Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz deicide #103248 üzenetére

    Jajaj en is ezt birom a nemet kocsikban (is :) ), hogy van egy alap, ami tenyleg fapad....de azt teszel bele amit szeretnel. Ha kell a bose hifi de nem kell a börüles, hat akkor ugy....bar olvastam, hogy a bmw most pont azon dolgozik, hogy atlathatobb csomagokba pakoljak az extrakat, mert felmeresük szerint zavarja mar a vasarlokat a tömenytelen lehetöseg :) azert remelem nem jutnak el oda, mint a japok, hogy van 3 csomag azt jonapot :U

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz deicide #103248 üzenetére

    Akartam kérdezni, hogy a konfigurálhatóság mennyire probléma ott, ahol mindenki úgyis külföldről behozott használtat vesz. Mondjuk az Accord tipikusan nem cégautó (szemben a német prémiummárkákkal), és mivel az eladások jó része azért nyugaton is céges, ez nyilván érzékenyen érinti a Hondát is. Ugyanez akár igaz lehet egyébként a többi Japánra is, sőt, a franciákat kivéve a francia modellekre is, arról meg már korábban szó volt, hogy az olaszok már maguk sem olyan szívesen veszik a saját autóikat, szegény Fiat otthon is küszködik, még ha az első helyen is. Volt már erősebb is a sarkában loholó németekhez képest, na. Jellemző módon egyébként a legnépszerűbb modell a piacon a Fiat Panda... Németeknél ugyanekkor Golf, Passat, Polo az első három 2014-ben, az a durva, hogy a 6. helyezett az első modell, ami nem VAG. VW meg még az olaszoknál is második a gyártók között, harmadik meg a Ford. Most még nem láttam olyan statisztikát, hogy a német eladásokból mennyi volt tavaly a céges, de gondolom a 2013-hoz hasonló durván magas számok jönnek majd megint.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák