- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Hamilton-nak már nem jó ez az autó, ahogy egyre jobb lesz Button-nak úgy lesz egyre rosszabb Hamilton-nak...Lewis a túlkormányozott autókat kedveli, neki úgy lesz egyre nehezebb dolga ahogy Buttonra egyre jobban hallgatnak az autó fejlesztésének dolgában.
...pedig én ezt háromszor megforgatnám, mert Button eddig a BAR-t és a Brawn-t sem fejlesztette valami jól...ha egyedül marad (esetleg), akkor ez a McLaren vissza is eshet.Hamilton sincs valami jól búrában, de még fiatal, legfeljebb elszerződik...Red Bull, Ferrari.., neki inkább a pályával kell foglalkoznia, minden más csak másodlagos.
-
baluka26
veterán
Azért Ham-en nem kicsit látszik, hogy nincs rendben. Minden versenyen összetör valakit, nem vezet jól, ideges. Holott az egyik legjobb pilóta a mezőnyben. Pluszban ott van még nála a magánéleti kudarc is mostanában...
Webber látványosan a tavalyi összeveszés után esett vissza, ha jól emlékszem. Ha nem emlékszem jól, valaki úgy is kijavít. -
TESCO-Zsömle
titán
Majd ha lesz valami új a nap alatt, akkor én is kitalálok valami újat...
Persze. Idén Webber abszolút nem rúgott labdába ellenben a tavalyi évvel...
Én csak azt mondom, hogy a cikkírónak igaza van. Vettel -azon felül, hogy piszok gyorsan vezetett- nem erőltette meg magát...
Néha-néha próbálkozott, olykor még egy-egy gyengébb ellenfelet meg is előzött, de ha egy jó kondiban levő* top csapattag került elé, az esetek 99%-ában csak a boxban tudta megelőzni...* - Értem ez alatt, hogy nem a boxkiállásra váró Hamilton-on vagy Alonso-n gázol át friss gumikkal KERS-el és DRS-el, mert az még talán Kovalainennek is menne a Lotus-sal...
sz: De szerintem érted te, hogy mire is gondolok, hogy mire is gondolunk itt néhányan.
Egyértelmű a fejlődés, és -teniszes kifejezéssel élve- a ki nem kényszerített hibáit sikerült minimálisra csökkenteni, de nyomás alatt semmit se javult... Ha mögötte vannak és nem tud ellépni, akkor elkezd hibákat véteni, ha mások mögött van, és oda kéne tennie magát, egyszerűen nem boldogul... -
Motion_Blur
félisten
Így van, Szingapúrban Hami egyszerűen csak azért előzte meg Massa-t mert nem bírta elviselni hogy előtte van. Amint megelőzte, abban a pillanatban visszafékezett és folytatta a gumimelegítést. Semmi értelme nem volt, mert a másik Ferrari ugyanúgy előtte maradt. Csak játszotta az agyát egy kicsit..
A mai esetben nem tartom hibásnak Hamiltont, fogalmazhatunk úgy is hogy a körülmények áldozata lett. Nekem az b*ssza a csőrömet, hogy utána odamegy Schumachernek osztani az észt..
-
hunnylander
őstag
De jobb szeretnék betiltatni a felfedezett illegális megoldásokat, mint lemásolni. Ez teljesen normális reakció.
A McLarennek így is tele van mind a két keze fejlesztenivalóval; bizonyos tekintetben magasról tehetnek a flexi-szárnyra. Malajziában már el lesz kapva a Red Bull részükről; ezt ők mondták (nem hivatalosan).
A 26-os túl jó autó, flexi szárny nélkül is. A titán-diffúzor+egyszerűsített kipufogóban még 5+ tized van, még csak most kezdték el használni. Az octopus kipufogót sem tették félre, mert 1+ mp-cel lehet jobb a jelenleginél. (A számokat nem én találtam ki, tőlük ered.) Ha megbízhatóvá teszik, be fogják vetni. Az autó jól vezethető és kíméletes az abroncsokhoz, még KERS-szel is (ami negatívan hat az abroncsokra és a fékstabilitásra; ha a Red Bull beszereli, nem lesz gondok nélkül, pedig már anélkül is hamarabb eszi az RB7 a gumikat).
Ez egy vadi új koncepció, tele van fejlesztési potenciállal, úgy kell nekik egy bizonytalan legalitású hajlékony-orr-fejlesztés, mint hátukra a púp!
-
Egyelőre csak találgathatunk. Nekem a #29944-ben leírt megoldás tetszene, hiszen az megfelel a KERS szabályrendszernek is és elég kreatív, illene a Red Bull-hoz.
Bár még ebben az esetben is kötekedhetnek, hogy nem fékezési (felesleges) energiát táplál be az energiatárolóba, hanem a bekapcsolásakor pl. menet közben folyamatosan tölt. (üzemanyagot konvertál -> elektromos energiává)Ha telepet használnak, azt szerintem az FIA nem fogja engedni.
-
DopeBob
addikt
Igen, olvastam én is. Nem tudom nekem elég durva pályának tűnik, szerintem egy ilyenen a navigátor fel sem néz a füzetéből.
Egyébként ha a kocsi eleje nekicsapódik a korlátnak, akkor simán simán szétjöhet, ha az pont valahol az átlapolás körül van, az a pár csavar hamar megadja magát
-
Pá
addikt
Az aktívat mindenképpen. A passzívban nem vagyok biztos, szóval innentől saját vélemény következik. Szvsz passzív lehet, ha meg tudják oldani, ami viszont elég bonyolult lesz a mozgatható hátsó szárnyak miatt. Elvileg a mozgatható hátsó szárny pont azért van, hogy kiváltsa az F-csatornát.
Kraptor: szélesebb gumikról nem volt szó. 18"-os abroncsokról igen, de attól csak a felni lett volna "nagyobb", a futófelület nem változott volna. Amennyire tudom végül nem ilyenek lesznek az abroncsok.
-
Nowhereman
őstag
Fogalmazhatunk máshogy is. Vettelnek 2 futamgyőzelmet adtak a bírók, mert az Európa nagydíjon sárga zászló alatt előzött, Japánban pedig bemozdult a rajtnál - megjegyzem, ezzel ő lett az egyetlen, aki ezidáig egy legalább áthajtásos bünti nélkül megúszott ilyesmit!
Webbertől meg legalább két futamgyőzelmet orozott el a csapat: Törökországban az sumákolt csapatutasítással, Ausztráliában pedig annyival tovább tartották kint köztesen, hogy míg Vettel vissza tudott jönni az élre, Webbo már csak a sűrűjébe - amiből egy laza győzelem helyett egy kemény kergetőzés Lajossal lett. Hogy Kanadában hogy addig korcsolyáztatták, amíg az élről visszaesve a késői kerékcser után már éppen Vettel mögé ért vissza... Az egész csapat viselkedéséből az egész szezon alatt sütött, hogy több nekik egy Vettel +1 pont, mint egy Webber +1 győzelem.
-
PazsitZ
addikt
-
MPowerPH
félisten
Sajnos benne van ez is. Webber feszült, a csapat kihátrált mögüle, csapattársak között nagy a feszkó. Egy pilóta se szeretne ilyen helyzetbe kerülni.
Persze ettől függetlenül a hiba az hiba, mindenkivel megesik, vagy így vagy úgy. Alonso is hibázott Belgiumban, igaz sérült volt az autója, de ugyan így lesodródott és megcsúszott.
Hami is hibázott ezen a futamon, pedig meg lett volna a győzelem Lonzi előtt, ha ott nem csúszik ki. -
Nowhereman
őstag
"a statisztika és a nagyszámok törvénye alapján kinéz neki még egy műszaki hiba is idénre."
UGH!
No tudod, ha te valami halovány ködös fingnyit is konyítanál a statisztikához, nem csak a fikázáshoz, akkor leesne, hogy a korábbi kevés műszaki hiba éppen a kevés műszaki műszaki hibát jósol. Mint ahogy a HRT sorozatos utolsósága alapján is az utolsó hely a valószínűsíthető, nem pedig a győzelem!
-
proof88
addikt
egyáltalán miért nem írták ki hogy box utca zárva, én már csak azt a kiírást láttam, hogy most már TISZTA a box utca, de nem azt hogy nyitva ... biztos le volt zárva? A szerelők akkor mentek vissza, mielőtt a mentőt mutatták, ha azért mentek vissza mert lezárták a box utcát, akkor mé nem írták ki hogy zárva van a box utca ...
-
MPowerPH
félisten
Sajnos nem először... Ő is hibázott egyet, és Hamilton is. Ez benne van. Ettől függetlenül az övé a legtöbb futamgyőzelem, és ez sokat elmond. Én bízok benne, hogy nem vonul vissza még egy darabig. Miért is tenné?
Most írt alá még egy évre.
tuskooo: Igazad van.
Én pedig imádkoztam, hogy bent maradjon ott. vagy legalább koccolja le a falat. De nem hallgattatott meg.
Am, Alonso autója is biztos sérült volt, az ki van zárva, hogy akkora ütést csak így lazán elviselt.Helyre tehette a hátsó futómű beállításait.
-
horvathd
aktív tag
Ezt igen valószínűtlennek tartom, mert csak a leghátsó szárnylap dőlésszöge állítható, és ez nem tudom, hogyan befolyásolhatja az alatta/előtte lévő többi lap lehajlásának nagyságát, olyan szinten, hogy egyik végállásban ezt megakadályozza. (Leszámítva az evidens okot, miszerint kisebb dőlésszög -> kisebb leszorítóerő -> kisebb lehajlás.)
-
DigitXT
félisten
Azért kapott pirosat, mert már volt egy sárgája...
Egyébként a Görbe Tükör szerint véleményes a dolog.
(Legalábbis úgy veszem ki, hogy lehet a szabályzatot
úgy értelmezni, hogy nem kellett volna ott az a piros.) -
#70869248
törölt tag
Miféle csapatérdek??!
Nem értem mit akarsz mondani, csapatversenyben a Red Bull első helyen volt...oda nem kellett kepeszteni csak megőrizni.
..és akkor beszéljünk az egyéni versenyről, mivel ennek van nagyobb nézettsége. Ott viszont holtversenyben áll ez a két versenyző (nem véletlenül volt Red Bull a csapatverseny élén), egyenlő pontszámmal...azaz számukra ez kőkemény ki-ki helyzet.
...és akkor azt mondod, hogy Webber-nek azért kellett volna elengednie Vettel-t mert csapatérdek??!
Meg akkor újra felteszem a kérdést: Szal akkor biztos a kettős győzelem (csapatérdek), ha Webber védekezik Hamilton ellen?
..vagy mi is akkor a csapatérdek?..az hogy Vettel elől legyen?..akkor hol a 'csapat'?
Szal mit is akarsz mondani?A másik...milyen gyorsabb van hátul?..ha gyorsabb lenne előrébb lenne. Az meg nem gyorsaság hogy Webber-rel letekertették a motort, Vettel-l nem...ahhoz nem kell semmi extra.
..és Vettel-nek is le kellett volna tekernie a motort, hisz nem egy egész versenyre valót spórolt meg...
Nincs logika abban amit mondasz, ez a helyzet. Egy dolog jön ki belőle, Vettel nem tudott volna védekezni Hamilton ellen, Webber-ben jobban bízott a csapat,...szal ezért kellene Webber-nek előreengednie, mert ő jobb.
Nincs benne logika... -
-
#70869248
törölt tag
Ez egy hülyeség...így teljes egészében.
Alonso ki tudta védekezni MS-t Imola-ban sok körön át, és még sok mindenki képes volt rá...többek közt Webber is kivédekezte Hamilton-t...akkor Vettel-től miért nem várható el uez??!
Miért kell Webber-nek előreengedni, és aztán Webber-nek védekezni a kettős győzelem érdekében??!
Mert ő tud, vagy mi? Vettel nem tud Hamilton ellen védekezni, de Webber meg igen...szal ezek szerint Vettel nem tud előzni, nem tud védekezni...ellenben Webber már versenyek óta gyorsabb nála..
értem. -
TESCO-Zsömle
titán
Khöm... Ausztráliában Massa se engedte el Alonso-t, pedig gyorsabb volt nála. Alonso pedig ahelyett, hogy belement volna egy kockázatos előzésbe, körökön át védte Massa seggét Hamilton-tól. Ja, hogy ezt "óh szegény nyomás alatt álló vettelke" nem bírja?
Akkor vezessen babakocsit...
Nem értem miért véditek itt Vettelt, aki egy elkapkodott előzéssel balesetet okozott. Már egyszer leírtam. Nem lett volna más dolga, mint szépen kikísérni Webbert a pályáról. Mindenképpen ő nyert volna, ha türelmesen oldja meg a dolgot ráhúzás nélkül.
-
PazsitZ
addikt
[link]
Az ütközés elkerülése meg olyan dolog, hogy Vettel ránotta rá a kormányt, igen Webber védekezett, nem várta, hogy Vettel akár ütközéssel is de letereli Webbert.
Töredék másodpercek voltak, de egyébként a linkelt képen látható az utolsó pillanatokban Webber próbálta elkerülni a dolgot, csak hát Vettel akkor már jóval komolyabban húzta Webberre a kocsit... -
MPowerPH
félisten
Vettel nem volt gyorsabb. Hirtelen esett rá, sokkal gyengébb volt az az autó. Ezt a csapat akarta így, csak igen, Webber-el elfelejtették közölni, hogy pl. gumiproblémái vannak, ne menjen bele fölösleges küzdelembe.
Persze miután Vettel megelőzte egyből jött volna az adás, hogy rakd a kapcsolót turbora, mert jön Hamilton.
-
PazsitZ
addikt
Mint már kiderült Webbert annyiról értesítették, hogy tekerje lejjebb a motort.
Nem is számított rá, hogy Vettel megpróbál egy sikertelen előzési kisérletet, aztán még rá is húzza a kocsit.
Az, hogy reflexből védekezett, hát igen, kezd látszani, hogy hiba volt.
De eddig az volt a mese, hogy nincs csapatsorrend az RBRnél, én mondjuk eddig beettem a dolgot, de úgy néz ki Webbert is elfelejtették értesíteni az ellenkezőjéről.
Meg alapvetően az is ritka, hogy valaki önszántából félrehúzódik a csapattársának, hogy megelőzhesse a futamon és a VB pontversenyben is. -
Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest