- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz
-Mike- #110431 üzenetére
Az egész egy rossz vicc, mármint hogy csak hozzánemértőkre lehet szavazni, mindazonáltal szükség lenne egy zöldebb Budapestre, mert tényleg rohadt rossz a levegő...amit ott laktam nem tűnt fel, de mióta elköltöztünk, minden nap feltűnik, hogy BP egy nagy szmogfelhő, nyáron pedig egy rohadt katlan, mert lassan sehol egy fa. Amíg érdemben nincs előrelépés a tömegközlekedésben, addig úgy sem lesz változás. De lehet menni szavazgatni...
Balckpriest: nem értek egyet, én úgy látom, mostanság lefelé, a Nagyszolos felé többen mennek autóval, mint a bah irányába, a buszsav pedig nem tart végig. Ami belassitja a forgalmat, az a sok szerencsétlen, aki utolsó pillanatban vág be. Egyébként a több sáv=több autó, mert akkor azok is autóba ülnek, akik eddig a dugó miatt nem tettek... Ez teljesen logikus.
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mike- #109104 üzenetére
De egyébként tényleg, számtalan ilyet láttam már. Nyilván millió motor stílus van, millió szokás és nem vérciki krúzolni 90-nel lazulva.. (alatta már szerntem cink.. és konkrétan az ember saját testi épségének érdekében..), de évi 2-3 ilyenbe tuti belefutok én is. Még a kesztyűje is fényvisszaerős neon, a kabátján gyárilag csak az ujjvégek és a váll, így még magára ölt egy neon kukásmellényt és a biztonság kedvéért mindkét bokájára 1-1 felcsatolható neonpántot, nehogy elkúrják ahogy 70-nel száguldozik főúton.
Közben meg látni, h olyan mereven ül a motoron, h izzad a kényszertől és úgy kanyarodik, h max a szemgolyója mozdul irányba.
Na valszeg az ilyenektől alakult ki a fejemben ez a kép.Egyébként szerintem meg aki tényleg retardált és balfax az úton, az neon sisakban se fog észrevenni.
-
#31733248
törölt tag
válasz
-Mike- #109104 üzenetére
Nekem mondjuk Budapesten belül is 50 km/h átlagsebességem van az SH-val, ami városon belül szerintem nem rossz.
Otthontól (II.kerület) a munkahelyemig (Belváros) a 12 kilométeres út dugóban is 15 perc, a gyakorlott sportmotoros kollégák sem vernének rám egy percnél többet, pedig én ésszel megyek.
-
z123456789
addikt
válasz
-Mike- #107586 üzenetére
(#107586) -Mike-
(#107589) Khaosz55
(#107597) zgospel
Köszi srácok. OK, levezetni 200 km-t oda és vissza is, azért hogy ott is menjek.Nem fárad el az ember mire odaér?
Van három pálya is felénk, ott kezdtem volna (mint pl Pannoniaring), de elhiszem amit mondtok, hogy az Euroring lenne a legjobb kezdésnek.
Mikor lesz ez a legközelebb? Azt látom, hogy a naptár szerint mintha ott lenne a legtöbb nyílt nap. Az adott mail címre írnom kell, hogy melyik nap szeretnék menni, vagy telefonon egyeztetni? Ez ilyen 15-20e Ft, attól függően, hogy mennyit akarok ott lenni?Ruha? Egy részes? Sisak? Dupla D gyűrűs? Mert erről sem találtam infót sehol. :/
-
#31733248
törölt tag
válasz
-Mike- #107040 üzenetére
Hétvégenként sajnos nagyon sok olyan sofőr szabadul az útra, akiknek nincs kellő rutinjuk. Ritkán és keveset vezetnek, esetleg a nyugodt vidéki (falusi) tempóhoz vannak szokva, aztán bizonytalanok ismeretlen terepen (főleg Budapesten). Például ahol nem kellene ott is állandóan fékez, de mivel érzi, hogy ez így nem jó, igyekszik összeszedni magát és a végén pont ott nem fékez, vagy ad elsőbbséget, ahol kéne...
Engem néhány éve szemből ütöttek el, de úgy, hogy már lemenekültem előle az útról is. A bácsi rosszul lett és pont rajtam keresztül sikerült az árokba hajtania.
Úgy szálltam, mint a győzelmi zászló, szerencsémre megúsztam könnyű sérültként.
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mike- #107040 üzenetére
Igen, ez 2009-es 1.2-es.
Ezt a balfaxt komolyan.. a legmedöbbentőbb a videóben, ha megnézitek az időt, az rendben van, h relatív a motoros féktávján belül kanyarodik be a Swift elé ( ha nagyobb tempóval kanyarodik szvsz nincs ütközés. Nyilván akkor is szabálytalan, de nincs ütközés és talán a motoros fékkel ki tudja védeni..) . De a hülye fax ahogy észreveszi a motort, nem visszarántja a kormányt, vagy éppen padlógázt ad, hanem MEGÁLL a szembe sáv gyakorlatilag teljes terjedelmét elfoglalva! Az ütközésig 2,5 -3 másodperc telik el úgy, h a Swift csak ott áll a sáv közepén. Mintha ölni akarna direkt.. Döbbenet h vezethet valaki ilyen szellemi állapotban.
Sok esetben igaz az az állítás, h motoros részről is megfelelő vezetés-technikával, tudással, rutinnal, 1-1 hasonló szitu elkerülhető, de ez nem az a helyzet volt. A videó felvételen is tökéletesen látszik az elején, messziről az út JOBB szélén (!!!!!QRVA NAGY HIBA!!!!!!!, ez nem egy Babetta baszki, be kell állni minimum SÁVKÖZÉPRE!) közeledő FEHÉR 1.2-es. A becsapódás erejéből levonható szerintem, h a motoros már észlelte annak az opcióját, h bevág elé a Swift.. Ezért tippem szerint a becsapódás előtt 70-nél már nem ment többel, ütközéskor 40-50 kb.
Itt hoznám fel jelen eset kapcsán a motoros védelmére a kikerülés lehetőségét. Tehát, a motoros tempójából már látni lehetett szvsz, h figyelembe vette azt, h be fog vágni elé a Swift. Csak h, ebben a szituban te is, én is és valszeg ő is azt hitte h teli gázzal elhúz a pitsába.. és egy jót anyázva, nagyot fékezve, megússza a balesetet. De mint ahogy fent is írtam, az idióta balfaxa MEGÁLLT a sávban! Ennyi idő alatt, utassal, dobozzal megpakolva, 280kg-s motorral már nem lehet kikerülő manővert végezni. Pláne az út JOBB oldalán haladva, arra számítva végig, h az autó ugyanúgy jobbra fog lemenni, tehát az a menekülő út elviekben kizárva (Max. ha előre tudja h megáll az autó a sáv közepén.. de ennek 1% az esélye és arra kevés az idő, h ezt felfogd és a szerint cselekejd...).
A motoros iszonyú jobbratartása miatt arra meg nem volt esély sem, h "előzve", balról próbálja meg kikerülni..
Ha már konklúzió. Az ilyen szintű jobbra tartást iszonyú gyorsan el kell felejteni Hiába tanítja ezt a 100 éves KRESZ, ez a gyakorlatban ekkora motorral ÉLETVESZÉLYES közlekedési hajlam!
Azt hiszi sok vak hülye h állsz, vagy csak gurulsz, vagy csak valami "kismotor" 40-nel.. noh meg sokkal nagyobb a háttérkörnyezetbe való "beleolvadás" hajlama.. Sokkal nagyobb eséllyel fognak szembeelőzni..
És ha netán valaki utolér, sokkal nagyobb eséllyel próbánl meg előzni, letolni.
Másik, én évek óta minden motoromban azonnal cserélem az izzót. Vagy xenon, vagy 5-6000K árnyalatú, kékes izzó. Ezzel szó szerint vág. Nem vakít, mielőtt valaki ezt hozza fel, mert be van állítva, csak szimplán sokkal kontrasztosabb, más színű, feltűnőbb, nem szokványos fényt ad. Így sokkal nagyobb az esélye annak, h az ilyen gyilkos hajlamú idióták is észrevesznek....
S persze a feltűnő sisak még szintúgy segíthet 1-1 ilyen szituban.A végére pedig a legnagyobb közhely. Mindig, mindenki motorozzon úgy, h a közlekedés összes többi résztvevője rá vadászik! Mások agyával, mások helyett kell gondolkodni. Előre. Nem lehet megbízni az úton vad idegenekben! Soha!
HSM
"Ez a típus ABS-es... Mégsem tudtak megállni."
Te voltál a Swift-es? -
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
-Mike- #107040 üzenetére
Ezt nem fogom megérteni. Befordul elé, és megáll a sávban. Majdnem 2msp ott áll, mikor csattan a motor. Ha nem áll meg, hanem úgy lendületből befordul átért volna. Tipikus hétvégi sofőr. Figyelmetlen, aztán mikor baj van becsukott szemmel áll a féken. (Mondjuk a csatt után is rajta hagyhatta volna a lábát, akkor legalább a másodiktól megkíméli szerencsétlent.)
-
Geresics
addikt
válasz
-Mike- #107008 üzenetére
Na ne mond nekem, hogy 3 perc alatt nem tudsz elaludni ezen?
(#107009) csoki46
Amíg nem írtad, fel sem tűnt, hogy hogy néz ki a képen!
A valóságban nem így áll, a kamerát átállítottam szélesebb látószögre, és szerintem annak a torzítása látható a képen...(#107010) runner 125
Az Akrának olyan hangja volt DBKiller nélkül, hogy Pécsett még a BMW is kiment előlem a külső sávba!(#107011) zgospel
A videóból ugyan kivágtam, de elgondolkodtam, hogy utánamegyek, és 1mp múlva el is indultam utána, csak épp nem váltottam vissza, így lefulladt a motor, én meg majdnem el is b@szódtam, szóval inkább elengedtem a dolgot (behind the scenes) -
vlevi
nagyúr
válasz
-Mike- #106849 üzenetére
Szia!
Nem, nincsen haspáncél.
DL-en se volt.
Mivel sosem jártam a V-Strommal terepen, de még földúton se nagyon, így bevállaltam a Tracert, a DL1000 helyett. Az lett volna a másik kiszemelt, de a kb 30-40kilóval kisebb súly, +15 ló, és persze a 3 henger különlegessége győzött.
Az sem ért meglepetésként (mert már több tesztkört mentem vele vásárlás előtt), hogy nem olyan terebélyes, mint a DL, illetve, hogy a tükör , de főleg a plexi inkább csak dísz. -
Tamás9x
őstag
válasz
-Mike- #106783 üzenetére
Kanyarokban nem úgy fordul, mintha nem én irányítanék. 2,4-3 nyomáson oda megy ahova szeretném, és igen elkezdi rázni álló helyzetben, ha túl fújom, de nem zavaró út közben nem üt az út egyenetlenség, sem a fekvőrendőr... Lehet gagyi a gumi? vagy a belső, nem bele való lenne? Kerékpáros tapasztalataim vannak inkább, ott bőven 3-7 bar között használtuk a kerekeket, köpenytől függően.
17"-os kerék küllős, a küllők feszesek, elől 2,25 hátul 2,5 ös abroncs szélesség zt-70 125ccm (ne röhögjetek ki jelenleg ez a betanuló gép)
Hamarosan lecserélem a gyári noname gumikat, és lehet meg is szűnik a probléma. -
-
Micsurin
nagyúr
válasz
-Mike- #104978 üzenetére
Kicsit hamarabb akarnék váltani mint, hogy annyit összerakjak motorra.Ha végig olvastad a hszt akkor gondolom leesett mi a bajom, pont úgy kalkuláltam, hogy a keret felét a kis sárga fogja adni igen ám de ha nem adom el időben akkor esélytelen lesz később addig meg mit csináljak vele nézegessem ? Ha használom meg óhatatlan, hogy előbb vagy utóbb kellene rákölteni... azt meg nem tudom lenne e értelme.
Dukenak még a méreteivel lenne bajom most, hogy ültem Pegan, FMX-en nem akarok méretileg hasonló motort megint mint a Hyo. Élvezném ha nem teliben roggyantva érne le a lábam a motorról, hanem úgy fél talpasan vagy talpasan... már pedig a kis Duke hiába bazi nagy élmény fakor és volt kényelmes igen az volt a Hyo után de ha az FMX vagy a Pegahoz mérem közel sem volt annyira kényelmes az a méret / hely kiosztás a számomra.
Ezzel az 182 környékével még csak kirívó se lennék, de retek kasszás pók alkatnak mennék el a leginkább hosszúak a lábaim na...
-
canniball
nagyúr
válasz
-Mike- #103966 üzenetére
Ilyen drága karasnás aláöltözőm nincs, én csak HH-ból vásároltam be (7-8k körül volt), azok érezhetően jobbak mint a (kb. fele annyiba kerülő) lidis aláfelsőim vagy a decathlonos futópólók. Szóval ha már van én a helyedben kipróbálnám, annyival biztos nem nyújt többet mint amennyivel többe került, de ha bármennyivel is igen már jól jártál.
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mike- #103688 üzenetére
Kösz, deazértmennyapits..!
Amúgy nem is hosszú.
vendingo, geresics, köszi nektek is!
Néztem már cuccokat, linkeket elmentettem, de majd informálhatsz ha van kedved márkákat, cuccokat illetően, mert az enduro világban kevésbé vagyok jártas. Első körben az O'neal szimpatikus és találtam belőle kb. mindent, bár a protektormellényüket azért kicsit sokkallom, abból jó lenne 50k alattit találni.
Első körben ezeket vadásznám össze:
- Enduro sisak. Kizárólag plexis verzió jöhet szóba, beépített napellenzővel.
Amit néztem: O'neal Sierra II 2019
- Csizma. O'neal Taranis. Ez amolyan adventure jellegű, nem akarok vérbeli crosscsizmát, amiben 3 métert nem lehet gyalogolni.
- Protektoring
-Térdvédő
- Gatya, mez. Parilla oldala nem megy, sima kék fehér O'neal.
- Kabát hűvösebb időköz
- Kesztyű, sima enduros, kb 5-6k, nem tudom mit bírnak, vagy érdemesebb-e ebből is valamiféle protektoros verziót venni. -
runner 125
nagyúr
válasz
-Mike- #103610 üzenetére
Egyébként lehet h hülyének fogtok nézni, de én komolyan akkor látnék ebben az egészben még nagyobb innovációt, még nagyobb újdonságot és élményfaktort, ha ezt az egészet megcsinálják 4 kerékből.
De komolyan, szerintem úgy még ez a fajta, legfőképp a kerékméretbéli különbségből fakadó amorfsága is megszűnne, tök szimmetrikus lenne oldalról, fentről és még szerintem qrva jól is nézne ki. Nekem valahogy most "félkész" formát sugároz.. annyira nem illik az eleje a hátuljához, stb.
Illetve, megszűnne a negatív megítélése is, hiszen a quad szerű lenne, a speckó felfüggesztés miatt pedig mégis más világot mutatna.
Nyilván úgy gondolnám, h maradna ugyanez a nyomtávszélesség, hossz, ugyanez a felfüggesztési mód hátul is, nah és akkor már tényleg minimalizálva lenne az esés kockázata ugyanakkora feeling mellett. Dodornál is hátulja ment ki.
Le is védetem, beadom a Yamaha-nak és hétfőn felmondok!
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mike- #103585 üzenetére
Városban ezzel előrejutni? Max. sárgavillogóval, és egy kamu kefével az első kerekek között, mint egy padkatakarító..
Városba az sem szerencsés, de vidékre szerintem qrva jó. Épp a minap agyaltam azon, h ha nem találok endurot, veszek egy quadot. Persze valami korrekt darabot, pl. a Polaris Sportsman 1000.
-
Geresics
addikt
válasz
-Mike- #103564 üzenetére
A felkiáltójel (!) valamennyi latin ábécét használó nyelvben az az írásjel, amely – általában a mondat végén állva – felkiáltás, felszólítás, meglepetés, óhajtás, kívánság, vágy, parancs, tiltás, kérés jelölésére szolgál a kijelentéssel (állítással) és kérdéssel szemben. Ezen kívül önálló megszólítás után kell még használni!
Ajánlom továbbá mindenki figyelmébe az MTA vonatkozó pontját:
https://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh#241//napi_okoska:off
Nagyon túltoltam? -
Teasüti
nagyúr
válasz
-Mike- #103498 üzenetére
Mi a magyar kifejezés arra, h target fixation?
Szerintem safety-n nem azt tanítják, h az autó seggéből kell elstartolni (nekem úgy tűnik húzott egy kövéret és épp belekezdett az előzésbe az üres utat figyelve elől -> nem reakciónak tűnik, szerintem nem is látta mi jön balról). Ha menni akar, akkor álljon előre és ha tényleg elstartol, akkor lehet megelőzhette volna. Ha meg nem akar menni, akkor nem tolja az autóst hátulról és talán figyelt volna a kereszteződésre...
Szerintem.
Én mindig előre állok, legalább nem takarja semmi a kilátást.
Szerk: És minden egyes zöldre váltásnál megnézem megáll-e mindenki a keresztező irányból. Ez magától értetődő szerintem. -
runner 125
nagyúr
válasz
-Mike- #103017 üzenetére
Egy saját település után, még saját sáv is?
Bár, aki az ország gázszerelőjével van kapcsolatban..
"Az Euronet bombaüzlet, milliárdos profitot termel, az 500 hazai bankautomata különlegessége, hogy többségükben eurót is lehet felvenni, ezért elsősorban a turisták által nagyon látogatott városrészeken, például az V. kerület Váci utca környékén van rengeteg ilyen automata. Az Euronet nem gyenge cég, a részvényeit az amerikai növekedési tőzsdén, a Nasdaqon is jegyzik. Alapító-vezetőik állítólag nem ijedős fiúk. E céghez valahogy úgy kapcsolódhatnak, hogy Hartmann Péter korábban az Euronet magyarországi képviselője is volt. Személyesen is nagyon jóban maradt „Michael J. Brown-nal, vagy ahogy a Zöldolajban csak emlegetik, Mike”-kal."
-
zgospel
őstag
válasz
-Mike- #102903 üzenetére
Az én ruhám jobb
-
Geresics
addikt
válasz
-Mike- #102381 üzenetére
Nálam?
Visszanéztem a régi videóim nemrég. Hááát...
Amúgy van egy csomó videóm, ami nekem tetszik (minél későbbi, annál jobb), pl. a Travel Eventesek - de lehet ezek a téma miatt tetszenek
A (sisak)tesztjeim sokan nézik, ahogy a robogós videót is látták már páran. A legnézettebb a kipufogó-tisztítós videó amúgy...(#102382) zgospel
Eddig egyetlen lávjom volt, az egy apuka-lájv volt, de nem is az én csatimon
beb@szós lájv nem lesz, viszont pár évszázad múlva eljutok odáig, hogy feldolgozzam a tavalyi Isztambul-túrát, abban Neszebárban lengyelekkel rettenetesen berúgtam! -
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz
-Mike- #102310 üzenetére
Te milyen csatornákat nézel baszki
Várjál ajánlok neked még, másfél óra tiszta kikapcsolódás minden epizód [link]
Egyébként: nem értem hogy a traffipaxolás helyett vagy mellett miért nem a buszsávozókat büntetik itt Budapesten, 3x annyi lóvét biztosan be lehetne szedni belőle, aztán mindenki örül mint majom a farkamnak.
-
-
HSM
félisten
válasz
-Mike- #102063 üzenetére
Viszont ott a technikát is megmutatják.
Mikor én voltam, volt egy kistermetű vékony hölgy is, még ő is felemelte a dögnehéz vasukat.
(#102065) energy4ever: Attól függ, mi a cél. Ha biztonságosan motorozni akarsz megtanulni, akkor Safety, ha B125 jogsi kell, akkor meg az. Sajnos még a normál A-s jogsinál sem nagyon tanítanak vezetéstechnikát, a B125-ön meg még annyi sincs.
-
energy4ever
addikt
válasz
-Mike- #102063 üzenetére
Ez amugy meger 50ezer ft-ot? B tovabbkepzes B125-re is megall ennyibol. Ott lehet tobb lenne az eltoltott ora.
Mas se tudja felemelni a motor elejet? Igazabol egesz jol ment ahhoz kepest, hogy eloszor vezettem ilyet. Autoval sose leptem at egyik sebesseg korlatozast se. Ma motorral kb sikerult majdnem mindet. Jo nem sokkal, csak ugy plusz 5-10%. Hazaerve viszont jott a remallom. Forgalmas utrol lejtos kocsibeallo, jarda, majd egy padka meretu lepcsofok, de elotte nyilvan ket szarnyas ajtot kell nyitni. Ha az nem lenne ott, nem tartanam gaznak az egeszet, de egy kinzas volt beszenvedni.
-
Shad0w
senior tag
válasz
-Mike- #101883 üzenetére
En kozbe kaptam egy sylver reget hetfore, szal most be kell szuszakolnom magam 2:15 ala. Persze csak ha regisztracional nem nezik meg a nevet.
Kesz lett a fek is es teljesen mas lett. Sokkal kijebb kerult a fogaspont meg sokkal kemenyebb is. Gyanitom ilyennek kell lennie es nyar elejen csinaltak levegosre. Viszont most ujra kell tanulnom fekezni. 8 perc mulva indulok is euroringen
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mike- #101825 üzenetére
Nehéz lett volna hidegen mérnünk mert lábon mentünk ugye.
Végül 2.0 elöl, hátul 1.9-re engedtük így az utcai teljesen rendben volt.
Valami beteg rohadt egy meleg volt de nem csúszkált. A 20 perc végen a sisakban az orromról csöpögött az izzadtság.
Néztem kb ilyen szűk 3 perces köröket mentem, de nem nagyon nyeleztem kanyarok között, inkább arra mentem hogy a kanyartempók jók legyenek. A durva az hogy még ezzel a fos idővel is volt akiket körbemotoroztam..
Nagyon jó lenne a féktávokat megtanulni hol mennyire, meddig lehetne húzni, ez az ami nagyon sokat hozna időben. Néha felülmérem túlfékezem, máskor túllassítom azt majd beesek a rázóra.
Nem egyszerű ez na.A 2x 20 percbe úgy lefáradok vicc. -
JoinR
őstag
-
ath
senior tag
-
dellfanboy
őstag
válasz
-Mike- #101637 üzenetére
haver emlitette hogy az m3 bevezeton szombat reggel7kor vmi 50es tablanal haladt 80-al es jott vmi csekk 2honapja. szoval a rendszer mukodik.
viszont a foto amit linkeltem en nem nagyon latom a motoros rendszamat, lehet a sundorseg direkt rossz minosegut publikal (nem hinnem, mert az autosoknal ki van takarva)
ha vki ismeri szoljon neki vendegem egy RedBull-ra
amugy a foto vmi index cikkbol van ahol van harom masik autos de mindharmat hatulrol kaptak el valszeg, autobol mertek... szoval csak ugyesen
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó KTM női bicaj!
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Dell 5050 i5 7500 8Gb RAM 128Gb SSD
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltők
- LG 55B3 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest