- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
válasz
footy #144607 üzenetére
Már ha le tudja viselni azt az ocsmány 3 hengeres motor hangot. 5év után meg ha elakarja majd adni sz@rt se kap majd érte. 1.6 szívó val meg még akkor is járni fog amikor ez az ecoboost csak egy rossz emlék lesz a Fordnál
Jó a turbós motor ha értelmes cm3-vel párosul, ez nem az. Aki azért az a motorért pénzt ad,ott nagy baj van
-
válasz
footy #144476 üzenetére
Francia nekem olyan tetszik-tetszik de nem kéne
Még este nyomogattam a telefont meg a mobile-t, és arra jutottam, hogy 3 autó marad véglegesen, Mondeo Titanium-S 2.0 vagy 2.2 TDCI Powershift-el, i40 kombi automata dízel vagy B7 Passat 2.0 CR TDI DSG.
Mobile-n 15k euróig rengeteg Passat van, néhány Mondeo és pár i40. Itthon csak Mondeo vagy Passat van az ársávban ami szóbajöhet, i40 vagy sokszázezret futott van, vagy gyengébb felszereltségű.Csak tudnám hogy veszek én mobile-n autót...
-
BigBlackDog
veterán
válasz
footy #144096 üzenetére
Köszi, lehet, hogy majd még kérdezek privátban. Egyelőre én is ezt a két konfigot tartom szem előtt...
(#144093) aero.: +1 Én csak agglomerációból járok be, de így is érzem az előnyét a kocsinak. Kocsi nélkül 35 perc gyaloglás+20 perc vonat+10 perc busz+10 perc átszállás=75 perc legjobb esetben, ha éppen elérem a vonatot is. Ha nem akkor +20-30 perc. Ugyanez vissza. Kocsival 25 perc kaputól kapuig, ha nincs forgalom. És nem kell napi 2*40 percet szopni az esőben/hóban/szélben.
-
Kornel
veterán
válasz
footy #143904 üzenetére
Szerintem már írta, hogy nem kell neki bravo, de nem is egy kategória egy accordot, sem méretben, sem minőségben.
Az eszmefuttatasodhoz meg annyit hozzá tennék, hogy az újabb kis benzines turbók korszaka nem olyan régen tart még, nyilván kisebb terhelést kap a DMF is, mint dizeles társaiban, de nyilván nem véletlenül rakták bele, és elég könnyen tönkre lehet tenni bármelyiket, ha falabu használja.
Mondom újan bármikor, használtan már csak úgy, ha a kopó fogyó alkatrészeken felül nem fáj majd ezen alkatrészek cseréje.
Bár egy fiatnal annyira olcsok az alkatrészek, hogy kb
mindegy is.
Csak lenne valami jó kaszniba. -
zgospel
őstag
válasz
footy #143852 üzenetére
Igazad van, de a turbós autót hajtók 90%-nak fingja sincs róla, hogy mi a bré az a turbó, és hogyan is kéne használni.
Ugyanez a 90% manager módban használja a kocsit: indítás után egyből rakja is a sebességet és tolja neki. Megérkezéskor meg egyből leállítja, aztán helóheló. Esélyt sem adnak a turbónak melegedni egy picit, illetve visszahűlni.
Egy szívó benzin ezt jobban tolerálja, illetve nincsenek benne azok a kényes és drága alkatrészek amik az ilyen használattól hamar(abb) letérdelnek.
Használt autó vásárlásánál ez egy lényeges szempont sokaknál, pl nálam is az volt a városi rövid távok miatt. -
Kornel
veterán
válasz
footy #143852 üzenetére
Mindez igaz újan.
Meg egy 1.4 tjet szivocso befecskendezéses motor talán ok, mert nem egy bonyolult szerkezet, de egy hasznalt lerugott bonyolultabb motor simán lehet cumi.
Ujan bármikor bevallalnek egyet, lefeleznem az olajcseret, stb., de 2,5M-ert nem nagyon mászkálnak újszerű turbós autók. -
Integrale
veterán
válasz
footy #143788 üzenetére
Sok változtatás nem történt a típus élete során, ez gyakorlatilag egy kiforrott Stilo, más köntösben, vízpumpa tud szivárogni, de azt valószínűleg már pár éves korában orvosolták, illetve a fűtőrendszer állítómotorja, ami talán hamarosan esedékes, ha még nem volt, de az is 20e körül javítható.
-
#94529552
törölt tag
válasz
footy #143763 üzenetére
Hát sajnos valós adatokkal leinformalhato eletu auto az nem jellemző manapság, de ha igen, az még annyira fiatal és drága vétel lenne, hogy sokaknak felejtős. Amúgy a használtat mindenki inkább okosba szervizelteti itthon, és nagy részüknek fogalma sincs, hogy olajat kell cserélni az automatában, de ezt sztem te is tudod. Dexron III-ról azt se tudnák, hogy eszik vagy isszák. Az automata váltóval foglalkozók szerintem bőven el vannak látva melóval. Így hal meg az automata váltó. Hasznos tippek[link].
-
#94529552
törölt tag
válasz
footy #143731 üzenetére
Ezeket gondolom nem tapasztalatból mondod, se a DSG-ről, se a hagyományos automatákról.
Nem bíznék meg abban, hogy rendesen cserélik az olajat egy használt automata váltósban is, ezért néhány kilót ott is érdemes az esetleges meghibásodásra félretenni. A fiatalabb 200-250k-t futott DSG-s autók pl a németből származók meg szerintem általában inkább hosszú autópályás utazásokkal tettek szert annyi km-re, nem városi használatban, és azért nem mindegy.
Nem mondom, van ára ennek is: Bei DSG-Fahrzeugen verstärkte 6 auf 7-Scheiben DSG-Kupplungfocvis Hát igen, de lehet, hogy még 20 év múlva is ugyanezekkel riogatják az érdeklődőket, mint ahogy ez a becsnepper barom is ezt teszi, de hogy a szoftvert most miért említi egy kérdezőnek? ez a két literes CRTDI egy jól sikerült motor, csak csalni nem kellett volna a motorvezérlő programmal. Most komolyan, ez noooormáááális?
.
Már csak az hiányzik a válasza végén, hogy vegyen inkább mindenki Honda Jazzyt az ő kereskedéséből.
-
-
Chrisstoffer
újonc
válasz
footy #143401 üzenetére
Köszi!
Avensisből nincs ferdehátú.
Közben látom, hogy a Mondeot csak 5 gangos váltóval szerelték, nekem meg kell a 6. fokozat a fogyasztás miatt, mert sokat országutazok. Így leegyszerűsödött a dolog, hogy a Mazda 6 facelift előtti vagy utáni motorja -e a jobb és hogy melyik a jobb autó?
-
Declare
őstag
válasz
footy #143255 üzenetére
Az opel AGR ülese, ami pl az uj K astraban van, azert az eleg jol sikerült darab, raadasul az náluk a csucs üles. Ebben a C merciben ez biztos nem a csucs
Amugy az uj K astra ülese, az az Audi A3, Bmw 1 de az A4, vagy 3er bmw üleseit is elveri. Egyikben sincs pl szellöztetös, masszazs üles.
Azert a c mercinek is van ennel jobb az biztos.
Azok a gombok mire jok amugy azt tudod?
-
Acheron
őstag
válasz
footy #142890 üzenetére
Köszi az infókat! Én is így kerestem, csak más kulcsszavakkal, de nagyjából megtaláltam, amit szerettem volna. Nyilván ki kell majd próbálni vezetés közben, hogy melyik hogy adja elő a mutatványt, de kiinduló összehasonlításnak jók ezek a görbék. Ez alapján akár már az 1.8 is megfelelő lehet, a 2.0 TSI pedig szinte biztosan hozza azt a teljesítményt, ami nekem bőven elegendő (kiindulva a 163 lovas D5 S60 karakterisztikájából (aminek a vezetési feelingjét jól ismerem), kb ugyanolyan súlyú kasznit feltételezve).
A TSI generációkban kicsit nehezen igazodok el (jelenleg csak telón tudok böngészni, az kicsit körülményesebb). Úgy látom, elkülönül az 1,2 - 1,4, ahol 2012 -re teszik a szélesebb lánccal szerelt (javított) verzió megjelenését, bár néhányan már a szíjast (EA211) emlegetik ugyanezen évtől (?) Az 1.8, 2.0 motoroknál végképp nem találtam (eddig) infót, hogy mikortól él a 3. generáció.
A korábban linkelt 2011.08 Passat vajon milyen motorral lehet szerelve?
Azt jól látom, hogy a "rossz", kerülendő motoroknál sem teljes motor, hanem "csak" vezérlés cserét igénylő hibáról van szó? Mondjuk pont a vezérlés hibája tud teljes motor cserét bevonzani...
Az ecoboost motorról nem nagyon olvastam rosszat - igazából nem sok mindent találtam róla. A 2.5 Volvo motor az biztosan jó, azokat is nézegetem, de mivel azokat úgy ahogy ismerem, nem az áll most az érdeklődés középpontjában (Volvoból mondjuk az S80 feküdne leginkább, de S60 - V60 is szóba jöhet még).
(#142891) htomi85: Szerintem ez egy nagyon fontos döntés - az adott kasznihoz a motor milyensége fogja eldönteni, hogy örömmel ülsz -e be az autódba, vagy minden alkalommal elátkozod a napot, mikor azzal a motorral vetted meg. És akkor a megbízhatóságról nem is beszéltünk - pont az a kívánt állapot, amit te is írsz, hogy ne a motorra kelljen a legtöbbet költeni (a rendszeres szervizeken kívül).
(#142892) footy: Ott a pont. Épp egy fél autó árát dobom ki az ablakon egy rosszul választott motor miatt, nem lenne jó még egyszer ugyanabba a sz@rba lépni. -
-
htomi85
tag
-
lenko
aktív tag
válasz
footy #142861 üzenetére
Legkinkább az 5-6e-s tartomány nyögvenyelős már. 3-asba húzatva nagyon sok idő már, aztán felváltva ismét nyomatéktartományba kerülve, amivel idő megy el, és lendület manual váltóval, ahol nyomatéknak kellett volna lennie sem ment jobban, kis emelkedőn, sőt! De mindegyiknek van előnye, és hátránya is, döntő az, hogy hol használjuk. Nekem is 6.9l volt az átlag 1400km-re vetítve, szinte az összes kigyorsítás padló gázzal történt, többnyire 5-6e-s fordulatig ezalatt. Bérautó volt...
-
Acheron
őstag
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
footy #142374 üzenetére
Motorfuggo. 1.4-nel elvileg nincs. - Amíg a Ford hozzá nem nyúl.
Valamiért betegesen rá vannak feszülve a kettős tömegűre. Nekem még az 1.8 benzinbe is volt. Ezt az 1.4-es kis dieselt is átvették a fiesta-ba, mazda 2-be és azonnal belerakták.
Egyébként határozottan elgondolkodtam volna a diesel vásárlásán.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
footy #142139 üzenetére
Az asszony, vagy a sok cucc amit bepakol? Nem mindegy
A sedanok hátránya a kombihoz képest egyértelmű, de még egy ferdehátú is sokszor jobb, praktikusabb. Azért maradtam a sedan-nál (5 ajtóshoz képest), mert egyrészt ebből pont volt egy jónak tűnő, jó áron, másrészt talán picivel biztonságosabb ha van a hátsó ülés mögött nemi matéria, és nem a hátsó támlától 20 centire van a vége az autónak. -
Integrale
veterán
válasz
footy #141747 üzenetére
Azt irtam, hogy a 159 platformjara nem epult semmi, ket koncepcio auton es a modellcsaladon kivul. (Brera, Spider, Sw, Berlina).
A 159 nem az Epsilon 2-t hasznalja, az joval kesobbi, mint ahogy megjelent az Alfa. 2002 korul kezdtek fejleszteni a GM es a Fiat a premium platform nevu epitokeszletet, amit terepjarotol kezdve D es E szegmenses autok ala szantak, vegul csak a 159 hasznalta. -
sheep
addikt
válasz
footy #140756 üzenetére
Ha gondolod bemutatlak egy olasz ismerősömnek, úgy szidja az olasz kocsikat hogy ihaj
Kettes puntója volt, meg volt elégedve vele de kezdtek előjönni az elektromos dolgok rajta, akkor nagyon megutálta. Utána 156-os Alfát vett de azt is szidta szintén az elekromos dolgok miatt, most egy GT-je van de már azt is kezdi utálni.
Ő azt mondta ha jót akarsz olasz autót ne vegyél mert csak szívsz velük.
Neki mondjuk van pénze úgyhogy nem érdekli...meg azt mondta ronda autóba nem ül bele, inkább legyen xar de szép. -
-
-
HookR
addikt
válasz
footy #140365 üzenetére
"A 2literest I40-et forgalmaztak egyaltalan magyarorszagon?"
[#136397] - [képek]"Nem tudom mi nem kiforrott az autoban"
Igen, ezt én sem teljesen értem. Fifth Gear tesztjén is lényegében az autót rendben lévőnek találták, a tesztelő inkább csak az árpolitika miatt húzta a szája szélét. Ráadásul, ha egy német tesztben (Auto Bild) nem német autó "interessante", meg "echte" Passat "Alternative", az azért már jelent valamit."Amugy szerintem volvonal ez a letezo legeszebb belter..."
A magam részéről faceliftes bézs belsőre szavazok, ülésnek ezt választanám, a bézs kormányt nem erőltetném. Utóbbiból az első FL-es H-alakú fémbetétet kapott, a második FL-es már V-alakút, abból a varrott, perforált bőrös változattal duzzogva bár, de meg tudnék barátkozni.Tulajdonképpen a belsőtér prémiumokra jellemző variálhatósága használt autó vásárlásnál üt vissza. Az ízlésesen összeválogatott belső még a szűk felhozatalt is erősen megrostálja.
-
HookR
addikt
válasz
footy #140337 üzenetére
"(egyebken alul ha megnezed a jegyzetet, ott irjak is a D3-D4eket a D5 mellett)"
Igen, de nem a V70 kapcsán."A Hyundai-nal mi a negativum?"
Az apróságokon túl (relatíve hamar hámló és a tesztelők szerint kissé élettelen kormány; vaskos, a kilátást az átlagosnál jobban kitakaró A oszlop; síalagút hiánya) talán a legnagyobb probléma, hogy az általam áhított felszereltséggel meglehetősen ritka benzinesben, pláne a hazai üzembe helyezésű. Inkább a 2 literes, erősebb példányokra jellemző, ami jelenleg még kicsit kilóg a költségvetési keretből. Márpedig az I40 legerősebb ütőkártyája a Passattal szemben az egyszerűbb konstrukciójú szívó benzines motor. Öröm az ürömben, hogy nem hajt a tatár, fél évet még tudok várni, addigra csak lejjebb mennek az árak.
Ráadásul használt autók adás-vételével foglalkozó illető is le akar beszélni róla, mondván, hogy még nem elég kiforrott a Passathoz, Mondeohoz képest és koreai autóról lévén szó hozzá az alkatrész is drágább, nehezebben beszerezhető. Utóbbit népítéletes élménybeszámolóban is említik. -
HookR
addikt
válasz
footy #140270 üzenetére
(#140246) footy: "Az automatával kapcsolatban: Mivel következőnek én is automatát szeretnék, ezért elkezdtem nézelődni milyen opciók vannak. Gyakorlatilag vagy BMW-t veszel és akkor ZF vagy Mercedes és akkor Getrag, ha bármi mást nézel akkor pedig Aisin(AWTF-80 SC)"
A link szerint ezt a váltót az erősebb motorokhoz (D5, T6) adták. A gyengébbekhez társított példányok nem ajánlottak?"A mondeot legalabbis az MK4-et nem is sorolnam a V70 es Passat melle, mert minosegben joval elmarad toluk."
Igen, ezért (is) idegenkedem tőle, pedig a 2nd gen Mazda mellett arra is próbáltak már rábeszélni.Minél jobban beleásom magam a témába, annál tanácstalanabb vagyok.
Jelenleg a Passat B7, I40W, V70 (esetleg még a Golf VII) van a célkeresztben, de mindegyiknél van valamilyen hátulütő, vagy potenciális negatívum, ezért már egy ideje ugyanazokat a köröket rovom újra és újra. És egyelőre nem is nagyon látom, hogy sikerülne túljutni a vajúdáson.Időközben felmerült a lehetőség a már korábban említett (extrém keveset futott) 2006-os B6 Passat Variant megvételére is. Amennyire csábító a valós (ismert előéletű) ~17e km-ével, pont annyira óva intő a hajtáslánc (2.0 PDTDI a korabeli DSG-vel).
Na meg szívem szerint a kormányt és a dekorbetéteket is lecserélném újabbra/szolidabbra.
(#140255) runner 125: [Erről] mi a vélemény?
-
HookR
addikt
válasz
footy #140246 üzenetére
"(Persze ott van még a Hyundai I40 a saját gyártású automatával, de ott az egyetlen 1.7-es diesel motor a szűk keresztmetszet)"
Hyundai I40-hez legalább kétféle automata van, a facelift-es modellt már DCT-vel szerelik.
A 2 literes benzines nem jöhet szóba?"A vicces az hogy a fenti Aisin a Volvokban elmegy 4-500-at..."
Amúgy Volvo V70 és a Ford Mondeo mennyire épül közös alkatrészekre? Leginkább arra vagyok kíváncsi, hogy ez hogyan befolyásolja a V70 fenntartási költségeit, és ez hogyan viszonyul a Passat B7-hez, I40-hez? -
w333
félisten
válasz
footy #139929 üzenetére
Autós találkozón pont mondtam a fiuknak hogy nagyon sokszor vezettem az újabb M550D -t ami nem rossz de kissé csúnya kerregős diesel hangja van, egyvalamiben nagyon jó az a fogyasztás és nyomaték ... de ezen kívül nagyon messze van egy fincsi benzinestől ami teljesen más !
Az igazi M5 az benzines és az is fog maradni ... mondjuk nem értem azért sok embert pl. Cayenne, BMW stb. aztán a diesel, akinek van ennyi pénze autóra az most tényleg a fogyasztás miatt fél ? és megvesz egy ilyen kerregő valamit
nekem ez kicsit fura ... vagy céges autók !
-
Declare
őstag
válasz
footy #139809 üzenetére
Na igy mar vilagos....nem ismerem, hogy irod be az adatokat az oldalra.
Ez az 1,6 os dizel vw golf szerintem a fogyasztas szempontjabol best....a K astra 1,6 os dizelehez hasonloan. Max kisebb autokkal lehet jobb fogyit elerni
En is nezegettem öket, de ha cserelek, en mindenkepp erösebbet szeretnek.
Egy 2-3 ezres dizel sem fogyaszt olyan sokkal többet, viszont azoknak oda is lehet lepni, ha kell
(#139798) Brumi˘ ott a pont
-
Declare
őstag
válasz
footy #139794 üzenetére
Na en ezt most nem ertem
az utolso kettö tankolasod:
Datum________ Tachostand______ Distanz____ Menge
28.09.2016_______ 210.016______ 919,0_____ 46,70
26.08.2016_______ 205.099______ 969,0_____ 45,72205.099km volt a kocsidban aug 26-an....majd szeptemberben 210.016 km ?? Az ennalam 4.917km
azt ha egy tankkal teljesitetted, azonnal veszek egy ilyen golfot
-
kelly416
veterán
válasz
footy #139445 üzenetére
Igazából ilyen nagyobbacskákat is néztem, de inkább családi autó kell, tényleg másodlagos a futózás, keveset csinálom, csak néha kap egy kis súlyt a gép. Ezért nem nagyon gondolkoztam ilyenekben, bár meglestem a VW Sharan-okat, meg a Galaxy-kat, egyebeket, de nem az én világom a 7 személyes. Szerintem.
focvis:
Téged ismerlek valahonnan.Jó, igyekszem 2.2-est nézni, de ha a 2 literes gyenge, akkor az 1.9 CDTI hogyhogy erősebb annyival, hogy ajánlott? Tudom, ne ítéljek pusztán a számokból... majd utána olvasok.
aero.:
Oké, akkor inkább az 1.9-eseket nézem. -
kisza25
félisten
válasz
footy #139445 üzenetére
nekem konkrétan az 1.4 crdi-re mondták, ez 2013-tól van
Luck Dragon: a használt árakon érezhető a +2 év garancia, 2,95m-ért vettem sérülésmentes, szervizkönyves, garanciás, 87500km-es i30-at, ugyanezt 3,3-3,4M KIA-ban, 3,25 volt az alja amit találtam, de azt mikor megnéztük, láttuk, hogy több helyen törve volt,
voltunk Nagykanizsán, Fehérváron, Vácon, utóbbi helyen találtuk a 2 legjobb árú/állapotú autót, abból hoztam el az egyiket, a másik kicsit extrásabb volt, de körbe le volt ütve kaviccsall, de elég durván és hátul 2 helyen le volt tolatva a lökös. -
hobizoli
nagyúr
-
mycso
veterán
válasz
footy #138647 üzenetére
Szép görbék, de a mazda csoda motorja élőben nem egy nagy valami. Cx3-ban próbáltam, én siralmasnak mondanám. A 6-os mazdában gondolom mégbremekebb lehet.
Internetes anyagok áttanulmányozása után én is vártam a nagybcsodát, de vezetve nem adta be.Az mondjuk biztos, hogy a dízelek karaktere/vezetése (főleg a kicsiké) megszokást igényel. De nekem pont ez stílus jön be.
-
Dinter
addikt
válasz
footy #138223 üzenetére
Keret: 1.5M
Évjárat: 2005-től (miután ő is keresgélt, belátta, hogy a 2006 felejtős)
Futás: 150e km, de tudom, hogy ilyen biztos nem lesz, egy 190e-sre sztem még rá tudnám beszélni.Egy jó, motorikusan megbízható dízel kéne, aminek nem rohad a kasznija, és szép esztétikai állapotban van.
Ez volt a legjobb Avensis amit találtam.
Vagy ehhez még szervizkönyv is van.Viszont nincs rendes rendszána. [link] -
válasz
footy #138122 üzenetére
Valószínűleg erre vezethető vissza az ok. Persze hazai turistaparadicsomokba látogató SK, D és PL rendszámmal sok-sok 2.0TDI kombi Passat-ot látok. Mondjuk számomra is azért tetszetős, mert elég nagy, kényelmes, autószerű, alkatrész van hozzá bőven. Csak ott a bibi hogy Piezo-PD (2.0 PD TDI) egy betegágy, 2.0 CR TDI-nél megvan az alap hiba, szóval a benzines még mindig szimpatikusabb számomra.
#138123 Brumi˘: A TSI-re gondoltam.
#138124 lenko: Relatív, a B7 sem sokban különbözik, a B8 meg végképp nem győzött meg. Régebben a B5, B5.5 tettszett, de azok fölött már eljárt az idő.
#138125 rbalint88: Végül is, érthető, autobahn-on hamar belemegy a 150-200 ezer km. A kettős tömegű, turbó, befecskendező rendszer ami húzós összeget képvisel javításkor, dieselenél még az olajszivattyú, ahogy látom.
-
lenko
aktív tag
válasz
footy #137938 üzenetére
Én kimentem, nem bántam meg.
1autót néztem, volt olyan állapotban képeken, és elmondás szerint, hogy ha rosszabb is lesz picit élőbe nem probléma. (Ezért már a piros szélű rendszámhoz elutaltam a pénzt, ez volt a biztosíték,hogy megyek, így le is vették a hirdetést)
BMW kereskedésből hoztam beszámolt autóként, csak németek voltak ott.
Délben indult a repülő. Délután 4re voltam a kereskedésbe. 6kor már jöttem el, de fél órával előbb is lehetett volna, csak kártyát nem fogadtak el, se a taxiba se a kereskedésbe, ezért elmentem levenni még 120Eur-t.Angolul nem árt tudni legalább.
Átnézetni akkor kell ha nem értesz hozzá. Jól ismerem a típust milyen gondok lehetnek.
10-15 perc alatt átnéztem+próbakör.
Nálam kellett minden kopó dolgot cserélni, mert minden gyári volt még. Fékek, szilentek, hosszbordás feszítők.
Vezérlés láncos, de biztos ami biztos alapon cseréltettem 140e-nél, kivételnél látszott egyébként nem volt baja ami benne volt. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
footy #137938 üzenetére
1. Gondolom ha már előre tervezel nem 2000km-es távokon nézel kocsikat, hanem próbálsz egy részre tervezni.
2. Igen, azért ez is alap hogy valaki ne úgy menjen ki hogy sekképp se hang, ha nem tud vigyen magával valakit.
3. Ezt is előre azért meg kell tervezni szerintem, lebeszélni.
4. Ebben nincs tapasztalatom, de igen említette már más is ezek kerülendőek.
5. Jó persze, ilyen is lehet, de itthon meg lehet megveszed és összetöröd első kanyar után, ez kb olyan.Az hogy van olyan hogy megnézik neked, meg lefotózzák stb az tényleg jó dolog, nem tudtam van ilyen, akkor ez a legoptimálisabb lépés első körben.
-
Speeedfire
félisten
válasz
footy #137704 üzenetére
Nem döntő, de jobb egy pontos váltó. Pl a sport swift váltója bejön. De a golfom, f astra, escort váltók nem jönnek be annyira. Igaz ezek 20 évesek már.
Azzal eléggé le lenne szűkítve a lista. 1.6vti, 1.7 coupe, 1.8ufo, meg felújításra szoruló ctr.
focvis: Pedig a futóműve annyira nem rossz. Mintha a laptimeingon jól mentek volna. Igaz ez újabb. -
válasz
footy #137484 üzenetére
Pedig egy ilyen J Tourer Astra igen komolyan néz ki, az adott konfigurációval pont megfelelne, csak még az ára nem.
-
#94529552
törölt tag
válasz
footy #137527 üzenetére
Ezek aztán a TSI alapok, főképpen a dizlik.
Látom mennyire aktív vagy a Skoda, VW, Audi, Seat clubban. Már nem vagy clubtag, vagy gondok voltak?
iRico: A Fiat topikban is szabad ám poénkodni, meg bontós történeteket mesélni. Fiat nem ajánlott, még az Uno vagy Ritymo sem?OK, ha te mondod...
-
#94529552
törölt tag
válasz
footy #137511 üzenetére
Igen, szelektíven nem olvastál, csak írtál valami ellenkezés félét.
TSI van köztük? Ismered is, vagy csak szidod, mert mondta a Pista, aki hallotta Jóskától, aki.... Legalább akkor a tapasztalatokat elmondanád róla. De mindegy is, mert a fals hsz, amit nekem írtál elsőre azt nem menti meg az sem, ha mind az 5 TSI lenne.Speeedfire Megint nem ment át a lényeg.
-
#94529552
törölt tag
válasz
footy #137464 üzenetére
Nem is arról beszéltem, hogy mi mihez jó vagy nem jó, ne magyarázd már félre, nem én kérdeztem arról a Golf-ról, és nem is én linkeltem. Nem figyeltél, hanem csak úgy hozzászólsz, az előzmények ismerete nélkül, de hát minek is.
De gondolom nem VAG-os szemmel nézed, ezért vagy te is ellendrukker minden féle VW és társai autó vételének.
Voltam hosszabb úton Golf+ 1.4 16V-vel 5 fő+ teli csomagtartó, és semmi gond nincs vele. Ha nem versenyezni veszik, meg nem azért, mint egyesek, hogy erősködjenek a lámpánál elinduláskor.
Focvis elmondta a tapasztalatait a TSI-kről is, vagy nem olvastad?
Olcsó fenntartású civicet vegyenek, mint amire kornélka kb 500k-t rálocsol pár hónap alatt? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
footy #137480 üzenetére
Áthúzom S-be akkor nem váltogat annyit de előzéskor is áthúzom S-be akkor nincs az az idegesítő lag.
Ez a DSG amúgy is öngyilkosra van programozva. 60-al csorogsz a városban a forgalom ritmusában ez meg felvált 5-be és 1100-on tartja a fordulatot. Na ez pont a kettős tömegű kedvence...
ilyenkor van az, hogy vagy mész S-ben vagy kéziként használod. Vagy tojsz rá, marad D-ben és 250k km-nél mielőtt leköszönne a kettős tömegű meg megégne a kuplungszerkezet eladod a francba.
-
Speeedfire
félisten
válasz
footy #137468 üzenetére
hidegen nem rugva
Szerintem akinek van egy kis esze, úgy se pörgeti, amíg a víz és az olaj be nem melegszik. Viszont rövid távokra ha jól tudom, akkor a turbó nem a legjobb. Illetve sokan nem hűtik vissza a turbót. Ha jól tudom ez is sok probléma forrása.
Egy hosszabb összefoglalót szívesen olvasnék a turbós motorok használatáról. -
footy
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 1 / 2
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen videókártyát?
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- Bomba ár! HP ProBook 440 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest