- iPhone topik
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
Aktív témák
-
D.Orion
veterán
válasz
horvathd #23085 üzenetére
Köszi.
Közben találtam egy magyar oldalt ami ír ezt azt élőben a tesztről. Kint a főoldalán meg hír formában érhető el pár info.
Nem honi oldal pár képpel és infokkal. Ferrari-n és Force Indian miért vannak azok a batár nagy "antennák" ?
-
hunnylander
őstag
válasz
horvathd #22968 üzenetére
Megtaláltam, többet is.
-
Oliverda
titán
válasz
horvathd #22590 üzenetére
Ezzel valszeg kevesebb lesz az uszonyos autó.
Úgy látom, hogy passzív F-duct sem lehet már a szabályok szerint.
"Ban on Double Diffusers (DDD) and Open Exhaust Blown Diffusers (EBD)"
Na, a fújt diffúzort is elmeszelték?
A trükkös keréktárcsáknak és a Mercedes jó ronda légbeömlőjének is lőttek.
-
MPowerPH
félisten
válasz
horvathd #20938 üzenetére
Van. IM után már nincs motorcsere. Szabadedzéseken lehet variálni a motorokkal büntetlenül. Egyébként ki tudja hány km volt azokban a motorokban, amik megálltak. Ilyenkor csak a nagyon elhasznált motorok mennek az autókba, csökkentette teljesítménnyel.
Remélem a megszokott módon fog menni minden, szabadedzéseken mindig nagy rbr fölény, majd im-en ez elolvad pont annyira, hogy Alonso be tud zavarni. Futamon szerintem meglesznek fogva.
Én nem aggódnék a motorok miatt, a Ferrari erőforrások gond nélkül elmennek 2000km fölött is, és a 2 futamos motorokban nincs annyi km. Szóval Push it Fernando
-
Male
nagyúr
válasz
horvathd #18456 üzenetére
Csinálsz egy merevítést, ami nem a tesztelési ponton van, hanem jóval beljebb... mindezt olyanra, hogy X erő hatására meghajlik kicsit... mégpedig úgy, hogy a merevítés megszűnik, és a teljes szárny elhajolhat.
Csak próbáld ki, pl egy papírlapot L alakúra hajtasz... utána már nem hajlik le magától. Viszont ha a felhajtott részt a szél lehajtja, az egész hajlik újra... a szél megszűnik, visszaemelkedik a felhajtott rész, és ismét merev a szerkezet.
Nyilván nem ilyen egyszerű egy szárny esetén megoldani, de biztos, hogy meg lehet. (...és ha ez a legalsó elem belső része, azt szinte biztos vagyok benne hogy nem nézik meg) -
adman
tag
válasz
horvathd #18458 üzenetére
Ezt igen valószínűtlennek tartom, mert csak a leghátsó szárnylap dőlésszöge állítható,...
nézd meg a 18455-öt, a hátsó elemek a hajló szárnyvégek nagyrészét lefedik
...és ez nem tudom, hogyan befolyásolhatja az alatta/előtte lévő többi lap lehajlásának nagyságát, olyan szinten, hogy egyik végállásban ezt megakadályozza.
most nincs időm lerajzolni, meg nehéz elmagyarázni... de pl ha fogsz egy papírlapot az egyik oldalánál, akkor a papír lehajlik, de ha úgy fogod, hogy a szélébe beleraksz egy pici ívet/törést, akkor nem hajlik le. én valahogy így tudom elképzelni. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
horvathd #18458 üzenetére
Én értelek, de hiába soroljuk hogy miért nem lehetséges, ha már egyszer megcsinálták...
A legegyszerűbb érv, hogy a szárnyon keletkező leszorítóerők eredője nagyobb, mint amivel a statikus teszteket végzik. Az írás alapján a statikus teszt csak lefele ható erővel operál. Mi van, ha a hátraható erőket is valahogy lefele irányítják?
-
adman
tag
válasz
horvathd #18456 üzenetére
én azt is el tudom képzelni, h a szárny dőlésszögétől függ h mennyire hajlik a szárny. ha a teszt alatt nem változtatják a szárny dőlésszöget, akkor csak annyit kell csinálni, hogy az egyik végállásban az állítható rész teljesen merevvé teszi a szárnyat, a másik végállásban pedig engedi hajolni (teszt ill verseny). mondjuk asszem csak minimálisan állítható a szárny (10 fok?) de szvsz erre elég lehet
-
válasz
horvathd #18453 üzenetére
A hajlékonysági tesztnél a terhelés az első szárny oldallapjára (endplate) hat, így nem lehetséges olyan szárnyat alkotni, ami ezen a teszten átmegy, de az orrkúphoz közelebb ható erő miatt jobban lehajlana.
Pedig szerintem pont megfogalmaztad azt amit a RedBull állít magáról.
Bodywork may deflect no more than 10mm vertically when a 500N load is applied vertically to it 800mm forward of the front wheel centre line and 795mm from the car centre line. The load will be applied in a downward direction using a 50mm diameter ram and an adapter 300mm long and 150mm wide. Teams must supply the latter when such a test is deemed necessary.
A szabálykönyv alapján adaptert használnak, tehát nem csak a két végpontot terhelik. A valóságban ezek szerint csak megoldották, hogy a statikus teszteknek megfelelnek, de menet közben a szárnyon keletkező leszorítóerők meg tudják hajlítani a szárnyat olyan mértékben, hogy akár 8cm-ről is leér az aszfaltra.
Továbbá a korábbi 50kg / 10 mm-es tesztet is elvégzik, így a linearitásra is lehet következtetni.
2db. mérési pont ezek szerint kevés egy ilyen teszt elvégzéséhez, de lehet hogy maga a tesztmódszer alkalmatlan. Hiszen fix ponton statikusan terhelnek egy szárnyat, ami menet közben a szélterhelés hatására teljesen másképp viselkedhet, a teszt itt a valóságot a szélterhelés hatását nem tudja visszaadni. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
horvathd #18453 üzenetére
Hát pedig ezek szerint mégis lehet, ha a RB-nak nem kell a szárnyon módosítani. A linearitása meg teljesen mindegy, amíg az előírt statikus teszteken átmegy...
A vége az lesz, hogy a szárnyak végébe is raknak fadarabokat, mint a kocsi ajlára, és ha túlságosan elkopik, akkor bukó...
-
zolisx4
őstag
válasz
horvathd #11242 üzenetére
(F1világ.hu) - A csapatvezetők megegyeztek abban, hogy egy újabb stratégiai elemet vonnak be a versenyekbe az idei évben, és az élmenőket arra kényszerítik, hogy ugyanazzal a gumival rajtoljanak el, amivel legjobb idejüket teljesítették az időmérő utolsó etapjában.
Ez vonatkozik erre az esetre is ha az eső gumival futották a legjobb időt Q3 akkor azzal kell rajtolni.
Akkor átfogalmazom ,F1világ.hu szerint kell igy indulni ,én csak amit olvastam azt linkeltem,de tévedtem ,és az is aki a cikket irta le
Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Eladó Lian Li O11D MINI-X gépház
- Lenovo ThinkPad P17 Tervező Vágó Laptop -50% 17,3" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- FSP DAGGER PRO ATX3.0(PCIe5.0) 850W Sfx tápegység
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- Apple Macbook Pro 13 2020 - M1 - 8GB/256GB SSD - Touch Bar - 102 Ciklus - 99% Akku - Ezüst - MAGYAR
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest