- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Magisk
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
[SoP] God of War Ragnarök - Szeptemberben jön a PC-s kiadás
gp Az új kiadás elkészülésében a Jetpack Interactive is részt vett.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz Declare #117237 üzenetére
Nem nagyon tulzas:
Astra J 6,26
Ceed 5,86
Golf 5,33
Focus 5,58Nem minden hibara emlekszem, de a DPF kenyesebb mint a fentieknel, az alapjarati motor es az EGR ugrik meg be amiket emlitettek forumokon.
En probaltam 2db J Astrat egy 110 es egy 125 lovasat, a dinamika hasonlo a golfhoz(a Ceed jobb, Bravo megjobb es a 116 lovas Focus a legjobb ilyen szempontbol), a motor karaktere inkabb a problemas, amig el nem eri a 2200-at addig halott minden fokozatban. Elindulasnal pedig hajlamos lefulladni.
A tubo hibat melyikre irod? A vw-nel en meg nem nagyon olvastam rola, inkabb a becskendezok, EGR huto es kettostomegu(a befecskendezok miatt) hibaja jellemzo a korai evjaratoknal.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen