- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Nem minden Nothing Phone (3) születik egyenlőnek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Aktív témák
-
prmcsk
addikt
válasz
ronaldo #48826 üzenetére
Akkor tévedtem alfonznál, a körök számát illetően. Mivel kevésszer mutatták őt, a helyezési adatok meg nem nagyon pörögtek.
Attól tartok én is, hogy a kerékcserék idején és a kihívások taktikáján fog eldőlni minden, ezen kívül csak vonatozás lesz.
Kéne egy, vagy több rendkívülinek történnie, különben, dögunalom lesz az egész.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
ronaldo #32544 üzenetére
Az a probléma, hogy ha nem tudja a felvezetőkörrel felmelegíteni, a 2. mért körre már valamennyire kopott gumival érkezik, ami ugyanolyan hátrány, mint a nem optimális hőmérséklet az 1. gyors körben. Arra elég, hogy jobb legyen az első lassabb körnél, de mindig az az ideális, ha az első mért körre felmelegszik, és nem veszít a tapadásából a kör végéig.
-
Mastre
tag
válasz
ronaldo #28843 üzenetére
Nagy nehezen lehet ezen a pályán előzni, de nem úgy, ahogy Hamilton szerette volna. Ugyanis ahhoz nem elég egy gyorsabb autó, hanem egy apró hiba / figyelmetlenség az elől guruló versenyző részéről is kell.
Így van
pl.: Schumachernél megvolt a figyelmetlenség az első kanyarban, így be is fért. -
hunnylander
őstag
válasz
ronaldo #27726 üzenetére
Alonso azt mondta, akkora kört ment, hogy akkor se tudna jobbat menni, ha kapna rá 20 próbálkozást és korlátlan abroncshasználatot.
Button meg ment egy közepeset, Hamilton meg elfékezte magát, benne hagyott jó néhány tizedet.
A Ferrari nagyon jó nyitott DRS-nél, a McLaren meg zárt DRS-re van optimalizálva.
-
shteer
titán
válasz
ronaldo #21621 üzenetére
azt nyilatkoznak amit akarnak, időmérő alapján meglesz a versenytempó - alonso-nak jól jöhet még a ferrari gumikímélő tulajdonsága és a saját abroncskímélő vezetési technikája
nem igazán a RB és a Mclaren a gyors, hanem VET, HAM... azt meg nem hinném, hogy BUT és WEB esélyes lenne ALO megelőzésére
-
Motion_Blur
félisten
válasz
ronaldo #21625 üzenetére
"Másokkal ellentétben én semmiféle lökdösődésre nem számítok."
Nem kicsit volt szánalmas ahogy tegnap héder barniék egymás szavába vágva próbálták találgatni, hogy melyik pilóta kit fog kilökni stb... mintha ez valami kidobós játék lenne.. hiába, BBC-n leültetik időmérő után a Withmars-t + a Hornert egy asztalhoz, nálunk meg van 2 percnyi ökörködés + 10 perc reklám aztán jön a Dadus! LOL!
-
csucsbicep
nagyúr
-
adman
tag
válasz
ronaldo #21599 üzenetére
török 2. hát persze
Webber min h semmit nem vesztett a dolgon, de vszínű nyert is rajta, merthogy második volt, de közvetlenül mellette (Vettel) ill nem sokkal mögötte (Hami) volt 2 gyorsabb kocsi. szóval ha nincsen csatt és Vettel elmegy, akkor Webber 3dik, de jó eséllyel Hami is legyűrte volna.
korea 2. ezt meg nyugodtan lehet 1-re is venni, második helyről esett ki, de ha végig tartja a pozíciót akkor Vettel kiesése miatt első -
Pá
addikt
válasz
ronaldo #21499 üzenetére
11:53 - Alonso javított: 1:41.490-nel a 2. helyre lépett elő, de 0.238 másodperccel még mindig lassabb Vettelnél. A német lila harmadik szektort futott, de nem faragott a köridején. Schumacher eközben hibázott a sikánnál.
11:50 - Alonsónak nem sikerült túl jól az első mért köre a lágy gumikon: csak a 4. helyre zárkózott föl, és 0.538 másodperccel lassabb Vettel etalonjánál. A Red Bullokat két-két mért körre tankolták fel a hajrára.
-
bobsys
veterán
válasz
ronaldo #21204 üzenetére
Olyan vicces olvasni a fikat arrol toletek, hogy nemtud vezetni valamelyik versenyzo mikozben ti egy f1es autoval meg elindulni sem tudnatok nemhogy 70 kort menni.
(#21171) bluespirit Ha jol emlekszem Vettel iden nem vezette a pontversenyt ellentetben Webberrel valamint Webber tobbszor volt Vettel elott pontokban mint forditva
-
Nowhereman
őstag
válasz
ronaldo #20129 üzenetére
miért ne? ártana, ha végre egyszer hátsó szájíz nélkül lehetne bajnokot ünnepelni?
mert ugye gombos csak bemákolta a vb.-t, érdemtelenül, mert ugye Silverstonetól kezdve csak aludt az autóban, Lajos ugye csak kispikének köszönheti vb. címét, Kimi meg a meki belharcnak...
Ha Lonzi nyer, akkor ugye 100 000-ért vették a vb. címet - ha Seb, akkor nem nyerte, hanem a csapatvezérkar csinálta neki a címet... -
Nowhereman
őstag
válasz
ronaldo #19900 üzenetére
Nos ha esni fog, akkor akár Sutil is nyerhet, mivel a bikák egy dologban estek vissza tavalyhoz képest - az esőtáncban. Abban tavaly topon voltak idén pedig...
Különben pedig az RB esélyeit nagyban rontja, hogy még mindig vakon és kizárólagosan tolják Vettelt. Ha Webbo csak 6 ponttal vezetne a legvégén, tuti, hogy a labancok megint megpróbálnának egy törökös helycserét - talán azonos eredménnyel... -
válasz
ronaldo #18171 üzenetére
A hivatkozási alap ez:
A FIA élni kíván a Technikai Szabályzat 3.17.8-as cikkelyével, ami így szól: "Hogy biztos legyen a 3.15-ös cikkely betartásában, az FIA fenntartja a jogot, hogy bármikor új terhelési-hajlékonysági teszteket vezessen be az autó bármely alkatrészén.
Ennek fényében írtam, hogy jól tették ezt a lépést.A diffúzorokkal kapcsolatban nem volt ilyen fenntartás leírva a szabálykönyvben. Amikor a Red Bullnál ebbe fejlesztettek, pontosan tudták, hogy bármikor megváltozhat a tesztelési módszer. Szerintem a kialakult tapasztalattokkal még így is átmenthetnek egy kevés előnyt a témában a többiekkel szemben.
-
Male
nagyúr
válasz
ronaldo #18171 üzenetére
Várták is a diffúzorral, csak nem jött be, így másolhatták le...
Várható volt, ha jól alakul az RB-nek... túl messze vannak a mezőnytől, és hamar lefutna a VB, hát beavatkoznak.
Kéne már egy szabály, hogy év közben nem lehet módosítani a szabályzat ezen részein. (most jól kib@sznak velük, mert elvileg fejleszteni nem lehet két hétig, de utána sem lehet tesztelni, tehát élesben jöhetnek az új szárnyak, amik vagy működnek, vagy nem... gratulálok FIA ismét)Kérdés, hogy a Ferrari ezzel hová fog visszaesni (mert az RB szerintem még így is simán az élen marad, max nem 1 másodpercre a mezőnytől, hanem félre...).
-
#70869248
törölt tag
válasz
ronaldo #18159 üzenetére
én inkább szürkének nevezném, mint örök vesztesnek. Tény hogy sok mindent csinálhatott volna jobban is, de okos versenyző és mellé gyors.
Vettel meg behúzta Monza-t, de Hamilton megfogta volna egy az egyben, mázlija volt Seb'-nek hogy az angol a 15. helyről rajtolt és végig kellett rágnia magát mindenki vízfüggönyén és autóján...Vettel gyors, pont.
Ahogy mondani szoktál előzéseiről hasonló terjedelmű könyvet lehetne írni mint a nagy angol szeretőkről... -
#70869248
törölt tag
-
Nowhereman
őstag
válasz
ronaldo #18131 üzenetére
Hja, mintha nem lett volna szezon, mikor nem Nick nyerte volna a házi pongyüjtőversenyt Kubicával szemben. Sorolhatnám hosszan azokat a srácokat, akik habár helyt álltak, mégse kaptak futamgyőzelemre képes autót. A ferrariban 98-ban Massa helyében szerintem már annyival is simán nyerte volna a VB.-t, hogy helyből kihagyta volna azokat a Massa által elkövetett ostobaságokat, mint a benzinkútvontatás...
-
#70869248
törölt tag
válasz
ronaldo #18120 üzenetére
Heidfeld hol lenne már lassú??!
Simán gyors, minden csapattársát verte, kivéve Kubica-t, de ott és 3 évből csak egyszer volt jobb Kubica...de még ott is necces mert azt az egy Montreal-i futamot megnyerhette volna Heidfeld is a Bímernek, csak Kubica jóval erősebb volt akkor a pontversenyben.
Előzni előzte már Alonso-t is...stb. Azt a bitang célbaérési rekordot sem saját hibájából szakította meg, hanem Sutil megtorpedózta.
Heidfeld-ért nagyon kár, ahogy Davidson-ért is pl. -
Nowhereman
őstag
válasz
ronaldo #18111 üzenetére
Hja, és a legtöbbszöri zsinórban történő célba érés is emiatt szerepel a neve mellett. Neki csak nincs marketingje, ahogy Webbonak se volt, aztán tessék, mégse olyan rossz a fickó. A merci is többre menne mint sumival. Villeneuve legalább ahol teheti autóversenyezz, hogy vissza tudjon jönni, sumi pedig mit csinált az elmúlt 3 évben...
-
-
-
gombsadi
aktív tag
válasz
ronaldo #17353 üzenetére
Nyugi, én nem vagyok massa fan
de a csapat verseny ne írja felül az egészet. Én azzal nem vagyok elégedett ahogy ki jelentették hogy x gyorsabb nálad. Kész. Szerintem nem volt egyértelműen gyorsabb alonso. Az egész futamot nézve. És ebben különbözik a véleményünk, igen is verseny van, versenyezzenek. Ne legyen már teljesen taktikai sport. Mint a schumaher érában...
-
qestion
aktív tag
válasz
ronaldo #17375 üzenetére
hisz ha valóban magát tartotta gyorsabbnak, akkor rá tudott volna mászni (ami kb. a legnagyobb teljesítmény lett volna tőle, hisz számíthatott rá, hogy nem neki kéne nyernie).
amit írsz az hatalmas hülyeség... nagy teljesítmény ha szélárnyékban autózhat mögötte?
megvan ennek a bevett gyakorlata, hagyják saját tempójukban menni őket és a verseny vége felé nyugiban helycsere -
-
#27441408
törölt tag
válasz
ronaldo #17375 üzenetére
Szerintem ez így nem verseny. Kit érdekel a pont verseny ? Úgy én is nyerhetek ha elenged a csapat társ.......... Győzzön a kedves jobban álló HA TUD! Érted ? HA TUD!!! ha nem az ő baja tanuljon meg autóversenyt játazani.
Sundesz
A rally-t nem ismerem a NASCAR-t annyíra igen hogy tudjam ott ez MEGENGEDHETETLEN sőt van 1 nagy csapat és abba vannak versenyzők ÉS MINDENKI MAGÁÉRT KÜZD!! (és nem a csapat érdekért,) és érdekes ott autóverseny van, ha épp mögöttem van a cs.társam és épp pl most biztosítaná be a bajnoki címet, akkor is nem engedem el MAJD HA TUD MEGELŐZ! és nem jön a csapattól semmiféle burkol, kell e még a szerződésed ugye tudod mi dolgod és hasonlók.
A vicc hogy épp most kezdtem volna a ferrári felé hajlani... de kapják be.......
-
válasz
ronaldo #17353 üzenetére
Alonsot meg az intelligenciát ebben a szezonban én nem emlegetném együtt, rengeteg béna versenye volt, sok kritikus szituációban nagyon bután viselkedett eddig. (rossz rajtok tömkelege, ütközések, felesleges motorelfüstölés, pontvesztések)
Elolvastam amit írtál, akár a boxutcai előzésénél, ahol Massa a fűre húzódott le, senki egy szót nem szólhatott volna Massának ha ütköznek és dupla 0-át érnek el.
-
Oliverda
titán
válasz
ronaldo #17194 üzenetére
Na de a McLaren-t nem sújtja mert börni úgy nyomkodja a távirányítóján a gombokat hogy nekik jó legyen.
Amúgy ha a Ferrari megbízhatóbb lett volna az év elején és Alonso nem követ el kétszer is szarvas hibát akkor most talán az elmúlt három futam sikertelensége ellenére sem ott állnának ahol. Lehet így is nézni.
-
Oliverda
titán
válasz
ronaldo #16255 üzenetére
Szabályt szegett, megkapta a szabálykönyvben erre kiírt büntetést. Ennyi történt de persze lehet még ezen nyavalyogni naphosszat. Én úgy is tudtom hogy a hőbörgök döntő többségéből csak az elvakultság beszél így különösebben nem is veszem komolyan ezeket a nyavalygásokat. Írjatok az FIA-nak hogy ezért ti más büntetést akartok. Biztos komolyan fogják venni.
Amúgy Alsono-t én is sajnálom. Szegény szent ember aki még sosem csinált semmi disznóságot és olyan tiszta a lelke mint egy ma született fehér galambnak...
bambano:
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
ronaldo #15373 üzenetére
Nem értem, mit kell ezen hozsannázni.
1 - Webber kemény gumival ment, Hamilton nem.
2 - Webber koccolta a bajnokok falát, Hami nem.
3 - Webbernek nincs F-csatornája, Hamiltonnak van. **Ugye emlékszünk, hogy a középső szektorban mindössze 0.055s volt az előnye Lajosnak?
(#15374) darál0w: Azért milyen érdekes, hogy a verseny vége fele mindenki üzemanyaghiánnyal megy, visszatekert mocikkal...
-
hunnylander
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz
ronaldo #13740 üzenetére
Te milyen elengedésről beszélsz? Ne keress kifogásokat, egyedül Trulli volt az aki elengedte. A többivel azért megharcolt nem is kicsit. Egyébként kellett egy jó taktikai húzás, hogy sikerüljön. Szóval álljál csak neki, az mind1, hogy Te hogy képzelted a pontszerző helyet.
Oliverda: Én azért megnéztem volna Hamilton-t egy rossz fékkel itt Monacoban, futam fénypontja lett volna.
-
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest