- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz
zeon.hu #147862 üzenetére
Elso koron a meretet kellene megtalalni.
Az A2 behatarol, tup nagy mozgaster nem lesz a megjelolt arsavba. Foleg ugy, hogy a folytott A2 sport turak ara magasabban vannak, meg ha fos az allapota.A kovetkezo riziko vagy elony, egy nyitott A2. Ezt eldonti mindenki maganak.
Nem a muszaki, vagy egyeb oldalon, de a teljesitmeny fronton igen.
CB500S, 33Le nyitva 57.
FZS600 48Le- nyiva 95Le.
Bandit 600 34Le nyitva 77Le.
Yamaha TDM ugyan ez.
A naked vonal is ilyen.
Az arsavba kb ezek vannak, ezek is import vasak.
Ez nem baj, csupan alapos korbe nezest igenyel.Tura endurok vilagaban
Freewind 650
F650
Cs650
Tenere 660
Transalpok kozul 600 felett a folytott verzio.Kisebb ccm es 500 alattiak kb mindegyike belefer, de a meret mar igen csak kisebb.
Elsonek ules pozicio legyen meg, ha a tura vonalnak valoban van jelentosege. Ha nincs akkor mindegy. Par ora motorozas eseten nem lesz akkora proiritasa. Egy kevesbe konfortos motor is elvezetet ad. Hosszabb utakon, napi 8-10 ora mar nagyon nem mindegy mennyire kenyelmes.
-
soldi3r
veterán
-
Xaels
félisten
válasz
zeon.hu #68362 üzenetére
Hát tudnék pár típust bedobni amihez nem nagyon piszkálnék hozzá ha el tudnám hozni szalonból
A Dragstar-t sem csinosítgatnám ha nem lett volna "olcsó" magához mérten és nem lett volna rá okom, mert már más előttem úgy is "szétbarmolta". Egy gyári 1100-ast vagy egy Roadstar Warriort megint nem basztattam volna.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
zeon.hu #68353 üzenetére
Én meg már öreg vagyok az ilyen úri huncutságokhoz, a telefonra csak mint szükség-eszközre tekintek, ha internetezésről van szó:
90% asztali gép nagy monitorral (napi 12-13 órát ülök előtte), kb. 9% windowsos tablet (esténként egy óra), a telefonon (ami szintén windowsos) max. 1%. Netezni kicsi, cipelni meg nagy, mint mindegyik okostelefon. Utálom őket.
-
Kroni1
veterán
válasz
zeon.hu #67416 üzenetére
Nem egy szofisztikált megoldás a tesco szatyor, de tény hogy életmentő tud lenni! Már majdnem megfagyott a lábam egy komolyabb hideg esős túrán az alpokban, de itt felkaptam a szatyit és rohadt jól működött, teljesen megváltoztatta a komfortérzetemet!
Doki16: Hát nem tom milyen motorod van, de ha tényleg megcsinált mindent a leírtakból és ő vett hozzá mindent, akkor a 100e Ft nem is nagy összeg! A láncszett csere nekem pl. a 600-as Fazeren csak maga 50-60ezer körül volt szereléssel..
-
#79335424
törölt tag
válasz
zeon.hu #66478 üzenetére
Nem semmi! Én egy Seabreacher -t szeretnék kipróbálni.
-
baboss
őstag
válasz
zeon.hu #64979 üzenetére
bogyo112
Tavaly le akartam szokni, de szívta az élettársam a 2 lánya meg a fiam, így szinte esélytelen volt hogy lerakjam, pedig egy párszor belekezdtem. Most már nincs élettárs, csak a fiam, talán most sikerülhet. Amúgy meg volt egy szívműtetem még 14 évesen elvileg nem is gyújthatnék rá. Nem iszok alkoholt, nem kávézok, ha lerakom a cigit akkor csak 1 káros szenvedély marad a motorozás. -
#79335424
törölt tag
válasz
zeon.hu #64706 üzenetére
De, ebben valami kínai, kétütemű, műanyag főtengelycsapágyas fűnyíró motor van, hátul merev vázzal. Ettől még egy elektromos bringa is jobb. Ha jól körülnézek a garázsban, akkor símán összedobok egy ilyet. Ráhegesztek valami Riga villanyakat, írok hozzá egy adásvételit és máris legális. Segédmotorra nem kell átépítési engedély, mert nem gépjármű.
-
#79335424
törölt tag
válasz
zeon.hu #64698 üzenetére
Ó, hányszor gondoltam már erre! De sajnos, esélytelen. A HD -t semmiképpen sem tudnám hurcolni, de még egy kisebb robogó is csak fektetve férne el a pótkocsi aljához rögzítve, egy spec. tartón. Aztán kiadják az ukászt, hogy akasszak át egy másik pótot, vagy üljek át egy másik szerelvényre és bukta. De, egy elektromos bringán nagyon agyalok. Az egyik cimborám olcsón szabadulna egy akkucserés Aprilia Enjoy -tól. Azt sztem tudnám hurcolni.
-
#79335424
törölt tag
válasz
zeon.hu #63696 üzenetére
Nem kell irigyelned. Én voltam a csapos és mint tudjuk, mindíg a csapos jár a legrosszabbul. Ez most is így volt, mert nem csak sörök voltak, hanem páleszek is és a csapost mindenki meghívja. Emiatt most egy kicsit gyengélkedem. Kemény meló a pultozás, de a másnapja még keményebb.
-
#79335424
törölt tag
válasz
zeon.hu #63688 üzenetére
Mit nem értesz ezen? Akikről szó volt, azok a legközelebbi barátaim, akikkel napi szinten találkozom. Jenő a klubtársam, Tünde pedig a presim barátnője. Szerda esténként nyílt nap van a klubházban, ezért épp együtt voltunk és adódott a jó story, hogy közvetlenül olvashatták a róluk szóló hsz. -eket.
-
#79335424
törölt tag
-
canniball
nagyúr
válasz
zeon.hu #61374 üzenetére
Na úgy biztos nem fogok...mivel nem hordok kendőt.
Amúgy én is csak tavaszra/őszre vettem, nyáron jól elvagyok nélküle.Horvi!
Én meg az alacsonyabb "szekcióhoz" de nagy sebességnél én sem tudok egyenesen ülni, mint ahogy szerintem senki sem. Ez ilyen móka; ha zavar akkor idomos gép kell neked. Nekem viszont az nem jött be melegben: míg a nakeden remekül éreztem magam az idomos gépre átülve melegem volt, s mivel eléggé izzadós vagyok ott rájöttem hogy jó nekem a csupasz gép csak a hűvösebb időre kell valami szélvédő. -
Xaels
félisten
válasz
zeon.hu #61061 üzenetére
Egykoron még lehetett értelmes koncertet találni a Szigeten. Többek között Judas Priest és Iron Maiden koncerten is voltam ott. Mostanában kész rablás egy napijegy és nincs is semmi igazi zenekar. A kisebb fesztiválokra előbb kimegyünk. Voltunk pár éve Fezenen Machine Head, Kreator meg Testamenten. Meg KISS-en az Arénában meg Scorpions-on. Sabbath-ra sajnos ilyen árral nem tudok kimenni.
-
#79335424
törölt tag
válasz
zeon.hu #60572 üzenetére
A 80 -as évek közepén motorozott velünk egy Töki nevű srác. Épített egy döbbenetes, négyhengeres P20 -at. Olyan megoldások voltak benne, amiket még ma is megcsodálnának. Valami mágneses gyűrűje volt, azt kellett a kormány végéhez tartani. Ez volt a gyújtáskapcsoló. Villanymotor húzta fel sztenderre a motort. Csodálatos gép volt. Sajnos, nem tudom, hogy mi lett Tökivel, meg a motorjával.
-
-
#79335424
törölt tag
válasz
zeon.hu #59926 üzenetére
Megy az motor rendszámmal is. Tudom, mert ismertem olyat és mentem is vele (szintén 2000 -es busz motor). Csak, az rendszámos trike -ként jött be az országba.
A HD -ról fölösleges lenne képet linkelni. 2-1 sportdob, fejidom, olajhűtő, előretolt lábtartó, Dyna ülés (a gyári, Dyna Sport ülés hátsó traktusa egy válóok és elöl is elég fapad). Ennyi a látható extra, egyébként tök gyári. A GSX -ről meg hirtelen csak ezzel tudok szolgálni, de legalább tudod, hogy hol találsz róla több képet.
-
#79335424
törölt tag
válasz
zeon.hu #59924 üzenetére
Ne is mondd! Gondoltam, veszek egy modellt. De mindenhol csak "Jax Tellereset" lehet kapni. Vicc ez a "SOA -láz". OK, hogy elég valósághű, hiszen egy valós klub adta a hitelességhez szükséges infó hátteret, de akkor is csak egy kitalált story, egy kitalált klubról.
Egy motor úgy állhat, hogy elég vadra sikerült és manapság minden vizsgabiztos hátast dob tőle. De, sztem Te pontosan ismered ezt a témakört.
-
#79335424
törölt tag
válasz
zeon.hu #59918 üzenetére
Hát nem. Voltam már a tengerészeti múzeumban Den Helder -ben, motormúzeumban Guadalest -ben, a hercegi járműmúzeumban Monaco -ban, a Ferrarinál Maranelloban, meg még sok helyen, de ez valami egészen más léptékű hely. Még sohasem láttam élőben Duesenberget, világháború előtti Maybachot, SS100 -as Jaguar -t, vagy Hitler pácélozott, kabrió Mercijét. Gyári, 90ccm -es Simson Schwalbet, elektromos Simson -t, vagy 1920 -as évekbeli, 46 ezer ccm -es versenyautót. Arról nem is szólva, hogy megnéztem egy Concorde pilótafülkéjét és pár perc múlva átsétáltam egy TU144 -be. Tényleg talicskán tolja az ember az állát a látványtól. Ilyenkor örül az ember annak, hogy kamionos.
-
canniball
nagyúr
válasz
zeon.hu #59546 üzenetére
Elsőre biztos mindenki rávágná (én is), hogy közös a felelősség. Viszont épp nemrég olvastam, hogy ítélet született egy baleset ügyében: friss jogsis srác balra akar kanyarodni, látja a szemből érkező motort de mivel messze van úgy gondolja be tudja fejezni a manővert, a motoros viszont bőven a megengedettnél gyorsabban jön, karambol és meghal (tipikus mindketten sz*pnak eset
); az ítélet szerint attól még hogy a motor gyorsan jött az autósé a felelősség, mivel akkor is meg kellett volna adnia az elsőbbséget.
Persze azt nem tudom ez mennyire "bevett gyakorlat" és azt sem, hogy a határ túloldalán mik a szabályok. -
Something_
őstag
-
Xaels
félisten
-
Xaels
félisten
válasz
zeon.hu #58672 üzenetére
A sárvédő és a hátsó villa nem mozog együtt. Az ülés alatt van a központi rugóstag. Ha lentebb tenném a táblát akkor egy felkoccanásnál odacsapna lengővilla. Nekem lent jobban tetszett a tengelyhez fogatva, csak ahhoz több szerszám kellett volna, hogy az 5mm-es laposvasat meg tudjuk szépen dolgozni. Na meg így elvileg kap a rendszámvilágításból, majd este tesztelem
-
Burt1793
veterán
válasz
zeon.hu #58575 üzenetére
A2=48 lóerőig.
Én a honda nc700x-et, cbx500-at, suzuki freewindet néztem, ezek közül a freewing van a 600 ezer alatti kategóriában, viszont egy hengeres. A két Honda elég új és drága. Sajnos csak hondákat nézegettem, az X-es, azaz tóra verziók, amik magasítottak, drágábbak egy 20%-kal a simánál.
Bocs, amíg végigolvastam az új bejegyzéseket a topikban, eltelt 10 perc, páran már válaszoltak.
-
Macsjoz
tag
válasz
zeon.hu #58571 üzenetére
talán a túra enduro ami a legjobban tetszik, a jól menjen alatt úgy gondoltam, hogy esetleg pályán is lehessen használni szóval bírja a 130-140kmh-t tartósan vagy tartósabban, bár autóval sem szeretek pályán menni de akármikor lehet akármi, meg városba is lehessen használni. Ha nagyobbat kell előzni akkor tudja azt is kényelmesen. Talán a yamaha XTZ 660 az ami tetszene
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest