- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Mobil flották
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
"A motoroknak viszont eltérő a nyomaték görbéje"
Az F1-es motorok relatív kis forgatónyomatékkal rendelkeznek, mert nincs szükség a nagy nyomatékra, főleg nem magas fordulaton, így kötve hiszem, hogy helytálló lenne amit írtál.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
hunnylander
őstag
Pocsék marketing lenne konkrét személy általi hazugságra építeni.
(#2693) wildrain: Az is fura, hogy a BMW motorjait tartalmazó konténert lesodortatják egy felüljáróval, mert a rakomány nem fér át. Meg az is fura, hogy a magasvasút vagy metró (?) működésképtelenné tudja tenni egy F1-es autó váltójának elektronikáját.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
Oliverda
félisten
Majd felbontják ha jön egy jobb lehetőség...
Főleg ha párszor elverik a gyári Mercedes-t. Szép lenne ha jövőre a gyári támogatás nélkül meglenne a konstruktőri cím.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
enzodasilva
csendes tag
Ok. De nem kell azt hinni, hogy most hirtelen a Mercedes "szakít" a McLaren-nel, mer neki a Brawn most jobban "bejön". Mér is tenné, hiszen az imádott világbajnokuk ott csücsül a McLaren-ben. Itt pusztán csak arról van szó szerintem, hogy a fennhatósága alá szeretné vonni a Mercedes a Brawn-t, ami már meg is történt. A támogatási rendszert, szerződéseket pedig mi nem látjuk át, pl. hogy ki támogatja a McLaren-t, ugyanúgy támogathatja a Mercedes a McLaren-t továbbra is mittomén Jürgen Klaus Ltd. szponzorként.
@@@@@@@@ Loud pipes save lives @@@@@@@@
-
attisx
addikt
Arról nem is beszélve, hogy még is mi érdeke fűződne ahhoz a Mercedesnek, hogy fű alatt, mindenféle álca cégek mögül, tovább támogatja a Mekit? Mert ha teszem azt a Meki hülyére nyeri magát, a Merci nem állhatna ki a mellkasát döngetve, hisz hivatalosan nem az ő csapatuk nyert. Már pedig a nagy gyártók a presztízs, a reklám miatt, tartanak fenn csapatokat. De ha adott csapat papíron nem a tiéd, akkor a sikerük sem a te érdemed...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Oliverda
félisten
Whitmars monnyonle a vodafonnal együtt.
Öröm az ürömben hogy jövőre sok sírást és értetlenkedést fogunk majd hallani rádión keresztül Button-tól, hogy az autó túlkormányzott, nincs tapadás és nem érti hogy mitől ilyen lassú.
Brawn-nak nem kellett Button. Hiába ő is nézte a szezon második felét ahol Bari jópárszor szépen elkalapálta. Hogy Button nem lesz VB a McLaren-ben az szvsz 101%.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
stvnppp
senior tag
Szerintem is valami hasonló lesz...
Vagy erősen fog hajazni a korábbi McLarenekre, nyilván kicsit kevesebb feketével, meg piros betétek nélkül.
(Ennek örülnék, szerintem az mp4-20-as az egyik legszebb F1-es. A maiak nyomába sem érnek... )
Peter Saubernek
[ Szerkesztve ]
-
kennystyle
tag
Azért ez nem ilyen egyszerű. Ha van egy élő szerződése a Shell-el mondjuk 2020-ig évi 1m Eur összegről, akkor ha azt most fel akarja rúgni valószínűleg nem csak attól a hátralévő 10m Eurtól esik el, hanem lehet hogy nagyságrendekkel magasabb összeget kéne fizetnie kártérítésként. 1-2 sokkal kevésbé komoly "brand védelmi" szerződésbe pillantottam már bele és elég durva összegek röpködtek, szóval ha egy ilyen szponzor köti az ebet a karóhoz, akkor sok mindent nem tud tenni. Azt azért meg lehet érteni, hogy mondjuk egy 50-100 millát nem áldozna be azért, hogy visszatérjen 1 szezonra.
Persze csak dobálózok az összegekkel, de a nagyságrendek egyáltalán nem hiszem hogy elrugaszkodottak lennének. -
#70869248
törölt tag
Ezt így gondolom én is.
..annyi az eltérés hogy sztem a lökést a Honda-Brawn csapat hozta, ez egész egyszerűen kihagyhatatlan lehetőség volt a Mercedes-nek.
Annyira jó elrugaszkodási lehetőséget kaptak a pénzükért, amit csak sokkal több pénzért szerezhettek volna meg egyébként.
A McLaren-ben nem tudtak többségi tulajdont szerzni, ... Toyota, Renault...és a Bmw meg pláne nem adták volna el a csapatukat egy másik gyártónak, viszont így egy világbajnoki címet szerző F1-s csapatot tudtak felvásárolni szerződtethető versenyzőkkel (Rubinho és Button is opciós állapotban).
Nincsenek szponzori kötelezettségek se...gyakorlatilag annyira tiszta az autó mintha az idény elejétől erre készült volna a Brawn és a Mercedes.
...ami sztem nagyon is valószínű, sokáig nem értettem miért nem szereztek nagy szponzorokat, miért kötöttek a Virgin-nel is csak rövid távú szerződést...hiszen az első 7 futamon a legtöbbet képernyőn szereplő, leginkább hírezett csapatról van szó....hát nagyon is kézenfekvőnek tűnik, hogy a Mercedes már akkor bejelentkezett a csapatért..
-
Oliverda
félisten
Na és ha netán egy kör előnye volt? Amennyiben nem lesz tankolóberendezés akkor nem nagyon fogják tudni újratölteni... Egy ilyennel meg szerintem biztos nem szaladgálhatnak majd ott.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Black flag lenne a jutalom, ha valaki tankolna. Ha észrevennék, hogy kezd necces lenni a mennyiség, elkezdenék spóroltatni a pilótát, ha így is kifogy, így jártak.
Tripla vagy quad? Az R30-hírek kapcsán kukkantottam rá a képekre és felfedeztem valami 'furcsát'. Ne zavarjon, hogy angol, a képek a lényeg.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
laci666
senior tag
Én is pont erre gondoltam.
(#7282) FuckeR19
A tavalyi évvel nem kell foglalkozni mert ott már alapból félre tervezték az autót.Az év közbeni javítgatások már csak annyit ért mint halottnak a csók.. az az semmit.
Az ideit már dd diffúzór köré építették mint ahogy a többi csapat is és úgy néz ki jó munkát végeztek de nem akarom elkiabálni mert ez csak egy teszt de akkor is jó látni hogy jól mennek.[ Szerkesztve ]
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
puttputt
őstag
-
hunnylander
őstag
Azt már olvastam, az általános shark-fin motorborítások aerodinamikai jellemzőit mondtam el, abban a McLarené is csak annyit tud, amit írtam.
“The dorsal fin is partly to accommodate the additional cooling duct and partly a logical development of the high-downforce wing we ran last year at races like Monaco, which feeds air more efficiently to the rear wing upper element. They’re both quite simple solutions, but they’re actually very neat.”
Ez leginkább statikai funkció, az uszony elvékonyodott vertikális lemezként rögzül a hátsó szárnyhoz, nem megy benne végig levegő. A McLarennek van egy púpja a motorborítás hátső részében, amiben jelentős hűtési funkció van és hátulnézetből látható is nyílás, ezt viszont statikailag erősíti a szárnyhoz rögzített uszony motorborítás és 'egybeolvad' vele. Tim Goss erre utalt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek