Hirdetés
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- Milyen okostelefont vegyek?
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- One mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kamerájánál 9,5 milliméter vastag lehet az iPhone 17 Air
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
Én SONY HDR-AZ1 kamerát használok Olympus VN-731PC 2GB diktafonnal és König CMP-MIC8 mikrofonnal.
A képet és hangot SONY Vegas-ban illesztem össze, vágom meg, stb. de ez drága szoftver (egy korábbi munkahelyemtől kaptam még anno), de bármi mással megoldható ugyan ez...
Ma délután 16:30-kor kerül fel épp egy új videóm S01E02 Horvát terepezés a Papuk Parkban címmel (ütemezett közzététellel) YouTube-ra, ahol a mikrofont a két kipufogó közé tettem, így a hang is erről szól igazából!
Kaja után elfelejtettem a diktafont elindítani (pár perc múlva ezt korrigáltam), így akár össze is tudod hasonlítani a kamera hangját a diktafonéval (szélzaj, hangtónus, stb.).
Remélem segítettem! -
KisTé
tag
SJ4000 Wifim van de ugye hangot az nem igazán tud jó minőségben rögzíteni milyen diktafonnal vagy hangrögzítővel lehetne megoldani majd programmal összedigitalizálni a hangot tökéletesen....??
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #66091 üzenetére
Rossznak "vélek" mivel pl. a családi autó is 75 helyett mondjuk lusta 60-nak érződik tőle, és az SV járási kultúrája sem közelíti azt olyankor, amit általam jobbnak vélt benzinnel tud. Ahogy általam jónak vélt benzinnel a családi járgányból is előjön mind a 75 paci, ami benne van.
A beavatkozás az, hogy ebbe a benzinbe spurit öntve jelentősen szebben jár utána a motor, kb. mintha normális benzin lett volna bele öntve. Ennyi. Homálykodás? Neked lehet, nekem tapasztalat.
Ami érvényes úgy is, hogy nem ismerjük pontosan, mi mit okozott és miért a háttérben.(#66092) Gaboman: Az egy dolog, a fórumba mi szűrődik le, és egy másik dolog, mi van a valóságban. A fórumba amit beírok nagyrészt kérdések, felvtések azzal kapcsolatban, amivel mások véleményére kíváncsi leszek. (Értsd, a "szenvedés".) Én nem szoktam csak azért beírni oda, hogy hejjj, dejót gurultam visegrád felé....
Pedig az nyilván árnyalná a képet.
-
Kroni1
veterán
Ez az ALLIANZ vészhelyzeti assistance név alatt futó biztosítás? A honlapon azt látom, hogy ez csak akkor fizet, ha karamboloztál, ergo ha csak műszaki hibás a motorod akkor nem állják a trailer-t, szervizt.. Jól gondolom?
Én amúgy a biztositas.hu-n szoktam rákeresni, (valamiért csak ez adja be a nekem megfelelő lehetőséget), szóval itt ha az utasbiztosítások között kiválasztom, hogy motorral megyek külföldre, akkor bedob egy csomót aminél a motor max életkora 10év lehet, de van egy ahol nincs korhatár, ez a Mapfre Motor Extra!!! Érdekes, hogy a többi Mapfre konstrukció is max 10 éves motort enged, ez viszont bármennyit! Nem túl olcsó ugyan, tavaly Európán belül, 3 napos túrára 2700Ft-ot fizettem, egy hétre most néztem 6100 ft, de aki 10 év feletti géppel megy ilyen hosszú időre külföldre annak szerintem ez lesz a legkevesebb költsége, de ha szükség van rá akkor elég sokat lehet spórolni vele! Ja, és ez nem csak a motorra szól, ez egy teljesértékű utas EÜ, Baleset és poggyász biztosítás is egyben, tehát ilyet nem kell kötni külön!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #66091 üzenetére
Nála az egész motorozás nagy homályosság más motoros szemével nézve!
Az SV fórumba is meg annyiszor csak figyeltünk számára mennyire stresszes a motorozás a mi szemünkkel nézve.
Nem szeretnék úgy motorozni ahogy ő teszi, ez egy szabadság de nála, nagyon nem ez szűrődik le róla. -
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #66089 üzenetére
"Ezt butasag kijelenteni."
Oké. Már egyszer kértem. Ha az én hsz-emre reagálsz, akkor legyen benne megnevezve, mi nem tetszik és miért.
Ugyanis olyan szépen megfogalmaztad, hogy azt se tudni melyik állításommal van bajod, és azt se, hogy mi. -
Én az újtól inkább tartok amúgy mint egy olyantól amiben mondjuk van 1000km. Hát hány sz.gép alkatrész is újan hal meg, vagy életének elején. Azért remélem nem hullik bele a blokkba mint egyik ismimnek a gyári, ismétlem gyári opelos gyertya. 1 hengert kikozmetikázott.
Jó ez kivétel, ezt nem lehet elrontani újonnan sem. [link]bob.zxr! Utolsó képen volt rajta doboz, meg matricák és egy csaj ült rajta, az új gazda lánya.
Egyéb kérdés?
-
Lipton
őstag
A draga feltett motorokba ontogetitek a sok aztsemtudjatokmit... A spurit mar a neve miatt sem tennem bele
Gondolom a (japan vagy igeny szerint barmilyen) mernok megtervezi nagy gondossaggal a motort de a spuri lok 10 loerot csak igy extraban -
válasz
FIREBLADE78 #66081 üzenetére
Tegnap utol értem egy chopperes csoportot, ezzel megszakítva a ritmusom. Én még felmentem utána visire, miután mindent kielőztem, körben jöttem le, de el nem haladtak előttem. Ennyire "haladósak" voltak.
-
FIREBLADE78
addikt
Nálunk is volt felvonulás. Majdnem 800-an voltunk. Leizzadtam,mint a szemét. Nem volt rossz. Tempo nagyon lassú volt. Rengeteg járókelő kamerázott.
-
válasz
polimorf #66078 üzenetére
Én a két végletet tapasztaltam, a GS szerette, szinte kötelezővé vált. Ennél nagyon nem vált be. Olyan kiszámíthatatlan lett a motor.
persuader! El is fogyott.
HSM! Azért nem szaladok új párost venni, egyrészt rohadt drága volt másrészt kutya dolog ebben ezt kicserélni, harmadrészt a GS volt az utolsó amire ennyit költöttem, ez simán csak megy és nem fülelek meg ilyen dolgok. Ezért sem szelepezek, láncozok meg gumizok. MAjd ősszel, addig meg ha lehal a gumi kap, ha lehal a lánc kap. Szigorúan ha megette kenyere javát.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Kolondrum #66069 üzenetére
Azt a szart semmibe nem kene onteni.
Semmilyen takarito hatasa nincs ilyesmiknek. Az injektort nem fogja takaritani, mert min2 szuro van, mig odaig eljut. Szelepeket nem kell takaritani, ez nem kozvetlenbefecs. Az egesteret nem fogja takaritani, mert megis hogyan? Penzkidobas. Max feljebb kurja a motorhomersekletet, es felesleges hostressznek teszi ki a dugattyut. -
Xaels
félisten
[link] én ma csak egy ilyen karikát toltam többed magammal. Reggel meglepetés volt, haver mondja ismerősei is Eger fele mennek nem csatlakozunk-e. Láttam 3 motort a mieinken kívül, mondom miért ne. Hát amikor félreálltam abból a 3-ból lett vagy 12. Gödöllőig mentünk velük, ott még csatlakozott hozzájuk pár motoros, mi meg úgy döntöttünk megyünk amerre mi akarunk a saját kis tempónkban.
Kamerát kipróbáltuk, de hogy ne a kormányrúd legyen a kép közepén majdnem a nyakamig fel kellett húzni és egyenes háttal kellett mennem. Majd ha haver feltöltötte a videót akkor ha valakit érdekel megosztom. -
HSM
félisten
válasz
Kolondrum #66069 üzenetére
Az én motorom is injektros, és határozottan szereti gyengébb benzinbe, jóval meg nem érzek difit. Soha ilyen bajom nem volt vele, pedig pár ezer km-t mentem spurival adalékolva a benzint, nálam mondhatni bevált. Igaz, prémium benzinbe sosem tettem, minek.
Amit leírsz jelenséget nekem a kétütemű, injektoros 50-es robogóm produkálta, mikor döglődő gyertyával prémium benzint kapott (spuri nélkül). Pontosan így viselkedett.
Az még ilyenkor kis lángcsóvákat is lövöldözött, mikor kihagyott.
-
95-ös prémium benzint tankoltam és a megmaradt spurit beletettem 15L-hez ahogy kell mondom ki nem dobom, megyek mendegélek és arra lettem figyelmes, hogy valami borzasztó mennyire durrog gáz elvételre, jobban mint a sima átlag 95-el, de az még semmi, csinál tőle olyat, hogy ha ezek után gázt húzok (nem mindig), de fogja magát és fullad egy pillanatra, majd mire észbe kapnál már ki is lő és ránt egyet.
Többet injectoros motorba nem öntöm az is fix. Ha valamit takarító hatása volt, akkor már megtette a hatását. Egyenesen várom, hogy legalább a fél tank üres legyen és rá tudjak tankolni, hogy híguljon.V.Stryker! Nekem sikerült 60 perc alatt motorral eljutni a 4 kerből a kopaszihoz. Futottak a birkák bk meg. Zsákutca zsákutca hátán lezárások, a rendőr nem tud tanácsot adni forduljak meg nem baj ha egy irányú. Mondom ember szinte látom az úticélom, de eljutni nem tudok oda úton, hát ő nem tudja merre, most nagy a fejetlenség. Fussatok b.átok meg...
Olyan dugót kreáltak a lezárások, le sem állt a venti, sütötte a lábam. Amúgy is köztudott, hogy kicsit alul méretezett a vízhűtése. Élmény volt kabátban ezzel együtt. 100-120 alatt büntet a ruházat és a ventilátor ha állsz. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
Kolondrum #66065 üzenetére
Az esztergomi elágazásig legalább 5 párral találkoztam Pomáztól felfele. Több helyen motorosokat félreállítva.
Úgy látszik ez egy ilyen nap volt.
Visszafele már én sem láttam egyet sem.Mosquito34: Nem figyeltem.
Vagy az útba voltam belebambulva, vagy a tájba.
A bőr ruháról a bőr és a szövet felületekről a bogármaradványokat mivel érdemes leszedni? Mi hozza le, ami a ruhába nem tesz kárt?
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #66052 üzenetére
426 motor? Jesszus. Ma Galyatetőre mentünk,alig voltak. P, sz, v kb 850km mentem.
Stryker:
Véletlenül nem futottál össze 1 zöld dobozos Kawa Versys-el? Ismik voltak pont arra vele. Az 577-re kell felmenni.
-
V.Stryker
nagyúr
Voltatok ma Dobogókő felé? Motoros rendőr motoros rendőr hátán.Akit csak tudtak igazoltattak.. Még tévéseket is láttam.
Amúgy meg.... Vótam megint Selmecbányán és és onnan egy kört a Selmeci-hegységbe. Ááállat!!!!
A Selmeci hegységbe lehet tenni egy kört Selmecbányától - Selmecbányáig.....aaaz az út egy olyan 50k-er, ami csak kanyar és egészen jó minőségű. Aki ismer, az tudja,hogy szeretem az ilyet, de itt már egy idő után én kívántam egy kis egyenest, hogy megszusszanjak.
Több forduló is volt ma... Én majdhogynem kerek egy év alatt friss jogsival 10.000km-ert tekertem.
És a bocim is átlendült a 30.000km-en.
Hova tovább elégedett vagyok a masinával. Ma úgy,hogy hazafele a határtól az M2-ön tempót jöttem, így jött ki 4,6l -er 350km-re.
-
Debilon
addikt
Plusz ha van érvényes külföldi műszakija akkor az sem kell
-
ALI_G
veterán
Sziasztok!
Külföldről behozott motor forgalomba helyezéséhez mik kellenek? Én ezeket találtam:
műszaki vizsga 8360
törzsköny 6000
regadó 20000 (kalkulátor szerint)
forgalmi 6000
vagyonszerzési 4800 -
Gaboman
nagyúr
Van köztetek Triumph Speed Triple 955i tulaj?
-
Lipton
őstag
Tudja esetleg valaki, hogy mennyibe lenne egy egy cb1000r atrendszamozasa osztrakra? Vagy el kell adni es venni ott egy masikat ottani rendszammal/papirokkal?
-
Moha06
újonc
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
Egy Honda SH 125 robogón ha folyamatosan világit az "OIL CHARGE",
ami tudomásom szerint olajcserére hívja fel a figyelmem, olajcsere után,
hogy tudom a sárga jelzést lekapcsolni.
(Vagy egy idő után magától elalszik?)Moha66
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
runner 125 #66052 üzenetére
-
runner 125
nagyúr
Na megvolt a szezonnyitó, 426 motor, jó volt.
A felvételt viszont elkútam, pontosabban a hangot, vagy nem dugtam be rendesen a Jack-et a kamerába, vagy passz, de nagyon nem a behelyezett mikrofonról vette a hangot, hanem a saját mikrofonjain. Kimegyek, még ma letesztelm, kíváncsi vagyok hol lesz a hiba.
-
togvau
senior tag
-
RAiN91
őstag
Allianz Assistance-ról tud valaki valamit? (nem valami drága, 3e Ft-t dobott a gép, érdemes lehet, vagy sok az apróbetűs rész és gond van számíthatók rájuk?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Kroni1 #66020 üzenetére
Inkabb azt mondanam, hogy nem tudom.
Amikor a 125 os palya RS re 120 es 150 es gumit raktam, a hatso gumi sokkal jobban megemelte a hatuljat a motornak, igy egy agresszivebb geometriaja lett. Most lecsereltem 115 es 120 ra, tul sok kulonbseget kanyarvetelnel nem ereztem, csak az eleje volt mas a nagyobb gumival. Nagyon rossz volt az eleje, a mas geometria miatt. Meg fogok vele kiserletezni, mert ugyanolyan koridoket pehet menni mindket meretu gumival. Igy ez a kerdes szamomra nem egyertelmu. -
-
válasz
Teasüti #66045 üzenetére
Igen, arra akartam utalni, hogy egy haldokló akkura ekkora teher meghúzhatja annyira, hogy már nem is tekeri meg az önindítót.
Az akku negatív lába és a motor negatív saruja közé betettem a multiméteremet. Ráindítani ugye nem mertem mert az indító áramot nem bírta volna ki, de nem is lényeg. A töltés is 13.7-14.2v között táncol. Ha már ott voltam azt is mértem.
Persze ez kora reggel volt, azóta sok mindenen túl vagyok én is az új gumi is meg úgy minden. Kivel találkoztam innen? Sötét gixer? Valaki az átlagnál is jobba csápolt. Kétlem, hogy örült volna nekem valaki. -
válasz
Bogyó bá' #66026 üzenetére
Kimértem végül mennyit kajol ernő magában állva úgy, hogy a kulcs nincs benne. Meglepő. Meglepő, mert GS-nél le is írták ennek értékét, itt viszont nincs adat. Azért nincs, mert 200mA-es méréshatárban is csak 0.2-0.3mA-t mértem ami igen kevés és nem is pontos ez miatt, gyakorlatilag elenyésző áramot vesz fel. Viszont amikor frissen kötöd be az akkut akkor már mérhető 55mA-t kér néhány másodpercig. Amikor elfordítod a kulcsot elég masszív 3.42A-t kér az akkutól, amint lement a mutató és indítható a motor beáll 1.95A-re. Ergo akkor van nagy áramfelvétel amikor élet az ac pumpa. Érdekesség nem több!
-
demars
addikt
válasz
runner 125 #66032 üzenetére
A sisak hálóval az utas ülésre is rá tudom rögzíteni a pót sisakot?
Most értem haza győrből! Csorna, Győr, Győrzámoly, Csorna kanyart tettünk. Volt benne elkerülő, város, autópálya! Jó volt, tetszett!
Visszafelé rohadtul fújt a szél, picit paráztam! -
#79335424
törölt tag
válasz
-Mosquito- #66036 üzenetére
A csomagtartóból ítélve elsőre én is vontatóra tippelnék.
-
Xaels
félisten
válasz
-Mosquito- #66036 üzenetére
Ekét húzni a szántásban...
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
#79335424 #66028 üzenetére
Az alsóörsi tréler és utánfutó találkozóra nem is mentem soha, nem az én világom.
(Mikor pl Lakodalmas Lajos volt az egyik fellépő, az nálam már no comment kategória)Én is agyaltam szélesebb gumin, de a 180 is soknak tűnt néha.
A trike persze elbírt bármilyennelFőleg ha előre is felteszik a 300-ast
-
#79335424
törölt tag
válasz
Bogyó bá' #66023 üzenetére
Ilyesmi, bár ez egy V-Rod, ami nem Harley, csak a Harley gyártja.
Úgy látom a képről, hogy a szintezős légrugó sem maradt ki az extralistából.
Zeon.hu:
Akik erre blazíroznak, na ők szokták utánfutón vinni a gépet Alsóörsre. Én inkább motorozni szeretek. Jó nekem az a gyári 150 -es papucs. Bár, már csináltattam egy 18 -as hátsó kereket, mert nem tetszik a ballonos gyári gumi, de arra is 140-160 passzol.
A vicc az, hogy a barátom tényleg motorozik. Úgy gondolta, hogy majd ő megalkotja a szépség és használat eszményi kompozícióját és nem hajlandó beismerni a csúf kudarcot. Csak az a bibi, hogy 30 éve ismerem, úgyhogy pontosan tudom, hogy mikor savanyú a mosolya. Arról nem is szólva, hogy túrán a fele cuccát mindíg ránk sózza, mert nincs hova pakolnia. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #66025 üzenetére
Az este én is villanyászkodtam egy kicsit, mert hajdanán az akkufeszmérőmet a legkisebb macerával járó helyre, az első helyzetjelzőre kötöttem. Így viszont a valós feszültségnél közel 1 V-tal kevesebbet mutatott, állandóan a frászt hozva rám. (alapjáraton 12,5V, menet közben 13-13,2), miközben a töltésem tökéletes volt. Most direkt szálakat húztam neki lentről, és láss csodát: alapjáraton 13,5-13,7 V lett a töltésem.
-
A regi akkut kivettem, elkezdtem tölteni, mert mondom mégis milyen. Eléri a 14.4-et töltés leáll, lassan olyan 5 perc alatt 12,7-re merül, újra ratölt és ez így megy. Ha nem töltöm fél - egy nap és 12,2v. Ergo a gyanú h nem jó beigazolódott.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Kroni1
veterán
válasz
Topiccsendőr #66017 üzenetére
Persze, nyilván.
De ha egy motorra szerelnek gyárilag egy adott méretű gumit, akkor ahhoz lövik be általában a többi tulajdonságát is. Tehát egy motor az előírtnál némileg szélesebb gumin legtöbb esetben valamivel rosszabb kanyarodási tulajdonságokkal fog rendelkezni. Ebben egyetértünk?!
runner 125: Lassan már egy publikus videó is jöhetne arról a V4 hangról!
-
Geresics
addikt
-
runner 125
nagyúr
-
Kroni1
veterán
Múltkor pont alkalmam volt pont egy 180-as gumival szerelt Triumph Thunderbird Storm-ot kipróbálnom.. Hát az első kanyart még jó, hogy óvatosan közelítettem meg, mert konkrétan bele kellett erőszakolni a motort, hogy bevegye valahogyan! Nagyon nem tudtam megszokni, a 150-160-as gumikhoz vagyok szokva, de azt mondom nem is kéne egyáltalán nagyobb!
-
-Mike-
addikt
válasz
runner 125 #66009 üzenetére
Tegyél egy púpot a hátsó ülés helyére és szólj neki, hogy bocs.
Általában karon viszik. -
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #66009 üzenetére
Ááh ez nem trendi..
Én beteszem a dobozba motyokat.
Egy sisak hálót vegyél legközelebb.
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #66009 üzenetére
én mindig karon vittem a bukókat...
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Utolsó pillanatban szólt egy kedves lány ismerősöm, h holnap eljönne gurulni, viszont 35km-t meg kellene tennem plusz egy sisakkal (hozzá). Hova a francba rakjam?
Hátizsákba nem fér bele, sisakhálóm nincs. Csináltam egy összekötőt gyors dróttal a hátizsákon, közepébe csavartam egy karikát, így azon átbújtatva a csatját viszonylag középre van pozícionálva. Ez így mennyire lesz gáz, mit gondoltok? 110 fölé nem akarok menni így.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest