- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
werszomjas
addikt
válasz
Kornel #99938 üzenetére
Elképzelhető, hogy a traffipax-stressz csökkentése önmagában is elég, hogy a sofőr figyelméből több jusson az útra.
Ez mondjuk sztem igaz.
Én pl nem szeretem, hogy autopályán arra kell figyeljek hogy mennyivel megyek épp, a jobb autókban már meg sem érzed a 160-at, mintha 130-al mennél, és hiába állok be 130-140-re tempomattal, ha nagy a forgalom és előzök a ritmus úgy kívánja hogy néha bele lehet nyalni 150-160-ba, és akkor lehet lesni a km órát, hogy nehogy 151-el menjél, mert jön a csekk.
-
TaaT
nagyúr
-
TaaT
nagyúr
válasz
Kornel #99920 üzenetére
"nem is értem ezt a használt gumi bizniszt, hogy miért megy ennyire"
Nem is értem ezt a használt autó bizniszt, hogy miért megy ennyire.
Az új gumi újonnan nagyon drága a magyar fizuhoz képest, használtan viszont már elég sokat elvesztett az értékéből.
Persze van kockázat, ahogy a használt autóban is van.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Kornel #99678 üzenetére
Uhh, az kemény... Első látásra azt mondtam, hogy "2. szülinap", de így alaposabb elolvasásra (karját is elvesztette) azért nem vagyok benne biztos, hogy valaha normális életet fog élni...
Ami a nagyon durva mák, az a lentebb linkelt baleset, ami után a srác kiszállt a GT86ból lábon...
-
EQMontoya
veterán
válasz
Kornel #99665 üzenetére
Ment pü. Nem fekete-fehér a dolog.
DeFranco: voltál ott, láttad, vagy csak pletykákat híresztelsz?
tboy93: BMW-ben nem vagyok annyira otthon, de a sorhat benzin egy elég faék és kiegyensúlyozott motor, nem hiszem, hogy lenne benne bármi horror tétel. Tuti van E46 klub, érdemes megkérdezni.
-
raczger
őstag
válasz
Kornel #99291 üzenetére
Néha csak pár tized fokon múlik a csapadék halmazállapota, elvileg most olyan 300-400 méter feletti magasságon van ónos eső. Elmúlt 24 órában 30-50mm esett, ami ott kb 3-5cm jeget jelent, ami nem kicsit durva. Ja, ha ez hó lenne itt, akkor most Pest megyében 30-50cm hó lenne, mondjuk azt nem bánnám, mennék is ki és kipróbálnám végre az esp-t kikapcsolva/bekapcsolva egy üres parkolóban
[link] -
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #99265 üzenetére
Hát, ha csak 1 gumit kell venni a 18-as felnire ... a focusból kiindulva minden 2x-es áron van hozzá, csak mert st, bontott cucc nincs, utángyártott vagy nincs vagy van de szar szóval nem éri meg belerakni, természetesen minden ami elromlik vagy cserés az st specifikus tehát véletlen sem jó bele a sima. Biztos van abban is bőven cucc amiről jó esetben még sose hallottál
pl. imrc biztos, aztán ha letérdel 100k az új vagy vadászol ebayről bontottat ami ki tudja milyen meg meddig jó és szintén nem olcsó.
Valószínűleg senki se 50-el ment vele, szóval ki tudja gátlók, szilentek, kerékcsapágyak, féltengelyek meddig jók, motortartó bakokat nem kell-e cserélni, kormányművet mennyire verte szét a kemény futómű-magyar utak kombó stb. stb. -
nesa
veterán
válasz
Kornel #99092 üzenetére
Ha leal a motor kb meg 3x fekezhetsz ugy hogy van fek szervod, meg szervo nelkul is lehet fekezni cirka 2,5 eve ugy jartam tobb mint 1 honapig hogy nem volt fekrasegitom, persze nyilvan nehez nyomni azt is eltudom kepzelni hogy egy plazacica nemtudna ugy fekezni nem azert mert nemkepes ra csak szimplan pipiskedesbol, ugyenzt tartom egy ketto homok buzira is.
Kb aztmondanam hogy ha normal esetben kell nyomnod a pedalt 2-3kg val szervo nelkul ez olyan cirka 100+kg
-
endruboy1
senior tag
válasz
Kornel #98579 üzenetére
600k környéke. Már írtam itt is, nekem olyan kocsi kéne ami igénytelen szóval nem kell rá költeni, teszi a dolgát és keveset fogyaszt. + ABS, légkondi. Ezen feltételeknek szerintem megfelel a Corolla. Jó, ennyire talán nem egyszerű a képlet de ez volna a lényeg.
kdavid94: igen, meg a km órát ki tudja nem tekergették-e meg... Én is B felé hajlok de még nem dőlt el bennem a kérdés.
-
endruboy1
senior tag
válasz
Kornel #98540 üzenetére
500k körül nézegettem, egyet élőben is megnéztem már 550-ért. Olyanokat olvasgattam róla, hogy kevésbé megbízható és elég sokat eszik, de nem tudom, hogy ezek mennyire hihetőek mert az ellenkezőjét is olvastam
. Különben a 1999-2001-es Corollák az alternatívái. Szóval alacsony fogyasztású, megbízható, kevés ráfordítással fenntartható (igénytelen) kocsi kéne.
-
-
giigz
veterán
válasz
Kornel #98311 üzenetére
És igaz.
(#98313) DeFranco: El lehet viccelni a dolgot, de a tényen nem változtat, hogy hibáztál, és haverom is hibázott, amikor megvette a Barum nyárit, majd idő előtt cserélnie kellett, mert elkopott. Aki több évre tervez az autóval és a gumiszettel, az optimális esetben utánanéz a kopásnak is, nem csak a tapadásnak, vagy a legelső tesztnek, és így mérlegel. Nem muszáj a Vredestein-t példának hozni, de kétségtelen, hogy most megvetted a gumit és mész vele 30k km-t, jó esetben 40k km-t, és megint új szettet kell venned, míg a te méretedben elérhető Vredestein Sportac 5 esetében egyrészt a tapadás jóval jobb lenne, másrészt kopásban is amikor a Barumot már lecsélted kb. akkor még lazán jó tapadás mellett évekig használod a Vredit, ugyanis a Sportrac 3 és 5 is, 50-65k km-t elmegy, ráadásul jobb tapadás mellett.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #98317 üzenetére
a debica közelében nincs a barumnak, volt mindkettő, ég és föld a különbség, nem véletlenül vettem meg a barumot, elég rendesen utánanéztem.
persze nem top, de teljesen korrekt gumi. a télim dunlop, ott én sem kötöttem kompromisszumot, nyárinál kicsit megengedőbb voltam, de más budget gumit nem vettem volna meg. ez viszont megütötte a szintet.
-
-
dkpisti
tag
válasz
Kornel #98218 üzenetére
400-as kerettel hát swift nem jön ki belőle talál pl 400-ért sedan 1.3-at 2002 körülit átirás+biztosítás 90kb olajcserékkel 130-140-et rá kell számolni meghát munkadíj..400 ezres kocsibol rögtön 530 lesz.
Jó minőségű castrol olaj 3ezer literje asszemSzerelő emberke mindenféleképp kell aki megnézi.
-
dkpisti
tag
válasz
Kornel #98215 üzenetére
Én is tisztában vagyok a költségekkel pillanatok alatt rálehet locsolni annnyit
uj téli papucssal,ha nincs baja a kocsinak 180-200 alaphangon rámegy a vételáron felül meghát tankolni is kell,kérdés van-e szerelő ismerőse...
2.0 Dízel kb 7-ből elmegy városba 2.0 benzin meg 12 alatt nem nagyon. -
dkpisti
tag
válasz
Kornel #98212 üzenetére
2.0 benzint nem tankolnák gyári fogyasztás kb 12-13 alatt nemfog elmenni,téligumi,fékek mennyire rohad klima müködik-e stb mondjuk én magára a hirdetésre se kattintanák rá nemhogy megnézni
sok szerencsét hozzá. Vételáron felül minimum 130k....
Gumi annyira nemgáz 185/65 r15 van 12ért uj -
szőröscica
addikt
válasz
Kornel #98173 üzenetére
Céges Transitokba ott tankolunk általában, egyiknek sincs baja.
De tankoltam már a saját CR dieselembe és 530d-be is ott, szintén hibátlan. Ugyanígy jó a metrós is.Sőt, megnéztem a spritmonitort, a saját kocsimba 30 ezer km óta csak auchanban, illetve metrónál tankoltam, kivéve mikor külföldön jártam.
-
-
giigz
veterán
válasz
Kornel #97850 üzenetére
"1.9 tdi-t minden sarokba szerelnek mo-n, meg minden bontóban van hozzá cucc."
Áhh ez a mondat
Korábban az 1.4 8V-re is ez volt a sláger mondat, még amikor én vettem a kocsimat akkor is ezzel őrítették az embereket, hogy faék egyszerű, minden sarki szerelő ért hozzá, bontóban rogyásig vannak alkatrésszel. A valóságban ez úgy nézett ki, hogy gyakorlatilag az egész megyében alig ért hozzá valaki, fogalmuk sincs még egy 1.4 8V motorról sem, hát így hát úgy, de megoldás nincs... Aztán végül márkaszerviz lett belőle aranyáron, mert a 4. szerelő után meguntam. A faék egyszerű motor sem igaz, max. így van elterjedve a fórumokon, ezt a mondatot tanulta be mindenki, a valóságban a hűdebonyolult 16V-t semmivel nem nehezebb szerelni, számos esetben könnyebb is. A bontóban van hozzá cucc pedig abban merül ki, hogy ami kellene az országos szinten hiánycikk, lásd nívópálca márkaszervizből lett utolsó darab 10k-ért, ami pedig van a bontóban, az már 10+ éves lelakott, és ugyanúgy el fog romlani hamarosan mint ami benne volt.
Ez csak az én tapasztalatom, simán igaz lehet amit mondasz, az 1.9 TDI tényleg ilyen hírben áll, de az 1.4 8V is... Pl. tresh kolléga is rendesen szenvedett az 1.9 TDI-vel, pedig nem is egy leharcoltat vett. Alkatrész meg lesz az 1.6 HDI-hez is meg az 1.9 TDI-hez is, jó minőségű utángyártott, és a sarki szerelő meg úgy sem ért egyikhez sem, a jó szakszerelő pedig érteni fog hozzá.
Tényleg nem támadásként írtam, csak ezzel kapcsolatban megosztottam a véleményem.
-
a_tesz
Korrektor
-
nesa
veterán
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #97615 üzenetére
Láttad volna milyen astra ment előttem ma nem láttam a füsttől ... nem sokkal előtte meg egy volvo
abból is dőlt a füst ... Utána meg egy vectrás állt neki emberkedni, elkezdtem előzni, index kijöttem előzök erre kijön elém ... ok utána ha már kijött elém legalább nem is nyomja, néztem visszamenjek-e mert beszoptam, ok nem jön senki végre lemegy, mondom akkor elmegyek ennek a balfasznak is, erre nekiállt padlózni, de miért meg minek vagy hova
Még jó hogy én türelmes vagyok vele pedig kijött elém, erre nekiáll szopatni ... mondjuk motor az nem nagyon volt benne szóval beszopta, megelőztem jött pont a falu elvettem meg lassítottam akkor meg majdnem nekemszállt mert jött utána a seggembe 160-al hogy megmutassa ..
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #97501 üzenetére
Egy egészen más dolog miatt dugózzák le.
Gondolkodtál már rajta, mitől lesz berakva a szívósor karbonnal? Minden turbómotor szívócsövében van egy kicsi olajfilm. Erre az olajfilmre az EGR ráereszti a turbóbóo a 7-900 fokos kipufogógázt, ami azonnal odaégeti az olajat a szívócső falára. Egy idő után teljesen berakódik. Akkor érdemes levakítani ezt az átjárót, ha előtte kipucoltatod a szívósort is. Így mindig hideg levegőt szív a motor, nem rakódik le szinte semmi. Nem a kipufogógáz összetételével van a gond, hanem a hőmérsékletével. He le lenne hűtve, akkor kevesebb gondot okozna.
A füstölésről meg annyit, hogy a fekete füst sok naftát és kevés levegőt jelent(rossz keverék arány, elégtelen égés). Addig kormol, míg a turbó kienyenlíti a kívánt nyomást az aktuálissal. Ez a turbó állapotától függ. Egy jó turbó szinte azonnal, egy kevésbé jó késik 2-3 másodpercet, egy rossz turbó soha nem éri el a kívánt nyomást. Ha levakítod az EGR szelepet, akkor picit halarabb eléri, mert nem kell befújnia a nyitott EGR és a turbó közötti csövet is. Padlógázon amúgy is teljesen zárva van az EGR, csak pici időbe telik, míg bezáródik. Egy jó turbó diesel egy padlógázra nyom egy fekete pamacsot, ami azonnal megszűnik, utána már csak forró, átlátszó gázcsóvával söpri maga mögött a port.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 16GB 512GB 1 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natura Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3008, 97% Akksi
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest