- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
őstag
-
nagyúr
válasz VR6-Fan #5482 üzenetére
Abszolút egyetértek. Fejben dől el a lényeg. Nekem segítség hogy van tartalék a kocsiban (igaz váltanom kell). Sokan biztos hülyének néztek hogy minek viszonylag friss jogsival egy 160Le-s autó kezdésnek de ésszel megyek. 90-es korlátnál nem tolom 120-al (így persze a siető Ignisek, Fordok elmennek mellettem de hadd tegyék, ők kockáztatnak). A lényeg hogy az ember időben induljon mindig el és akkor nem kell sietni se.
Més que un club!
-
aphra2
aktív tag
válasz VR6-Fan #5593 üzenetére
Hullanak a galaxy-k , haveromnak néhány hónapja a hajtókar nézett ki a blokk oldalán
állítása szerint nem volt semmi rendellenes hangja előtte,.... ja és diesel.Más: olajos Golf III csak 160 lóra felhúzva, és eltört a főtengely
Diesel rulezProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #5732 üzenetére
pl. nem akarok benyalni, de a te autód is beugrott egyből, ami már túl van a 20 -on mégis sok 7-8-10 éves autó állapotával viaskodna és simán "versenybe" szállna velük, de persze sok más példát lehetne találni,akár itt Ph-n is...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
#10726912
törölt tag
válasz VR6-Fan #5743 üzenetére
24 éves nyolcvanasom van. Most kezdtem el egy felújítást (eddig sajnos nem volt rá időm) szilentszett, hidrotőke, tömítés, kormánygömb, külső féltengely csuklók, 1 kerékcsapágy hátsó féktárcsák. Az árak a neten fent vannak, a motorkód sf, 1.8S benzin, lépcsőshátú. Hétköznapi felhasználás, gyári állapot tartással. A felsorolt cucc 44 ezer és nem a legolcsóbb alkatrészeket vettem. Az elmúlt pár évben nem tudtam költeni rá, ezek már időszerűek, kicsit össze gyűltek a használat miatt elkopott cserére szoruló darabok. Motor+ váltó hibátlan.
Van, olyan húsz vagy huszonéves kocsi, amit érdemes megvenni. -
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #5850 üzenetére
Miért irod le mindig, hogy öreg autód van, és dejó?
Oké, a tied jó.
Volt ismerősöm 84es kettes golf, ismert előélettel, és állandóan baja volt. Fél éve adták el.
A te 2es golfod meg tökjó.Az emberek igyekeznek fiatalabb, modernebb autót venni, 1 milláért pedig nem egy minimum 15 éves autót kéne venni.
500 ezerért még oké. -
Manitou
addikt
válasz VR6-Fan #5856 üzenetére
Azt kifelejted a képletből, hogy nem mindenki autobuzi , a mezei felhasználó akinek csak az számít hogy A-ból B -be lemenjen, az úgyis azt fogja nézni, hogy jaj, ez már túl öreg, jaj ez már 100k km felett van, ismerősi körben csupa ilyen hozzá állások vannak az autóvásárláshoz.
Ettől függetlenül 1 misiért én se egy 15 éves kocsit vennék feltétlenül.[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #5856 üzenetére
Ez olyan tudod-sarkított példa lesz-, minthogy vannak 10 éves CRT tvék, amikkel sokkal jobb a DVD-t nézni, mert akkor fél milla volt, és a DVD, meg a TV műsor szép rajta, mégis az olcsó új LCD tv-t veszik a tescoba.
Mert fiatalabb. Mert ha valaki átjön,. látja, hogy megy a szekér
Az embereknek pont az a lényeg. Te autóbuzi vagy, elhiszem, hogy másképp vélekedsz, de az emberek 99%-a ettől még nem fog megváltozni.
Most hülye mondat lesz, meg minden, de pl nekünk tanitják, a "mások vélemye" mennyrie fontos. Marketingen persze.
Lényeg, hogy az emberek nagyrészének számít, mit gondolnak a dolgairól/magáról. Ha pedig vesz valaki egy 15 éves audit annyi pénzért, amennyiért egy fiatalabb VW/Suzuki akármit kap, akkor tutira beszólnak neki, hogy nem vagy normális, vén szar, stb. Mindenki családjában van ilyen-na jó, ha valaki nagyon szegény, elhiszem, hogy nem számít, de úgy fogalmazok, hogy akinek a családjában jobbmóduak vannak-, aki megjegyzi, hogy vén autó nemjó autó. -
válasz VR6-Fan #5845 üzenetére
Nekem ezzel csak annyi bajom, (illetve nem feltétlenül ezzel, hanem úgy általában a kisköbcentis jól fogyasztó benzinesekkel), hogy ha egy ilyen 50-70 ló körüli autóval kellene, akár 100m-ert is megtennem, főbe lőném magam. Vagy egy fél éve írtam pár sort cimborám 2004-es környéki 1.4@75 polojáról, vezetgettem párszor. Hát ha mindennap ezt kellene használnom, inkább a buszt választanám.
Tehát, az ok, hogy benzinessel is lehet keveset etetni, de milyen áron???
A másik meg, hogy nekem pl. nagyon bejön a dieselek karakterisztikája, vezethetősége a fogyasztást meg úgy isten igazából lesz@rom, persze bizonyos keretek között...tehát ne egyen az autóm azért 10l körül felett.Nagyon sok minden függ a megszokásoktól...
mod.: ja még mielőtt jönne valaki itt a szokásos dumával, hogy mennyibe kerül majd ez meg az az alkatrész, stb. és beszopom a fogyasztást, mert a többszörösét kell majd ráköltenem. Már erre is leírtam többször a véleményem, illetve nekem ilyet volt lehetőségem venni és ez tetszett, azért vettem ilyet.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
m3tr0
senior tag
-
Zewa
senior tag
válasz VR6-Fan #5879 üzenetére
Betöltenél egy olyan pozíciót ahol valóban számít hogy mivel jelensz meg akkor egyből az Óddi, BMW, Volvo stb.. közül választanál mert adott esetben kell a presztízs pedig te jobban érzed magadat a saját kis őszinte Golfoddal.
macikos Teljesen igazad van. Vicc az amikor az Olcsó Jánosok a keretet kimaxolva vesznek egy felső kategóriás új/használt autót de egy 20eft-os extrára már nincs/sajnálja lovét.
(később meg a javításokra nincs lové, tecsos olaj meg használt vízpuma...)
De! legalább a felhajtón díszeleg és mutatja hogy milyen elképesztően jól megy..."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #5945 üzenetére
"légyszíves ne gyere ide siránkozni, senki se lesz kiváncis rá, ill jót fogunk röhögni."
De te se ird le, mikor baja lett a 25 éves vasadnak.Komolyan néha elképesztő, már nemazért. Nem kell mindenkinek új autó, nem is szabad, és a régi öreg autók is lehetnek jók, ez tény, de basszus egy golf5nek köze nincs a te kocsidhoz már bocs.
Klima, légzsákok, nem halsz megy egy ütközésnél stb.
Igenis van létjogosultság a fiatalabb autóknak, neked meg ezt kell elfogadni.
Az, hogy nincs pénzed rá, egyéni szocproblem, nekem sincs, de ettől még eszembe nem jutna 15-20 éves öreg kocsit az egekig magasztalni.
Jó, működik, de ennyi. -
Bigemperor
senior tag
válasz VR6-Fan #5945 üzenetére
Nem akarok én senkit győzködni, nem is siránkoztam semmin.
El voltál tévedve, mikor ezeket az ótvar nagy hülyeségeidet nekem címezted.
Buta fogyasztó, hm, nem gondolom,nem azért cseréltem autót, hogy a mostani sztereotípiáknak megfeleljek, de ez nem is rád tartozik.Nem is vizsgálnék alapból ilyen kocsit, mivel nem célcsoport nekem, ellenben az ilyen "egyszerű" hozzászólásokat íróknak, mit Te, vszínű igen. Nem,baj Te vizsgáld a nagy szaktudásoddal ezeket, hagyd meg nekem a többit.
"tényleg léteznek még ilyen emberek!?"
Tudod az a baj, hogy olyan emberek léteznek, mint teA többi fröcsögésedet nem is kommentálom, szánalmas.
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #5948 üzenetére
Légzsák 1es golfban?
Aha, meg a jeti a jobb1ben széria volt mellé.
Kérlek alássan a golf 3 legelső darabjaiba SEM volt rendelhető a légzsák, hátmég az egyesbe. Az, hogy utólag páran beleerőszakolták, az lehet, de gyárilag kötve hiszem.Nekem nem istenem egyik autó sem, de tény, hogy ha annyira szar lenne a golf, mint állandóan lefested, nem európa legeladottabb autója lenne.
Kb olyan, mint amikor fikázzák, hogy az iPhone-ok igyszarok, úgyszarok, mégis mindenki azt veszi.Egyébként tényleg csak az a bajom, hogy előadod, hogy te hogy értesz hozzá, mikor nem nehéz levonni a tanulságot, hogy arról van szó, hogy nincs pénzed rá. Nem vitatom, biztosan értesz hozzá, hiszen ez a szakmád, de ha annyira ász lennél, mint lefested, akkor nem 0-24 fröcsögnél, hanem nemzetközi cuccokkal alátámasztanád az igazad. Pl mutatnál statisztikát, német/angol fórumokról szövegeket, stb. Neharagudj, de tényleg ez jön le. Ha a TSI motorok szarok, vegyél mást, golf5ben ott a jóöreg 1.6/1.4 a dízelek, FSI motorok és tsai. Nem az van, hogy akkor csak az létezik.
Egyébként azt tudom mondani, amit egy szervizben mondtak, miután elromlott a monitorunk:
"Nézze uram, nekem itt minden modell szar, mert csak azt hozzák hozzánk. "
Egyébként semmi bajom veled, szóval félre ne érsd, csak leirtam a véleményem. -
k.
őstag
válasz VR6-Fan #5951 üzenetére
Röviden:
Faterom 40 éve autós szakmában dolgozik, jelenleg a közlekedési felügyeletnél. Lényeg, hogy kereskedéseket/vizsgahelyeket ellenőriz.
Lényeg, hogy mivel golfot szeretnénk(5öst vagy 6ost) jövőre ezért megkérdezett pár kereskedést/szervízt, hogy mit gondolnak róla.
Olyan helyeket is, ahol ex kolléga dolgozik, szóval nem ment a vetítés.
Lényeg: Nyugodtan lehet venni, vannak hibás példányok ,de alapvetően mindenhol ajánlották a golfokat.
Ennyi. Ezek után te leírod, hogy milyen szar, biztos van pár példány ami az, de kötve hiszem, hogy az a pár kereskedés poénból állít dolgokat.
Érted? Én nem mondom, hogy értek hozzá, mert ez nem igaz, de hallok eleget ilyesmikről, mert elmeséli, sőt van, amikor az én kérdésemet kérdezi meg, szóval nem az van, hogy saját kútfőből löttem a dolgokat.Egyébként nem alázom magam:
Das Golf Cabriolet.
A simában nem volt.[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #5956 üzenetére
Azt tegyük hozzá, hogyi de elvből nem hoznék suzukinál komolyabb kocsit.
Vicc, amit errefelé utaknak hívnak, határ szar az egész....Egyébként szidhatod nyugodtad az NKH-t, eléggé gáz, ami egyes helyeken ott megy. Nem szakmaiság alapján megy az egész, hanem tesó/haver/fideszes elven
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz VR6-Fan #5975 üzenetére
Nem is feltételeztem. Ahogy olvastam eddig a hozzászólásaid látom te azért valamennyire értesz hozzá velem ellentétben. Én csak igyekszem mindennek alaposan utánaolvasni. Viszont a barátom a fehérvári VW szerviznél van gyakorlaton és tényleg lehangoló véleménnyel volt az elmúlt évek VW-jeiről.
Més que un club!
-
Bigemperor
senior tag
válasz VR6-Fan #5979 üzenetére
"bocs ha ebbe beleértettem magam, de akkor nevesítsd nyugottan a tisztán látás végett hogy kikre gondoltál, és nincs vita."
Tapintatból nem teszem, de ha nem érzed magad ilyennek, minek vetted föl? A "tanácsom" annyit jelent, hogy nem kell mindenki "beszólását" figyelembe venni, aki akar, az úgyis segít, aki nem, arra kár időt fecsérelni. Ha figyeled a kolléga hsz-ét,kicsit már elege volt a sok oda nem illő hsz-től.
Én valóban nem régóta járok ide, és nem is akarok észt osztani. Csak az igazságtalan, ad absurdum sértő dolgokat nem veszi be a gyomrom.
[ Szerkesztve ]
-
Bigemperor
senior tag
válasz VR6-Fan #5985 üzenetére
Már ne haragudj, de egyik-másik hsz-edet nem tudtam hová tenni. Most döntse el bárki ismeretlenül, hogy a leírtak vajon milyen emberi tulajdonságokat takarnak. Lehet irígységre gondolni, de sem általánosítani, sem kifejezetten rád érteni nem kívántam, persze megfordult a fejemben ezen lehetőség is. Aki régóta cserél itt eszmét veled, az biztos ismer, de aki idejön tanácsot kérni, az sokszor nem, ahogy én sem.
A tapintatról: szomorú, hogy így látod. Attól még lehet vki. kemény, határozott, karakán, hogy ne legyen az sértő.Nekem ez már a tapintat része.
Ha már VW, akkor szerinted jó,hogy nem vettem 1.4tsi jettát 2007 utánit?vw kiesett a rostán,pedig nézegettem egy időben a jettát/passatot, egyik haver halmozza a Passatokat, de neki 6 évnél öregebbjei vannak.
[ Szerkesztve ]
-
dlaccc
aktív tag
-
Bigemperor
senior tag
válasz VR6-Fan #5998 üzenetére
mert nem autót szándékoztam ajánlani, nagyon ritkán ajánlgatok már autót...
csak ha baromságot írnak, arra szoktam reagálni ha ép időm úgy engedni.Na, ha csak ennyit ért is a szájtépésem, már megérte. Segítettél a kollégának, és ez igen jó.
Igazad van, szerintem is normális arcok vannak itt, köztük Te is, csak bizonyos dolgaidat nem értettem.
-
Polllen
nagyúr
válasz VR6-Fan #6058 üzenetére
Jelenleg egy '96-s 1,2-s twingoval járok. Elsősorban megbízható, kényelmes eszköz kell, ami elvisz A-ból B-be, nem zavar, ha nem én vagyok az első a zöldnél és az sem zavar, ha autópályán csak 120-t megy a verda.
Az viszont érdekel, hogy ha 1,5L-s eszik többet a vas, az már havonta 1 tank benzin amennyit megyek vele.
(Volt 1,6-s turbo dieselem, meg jártam 2.0-s benzinessel is, néha jól jött az ereje, de munkába járni, meg családot hurcolni szerintem felesleges.)
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz VR6-Fan #6138 üzenetére
& ati012: Köszi a segítséget Körülnéztünk egy kicsit, és a Golf IV Variant 1.9 PD TDI (dízel) tűnik megfelelőnek. Vélemények?
Nem okosdízel, hanem közvetlenül benzinkútról származó dízel menne bele, miért olyan hihetetlen ez? Nekünk ez a jó, a többi meg csak ránk tartozik.Mp
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Renpho talpmasszírozó