- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
kisza25 #186815 üzenetére
Szép...de 1db 2003-as Golfból én nem fogok általános mintát képezni a teljes 2003-as Golf állományra... Viszont az teljesen valid, hogy alánézés nélkül Mazdát venni...nettó hülyeség.
Ez az olajfogyás...ez nem márkaspecifikus...lásd Ecotec... Meg amúgy én megnézném, hogy milyen csereperiódus meg milyen bánásmód mellett alakult az ki...
-
-
alázógyík
addikt
válasz
kisza25 #186810 üzenetére
A Mazda 3/6 fórumon olyan mennyiségű olajzabáló és rohadó autót lehet olvasni, látni, hogy az elképzelhetetlen.
Ettől függetlenül újonnan biztos jók. Valakinek.
Mi újonnan vettük, és nekünk is 200K körül elkezdett enni 4-5l olajat 1000km-en. Jaa, és azt hiszem 2x kellett kuplungot és 1x váltót cserélni. -
kisza25
félisten
válasz
kisza25 #186747 üzenetére
De jó, hogy a link helyett egy arcocskát sikerült beraknom
[részletes teszt ami pont erről szól]
Amúgy az arcocskára nyomva is bejön a link -
válasz
kisza25 #186260 üzenetére
A Bravo jó konstrukció állítólag. A műhelypornóban szerepelt egy dízel példány + Totalcar benzines használtteszt.
Totalcar amúgy egy cikkben még össze is gyűjtötte ezen szegmens autóit tavaly nyáron.
Adott esetben 1.5 millió egy Volvo C30-ra is elég lehet, ami szintén egy különlegesebb autó. Ha számít a megjelenés is.
-
parandroid
félisten
válasz
kisza25 #186233 üzenetére
Engem is mindig kérdeznek, hogy miért nem repülök inkább 1000 km-re, milyen hülyeség már 10-12 órát vezetni. Csak ugye 4-en vagyunk, meg 2 kicsi kutya, plusz csomagok. Az induló reptér is 200 km tőlem, meg az érkezési reptér is, plusz ha bármi késik, akkor lesz az több is, mint 12 óra, és fizethetem itt a reptéri parkolót, ott meg az autóbérletet. Amennyibe egy út így kerülne, annyiból kb lehet venni egy 10+ éves eldobhatós passatot csak arra az egy alkalomra. Mondjuk abból a pénzből, amit évközben megspórolok az elektromos helyi közlekedéssel.
p -
zolee3000
tag
válasz
kisza25 #186223 üzenetére
De most még mintha az EV-s támgatás is fel lenne függesztve ideiglenesen. Mintha ilyesmit olvastam volna valahol.
peterkeT: Szerintem itt is dettó. (Visz. jobb környéken lakom, itt egymást érik a zöld rendszámos Mercik.) Ez a nagy lendületű elektrifikáció abszolút nem a Föld megmentéséről szól, hanem büntetések elkerüléséről (a CO2 flottaátlag javításáról) a gyártók részéről, felhasználói oldalról meg a kedvezményekről (pl. parkolás) - term. tisztelet a kivételnek.
-
parandroid
félisten
válasz
kisza25 #186223 üzenetére
Nem tudom, felétek hogy adták, németeknél ott az elektromos, illetve hibrid autók rendszámának a végén az E betű ( pl.: B - XY - 123 - E , ahol XY a város/ járás kódja). Na most amennyi Q7-et, meg X6-ot, vagy ML Mercit, vagy mittoménmilyen 2,5 tonnás luxusszuvot itt ilyen E végű rendszámmal látni, az kicsit vicces. Sok köze az üzemanyag-takarékossághoz, vagy károsanyagkibocsátás-csökkentéshez mindenesetre nemigen lehet. A 0-100 gyorsulásban persze gondolom azért besegít.
p
-
zolee3000
tag
válasz
kisza25 #186213 üzenetére
Ezzel egyetértek. Valóban ez az a helyzet, amiben lehet értelme a PHEV-nek, de szerintem sem feltétlenül fogsz vele jobban kijönni anyagilag, mint egy sima benzinessel vagy dízellel. Ahogy írtad te is, Doki16 is: jelenleg luxus ill. elhivatottság kérdése. EV/HEV autót jellemzően nem az ár-érzékeny júzer vesz.
@prsq (#186214): Ezt én is így látom. Amíg nem tud ténylegesen 600-700 km-t elmenni egy töltéssel az EV, addig elég bele a max. 60 km-es hatótávot biztosító akksi. Aki egy autóval akar mindent megoldani, annak a 200-300 km-es hatótáv pont nem lesz elég, ha meg csak városban használja, akkor meg feleslegesen nagy. (Az extrém kevés használatot meg, hogy tudniillik, 2-3 hétig elég egy töltés, szerintem az akksi se szeretné.) Egy nagyobb EV jelenleg csak azoknak ideális, akik annyit mennek naponta (fix ingázás), hogy pont elég a hatótávja. De ez a felhasználók igen kis százaléka lehet. És akkor az átlagosnál hosszabb utakra még mindig kell nekik egy második autó.
@rbalint88 (#186215): Igen, úgy (külső keverékképzeses vagy kettős befecskendezéses benzinmotorral) már jó lehet a PHEV, de ugyanezt gondolom az öntöltő hybridekről is. Abból is csak a Toyota-féle HSD-nek látom értelmét, és olyat nem vennék, amiben ugyanaz a turbós, direkt befecskendezéses benzinmotor van, mint a nem elektrifikált változatokban. A PHEV RAV4 nagy sláger lehet.
-
prsq
aktív tag
válasz
kisza25 #186216 üzenetére
Akinek minőség meg presztízs, hát jó, de pont ezeknek nem járna az állami támogatás. Többszörannyi kis elektromos autó futkoshatna a városokban, ezzel kevésbé szennyezve a levegőt (meg a "zajt"), ha nem nagy luxus Mercikre meg BMW tankok PHEV változataira adták volna azt a pénzt, amit nem is nagyon töltögetnek, mert csak a zöld rendszám miatt vették, hogy ingyen parkolhassanak velük.
-
prsq
aktív tag
válasz
kisza25 #186213 üzenetére
A PHEV kb. ott van árban mint egy elektromos. (Újan.)
Én hibridben - nem PHEV, az a véleményem, hogy ha a userre bízzuk a töltést, az csak árt az akkunak, az autó okosabb :-) - gondolkoztam sokáig, de aztán rájöttem, hogy rossz irányba megyek.
Nem lenne kihasználva a hibrid, sokat állna, az nem tesz jót az akkunak, illetve országúton, hosszú távokon nem is jön ki a hibridség előnye igazán. Városba meg túl nagy, nem praktikus, és félteném a sok parkolási analfabétától. (Yaris hibrid lehetne, csak elszállt az ára.)
Ezért most az a terv, hogy lenne egy utazós autó (benzin, semmi extra), és városba egy elektromos, az pont ideális szaladgálni rövid távon. (A kettő együtt nem lenne sokkal többe, mint egy közepes PHEV.)
De a jelenlegi trend, hogy minél nagyobb akkukat nyomnak a villanyautókba, nekem nagyon nem kedvez/tetszik.
Nagyobb akku= magasabb ár, hosszabb töltési idő, nehezebb autó=nagyobb fogyasztás. A hatótáv kevésbé érdekel, mert ahogy most számoltam, egy papíron kb. 200 km-es hatótávú villanyautó (valóságban vegyük a felét) egy hétre elég lenne egy töltéssel.Csak ilyen villanyautó nem igazán van. Az e-Up/skoda citigoe volt, azokat - nem véletlenül, ezek szerint más is gondolkozik hozzám hasonlóan - villámgyorsan elkapkodták. Amúgy meg a ion/miev/czero van, ami korához képest drága.
Így egyelőre várom az olcsó kis városi villanyautókat (Twingo, Dacia, olcsósított Honda e). Állítólag az új állami támogatás is ezekre lesz. (A soktízmilliós kamuhibrid PHEV-ekre egy forintot nem adtam volna eddig sem.)
-
zolee3000
tag
válasz
kisza25 #186113 üzenetére
Talán nem is annyira "merül" állásában, inkább gyengül, rövidül az élettartama. Hamarabb adják meg magukat a cellák, ha majd újra aktív használatba kerül. Igazából ez volt a legnagyobb félelmem egy esettlegesen "túltárolt" hybriddel kapcsolatban, hogy megveszem, aztán az első évben megpusztul a teljes akksi vagy a nagyrésze, és cserélni kell, mert az komoly tétel.
-
válasz
kisza25 #185931 üzenetére
Kb. így van, nálunk 30k alatt ritkán mennek autók (általában a különlegesebb darabok, amiket utána saját használatra megvesznek és a cég állja az értékcsökkenést), haszongépjárműveknél van köztes olajcserénk, mert azok a 40-50k-s periódusok már túl vannak a vicc kategórián. Enélkül is egyfolytában hullanak a Jumperek, Transitok.
A tervezhető szervizek tervezhető költséget jelentenek, az a kisebbik gond, eleve úgy megy ki az árajánlat, hogy ezek benne vannak. A gond azzal van, amikor hullik az autó, pl: most a Transitoknál elreped az adblue tartály és nincs gyártás, nincs cseredarab. Áll heteket az autó, assistance buszt/áruszállítót kb. soha nem tud adni, ha tud, akkor is pár napra alapvetően. Na ez az igazi szívás, mert így ez az autó nem keres és helyette egy másikat is be kell fogni doglozni.
És jól tudod, az olajcsere is beleszámít, ezért is vannak így kitolva az intervallumok.
-
Doki16
addikt
válasz
kisza25 #185926 üzenetére
Konkrét példány ami nekem van az végig vezetett összes számlája megvan. Ez eléggé jó így nekem
Sajnos a 20-30k km csereperiódus a flottakezelő miatt van. De van kis remény az alagút végén, mert gyakorlatilag ennyi km-t csak autópályán lehet beletenni. Úgy meg talán jobban viseli az olaj.Amúgy a linkelt példány még akár jó is lehet, de az egész hirdetés gány. Ha lenne egy jó autóm amit a hirdetés feltételez legalább lemosnám, nem egy bokorba beleparkolva fényképezni le. Ilyenkor mindig az van bennem ha egy legalább 5 perces mosásra nem képes valaki, meg normális hirdetésre akkor milyen lehet az autó karbantartása. Ingyen adja a HAHU a dokumentumkezelőt, de nem képesek vele élni.
Ami tény, hogy ennyiért simán vehető lenne a kocsi egy hibakód olvasás és átvizsgálás után. 90k egy dióhéj Barcsiknál.
-
szabonagyur
félisten
válasz
kisza25 #185886 üzenetére
Mindegy nem érted a dolgot, teljesen másról beszélsz.
a válság miatt a legtöbb autó ebben az időszakban gyengébben felszerelt,
Ezt mire alapozod? Vannak hozzá konkrét számaid vagy csak úgy mint egy sokak által bólogatott igazságot hoztad be?
Akinek csak alapra van pénze/igénye az mai nappal is egy gyengén felszereltet vesz (kérdés kinek mi a gyengén felszerelt), emlékeim szerint se a Tipo se a Seat nem a jéghegy csúcsa hiába bőven válság utáni mindkettő, ergo bármikor találni gyengébben felszereltet vagy simán van ilyen igény is.
-
szabonagyur
félisten
válasz
kisza25 #185882 üzenetére
Nem ez volt a kérdés, mivel J Astrat sem kapsz ennyiért és a kolléga arra írta, hogy nem venne a válság környékéről.
De amúgy ha 1.4 fapad Golf V azon kívül hogy fapad a válság miatt egy rossz autó??? Én csak ezt a részét nem értem továbbra sem, hogy a válság miatt miért lenne rossz egy autó.
-
-
-
-
GIJoe
addikt
válasz
kisza25 #185837 üzenetére
Szia, én Ibizzával is szemezek persze a csinosabb 2008as változattól, de alig találok
munkába járni kellene nekem is, akár 1 dízel is, mi a véleményed a minőséget illetően.
Igazából 206os méretű kisautót szeretnék, ez helykínálatilag hogyan áll, alig találok leírásokat meg jó áron persze, akár...Mondjuk az idő nekem dolgozik,
nem sos 1-2 hónap...
-
-
-
-
válasz
kisza25 #185715 üzenetére
azokra ők is csak foglalót fizettek, majd akkor fizetik ki az importőrnek a teljes árat ha van vevő és akkor kapják meg a forgalombahelyezéshez szükséges iratokat
elszállt euro árfolyam mellett forintban nem fgosz alacsonyabb árat kapni szvsz
de ki tudja, hátha, azzal hogy próbálkozol nem vesztessz semmit -
válasz
kisza25 #185712 üzenetére
"Nem hiszem, hogy tobb 100M Ft-nyi autó kp-ből állna a kereskedésekben. Hiába a moratórium a kamat ketyeg."
nem igazán van arra egy márkakereskedésnek szüksége hogy hitelből új autó készletet tartson, nem is bevett dolog ez tudomásom szerint
inkább a beszámított használatautók lehetnek azok, amikben pénz áll -
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #185707 üzenetére
Egy ideig akkor még nem emelkednek az árak. Idő kell míg a 2.autó, flotta autó... kifut és majd utána jön a drágulás. Persze importőrök nem fognak szórakozni árat fognak emelni.
De kiszámíthatatlan. Nem tudom még 1hónapig tart ez az őrület vagy 6ig. Vagy mutálódik ez a szar és 2*is el lehet kapni és mindmeghalunk és már mindenki eladta az egy autóját is...
Nekem ami most durva az a sebesség. Megéltem 2008at akkor első hónapokban ment tovább a gyártás aztán eltűnt egy műszak, majd mégegy kb 6-7hó alatt eltűnt a rendelésállomány 70%a.
Most 2hét alatt tünt el a rendelésállomány 80%. 3hete még embert akartak felvenni. Most mindenkit akit lehetett kölcsönzött, ukrán, próbaidős elküldve és ez nem volt elég, nyári leállás előrehozva vagy szabadságokat kötelezően kiadták.
Én IT vonalon dolgozok pl egy nagy német autóipar beszállító szerver-infrastuktúra rendszergazdája vagyok. Elvileg több éves szerződésünk van de ha ez az egész elhúzódik én se leszek vidám nálunk is be fog indulni a kasza. Az pedig bárkire lesújthat.
-
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #185702 üzenetére
Erről ismerős jutott eszembe hogy nagyon sokat dolgozik, sporol ahogy bír van már 10misije bankban és félrerakott az elmúlt évben 4millió ftt. De a lakás amit meg akart venni az ára 6millióval lett drágább. A kérdése annyi lenne számoljuk már ki neki, hogy ha minden évben uez történik mikor lesz elég pénze, hogy megvegye a lakást?
363as eurot láttátok? Most nem tudom mi van a piacon kereslet vonalon az tuti, hogy 2hete már nem jön be semmi import, de ha 1-2-3hónap múlva beindul az import nem lesznek a használt autók olcsobbak... és gondolom új autónál importőrök se fogják benyelni ezt a difit.
-
Biqci
aktív tag
válasz
kisza25 #185702 üzenetére
Ez se semmi egy élettörténet
Egy cimborám járt úgy, kb. 16-17 éve, hogy kiment az Usa-ba a feleségével pénzt keresni, de előtte eladták a lakásukat mert nem volt elég induló tőke. Egy év alatt félreraktak egy csomó pénzt és mikor visszajöttek, tudtak venni egy ugyanolyat, mint amit eladtak. Miskolci a sztori, pont akkor indultak meg felfelé a városban az ingatlan árak
-
vzsryl
nagyúr
válasz
kisza25 #185419 üzenetére
Konkrétabbat nem tudok mondani, mert nem próbálgattam őket sorra, de azt tudom, hogy ez az 1.8-as Ecotec motor érezhetően erősebb az 1.6-osnál, és nem fogyaszt sokkal többet, sőt kifejezetten kellemes a fogyasztása a megfelelő kasztniban. A Cruze egy kompakt autó, aminek nem túl nagy a tömege (kevesebb a J Astránál), tehát az 1.8-as határozottan tudja mozgatni.
Tudomásom szerint a Mitsubishi Lancerben található 1.8-as olyan, hogy a nagyobb fogyasztáson kívül másban nem tud jeleskedni az 1.6-oshoz és 1.5-öshöz képest. Opelnél erről nincs szó. -
tboldi
nagyúr
válasz
kisza25 #185322 üzenetére
Úgy emlékszem, nem állítottam az ellenkezőjét, sőt, igazából semmit sem. Bálint hsz-ára adtam egy komolytalan választ, és ennyi, szóba sem hoztam és nem is vonom kétségbe, hogy ma már 0-t kapna.
szerk.: Captain Obvious
-
vzsryl
nagyúr
válasz
kisza25 #185265 üzenetére
Újabb autóknál gyárilag van megadva olajfogyasztás, szóval az nem szabad probléma legyen, hacsak nem haladja meg durván az előírtat.
Egyébként édesapám rendszeresen nézi az 1.3-as vasaló stiftben az nívópálcát, és 10k km-enként cserélteti. Sosem kellett rátöltenie, egy mm-t sem mozdult az olajszint két csere között. Azt hiszem most 160-170k km környékén áll a verda. -
válasz
kisza25 #185259 üzenetére
Azért kicsit ugrálsz az időben. Kinyomócsapágy a vasaló swiftet érintette, abból is csak az 1.3-as motorost - akinél időben kijött cserélték garanciában, pl: nálunk is -, kia/hyundai lánc szakadás, vezérlés átugrás csak az 1.6(?) benzineseknél volt jellemző, az is a korábbi generációnál (az, hogy karbantartás hiánya, nem figyeltek a csörgésre, stb. igazából mindegy, jellemző hibának nevezhető). Az ajtóban megálló víz kevésbé aggasztana, mint az olajfogyasztás, mert előbbit egy alkalom után lehet javítani, utóbbi picit nagyobb falat, mert drukkolhatsz, hogy a garancia lejárta előtt a határértéken túl egye az olajat, különben nem foglalkoznak vele.
Dacia egy érdekes kérdés, nálunk Dokkerek futnak, a használók szeretik és gondunk sincs vele, igaz, hála az égnek nem 0.9 TCE, az egy nagyon rossz Renault konstrukció.
Ha korábbra tekintünk, akkor felhozhatnánk a Lineát is, ami szvsz korának egyik legsz*rabb, ha nem a legsz*rabb autója, az eddigi egyetlen típus a majd 30 év alatt a cég történetében, amit azért adtunk el tömegesen, mert a bérlők kivétel nélkül visszaadták és inkább ráfizettek egy másik típusra.
De a nagy fauvénél sem fenékig tejfel az élet, most épp a sokadig dízel golffal küzdünk, garanciában eddig kicseréltek 2 porlasztót az egyik autóban (170k körül van benne), az autó még mindig szar, de a többit már nem akarja a gyártó bevállalni és lassan pereskedni kell velük, hogy javítsák meg azt az olajzabáló sz*rt.
Tudomásul kell venni sajnos, hogy a jelenlegi helyzetben nincsenek már olyan autók, amik tökéletesek. Gyorsan kell fejleszteni, egyre bonyolultabb dolgokat, nem csoda, hogy hiba csúszik a rendszerbe (lást új hybrid Puma).
-
tutis
őstag
válasz
kisza25 #185256 üzenetére
akkor nem ugyanazokat a FB csoportokat követjük
Az új tiponal pl rengeteg apró idegesítő hiba van, ami legtöbbüknek bár gariban orvosolják, de azért mégiscsak hiba.
a teljesség igénye nélkül amiket többször is olvastam, visszatérő gondok (lámpa beázás, stabpálca elfáradás pár 10ezer km-nél, klíma venti cicergés, kédergumi hiánya ajtó alsó részen illletve nyikorgása) és még sorolhatnám azokat a hibákat amik valószínüleg az olcsó kivitelezés átka. Persze ez bármelyik autónál előfordul. motorikusan meg az olajfogyasztás ami aggasztó szokott lenni. Na de hibátlan autó nincs, ezekkel simán együtt lehet élni, főleg ha sikerül gariztatni. -
SpaceKombajn
aktív tag
válasz
kisza25 #185195 üzenetére
Nyilván nem mindenki, sőt nem is a többség, de akad aki egyből adja el és nem azonos kategóriát vesz mint amivel vette (legyen az nyári, téli vagy 4 évszakos) vagy egyből adja el a gyári felnit is vagy a következő évzsak váltáskor.
Nem keverem a használt prémium vásárlókkal, mert ők semmilyen gumit nem vesznek rá.
Az autós és a gumis topikok törzsközönsége nem ilyen ,de azért voltak hasonló kérdések ezekben a topikokban.
-
b4zsi-
őstag
válasz
kisza25 #185204 üzenetére
Így már értem. Úgy értelmeztem, hogy a többi Tipo felhasználóval hasonlítod a fogyasztást és nem a korábbi autóiddal.
dudi6
Édesapám 2 éve vette meg az 1.4-es Suzuki S-Crosst és a fogyasztása beállt neki kb 6,5 literre, amivel elégedett. Ő egy 2006-os Zafira B-ből ült át és nyilván kompromisszumokat figyelembe vette, de szereti ezt az autót és az éves szerviz költsége meg kifejezetten tetszik Neki. (1. év - 30 000 Ft, 2. év szerviz 40 000 Ft). -
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #185097 üzenetére
"minnél nagyobb a fordulat, annál nagyobb az olaj nyomás"
Nincs komoly difi 2000-3000-4000közt. pl 1/2szfes yarisnál 800as fordulatnál már maximális olajnyomás van legalábbis ott már egyértelműen nyit a túlnyomás szelepe onnan végig 7000rpmig ~6bar.
"nem szabad alacsony fordulaton padlózni,mert kicsi az olaj nyomás"
Olaj nyomást hagyd ki az már nagyon alacsony rpmnél maxon van, hideg olajnál főleg. A térfogatáramlás a kulcs ami alacsony lehet hideg olajnál az a fontos a kulcsszó nem a nyomás. Nem a nyomás védi meg a motort hanem a megfelelő térfogatáramlás. pl kedvéért raksz bele 20W50et a nyomásod az előírt lesz a motor mégis tönkre fog menni ha padlozod akár 1000 akár 3000nél mert a térfogatáramlás elégtelen. És 3000nél mégkárosabb mint 1000nél.
Gyakorlat röviden: Hidegen nem padlózunk. Se 1000nél, se 3000nél. A 3000es padló pedig mégrosszabb mint az 1000es. Legyen meg az 1000+os fordulat, hogy 101% meglegyen a maximális olajnyomás és 3000fölött se legyen mert nagyobb fordulatnál nehogy ne legyen meg a megfelelő térfogatáram (annak ellenére, hogy a megfelelő olajnyomás már megvan)
Persze ha a mérnök tökéletesen megtervezte, gyártás is hibátlan elvileg egyiktől se kéne félni... pl alap, hogy amíg hideg a motor nem enegedi elektronika 1000 alá a fordulatot.... -
_adaml21_
őstag
válasz
kisza25 #185011 üzenetére
Voltam benn az elmúlt hetekben a Pappasnál Kia ceedet tesztvezetni. Az értékesítő akkor elmondta nekem, hogy az éves áremelkedés mellett a Kia mesterségesen fogja visszatartani a nagyobb teljesítményű modelleket (1.4 TGDI=<), hogy így tartsák valahogy kordában a büntit, és tereljék a türelmetlenebb ügyfeleket az 1.0 turbó felé. Az 1.4 TGDI ceedre most 6-7 hónap várakozási időt mondanak.
-
kisza25
félisten
válasz
kisza25 #184921 üzenetére
Helyesbitek, ami fellelhető 1,4 szívó ceed az 5M Ft és
Rendelni már csak 1.0 t-gdi 100 lovas 4,85M-től
Az 1.0 t-gdi 120 ló csak bronz felszereltségtől van 5,35M
És az 1,4 t-gdi 140 ló (ami úgy megy, mint a tipo 1,4 T 120ló) 6,27M Ft csak gold felszereltségtől kapható
Szóval 3,79M Ft vs 4,85M Ft az alapár így vesd össze a belsejét
Tipo mirror 1,4T 120 lovat kapsz egy alap 1.0 t-gdi 100ló kia ceed árából.
El lehet dönteni neked melyik a fontosabb -
tutis
őstag
válasz
kisza25 #184921 üzenetére
Nem új autóban gondolkodok.
[1.4 lounge] Én egy ilyet tudok (normál színű belsővel, króm nélkül, többi stimm) 25ezer km-el, 3.1 körül. Ez szerintem elgondolkodtató. -
tutis
őstag
válasz
kisza25 #184911 üzenetére
Igazából elég jó áron jutnék hozzá egy Tipo Hatchbackhez, Tech Lounge felszereltséggel.
Ami nem tetszik benne az a motor, 1.4 95 LE
Most egy Astra H-val járok, 105 LE.
A mostani autó sem egy erőgép, 105 LE - 150 Nm, de nekem elég. Városban most 7.6literrel járok, nem vezetek agresszíven. Persze simán 8 liter felé tudom vinni pár gyorsulgatással, de próbálok gazdaságosan vezetni.
A budapest dugó esetemben annyiban élhetőbb, hogy reggel korán, még dugó előtt indulok munkába, és este olyan 7 körül indulok haza, ekkor már gyérebb a forgalom. Ezért van most is a 7.6-os fogyasztás egy régi szívóbenzintől.
Motorerő:
Tipo ugye 95 LE - 127 Nm
Vezettem nemrég egy 1.4 Ceedet, 100 LE 136 Nm - hát már megéreztem a hiányt az Astra után, persze csak 1-2 km tesztvezetés volt.
Tipoban tetszik a külseje, ráadásul kedvenc színemben lenne. Beltér vegyes számomra, bár még csak képen és videón láttam a belsejét, de a műanyagok mintha olcsóságot sejtetnének. Plusz informálódok hibákról, hát nem hibamentes azért a széria.
Ceed az kiforrott belső térrel rendelkezik, minőséginek tűnt minden.
Szóval most megy a matek fejben hogy mi legyen. Mivel a tipo külföldről jön, így nincs lehetőség előtte tesztvezetni, próbálgatni stb.. Igazából ha minden igaz már intézés alatt van, csak gondolkodok maradjon majd meg, vagy nem. Ami mellette szól a szép külső, kevés km, fiatalság. Ami ellene az a motor...
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- LG 27GX790A - 27" OLED evo / QHD 2K / 480Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DP 2.1 / HDMI 2.1
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B360M-HDV i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB ZALMAN S3 TG NJOY 500W
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3021, 91% Akkumulátor
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest