- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
footy #212158 üzenetére
de tudsz ezen kívül mutatni valami statisztikát? vagy bármit.
én újat használtam, de nagyon szerettem azt a dsg-t. másik kérdés, hogy más-e például az 1.5 tsi dsg váltója a korábbi modellekben és más-e az etsi-kben? ez még egy fontos kérdés szerintem.
tboy: +1. amik esetleg most "széthullanak" váltók, azok biztosan régebbiek. én abszolút nem tartanék tőle, hogy ilyet vegyek.
-
426os
őstag
válasz
footy #210692 üzenetére
Azért a Bravo nincs olyan jól hangszigetelve. Főleg a szélzaj, de a gördülési zaj is magasabb, mint egy azonos évjáratú pl Golfban. Ettől függetlenül Havi egy pályázásra, 130-al simán vállalható, de napi szinten már meggondolnám. Menetdinamika a 120 lovas t-jettel rendben van, bőven jó pályára is, csomaggal is. 4-6 órás utak után elgondolkodom, hogy mibe ülnék át belőle, de ár/érték arányban csak nagyon nagy ráfizetéssel lenne mire lecserélni (2012 T-jet 120 Bravo)
-
anonymus89
addikt
válasz
footy #210692 üzenetére
Kicsit kifejtve ha megyek havi 1000km-t akkor abból 55% lesz autópálya és 45% város.
Sx4 130-nál forog 3500-at 1.5 GC M15A motor. (apáéknak ez van)Bocsi a sok kérdésért mit jelent az, hogy jól van szigetelve?
Pfiucska: megmondom őszintén a legrégebbi autó amit vennék az a 2007-es évjárat.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
footy #210290 üzenetére
Erre utólag gondoltam én is. Meg arra is, hogy nem is figyeltem milyen kerék volt fent. Top spec modelt raktak alám, azon gondolom a 19"-es kerék volt fent vmi peres gumival.
A nyomásban is lehet vmi, gumis is 2,6 körül adta át a kocsit legutóbb.
Felpattintják a felnire, majd jóvanazúgy.Mindenkihez:
Mennyire megbízhatók amúgy a Citroenek? C4 és C5 Aircross jelenlegi modeljei is azért már a piacon vannak már egy ideje. Voltak problémák? Ahogy nézem még mindig a béka segge alatt van a márka reputációja, még a Peugeot is feljebb van a ranglistán. Ez mondjuk vásárlóként tök jó, mert a 20000 Km-es két éves kocsit 30% értékvesztéssel kosárba lehet tenni. Nem is befektetésnek tekintek rá, mert mire én belerakok még 150-200 ezret, addigra nem fog érni semmit. Viszont jó lenne nem kicserélni a fél kocsit ez idő alatt.
Vannak idegesítő elektronikai problémák, zsebbe nyúlós buktatók? Gondolom motort azt azért tudunk gyártani, így inkább minden más fog kijönni rajta, nem?
Mi a helyzet ezekkel a modern kütyükkel? Parkoló szenzor, sávtartás logikája, vészféknek a radarja/kamerája, fedélzeti számítógép, LCD képernyők, holttér figyelő, stb. De manapság már egy LED-es fejlámpa meghibásodása is csúnya pénzekbe tud kerülni. Elég ha csak elkezd bepárásodni (ezt kolléga 3 éves Hyundai-án láttam, százezres csere volt). -
Teasüti
nagyúr
válasz
footy #210272 üzenetére
Légrugóra én se tenném a voksom. Adaptív csillapítással talán elmegy, de légrugót ha puhára állítja az ember, akkor a rugóútból alig marad vmi. E osztályú Mercedes-ben legalábbis csalódás volt a légrugó. Autópályán még elmegy ez a dőlőgetős hajózás, de városban borzalmas.
A magyar útviszonyokra én vmi hosszú rugóutas terepjárót tartanék talán. De szerencsére nem a magyar út a referencia. De úgy hallom nem kell annyira lesajnálni a magyart se mondjuk egy francia úthálózattal összehasonlítva. Elvégre nem véletlen a rugózási komfort lenne a Citroen filozófiája.
Meg igazából Európa szerte se jobbak ám annyival az utak. Lemész az pályáról és az "A" utakról, aztán ugyanúgy zötykölődhetsz bármelyik országban. Mindenkinél vannak rossz utak. Angol vidék, francia vidék se jobb mondjuk egy magyar főútnál. Igaz nálunk sok helyen már off-road van.
A nagyvárosok megy ugyanúgy huplisak, kátyúsak, fekvőrendőr 100 méterenként, stb.Néztem S Merci hogy megy át egy fekvőrendőrön... Hát az se egy Bose sajnos.
Rolls Ghost már egész korrekt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
footy #210189 üzenetére
Bálna merci az simítja az utat? Meglep, mert úgy tudom mercinek csak légrugózása van, ami önmagában nemigen old meg semmit vmi adaptív lengéscsillapító nélkül.
Teslánál mérték össze egyszer a légzsákokat a konvencionális felfüggesztéssel és mérési hiba alatt maradt a grafikon a vibrációt illetően.
Én mondjuk azt nem értem miért nem az elektro-hidraulikus irányba megy a piac. Változtatható viszkozitású olaj és némi elektronika az egész. Egy biciklire fel lehet tenni akár. Talán még olcsóbban gyártható, mint a Citroen komplex szelepvezérelt ütközésgátlója.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
footy #210187 üzenetére
Ahogy látom az ülések benne vannak még a C3-ban is (nemtom a sima és az aircross közt mi a különbség). Legalábbis ott is írják ezt a komfort csomagot. A futóművön spórolnak csak, pont amitől a Citroen Citroen lesz.
Adnák legalább választható opcióként...Te hogy tapasztalod mennyit számít kényelemben egy átlag városi autóhoz képest?
Amúgy utángyártott piacon nincs hasonló termék amivel meg lehet tuningolni egy bármilyen autót? Kényelemre kihegyezett coilover hidraulikus végállás ütköztetéssel? Kétlem, hogy a Citroen találta fel a spanyol viaszt.
-
imyourfriend
őstag
válasz
footy #210146 üzenetére
1.6 cr 3as octaviat hajtok ott is 110LE van ugyan 1250 kilóra elosztva, de megfelelő.. amilyen jó és takarékos motor az 1.6cr, nem eszi az olajat dinamikája is van az autónak nyilván a 2.0cr jobb, én beérem ezzel is, kiszolgál az Osztrák hegyekben sem fogy el az ereje télen is megáll 4.5-bol 100-on.
-
ZolkoW
őstag
válasz
footy #210025 üzenetére
Egyetértek alapvetően, csak a ki tudja mekkora szervizköltség nem nulla költséggel áll szemben a benyás esetén sem, ha nagyon egyszerű a benyás, akkor fogyaszt de nem megy, ha bonyolult, akkor megy, nem fogyaszt, de dízelessel egyenértékű a kockázat, VAGY már eleve nem tudom megvenni :)
Én kábé így látom, aztán majd évek múltán kiderül, mennyire volt jó döntés..
Ja, amúgy nyilván más korú autókból, vagy más pénztárcával más lehet a végkövetkeztetés, csak úgy nagy általánosságban, ezek ismerete nélkül nem akartam okoskodni. -
macilaci78
nagyúr
válasz
footy #210025 üzenetére
Hasonló korból a benzines is lehet problémás. Példának okáért b5 Passat 1.9 PDTDI, vagy 1.8T benzin, vagy 1.6 szívóbenzin.
A dízeltől félünk, mert jajj a szervízköltség.
A szívóbenzin egyszerű technika, csak ne saját zsebből kelljen tankolni és menni se megy.
A turbós benzines meg ugyanolyan szopóroller lehet, mint dízel. -
albiosz
őstag
válasz
footy #209359 üzenetére
Ha szembe jön, nem lehetetlen, hogy kipróbálom. Viszont valószínűleg elég keveset adtak el belőle, mert pang a hahu az ürességtől és úgy látom 2022-ben ki is futott. Sarki szerelőkre így nem biztos, hogy szívesen bíznám, márkaszerviz meg nem olcsó mulatság. Nem értek az autókhoz, így talán érdemesebb valamilyen tucat típusban gondolkodnom, amit egyrészt minden szerelő jól ismer, másrészt van körülötte komolyabb felhasználói kör, ha valami nem oké, akkor könnyebben tudjak infot szerezni.
Isten őrizz, hogy hitvitát indítsak az automata kontra manuális kérdésben. Manuális előnyben részesítése is a fentiekre vezethető vissza. Egy egzotikusabb automatához valószínűleg nehezebb szerelőt találni és hiba esetén drágább a javítás. Előnyét (kényelem) nem vitatom, bár sosem próbáltam egyet sem. A váltogatással egyébként nincs problémám.
-
albiosz
őstag
válasz
footy #209279 üzenetére
Köszönöm ismét az infokat és a minivan tapasztalatokat is! Elolvastam a bejegyzésed, de arra jutottam, hogy számunkra felesleges ez a kategória. Kevés van belőlük, így nyűg esetén nehezebb lehet olyat találni, aki tényleg ért hozzá. Egész nagyok a gyerekek is (tavasszal 6 és 3 évesek lesznek), így hátul a 3. ülés sem annyira szempont, mert nem ül közöttük senki már. Inkább a lábtér fontos. Ebben diegho kolléga tapasztalata irányadó lehet, de persze úgyis megnézzük majd mi is, alacsonyabbak vagyunk nála. A Skoda Scalat azért felvettem a listára. Van egyébként valami átfogó és megbízható méret összehasonlító oldal, mondjuk mint kerékben a wheel-size.com?
Ránéztem azért a bejegyzésedben tárgyalt típusokra, 2017+ és benzin szűrővel:
Zafira: túl nagy (hosszabb és szélesebb, mint a Focus kombim), itthon is kevés az eladó benzines (26 találat).
Touran: túl nagy szintén, drága (7,5M a legolcsóbb, de inkább 8,5 és fölötte), kevés a benzines (18 találat)
A franciákkal kapcsolatban van némi aggodalmam, de ránéztem:
Scenic: a Grand túl nagy, a ,,sima" méretben már alakul, de még mindig elég hosszúnak tűnik és mindössze 5 eladó példányt találtam. A motorról írtad, hogy keveset tudni még, lábtér is kicsi így ez szintén kizárható esetünkben.
C4 Picasso: ez ha minden igaz 4438 mm, mm-re egyezik a Fókával. Kicsit rövidebbet szeretnénk, de talán ebben még lehetne fantázia. Franciáktól ódzkodásomat félretéve még tetszik is. Viszont összesen 1 eladó példány van (Picasso), az is automata, mi manuálisat szeretnénk.
Ezek a franciák egyébként elég nehezen kereshetőek. A Scenic még csak-csak, bár tele volt Grand találatokkal a ,,sima" találati lista is. Viszont a C4 az feladja a leckét (bár lehet csak nekem). C4 Picasso, C4 Spacetourer? 2018 után fut Spacetourer néven? Hahun külön van Grand kategória is, de a ,,simában" is csak Grand példányok vannak benzinesre szűréssel. -
macilaci78
nagyúr
válasz
footy #209282 üzenetére
Ha jól olvasom, a REx-ben van egyedül belsőégésű motor, a többi tisztán elektromos. A belsőégésű motor 120-130 km-rel kitolja a hatótávot. Ezt úgy értsem, hogy ilyen kis üzemanyagtankja van, de pl 100 km-enként tankolva tetszőleges távot le lehet gyűrni ezzel a kocsival?
-
Dare2Live
félisten
válasz
footy #209279 üzenetére
Sztem sokaknak hasznos lenne ha leírnád.
szvsz többé kevésbé minden downsized turbos sőtt akár sima DI ahogy mennek bele a kmek hajlamos, hajlamos lesz LSPIre. Külön gond, hogy sokszor a szervízkönyv által előírt SN olajat rakják bele és nem az új SN+t. Az SN+ egy dologban különbözik az SNtől. LSPI protection.
What is SN PLUS?
API SN PLUS is the interim spec within the lubricants industry that supplements the API SN category for gasoline engine oil performance. It helps bridge the gap between current ILSAC GF-5 and future ILSAC GF-6 specifications. It was developed in response to auto manufacturers request to ensure gasoline direct engines have guaranteed protection against low speed pre-ignition (LSPI) events. LSPI is caused by high pressure build up in the cylinder of the engine which can damage your car’s engine.
2. How do I know I need an SN PLUS oil?
As of May 2018, no OEMS are recommending an API SN PLUS oil but check your owner’s manual to see if you have a gasoline direct engine that might benefit from an API SN PLUS oil. GDI engines are named differently by manufacturer (eg. GDI, FSI, SIDI, Eco Boost), consult your owner’s manual to understand what specific engine your car has. API SN PLUS is expected to be recommended by OEMs in 2019.
-
albiosz
őstag
válasz
footy #209230 üzenetére
Köszi az infokat, tanácsokat!
- Tiponál mit jelent a gyakori vezérlés csere? Azt tudom, hogy olcsónak számít az alkatrész hozzá.
- Látom az újabb Leon, Golf már 1.5 TSI. Az is kerülendő?
- Astránál anno olvastam egy régebbi összefoglalódat, figyelek majd.Fogyasztás kevésbé érdekel, 2-3 liter eltérés ide-oda szinte mindegy a mi futásunknál.
Neked van még valami titkos tipped, amire nem gondoltam? Turbóbenzin, ferdehátú, de hátul minél több hely jó lenne (2 gyerek).
-
válasz
footy #209230 üzenetére
faterom is szívott a benzines 218i-jével - turbót cseréltek rajta garancia időn túl, majd egy milláért, mert állítólag víz hűti a turból (?) és valahol valami megrepedt, ette a vizet de nem folyt el sehol, motorolaj tiszta volt, semmi hengerfej problémára utaló jel nem volt.
aztán kiderült, hogy a turbó... megjavították és el is adta
de azt gondoltam a dízel ebből a szempontból kevésbé problémás? -
Coccolino_O
őstag
válasz
footy #209154 üzenetére
Amennyi pénzt én maximum rááldoznék, abból megkapom a legkutyább focus-t, és nekem nincsen szükségem egy akkora autóra amúgy sem.
Bármilyen normálisra rá kell dobnom még egy ezrest, ha nem többet. Nincs az az isten, hogy 5 v. 5 és fél ezer fontot adjak egy 7 éves focusért, még ha jó is.
-
-
-
BurgBurg
tag
válasz
footy #206610 üzenetére
Persze, 100bol egy kb. amit irsz. Fiatal autoknal is ritka hogy szervizkonyv es a szervizszamlak. Ha meg megvan olyan arban adjak hogy nem veszed meg. Mindok egy példát ami ilyen. Astra H , 1.6 benzin, 2012.11 ho. Szervizkonyv es vegig megvannak a szamlak. Olajcserek, szervizek 10ezrenként. Tippelj mennyiert adják.
-
válasz
footy #206094 üzenetére
Az A-ban az még egy másik motor volt, nem? Az B20DTH, ez meg D20DTR ha a dupla turbós változatot nézem.
#206090 Qru: jelenleg azt mondom, hogy lehetőség szerint nem ingáznék munkahelyre autóval (drága üzemanyag). Ha mégis ezt tenném, akkor 35km egy út, amiből 1-2km város, a többi autópálya. Nyilván ha ott áll a ház előtt az autó, akkor mondjuk télen valószínűbb hogy azt választja az ember, mint a vonatot
De nem a városi közlekedésre tervezek, simán adódhat másik munkahely majd ami közelebb van és oda teljesen jó a BVG, vagy full remote és akkor be se kell járni. -
válasz
footy #205525 üzenetére
Az. 1.5t mhev 7dct 160 le 252nm, gold + ada, kombi. Jobb pakolhatosag es automata volt a vagyam gyerekek es BP miatt.
Kicsit félek hogy vissza fogok vagyni, de igazabol a felhasználási modomhoz sokkal jobban illik egy automata kombi mint egy manual sedan. Ha fun kell akkor meg ott a motor, az év 3/4-eben. Hianyozni a zajszigeteles meg a bunker erzet tuti fog, nagyon egyben van ez az auto meg 15 evesen is.
-
válasz
footy #205512 üzenetére
Részben egyetértek veled, kérdés nélkül dinamikusabb(nak érződik) egy feltöltött motor.
"Egyszerubb a szivo, de nem az szamit."
Már miért ne számítana? Sokaknak igenis számít, ha nincs tele a használt autója drága potenciálisan elromló / elhasználódó alkatrészekkel. Egy 2 milliós autónál sem mindegy, hogy egy kuplung csere 200k vagy 400k mert van kettőstömegű is. (Tudom, hogy van szívóbenzines amiben van kettőstömegű, de ritkább eset) Ugyan így turbó, DPF/GPF, plusz csövek és szenzorok a feltöltött motor miatt stb. Mindenképpen tud előnyös lenni a turbós motor, akár a fogyasztás miatt is, de igenis van akinek számíthat a szívó motor egyszerűsége és általában olcsóbban fenntarthatósága.
Igen, van mindkettőből szar, ezzel is egyetértek.
A 7gen accord 2.4 "hibátlan", a 8gen 2.4 az olaj eszegetős motor. Utóbbi főleg akkor fogja enni, ha nem kapta meg folyamatosan a gyári 0w olajat.
A következő autóm neked is 1.5T mhev lesz, de simán vettem volna a szívó mazda 6 kombit, ha belefért volna a keretbe.
-
geckowize
őstag
válasz
footy #205475 üzenetére
#205474
Pfiucska: Köszi!
Alvázvédelem ára kb. milyen nagyságrendű?
#205475
footy: Neked is köszi!
Bravo/Giulietta nem tetszik, az skip.
"Szivot vegyen az aki fel a nyomatektol..."
Ezt mire írod? Annyira nem értek hozzá, nem tudom melyik szívós, a felsoroltjaim közül volt ilyen? Visszaolvasáskor egyébként mintha az lenne itt a konszenzus, hogy faék egyszerű és kevesebb a hibalehetőség, de fixme ha félreértettem.RSX-nél csak kíváncsiság hajtott, mégha minden klappolt volna, akkor is a 4/5 ajtó hiánya miatt elvetettem volna valószínűleg.
-
válasz
footy #205449 üzenetére
a Kuga simán nem tetszik
még annyira sem, mint a Sportage, mert annál úgy vagyok, hogy van 4 évem megérni a design-ra. de a Kuga nem megosztó, hanem ronda
viszont a javaslatod figyelembe véve (és mert az NX350h ajánlat jó volt) üléspróbán kívül teszek vele egy tesztkört is, hogy kiderüljön mennyire olyan, amilyennek gondolom
igazából az a bajom, hogy külsőre ráadásul a Lexus tetszik a legjobban, csak a CVT-s folyamatos motorhang zavar. de ha belül úgyse hallani.... -
válasz
footy #205398 üzenetére
Bravo, Brava, Punto esztétikai okok miatt kiesett. Szívó 1.4 Tipo meg nem fér bele a keretbe.
Ahogy #205385molnarpeter írta, a T-s verzió is jó lehetne.:
1.4 T-Jet miatt kérdezem, ha a turbó tetszik - motor jó, csak kell hozzá tetszetős bódét keresniIgazából nem vészes, ha vérszegény, A-B közlekedőedény kell, ami biztonságos, nem elvetemült fenntartási költésgű, na és persze anyüka priorítási listáját is teljesíti:
1, szép külső
2, kényelem + felszereltség
3, technika (nó automata váltó, nó dízel) -
KoVee84
senior tag
válasz
footy #205158 üzenetére
Melyik Audiban van CVT?
Szerintem valamit keversz, a cvt fokozatmentes váltó és kb csak a Toyota, Honda, Subaru, Nissan használ ilyet.aero: hopp, igazad van. De ott akkor valami turpisság van, mert olyan mintha fokozatok lennének emlékeim szerint és nem robogó módjára béget a motor.
-
-
-
válasz
footy #204937 üzenetére
Amit beraktam képet, ez NEM az AGR ülés, ennek ez a konkrét megnevezése, leírása:
"Ergonomikus sportülés csomag a vezető- és utasoldalon
8-irányban manuálisan állítható vezető- és első utasülés, manuális ülőlap hosszabbítás a vezető és az utas oldalán, biztonsági övfeszitő elöl, biztonsági öv figyelmeztető az utas oldalán, zseb a jobb és a bal első ülés háttámláján".Ezen felül volt az árlistában az AGR ülés:
"Elektromosan, 16 irányba állítható vezetőülés AGR tanúsítvánnyal
(csak TAP4/TAPQ&SRY kárpitokhoz)" -
Vismajor01
addikt
válasz
footy #204703 üzenetére
Szerintem az anyagi oldalba nem eleg beirni a benzin fogyasztást. Pl ha sokat mesz arammal akkor a motor keveset megy. Ami keveset megy az kevesbe romlik el. Az en automban 229 ezer kilométer van, de a dizel motorba "csak" 140. Ujonnan biztos nem eri meg a phev ez igaz, de most nalam kb 1.5 millios tobblet ara volt a sima dizelhez kepest. Ennyibol kapasbol lejon az atiras koltsege, aztan nyilvan fele annyit se fogyaszt, ellenben sokkal erosebb, osszkerekes, es megbizhatobb. Igy nekem max 2 ev alatt megterul siman egy azonos tipusu sima dizelhez kepest.
-
Vismajor01
addikt
válasz
footy #204697 üzenetére
Én segitek szivesen:
Belvárosban lakunk, 90%-ban ha megyünk akkor beleférünk az 50 kilométeres hatótávba: Védem az autót, a környezetet, a pénztárcámat. Még igyis, hogy 600 ft egy feltöltés, ami otthon 300 körül lenne.
A maradék 10%-ban megyünk pályán többet, és finoman duruzsol az 5 hengeres dizel 300 pacival, és hiába megyek 150-el akkor is tud megindulni. De ha ésszel közlekedsz akkor úgyis eljársz 6-7 liter fogyasztással, egy 2 tonnás 300 loeros kombival.
Jelenleg 2.4 literen áll a fogyasztása, azt nem tudom hány kilométerre vetitve, olyan 300 körül lehet, de már van benne pályázás is.
-
ngaba
aktív tag
válasz
footy #204697 üzenetére
es erzik rajta a kor
Mivel vzsryl is írt hasonlót, legyen itt egy ellenvélemény is: Én kimondottan szeretem a sokáig gyártott szériák utolsó darabjait. Addigra már jól kiforrott ugyanis.
És mi az, amiben olyan nagyon fejlődött a technika, hogy automatikusabban az újabbat kellene venni? A motorok egyre szarabbak a környezetvédelmi normák miatt, és nem tudom, hogy milyen egyéb főegységben történt forradalmi fejlődés az elmúlt tizenpár évben. Inkább a spórolást érzem mindenhol. Egyre több elektromos kütyü van az autóban, érintőképernyő és hasonlók, ami nekem nem kell. (Egyedül az biztonsági rendszerek lehetnek érdekesek. De ha őszinte akarok lenni, engem az sem érdekel annyira.)Szóval a Seat Exeot nekem találták ki.
Mondom ezt úgy, hogy konkrétan soha nem vennék J Astrát a K ellenében. (A K Astra az egyetlen nem ősrégi Opel, amivel kapcsolatban legalább "akár kellene" érzésem van.) És OK, a tágasság egy objektív érv, de annak sem ahhoz van köze, hogy melyik újabb.
-
Doki16
addikt
válasz
footy #204697 üzenetére
Azért nem találsz rá, mert nincs. A PHEV nem egy élhető forma. Sose térül meg ha valaki csak emiatt veszi. Pontosan az van amit te is írsz, hogy mind kettő technológia hátrányát hozza. És ezeket úgy mondom, hogy 2,5 éve minden nap ilyet hajtok és imádom
De ez igazándiból a VW-nek köszönhető, mert az Outlandert meg utáltam. Tehát ezért is írom azt, hogy a magas szervizköltségek nem a PHEV mivolta miatt van a GTE-nek, hanem mert egy Passat B8.
-
Doki16
addikt
válasz
footy #204665 üzenetére
Szervizszámlák inkább a VW miatt vannak. Nem GTE specifikus semmi benne. Amúgy hosszútávra nem éri megvenni ez igaz, arra dízel kell. De kb. egyik phev sem éri meg semmilyen használtra, ha csak tisztán a bekerülési költségét nézzük.
2,5 éve vezetek GTE-t. Kötelező szervize nevetségesen olcsó. Egyedüli nagyobb kiadásom egy DSG váltóolajcsere volt ami megállt 90-ben. De DSG minden más VW-ben is ugyanúgy ott van.Bár nem értem mi idegesítő van a töltögetésben. Most komolyan fáradtság amikor beállsz a parkolóba és 30 másodperc alatt bedugsz egy kábelt?
-
szabonagyur
félisten
válasz
footy #204640 üzenetére
2018.09 a K Astra, ennek legalább van szervizkönyve. Itt a fényezésen egyértelműen látszik a gépi mosó, mostani autómon is látszott és egy polir sokat hozott rajta.
Lenne + 1m-val többért egy évvel fiatalabb, fele km-el, nem tudom megérheti e.
A Golf témát nézve kb. eladó nincs 7-es Golfból, így jött akár szóba is, plusz amúgy nincs bajom vele általában (előd Golf Plust ismerem).
-
KMT
addikt
válasz
footy #204401 üzenetére
Köszi! A 10-es civic is drága már. Meg mintha kombi se lenne belőle.
A Mazda 6-nál FL alatt a 2018-asra gondolsz? Na az meg főleg kereten felüli.
Így akkor a japánokat szerintem ki is zárhatom, pedig most is az van, és hiányozni fog a megbízhatóság. Accord csak régi lenne, Avensis-nek meg nem túl praktikus a csomagtere és a 2.0 szívó is ritka...
-
rbalint88
addikt
válasz
footy #204401 üzenetére
Valoban, a 2-3 eveshez nem kell, de 5-10 evre veszunk autot, markaszervizekkel meg nem jo a tapasztalat, ugyhogy oda csak addig vinnem, amig muszaj (garis). Aztan ha tfh 8evesen valami megmihalylik, akkor johet a fejvakaras, hogy kihez vigyem, aki ert is hozza, nem csak olajcserelo szakember…
VAG vonalon tudok ilyen embert, akire ra merem bizni az autot, tudja hova kell nyulni, de o nem foglalkozik a franciakkal ilyen melysegben.
-
KMT
addikt
válasz
footy #204380 üzenetére
Köszi a részletes infókat!
Nem ragaszkodom a VAG-hoz, sőt. Csak most erre terelődött a téma.
Szerintem egy ilyen K astra (bár nem tudom, hogy hogyan szűrjek a felszereltségre), 4M felett lenne. De a leon is a legdrágább a VAG-osok közt.
Azt még nem tudom, hogy 4M-et rá tudok-e szánni. De ott már szóba jön a Mazda 6 vagy a Civic is, bár ezek kétség kívül kicsit öregebbek lesznek ugyanannyiért.Borzasztó árak vannak. A végén még meg kell barátkoznom a J astra-val.
Az legalább meglenne 3M alatt. Ez a fogyasztástól, lomhaságtól eltekintve mennyire rossz ötlet (1.4T)?
-
álmodom?
kezdő
válasz
footy #204297 üzenetére
Éreztem én hogy a mazda rizikós…
Nem kell automata, Alfa Giulietta 1.4TB-ről semmit nem tudok de tetszetős. Ahogy látom Hahun 8-9 évesekből van választék ebben az árban, kb 4 évre tervezném a használatot ha addig kibírná nagyobb gond nélkül frankó lenne.Fiat500 nem jó mert kell az 5 ajtó.
Eddig óva intettek az 1.2 és hasonló turbóbenzinestől erre a felhasználásra és hogy a sima szívó jobb erre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- EAFC 25
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Formula-1 humoros
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- További aktív témák...
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Eladó KTM női bicaj!
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P71 - i7-7820HQ I 64GB I 512SSD I FHD I Nvidia 6GB I W11 I Cam I Garancia
- MacBook Pro 16 i7-9750H 16GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- Bomba ár! HP ProBook 440 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest