- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz deicide #103248 üzenetére
Jajaj en is ezt birom a nemet kocsikban (is ), hogy van egy alap, ami tenyleg fapad....de azt teszel bele amit szeretnel. Ha kell a bose hifi de nem kell a börüles, hat akkor ugy....bar olvastam, hogy a bmw most pont azon dolgozik, hogy atlathatobb csomagokba pakoljak az extrakat, mert felmeresük szerint zavarja mar a vasarlokat a tömenytelen lehetöseg azert remelem nem jutnak el oda, mint a japok, hogy van 3 csomag azt jonapot
-
válasz deicide #103248 üzenetére
Akartam kérdezni, hogy a konfigurálhatóság mennyire probléma ott, ahol mindenki úgyis külföldről behozott használtat vesz. Mondjuk az Accord tipikusan nem cégautó (szemben a német prémiummárkákkal), és mivel az eladások jó része azért nyugaton is céges, ez nyilván érzékenyen érinti a Hondát is. Ugyanez akár igaz lehet egyébként a többi Japánra is, sőt, a franciákat kivéve a francia modellekre is, arról meg már korábban szó volt, hogy az olaszok már maguk sem olyan szívesen veszik a saját autóikat, szegény Fiat otthon is küszködik, még ha az első helyen is. Volt már erősebb is a sarkában loholó németekhez képest, na. Jellemző módon egyébként a legnépszerűbb modell a piacon a Fiat Panda... Németeknél ugyanekkor Golf, Passat, Polo az első három 2014-ben, az a durva, hogy a 6. helyezett az első modell, ami nem VAG. VW meg még az olaszoknál is második a gyártók között, harmadik meg a Ford. Most még nem láttam olyan statisztikát, hogy a német eladásokból mennyi volt tavaly a céges, de gondolom a 2013-hoz hasonló durván magas számok jönnek majd megint.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron