- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
Aktív témák
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Xirtam #17911 üzenetére
Az adott szabályrendszerhez kell a lehető legjobban alkalmazkodni, erről szól a tervezés....
Ugyanúgy, ahogy a McLaren ötletes volt az F-csatornájával, ahol a pilóta tölti be az egyébként tiltott automata szárnyállító elektronika szerepét, más is találhat lyukakat az aktuális szabályrendszeren.
-A képeket látta szerintem mindenki az első szárnyak elhajlásáról az időmérőn.
Redbull>Ferrari>McLarenJelenleg egy fix súllyal (50kg?) terhelik az első szárnyakat, és a súly hatására nem lehet nagyobb az elhajlás egy fixen meghatározott értéknél. (1cm?)
Ha a Redbull talált olyan anyagot és szárnykialakítást, amely a növekvő szélterhelés hatására nem lineárisan hanem annál jóval nagyobb mértékben hajlik el, akkor ők is találtak egy lyukat a szabályrendszeren.
pl. 50kg. 0,9cm (megfelel a szabályoknak)
75kg terhelésnél pl. 2,5cmNyilván a valóságban ennél jóval bonyolultabb a téma, és érinti a teljes konstrukciót, hogy ki tudják használni az előnyeit.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen