Új hozzászólás Aktív témák

  • coco2

    őstag

    válasz #70086736 #131322 üzenetére

    Szerdai nap du 3-kor még élt egy 06-30-as telefonszám, csütörtöki reggel 6-kor pedig már nem élt. Ha csak nem 0-24-esek a Telekom boltok, az illető nem tudhatott bemenni ügyfélszolgálatra lekapcsolni. Ügyfélszolgálat 9 előtt nem nyit. Valahol 10-kor nyit csak. Létezne a funkció Telekom alkalmazásban elektronikusan?

    Elméletben nem lehetetlen, hogy az illető tudta, természetes módon fog lejárni a szám, és direkt "betyárkodott". Nem tudom kizárni. Ha azt mondjátok, ismeritek a Telekom dolgait kívül-belül, és semmi más nem lehetséges, akkor tényként könyvelem el, hogy az történt.

    Az összes, amit tudni szeretnék, hogy időzített eseményhez kell-e alkalmazkodni, vagy bármikor tudatosan elő lehet állítani a jelenséget? Korlátosak-e az illető lehetőségei a "viccet" megcsinálni, vagy hasonlót annyiszor játszhat el, amennyiszer csak nem szégyelli, és gyakorlatilag abban a pillanatban, amikor akarja.

    A "vicc" azért is húzós, mert a mai világban a telefonos azonosítás a személyi azonosítás alapja tud lenni mondjuk egy website-on, ahol a trollokat szűrik. Szóval tényleg nem lenne rossz biztosat tudnom, mi történhetett.

    កុំភ្លេចប្រើភាសាអង់គ្លេសក្នុងបរិយាកាសអន្តរជាតិ។

Új hozzászólás Aktív témák