- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
footy #121749 üzenetére
Nézd meg a német ebay-en is, én onnan rendeltem a bringatartókat, lényegesen jobb áron volt, mint a szaküzletben (2008-ban vettem, kb. -30% rémlik).
@LuckyL: régen volt, ma már nem tenném
. Volt cifrább is, amikor 4 bringa, ebből 2 Thule tartón, 2 teszkóson. 130-nál elengedett az egyik teszkós aminek a kereke gyorskötözővel volt rögzítve...erre nem vagyok büszke... szedánon horpadt a csomagtartófedél; bringa összeverve; és hatalmas mák, hogy nem jött senki mögöttem. Ilyent soha többet.
Azóta, ha lehet inkább a csomagtérben szállítok 1 db bringát, kettő már nem fér el a Golfban. -
válasz
footy #121742 üzenetére
A Thule - szerintem - hatalmas előnye, hogy olyan mint a LEGO. Ha autót cserélsz, gyakran elég csak a talpat cserélni, az alkatrészek, kiegészítők kompatibilisek egymással. Ha véletlenül tönkremegy valami, akkor nem kell az egészet kukáznod, elég az érintett alkatrészt és kapsz is hozzá alkatrészt.
Nekem a szögletes keresztmetszetű Thule keresztrúd van, annak van hangja szólóban is, de létezik az áramvonalas verzió.
Mondjuk ha ráteszel 2 bringát, akkor olyan mindegy, hogy mennyire szól magában a keresztrúd.(és 180-ig biztosan bírja a Thule bringatartóval és 2 bicóval kombinálva - régen volt, már elévült)
-
-
nesa
veterán
válasz
footy #121413 üzenetére
Nekunk van egy 1.4tsi 140 es oktav, valoban jol megy, meg van 1.6 szivo is vegulis az se rossz nyilvan nem verseny paripa a legnagyobb gond vele a baszott kenyelmetlen vezeto ulles 46cm szeles ebbol az ember seggenek 29cm jut eleg spartai korulmeny, az evasionomba a hatso ulles 53cm szeles az elso 60 koruli a kozepso kis ules is nagyobb mint a 2 es oktav vezeto ullese ugy kell benne ulni mint szuz lany az elso balban, en meg kicsit szeretem szetrakni a labam amitol erelzarodasom lesz az oldaltartas szimbolizalo resztol
-
Declare
őstag
válasz
footy #119894 üzenetére
a cikk gáz....de sajnos az nem, hogy sokan valoban ugy tartanak autot, hogy egy szett gumit nem birnak kifizetni....nyilvan ök nem fognak szemlyi kölcsönt felvenni, hanem megvesznek valami lerugott, "meg eppen megvan a profilmelyseg, amiert nem büntet a rendör" gumit, aztan had szoljon....meg ugye jön a sajat es masok meggyözese, hogy a teli/nyari gumi csak uri huncutsag, nem kell szaguldozni....meg erzem en, hogy jol tapad.....stb
-
bmwsan
senior tag
válasz
footy #119514 üzenetére
Méretben vmi ilyen kellene, de nem igazán találok sajnos semmit ebben az árkategóriában. Esetleg van még Honda Accord (jelenleg is Hondával járok), de egy német autó szimpatikusabb lenne.
Még E46 320D-t néztem , de ott is van sajnos pillangószelep.
20i a maga 170 LE erejével jó lenne (fl), de szinte lehetetlen találni
Így a három típpus között kellene vmit találnom :/(#119516) footy
Ezek a régebbi Hyundai-ok nem jönnek be, az A4 illetve Passat B5-ök pedig meg járták már a Hold Föld távolságot oda - vissza, szervízkönyv még vletlenül sincs.´(#119517) stickermajom`: Lehet az lesz vagy egy 330D.
-
kolosanyi
veterán
válasz
footy #119141 üzenetére
Hangsúlyozom, nekem nem vezetési élmény kell, hanem közlekedési eszköz. Szabályokat betartva autózok, nem előzgetek bukkanón meg kanyarban, a motortól annyit várok el, hogy képes legyen 130-as autópálya tempóra. Nekem egy alap motor is megfelel, amennyiben képes erre. A klíma hiánya viszont ezt az autót kizárja, ellenben a típus felkeltette az érdeklődésem.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
footy #118932 üzenetére
Nemtom. De eleve kinőttem abból, h városban cikázzak, kilöjek minden tizenöt méterenként. Szépen normális tempóban odafigyelve szeretek vezetni, és erre nem ideális partner ez a két motor városban. Kint annál inkább. Városban sima száz lovas szívó banyákkal jobban elvagyok. Ide nekem nem kell kétszáz lo.
-
válasz
footy #118922 üzenetére
Az 1.4 TSI-s részt meg tudom erősíteni. 2.-ban is lehet vele szűken kanyarodni.
Másfél hónapja 1.9 dízeleket (Vectra, ill. Megane) hajtok, azokat rendre vissza kell tolni egyesbe ott, ahol az 1.4 TSI még összeszedte másodikban. 1500-tól már rendesen megy. (Dimbes-dombos részen sokat közlekedek.)@Vilike: friss jogsinál viszont kell az automata, hogy a 192 ló mellett tökéletesen kompenzálja a rutin hiányát!
-
válasz
footy #118320 üzenetére
Csak Neked, csak most: Comfortline 1.4 TSI/L] + 400 ezerért.
BTW van Start leszereltség is 85 lóval, de csak az árlistán.Jelen pillanatban egy Clio az összevetés alapja, és szvsz az a 110 lóerős 1.2 TSI sem lehet kutya.
Szerk, szarul linkeltem, a lényeg, hogy ha 1.4 és Comfortline kell, akkor az +400. De a Trendline-t is lehet okosan extrázni: pl. Komfort csomag, sportülés ez olyan +300. De kinek, mire van szüksége.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
footy #118267 üzenetére
Nekünk volt. Szerencsére el tudtuk adni 360-ért. Csak a rozsda nem kezdte meg. Azon kívül amit el tudsz képzelni, minden baja volt, főleg a motortérben és elektronikával kapcsolatban. Eladás előtt heti 2-3x járt szerelőnél, de volt olyan is, hogy minden nap, csak amikor garázsban állt, akkor volt rendben.
-
Declare
őstag
válasz
footy #118025 üzenetére
Arra gondoltam igen
(#118026) bitpork mindegyiknek ejteni kell nem? A lenyeg itt a gyorsasagban es a kezelhetösegben van. En erre gondoltam
Az audinak volt regebben talan a multitronic, ami valahogy a röpsulyos valtokhoz hasonloan, allando fordulat körül tartotta a fordulatszamot, viszont azt a vonalat ha jol tudom nem eröltetik ma mar.
-
-
Declare
őstag
válasz
footy #117239 üzenetére
Nekem ugye H astra van a 110 lovas 1.7 cdti vel. Atlag fogyim 6,1 l/100 nekem is
, illetve az is total igaz, hogy 2000 alatt eleg halott
, meg lefullasztani sem kell nagy tehetseg. Ugyanakkor ezek azert viszonylag gyorsan megszokhatok szvsz.
Mintha pont itt olvastam volna, hogy az 1.6 tdinel a turbo 1xx k km körül szeret elfaradnieleg gyakran, de nem vagyok benne biztos. A masik, meg haverom octaviaja (1.6 tdi) is 90k km körül volt a turboval valami es a szerviz lehuzott 80k hufot. Nem egy nagy auto magus, ugyhogy ennyit tudott csak mondani, meg ceges kocsi, ceges szerviz, szoval azt is el tudom kepzelni, hogy szimplan lehuzas.
Viszont most mar erdekel, mert eleg elterjedt egy motorEllenben az 1.7 cdti motorrol en inkabb mindig azt olvastam, hogy nagyon strapabiro, ami ahsznaltautonal nem hatrany
-
Declare
őstag
válasz
footy #117203 üzenetére
az 1.7 cdi regi es öreg es traktoros, de en rosszat nem olvastam rola es en sem tudok mondani. Pont ellenkezöleg.
Hogy 1 literrel többet eszik e, mint az 1.6 tdi azt nem tudom, szerintem azert ez tulzas, de az 1.6 tdi nel viszont a turbo gyenge pont es hajlamos kifeküdni en ugy tudom. Szoval akkor mar inkabb fogyasszon egy picit többet
200kg kb amugy ha jol tudom a J astra tulsulya, ami teny, hogy nem keves (viszont 110 vagy 130 loerös a motor, a golfe meg 105, szoval menetdinamikaban, nem igen lehet különbseg szvsz)
-
hobizoli
nagyúr
válasz
footy #116759 üzenetére
lehet hogy elegnek tunik, de 16v ~ugyanannyiba kerul, es nem veszi zokon annyira a klimat se, meg ha veletlenul ki kell menni Bp-rol is sokkal hasznalhatobb
nyomatekban is vegig erosebb a 16v, a 8v meg alul sem tud tobbet ebben, 4500 korul mar 20Nm a diffi a ketto kozott
eccer kikerestem itt par honapja es 500rpm-n kent leirtam melyik mennyi Nm-t tud, a 16v vegig jobb mar 1500rpm-rol nezve isna meg a 16v-hez volt 6-s valto is, amivel meg lelkesebb lesz az a motor
-
-
ludsimon
veterán
válasz
footy #116732 üzenetére
Az az 1.4 MPI fabia ami megbízható és keveset fogyaszt iszonyat lomha egy 1.4 HDI-hez képest.
Szeretem a nyomatékot és alacsony fordulaton közlekedni városban.
Nem kell szétpörgetni mint egy kis benzinest.Szerkre válasz:
Akkor mi volt a koncepció egy 1.4 HDI legyártásánál? -
padi68
senior tag
válasz
footy #116365 üzenetére
közben sikerült egy friss feltöltésre( hahu) elsőként lecsapni, így egy 4. autó lett a befutó:
1,6 116Le Benzinesre esett a voksom, pont a sok itteni segítség ill. a kevés éves szinten való gurulás miatt...
A mostani kocsimat 60ezerrel vettem át 2008-ban és most van benne 138.000km, igaz az elmúlt 2 évben külföldi melóm miatt csak az asszony használta max heti 50km erejéig....
-
Sutee89
aktív tag
válasz
footy #116244 üzenetére
Köszi ismét a válaszokat mindenkinek, végre egy topic, ahol tényleg válaszolnak érdemben az embernek.
Sajnos az E46 ezek alapján nem az én autóm lesz, később talán fenn tudok tartani egy ilyen autót is.
A Ceed nagy szerelmem, de sajnos a linkedből is kiderült, hogy 1,5 milla alatt 6 db van az országban, és benzinesben sem jobb a helyzet. Ugyanez igaz a Mazda 3-ra is, viszont Mazda 6-ból valamiért sokkal több van az ajánlott 2.0 TE-ből ebben az ársávban. Elvileg akkor rozsdán kívül nem sok mindentől kell félni ebben az esetben, viszont itt is elég borsosak az alkatrészárak.Éppen ma volt alkalmam vezetni a kollégám Focus MK2-jét (1.6 benzin, 101 LE), nem egy erőgép, de igazából nekem csak 4000 (140-145 km/h) felett volt egy kicsit hangosabb, de erő még volt benne. Lehet az a titka, hogy nem szabad jobb autót vezetni, és akkor minden jó. Amúgy 1.0-ás Swiftről váltanék
-
Sutee89
aktív tag
válasz
footy #116033 üzenetére
Sziasztok! Korábbi kérdéskörre visszatérve (1-1,5 millió körüli kombi, 80 km/nap ingázás) egy 2000-2002 körül BMW E46 320d Touring mennyire lenne jó választás? Teszteket olvasgatva elég sok hibába bele lehet futni (porlasztócsúcsok, turbó, kuplung, kettőstömegű, pillangószelep, összetett lengőkarok stb.). Érdemes mondjuk 1 millió körül behozatni egyet és félretenni 500 ezret egy első szervizre, vagy ezért az árért inkább egy kategóriával lejjebb nézelődjek? Egy 318i vagy 320i esetleg jobb választás? Köszi előre is a válaszokat.
Hosszútávon mennyire drágább fenntartani, mint pl. egy Focus Mk2-t vagy egy Astra H-t? -
-
-
válasz
footy #116176 üzenetére
Nemtom mennyijazannyi, és nem is érdekel. De csak h tuggyad, van bőven kínálat, nem 10+ milláért is.
-
-
válasz
footy #116148 üzenetére
Természetesen felmerült bennem is a bérlés gondolata; rákérdezek, de max 50-et szánnék rá szeptember végéig.
Tartok tőle, ennyiért nem lesz. Ma felhívom őket, kicsit módosítok az autón , ha ezzel nem nyúlik meg a szállítási határidő (más felni, a fehér szín marad, esetleg radaros tempomat még belemegy).Este már nézegettem Stiftet is. A keretet levittem 200-ra, 150-ért már vannak fotó alapján elfogadható gépek, műszaki legyen + ne kelljen rá költeni. Ha megtartom, akkor évi kb. 500 km-ert teszek bele
Taxi olcsóbb. -
#27813376
törölt tag
válasz
footy #116058 üzenetére
Persze, kerdezz. Kezivaltos. Az igazsag az, hogy balfasz voltam, segito szandekomnak koszonheto a kuplungcsere leginkabb. Huztam ki egy kocsit az arokbol, ott megeroltetodott, utana ket hettel kellett cserelni. A BMW ami nekem van, egy 320d, de gyari Breyton tuning (sorszam a blokba beutve), gondolom ott meg ez segitette elo a cseret.
-
-
Sutee89
aktív tag
válasz
footy #116026 üzenetére
Köszi! Astra 1,7 CDTI-ről én is jókat hallottam, és nekem a beltér is elmegy. Letisztult, egyszerű, kicsit kopogós.
Octavia Tour-ok enyhén túlárazottak érzésem szerint, a PD és benzines változatok is. Eddig öt darab 1 millió körüli példányt néztem meg, egyikkel sem jutottam el a próbakörig sajnos, már előtte kiestek.
Benzinesben úgy látom te egyáltalán nem gondolkozol, engem viszont azért érdekelne az az oldal is.
-
Sutee89
aktív tag
válasz
footy #116018 üzenetére
Igen, sajnos több ismerősöm is felszállt a szopórollerra mostanában Passat ügyben.
1 millió körül Focus MK1 FL kombi, Octavia Tour mennyire vállalható?
1,5 millió körül Focus MK2 kombi, Astra H Caravan, Mondeo MK3, Octavia II amik nekem tetszenek, és még fenn is tudom tartani őket. Ilyeneket érdemes nézni? Ha igen, milyen motorral? -
Sutee89
aktív tag
válasz
footy #116012 üzenetére
Köszi a választ.
A Toledo nekem is tetszik. A Signo és Stella modellek között mi a különbség felszereltségben? Valamiért a négy ajtósaknak a szűk rakodónyílásától tartok. Egy-két éven belül tervezünk babát, nem tudom babakocsi pl. hogy fér be egy négyajtósba.
A Volvo-tól, bár nagyon tetszik, egy kicsit félek. Nekem ez már luxusautónak hat, 160 lóerő, bőr mindenhol. Nem tudom szervizköltségei és alkatrészárai milyenek, de valamiért olyan érzésem van, hogy nem nagyon engedhetek meg magamnak egy ilyen autót -
#27813376
törölt tag
válasz
footy #115966 üzenetére
Az én 1.8-as 2009-es tsi motoros Skodámban most van 280. Egyszer volt szelepsor csere (pár el volt kokszolódva, de mindet kicseréltettem) vezérműszettel, ami munkával került 120-ba, ezen kívül csak kopóalkatrész bajai voltak. Ma is pályáztam vele, kasztni másfél tonna, sebesség 110 tempomat, fogyasztás 6,8.....
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
footy #115904 üzenetére
A menetzaj igen, de a rugózás a hátsó sort érinti inkább. Az egyértelmű volt, hogy feszesebb/keményebbek a rugók, de elől azért nem üt akkorát. Egy 13 éves Megane 2-t váltott amúgy, valószínűleg ezért is nagy a kontraszt.
A nyöszörgéssel nem hiszem, hogy tudnak bármit csinálni. Ez is inkább nekem tűnt fel, após nem panaszkodott miatta. A navi meg megoldotta magának. Nyilván ha újra jelentkezik a hiba, akkor szerviz, de nyaralás során nem akart vele foglalkozni. -
fi:zi'k
nagyúr
válasz
footy #115885 üzenetére
Apósék most vettek Ceed-et szalonból.
Amit eddig tapasztaltam, de ő is elismeri, hogy nagyon beszűrődik a menetzaj, főleg a kerek felől.
Illetve hátul kellemetlenül merev a rugózás. Elég komolyakat tud ütni egy-egy bukkanó.
Emellett az ajtókapaszkodók nyöszörögnek ahogy hozzáérsz. A navija egy alkalommal elhalkult 2 napra. Próbáltunk minden logikus menüpontot, beállítást, de nem jöttünk rá mi az oka. Aztán egyszer csak visszajött a hang normál hangerőn.Amúgy korrekt gép, de részletek még nem mindenhol tökéletesek.
-
padi68
senior tag
válasz
footy #115892 üzenetére
Szia, ez a motor is szopó lehet? toyota_avensis_wagon_1.8_sol_technic
mi volt velük? Mire kell figyelni?
Köszönöm
Szerintetek egy Seat Altea XL-hez elég az audi 1,2TSI motra?( 105 paci...) vannak gyengéi, hátulütői?
-
válasz
footy #115781 üzenetére
Nem vagyok biztos abban, hogy melyik a 2. gen, de vélhetően ez lesz az - Golf 6 1,4 TSI (CAXA), sima turbós, 122 LE.
A fő betegágyak a kompresszor-turbósok.
@Qru: a rekordom egy Keszthely-Budapest 4,8-cal
, biztos volt benne hátszél is, de Szfvárig 4,6 volt, a pályán ment fel 4,8-ra.
@Tresh: mondom én, hogy szívatsz...
-
DeFranco
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz
footy #114300 üzenetére
Alfa 156 facelift vagy átmenetit. Preferáltan JTD16v és JTD20V, de leellenőrizhető előélettel egy olcsó és szép 2.0JTS is jöhet.
Úgy néz ki hétfőn meg is veszem az utódot, átmeneti szedán jtd16v, bose hifi, tempomat, xenon.Két óra alatt elment az Avensis
560-ért hirdettem meg téli-nyári kerékkel és gyári+JVC rádióval. A téli kerék és JVC fejegység megmaradt és kaptam 470-et. Sztem nem volt rossz deal, ráadásul az ember is korrekt volt, normálisan alkudott. Legalább az Alfába nem kell rádiót keresni, ez kipróbált, jó darab és mindent tud, ami kell nekem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Bezámítás! HP Victus 16-D0655NG Gamer notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB W11
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest