Hirdetés

Aktív témák

  • Flashcash

    Közösségépítő

    válasz Xirtam #17911 üzenetére

    Az adott szabályrendszerhez kell a lehető legjobban alkalmazkodni, erről szól a tervezés....

    Ugyanúgy, ahogy a McLaren ötletes volt az F-csatornájával, ahol a pilóta tölti be az egyébként tiltott automata szárnyállító elektronika szerepét, más is találhat lyukakat az aktuális szabályrendszeren.

    -A képeket látta szerintem mindenki az első szárnyak elhajlásáról az időmérőn.
    Redbull>Ferrari>McLaren

    Jelenleg egy fix súllyal (50kg?) terhelik az első szárnyakat, és a súly hatására nem lehet nagyobb az elhajlás egy fixen meghatározott értéknél. (1cm?)

    Ha a Redbull talált olyan anyagot és szárnykialakítást, amely a növekvő szélterhelés hatására nem lineárisan hanem annál jóval nagyobb mértékben hajlik el, akkor ők is találtak egy lyukat a szabályrendszeren.
    pl. 50kg. 0,9cm (megfelel a szabályoknak)
    75kg terhelésnél pl. 2,5cm

    Nyilván a valóságban ennél jóval bonyolultabb a téma, és érinti a teljes konstrukciót, hogy ki tudják használni az előnyeit.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák