogy akár 9. és 10. helyen érjen célba két olyan autó, amelyeknek 3. és 4. helyen kéne lenniük. Alonso is hibázott ma, de a hibáját pont a pofátlansággal tette jóvá és végül egy pozíciót bukott az elvárhatóhoz képest. Ez még korrigálható veszteség a későbbiekben, az amit Massa művel az már nem. De szerintem Európában majd feléled a barzil.
-
Peat;)
veterán
válasz
Barthezz2 #12302 üzenetére
Alonso csak tisztán mer előzni csapattársat idén, arra meg Massa nem ad esélyt, ennyire nem béna. Ez a boxos dolgot szerintem te meg sem nézted. Már előtte is mellette volt a belső "íven", abszolút pofátlan de abszolút helyzeti előnnyel csinálta, Massa már előtte tudta hogy ezt bukta.
Az elmúlt futamokon azt is látni lehetett, hogy Massa kétszer feltartotta Alonsot(kuplung nélküli Alonsot is) és folyamatosan védekezett, a szokásos stílusban. Ez azt jelenti, hogy ilyenkor megváltoztatják a vezetési stílust, aminek az eredménye az lesz, hogy a mögötte lévő nem tud előzési pozíciót kialakítani, cserébe romlik a köridő. Massának idén ez a csapattársa felé működik, más üldözőknél fura módon többet hibázik. De ez érthető, ha a csapattárs a pályán megelőzi az gáz, a legrosszabb eset ami bekövetkezhet. Így feláldozta a futamokat, hátráltatta már kétszer magát, Alonsot és a csapatot. Alonso is hátráltatott valakit már idén, úgy hívják Hamilton és Massát is védte ezzel. Akkor is látni lehetett hogy Alonso azonnal megváltoztatta a stílusát védekezőre, azonnal le is szakadt Massáról (akit akkor már nem is tudott támadni, de szorosan követni igen).
Ezek tükrében a fair playt hangoztatni orbitális nagyképűség. Massa kétszer maga alá rendelte az egész Ferrari csapatot mindenestül, ma meg harmadjára próbálta meg. Négy versenyből. Ezért mondom azt, hogy a csapat egy idióta, nekik kéne közbeavatkozni ilyenkor. Idén a csapatért eddig Alonso tett többet, tetszik vagy sem.
-
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Barthezz2 #11484 üzenetére
3. futam Alonso volt az isten, mert szar kocsival jobb volt Massánál. Előzze meg, ennyi az egész. Azt meg had ne mondjam, hogy megint Alonso rajtolt előbbről, és megint Massa fordult előbb..
Mert te kuplung nélkül hogy mentél volna?
Év végén a Massa pártiaknak szerintem lesz mit magyaráznia.
Illetve a futam utáni Bridgestone nyilatkozat külön kiemelte Alonso-t, hogy milyen jó állapotban voltak a gumijai. Hami kétszer cserélt gumit mégis kopottabbak voltak neki a végén. -
-
MPowerPH
félisten
válasz
Barthezz2 #11513 üzenetére
Massat nem kell lehúzni, már elég rendesen lehúzta magát, segítség nélkül is.
Tisza szégyen...
Annyi biztos, hogy a Ferrari így elfelejtheti a VB -t, Massara nem szabad alapozni, Alonsora kellene építeni. És nem titok, azért is lett idehozva Alonso, hogy összefogja a csapatot, és rá építsenek. Azért az mindent elmond, hogy Alonso eddig az összes futamon jobb időt ért el, mint Massa, IM -en rendre megveri mindegyik etapban.
Kíváncsi vagyok, mikor állítják már félre, mert még pár ilyen futam, és idén nem lesz Ferrari pilóta VB.
Most még nem jött ki Alonsonak a lépés, igaz már van 1db futamgyőzelme, míg Massa még közelében nem volt annak. De rendre sokkal gyorsabb, futamon van közöttük 0.5s is Lonzi javára. -
MPowerPH
félisten
válasz
Barthezz2 #11484 üzenetére
Először is. Első futamon Alonso elment Massatol nem is kicsit, köze nem volt ott az előzésnek, és Lonzi még csak meg se erőltette magát.
Másodiknak a rajt az egy dolog, elfordult, csak ugye Button kiforgatta. Utána mégis az utcsó helyről elkapta Massat, előzni a Ferrari nem engedte, ez nyílt titok. Sokkal gyorsabb volt. Ráadásul Massat azon a futamon aki akarta, az megelőzte. Ha a végén nem Lonzi van mögötte, akkor Hamilton és Webber és átugorja, lazán, úgy ahogy azt már előtte 2 húzásból erőlködés nélkül megtették.
Harmadik, a mai futamon Alonso már rossz kuplunggal rajtolt, ahhoz képest szépen elindult, és bizony gyorsabb volt mint Felipe, ezt is kár tagadni, mert látszott. Egy 100% -os autóval nem így alakult volna a futam. -
hunnylander
őstag
válasz
Barthezz2 #11487 üzenetére
A szabályok ezt nem büntetik súlyosan, ugyanis nincs előírva rá tételesen büntetés, csak azt írják a szabályok, hogy tiltott. De a döntési gyakorlat, precedensek azt mutatják, hogy nem büntetik szigorúan.
Egyébként Hamilton előzési zónában nem cikázott és Petrov azzal, hogy követte Hamiltont ő is szabálytalankodott.
-
Oliverda
titán
válasz
Barthezz2 #11487 üzenetére
"A szabályok ezt súlyosan büntetik, így Hamilton-t akár ki is zárhatták volna."
Vagy akár azzal a lendülettel föld körüli röppályára is állíthatták volna. Az elmúlt jó pár év gyakorlata azt mutatja, hogy ezeket elsőre nem büntetik. Feljebb linkeltem is büntetés nélkül maradt ennél jóval veszélyesebb példákat.[link] , [link] , [link]
A Renault-nak meg érthető hogy sír a szája mert a másik versenyzőjök megint nem ért célba, bár maga Petrov nem nehezményezte az esetet. Palik meg Gyula pedig két idióta ökör de ez nem újdonság.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Barthezz2 #11415 üzenetére
Alonso "élete legnehezebb" versenyét futotta kuplung nélkül
A felvezető körön meghibásodott a sebességváltóm, és a versenyen nem működött a tengelykapcsolóm, ezért bizarr módon kellett vezetnem a féktávokon. Először le kellett váltanom, majd keményen rá kellett lépnem a gázpedálra, hogy betegyem a váltót az adott kanyarba megfelelő fokozatba.
A Ferrari becslése szerint Alonso körönként 7 tizedet vesztett a hiba miatt, a spanyol azonban nem esett kétségbe.
Valószínűleg ezért nem rajtolt olyan jól. Csoda, hogy így is tudott menni mögöttük.
Szerk.: Remélem sokan fogják majd használni ezt a cikázást, ha már egyszer lehet versenyenként 1 ejnye-bejnyéért. Ezzel könnyedén meg lehet tartani a pozíciót.
-
válasz
Barthezz2 #11415 üzenetére
Massa jó pilóta csak hiányzik belőle az a állandó lelkesedés,ami Alonso-ban és Hamilton-ban benne van.Ők ketten mezőny végéről is úgy küzdenek mintha az életük múlna rajta.Azért szeretem őket.
De Massa csak elkörözget ritkán vállal fel merész előzést.VAgy én így látom,de nekem nem tűnik ki a mezőnyből.
Kubica megint elől volt.Reanult egy elméletileg nem jó autó.Sutil is Hamilton előtt végzett.Lassan el kéne gondolkodni,hogy kik a legjobb pilóták,mert lehet hogy az igazi tehetségek még mindig gyenge autóval körözgetnek. -
válasz
Barthezz2 #11402 üzenetére
Mert olyan mint Button.Csak kényelmesen vezet,nem látni azt az agresszivitást mint pl Hamilton-nál,aki előrébb végzett már nem először.
Alonsonál legalább látni lehetett az akarást és még rossz kocsival sem adta fel.Igaz csak Kimi tud fagyiznihunnylander: Hova figyelmeztetik.Alapvető szabály mindenki tudja és többször is megszegte egy időben,előnyszerzés céljából.Nem lett volna jogos egy áthajtásos bünti?Hamilton nem egy újonc.Akkor tudja ezért bünti jár,magyarul még teljesen tudatosan is csinálhatta.
-
proof88
addikt
válasz
Barthezz2 #9809 üzenetére
Egyelőre maradjunk annyiban, hogy ez 1 verseny volt. Majd 19 verseny után biztosabb lesz, ki a jobb. És kiderül az is, hogy Schumi mit akar konkrétan. Én egyiknek sem szurkolok jobban, de első versenyből nem tudom, hogyan hozhattok ki mindenféle következtetést, hogy ki a jobb pilóta ... más jellegű pályán meg máshogy alakulhatnak a dolgok, stb.
-
tibi666
senior tag
-
deicide
veterán
válasz
Barthezz2 #450 üzenetére
Az hogy tökig fordítja a kormányt és nem fordul be, az az én olvasatomban azt jelenti, hogy túl gyorsan ment az adott kanyarhoz, ez persze lehet véletlen, de akár szándékos is...én úgy látom, ha akart volna, fékezéssel befért volna a pályán is, de úgy döntött, inkább nem akar jópár helyet visszaesni.
Aktív témák
Hirdetés
- Beszámítás! Apple Mac Mini 2024 M4 16GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Slim Digital edition! OLVASS!
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G9 OLED 240Hz Dual QHD 0,03ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 PRO 2TB Digital játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest