Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz Varoz #12511 üzenetére

    nem is tudtam hogy van egy fejlesztő mérnökünk.

    honnan tudod mennyi energia kell a két henger levegőjének komplimáláshoz?

    normális elindulásnál olyan 10-20le-t meg 30-40nm-t adnak le a kisebb motorok, és ezzel tonnás bodékat mozgatnak ehhez képpest ez az ellenállás jóval kisebb.

    valami olyasmi dereng hogy ha valami egyenletes egyenes vonalú mozgást végez az a test nyugalomba van, jó persze ezt valóságba soha nem valósul meg, de közelíteni lehet felé, amikor 90-el mész tempomattal mondjuk, akkor a kocsid teljesítmények elégé kicsi hányadát használod, amit kb egy henger is előtudna állítani (csak ahhoz csúcs közeli állapotban kéne járatni).

    szóval a lényeg hogy 2 hengerrel alacsonyabb az össz szükséges tűzelő anyag mint ha mind a 4 henger járna.

    paraszt logika, meg ha nem lenne jó finom színes szagos akkor nem tették volna bele :)

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák