- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobilhasználat külföldön
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
#73820095
törölt tag
válasz
Bdanyy #64922 üzenetére
Kérd telefonon, és akkor postán/futárral jön.
Egyszer sikerült egy egész értelmes ügyintézővel beszélnem, amikor vidéken maradt a telefon, tehát le sem tudtam volna adni, és ő ajánlotta, h oldjam meg kártyacserével, gyorsan kiküldik, csak a régi kártya már nem fog élni, csak az adatokat lehet átvenni majd. -
válasz
Bdanyy #64922 üzenetére
szia,
nem mindig kérik el, de ha igen, akkor is visszaadják, csak akkor már inaktív.
mivel a kapcsolódó leírás szerint a rongál(ódo)t sim kártya cseréje fizetős - mivel az a szolgáltató tulajdonát képezi -, ezért valaki ellenőrzi, de nem mindenki, illetékese válogatja.
valaki akár úgy is kicseréli, hogy te nem vitted magaddal véletlenül a kapcsolódó sim kártyát, viszont ha ragaszkodik hozzá, hogy kéri, akkor okkal teheti, mivel ha például nincs meg, mert eltulajdonították, olyankor is fizetős a cseréje, tehát ellenőrizheti a meglétét.
a csere leírása; link -
válasz
Bdanyy #64025 üzenetére
más miatt nem kellene foglalkozni a szerviznek adott intervallummal, te a szolgáltatóval állsz direktben szerződésben, nekik adtad le javításra a készüléket, velük fogod "leboxolni" a problémát is, nem pedig a szervizzel.
a szerviz javít vagy csereigazolást állít ki, a többi a te és a szolgáltató dolga.
a jogszabály úgy fogalmaz, hogy tulajdonságai, adottságai tekintetében azonosat vagy köteles elfogadni cserébe, márpedig megnézném én azt az eltérő típust, aminél nem tudnék néhány mérvadó eltérést mondani, a levásárlás fogalmát pedig nem ismeri a jog, szóval ha nem is könnyen, de megoldható az elállás, ha a szolgáltató nem is szereti azt... -
válasz
Bdanyy #64019 üzenetére
szia,
ezzel kezdeném, sok hasznos infó olvasható itt; link
megnézed a készülékhez kapott jótállási jegyet, azon 1 év kötelező jótállás lesz - amit a fenti linken is említett jogszabály határoz meg -, illetve ahhoz a gyártó további 12 hónap kiegészítő/korlátozott jótállást ad, de amint a leírásban is olvasható, utóbbinál már sok olyan feltétel nem biztosított, ami az első éves kötelező jótállási intervallumban még igen.
a szavatosság 2 év, de az már más tészta, a jótállást mondják garanciának, ami adott esetben egy év teljes körű és további 12 hónap korlátozott a gyártó által, addicionálisan.
nem lett volna szabad ilyen sokáig húzni a dolgot, nem feltétlenül kell négy garis ügyintézésig nyújtani, pláne ha egyszerre több hiba is adott volt korábban, hanem már a harmadik után a kicseréléses igényt írni a jegyzőkönyvre.
annyi a kanyar, hogy alapesetben a gyártói/szerződéses szerviz kell, hogy kiállítsa a csereutalványt, ami alapján a szolgáltató eszközli a kicserélést vagy esetlegesen az elállást.
igaz, a jogszabály minden félnek biztosít némi mozgásteret az ügyintézés módja tekintetében, a szerviz mondhatja azt bizonyos esetekben, hogy a javításhoz képest aránytalan többletköltséget jelent a készülék kicserélése, ezért ő a javítást preferálja, te meg erőltetheted, hogy a sok garis ügyintézés miatt sok kellemetlenség ért, rengeteg időt és energiát fektettél a javíttatások ügyintézésébe, összességében sokat volt távol tőled az említett okok miatt a készülék...stb.
azon is múlik persze a dolog, hogy mennyire vagy kitartó, valamint milyen részletességgel és szakszerűen van megfogalmazva az igényed, illetve a panaszod.
abba tudsz még esetleg kapaszkodni, hogy amikor utoljára leadtad a készüléket garis ügyintézésre, akkor még volt rajta jótállás - ha már csak a kiegészítő/korlátozott is -, az nem a te bajod, hogy onnantól mennyi idő kellett a (külföldi) szervizbe érkezésig, viszont azt sem értem, hogy szerviz miért görcsöl ezen, ha a papíron az szerepel, hogy te időben leadtad.
elsődlegesen a szolgáltatóval állsz szerződésben a készülék kapcsán, próbálkozz egy írásos panasszal, veszíteni nem sokat tudsz, hátha...AeSDé Team; szia, a belépés megoldott részedről a kapcsolódó fiókba, ott a dokumentumoknál nézted a számlát és a jótállási jegyet?
a számlát tudják pótolni neked személyesen és az is megfelel a garis ügyintézéshez, ha minden kötél szakad.
annyi a kanyar, hogy az egy éves kötelező jótállás leteltével jellemzően küldenek direktben a gyártói/szerződéses szervizbe, ahhoz viszont kelleni fog a megfelelő papír. -
St3ven
addikt
válasz
Bdanyy #37746 üzenetére
Ha jól veszem ki ott nincs tulforgalmazasi díj, csak nagyobb csomagba ugrik. igazából tulforgalmazas utáni lassitos lenne a legjobb.
Cserébe 1 GB-ig ugyanannyi pénzért kétszer annyi adatmennyiséget kapsz, mint a belassítósnál.
De azt is megteheted, hogy dominósként ezek között a kedvezményes csomagok között ugrálsz kéthavonta. Legalábbis ameddig él a kedvezményes ajánlat.
-
válasz
Bdanyy #37698 üzenetére
Na de várjál. Minek neked egyáltalán stick? Vagy külön SIM kártya? Csinálj a telódon egy mobil hotspotot (vagy ahogy hívják az adott rendszeren a netmegosztást) és oszd meg a 8 gigás netet. Azt hittem egyáltalán nincs neted, de 8 gigát azért nagyon kényelmesen meg lehet osztani. Szerintem ez a legolcsóbb, leggyorsabb, legbiztosabban működő megoldás.
ShadowX: az.
-
-
fatal`
titán
válasz
Bdanyy #31273 üzenetére
Nekem semmi nincs, csak GSM.
Bekapcsolom az adatot (LTE-m nincs, telefon sem tudja), H, 3G, semmi (összességében a váltások alatt sincs még semmi).
(#31274) szabogabor10: Azért kérdeztem, mert múltkor egy éjszakán keresztül nem volt mobilnet (kb este 10-től, reggel 8-ig), akkor a hordozott (nem 30-as) számmal rendelkezőket nem engedte fel a torony.
Ezekszerint most más gond van, mindenesetre röhejes.
Az ajándék adatforgalmat is feldughatják
7GB adatom van (flotta, nincs kisebb csomag), felét sem használom soha, most viszont kellett volna a net, de nem volt.
Itthon csak kipróbáltam, de nem megy (van wifi szerencsére).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- HP EliteBook 855 G8, 15,6" FHD, Ryzen5 PRO 5650U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Dell Precision 5520, 15,6" 4K/UHD Touch, I7-7820HQ CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, M1200 4GB VGA, WIN 11,
- Dell Precision 3561, 15,6" FHD, I7-11850H CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, T600 4GB VGA, WIN 11, ( olvasd
- Dell Latitude 5520, 15,6" FHD Érintőkijelző, I5-1135G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd v
- Új MSI KATANA 15 Gamer Tervező Laptop 15,6" -35% i7-12650H 10Mag 16/512 RTX 4070 8GB FHD 144Hz
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 7 9800X3D Processzor!
- 0% THM 3 havi részlet! Beszámítás, 27% áfa, Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Microsoft Surface Book 3 - 15 col, i7, 32GB, GTX1660Ti
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest