- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Aktív témák
-
-
kpal
veterán
-
-
rocket
nagyúr
-
#51736960
törölt tag
jó esély van rá, hogy az összes futamon ezt látjuk majd, még meg is unod
én mondjuk még örülök is, mert már régóta óta az f1-es futamok köré szerveztem a hétvégéimet, de most már kezd annyira fos lenni az egész, hogy végre újra elmehetek vasárnaponként otthonról, aztán a futamot majd megnézem felvételről, végigpörgetve...
-
Motion_Blur
félisten
Hát az várhatod... megint egy vezethetetlen szar van alatta.
Alonso mért köre a Q3-ban nagyon szépnek és hibátlannak tűnt.
Középső szektorban +0.5s-re volt Vetteltől. Akkor kezdtem reménykedni, de az utolsó szektorban kapott 1mp-et..[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
cyberkind
félisten
Anno Monaco-ban Kimi Raikkönen-t a kerékvető dobta meg, két kerékre állt a kocsi, ami szerintem sokkal kisebb erővel jár, mégis eltör a futómű, érdekes !
Palikot én hiányolom, Palik olyan volt kommentátornak, mint az RTL-nek a Mónika(Maunika) show, hiányzik ![ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
-
hunnylander
őstag
Nézegettem az elmúlt hetekben az RB7 hosszirányú dőlését (rake) és tényleg nagyon extrém és ez is hozzájárul ahhoz, hogy az első szárny a középrészével együtt közelebb lehet az úthoz.
Az orr és a szárnytartó rugalmassága felett gyanú van, de leginkább csak a szurkolók között. Az ilyen gyanú édeskevés ahhoz, hogy az FIA elkezdje kivizsgálni ezen elemeket.
Szóval megbékéltem a dologgal. Szerintem ez már így fog maradni erre az évre, talán még jövőre is és majd jön az új formula 2013-tól, kicsi első szárnyakkal.
Amit az FIA tehetett volna, hogy a tavalyi év huzavonái tükrében, hogy egyszerűen lentebb engedi az első szárnyat. Jelenleg úgy 7-8 cm-re van fentebb a vezérsíknál, (minden autón, a Red Bullon is). Egyszerűen feloldanám ezt az előírása. Olyan lentre teszed, ahogy csak tudod. Esetleg a szárnyoldallapok talpaira előírnék pl. Jabroc kopóréteget és ugyanolyan kopási szabályokat, mint a padlólemezre, tehát 1 mm-nél nem koptathatsz belőle többet a futamon, különben DSQ.
Ezzel meg is lenne oldva, hogy ilyen hajlékony szárnyakkal nem játszanának, mert nem lenne értelme, a szárny közel lenne az úthoz.
Pluszban, hogy a leszorítóerő-mérték visszább legyen vágva a közeledés miatt, rövidíteném a szélességét is a szárnynak, így is túl széles.
www.HunnyF1.com
-
Sherman
tag
Nagy sebességgel, légörvényben autózva látszik jól a Red Bull első szárnyának a mozgása, Webber vs Button onboard
ugyanez McLarenben ülve, Hami vs di Resta -
kukinyo
addikt
Aktív témák
- Linux - haladóknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...