- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Apple iPhone 11 - népalma
- Huawei P9 Lite (2017) - nevezzük nevén
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Launch trailert kapott a Stellar Blade
gp A teljes kiadás hivatalosan a mai naptól elérhető lett PlayStation 5-re.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
madle
őstag
válasz kakuk.tamas #104450 üzenetére
Tuti nem voltam benne a csoportban, teljesen idegen személyek voltak benne 4-en, viszont egy srác Viber képét felismertem mert régi ismerősöm és megvolt a száma. Komolyan már úgy érzem én nézek be valamit, tudom, hogy a telefonszámomon megy a Viber, de ez akkor is ott volt, na meg a 21 óra telefonhasználat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz MaxxDamage #104398 üzenetére
Amennyiben a második próbálkozásomra/megrendelésem eredménye is kudarcba fulladna (már jóváhagyták és kiszállításra vár - elvileg holnap kellene hoznia a futárnak) és nem teljesülne (szolgáltató hibájából) akkor megint jogosult lehetek "kötbérre" ami 5.000 ft ?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
gabor9991
őstag
-
válasz gabor9991 #104454 üzenetére
Lényeg, hogy várjam ki míg a szolgáltató érvényteleníti vagy felfüggeszti (sikertelenné teszi) ?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Webshop-os rendeléssel kapcsolatban tudjátok, hogy a keret, amit eszközvásárlásra használhatunk fel, az külön értendő a mobil és az otthoni előfizetésekre vagy egybe értendő? Pl. ha most egy mobilra 300.000 Ft előleget ír k, ami a listaár, akkor TV-re is a listaárat fogja kérni? Mobil elofizetesre ker ennyi eloleget, de mi otthonira szeretnenk a TV-t. A ket elofizetes ugyanazon a néven és fiókban van.
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
gabor9991
őstag
válasz MaxxDamage #104455 üzenetére
Szerintem tökmindegy a lényeg, hogy a megadott időablakban a számhordozás nem történik meg.
És nem a te hibád vagy az átadó szolgáltató hibája miatt.[ Szerkesztve ]
-
válasz gabor9991 #104457 üzenetére
régi rendelés - érvénytelenítve (szolgáltató által)
új megrendelés - ez folyamatban még...
várok, aztán majd csak lesz valami... ha megint kudarc, akkor megint írok a T-nek és kérem az 5k-t és a rendelést megint leadom.. aztán az előbbi folyamatot még eljátszom addig amíg nem teljesül a számhordozás (vagy megunom és bemegyek T-Pontba aztán intézem ott - persze ezt csak akkor tudom megtenni, ha nincs folyamatban lévő számhordozás az online rendszerbe az adott 70-es számmal...) ki van ez találva, no mind1! A hibákért meg vállalják a felelősséget és fizessenek csak.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Üdv!
Érdeklődnék, hogy a magyar Telekom rendelkezik-e email to SMS gateway-el, s ha igen, hol érhető el.
A németeknél például <telefonszám>@t-mobile-sms.de
Köszönöm!
Hogy hívják az éhes horgászt? Gyere Pista, kész a kaja!
-
sopruk
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hogyan lehet a Telekom fiókot és a Telekom Gyorsfizetés fiókot "szétválasztani".
Bizonyára figyelmetlen voltam az egyik Domino feltöltés folyamán és elfogadtam az összekapcsolásukat. Viszont így nem tartom biztonságosnak.
Hogyan lehet visszaállítani úgy, hogy egyenleg feltöltéskor amikor kiválasztom a Telekom gyorsfizetést, mindig kérje annak jelszavát?
Előre is köszönöm segítségeteket! -
#81733120
törölt tag
Ma sikerült igényelni az ingyenes 3 GB netet. (6.0-ás Telekom appban.)
-
Esqs
tag
válasz lugosi #104461 üzenetére
9-10 évvel ezelőtt az ingyen kérhető t-email fiókban még be lehetett állítani, hogy a beérkező üzenetekről SMS-ben értesülj; sajnos ez a lehetőség (is) megszűnt. Amire szerintem te gondoltál, az a ..........@westel900.net formátumú e-mail cím volt, amit csak számlás előfizetők igényelhettek; ez már korábban (asszem 2004-ben, a Westel —> T-Mobile névváltáskor) megszűnt.
-
Kaba
veterán
Sziasztok!
Átvett online rendelés visszaadása a 14 napos határidön belül,
milyen kihatással lehet a következö rendelésekre.Tapasztalat? -
kali
legenda
Szia,
Ha telefonról van szó, pláne nagyobb értékűről, akkor gyakori elállás esetén nőhet például a mobil előleg összege, illetve akkor is kérhetnek, amikor amúgy nem szokás.
Egy elállás még nem nagy gond, de ha valaki sportszerűen űzi - mert így akar például kipróbálni minden új csúcstelefont, aztán egyiket sem tartja meg -, akkor egy idő után nem árt valami visszatartó erő.[ Szerkesztve ]
-
#15490560
törölt tag
Nem tudjátok, milyen kezdetűek a “szűz” T-s telefonszámok? “Használt” nem kéne ...
-
kakuk.tamas
addikt
válasz #08205312 #104469 üzenetére
Dehát az, hogy milyen számmal kezdődik függ attól, hogy előfizetéses/dominós, illetve, hogy csak adat kártya, vagy nem.
Én legalábbis így vettem észre.
Mobilnetnél 1xx, és 3xx ami új számmal volt, előfizuval, normál előfizetéses csomagban pedig 5xx ami új volt.[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
Esqs
tag
válasz kakuk.tamas #104473 üzenetére
Azt hogy érted, hogy „új” szám? Lekérdezted előzetesen, hogy valóban még senki által nem használt számról van-e szó, vagy egyszerűen csak neked volt „új”, de lehet, hogy már korábban megkapta valaki (vagy akár többen is)? Amúgy az 5-össel kezdődőek között elég alacsony valószínűséggel lehetnek még soha nem használt számok, mert már 2002–2003-ban kiadhatóak voltak.
[ Szerkesztve ]
-
-
kakuk.tamas
addikt
Úgy, hogy új előfizetés mellé kapott.
Jah, de most nézem, hogy "szűz" számot kérdezett.
[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
zebede
őstag
Webshopos vásárlásnál, házhozszállítással kérve, ilyen formátumban kaptam rendelési azonosítót: 1-123456789123
Hogy tudok ennek utána nézni a GLS csomagkövetésben, mert már próbáltam egyest elé írni, próbáltam 006-ot, de vagy nem jó, vagy egy idegen, régebbi réndelést ad be.
A tékomos "Rendeléseim" menűpont meg halott.[ Szerkesztve ]
-
zebede
őstag
válasz Soulfly842 #104481 üzenetére
Remek, remélem legalább a GLS küld majd valami értesítést.
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Két hete adtam le Telekom saját üzletében egy online rendelést, élve a 14 napos elállásommal. Mennyi időn belül kell visszaállítania a Telekomnak az előfizetés hűségének eredeti állapotát? Van erre valami határidő vagy addig húzzák, ameddig akarják?
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Aaron14
őstag
válasz dptrsk #104485 üzenetére
Igen, csak ott sántít a dolog, hogy saját Telekom üzletbe vittem vissza és papírt kaptam róla, hogy 6-án átvették a sértetlen terméket. Az ügyintéző is azt említette, hogy ha gyorsítani szeretnék a folyamaton, akkor saját üzletbe vigyem vissza. Elég fura, ha ez nekik gyors, így 2019-ben.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
GPSGPS
lelkes újonc
válasz Aaron14 #104486 üzenetére
A 14 nap törvényi előírás. Az ügyintéző arra utalhatott, hogy a saját boltban lenne lehetőség arra, hogy azonnal odaadják a pénzt. Ez persze csak jóindulat kérdése. Amúgy ha a határidőig nem érkezik, érkezett meg a pénz, akkor érdemes telefonálni. Ilyenkor ne vetess fel reklamációt, mert annak 30 nap az elbírálása, hanem határozottan érdemes hivatkozni egyéb lehetőségekre. Nyilvánosság, jogi eljárás stb. Általában beválik, és ha addig nem, akkor azonnal elküldik. Sajnos hazai általános gyakorlat a késedelmes fizetés, mert itthon senki nem perel kisebb (-nagyobb) összegekért, mert nem egyszerű és gyors az eljárás.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Aaron14 #104495 üzenetére
Tévedésben vagy. Beérkezéstől számítva. Tehát amikor visszaérkezik a központi logisztikához, ahol ezt ki is számlázták. Az üzletben ezeket nem sztornózhatták, ott ezeket a folyamatokat nem kezelhetik. Ők csak a belső postázásban segítenek.
Az még nem a beérkezés napja, amikor bevitted oda.
Ugyanezt a nyomtatványt töltik ki az üzletekben is és csak segítenek neked abban, hogy logisztikailag eljusson hozzájuk...
"Gondosan csomagolja be a terméket. A csomagba tegye bele ezt a kitöltött
kísérőlevelet és postai csomagként adja fel a következő címre:Online vásárlás – Magyar Telekom Nyrt.1117 Budapest, Kaposvár u. 5-7. "
Ez - hogy ide kell küldeni - a webshopos vásárlásokhoz kapcsolódó szabályozásokban is benne van. Tehát arrébb lesz még az a 14 nap.
Ahogy dptrsk is írta, a központi raktárba való beérkezéstől számítva...
Ő is csak elsőre erre utalt, hogy értékalapú belső postát a GLS (pénzszálítással együtt) ritkábban visz el kisebb forgalmú partnertől, mint Telekom saját üzlettől... Ezért javasolhatta a Telekom saját üzletet.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz Soulfly842 #104496 üzenetére
A Telekom részéről kaptam egy átvételi elismervényt. Azt mégis honnan tudja meg a kedves vásárló, mikor érkezik be az ő belső raktárukba, mikor azt mondja a kiscsaj a ügyfélszolgálati telefonszámon, hogy “Ó, látom 11-én vette át a készüléket!”, mikor már 6-án rég náluk volt és a rendeléseim között még mindig “Szállítás alatt” státusz van. Totál katyvasz, azt hazudnak, amit akrnak.
Szóval itt felmerül a vásárló megtévesztése, nem is kis mértékben!
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
GPSGPS
lelkes újonc
válasz Soulfly842 #104498 üzenetére
1. nem hiába írja le.
2. az elállás a termékre vonatkozik, a szolgáltatásra felmondás. Annak meg nem is kell visszaérkeznie, a felmondás az aláírt nyomtatvánnyal megtörtént.
3. a legegyszerűbb az volna, ha a szolgáltatók, jelen esetben a Telekom nem a törvényi határidőt feszegetné, hanem végezné a dolgát. Jelen esetben nincs pénzmozgás, de ahogy mondottam volt, szeretnek a 30 napos reklamációs határidő mögé bújni egy 14 napos eljárásban. Gondolom, jól ismered, hogy megy ez.
4. apróság, de az ÁSZF-ben 15 nap szerepel, a törvényben 14, nyilvánvalóan alapból jogszerűtlen, csak pozitív irányban felülírható egy jogszabály.A tények meg ezek. A tied az a mese.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz GPSGPS #104499 üzenetére
A szabályzások köszönőviszonban sincsenek az általad leírtakkal. Az üzletkben vizsgálat alá se tudják vonni a készüléket, hogy hiánymentesen, működőképesen érkezett-e be és nem is a feladatuk. Erre hivatott technikus, vagy műszaki bevizsgálást ellátható kolléga sincs ott és sok eszközt be se tudnának vizsgálni a helyszínen (tv pl.)
Ez a központi logisztika feladata. Te - vagy más - is elfogadja a webshophoz kapcsolódó szerződési feltételeket, ez mind egyértelműen le van írva. Ahogy az elállás pontos feltételei is. Az, hogy a kukutyinban lévő partnernek is elkellene végeznie a készülék a technikai, műszaki bevizsgálását (rendeltetésszerűen volt-e használva, működőképes-e, stb) az akármilyen meglepő nincs benne azokban a feltételekben, amit a webshopos vásárlásban elfogad a vásárló.
Ennyi erővel egy Létesítőnek is odalehetne adni, hogy te Józsi csináld már meg lécci', hogy holnap vegyek új készüléket.
A szerződési feltételek visszaállításakor a sztornózott eszköz eleve annak a raktárnak a készletére kerül, ahova számlázták. Az ő leltári felelőségük és csak is ott állíthatják vissza a korábbi szerződési feltételekt.
Okkal működik ez úgy, ahogy.
Amit leírtam azok a tények, minden más csak egy találomra bemondott szőrszálhasogatás pontokra szedve. Attól függetlenül, hogy leírod, hogy azok a tények, a webshopos vásárlás során ehhez képest teljesen mást fogadsz el.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- 2db Acer AW2000h F2 blade szerver 2x4db AW170H F2 blade-del eladó!
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F