- Telekom mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabogabor10
veterán
-
dokee78
félisten
válasz St3ven #60059 üzenetére
Marad a Move XS+ Netplusz L,mert jól jön az LTE.
Sim kártyát is cserélik az LTE Netplusz L-hez?
4G sim regisztrációnál mikroSIM-nél a kitörhető normál simet értik?
Mert akkor rendelem,bár csak 2 hét múlva lesz LTE telóm.Vagy alapból a kicsit küldik?
[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
-
anonymus89
addikt
-
30z.Samu
félisten
válasz St3ven #61172 üzenetére
Igen! Hasonló problémám van nekem is. Pontosabban nálam néha van olyan, hogy elfelejtenek 1-1 hónapot kiszámlázni, aztán hirtelen rám vágnak két havit, meg korlátozással fenyegetnek. Most is ilyesmi a helyzet, aztán nagy nehezen beismerik, hogy Ők szúrtak el valamit. Ha bemész reklamálni...
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Soulfly842
addikt
válasz St3ven #61216 üzenetére
Jó hír.
Utánanéztem egy kicsit jobban a szabályzásoknak.
A múltkoriban visszadobtak egy egyedi hívószám megrendelésemet, amit dominóba kértem, de ennek oka volt. Tévesen deaktivált szám volt. Meglepett akkor - hiszen korábban is sokszor kértem már ilyet - , de igazából nem foglalkoztam az okokkal (az ügyfél meg végül a havidíjas előfizetés mellett döntött).
Van viszont egy kitétel:
Van lehetőség domino egyedi hívószám megkötésére, de csak egyetlen esetben:Csak és kizárólagosan akkor, ha az ügyfél elfelejtette felölteni időben a domino egyenleget és már lejárt a hívószám lekötési idő is.
Egyedi engedélyeztetés szükséges, a szolgáltatónak ilyen irányú kötelezettsége nincs, de méltányossági alapon szokták ezt kezelni.
Viszont a hívószám visszaforgatását csak az előfizető, vagy a rendszerekben rögzítésre kerülő felhasználó részére tudják kezdeményezni (akinek a deaktiváláskor a szolgáltatás a nevén volt). Más részére nem.
A folyamat nem egyszerű.
Ezek a kártyák nem az üzletben kerülnek összerendelésre a hívószámmal, hanem úgy gyártják le központilag, hogy az adott kártyához az adott hívószám hozzárendelésre kerül.
Megrendelést követően 8 nap a kártya elkészítése/kezelése, s fizikai valójából ezt követőn szállítják le központi logisztikával az üzletbe. Amit természetesen az előfizető kérhet csak ki.
Az előfizető nevében, ahogy már korábban is történt rá utalás:
Közjegyző által hitelesített meghatalmazással, vagy ügyvéd által készített és ellenjegyzettel járhat el más az előfizető nevében.Ha ez az eljárás nem megfelelő akkor továbbra is állnak a fent leírtak.
Van egy nyomtatvány arra vonatkozóan, hogy a korábbi előfizető lemond másnak a javára a szóban forgó hívószámról és a korábban említett kérelemmel (egyedi hívószám megrendelés) meg tudjátok más nevére is rendelni.
Azt, hogy más nevére nem lehet "csak úgy megigényelni" egy, az elmúlt fél évben használt hívószámot - ezt nem a Telekom köti meg így, hanem a hatályos jogszabályok.
Abban az esetben, ha havidíjassal kerülne megigénylésre a hívószám két lehetőség van:
1, Hűségidő nélkül megköti az előfizető, miután az informatika újra forgatja a hívószámot az adott üzlet 'virtuális készletére' és egy naptári hónapot követően átválthatja feltöltőkártyásra. (hűségidő nélkül az előfizetői szerződés belépési díja 5000 Ft)2, Hűségidővel 0 Ft a belépési díj, s egy naptári hónapot követően ugyanazt az 5 ezer forintos belépési kedvezmény kötbért kell kifizetni a dominóra való átváltáshoz. (a belépési kedvezmény kötbér ez esetben ennyi).
Emiatt lehet bárhogy gondolkodni, de felháborodni nincs értelme. Jogszabályok írják le az ehhez kapcsolódó metódusokat - az inaktív hívószámok kiszűrése a véges hívószámtartományok kiszűrése miatt szükségszerű.
Nem véletlen az, hogy a rendelkezésre állási időn túl van egy 90 napos hívószámlekötési idő, amíg egy feltöltéssel az adott dominó szerződés aktiválható.
Az egyenleg lekérdezésével együtt a rendelkezésre állási idő is lekérdezhető. Ha az ügyfél figyelmetlen volt, amiatt lehet, de igazából semmi értelme nincs negatív felhangnak teret adni. Ezek jogilag szigorúan leszabályozottak. Oda kell figyelni rá legközelebb
[ Szerkesztve ]
-
vwpolopg
őstag
válasz St3ven #61697 üzenetére
Nem várok tovább. Letelt a 30 nap? Igen. Kaptam választ a panaszomra? Nem. A weboldalon lévő Küldj üzenetet a honlapról, Ügyintézés/Panaszkezelés rész segítségével írtam nekik, azonnal megkapták, egy hónapjuk volt intézkedni. Nem hívtak, nem írtak emailt, smst, le se tojtak. A számlám végösszegét látva elvileg a biztosítást végül csak letörölhették, ezt holnap majd megtudom ha végre letölthető lesz a számlám... De ez érdekel a legkevésbé, hogy letörölték-e vagy sem... Ennyit várok összesen, míg megjelenik a számla.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz St3ven #61846 üzenetére
Az esetek többségében, pontosabban:
A kék színű megkülönböztető, "ELSŐBBSÉGI" jelzéssel ellátott elsőbbségi leveleket a felvétel után, egészen az első kézbesítési kísérletig, a postai kezelés minden szakaszában kiemelten kezeljük, így több, mint 90%-os arányban, a feladást követő munkanapon már célba is érnek.
Forrás: [link]
Jó szerencsét!
-
Mr. Teddy
őstag
válasz St3ven #61939 üzenetére
Amúgy simán megérdemelné pl azt a t-mobil, hogy valaki írna egy sablon szerződésmódosítást, mindenki kitölti a saját adataival, és így 2-3000-en beküldjük a t-mobile címére, hogy na 15 napja van válaszolni... De ha kellő ember összefogna és lenne ilyenből vagy 1-200ezer levél, máris állítana magán a cég az ilyen szerződésmódosítás eljárásai területén...
-
2o1i
senior tag
válasz St3ven #62443 üzenetére
Jelenleg van egy Netplusz Arany és Platina csomagom, kiegészítve egy korlátlan böngészés és email opcióval. De ez ugye nem elég a BlackBerrynek, hogy tudjam használni rajta a gmailt levelezni. Tartalék telefon lenne és csak időnként használnám, ezért nem akarnék még előfizetni BIS-re, hogy tudjak emailezni. Ezért nem kell inkább a készülék.
Amúgy semmi gond nincs vele. Rendben van a teló.(#62442) lugosi
Néztem a használt árakat. Igazad lesz a dologban. -
Teko001
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Formula-1
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Linux kezdőknek
- Parfüm topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest