- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Google Pixel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
adika4444
addikt
válasz
4Grider #105469 üzenetére
A gyakorlatban szerintem is bőven elég az a 200--300, de ha már van több...
Köszi mindenesetre, kísérletezünk még vele. Site-to-site van itt is, de redukálandó a lehetséges hibalehetőségeket, a forgalom alapvetően nem megy rajta keresztül, amíg legalább is tesztelünk, addig biztosan. -
4Grider
nagyúr
válasz
adika4444 #105467 üzenetére
Bridge módban csak, mert a saját routereken megy a site-to-site vpn. A mi kasszarendszereink munkaállomásonként bőven elvannak 64 kbps-al, ahol hálózatos nyomtatás van, oda kell 1-2 Mbps/munkaállomás. A vagyonvédelmi rendszerek is elvannak néhány 10 Mbps-al. Vagyis nem igazán foglalkozunk vele, hogy 200-300 Mbps vagy 800-900 Mbps van az 5G-s helyszíneken, mert egy 20 munkaállomásos egységet is simán elvisz 60-80 Mbps.
-
CellWalker
tag
válasz
viktorhu #105464 üzenetére
Letiltani közvetlenül valóban nem lehet, de indirekt módon - az engedélyezni kívánt csatornák beállításával - igen.
Ennek menetéről írtam itt a ZTE MC801A esetében. Amikor tiltást említek, azt a fentiek szerint kell értelmezni.Mivel a hivatkozott bejegyzés a nyugati országrészre vonatkozott, ahol a Yettel adja a B20-at, így az ott összefogható a többi saját sávjával, a keleti országrészben le kell cserélni pl. B8-ra ha az elérhető, de a B20-at feltétlenül ki kell hagyni.
-
adika4444
addikt
válasz
4Grider #105343 üzenetére
Bridge, vagy router módban használjátok saját routerrel?
Láttam már olyan hálózatot, ahol a továbbroutolás és NAT-olás következtében romlott a teljesítmény, mert figyelik a TTL-t. elsőre a ZTE-nél is ez merült fel bennem... Ezt erősíti bennem, hogy egy 36 magos CCR1036-ról beszélünk, ahol a sebességmérés minimális terhelést sem okoz, illetve, hogy a CCR-t kihagyva a ZTE-vel mérve többszörös a sebesség. Ha a CCR-nek a kábeles uplink-jével tesztelünk, azon természetesen simán megy a gigabit.
Illetve nem rég teszteltük totál más helyen, más környezetben egy hAP AX Lite-tal, ezen ez az egyetlen uplink. Telekom optikára kötve lazán hozta a 600/600 Mbps-t, a Yeti eszköze mögött (ez talán TP-LINK) meg max. 300-at. A TP-re kötve egy laptopot meg simán van 500--800 Mbps. Szóval érdekes, teszteljük még. -
4Grider
nagyúr
válasz
Krystal_s #105465 üzenetére
Jó pap holtáig tanul, nekem is van bőven mit. Minden telephelyünkön olyan szolgáltatót használok, amit előzetesen felmértem, hogy ott a legjobb. Szerencsére nincs olyan boltunk, ahol a legjobb szolgáltató netjét antennázni kellene, az én tapasztalatom ui. az antennák hasznáról erősen vegyes. Ilyen távolságból viszont, ahonnan te kényszerülsz a mobilnet használatára, mást most sem írnék, ha nem tudnám azóta, hogy szétszedés és forrasztás nélkül 4G külső antenna nem sokat ér az MC801-en.
-
viktorhu
veterán
válasz
Danecay #105452 üzenetére
Az ügyfélszolgálatos válasza teljesen érthetetlen szerintem. Az lenne az igazi megoldás, ha le lehetne tiltani a B20-at a routerben (de gondolom ilyet nem tud), mert ha az a Telekomé, akkor azzal nem tud más sávokat összefogni, kábé csapdaként működik. Esetleg érdemes lehet megnézni, hogy a lakás vagy a szoba melyik részén részén milyen a jelerősség, a B20 mélyebbre megy, mint a magasabb frekvenciák.
-
-
TeeJay
félisten
válasz
gabor9991 #105449 üzenetére
Majd mások megerősítik hogy jól tippelek-e de olyan hogy 3G antennák nincsenek mivel amiket látsz nagy "antennák" azok bizonyos frekvenciákra vannak és onnantól mindegy hogy 2G vagy 3G vagy 4G megy rajta az előtte lévő RRU a lényeges.
Nálunk felém csak egy böszme nagy Huawei sugárzó van az adja a 2G meg 4G-t meg a 3G-t is adta amíg volt. Emellett csak a kis kocka 5G jött be de az csak 5G-t tol N78-on jelenleg. Kb. így mint itt a képen
Az a nagy 700-800-900-1800-2100-2600MHz-en ad 4G-t, jelenleg 900-on ad 2G-t előtte 1800-on is volt plusz 2100-on 3G is ment az ugye most már nincs.Mellette a kis kocka meg az 5G N77-N78, semmi más nem néz felém
-
Danecay
addikt
válasz
MadMancs #105455 üzenetére
Ebből kár lenne versenyt csinálni, és ne tegyük ez légyszi!, írtam, korábban, hogy Yettel TV applikációval tapasztalt probléma miatt 11.24-én, írtam a hibabejelentő felületre miután persze jött is egyből az automatikus válasz, majd 12.08-én, ami kereken 2 hetet jelent, kaptam egy egy újabb levelet, miszerint további türelmemet kérik. Most én ezzel nem tudom, hogy mi a baj, nem mondok igazat vagy nem tudom? Sőt azt meg sem említettem, hogy egy nappal korábban az ügyfélszolgálatot is felhívtam ezzel a problémával kapcsolatban, ami kb. a minősíthetetlen szinttel egyenértékű beszélgetés volt és ott mondták, azt, hogy mivel így nem tudnak segíteni, inkább írjak nekik a hibajelentő felületökre. A problémámra egy hónap távlatából sem sikerült megoldást találni, úgyhogy én elhiszem, hogy Neked volt egy ilyen sikerélményed, de nem biztos, hogy ez az általános.
-
Danecay
addikt
válasz
csaszi75 #105451 üzenetére
Köszi a választ!
"Igazából ennek a hosszú írásodnak az utolsó bekezdése a lényeg"
Azért remélem nem csak ez!
"A routered és a telefonod más és más frekvenciákat más és más módon fog össze.
Pont ez a mobil szolgáltatás lényege, hogy épp a rendelkezésre állót fogod kapni, de soha nem ugyanaz az érték. Mindig eltér kicsit, attól függően, hogy épp mi a letöltött tartalom."OK, ezt természetesen elfogadom!"
A router mögött lévő desktop gépre tedd fel a WindowsStore-ból a Speedtest.net APP-ot, azon lehet állítgatni, hogy 1 szálon fusson, vagy több szálon a mérés."Nos nem tudom, a mérésről beszúrt speedtest pontosan ezzel készült, már évek óta ezt használom számítógépen, és amennyiben ez ránézésre nem megy át, akkor elképzelhető, hogy vagy nem frissült le nálam, vagy nem pontosan ugyanarról az app-ról beszélünk, bár most direkt rákerestem és nem ajánl fel frissítést, miközben elvileg ez ez egyik legjobbra értrékelt, az Ookla alapú ingyenes speedtest. Próbáltam keresni a több szálon keresztüli mérést, de azt sem találtam, persze lehet, hogy csak én vagyok szimplán béna
"A telefon modem része feltehetően sokkal fejlettebb, mint a router modem része..
Tehát nagyon sok tényezőből áll össze ez a képlet. A lényeg, hogy olyan routert használj, ami minél magasabb UE kategóriájú..
PL én egy 5G képes routert használok, de csak 4G lefedettségem van, amíg egy régebbi csak 4G képes routerem volt, addig a fele ennyi volt a sebességem.. De a lényeg a CAT19 és felette.. Plusz az eszköz nem árt ha tudja a WiFi6-ot, azzal is sokat lépsz előre"Alapértelmezetten a szolgáltatáshoz egy ilyen ZTE MC801A 5G Router-t kínálnak. Nos hát amennyiben ez sem elég, akkor úgy gondolom, hogy saját pénztárcámból jobbat én sem tudnék finanszírozni.
Én egy csak 4G képes Huawei B535-232A Router használata mellett vettem észre hogy történt hálózatfejlesztés, de én a fentebb említett 5G-s router használata mellett sem vettem észre tényleges sebesség béli különbséget."De mondjuk az is jó kérdés, hogy mi a sebességhajhászolás lényege?
Mi az ami nem megy a jelenlegi elérhető sebességed mellett?
"
Nem tudom, hogy a korábban linkelt mérési eredmény, és, azt, hogy 10 percen belül a végén 5x kilépett ki a streaming hibával, emellett mennyire szükséges további indokokat keresni.
"Illetve a korlátlanság, az sehol nem a maximálisan elérhető korlátlan sebesség értéket jelöli, hanem a korlátlanul letölthető adatmennyiséget."
Ez kb. nekem is egyértelmű volt, de azért köszi!
-
Danecay
addikt
válasz
donjohnson #105453 üzenetére
-
Danecay
addikt
válasz
donjohnson #105448 üzenetére
Értem és köszönöm! De talán ez akkor jelenthet megoldást, amennyiben egy folyamatosan fennálló problémáról van szó, míg az enyém elvileg eseti volt, hiszen mára már részben megoldódott. Esetemben az ügyfélszolgálatos ember adott válasza zavart, miközben természetesen megpróbáltam elébemenni egy esetleges karácsonyi időszakot érintő üzemzavarnak, ahol pl. fellép egy nem feltétlenül általános jelenség, mert gondolom azzal az ünnepek ellenére is foglalkoznának, hanem én vagyok az érintett és hoppon maradok önnepekre, internet és TV nélkkül.
-
csaszi75
senior tag
válasz
Danecay #105441 üzenetére
Igazából ennek a hosszú írásodnak az utolsó bekezdése a lényeg.
A routered és a telefonod más és más frekvenciákat más és más módon fog össze.
Pont ez a mobil szolgáltatás lényege, hogy épp a rendelkezésre állót fogod kapni, de soha nem ugyanaz az érték. Mindig eltér kicsit, attól függően, hogy épp mi a letöltött tartalom.
A router mögött lévő desktop gépre tedd fel a WindowsStore-ból a Speedtest.net APP-ot, azon lehet állítgatni, hogy 1 szálon fusson, vagy több szálon a mérés.
A telefonod wifi kezelése feltehetően sokkal fejlettebb, mint a routerhez csatlakozó egyéb wifi képes eszköz.
A telefon modem része feltehetően sokkal fejlettebb, mint a router modem része..
Tehát nagyon sok tényezőből áll össze ez a képlet.
Szerintem teljesen jók azok az értékek, amiket írsz a mérésekre.
Olyanra is gondolj pl, hogy ha valaki a szomszédodban futtat egy torrentet, modern CAT19-20 eszközzel az simán "lenyúlja" előled a sávszélességet.. addig, amíg letölt 5-10 GB filmet.. stb.
De a cellmapperes képed alapján simán lehet, hogy egyszer az egyik cellán van az eszközöd máskor meg a másik cellán van az eszközöd.
Az egyik cellán lehet csak 10/10 CA van a másikon lehet van 10/20 vagy 15/15 CA.
Az pedig alap, hogy 4G-n figyel a készüléked, ha nem forgalmazol szinte semmit, majd amikor meg elkezdesz letölteni pl egy UBUNTU iso file-t akkor felmegy 4G+-ra.A TV szolgáltatás pedig tutira úgy van a Yettelnél is gondolom, mint más szolgáltatóknál, hogy bizonyos számokon van valamiféle QoS, hogy előnyben részesíti a sajt Y-TV-t, vagy esetleg hátra sorol valami kevésbé fontosnak megjelöl SIM-et.
A lényeg, hogy olyan routert használj, ami minél magasabb UE kategóriájú..
PL én egy 5G képes routert használok, de csak 4G lefedettségem van, amíg egy régebbi csak 4G képes routerem volt, addig a fele ennyi volt a sebességem.. De a lényeg a CAT19 és felette.. Plusz az eszköz nem árt ha tudja a WiFi6-ot, azzal is sokat lépsz előre.De mondjuk az is jó kérdés, hogy mi a sebességhajhászolás lényege?
Mi az ami nem megy a jelenlegi elérhető sebességed mellett?
Illetve a korlátlanság, az sehol nem a maximálisan elérhető korlátlan sebesség értéket jelöli, hanem a korlátlanul letölthető adatmennyiséget.
Pár éve mindenhol ezt írják a szolgáltatók, hogy a maximálisan elérhető sebesség ennyi és ennyi, de mellette a garantált az nulla.
Ha még ezek sem elegek, akkor külső antennát érdemes felszerelned -
gabor9991
őstag
válasz
bociusz #105438 üzenetére
Ott vannak a 3G antennák most is, semmi nem változott azóta mióta lekapcsolták, a víztorony mellett még a nyáron láttam amikor kiépítették a 3. külön villanyórát, most már értem mihez kellett, most a héten pedig a szekrények mellett építettek új kerítést, úgyhogy szerintem ezt már jóval korábban eldöntötték hogy nem a panelek tetején lévő antennák helyére mennek fel az újak, pedig ott megvolt a tartó, ott van az épületben a gigabites optikai betáp ott a kiépített elektromos rendszer.
De biztos megvan az oka amiért így döntöttek, ha más nem a bérleti díj a víztornyon így sokadik szolgáltatóként biztosan kedvezőbb lehet bár ez kb csepp a tengerben. -
Danecay
addikt
válasz
donjohnson #105442 üzenetére
Köszi, de nem gondolom, hogy ez gyorsabb lenne, tekintve, hogy itt még nagyobb a mozgásterük időben:
"Mi pedig mindent megteszünk, hogy üzenetedre a lehető leggyorsabban, de legkésőbb 30 napon belül választ adjunk."Írtam már ide nekik egyébként, Yettel TV applikációval tapasztalt probléma miatt 11.24-én, miután persze jött is egyből az automatikus válasz, majd 12.08-én kaptam egy egy újabb levelet, miszerint további türelmemet kérik. Ennek holnap lesz egy hónapja és még nincs semmilyen konkrétum, éppen ezért döntöttem tegnap is az ügyfélszolgálat felkeresése mellett, de minek?
-
tomp
félisten
A roaming oldal szerint a németeknél van Telekom roaming de a telefon mégse megy fel rá. Se GSM-re se 4G-re...
-
Danecay
addikt
válasz
donjohnson #105428 üzenetére
+ #105429 mucsgyver70, #105433csaszi75
Sziasztok! Köszönöm mindenkinek a hozzászólást.
"Két fontos dolog:
A 4G+-t semmilyen eszközön nem látod?
Cellmapperen miket látsz a lakóhelyedre?"Nem, semmilyen eszközön nem jelent meg a +, csak simán a 4G és a CellMapper is csak B20-at írt a toronyra.
"írj nekik üzenetet, hogy eddig gyors volt most meg nagyon visszaesett: [link]
vagy hívd fel a 1220-at."Mint a végleges hozzászólásomban is olvashattad, felhívtam őket, és véleményem szerint, pedig direkt a hálózati hibabejelentést menüt választottam, az ügyintéző mindenféle mondvacsinált magyarázatokkal, vagy olyan válaszokkal próbált meg lerázni, hogy ő nem lát hibát, az pedig nem jelent hibát, hogy én nem látok 4G+-t, annak amúgy sincs jelentősége, meg, hogy csak a VoLTE-hez kell, és elhangzott valami olyasmi is, hogy bár az internet sebességén is képes gyorsítani max. 30%-ot de ez nem befolyásoló tényező és ilyenek.
"Otthonnet 4G+ esetén elérhető, ahol több frekit is összefog. Keleten (úgy látom ott laksz) a B20-at a telekom biztosítja. Jelenleg olyan mintha a Yeti bázist nem látnád."
Ezt én is így tudom, viszont amennyiben csak 1 frekvenciát látok, az úgy nem nagyon van mit összefogni. Én szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy amióta szeptember óta nálunk is elérhető a 4G+, az óta lehet korlátlan Otthon Net + Yettel TV szolgáltatást igénybe venni. Előtte is volt nálam próbára Yettel Otthon Net LITE, mert korábban csak ez volt elérhető, amit nem is igazán használtam, mert elég lassú volt, lassabb mint a szolgáltató amit ki akartam volna vele váltani, ráadásul még drágább is, így próbaidő alatt max. annyira használtam, hogy rápróbáljak néha, néha, hogy változik e esetleg valami, mai aztán meg is történt mint írtam szeptemberben, viszont tegnap volt, hogy 9Mbps alatt mértem Speedtest-el, az ügyfélszolgálatos haver meg azt mondja, hogy nincs semmi probléma.
Megjegyzem, mára már változott a helyzet. A routeren már megjelent a 4G+, a tegnapi 4G helyett, érdekes módon a tegnapi 3G/4G csatlakoztatott sáv-nál jelölt: 800 MHz (B20) helyett, ma a következőket látom: 10.0MHz@2100(B1) + 20.0MHz@1800(B3) + 10.0MHz@900(B8) és a tegnapi naphoz viszonyítva, amikor a 3G/4G ECIO/SINR érték, volt, hogy leesett 2dB-re is akár, ahol ugye az optimális 20dB vagy a felett lenne, az most nálam majdnem 30dB. De a lényeg, hogy az ügyfélszolgálatos szerint minden rendben volt korábban is.
Azt sem értem, hogy miként lehet náluk, a garantált sebesség 0 Mbps, amikor árukapcsolva is árulják a Yettel TV szolgáltatásukkal, aminek, legalább, hogy 1db. eszközön zavartalanul elfusson, ahhoz min 10Mbps-os sebesség garantált kellene, hogy legyen, amihez látszólag úgyszintén nem garantálnak legalább egy minimális sávszélességet sem. Viszont egy háztartásban, főleg ahol egy egész családról van szó, több internettől függő szolgáltatás van, sőt, manapság már a legtöbb ilyen, legyen szó a különböző sreaming szolgáltatóktól kezdve, amit akár párhuzamosan többen is nézhetnek a családban, az online, ne adj Isten egy felhő alapú játékszolgáltatáson keresztül, egészen odáig, hogy Steam-ről, vagy PS Store-ból, vagy legyen szó bármilyen platformról, közben még játékot is töltenék le, ami már manapság már teljesen elfogadható ~100Gb is lehet..., ez a garantált 0 Mbps-os sebesség azért elég vicces.
És nem azért bosszankodom mert lehetnek technikai problémák időközönként, hanem amiatt, mert éppen ezért hívtam fel az ügyfélszolgálatot, hogy ez után érdeklődjek, aki azt mondta, hogy nincs semmilyen probléma, meg hogy egyébként sem lehet okom panaszra. Kérdeztem, hogy nem e állítottak az elmúlt időszakban valamit? Arra is az volt a válasz, hogy nem, miközben én azt tapasztalom, hogy valami biztosa nem kerek.A CellMapper is eléggé furcsa nekem, bár tény, hogy nem értek hozzá, de kb. olyan, mintha 2 cella között helyezkednék el pontosan, ahol nincs is lefedettség, vagy rosszul értelmezem ezt?
Létható, hogy már a torony mellett is megjelentek a B20 melletti további sávok, ennek ellenére a telefonom továbbra is csak 4G-t ír, viszont legalább amennyiben elindítok pl. egy speedtest-et, a teszt felénél megjön a + jelecske is, ami ezt követően boost-olja meg a mért sebességet, amivel így le tudok mérné 120-130Mbps-ot. Érdekes, mert a router, mint említettem már alapértelmezetten 4G+ diagnosztizál, azzal csak 80Mbps ot mérek számítógépen. -
MC Pite
veterán
Update
Vowifi, yettel, volte:Úgy néz ki, ha megy a vowifi yettelnél, nem működik a volte Pixelen - más telefonoknál nem tudom bezavar-e.
Ez így egyelőre kapufa.
Vowifit ha lekapcsolom, mindkettőn megy a volte. Mert mind kiderült a P8on se ment utána, nem csak a P6a-n (mindkettőn bekapcsoltam a vowifit).
-
bociusz
aktív tag
válasz
gabor9991 #105435 üzenetére
Fura, mert régen a Nagyboldogasszony templommal szembeni ötemeletes ház tetején volt egy azóta már lekapcsolt, kizárólag 3G-s helyszín (UMTS 1197), de ezek szerint azt elengedik.
-
MC Pite
veterán
Bocs ha volt már...
Pixel 8, vowifi. Megy, nincs baj a jogosultsággal.
Az igaz, hogy rá kell segíteni (telekomosoknak megjelenik a menüben) de root nélkül is megy.Pixel-ims-el bekapcsolva, apn hozzáadva, kész.
Ha már megy az 5G is, nehogy már pont ez ne menjen -
Danecay
addikt
válasz
Danecay #105427 üzenetére
Bocs, véletlenül elküldtem aztán kifutottam a szerkesztési időből. Tehát még 1x, remélhetőleg egészben:
"
Sziasztok!Tanácsotokat, véleményeteket szeretném kérni! Otthoni és Mobil internet szolgáltatássomnál is észrevettem, hogy eltűnt a 4G mellől a + jelölés. A háztartásban lévő telefonok mellett, a Yettel TV-hez kapott ZTE Router, is csak 800MHz(B20)-at jelez. Meggyőződésem, hogy korábban több frekvenciát vagy sávszélességet sorolt fel a a router egyidejűleg a hálózathoz kapcsoltként. Én úgy tudom, hogy a 4G+, éppen azért PLUS, mert képes több frekvenciasávot valamint azok teljesítményét összeadni. Sőt. talán (úgy gondolom) a korlátlan otthon netet is csak az ilyen kapcsolatok mellé adják.
Nálunk szeptemberben volt hálózatfejlesztés és mondjuk úgy hogy az óta elérhető csak az Otthoni korlátlan internet, + a Yettel TV. Ez sem teljesen így volt, mert nekünk éppen sikerült előfizetnünk, rá, de aztán vagy 1,5, 2 hónapig ismét elérhetetlennek jelezte a Yettel rendszere. Ez minket nem annyira foglalkoztatott, hiszen mi használtuk. Ma figyelmes lettem egy eléggé fájó sebességcsökkenésre, miközben pl .a Disney + is többször hibára utalva kilépett, minekután egy Speedtest sebességmérést követően ezt mértem.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, akik közölték velem, hogy nálunk a korlátlanság a a vállalt felelősség, nem pedig a sebesség, ahol egyébként 0 Mb/s a garantált. Értem én de akkor, hogy kínálnak TV szolgáltatást a hálózatukon, miközben, egy internetes elérhetetlenség is el tudja lehetetleníteni az embert, de ha még a TV nézési lehetősége is ezen múlik?
Mondtam az ügyfélszolgálatosnak, hogy csak B20-ra csatlakozik az eszköz, erre, ő azt mondta, hogy nem lát hibát, és, hogy amúgy is milyen kiemelkedő a forgalmazásom, szóval elvileg nem kellene, hogy panaszom legyen, miközben én semmilen extra letöltési tevékenységet nem végzek, hacsak az nem számít annak, hogy a 2 gyerekem elég sokat Youtobe-ozik, és magától érthetően minden egyéb streaming szolgáltatás a Yettel hálózatán keresztül megy.
Mivel, nem vagyok szakértő a témában, rákérdeztem a 4G+ lényegére, teljesen primitíven megfogalmazva, úgy, hogy én mint laikus is megértsem. A srác azt mondta, hogy ilyen szolgáltatás pl. a VOLTE. Ezzel csak az a bajom, hogy még hálózatfejlesztés előtt, maikor még csak az Otthon NET Lite volt elérhető, feltehetően ugyanúgy kizárólag B20-on, VOLTE szolgáltatásom már addig is volt, natív internet szolgáltatás kapcsán pedig sohasem olvastam VOLTE-ről, tekintve, hogy ennek az értelmezése "Voice over LTE"
Na most a kérdésem, hogy az ügyfélszolgálatos srác próbált meg megvezetni, vagy tényleg én vagyok ilyen sügér? T9bbsz9t kért elnézést. hogy az 5G-s hálózat még nem érhető el nálunk, de nem is arról volt szó, ezzel kb. tisztában voltam., a kérdésem az volt, hogy miért nem látok további hálózattokat és, hogy miért lassult le ilyen mértékben az internet, miközben ő bőszen magyarázta, hogy semmilyen szokatlant nem tapasztal, velem ellentétben.
" -
mucsgyver70
aktív tag
válasz
donjohnson #105430 üzenetére
Én csak leírtam az okot, nem írtam, hogy ne jelentse hibaként.
-
donjohnson
addikt
válasz
mucsgyver70 #105429 üzenetére
ha átmászott a telekom-os b20-ra és nem akar onnan leakadni a router, akkor ezért kéne neki bejelentenie, hogy a yettel csináljon vele valamit, és visszamenjen a router a gyorsabb yettel bázisra.
-
Danecay
addikt
Sziasztok!
Tanácsotokat, véleményeteket szeretném kérni! Otthoni és Mobil internet szolgáltatássomnál is észrevettem, hogy eltűnt a 4G mellől a + jelölés. A háztartásban lévő telefonok mellett, a Yettel TV-hez kapott ZTE Router, is csak 800MHz(B20)-at jelez. Meggyőződésem, hogy korábban több frekvenciát vagy sávszélességet sorolt fel a a router egyidejűleg a hálózathoz kapcsoltként. Én úgy tudom, hogy a 4G+, éppen azért plusz, mert képes több frekvenciasávot valamint azok teljesítményét összeadni. Sőt. talán (úgy gondolom) a korlátlan otthon netet is csak az ilyen kapcsolatok mellé adják.
Nálunk szeptemberben volt hálózatfejlesztés és mondjuk úgy hogy az óta elérhető csak az Otthoni korlátlan internet, + a Yettel TV. Ez sem teljesen így volt, mert nekünk éppen sikerült előfizetnünk, rá, de aztán vagy 1,5, 2 hónapig ismét elérhetetlennek jelezte a Yettel rendszere. Ez minket nem annyira foglalkoztatott, hiszen mi használtuk. Ma figyelmes lettem egy eléggé fájó sebességcsökkenésre, miközben a Disney + is többször hibára utalva kilépett, minekután egy Speedtest sebességmérést követően ezt mértem. -
fokukac
nagyúr
válasz
fokukac #103951 üzenetére
Na, hát akkor lecseréltem a pixel 4a-t egy 7a-ra.
Jelentem, egyből működött rajta a voLTE.
A hangminőség a korábbihoz képest így ég és föld, de tényleg. (a 4a-n ugye már egy hónapja csak 2g telefonálás volt)
Szép, tiszta a hang, a váltás olyan, mint a hifi a sokol rádióhoz képest.
És egyből ment az 5G is (pedig ugye a pixeleken eddig tiltva volt, ha nem hivatalosan forgalmazott országban voltál)Aktiváltattam a vowifit is, egyből jött az sms, hogy aktív az is. Mondjuk tesztelni még nem teszteltem, nem voltam olyan helyen.
Ui. ami érdekes, hogy az új telefon is még azt mutatja, hogy Telenor HU, és nem azt, hogy Yettel. Nem tudom, hogy ez min múlik? Lehet, hogy sim-et kéne cseréltetnem? (kb 7 éves)
-
akaszajanos
tag
válasz
juve600 #105330 üzenetére
Én speciel nem. Főleg, hogy épp a politika akarja mindenhová bedugni az orrát – és hát, lássuk be, nem csak akarja. Rohadt idegesítő már, viszont a Yettelből történő kiszállás örömteli. Semmi keresnivalójuk nincs a piacon, nem is tudják, mit kezdjenek vele. Így hát rombolnak, mert máshoz nem értenek. Nézd meg, hogy a DIGI és a Voda topikban milyen irtózatosan sok a panasz. Régen is volt, de messze nem ennyi.
-
-
#31816946
törölt tag
Sziasztok!
eSIM-re a fizikai SIM-et csak üzletben tudom átváltani?
-
#38464487
törölt tag
Sziasztok!
Most jött az email a yettel töl .
Megrendelés teljesítve - Yettel.hu
Kedves .... !Megrendelésed kiszállítottuk.Köszönjük, hogy nálunk vásároltál és igénybe vetted szolgáltatásainkat! Ne felejtsd! Folyamatos akciókkal és kiemelt kedvezményekkel várunk vissza! Látogass el rendszeresen a Yettel.hu weboldalra vagy iratkozz fel akció értesítőnkre, hogy elsőként értesülhess ajánlatainkról!
Intézd ügyeid online!Töltsd le a díjmentes Yettel alkalmazást Ellenőrizd vagy töltsd fel egyenleged, rendelj mobilnetet vagy fizesd be a számlád mobilon bárhol, bármikor!
De még mindig nem aktiv a kártya.
-
donjohnson
addikt
-
VD
őstag
válasz
donjohnson #105412 üzenetére
Volt telefonban. Inaktív a SIM. Yettel alkalmazásban sem lehet meg hozzáadni a számot a profilhoz, mert még nem létezik. De ha jól értettem a feljebb leírtakat, a bürokrácia hátráltatja a dolgokat.
-
4Grider
nagyúr
72 órát írnak minden aktiválásra. Kérdés, hogy most a posta milyen gyorsan kézbesíti vissza az általad aláírt papírokat. Esetleg próbálj rájuk telefonálni, ha letelt a 72 óra.
Mindig elmondjuk, hogy ha azonnal/gyorsan kell net, akkor nem online ügyintézünk. Ez mindegyik szolgáltatóra igaz. -
VD
őstag
Csak érdeklődnék, hogy aki házhozszállítással rendelt otthon net-et, annak a kiszállítás után mennyi idővel lett aktív a szolgáltatás? Csak mert szerda reggel 9 óta nézünk farkasszemet a modemmel, de még mindig inaktív a szolgáltatás.
-
Krystal_s
addikt
válasz
donjohnson #105407 üzenetére
köszi
-
Krystal_s
addikt
válasz
donjohnson #105403 üzenetére
Megpróbálhatom, csak itt többen használnak konkrétan ilyen Yettel soft. verziós Boxot, ami nem tudom mennyire egyezik egy független verzióval. A szolgáltatók sokszor lebutítják/korlátozzák a saját eszközeiket.
Szerintem a mobiltelefon beállításos kérdések többsége kevésbé tartozik ide, mint a Box és a Router, amiket a Yettel ad saját szoftverrel, a telefonokat meg csak árusítja.
Windows topikban is leráztak a témával, hogy vegyek külön Miracast adaptert, mert ott meg a CC-t szólták le, szóval ááááá... -
donjohnson
addikt
válasz
Krystal_s #105402 üzenetére
tekintve hogy ez egy S905X procis android tv box ezért vagy az Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
vagy
Milyen Android TV boxot vegyek?
topikban tudnak neked jobban segíteni, mert ott jártasabb emberek vannak ezekkel az eszközökkel. -
Krystal_s
addikt
Egy Yettel boxszal okosított TV-re szeretném átküldeni/tükrözni vezeték nélkül a Notebook képét, ha lehet, akkor az egész képet és nem csak videókat. Úgy, mint egy második kijelző... mint pl itt a videón.
Ezt alapból tudja a Win 10, ha az okos eszköz támogatja. Netes leírás szerint a ZTE Box tudja, (hacsak a Yettel nem butította le esetleg).
Én nem csak médiás tartalmat szeretnék átküldeni, hanem az egész képernyőt.
Chrome-ban is van ilyen funkció, Képernyő átjátszása, de valamiért ez nem működik. Próbáltam több gépen és Chrome, Edge böngészőkkel is.... csak a Lap átküldése CSAK támogatott oldalakon működik, de egy átlagos videós oldalon már nem.Azért itt kérdezek, mert a netes leírások szerint tudja ezt a Yettel Box, de ha nem tudja, akkor külön vennünk kell egy M.Cast adaptert.... nem szeretnék feleslegesen.
-
MadMancs
veterán
válasz
#38464487 #105399 üzenetére
Már nem kell visszaérnie szerződésnek, elég ha a kézbesítési státusz kezbesítettre változik, aktiválják is postpaid és prepaid esetén is. Azaz ha ma kaptad akkor már aktívnak kell lennie. Ha csak el nem baltázott valamit postás. Már eleve az gyanús hogy tételesen elszámolandó és aláírandó csomagot hogy dobott be postaládába, ugyanis aláírandó és csak személyi igazolvánnyal (aminek számát rögzítenie) is kell átvehető küldeményről van szó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új AM5 RYZEN 5 8400F GAMER ERŐMŰ PC 32Gb DDR5 512GB NVME SSD NVIDIA RTX 3070TI 8Gb DDR6 2ÉV GAR!
- Segway Ninebot G30 DII - elektromos roller
- Tuning PC (AsusROG Z370-F/I5-8600K/Seasonic focus plus 750w gold/GTX 6GB)
- ÚJ ASUS B760 Core I5 14400 Gamer ErőmŰ PC 32Gb RAM 1.0TB SSD ASUS PRIME RTX 5070 12GB DDR7 2ÉV GAR
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5g 8/256gb - Szép állapot, akár beszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest