- Mindenki Z Fold7-et akar
- One mobilszolgáltatások
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz
szőröscica #105654 üzenetére
Amennyiben az 1.4 benyel 9-et, es csuklos busz elozeshez fouton kell a 2+parketta, gyongyozo homlok, akkor...
Nem akartam mar a gazolajsporolos pilota utan jonni, seggemben a romanokkal, 50km/h-al...
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #105649 üzenetére
nem érdekelne, hidd el.
meg az se, hogy duplája az alkatrész, mint a simához(#105650) zolikaDB :
mert tetszik!
az áron még nem gondolkoztam, 750-ért vettem, ami kb. az árkategória alja, mármint ami a magyar forgalmis, normális állapotúakat illeti. költöttem már rá bőven, amit nyilván nem tudnék érvényesíteni az árban, de azért lassan hibátlan lesz, 1-2 dolog van még hátra. -
válasz
szőröscica #105550 üzenetére
itt ugyanez az 1.0 aygoval
ha kihuzatom akkor varosban hasznalhato
-
gzbotii
nagyúr
válasz
szőröscica #105550 üzenetére
Őszintén, én még 4000 fölé nem pörgettem, 3 napija van nálam, még ismerkedünk.
De azért 3000 környékén is húzhatna jobban. Ennyi amit fel tudok róni neki. -
footy
addikt
válasz
szőröscica #105478 üzenetére
Nem tudom amugy melyik ostoba kezdte ezt a sibeda faszszagot, de multkor mar valamelyik totalcaros nyomta.
A schibedach-ot egy az egyben le lehet forditani tolotetore. -
hobizoli
nagyúr
válasz
szőröscica #105453 üzenetére
Caroll Shelby once said: "horsepower sells the car, torque wins the race"
-
válasz
szőröscica #105284 üzenetére
Haveré vmi ilyesmi belül, csak nem karbonutánzat, hanem igazi műanyag és roszog az illesztéseknél.
-
tresh
veterán
válasz
szőröscica #105284 üzenetére
Szerintem is ritka jó beltere van
Bár ha BMW akkor nálam kinézetre itt meg is állt a tudomány szerintem brutálisan jó forma terve van az e39-nek imádom
-
Bigemperor
senior tag
válasz
szőröscica #105017 üzenetére
Bocsánat, de rosszul szerkesztettem és két hsz-t összekavartam. A Twingo-s észrevétel a 2015-ös év autója szavazásra akart menni.
Amúgy én tökéletesen elvagyok az 1.8-as szívóbenya Civic-emmel.
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #105017 üzenetére
szerintem is.
vagy egy 2.0 ecoboost.
Turbos make torque, and torque makes fun -
mycso
veterán
válasz
szőröscica #105017 üzenetére
Az mondjuk nekem is kéne.
-
emilio3
csendes tag
válasz
szőröscica #104988 üzenetére
Bakker, te milyen okos vagy, ès hogy mondod, tènyleg az lesz...
-
parandroid
félisten
válasz
szőröscica #104920 üzenetére
Nem is annyira a költségekről van szó, mint az irreális elvárásokról. Egyszerűen csodák nincsenek, a napi 2x9 km-en az 5 liter alatti fogyasztás egy nem alternatív hajtású autótól csak mese. Persze biztos van olyan, aki vidéki kisvárosban, hajnali 4-kor, nulla forgalomban, se emelkedő, se kereszteződés, se semmi, végig 30-cal, alapjárat közelében gurulva meg tudja csinálni, de ettől még a nagy többség rossz szájízzel fog az autójára nézni, hogy márpedig azt mondták, hogy ez 5 liter alatt eljár százon, hó végén meg a 400 km-re 20 helyett mégis majd' 40 litert kell rátankolni.
p
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #104920 üzenetére
ezeket sose értem meg.
vicc. -
válasz
szőröscica #104781 üzenetére
Annyira rossz az a motor? Ha lenne benzines 125 LE-s Focus kombi azt venném. Astra úgy olvastam nehéz, kevés bele a szívó benzin.
-
válasz
szőröscica #104781 üzenetére
Évi 13-15K km. Sok város, de havi kb 15 alkalom 20 km pálya és havi 1-2 országút 100 km-re és vissza. Felszereltség fontos. Szívó benzinesben egyszerűen nem találok jót, mert az j astra-hoz kevés, focus-ból meg nincs HA-n. Honda, Mazda tetszene, de más liga.
-
8th
addikt
válasz
szőröscica #104773 üzenetére
200k van az egészre tokkal vonóval. Tehát az a 200k inkább 70 max.90k.
Lepapírozni, biztosítást kötni, kijavítani amit ki kell, hogy ne boruljon szét az első kanyarban és a rendőr se lőjön bele az árokba ha megállít, erre simán elmegy a fennmaradó rész sőt még kevés is rá. Szóval ne 200k-s autóban gondolkodj. -
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #104773 üzenetére
Csak 4 gólyaláb csere az egész.
-
LógaGéza
veterán
válasz
szőröscica #104484 üzenetére
Okés, köszönöm! Csak azért kérdeztem, hogy nagyjából tudjunk kalkulálni, de ahogy nézem az alkatrészárakat, nem lesz olcsò...
-
LógaGéza
veterán
válasz
szőröscica #104482 üzenetére
Teljes kuplungcsere? Vagy valami specifikusabb?
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #104418 üzenetére
Persze, mivel mindegyik gyarto legozik, mikor mibol rakja ossze az aktualis motort.
Ugye a ford nem volt azon a technologiai szinten akkor, hogy sajat cr dizelt epitsen, ezert licenszelt a psa-tol.
Nyilvan amint osszegyult a megfelelo tudas, ok is ossze tudtak dobni egy cr dizelt a meglevo licenszek alapjan.
Tehat ha ettol jobb, akkor legyen ford sajat fejlesztes az 1.8-as, ami a blokkra igaz is, de hogy a cr rendszerhez nem lett volna meg a technologiajuk maguktol, az biztos. -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #104415 üzenetére
Olvastam, ki is egeszitettem a mondandom veget.
Olvasd az elozo kommentem.
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #104410 üzenetére
en.m.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine
The Ford DLD engine is an automobile engine family - a group of compact straight-4 Diesel engines developed jointly by Ford of Britain and the automotive-diesel specialist PSA Group (Peugeot/Citroën).
Szoval lenyeg, hogy fogtak a regi blokkjukat, es raakasztottak a PSA-tol megvett CR technikat, tehat papiron mar tenyleg sajat fejlesztes, mivel a blokk nem kozos, de ugyanaz a PSA technika van radobva.
-
Integrale
veterán
válasz
szőröscica #104410 üzenetére
Ez még az a blokk ami a Sierrában is volt?
-
gzbotii
nagyúr
válasz
szőröscica #104363 üzenetére
Es szerintetek egy ilyen, jo allapotu Mk6 Fiesta, 2008as, 1.4 TDCI, feher, 3 ajtos, egyszer koccantott (kapota, elso spoiler es lampatest most lett cserelve) mennyit er?
Havertol vennem at. Realis ar erdekelne (nem a nepper iranyar es Bandi bacsitol olcsositott egyszeri tetel) -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #104343 üzenetére
civic meg punto...
minőségben ég és föld. -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #104340 üzenetére
asszonynak lehet kell majd egy második autó, de egyelőre a realitás nálunk is valami használt kis benzines...
aztán majd egyszer veszek egy új fókát szerintem, lehet 1.6 ecoboost lesz.
vagy inkább egy 2.0 ecoboost mondeo? -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #104338 üzenetére
szó-szó.
az 1.6 szívót már az mk7-es escortban is kipróbálták, azóta szerintem már elég sokat bizonyított, a szó jó értelmében egy igazi igásló, kicsit többet eszik, mint a hiperszuper közvetlen befecskendezéses turbós társaik, de fenntartás és időtállóság szempontjából szerintem még mindig az előbbi a nyerő.gondold csak el, mi van, ha az ecoboost-ba elkezdenek letérdelni az olyan alkatrészek, amik a sima szívó 1.6-ban nincsenek is?
persze ez csak akkor fontos, ha sokáig meg szeretné tartani az ember, 100-200k-t ez is simán elszalad.
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #104332 üzenetére
szerintem simán vállalható.
de még talán el lehet csípni az utolsó 1.6 szívó focusokat is. -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #104335 üzenetére
sorry, úgy tudtam, hogy vették azt a motort.
ahogy írtam is, nem ismerem egyébként.és attól, hogy generátort és adagolót igényelnek 500k km környékén, még rossznak se nevezném, mert ezeknek az 1.8 tddi-knek a 90%-a kintről van behozva (itthon inkább a benzinesek mentek), és általában nem az ársáv tetejéről származnak, többségük azért van behozva, mert kint már nem érné meg ezeket rákölteni, itt meg összetákolják bontott cuccokból.
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #104077 üzenetére
És ezt okozhatja, hogy nyitott állásban megszorul, ami miatt akár alapjáraton is leállhat.
Dízelben alapjáraton amúgy is nyitva van az EGR. Benzinesnél okozhatna ilyet, amit írsz.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szőröscica #104075 üzenetére
benzines auto? vagy turbos... vagy miez?
-
Agostino
addikt
válasz
szőröscica #104075 üzenetére
öh, bocs, ha voltmár és alap meg minden de esetleg pillangószelep? nekem az szokta ezt. amúgy fingom sincsen a motorok mélylélektanáról de amikor ezt csinálja a kocsim ezt szoktuk kidzsuvázni és oké minden.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
szőröscica #104075 üzenetére
fojtószelepet pucoltatok már? alapjárati motor volt cserélve (akár próbára, egy időre)
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #103971 üzenetére
megkeresem a vizsga méréseket, hátha megtalálom
(#103970) DeFranco: csak elmondtam, hogy mi mire jó. ahogy azt is, hogy az autók 90+%-án feleslegesen van már a katalizátor, mivel nem, vagy csak részben tölti be a funkcióját, mert elöregedett.
óhajodra többet nem hozom fel a témát, amúgy is off, meg nincs is értelme.
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #103966 üzenetére
akkor vettél már új katalizátort is?
3-4 év/80-100k km alatt tönkremennek, gyakorlatilag csak hatásfok csökkentőnek maradnak.
ha még nem tetted meg, akkor menj be a márkaszervizbe, kb. 200k huf-ért kaphatsz is egy újat, alsó hangon, hogy ne szennyezd a környezetet.elmondom, hogy az euro3-as ezres swiftem CO-ja 0,0% volt, alapjáraton és terhelésen is 120k km-el is, úgy, hogy egy árva egr sincs benne. a kipufogó végének belsejét ujjal végighúzva nem lett koszos a kezed, mondjuk ehhez hozzátartozik, hogy a fele km-t gázzal tette meg, de előtte is olyan volt.
ja és egy dl olajat se evett olajcserék között, gázzal indítva és üzemeltetve se, ergo nem a benzin pótolta ki az olajat.szóval normális motorokat kellene tervezni, és építeni, nem mindenféle hókuszpókusszal felvértezni bármit, ami gurul, hogy papíron azt lehessen mondani, hogy mennyire óvjuk a környezetet.
off vége.
(#103967) DeFranco : Te is vegyél új katalizátort
-
DeFranco
nagyúr
válasz
szőröscica #103966 üzenetére
köszönöm
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #103964 üzenetére
Az új se jó.
Gyárilag se jó.
Tudod mi mocsokkal eteted meg az autód friss levegő helyett?
Utána meg építenek feleslegesen ic-t mindenbe, ha már meleg kipufogógázzal etetik a motort.
Szedd le egyszer a szívósort, szerintem utána te is azt fogod mondani, hogy nem kell az egr -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #103962 üzenetére
EGR nem kell, csak az anomáliákat okozza.
-
mycso
veterán
válasz
szőröscica #103958 üzenetére
Fel éppen fel lehet, csak nem biztos, hogy megéri.
Nekem 120 körül mondták a felújítást (nem feltétlenül a legjobb alkatrészekből, hanem abból ami van), viszont 140-ért van megbízható és jó minőségű új után gyártott. -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #103958 üzenetére
Ez wg, szoval nem egy ordongosseg, sima nyomasos labda vezerli.
Meg azt kell megtalalni, hol szokik el 0,2 bar nyomas, de mar van tippem. -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #103952 üzenetére
Ez fix.
A teljes belseje uj, es nem kinai alkatreszekkel. -
hobizoli
nagyúr
válasz
szőröscica #103847 üzenetére
igen
-
Csaby25
őstag
válasz
szőröscica #103683 üzenetére
Ertem, ha van ra 1 ev gari akkor gondol meg van oldva...
-
roberto211
őstag
válasz
szőröscica #103671 üzenetére
Akkor grandtourt választok majd inkább ha ennyire mondod.
-
roberto211
őstag
válasz
szőröscica #103643 üzenetére
Dízel nem kell egyelőre.
se dci se hdi se tdi,se td,
Egyrészt nem megyek vele sokat másrészt ha kicsit is kormol az engem már idegesít.
Még a fehér füst is zavar télen benzinesnél nem,hogy dízelnél a sötét.
Meg hangjukkal se vagyok kibékülve.
De visszatérve meganera akkor jól sejtettem,hogy nem rossz választás meg árban sem rossz..
1.4 limuzin nagyon tolókocsi? Vagy azért lehet vele menni normálisan viszonylag? Amúgy nekem is minimum 1.6 a cél de a többségük ahogy nézem 1.4.Grandtournak praktikusságon kívül van valami előnye még? Mert megmondom őszintén valahogy a limuzin nekem jobban tetszik de tudom,hogy ezt a törökök szerelték össze ugye.
Amivel gondolom sok baj nincs, csak ahogy tc-s vidibe láttam/hallottam mondták,hogy francia példányok jobban össze vannak pattintva.
Lagunaba természetesen 2.0 alatt nem keresnék azért nagyobb kasztnija van mint meganenak gondolom itt már 2.0 az optimális.
Amit kérdeznék még.. Megane II-nél mekkora a hely legfőképpen elől? Pld Grandtour mennyivel nagyobb elől(bal1be) a limuzinnál? Nekem ez fontos,hogy magasabb legyen a mostani swiftnél, meg ne kelljen kihajtogatni a lábamat ha kiszállok..
Mondeo,meg passat annyira nem tetszenek így kihagynám őket..
#103645) tboy93 : Lehet márkaszerviz miatt.. Nekem azt nem mondták meg,lengéscsillapító cserénél,hogy lógnak a kormányösszekötőim.. Szerelőm mondta,hogy ez mi?? Nem szóltak vagy ilyesmi?
Csak ugye muszáj voltam oda vinni mert ingyen cserélték..
-
sasa134
addikt
válasz
szőröscica #103633 üzenetére
Ebből tipikusan dízel kéne, kár, hogy a 2 literes a VW pdtdi, a 2.2 meg psa. Így ölnek meg egy koncepciót..
-
Debilon
addikt
válasz
szőröscica #103586 üzenetére
miért, ezzel is be lehet sz*pni kemény bírságot, nem kell ahhoz sportkocsi
-
footy
addikt
válasz
szőröscica #103565 üzenetére
Nekem gagyinak tunt a futomu es az auto aranyai valahogy nem stimmelnek. Ami az 500-ason jopofa, az az 500L-en idetlen.
-
deicide
veterán
válasz
szőröscica #103555 üzenetére
Ez benne van, igen, de az emberek túlnyomó része inkább a technikát félti, mint a környezetet. Azért majd szűkítek az időn.
Morris: 3000 környékén szoktam nagy általánosságban menni hazáig a pályától, csak néha gurul el a gyógyszer.
-
alázógyík
addikt
válasz
szőröscica #103555 üzenetére
Mondod ezt egy autós topikban.... uramatyám...
-
válasz
szőröscica #103465 üzenetére
Ez akkor a VW féle 1.9-es, már PD-s?! Benzinesben láttam van 2.0-es és 2.3-as is (a V6 már túlzás). A 2.0-es vagy a 2.3-as lehetne a jobb?
-
FrankMonzano
őstag
válasz
szőröscica #103388 üzenetére
-
deicide
veterán
válasz
szőröscica #103231 üzenetére
Lehet, hogy a Nyugat-európai vevő nem a legalja felszereltséget veszi a prémium-márkákból, mint az itthoni kisebb pénzű vásárlóközönség és a prémium tényleg azt jelenti ott, amit kell, nem csak a nevet, hanem az extrákat is.
De pl nekem az Opelnél is a szénné konfigurálhatóság tetszett, hogy magam válogathatom össze, hogy mit kérek bele és mit nem. Persze itt súlyos százezrekkel dobálózik az ember, mert pl az Infinity hang is 170K volt, de választható és nem nekem kell utólag a fél cosmagtartót elfoglaló ládát beletetetni.
-
válasz
szőröscica #103235 üzenetére
Ja hogy ennyire nincs külön vásárlási lehetőség a Hondánál? A Fordnál van, azt tudom. Ohh
-
válasz
szőröscica #103231 üzenetére
Tökéletesen igaz, hogy ha veszel egy mercedest, bmw-t vagy audit, akkor ott a felszereltségi szintek amolyan jelképes dolgok, minden komolyabb vagy hasznosabb extráért súlyos forintokat kell fizetni, ellenben a Honda ugye a 3 csoportba kb. minden belepakol szépen fokozatosan, és csak parasztvakító dolgok maradnak extra-extraként. Viszont tény, 2-3 motorral és még mindig kevés új extrával nem lehet megmaradni egy olyan mezőnyben, ahol ha van elég pénzed, szénné tudod konfigurálni az autódat. A Ford is hasonló extralisra szempontjából, mint a Honda, igaz, kicsit több a csomag.
-
FrankMonzano
őstag
válasz
szőröscica #103193 üzenetére
Erre gondolok. Errol mi a velemenyetek?
-
bubi92
őstag
válasz
szőröscica #103125 üzenetére
nem, a vectrán lévő is nídforszpídes
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
szőröscica #103093 üzenetére
De az ősTDI még 10x simán megkerüli a bolygót, csak ne hanyagolja el.
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #103062 üzenetére
egy ilyenre gondoltam, de mondjuk ghia-ban, fullosan jobb
(első szélvédőfűtésről még mindig csak álmodoznak a VAG-nál
)
1.8 vagy 2.0 majdnem mindegy, kb. ugyanannyit esznek.
ez már FL2-es amúgy, az összes típushibát javították, úgy mint a berohadó hátsó féknyergek, a tönkremenő központi zár vezérlés, az ajtók aljának rohadása, és a rozsdásodás alul. -
nesa
veterán
válasz
szőröscica #103054 üzenetére
Szerintem ezt ki kell fogni en 5 eve vettem a dizel tipoba GLOBAL akunak nevezett valamit mert olcso volt jo garanciat kaptam ra, meg mindig hibatlan es nagyon sok inditas van benne 2x ujitottam fel az oninditot miota benne van es legutobb cserelni is kellet mert a komutator a muanyagig kopott, ocsem vett ugyanilyen markat a skodaba 1,5 ev alatt megdoglott, ilyen ez a szakma.
Korabb volt Perionom 2002 be vettem 2009 ig ment, a varta meg a perion ugyan azon a gepsoron keszul.
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #103059 üzenetére
szerintem is jobb a kombi, főleg gyerekkel.
de anélkül is lehet rá szükség, olyan dolgok beférnek, amit max. teherautóval hoznál el valahonnan.
egyébként ha már octavia kombi, akkor a mondeo kombi nagyobb is, benzinesben meg a kettőstömegűn kívül nagyon más el se romlik. -
Csaby25
őstag
válasz
szőröscica #103050 üzenetére
Elnezest, javitok, 4+1-et akartam irni, a lenyeg, hogy ne 2+1 legyen.
Amugy en ezekre gondoltam:Toyota Corolla, Vw Golf IV, Seat Leon I.
Esetleg meg Ford Focus II, de ugy tudom a golf tartosabb, legalabbis a 2014-es Tüv szerint.
Na most a Corolla kiesett, mivel a hatchbacknek kicsi a csomagtere, es a sedanba nehez bepakolni a gyerekkocsit. -
VegyesTamás
senior tag
válasz
szőröscica #102977 üzenetére
Őőő magyar utakra ezt az (amcsi) autót? Volt egy ilyen előző helyen a műhelybe ahol voltam, basszus már azzal vicceltünk, hogy vegyen bérletet. Ezeknek mindig van valami baja, és a hibák 60% a MO. miatt van. Ezeket a vajsima tükör utakra tervezték amikor napi 100 km-t ingázol az államokban, na ott kényelmes, itthon olyan mint egy talicska, a hátsó futómű szilentjei olyan lágyak, hogy azt érzi az ember, hogy gáz van a kocsival, billeg tekeredik...alkatrész sem a legegyszerűbb hozzá. Nem mellesleg megbukott a moose teszten is...
-
deicide
veterán
válasz
szőröscica #102996 üzenetére
Nyilván, nem zavar a séta, hajnalonta 10 kilométereket gyaloglok edzés gyanánt, de ha van közel is hely, beállok. F Astra-val ez nem gond, ott már leszarom, ha meghúzzák, meg az ajtó is jóval kisebb.
-
sasa134
addikt
válasz
szőröscica #102869 üzenetére
Így van, plusz jó eséllyel generátor és EGR szelep is behalhat ezen (ha eddig nem tette), jellemző hiba.
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #102856 üzenetére
Képzeld el 16-os kerékkel mekkora traktor lesz ez a szép forma
-
Snoop-y
veterán
válasz
szőröscica #102712 üzenetére
En nem nezegetem soha a belteret egy autonak. Nektek hogyan van idotok erre? De most komolyan nem kotekszem meg semmi ilyesmi. Mikor nezegeted? Ulsz a dugoban es vegigmustralod? Hu de gyonyoru ez az ajtokilincs?
-
runner 125
nagyúr
válasz
szőröscica #102709 üzenetére
A HR-V beltere véleményem szerint is randa. Kőkeményen 80-as évek.
Viszont a praktikuma, a kapcsolók precízitása, az üléssíntől elkezdve a kilincsekig, folyamatosan érezteti még 10 évesen is a japán autó fogalmát. Nincs zörej, nincs behatárolhatatlan hang, nincs trendi karcosodó, könnyen kopó felület, vagy éppen nem működő extra... Számomra ezen érvek sokkal többet jelentenek, mint h mennyire trendi, design-olt, már ettől jól érzem magam benne.
Nem utolsó sorban, egy kulcsfogalom. Kompromisszum. Mivel vannak bizonyos műszaki elvárásaim, amelyek anyagi okokból csak használtautóban teljesülhetnek, muszáj valamiből engedni.
Inkább lemondok a megrajzolt beltérről, mint h két havonta tréleren, szerelőnél végezzem.Szóba hozhatom a Volvo-t is. Peptia, ez sem egy díjnyertes belső, de itt jön képbe amiről írtam eggyel fentebb. Ebben a(z ár)kategóriában nyújta számomra azt a minimális elvárást, amit egy belsővel szemben felállítok.
Van pár hibája, a félbőr óriási átbszás. A bőrt csigáról nyúzhatták, mert iszonyú gyenge minőség. Ha, nem kezelném már rég kirepedt volna. A kardánboxon lévő könyöklő minden kanyarban mocorog és a műszerfalkárpit nagyon könnyen karcosodik.
Ellenben nem ültem még kényelmesebb autóban, de erre sem beltere miatt esett a választás.Teljesítményben egyetértünk, szintúgy sokadlagos.
mod.
Nem áll szándékomban senkit meggyőzni, csak furcsa volt számomra, h Peterket ennyire a beltérből indult el.
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #102712 üzenetére
Persze, az a fontos érezd jól magad benne. Szépség az olyan hogy megszokod, inkább az ergonómia legyen jó meg legyen otthonos. Focus 1 beltere valljuk be "furcsa", de az ergonómia jó és jól érzem magam benne, a formákat meg megszoktam ... szép nem lesz de otthonosnak érzem, inkább ez mint ami szép de nem kényelmes.
-
parandroid
félisten
válasz
szőröscica #102709 üzenetére
+1
Persze ezen kívül azért külsőre is legyen valami lapavető karaktere, meg főleg autóformája, ne valami francia szopottgombóc legyen, vagy valami értelmezhetetlen formatervű olasz rettenet - válaszolva footy korábbi felvetésére.
p
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #102709 üzenetére
Sokkal fontosabb számomra, mint az, hogy (...) mennyire megy
Hát milyen ember vagy te ...
-
Buster17
addikt
válasz
szőröscica #102449 üzenetére
Én az az átpörgetős módszert ajánlom.
Megnyomsz egy rombot és átfordul a rendszám egy másikra. Ebayen biztos lehet kapni ilyen mehanikát -
trassher
addikt
válasz
szőröscica #102451 üzenetére
Viccesnek tűnik de egy ilyen leragasztós mutatványnál még a bilincs is kattan ha megfogják az embert
-
tomiii.
aktív tag
válasz
szőröscica #102449 üzenetére
hát akkor már inkább a második, csak köss a szigszalagra eygy damilt, hogyha megállítanak, akkor letudd rántani a rendszámról
-
válasz
szőröscica #102043 üzenetére
Az a váltó nekem is sokk volt. Ott szállt el második autóként az aygo/c1/107 trio. Konkrétan nem tudtam sebességbe rakni...Mondjuk a belseje is eszméletlenül igénytelen volt. Újat még nem láttam belülről, de gondolom csak javította rajta... Mondjuk egy full fapad plusz klíma 1.0 aygo most annyi mint egy közepesen felszerelt 1,2-es i10-es. Nem nagyon tudom mi érv lenne az aygo mellett azon kivül ha valakinek az tetszik és kész (mondjuk ez szerintem elég
).
-
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #102038 üzenetére
"Citron C1 1.0 3 literes"
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #101840 üzenetére
az érezhetően segít, azt már észrevettem
ez a nincs gond, kétoldalú dolog.
van aki szerint addig nincs gond, amíg megy a kocsi, szerintem ez nem így van.
most elviszem ford márkaszervizbe a verdát, és csináltatok egy élő diagnosztikát az adagolón, mivel kb. sehol nem vállalják, mert kb. senki nem ért hozzá.
egyébként megy a kocsi meg minden, de szerintem az előtöltés szabályzó már nem százas, de majd megmondja a bosch diag. -
válasz
szőröscica #101803 üzenetére
Abban az idősebb szakállas "lassú" bácsi az általános isim könyvtárosa volt. Kedveltük őt, mert egy nyugodt, könyv és gyerekszerető ember volt. De a vezetéshez semmi affinitása nem volt
-
deere
csendes tag
válasz
szőröscica #101548 üzenetére
Semmi normálisat nem találtam...
Melyiknek milyen nagy a csomagtartója?
Passat B5 kombi
Audi A4 kombi
Olyan 2000-2004- es évjárat mindkettő. -
footy
addikt
válasz
szőröscica #101351 üzenetére
A váltóról és az elektronikáról hallottam/olvastam inkább rosszakat.
(#101345) hdman
Terhelés függvényében változik a vízhőfok(a mutatón nem látszik), ez is ilyen takarékossági feature. (legalábbis VW-nél)(#101359) hurenzon
Az árat nem tudom, hogy jó-e de az a kocsi azzal a motorral nagyon kellemes.(volt ilyen a családban)
Pályán 140-150-nel simán toltam -
footy
addikt
válasz
szőröscica #101340 üzenetére
abban tul sok a renault
-
#27813376
törölt tag
válasz
szőröscica #101021 üzenetére
Az lófa.z.... Mikor beérsz a kanyarba, simán veszed be máskor, de most szembe jönnek, a Te sávodba meg megy előtted tízzel a lovaskocsi amit akkor látsz meg... Na az szitu. Volt már ilyenbe részem, még a bakról a kocsis is leugrott úgy beszart, de megálltam. Egy Iveco-val......
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #101034 üzenetére
nem arra való
Egyik utcai autó sem igazán
egy pályabelépőt már nem érne meg
Ahogy vesszük, szerintem megtanulni vezetni meg megismerni a saját meg az autód korlátait nagyon is megéri (biztonság szempontjából, nem racsing miatt). Egy vezetéstechnikai tréning drágább mint 1 óra az euroringen, és ez is van szerintem legalább annyira hasznos, ha nem hasznosabb. Senki se tart pisztolyt az ember fejéhez, hogy minden körben nyelezze és szanaszét gyilkolja az autóját ... ha csak kimész kipróbálgatni pár dolgot, már megérte. Szerintem.
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #101032 üzenetére
egy másfél tonnás dízel szedánnal minek bohóckodjak pályán?
De akkor közúton miért akarod eltolni a másfél tonnás dízel szedánnak?
-
deicide
veterán
válasz
szőröscica #101021 üzenetére
Ez így van, erősebb kanyar előtt vissza is lassítok, hiába élményautó, annyit nem ér, hogy ott maradjak, ezt én is tudom. Erős kanyarban mindig szigorúan sávon belül, 38 évesen, rengeteg Szlovák szerpentin után a felelőtlenség már kiveszett belőlem. Volt már egy-két érdekes szitum a Tátrában, amikor a racer nem fért el a sávjában és kis híján a szakadékba tolt, nem szeretnék olyasmivel együtt élni, hogy ezt én okozom valakinek.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
szőröscica #101017 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Michelin Primacy 3-as lesz idén szerintem, csak jókat olvastam róla eddig, megtöröm a conti tradíciót, egyszerűen pofátlanul drágák már és úgy sem autózom ki belőlük azt a pluszt
.
-
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #100822 üzenetére
Úgy tudom, a szigszalagot régi vörsönyautókon használták hogy ha betört a fényszóró üveg akkor ne essenek ki nagyobb darabok.
-
Ace owner
addikt
válasz
szőröscica #100822 üzenetére
Nem szigszalag, keresztes lámpa. Így vettem, de nekem bejön.
-
válasz
szőröscica #100667 üzenetére
Nekem ez eddig is stimmt volt, nem is volt vita tárgya, erről szól a váltóméret. Én NAGYOBB MÉRETŰ KERÉKRŐL beszéltem, hogy értse végre mindenki, ahol nem változtatom az abroncs százalékos szélességét, azaz a 215/55 R17 és a 225/55 R17 közül az utóbbi nagyobb átmérőjű kerék (gumiabroncs ha így jobb nektek) ugyebár?!
Így már értitek? Mert én értem, csak nem értem ti miért nem
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #100644 üzenetére
Nekem a végére már ilyen lilás rózsaszínes lett a fénye. De végülis nincs ok panaszra, 8 évet kibírt a gyári izzó, az elég korrekt szvsz. Pedig egész sokat volt kapcsolgatva amit ugye pont nem szeretnek a xenon izzók.
-
#27813376
törölt tag
válasz
szőröscica #100641 üzenetére
Nekem a Skodában most van a harmadik garnitúra, 250.000km, ennyit bírt két szett. Illetve amit kicseréltem, nem volt még rossz, csak most sokat megyek este, ezért vettem bele meg az emeltfényűeket.
-
TayRol
nagyúr
válasz
szőröscica #100641 üzenetére
Nekem a gyári van benne, 9 éves a kocsi, de így is egy csoda a H7 után. De gondolom ez is gyengébb, mint volt új korában. Mi a jele, hogy csereérettek?
-
#27813376
törölt tag
válasz
szőröscica #100639 üzenetére
Nem vettem észre a halogénnél sem, de lehet csak placebo.
A xenon amennyit én használom, úgyis elhasználódik, elkékül két év alatt, utána kicserélem. Addig remélem kibírja. -
Declare
őstag
válasz
szőröscica #100605 üzenetére
6000 k Philips
en ezekröl a Philips izzokrol olvastam nagyon jokat, ha kieg az enyem en is ilyet akarok. Amugy az uj autoknak tenyleg sokkal kekebb a lampaja, mint regen. A Ledesek es xenonosok is. Amugy szerintem szembejövökent zavarobb az ilyen nagyon kek lampa, ami az uja merci/audi/bmw knek van. Vezetni biztosan jo
Viszlát Szerintem is a csere az csak plug and play
Nezd meg a philipseket
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #100581 üzenetére
vagy 4-esbe nyomod neki 140-150-el pályán
-
deicide
veterán
válasz
szőröscica #100311 üzenetére
Már csak az a kérdés, hogy ha a detektor jelez és lelassítok, az még jó? Nem baj, hogy már bemért, mert csak közelebbről tud fényképet csinálni?
Illetve ha blokkolót nem akarok, csak detektort, mit érdemes választani? -
deicide
veterán
válasz
szőröscica #100308 üzenetére
Azt nem kértem, mondják, hogy nehéz kilátni belőle, de nekem nem okoz gondot.
De majd lehet hogy lesz tolatóradar, ami véletlenül azonos frekin működik, mint a rendőrségi sebességmérő berendezések. -
zsoltee10
addikt
válasz
szőröscica #100080 üzenetére
Hmmm, szerencsétlen véletlen.
Mondjuk ismerek ilyen sztorit, ismerőssel egy időben vettünk Peugeot Boxert, 2.8HDi, tök ugyanaz a két kocsi. Mindkettőben 450ekm van, a mienkben most volt cserélve a gyári kuplung, azon kívül mindene gyári a motornak. A másik kocsi totál odavan, folyik az olaj, 2x volt turbócsere, 2x kuplung, befecskendezők, magasnyomású szivattyú. Nem tudom mekkora a különbség a karbantartásban, használatban, de mindenesetre érdekes.
-
zsoltee10
addikt
válasz
szőröscica #100072 üzenetére
PEdig az 1.9 dci motor nagyon sokat kibír, még a kisteherekben is szolgál, az van azén Opel Vivaromban is, ismerősi körben többeknek, a világból kimegy, van olyan, akinél 400ekm-nél jár és bontatlan.
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Bluering Libra irodai forgószék
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- BESZÁMÍTÁS! MSI A320M R3 4100 16GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T7 NBASE 600W
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 325CQRXF QHD VA 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Új és újszerű 15"-16" Gamer, irodai, üzleti, készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest