- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
-
-
Kornel
veterán
-
Dani_kp
addikt
válasz
footy #126393 üzenetére
Persze, hogy az állapot a döntő, de alig egy marék ilyen normális gép van eladó. Ha beltér kicsit lepukkantabb nem volt, olyan gond, mert az könnyebb helyre hozni, mint ha rohadna az egész.
Hiába van "szerelem", racionálisan fogok/fogunk úgy is autót venni, de egyszer egy 2. gépnek szívesen vennék ezek közül egyet. Még igazi klasszikus autó formája van ízléses és elegáns, '95-el bezárólag jönnek csak be, amik utána vannak egy sem kellene.
#126395 ADAM1337: ezzel tisztában vagyok, hogy prémium kategória, de az alkatrészek vagy a munkadíj a jelentősen több, mondjuk egy b vectra, skoda octi, b5 vagy 5.5 passathoz képest?
2,5i az ajánlottabb? Nem versenyre kell, de csak még drifre sem
. Csak szépen nyugodtan lenne neki tologatva, a kresz szabályait betartva
.
-
trassher
addikt
válasz
footy #126383 üzenetére
Én pedig 184. Focusban a térdembe állt bele a középkonzol íve. Állítgattam én az ülést ahogy csak tudtam de sehogy sem fértem benne. Corollában még nem ültem, 323-ban már jó pár alkalommal. Nem vettem észre hogy szembetűnőek jobb lett volna az ülése csak maga az ülés pozíció. Azon meg a gyári kartámasz dob sokat szerintem.
Qru: Borában is egyenes a középkonzol végig le a kardánboxig így van hova támasztani az embernek a jobb lábát. Pont mint a g astrában. Emlékeim szerint a borában nagyobb az ülés mint az alap astra ülés.
[rvilike]: Akkor már ketten vagyunk ortopédek.
-
válasz
footy #126107 üzenetére
Lada hogy jön a képbe? Egyszerű 2,6-3,1M között kapsz újat, teljes felszereltséggel.
Nyáron jön a Vesta modelljük, tempomattal a multikormányon. 5 év garival.
Így néz ki:Ha a minőség jó lesz, márpedig ezt nyilatkozták eddig az újságírók. Akkor meggondolandó. Persze élőben is látni kell.
-
Declare
őstag
válasz
footy #126064 üzenetére
Ja hogy az A4 premium...jo, en ezt elfogadom, hogy velem van a baj...
Erzesre en azt tudom, hogy az A4 ben nem volt semmi wow....az A6 ban igen (A3 hoz kepest). Asszem 1,5M volt amugy ugyanazzal a felszereltseggel a különbseg az A3 vs A4 között....de nem kellett limusin, kombi meg plane nem
Na de mind1, Neked az a velemenyed, nekem ez.
Nekem a mai napig tetszik az A3, meg mivel van egy olyanunk es nagyon szeretjük ezert lehet elfogult is vagyok....
en magamnak is el tudnek kepzelni egy A3 at S line felszereltseggel, azokkal az ülesekkel, 2.0 tdi mocival. Most az uj rancfelvarrott 1 bmw mondjuk frnako lett....125d be azert gyorsabban belehuppannek
-
válasz
footy #126084 üzenetére
ja persze
maradjunk annyiban hogy nagyon rossz példát hoztál fel
mondjuk hogy egy 80 ezret normál városban használt kocsit megfelel egy 120-130 ezret városon kívül futottnak
a 4-500 e km-t futott kocsi az kívül belül általában erősen kopott, elhasználódott, élettartama vége felé jár -
Integrale
veterán
válasz
footy #126072 üzenetére
Az A4 alatt kettős keresztlengőkaros első futómű van az A3 alatt McPherson. A hátsó is teljesen eltér, A4-nél multilink az A3 pedig passz.
Magus2: Azonos évjáratot nézek A3 8P (a téma indítója), és A4 B6, de a B8 megint másabb.
Tudom, azért egészítettem ki később a hátsóval is, csak az A3 megnevezését nem tudom. Az A4 és a Passat futóműve pedig megint csak eltér, de még a platform is.
-
Kornel
veterán
válasz
footy #126064 üzenetére
közvetlen befecskendezés, nem sok mindenkinek sikerült megoldani a kormolódást...
miért pont a suzukinak sikerülne, az első közvetlen befecskendezéses turbo motorjánál?
nem a turboval van a bajom, hanem az egésszel egyben.
10 év múlva meglátjuk, mennyire sikerült nagyot alkotniuk.
én szkeptikus vagyok továbbra is. -
Declare
őstag
válasz
footy #126060 üzenetére
Mire gondolsz pontosan a mas müszaki alapokon? Nyilvan az A4 egy nagyobb es mas kasztni, lehet mas a felfüggesztes/futomü, nem tudom, de nekünk van A3 audi amit rendszeresen hasznaltam en is, illetve anno mentünk haverom V golfjaval Hr-ba, amit vezettem is. Azert irtam, hogy hasonlo a ket auto, de en abszolut azt mondtam, nekem megerne az audi a3 felara....aprosagokrol beszelek...kinek fontosabbak ezek kinek nem, ez egyeni dolog.
Az a4 et is nezegettük anno, de nem kellett, mert nem kellett limuzin. Kiprobaltuk, beleültünk, mentünk mindkettövel tesztvezetest stb es minden ugyan olyan volt az A4 en....az A3 a sportfutomüvel sokkal frankobb volt
En az A6 ost is körbejartam, kiprobaltam, na az mar mas teszta volt
nyilvan mas arkepzessel, nem is volt alternativa, de azon tenyleg erzödött, hogy na igen ez feljebb van azert
Ezert irtam amit irtam, mert ezzel a kerdeskörrel pont voltak szemelyes tapasztalatok/elmenyek
-
Integrale
veterán
válasz
footy #126056 üzenetére
+1
Raadasul egy Civic mellett eleg elavultnak hat kivul belul egyarant, pontosabban meglatszik rajta, hogy 13 eves modellrol van szo. Raadasul belul passzosabb mint egy 8 gen, kozel 10 centi a kulonbseg tengelytavban.
Hatso futomuve sem mas a 8P A3-nak? Mintha az nem csatolt lengokaros lenne.
-
Declare
őstag
válasz
footy #126056 üzenetére
Ebböl az egeszböl egyedül a szervizkönyvvel ertek egyet
Egy Audi a3 es a4 között pont nincs akkora különbseg szvsz, mint egy A4 vs A6 között, vagy A6 vs A8 között....hogy kinek mi hol kezdödik az szubjektiv. Arrol nem is beszelve, hogy van akinek nem kell az A4 limuzin, mert nem hasznalja ki es a löres csomagtarto helyett egy pakolhatobbra vagyik. Ebben az evjaratban pl ebben a meretben/kategoriaban nekem pl az A3 tetszik a legjobban. Jobban mint az 1 es bmw... A 200 lovas tsi motrral pedig ez a kasztni lepni is tud.
Valoban golf szerü, de azert ha beleül az ember es hasznalja eszreveszi, hogy mitöl nem golf. Ezert ki kell fizetni egy 0,5-1 millaval többet....ez mar megint csak penztarca es szubjektiv kerdes kinek eri meg es kinek nem. Szvsz
-
w333
félisten
válasz
footy #126019 üzenetére
Km. állást is nézeted ? hivatalos szerviz könyvel ?
(#126020) Tsebacsi
Még nem ... de láttam én már olyan UFO -T aminek rohad az első sárvédő
Arról még nem is beszélve hogy milyen vékony réteg fényezés van rajtuk (tényleg ezen spórolnak) kb. 10 polírozás, és lassan elfogy a fényezés róla !
Jó kis autó nekem nincs vele bajom, csak szerintem tudásához képest drága !
-
válasz
footy #126019 üzenetére
Tekerős klíma, kicsit fapad és annyit kérnek érte, mint egy 2 évvel fiatalabb jobban felszerelt, belül nagyobb civic-ért.
Ráadásul nem hiszem hogy 83k lenne benne. Az enyém 87k, de én tudom bizonyítani
Kornél: Nem haza beszélek, de egy új vitara nagyon nem rossz. Szerintem mindenképpen menj el kipróbálni egyet, és matekozz. A civic-nél elképzelhető, hogy elkezdenek majd a hibák kijönni, nemtudom milyen a kis lelke, míg a vadi új kocsit védi a gari.
W333: a rozsdás megjegyzést kikérem magamnak!
Egy 8. generációs Civic NEM rozsdásodik! (soha
)
-
-
-
válasz
footy #125552 üzenetére
Némi fáziskéséssel...
Sőt Európában nem is forgalmazzák már egy ideje Camryt, nem igen kellett itt senkinek: nagy dög, és nulla tartást ad. A hibrid Camry pedig mind használtimport volt Észak-Amerikából. Egy cimborám apjának van ilyen, tökig van zsével, az autók teljesen hidegen hagyják, panaszt nem hallottam rá. -
-
bajnokpityu
félisten
válasz
footy #125322 üzenetére
japcsikon kívül a többi gyártónak is akadnak gondjai.
autobild, mint hiteles forrás.index forum tele olyan esettel, h szakadt a lánc, kócolódott a szelep?
kivi leszek ,majd h a láncos buzukim mikor kezd el hangoskodni. nekem se esett jól 90nél láncot cserélni skodába, de ettől még túlélhető egy 3M körüli kocsiban 200ért vezérlést cserélni. majd akkor lesz mindennapos, amikor beesnek fél milla alá, mert ott már hamarabb adják el,mint hogy a szervizköltséget kifizessék.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
footy #125281 üzenetére
Vagy legalább gyűjteni a diót mint a mókusok.
-
válasz
footy #124727 üzenetére
nem ervenyes mar sajnos. az elozo tulajnal kimaradt egy szerviz. bar amugysem lenne belole sok hatra. szoval ez nem mervado. azert hoztam most ide, hogy tenyleg olyan allapotban van-e a kocsi, mint ahogy a masik markaszerviz eladta. Szerencsere igen
amugy en is inkabb ezeket az utangyartottakat vittem volna az ismeros szervizebe. Btw, olajcserekor ugyanigy cserelni kell minden szurot, vagy csak nehanyat? Az olaj egyebkent 5w30 motul volt.
-
-
Declare
őstag
válasz
footy #124637 üzenetére
En meg azt nem ertem, miert hype az, hogy pl a vw konszern egy nepszerü modell itt europaban? Tetszik az embereknek, europai szemmel tervezik meg, illetve europat erösiti az eladas. A Nemeteknel pl ez egy kulcs kerdes. A boltban is azt veszi le elöbb a polcrol, ami Nemet. Autobol is azt veszi ami Nemet. Szerintem ezzel nincs baj.
Az uj mazda 6 on kivül, most hirtelen nem nagyon tudnek olyan keleti autot mondani, amire azt mondanam, hogy huuu na az tetszik es jo is (pedig van azert biztosan). Nemet/sved/amerikai/angol autobol kapasbol tudnek olyat mondani, ami "uhhh, ide vele" kategoria. Izlesek es pofonok
-
Integrale
veterán
válasz
footy #124637 üzenetére
A Giulietta nem a Bravora epul, koze nincs a ket platformnak egymashoz, forditva lesz igaz (2017-tol) amit irsz.
Minden massal egyet tudok erteni, olaszok sem hukyek, barmennyire is nacionalista, ha nincs az igenyeinek megfelelo hazai gep, akkor vesz mastol.
A novekedo modellpaletta majd remelhetoleg megoldja a gondot, jon a Tipo csalad, a 124, jovore uj Punto, Genfben a Levante es a Giulia ev vegen az Alfa SUV es a Maserati kupe.
-
Declare
őstag
válasz
footy #124423 üzenetére
Vilagos....de attol meg egy fel millas extra...es latod, van akinek megeri
Ugyan az az üles amugy, mint az alap fapad? Csak börrel van bevonva? Csak nem
azert annal csak elörebb van egy fel fokkal
Amugy egyertelmü, hogy csak sportülessel vennem en is
vagy az ujabbakat comfort ülessel
-
bajnokpityu
félisten
válasz
footy #124317 üzenetére
a 2es TSI-t kell venni, sztem. időtállóbbnak tűnik belül.
Tsebacsi: nekem a 160lovas 1.8TSI gyárilag tudott 8.3et (katalógusban, mérni 2x próbáltam 8.4 volt a jobbik idő). pici csippel meg kb 1mpt faragtunk, és kb a 2es oktáv RS 200lovát tudja (7.4s)
ezek a 8-9mpk azért érezhetően lassabb kocsik, eléggé érezhető 8 helyett a 7el kezdődő gyorsulásérték. 10s meg nagypapa ezekhez képest.
a 2es oktáv ennyivel könnyebb lenne a 3astól?
-
8th
addikt
válasz
footy #123466 üzenetére
Nem is kell, hogy minden nap azt szögeljenek. Képzést megkapták rá gyári szervízprogram alapján meg tudnak csinálni rajta bármit. Az is csak egy autó. Azt pedig konkréten tudom, hogy ha a helyi márkaképviseletnél nem tudják megjavítani ingyen és bérmentve átviszik egy másik szervizükbe az autót. Rokon gyerek a Vito buszával járt így. Ahová bevitte csak személyautókkal foglalkoznak. Átvitték a szarját tréleren egy mercedes haszonjárműves műhelybe majd amikor készen volt lábon visszahozták oda ahol ő leadta. Neked ezzel semmi tennivalód nincs és semmilyen plusz költséggel nem jár, nem számlázzák ki.
Beviszed, otthagyod, ha szólnak érte mész és boldogság van vs. túrhatod a netet telefonálgathatsz, hogy kiderítsd egyáltalán hová viheted. Bejelentkezel időpontot egyeztetsz, saját költségen egy vagyonért trélerest fogadsz (1000km-re egy opel corsát sem visznek el puszira nemhogy egy maseratit), vagy ha lábon megy az autó nyír1ről utazol 500kilométert a szervízig és bérautóval hazajössz. Ez eddig 1000+ km és minimum 1nap az idődből. Ha kész érte mész. Elb.szol rá még egy napot és letekersz újabb 1000+ kilométert. Egy ilyen kis spontán kiruccanás ami persze mindig a legrosszabbkor üt be mert mikor máskor, az kapásból két napodba és rohadt sok pénzedbe kerül pusztán csak azért mert a maserati hétpecsétes titokként őrzi a kocsid szervíz leírását aminek hiányában viszont senki nem tud még hozzászagolni sem. Tényleg csak nekem meredek, hogy 2016-ban egy Magyarországon is forgalmazott márka egy korábbi példányának ha komolyabb gondja van egy szimpla izzócserénél akkor 1000+ kilométereket kell autózni (pláne ha trélerezni), hogy egyáltalán rá tudjanak nézni? Ha lexusod van és beviszed egy toyota szervízbe nem ráznak le kapásból hanem megnézik a kocsit. Ha tudják megcsinálják ha nagyobb a baj átirányítanak egy lexus szervízbe. Ha infinitid van beviszed egy nissan szervízbe és megszerelik pedig az is fehér holló idehaza. Ha maseratid van beviszed egy fiat szervízbe és elhajtanak a halál f.-ra, magad maradtál a problémáddal old meg jó pénzért külföldön ahogy tudod. Köszi. Ennyi mélytorkozást semmilyen autó nem ér meg még egy maserati sem akár milyen élvezetes kocsi is egyébként.szerk: Már csak arra vagyok kíváncsi ha valaki 2016-ben vesz egy 0km-es új maseratit és az bármilyen okból de megáll alatta akkor mi történik? Az assistance hová viszi az autót javítani? Bécsbe?
-
adatfalo
senior tag
válasz
footy #122455 üzenetére
Ezeket a bravo-kat én is néztem az utakon és tetszettek is, de nem gondoltam, hogy ilyen olcsón mérik őket. Igaz ez még mindig a keretem legteteje, de akkor szerintem szűröm a keresést a gen7 civic 1.6 ls , mazda 3 1.6 és fiat bravo 1.4 t-jet triumvirátusra.
Köszi a tippet!
-
nesa
veterán
válasz
footy #122160 üzenetére
Transport International Routier
De a 80 as evek kozepen volt egy ilyen sorozat en akkor imadtam
-
válasz
footy #121950 üzenetére
Az a "sima" kétezres benzines szerintem nagyon átlagos élményt nyújt, kb mint az 1.8-as civic. Nulla előrelépés lenne nekem teljesítmény és vezetési élmény terén. Akkor már inkább egy 150 lovas vagy afölötti dízel. Ezért néztem a 192 lovas benzinest, az viszont csak a fent említett konstrukcióban van. Nesze neked hülye vásárló
A BMW-t/Mercedest természetesen használtan kell venni, 1-3 éves darabok már vannak 10 misi környékén hasonló felszereltséggel. És mivel már az összes BMW turbós, ott egy kis csalással a 320i is tud 200 fölötti lovat (már a gyári is 180 körüli). A mazda itt elvérzett, plusz a BMW-ben jobb az infotainment és a 8 sebességes automata is.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kikristályosodik a Razr 60
- ZIDOO médialejátszók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- EAFC 25
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3062, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- 24 GB-os RTX 4090 - HP OEM - garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari
- Honor MagicBook 16 Ryzen 5 5600H 16GB 512GB FHD 144Hz
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest