- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
R6? Hmm. nem hallottam olyan kaliberu hibakrol ami szoporoller statuszba vitte volna. sc57 alusil technologia volt bajos, hamar kopott, (nikasilhoz kepest) fekpadon rendre joval kisebb teljesitmenyt produkalnak, raadas hogy + os dugattyuk gyari cikkszamon vannak hondanal. Szoval a gyari teszteken ok mar regesreg tisztaban voltak a kisebb elettartammal. Mondjuk ezen nincs mit csodalkozni. Visszatertek a nikasilra, de Sc59 nel tul melyre honoltak, ami miatt feljott.
Alapvetoen barmibol lehet szoporoller, ezert teljesen megertem, miert volt diplomatikus. Nem lehet konkretan orokervenyu igazsagokat kijelenteni, hogy mi a szar, es mi nem, mert annyira kulonbozo felhasznalasi teruletek vannak, hogy meg lehet indokolni a szoporollerrol is, hogy rentabilis tud lenni bizonyos kornyezetben. -
Topiccsendőr
addikt
A tl 1000 es resszel egyaltalan nem ertek egyet. :) es bizony az R bol klasszikus lett.
Tobbhoz is volt szerencsem, es valoban voltak a gyartas elejen hatalmas gondok - a japan motorokra jellemzo karterszelloztetes hianyabol adodo keneselegtelenseg - de dobbenet, mennyit bir a forgattyusmechanizmusa. Aztan hutesi problekmakat is orvosoltak kesobb, ezutan stabil lett a tipus. Nem jellemzo ra a vezlancfesz es generator halalozas sem.
Siman lehetett volna a cbr sc59 et felhozni, mint japan szoporoller. -
dellfanboy
őstag
wat?
72-ben alapitottak, amiota nezem a Gp-t mindig volt valaki nolan bukoban, pedrosa, meg 250-ben melandri, o a mai napig ebben nyomja, stoner, toni elias, magyar ob-n toth imi..
es linkelem kedvencem Kork 'bajusz' Ballington-t 82-bol[link]en haveri koromban sose volt noname marka...
no mind1
-
vendingo
veterán
Bírom a srác videóit. Mondjuk ha nem AT-el menne akkor nem nézném, de jó látni, hogy más is ugyanazokkal a problémákkal szív mint én, csak nekem itthon egyszerűbb megoldanom. Ha problémám van, akkor egyből bevillan Andor, hogy nehogy már én idegeskedjek valami miatt a motorral, amikor ő a semmi közepén oldja meg ugyanezeket a problémákat. Ha szervez majd túrákat tuti, hogy elmegyek egyre, már csak a faggatózás miatt is. :)
Korábban sokat rágódtam kis kalandmotor vételén, de amióta nézem a videóit, azóta letettem a dologról. -
Geresics
addikt
érdemes lesz a bemutatkozóban linkelt FB oldalat nézni, mert elméletileg egy minimális szintű közvetítés kötelező. Nálunk ez esélyes, hogy minimális lesz!
(#108064) nTom
Ha GoPro alakú kamerát találsz, akkor azt is fel lehet rakni az álladhoz, és akkor nincs szélellenállás.
Ha nem szimpi, akkor találsz SONY kamerákat használtan és újan is jó áron!
Amúgy a jobb kamerák sem nagyon bírnak többet 2 óra folyamatos vételnél, ezt érdemes észben tartani!(#108067) V.Stryker
Az elektromos motorok durván mennek, legalábbis az a csapat, akik akkor voltak kint a pályán, amikor mi is(#108068) nTom
Jah, csak most látom... akkor én SONY-t néznék a helyedben.
A sisaknak felnyitva annak nagyobb a légellenállása, mint egy gopronak ám!(Kivéve a Sharkot, mert azt hátracsapod!)
Amúgy érdemes tudnod, hogy felnyitva a legtöbb gyártó sisakja nem biztonságos. A Caberg, a Shark és a Shoi asszem, aki ilyen esetre is minősíttette! -
etnies
senior tag
Ez nagyon off: 13 évig cigiztem napi egy dobozzal, 11 éve hhagytam abba. Azóta nem bírom a szagát se, ha dohányos helyre megyek, utána megy minden a mosásba azonnal, hajat is mosok, mert ha nem akkor érzem a szagát napokig.
Leszokni kurva nehéz (bár tesóm szerint könnyű, neki minden évben sikerül), csak akaraterővel megy. Aki tapaszott vagy "ma egy szállal kevesebbet", vagy akármit használt, az később visszaszokott, akár évekkel később.
Én sokáig gondolkoztam rajta, majd egy csütörtök reggel úgy döntöttem, hogy most. Nem volt tervezve, egyszerűen csak úgy éreztem, megtudom csinálni. 2 hétig megőrültem, lementem a cég elé kézben a cigivel, csak nem gyújtottam meg. 3 hónapig még hiányzott, 6 hónap után éreztem, hogy sikerült. A megspórolt pénzből lizingeltem az első motorom, CG125-t.Azóta úgy érzem, hogy életem egyik legjobb döntése volt, szóval csak hajrá, megfog változni az életed, ha sikerül.
-
V.Stryker
nagyúr
Nagy Shad doboz tetejére kéne. Tudom, hogy lehetne csinálni, van is hegesztőm, de nem érzek rá késztetést. Főleg a görbített részekhez.
Amúgy lehet, hogy lesz kisipari gyártás, mert aki az oldalkonzolomat gyártotta, az pont azt mondta,hogy már annyian kérdezték, hogy lehet rááll arra is, csak ki kell találja, hogy hogy lesz az vállalható minőség.
Amúgy nem kell sokat tartania, csak pl. a hálózsák és sátor elég sok helyet foglal a dobozba (sátor be se fér), viszont alíg van súlyuk. Jó lenne azokat oda gumipókozni.
-
vendingo
veterán
Én áttértem elektromosra, meg apukám is. Azonnal sikerült vele letenni, pedig apu napi 3 dobozzal szívott. Fél évre kettőnknek 25k a cigi. Sokkal jobb mint a rendes cigi, ha nem gagyi változatot veszel, mert azzal tuti nem szoksz át. Egy megtervezett jó szettel aliról simán összejött mindenkinek a leszokás akinek ajánlottam.
-
Geresics
addikt
bár nem engem kérdeztél, de én kidolgoztam egy saját leszokást, amivel már 4 barátom is sikeresen leszokott!
A lényeg, hogy ne vegyél cigit!
Na jó, viccet félretéve (bár ez is fontos), az volt a trükk, hogy eldöntöttem, hogy egy átlagos naptól (lehetőleg kedd, vagy szerda legyen a nap, véletlenül se hétfő, vagy hétvége) kezdve nem dohányzom. Előző nap nem szívtam sem többet, sem kevesebbet.
És most jön a lényeg!
Az utolsó doboz cigid (ami legyen bontott, és legyen benne még cigi!) legyen nálad!
Miért?
Mert ha nem volt cigim, kényszeresen venni akartam egyet. Ha már vettem, ki is bontottam reflexből. De ha már ki van bontva, ki is veszek egy szálat, és már füstöl is...
Annyi a trükk, hogy ha kényszert éreztem cigire, akkor csak megtapogattam a belső zsebem (ott tartottam), és megnyugodtam, hogy van nálam. Ezért nem akartam venni, nem akartam kérni. Volt nálam, és ez megnyugtató érzés volt. 2-3 hónapig hordtam magammal az utolsó dobozom, benne 11 szál cigivel, és soha nem vettem ki belőle, de többször megtapogattam!
A legrosszabb a buszmegálló volt! Reggel odamentem, és... és nem történt semmi. Én ott voltam, de a busz nem. Ilyenkor mi a tököt csináljon az ember? Cigi helyett rágózni kezdtem ilyenkor. Azóta az összes amalgán tömésem ki lett cserélve
Az utolsó doboz cigim a mai napig ott figyel az íróasztalom fiókjában, igaz, már csak 1 szál van benne (a többit haverom pár év alatt elkunyizta, amikor jött, és elfogyott a cigije. De az utolsó szál mindig is ott marad!Nem azt mondom, hogy ez a tuti, de 4 haveromnak is ez vált be, pedig próbálkoztak mindenféle humbukkal!
-
-
akos727
senior tag
Tehát akkor az átírás nem függ az index meglététől, köszönöm! Amúgy tudtommal, ha van index a motoron, akkor azzal kell iranyjelezni. Akkor lehet karral, ha ezek le vannak takarva/fedve vagy ha nincsenek rajta.
A story annyi, hogy eladtam a motorom úgy, hogy csak hátsó indexek voltak rajta (mert az épeket hátra raktuk). Csúsztam egyet vele, de tényleg gyönyörűen helyre lett állítva. Ezt és minden egyebet elmondtam a motorrol, amit tudtam, mondtam, hogy hívjon nyugodtan, ha van valami. Persze hívott, talált egy-két dolgot és hogy ez így neki nem jó, csalódott, etc, egy kicsit bunkó stílusban (amiért amúgy bocsánatot kért később), és, hogy nem fogja így átírni, vagy adjak vissza neki dellát vagy nem írja át és vegyem vissza. Én tényleg nem tudtam ezekről a dolgokról (viszont ha ő jobban átnézte volna a motort, látta volna ezeket), és ugye a boltban kapható adás-vételi is kimondja, h a vevő átnézte a motort és így veszi meg (hozzátenném, hogy üzembiztos motorról beszélünk, nem életveszélyes hibák voltak ezek). Tehát tarthattam volna magamat ezekhez, de jófej voltam és megbeszéltük, h nálam marad 1-2 kiegészítő és visszaadok neki egy kis kpt. Aztán most kerdezi, h hol a kabele az első indexeknek, mert nem találja és így nem tudja átírni blabla. (vizsga am. 2020-ban jár le) Aztán már kicsit felidegesített, a dolog, h hülyének néz. Tőletek meg megerősítést szerettem volna, úgyh köszönöm
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
A GS500-amba megvételkor rakott YUASA sima ólom-savas akksim 4 éves lesz augusztusban, pedig ridegtartáson van a motor (nincs garázs, csak tető). Télen havonta kétszer, év közben havonta egyszer csurig töltöm az Aldis töltővel, és kész. Néha pótolom az elpárolgott desztvizet benne..... A motort 8 éves korában vettem, akkor kellett kidobni belőle a gyárilag belerakott, pont ugyanilyen Yuasát.
-
Geresics
addikt
Beraktam az összefoglalóba, köszi!
Gondoltam ki is próbálom: MotoBox-ról írtam egy pozitív véleményt, már jóvá is hagyták.
Öröm-bódottá. Írtam egy negatív véleményt a Parilla-ról, kíváncsi leszek, azt egyáltalán jóvá-hagyják-e?
De a boltok kínálata elég sovány sajnos. Kerestem a DarázsGarázst, mert náluk vettem anno az egyik kesztyűm, de nem találtam. Gondoltam, lehet javasolni új boltot, de azt sem találtam, és sehol egy elérhetőség, hogy legalább egy e-mailt lehetne nekik küldeni... -
Bogyó bá'
nagyúr
Indult szombaton és vasárnap is pöccre, hidegen - melegen. Szóval most végképp nem tudom, hogy mi van vele. Töltőfeszültség is menet közben végig rendben volt....
Most vagy 2 hétig nem ülök motorra, ha akkor is indulni fog (nem merül le) akkor egyelőre nem veszek másik akksit. Azért jó volna tudni, hogy mi okozhatta a dolgot, mert nyugtalanít.
-
Geresics
addikt
Tudom, hogy van Európában is kapható, sőt, azt is, hogy 2 hivatalos viszonteladó is van, igaz, csak egyiküknek van honlapja. Dolgozom a témán!
Amit linkeltél, az egyrészt nem az én motoromra való, másrészt ezek a tankok drágák. Létezik az enyémhez is, az 3 gallonos (11,36 liter). Évente 1x-2x megyünk el túrára, ahhoz kell legfeljebb az extra üzemanyag, a helyi, helyközi csapatáshoz elég a 7,5 liter. Amúgy is a +4 literért sokallom 100eFt-ot (fillérb@szó).
Ezekkel a Rotopax tankokkal is az a bajom, hogy elkérnek érte 32eFt-ot, ami szintén irreálisan sok szerintem, még akkor is, ha tudom, hogy esésnél ebből nem folyik a nyakamba a benzin - márpedig terepezni megyünk, ergo esélyes, hogy esni fogunk. Amúgy pont ezért nem jók a pet palackok, a mol kutas kannák, és társaik. Úgy kell rögzítenem a benzint, hogy az sem motorozás közben, sem esésnél ne okozhasson gondot!
Létezik a Givinek is ilyen palackja, de az csak 2 literes (5eFt), és nincs rögzítés kialakítva.
Eddig ez a legjobb, csak még fillérb@szok pár napig, mert árban van sokkal jobb, csak nem biztos, hogy ideérne... -
Geresics
addikt
a vadász-viccet ismerem, de nem tudom hogy jön ide most
Persze nem motorral megyünk oda, hanem berakjuk a vasakat a Transporterbe, és csak Albániában vesszük ki - ha esetleg erre gondolnál.A motor kicsi, könnyű, és a futóműve több, mint alkalmas az Albán terepre. Tudom, bejártuk már az országot terepjáróval, nem vakon megyünk oda. Igaz, ez nem Afrika, de nem is 32L-es GS-el megyünk, és tudom, hogy a hegyekben mennyire "sűrűn" vannak elszórva benzinkutak.
A PET-palack nem jó, mert az állandó rázkódástól kicsiszolódik a széle, annyira gyenge az a műanyag. Persze táskán belül, ruhába csavarva nem, de azért érted... Szóval üzembiztos, és igényes megoldást keresek.A motorokból az előző tulaj végre kivette a cuccát, így a dobozokat végre le tudtuk dobni róluk, de a platnit meghagytuk, arra fel lehet kötözni a kannát, és arra a táskát szerintem...
-
Gaboman
nagyúr
Természetesen igazad van de, számmora a motorozás, a szabadságot, a fejem kiszellőztetését, az élmény keresését és átélését, örömét tölti ki.
A motorozást megelőző napon már izgatott vagyok, nehezen alszom mert várom mikor indulunk, legyen jó a csapat és állati jót motorozzunk, töltsük el egy frankó napot.
Menet közben szinte végig vigyorgok mert akkora élvezet az egész, csodálatos helyeken járunk, élvezem ahogy kitépi a karom a motor, ahogy dobál, ereszkedsz lefelé vagy csapatsz felfelé az oldalban stb..........
Amikor beterítjük egymást sárral mert az előtted haladó belement egy pocsolyába te meg utána voltál 10 méterrel.
Megállunk azt röhögünk mint állat......
Megbeszéljük, elmondjuk kinek hogy tetszik, milyen helyekre menjünk legközelebb, mit éltünk meg, esetleges bukásokat kitárgyaljuk.
Kész móka az egész, na valahogy én itt nem számolgatom mennyit is eszi a gép, mert amit ad érte rohadtul nem érdekel hogy 8-10 litert fogyasztott 100 kilométeres túrán.
Mert eszembe sincs hogy ilyesmit számolgassak, nem az érdekel hanem hogy boldog vagyok egész nap.
Számomra ez a motorozás!!!!! -
etnies
senior tag
Nem csak a tank méret számít, hanem a fogyi is. Az én tankom 20 literes, autópályás fogyi dobozokkal, legális sebesség környékén 5, 90-es szakaszokon 4.
Hatótáv 400 ill 500 km, nagyon baráti.Geresics, egy pár évig én is dokumentáltam, de úgy 5 éve abba hagytam.
Motoron soha nem a benzin a drága, hanem a lánc, gumi, szervizek, kiegészítők, ruha, stb.Azért érdemes figyelni a fogyasztást, mert a növekvő fogyasztás felhívhatja a figyelmet problémára.
Én a mai napig figyelgetem, pedig V-powert tankolok.. -
HSM
félisten
Azért ezt a kategóriát már én sem értem. Viszont az eléggé zavar, hogy miért próbáltok ilyennek beállítani. Mi alapján? Mert nem akarok 8-9L-t zabáló motort, ha van olyan is, ami nem ilyen?
(#106148) Gaboman: "Mert a kettő együtt nem megy ha ki is használod belőle amit tud."
Mondod te.Az SV650-nél pont azt tapasztaltam, hogy bár nem a legerősebb motor, de megy rendesen, és ha húzom neki sem lesz hirtelen az 5L-ből 10L-es fogyasztás, és ezt éppen szeretem benne, hogy nem kell azon gondolkozzak motorozás közben, hogy nem-e inkább 110-el kellene csak mennem 130 helyett, hogy ne 8L-t kérjen, hanem csak 6-ot...
Az ilyen benzinspórolós használatok gondolatától engem is kiráz a hideg. Ha váltok is ezt szeretném megtartani, nem kell nekem 200LE, de ne is egye két pofára a benzint. Az MT09 blokkja jó kompromisszumnak tűnik, az alul is erős karakterrel nekem untig elég lenne a 115 lóereje is, és ehhez az erőhöz nem társul nagy fogyasztás sem, sőt. (Nyilván 200-as utazóval nem lesz semmi sem takarékos, de normálisabb sebességekre gondolva.
)
(#106149) Micsurin: "A nem bírom fenntartani meg a meggondolom, hogy mire ülnék tovább szerintem pont nem azonos eset."
Tehát igen, valmai ilyesmi a cél, legyen mosoly is az arcomon, mikor odahúzok neki, és a kúton se piruljak el utána.A mostani vasnál ez abszolút pipa.
-
-
V.Stryker
nagyúr
Az első szimpi, nem tűnik rossznak.
Igazából én is ettől tartok. Most van egy xriderem, ami tök jól üzemel, hibátlan, de nagyon hiányzik a waze féle információ,így még nem tudtam eldönteni, hogy mi legyen.
Legjobb lenne az xrideren wazet futtatni telóról megosztott nettel, de ugye windows ce fut rajta, így esélytelen.
-
Geresics
addikt
sajna elég sz@r a helyzet errefelé
Az RMC-t mindenképp kerülni kell (Siklósi úton vannak), ott nagy a baj!
A Red Baronba be sem teszem többé a lábam egy eladó miatt, a szervizüket viszont nem ismerem. Saját elmondásuk szerint Yamaha szervizek. Nincs velük tapasztalatom, de ha Yamahám volna, a Komlói út tetején van egy öreg, aki még lelkiismeretesen csinálta a dolgokat, viszont azt sem tudom él-e még. 2 éve egy kollégám a BMW K100-asát (TV lámpás) oda vitte, és az öreg amit nem tudott, annak utánajárt - klasszikus régi becsületes szaki!
Az Enduro Motorosboltban az öreg még jó szervizes, róla csak jókat hallottam, de 2 hete láttam egy facebook postot, hogy szerelőt keresnek. Ha nincs már ott az öreg valamiért, akkor nem tudom, hogy szabad-e őket ajánlani.
Ezen kívül van még egy 2 éve nyílt szerviz a Légszeszgyár utca végén, de róla nem halottam se jót, se rosszat...
Ha bárki kimaradt volna kérdezz rá nyugoftan, még nem ittam meg a kávém!...basszus, kéne csinálni egy videót a pécsi szervizekről!
-
V.Stryker
nagyúr
Ez egy ismerős, motoros cimbora, aki mellékesben szerel motorokat. Mint Taschi csak nem akkora az arca.
Most megy először hozzá a motor, így nem tudom milyen munkát végez. Aki volt nála dícsérte, hogy nagyon lelkiismeretes.
Árban 50-60 között mondta, de előtte azt mondta olcsó lesz.
Csak ezt akartam csekkolni mennyire olcsó.
Mondjuk kicsit sajnálom is átvinni, mert 4 hónap állás után elsőre pöcc röff volt a motor ma.
-
runner 125
nagyúr
Már h érted h a szivacsréteg közé nem fér be?
Úgy érzem rosszul gondolod. Ezt nem a szivacs és a huzat közé kell építened, hanem a zselé formáját és vastagságát 1:1ben ki kell vágni a meglévő szivacsból.. 2cm-nél még az SBK motorok padja is vastagabb szivaccsal bír, tehát a 2cm-t bármelyik motor ülésébe be lehet süllyeszteni.
Ebay-ről tudsz rendelni korrektebb áron zselét. Ha van jó kárpitos ismid aki lefejti a gyári huzatot és vissza is tudja utána ugyanúgy kapcsozni, akkor állj neki nyugodtan.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- JBL Charge 6 és Xtreme 3/4 akciós áron eladó!
- GÉMER! Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 3070 szint! 32GB RAM 1000GB SSD FHD 120Hz Gar. 2026
- Akció! Gigabyte Vision Z590 D Wi-Fi Alaplap! LGA 1200!
- Intel Core i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- GIGA AKCIÓ!!! AKTIVÁLATLAN iPad Air M2 11" WiFi + CELLULAR 512GB!!! KÉK
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest