- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andie
őstag
Sziasztok!
Nem biztos, hogy jó topicba írok, de már eléggé kétségbe vagyok esve, és hátha itt ti tudtok segíteni.
Rendeltem egy Vernee Mix 2 telefont, mert egyrészt a fiamnak ilyen van több, mint 1 éve, és nagyon frankó teló, másrészt én is egy Apollo Lite-ot használtam eddig, amig meg nem fürödtem vele nyaralás közben.
Meg is érkezett a hét elején az új telóm, miután a magyar post 3 hétig vámolta (kínából 9 nap alatt az országba ért).
A probléma itt kezdődött. Egy csomóan jelezték, barátok, ismerősök, hogy nem tudnak elérni. Pedig a telefon itt van mellettem, ugyanott ülök, ahol reggel már beszéltem 2-3 emberrel, és ők is hívtak. Aztán sokáig senki nem tudott elérni, de én tudtam hívni. Felhívtam a saját céges mobilomról, és tényleg hangpostára kapcsol. Újraindítottam, ezután megint tudtam hivni egy darabig (és mások is), aztán egyszercsak megint nem. A telefon látszólag online, van net (4G), van wifi, hivni tudtam, de engem nem értek el. Aztán egy idő után magától megjavult, én lepődtem meg a legjobban, mikor ismét csörgött.
Ezzel elszórakoztam a héten pár napot, de a végén már rohadt bosszantó volt, mert fontos emberek nem tudtak elérni. Mérgemben tegnap áttettem a SIM kártyát a fiam telójába. Tök ugyanez a telefon, még a verziószáma is az utolsó számig megegyezik, csak ez ugye már 1 éves. Tegnap 5-10-30-60 percenként, ahogy eszembejutott folyamatosan hivogattam a cégesemről, asszonyéról, még Anyámat is megkértem, hogy hivjon - 30ból 30x elérhető volt, kicsörgött, működött. Próbáltam azt is újraindítani, netezni, wifizni, nyüstölni, nem tudtam a hibát előidézni.
Ma reggel visszatettem a sajátomba a sim-et, akkor rögtön hivható volt, kicsörgött, aztán rá fél órára már nem. Nyomtam egy factory resetet, nem is loginoltam be a google accountba, csak egy tök szűz telefon + sim kártya volt, 0 contacts, semmi extra beállítás, csak amit igy friss boot után kiad. Semmi változás, a telefon nem hívható. Mostmár én sem tudok hivást inditani, azt irja, "calling", de süket, nem csinál semmit. Gondolom, ha újrainditom megint megy pár percig. A másik SIM slotban is ugyanez a helyzet.
Túrtam a netet pár órát, és találtam hasonló problémát samsung, xiaomi, stb telefonokkal is. Ott azt javasolták, hogy tegyem 3G preferáltra. És tényleg, akkor szépen hivható folyamatosan (legalábbis 3-4x egymás után próbáltam), de levágja a mobilnetet E -re, az meg ugye elég vicces manapság. Írtak valami VoLTE -ról, de bevallom ezt nem tudom micsoda, és valóban ez-e a gondom.
Az Alin írtam az eladónak (vernee Offigical Store), gondolom majd hétfőn válaszolnak, és félek azt, hogy küldjem vissza (vám+áfa után újabb frankó költség), aztán majd lesz valami...
Félek, hogy nem orvosolható egyszerűen a gond, hisz a fiam telefonjával tök rendben müködik minden, az enyémen meg nem.Ha mégis van valami ötletetek, kérlek segítsetek!
(és elnézést az esti mese hosszúságú postért)Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
Andie
őstag
válasz anglergab #109306 üzenetére
Oké. De a leírásod alapján ("ha nincs volte-d") akkor CSFB probléma van. (és a modemverzió is ugyanaz a 2 telefonon, tehát valami olyasmi eltérés van, amit ezek nem mutatnak ki)
Mit tudok tenni? Mi ez a CSFB?[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
szaniszlokar
aktív tag
Nektek működik a Telekom alkalmazás?
Telefon számmal beenged, de ha email címmel lépnék be, hogy a Telekom fiókban lássam az előfizetéseimet, akkor azt írja, hogy "hiba történt, általános hiba. Próbáljam később".
Már újra telepítettem az appot, de az sem oldotta meg. A Telekom oldalán be tudok jelentkezni a Telekom fiókkal.Minden ellenállás hasztalan.
-
norbertoth
senior tag
Na felhívtam a Telekomot. Átgondoltam hogy akkor melyik csomagra váltanék, DE mint kiderült nem válthatok! Amit nemrég linkeltem képet itt, az alapján 50Ft-al túllépem a költési szintet (meg sem értette sztem az ügyfélszolgálatos hölgy, mit próbálnék elmagyarázni) ami ugye jó, mert nem az alá megyek, de hiába léptem be a díjcsomag módosításba és hiába engedi átváltani a 2017-es 6GB+mobil L csomagról új 10GB+Mobil M-re azt mondja az ügyfélszolis hogy neki van egy táblázata, megnézte a rendszerben is és nem válthatok.
a délelőtt linkelt csomag amire mentem;Erre nem válthatok csak drágábbra, de valami horribilis összeget mondott ha eggyel feljebb vagyis a korlátlanra váltanék, 14-15k körül, kicsit elképedtem, mert ennyire irreleváns adatokat ad az oldal díjcsomag módosításnál?! Ennyire eltérő összegeket? Kérdezte is hogy hol látom én ezeket, mondom a díjcsomag módosítás menüpontban 😂 Felolvastam neki az egészet de ő ilyet nem is lát, biztos a régi csomagokat látom, mondom nem az újakat bakker... Szóval még az hagyján hogy nem válthatok, de teljesen más összegeket dobált felém, amit nem is értek, nem mérvadó az oldal ezek szerint, főleg hogy mondta ő átváltja de aztán lehet kötbéres lesz. Mondom no 😀 Volt itt valaki aki írta hogy gond nélkül átváltotta, de akkor már nem értem neki hogy sikerült, meglepi kötbér lesz? 😀
jelenlegi csomagom egyébként ez;Tévednek vagy nem tévednek?!
További érdekesség hogy a rendszerük nekem máshogy írja ezt, mert ha összeadom a két összeget akkor valóban nem lépem túl, DE a rendszer máshogy jelzi ezt és vagy hibásan vagy jól és a hölgy nem tudta jól mert bruttó árat nézett ami nálam 10490Ft amit valóban nem lép át az altalam kiválasztott csomag, node a rendszer ezt írja ha az alá megyek;Fontos!
Ha a(z) iPhone 8Plus(+xxxxxx) mobilja(+xxxxxx) előfizetéshez tartozó díjcsomag kombinációt átállítod egy olyan díjcsomagra melynek havi díja (5814Ft) kevesebb, mint a meglévő előfizetésed havi díja (9490Ft).
viszont ha a nagyobb netet választom ki, akkor már átlépem ezt az összeget mivel az oldal a 9490-es összeghatárt nézi és nem a bruttót. A fene se érti ezt komolyan, akkor most mi a minimum válallási havi díj 9490 vagy 10490?! Vagy az oldal hibás vagy a hölgy nezegette rosszul.• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S
-
#77646080
törölt tag
válasz szaniszlokar #109309 üzenetére
Nekem éppen működik, de szoktam találkozni néha azzal a hibaüzenetel, amit írtál. Ilyenkor nem tudsz mást tenni, mint hogy vársz és majd magához tér.
-
Nordik
őstag
Dominorol elofizura valtaskor a megmaradt domino egyenleggel mi történik? Atviszik és levonják az első havidijbol vagy elveszik? Gondolom az adatkeret az mindenképp.
-
Huroq
senior tag
válasz norbertoth #109310 üzenetére
Én ezzel a válthatok -e / nem válthatok dolgot már rég elengedtem. Régen agyaltam rajta sokat. Most úgy vagyok vele, hogy ha a rendszerük engedi az online felületen, akkor váltok. Ha nem tetszik nekik majd szólnak, vagy ha bármilyen kötbért kiszámláznak, akkor megy a panasz. Természetesen képernyőképet mindíg csinálok mielőtt váltanék. A hibás rendszerükkel majd ők elszámolnak maguk. Úgy is annyira kötik az ebet a karóhoz a mobil előleg megállapításnál is, hogy milyen tökéletes meg automatikus a rendszer. Szerintük az tud mindent magától. Legyen így, áldásom rá.
[ Szerkesztve ]
-
Andie
őstag
válasz anglergab #109308 üzenetére
Nem, most legutóbb hívni sem tudtam már vele. Azt írja, hogy "calling..." de tök süket, nem cseng ki, nem történik semmi, csak próbálkozik gondolom.
Hopp! Itt azt írja, hogy Volte is supported. De hol? És hogy tudom bekapcsolni?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
ubyegon2
nagyúr
válasz Andie #109316 üzenetére
Itt a topikjában tutira érdemesebb lenne megkérdezni!
-
zsoltip
őstag
Üdvözlet.
Adott egy Telekomos SIM és Huawei E5577C Mobile Wifi.
Reseteltem, újraindítottam, de no internet access...
Akár Android, akár Windows...
APN-t is szerkesztettem telefonban...semmi.
Mit lehetne kipróbálni még? -
bopeti98
őstag
válasz Andie #109316 üzenetére
Nekem régen volt Vernee telefonom. A beállításokban "Javított 4G LTE mód" néven kell keresni a VoLTE kapcsolót. De ezt hiába kapcsolod be, ha az előfizetéseden nincs aktiválva a VoLTE. A 1414-en tudják aktiválni. Viszont fontos, hogy a Vernee telefonokon hivatalosan nem támogatott a VoLTE, így semmilyen garancia nincs arra, hogy működni fog, de egy próbát megérhet. Több, nem támogatott telefonon is gond nélkül megy a VoLTE.
[ Szerkesztve ]
-
Andie
őstag
válasz bopeti98 #109319 üzenetére
Már fel is hivtam, azt mondta bekapcsolta, indítsam újra a telót. Újraindítottam, de továbbra is átvált E-re hívás közben. (javított LTE bekapcsolva, preferált 4G). Várnom kell még, vagy mikorra aktiválódik ez?
Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
tag
válasz norbertoth #109310 üzenetére
Hang díjcsomag és adat díjcsomag árak kedvezmény nélkül:
1. Mobil S díjcsomag + Net 10 GB díjcsomag: 3.100 HUF + 4.590 HUF = 7.690 HUF
2. Mobil M díjcsomag + Net 10 GB díjcsomag: 5.550 HUF + 4.590 HUF = 10.140 HUF
3. Mobil S díjcsomag + Korlátlan Net díjcsomag: 3.100 HUF + 9.000 HUF = 12.100 HUF
4. Mobil M díjcsomag + Korlátlan Net díjcsomag: 5.550 HUF + 9.000 HUF = 14.550 HUF
Ez alapján, mivel az általad betett képen kedvezmény nélkül 10.490 HUF összeget kell fizetned minden hónapban, nem lehet az új díjcsomagod kevesebb, mint 10.490 HUF összeg kedvezmény nélkül. Ezért neked csak a Korlátlan Net díjcsomag és bármilyen hang díjcsomag, pl. Mobil S díjcsomag vagy Mobil M díjcsomag, stb. díjcsomag a megfelelő választás, ha nem akarsz kötbért fizetni a díjcsomagváltás miatt.
Forrás: Telekom[ Szerkesztve ]
Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)
-
norbertoth
senior tag
Csökkentek az ePack kedvezmények árai? Nekem a számlában még 1000ft-ot ír, de már csak 600/hó?
• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S
-
#77646080
törölt tag
válasz norbertoth #109324 üzenetére
[Ez alapján] 600 forint a kedvezmény.
-
kali
legenda
válasz norbertoth #109324 üzenetére
Egységesítették, így a korábbiakhoz képest valamelyiknél nőtt, másiknál meg csökkent.
-
aktív tag
Másnak sem megy a Telekom alkalmazás IOS-en? Frissítés után nem tudok belépni.
[ Szerkesztve ]
-
#77646080
törölt tag
válasz Fox Mulder #109327 üzenetére
Nálam rendben van. Épp most intéztem benne ügyet.
-
bozsozso
őstag
Sziasztok,
Mit jelent ez?
"a vállalt minimum havi díjnál drágább vagy azzal megegyező tarifa"
Jelenleg nincs hűségem és váltás után sem akarok hűséget. Hol tudom ezt megnézni mi a vállalt minimum havi díj?Jelenleg régi next S díjcsomagom van.
[ Szerkesztve ]
-
#77646080
törölt tag
Úgy tűnik, megjavult a Telekom appos Dominó feltöltés. Legalábbis az előbb, amikor rámentem, már nem dobta fel az utóbbi időben ott lévő hibaablakot. Kipróbálni nem tudtam, csak tippelek, hogy azért tűnt el, mert megjavult...
-
bozsozso
őstag
válasz enginev3.0 #109330 üzenetére
Nekem nincs jelenleg hűségidő akkor azért nem ír semmit? Illetve így akkor bármire válthatok szabadon igaz? Ha most váltok egy drágább csomagra hűség nélkül akkor elvileg következő hónapban visszaválthatok kisebbre igaz?
szerk.: vagy ezt akkor írja majd amikor a díjcsomag beállításra kattintok?
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz bozsozso #109337 üzenetére
A gyakorlatban mondhatni azonnal, de a felületen nem mindig változik adott pillanatban, olyan is volt már, hogy ki- és bejelentkezés után írta csak át a felület.
SMS-t kaptál a módosításról?
Ezen hónap elsején váltottam két előfizetésen, akkor nem kellett ki- és bejelentkezni, anélkül is változott a fiókban, aztán néhány perc elteltével jött az SMS is, de korábban volt olyan, hogy az SMS jött, de a fiókban hiába frissítgettem, nem változtatta meg, csak a ki- és bejelentkezést követően.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Üdv.
Google play-en hogyan tudok nem dombornyomott kártyával vásárolni?
Milyen egyenleget kell feltölteni ahhoz, hogy a telekom a díjat hozzá csapja az előfizetésemhez. -
raziel01
veterán
Telekom app mennyire percrekész adatforgalom terén? Azt is naponta frissíti? Vagy ha azt írja, hogy pl 2,9 GB elérhető akkor az aktuális valós?
-
viktorhu
veterán
válasz raziel01 #109201 üzenetére
Pl. az ip-cím alapján. Amikor a facebookon beágyaznak egy youtube videót, akkor a videó nem a facebook szerveréről töltődik le, így kívül esik a korlátlanul használható szolgáltatáson. Pont ezt lenne nehéz másképp csinálni, mert ilyen tartalmat akárhonnan be lehet ágyazni.
Ha viszont csinálsz egy messenger videohívást, az a facebook szerverén megy keresztül, tehát része a korlátlanul használható forgalomnak.
-
anglergab
addikt
válasz viktorhu #109349 üzenetére
Sok beágyazott video is a Facebook szerverein van, ha eleve oda töltik fel.
Ez része a korlátlan forgalomnak?Szerintem nem, ahogyan a szintén a Facebook szerverein bonyolított video- vagy hanghívás sem.
A Facebookon lévő képek, videók, hang- és videóhívások mind megkülönböztethetők, akkor is, ha nem külső oldalakon vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai