- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szlovéniába megyek, ott kell valamit be kapcsolni, hogy menjen a mobil netem? Roamingot kell kapcsolni, vagy az alapba van?
Jelenleg még a korábbi 10+GB netem megy (jóváírás), amit nem jelez ki semmi, ezért nem fogy a "mobilnet"
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
anglergab
addikt
válasz MaxxDamage #109952 üzenetére
Elvileg megy. Gyakorlatilag meg Magyar Telekom hálózaton küldd el a *104#-et.
Illetve legyen bekapcsolva a Roaming adatforgalom a telefonon. -
válasz anglergab #109953 üzenetére
Akkor mindenképp kapcsoljam majd be? Pl. TelekomAppban is be lehet.Bár ott csak ezek vannak, így elvileg a jelenlegi netemmel az is "aktív"◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
anglergab
addikt
válasz MaxxDamage #109954 üzenetére
1-es díjzónába mész, csak azt kell bekapcsolni, amit írtam.
-
válasz anglergab #109955 üzenetére
Úgy lesz akkor, köszönöm!
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Sziasztok!
Telekom Domino Fix mellett nem elérhető a világnet? Milyen egyéb opcióm van Svájcban netezni három napra a Travel & Surf Word 100 MB-on kívül?
Van-e valami ingyenes nemzetközi vonaluk tájékozódni?
[ Szerkesztve ]
Hogy hívják az éhes horgászt? Gyere Pista, kész a kaja!
-
milenda
tag
válasz Mr Dini #109957 üzenetére
Van más opciód. Három napra különben sem érdemes svájci kártyát venni. Veszel itthon a Vodafone-nál egy feltöltős kártyát, arra vásárolsz valamennyi adatot és azt használod. A Voda Svájcban is az EU-tarifát alkalmazza. Ha egy kártyás a telefonod, a vodás kártyát teszed bele, a rendes kártyát pedig egy butafonba. Ha hívnak, nem veszed fel, mert sokba kerül, visszahívod a vodás kártyáról 19 Ft-ért.
-
válasz milenda #109959 üzenetére
Sajnos már itt vagyok, meg amúgy se tudnék sokat kezdeni a Vodással hosszútávon otthon. Meglepődtem, mert helyi kártyával kaptam korlátlan netet és az egész 15 frankomba került csak. A Telekom Travel & Surf World 100 MB-ja se rossz, az eljutáshoz rá voltam szorulva, de drága.
[ Szerkesztve ]
Hogy hívják az éhes horgászt? Gyere Pista, kész a kaja!
-
Vangelis
nagyúr
Srácok?! Telekom gombot lehet szerezni valahol??
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
alba-regia
aktív tag
A hívószámhordozás megtörtént. Az új SIM nem érkezett meg. Hajrá, Telekom! Gratulálok!
-
kovacsmi_74
aktív tag
A napokban vettem észre, hogy a kártyámról hiányoznak a sim kártyára telepíthető telekom alkalmazások (sim eszköztár). Parkolás, lottó, stb.
Tavasszal váltottam vissza Domino kártyára, valamiért ezek nem voltak a kártyán.
Egy kis keresgéléssel találtam egy t-mobile (!) oldalt, ahol ezeket lehet telepíteni, törölni.
Összefoglalóba esetleg be lehetne tenni, én legalábbis nem láttam ott.
-
kalanchoe
senior tag
válasz kovacsmi_74 #109966 üzenetére
Nekem sincsenek ilyenek, de annyira nem hianyolom, mert egyszer se volt ra szuksegem.
Ez az oldal egyebkent biztonsagos es mukodik is? -
kovacsmi_74
aktív tag
válasz kalanchoe #109967 üzenetére
Tudtam telepíteni, törölni is. Szerintem biztonságos is a cím alapján. Mint a példa is mutatja, nekem sem létszükséglet, csak emlékeztem, hogy korábban volt ilyen. A parkolás rész érdekelt volna, azért is tűnt fel. Amúgy lehet legközelebb autópálya matricát innét veszek.
Lehet, hogy kihalóban lévő dolog, azért nincs alapból a kártyán?
-
#46136832
törölt tag
Nem értem, hogy lehet egy szolgáltató ugyan azt a telefont 2 féle verzióval árulja. Ugyanis adott egy P smart 2019 amelyik a webshopból lett vásárolva az C431 és az meg kapja ezt a DT féle frissítést. A másik üzletben lett vásárolva az C432 az nem kapja meg DT féle frissítést, de viszont megkapta már a 9.1-et. Mind a 2 készülék kártyafüggetlen. Lényeg nem itt a frissítésen van hanem, hogy mi a különbség a C431 és C432 között?
-
kalanchoe
senior tag
válasz #72445440 #109968 üzenetére
köszi! ez is olyan app, mint a Elektronikus hívásforgalmi részletező belépés meg a Mobilvásárlás önkiszolgáló ahogy elnézem. ezek is ősrégiek.
-
kalanchoe
senior tag
válasz kovacsmi_74 #109977 üzenetére
Hívtak erről a számról: +36309308585. Felvettem, nem szólt bele senki. Elég egységesek benne a számok, nem lehet, hogy valami Telekom ajánlós szám?
-
kalanchoe
senior tag
Köszi mindkettőtöknek!
-
poli27
veterán
Valaki tudja az ászfben merre van az a rész, ahol leírják mennyi a vásárlási kerete az előfizetőnek? Platina kártyás vagyok, évek óta rendesen fizetek közel 80000ft ot havonta a szolgáltatásokra ( 2 MOBIL+ AZ OTTHONIK) + a készülékrészletek.... Szerettem volna venni egy Note10+ meghosszabítva az egyik mobilelőfizetést,de nem engedik, hivatkozva a keretre.... eddig ilyen nem volt, ez marhára zavar, hogy egy mindig rendben időben nem keveset fizető ügyfelet leszarnak.... Tudja valaki akkor merre található ez a szabály?
-
jani071
csendes tag
válasz poli27 #109986 üzenetére
Sajnos már nem ezt nézik,hogy arany/platina kártya elég hosszú ideje nem számít már, van egy keret ha abba nem férsz bele, csak előleggel tudsz vásárolni független attól, hogy meglévő ügyfél vagy (nyilván meglévő ügyfélnek sokkal nagyobb a kerete mint egy újnak, de ha több nagy értékű készüléket vettèl, ne lepődj meg ha kicsi a keret.) A fizetőképességi vizsgálat nem csak új ügyfelekre vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
-
poli27
veterán
válasz jani071 #109987 üzenetére
Én ezt értem, de hol van az ászfben hogy mennyi a keret?.... nem találom ! jah és ez kb 2-3 hónapja jött be.... és állítólag nem a fennmaradó részt nézik, hanem a listaárat a termékre, tehát ha tartozol egy termékre 10k val az utolsó részlettel a rendszer azt nézi hogy mondjuk 300k volt a listaára és akkor ennyit von le a keretből szánalmas....
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz poli27 #109988 üzenetére
A keret összegét én személyes ügyfélszolgálaton halottam egyetlen egyszer szamszerüsítve nálam. Soha többet nem tudták megmondani, se emailben se telefonon. Ez a nagy "hitelképesség vizsgálat" valami nagyon ködös dolog lehet semmi konkrétum nincs csak mellébeszélés. A Telekomos vásárlást megoldottam máshogy de az a vicces, hogy a bank adna több milkót, de ők nem adnak részletre egy fránya mobilt. Úgy megnézném mi van abba a hitelképesség vizsgálatban.
-
Putyin90
senior tag
Sziasztok! A szerdánkénti 1 napos hálózaton belüli 100 perc vezetékes irányba is felhasználható vagy csak 30-asakat lehet belőle ingyen hívni?
-
poli27
veterán
válasz Huroq #109990 üzenetére
Nálam nem a hitelképességi vizsgálat nem jó (miért is lenne hiszen marha sokat fizetek nekik), hanem nincs keretem amit senki se tud megmondani mennyi lenne, és az ászfben merre található ez a rész... kicsit érdekesnek találom ezt.... Tehát van egy keretem ami létezik de senki se látja és azt se mennyi, de nincs ez a bajom !
-
poli27
veterán
válasz jani071 #109993 üzenetére
2.1.3 Fizetőképesség vizsgálata és vagyoni biztosíték
2.1.3.1 Fizetőképesség vizsgálata
A Szolgáltató az Előfizetői szerződés megkötése előtt és az Előfizetői szerződés hatálya alatt bármikor (így különösen annak
módosításakor vagy kedvezményes eszköz vásárlásakor) jogosult az Igénylő és az Előfizető fizetőképességét vizsgálni. A Szolgáltató
jogosult a vizsgálathoz harmadik személyt is igénybe venni, valamint kérheti, hogy az Igénylő és az Előfizető a vizsgálathoz szükséges
információkat igazolja.
A vizsgálat eredményének függvényében a Szolgáltató jogosult saját szabad belátása szerint az Előfizetői szerződés megkötését
megtagadni, vagy az Előfizetői szolgáltatás igénybevételét vagyoni biztosíték adásához kötni (lásd 2.1.3.2.). Ilyen esetben a
Szolgáltató az Igénylőt vagy Előfizetőt elegendő, ha arról tájékoztatja, hogy ez volt a fizetőképesség vizsgálatának eredménye, ezen
túlmenően további indokolásra nem köteles.
Ha az Igénylő a Szerződéskötést megelőző 5 éven belül a Szolgáltatóval szemben bármikor bruttó 20.000,-Ft-ot meghaladó, lejárt –
akár készülékvásárlásból vagy bérletből eredő - tartozással rendelkezett, a Szolgáltató a fizetőképesség vizsgálata során e tartozás
tényét figyelembe veheti.
Ha az Igénylő a fizetőképességi vizsgálathoz szükséges adatokat nem bocsátja rendelkezésre, a Szolgáltató az Előfizetői szerződés
megkötését megtagadhatja.hát itt nem látom azt a bizonyos misztikus keretet... amit minden üszis emleget.....
-
4Grider
nagyúr
válasz poli27 #109996 üzenetére
És ha bárki biztosít neked részletfizetési lehetőséget (főleg kamatmenteset), akkor köteles azt számodra leírni szabályzatban/feltételekben, stb, hogy hány darabra, milyen értékre teszi ezt bárkinek/neked lehetővé?
Én ilyesmivel nem találkoztam semmilyen jogszabályban. A bank sem köteles neked hitelt adni akkor sem, ha megfelelsz az általa támasztott minden kritériumnak. Ajánlati kötelezettség létezik, de az tartalmazhatja azt is, hogy nem... -
poli27
veterán
válasz 4Grider #109999 üzenetére
Igazából elvárnám, hiszen belőlem él a cég... azzal hogy én kihozok egy nyamvadt készüléket tőle azzal 2 évig magához láncol még, szval nem ő tesz nekem szívességet azzal, hogy odaadja részletre szerintem, hanem én, hogy elhozom tőle, és fizetek nekik nem keveset még 2 évig... az a baj itthon sokan fordítva ülnek a lovon... Valami alapján csak azt állítják nincs keret, de azt hogy ez a keret mennyi meg miből áll ezt senki se tudja megmondani... ezzel van a bajom, és ez nem tiszta szerintem így, hogy sehol nincs ez leírva! De elküldöm a kérdésemet a fogyasztóvédelemnek is meg az nmhh nak, és kíváncsi vagyok azok mit válaszolnak erre Még egyszer mondom nem azzal van a bajom hogy nem ad oda valamit, hanem hogy megse tudja mondani mi alapján nem...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Metal topik
- Friss traileren a Commandos Origins
- Samsung Galaxy Tab S6 - letett valamit az asztalra
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- TCL LCD és LED TV-k
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...