- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Mobil flották
- One mobilszolgáltatások
- Három modellel indul a Tecno Spark 40 széria
- Google Pixel topik
- Magisk
- Korrekt belépőt hozott az Infinix
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
Flashcash #37536 üzenetére
Ez rázókő volt, nézd meg a képeidet, Alonso (és gondolom más is) a rázókőröl vágta a narancs határkőre a kereket, Massa hamarabb.
Sztem ez olyan lehet, hogy fél kerékkel a rázókőről vágni a narancs kőre és akkor pont jó sebességgel jön ki az ív...elvileg ez nem lehet nagy kihívás azoknak akik Monaco-ban centizni tudják a korlátot, és Monza-ban a magas rázókő mellett tudják elfordítani a kereket versenytávokon.
Massa kétszer beejtette a narancs kő szintkülönbségére a kereket, és az kitört.
Sztem ritmust vesztett,...vagy koncentrációt, tök mindegy, ez az eset csak nála fordult elő, szal ebben az esetben (bármennyire szeretném az ellenkezőjét) én a közvetítőink álláspontján állok, sztem Massa az első törésnél még csak tapogatózott (rossz helyen), a másiknál már nem a vezetésre koncentrált tökéletesen.
Szvsz el kell küldeni a csapattól, nem a mostani miatt, hanem mert nincs benne lehetőség, most vagy később küldik el az tök mindegy Massa szempontjából, benne mindenképpen szrul zárul az F1, de valaki mással még lehetne frissíteni a csapatot.. -
#16741888
törölt tag
válasz
Flashcash #37536 üzenetére
Egyébként igen...
Érdemes megnézni a BBC közvetítéseit... utcsó két futamot ott néztem, (kórház webstream rullez) totál elképdtem mennyire minőségi és profi közvetítést nyom le a Brundle meg a Coultard. Hozzá Eddie Jordan steppel a boxba, rohadt jó.
Jó az más kérdés hogy a Coultard meg megint másvilág.. 5futammal a vége előtt van vbajnok, és örül a fejének hogy mennyire szoros volt a Japan futam.Tényleg az volt, csakhát...
-
Male
nagyúr
válasz
Flashcash #37536 üzenetére
Hááát... Czollner esetén azthiszem ahhoz tolmács is kéne, mert emlékeim szerint az angol sem az erőssége (a fogalmazás, a számolás és a szakértelem mellett
).
Hm, ez végülis elképzelhető, bár nyilván ellenőrizték a verseny előtt.
Fura, hogy neki tört el mindkettő a hétvégén, talán abból is új verzió volt az autóján? -
Ice!?
őstag
válasz
Flashcash #36438 üzenetére
Nem látta Buttont, mégis kiterelte a fűre?
Grat Newey! Ügyesen összehozta a vb autót.
Button megint nagyon szép versenyt ment, ahogy Alonso is. Hihetetlen mit ki tud hozni a fostalicskájából .. Remélem jövőre valami használhatót kap.
Szép szoros idényünk lenne vettel nélkül.
-
proof88
addikt
válasz
Flashcash #34437 üzenetére
egyáltalán nem ugyanaz az eset volt, mivel ma Hamilton egyértelműen ráhúzta a kormányt Kobayashira, tegnap meg Maldonado ment úgy balra mintha Hamilton ott sem lett volna. Úgyhogy Maldonado legközelebb előrefigyel és nem egyenesen halad az enyhe jobbos íven, Hamilton meg a mai eset után jobban fog figyelni a tükörre.
-
-
proof88
addikt
válasz
Flashcash #33480 üzenetére
hát elég szokatlan és csúnya eset volt mindenesetre.
Aki meg előzött ott sárga zászló alatt, azt meg végképp nem értem, mert ha még nem is látja a sárga jelzést és a csapat se szól neki h ne előzzön a célegyenes végén, azért elég feltűnő a nagy füst és az emberek jelenléte a pályán, ebből legalább gondolhatta volna hogy egyébként sárgáznak. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Flashcash #31213 üzenetére
Szerintem az egész erősorrend visszavezethető a pályákra:
ha ezt nézzük, akkor a Ferrari és a Mclaren egykutya, nekik a lassú kanyaroknál a fékezés és a kigyorsítás kedvez, meg ahol ér valamit az erős motor és a KERS. A Redbull ezekben egy kicsivel gyengébb, de cserében jóval több a leszorítóereje, így jók az összes pályán, de főleg a gyors kanyarokkal teletűzdelt aero pályákon.
a gumikeverékekre, és a hőmérsékletre:
Ha a lágyabb keverékeket kell használni és/vagy magas a pálya hőmérséklete az a Ferrari felé billenti a mérleget, vagy mondhatjuk úgy is, hogy ha sikerül a Ferrarin felmelegíteni, működésre bírni a gumit, akkor feléjük billen a mérleg. A Mclarennek az egész ellenkezője, nekik a kemény keverék, és a hideg fekszik, míg a problémájuk a gumi túlmelegedése.
A Redbullon viszont a lágy is jó, de a legkeményebb gumit is felmelegítik egyetlen felvezető kör alatt. -
Nowhereman
őstag
válasz
Flashcash #27477 üzenetére
Azért a RB is fejlesztett erre a versenyre, csak hát éppen nem látszott - új kipufogó. Csak nem használták a versenyen. Ugyanis a parasztgyerek szántott vele egyet, csak hát ugye Newey nem traktorokat tervez. Úgyhogy mivel nem akartak botrányt, Webbo győzelmet meg még annyira se, az "egyenlőség nevében" leszerelték Webbo autójáról is. Szóval kicsit óvatosan...
-
válasz
Flashcash #26064 üzenetére
Ha már DRS akkor írok róla egy egyszerű kérdést.
Hátsó egyenes a Maláj pályán két autó egymás mellett érkezik a mérőponthoz, és XX autó van előrébb YY pedig hátrébb, de XX elrontja a féktávot és a célegyenesre kanyarodva YY megelőzi. Most akkor az előrébb levő YY autó használhatja a célegyenesben a DRS-t?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Flashcash #26064 üzenetére
Amíg be nem áll a tempó, addig lehet halászni a zavarosban és sokat számít a tapasztalat. Csak után nehéz a pozíciót tartani.. megnézem majd onboard-ot
2008-as Bahrain GP-n Hamilton az első sikán utáni kigyorsításon szinte felöklelte hátulról Alonso-t. Azért semmiféle büntetés nem járt..
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Flashcash #26062 üzenetére
Ha így folytatódik, egy idő után a Ferrari, McLaren és a Red Bull is sírni fog hogy tiltsák be a rendszert...
Schumi versenyében az egyetlen pozitívum, hogy elverte Rosberg-et.
Sajnos az autó megint egy rakás szar, másfél percet kapni az elejétől...(#26061) Peat: félreértettelek
Alonso idén megint cumizással kezdi az évet úgy néz ki.. el tudna jönni rajt után 3-4. helyen (és Massa előtt!!), tudna menni az elejével, ebben biztos vagyok..
-
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Flashcash #25663 üzenetére
-Ugyanígy ha a kvalifikáció rosszul sült el egy nagyobb csapatnál, érdekes volt nézni, hogy ki mit tud kihozni a hátsó régióból startolva.
Kölyök koromban(~12-13) egyszer fogadtam, családon belül. Természetsen Schumira. Feltettem rá az összes összekuporgatott zsebpénzem, 3000Ft-ot. Biztos voltam a sikerben. Az első kanyarban szarrátörték, ment a pitbe, 19. helyről folytatta. 3. helyre hozta fel az autót, 16 helyett jött vissza. Mivel én az első helyre fogadtam, elvesztettem a pénzecském. Azóta nem fogadok. De Schumacher vadállat volt
Aktív témák
Hirdetés
- X1 Carbon 11th 14" FHD+ IPS i5-1345U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Dell Latitude 5290, 12,5" HD, I5-8350U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- LOQ 15AHP9 15.6" FHD IPS Ryzen 5 8645HS RTX 4050 16GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- Gigabyte B850 AI top ATX+R9900X+Kingston 128gb 5600 kit "4x32gb"
- Latitude 5420 14" FHD IPS i5-1145G7 16GB 256GB NVMe magyar vbill új akku gar
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 6600 16GB DDR4 256 SSD 500GB HDD GTX 1050 2GB Zalman Z1 Njoy 550W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- AKCIÓ! ASRock B85M Pro4 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900XTX 24GB be quiet! SB802 1000W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest