- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz
demars #108680 üzenetére
Köszi, de azt már szerintem nem forgalmazzák, meg ha egy mód van rá maradok a világos színnél.
És persze ahogy írtam is csak nyárra kell, hűvösebb időre van "zárt" kabátom. Amúgy sem hiszek a "négy évszakra" jó marketingnek, mert olyan úgy sem létezik (ebben az árkategóriában). -
z123456789
addikt
válasz
demars #99794 üzenetére
És ha kell, az működni fog?
A végsúlyt úgy értettem, hogy nekem gyári van, ez mennyit számít. De sejtettem, hogy jóval csekélyebben mint egy gátló.(#99800) veze
Tudnád linkelni? Hirtelen nem ugrik be milyen motorod van, csak érdekel, hogy melyiket választottad, ha nem titok. -
HSM
félisten
válasz
demars #99647 üzenetére
Hát ezaz, a vizet.
Sajnos a K3-K10 SV650-n a vízhűtésen kívül van egy levegős olajhűtő, termosztát meg minden nélkül külön. Az kicsit megbolondítja a dolgokat sajnos. Az újabb SV-n már szerencsére vizes hőcserélő hűti az olajat, ott már teljesül, amit írtál, ezért is mondtam etnies-nek, hogy az ő blokkja már az a generáció, nem annyira kényes, a hőcserélő révén a víz kontrollált hőfokon tudja tartani az olajat is.
Szerencsére nagyon sok típust szerelnek már ezzel a vizes hőcserélővel, mert szerintem nagyon hasznos.
Ilyen olajhűtője van az enyémnek: [link], és az újab változatokban a Gladiustól ez a hőcserélő került, lásd az olajszűrő tövét: [link].Nyilván azért ez az olajhűtős megoldás is vizes, nem olyan kényes már, mint a levegős blokkok, de azért ez még nem tökéletes magától, kér egy kis törődést főleg hidegben.
Mondjuk így hogy kitapasztaltam már nem nagy dolog, ha bejött a hideg kap egy kis takarót, tavasszal az első melegben kiveszem, meg majd minőségi 5W40-et (Motul 7100) fog kapni a gyárilag ajánlott sima 10W40 helyett, és príma lesz minden időben.
Termésetesen elég mérges voltam, hogy miért nem a gyárban agyalták ezt ki jobban, miért nekem kell vele szórakozni, de hát sajnos nem volt mit tenni.... -
Geresics
addikt
válasz
demars #99540 üzenetére
Én egy régi Zümo 400-ast használok. Még a motorom első tulaja vette a motorhoz, talán már 10 éve is van. Akkoriban 150eFt volt, ma már használtan 30-50eFt között láttam többet is, és van BT-s változata is.
Ezek természetesen motoros GPS-ek, nagy fényerővel, vízálló házzal, stb-stb.Régi tervem, hogy eladom, és veszek egy új Zümo-t, de igazából a BT hiányán kívül semmi baja, szóval a csere nem indokolt, így megtartom amíg el nem halálozik!
(Egyszer egy gombja már beszakadt, de vettem hozzá egy komplett új házat, és most olyan, mint új korában!)
-
Polemius
senior tag
válasz
demars #99053 üzenetére
Magyarországon a hatályos szabályozás szerint az önkormányzatoknak csak kettőnél több kerekű motorra szedhetnek parkolási díjat. Ahol mégis szerepel a helyi parkolási rendeletben a (kétkerekű) motorkerékpár, ott az szabálytalan.
Alternatív lehetőség, hogy ha mégis tartasz tőle, hogy b@sztatnak miatta és neked kell kijárnod az igazad, akkor egyszerűen parkolj ott, ahol nem lehet fizetős parkolást meghatározni, de te mégis parkolhatsz:
járdán (a szabályok betartásával persze). -
Geresics
addikt
válasz
demars #99048 üzenetére
Motorra nem kell jegy, csak ne foglalj el több helyet, mint ami indokolt, mert azt nem szeretik...
(#99047) V.Stryker
Köszönöm az építő kritikát!
Amúgy a kép facebookra készült, oda indokolt a nagy betű, hogy a sok görgetés közepette odavonzza egy pillanatra szemet. A színek pedig az arculathoz passzoló színek, ezt már anno így találtam ki. Tudom, nem egy konzervatív mintapélda!
Viszont azt nem tudom, hogy mi az, amit nem lehet látni a képen? Még az "előtte/utána" feliratok is a plexik dőlésszögét követik valamelyest, hogy látványosabb legyen a különbség... -
Geresics
addikt
válasz
demars #98934 üzenetére
De ha megnézed, ugyan ezt írtam én is, csak épp annyival egészítettem ki, hogy a drágább termékek azok a példányok, amik a minőségellenőrzés során a legjobb eredményeket érték el, legyen szó akár csak a sorjáról, vagy bármi másról. Egy gyári terméken nem fér el a sorja, de egy olcsó Tescos akámin viszont simán. (Ez csak egy buta példa a szemléltetés kedvéért.)
-
emre
veterán
válasz
demars #98826 üzenetére
Átgondolva a zár kérdést.
Mindenképp vidd el szakihoz, de ne feltétlen motorszerelőhöz, hanem olyanhoz aki a zárakhoz ért, mert ezt lehet atomjaira szét kell szedni. Aztán az majd megmondja indokolt-e a csere. Lehet elég neki egy rendes takarítás, mert a beleragadt portól szorul. De ha már előfordult akkor én mindenképp berendelnék egy olcsó kínai tankbetöltő zárat, mert lehet kínai, de új. És baromi kellemetlen lenne ha az otthontól 3-400 km-re nem tudnál tankolni.
Magát zár betétet nem túl nagy művelet kicserélni a betöltőnyíláson, csak a csavarokra figyelj, mert kellemetlen kipiszkálni ha beleesik.
Hmmm, nem biztos hogy olyan könnyű szétszedni mint gondoltam, és egyben egyszerűbb a csere.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
demars #98785 üzenetére
Ha jól tévedek, akkor azok a színes csíkok - vagy még inkább foltok -, azok az (plexi)üvegben lévő feszültségek és/vagy strukturális hibák (inhomogenitás), amik eltérítik a polarizált fényt.
A polárszűrő teszi láthatóvá ezeket. (Lásd edzett üveg milyen szép foltos a szemüvegben.) Ezért nem szeretek napszemüveget viselni bukó alatt. Na meg az LCD-t se látom polárszűrővel. -
tboldi
nagyúr
válasz
demars #98556 üzenetére
Nem tudom, hogy megvetted-e már, de nekem van egy MotoSafe-em, amit csak pár alkalommal használtam. Ha eljössz érte, ingyen és bérmentve odaadom (természetesen fertőtlenítve).
Ez hirdetésnek számít, ha abszolút semmit nem kérek érte? Ha igen, akkor elnézést kívánok, és del pls.
-
Shad0w
senior tag
válasz
demars #98556 üzenetére
race.
szerk.: első webshopban amit a google dob ugyanúgy 5990 Ftszerk2.: Én inkább sima MotoSafe-et vagy MotoSafe Pro-t vennék. Mind2 erősebb a race-nél. szerk3.: Jobban megnézve a Pro az csak 1 Tour és 1 race set egybecsomagolva, szal race ( vagy inkább MotoSafe, ha az is opció).
-
Geresics
addikt
válasz
demars #98142 üzenetére
és többiek!
Köszi!
Azért lett így, mert ez ugyan egy nagyon nyugis topic, tök jó közösséggel, de időnként azért elindul a szájkarate (no offense), ami nem ide való, és canniball nem mindig tud itt lenni. Természetesen továbbra is Ő itt a főnök, én csak besegítek, de ígérem, nem nyúlok bele semmibe!
Azért jó ez, mert amíg mi nyúlunk bele, addig nincs következmény, ha valaki szól egy moderátornak, akkor viszont hamar röpködhetnek a warnok, azt meg azért nem szeretnénk, mert alapvetően itt mindenki felnőtt ember! -
z123456789
addikt
válasz
demars #98001 üzenetére
De az egy útmutatás. Mindegyik. Én örültem volna, ha találok ilyet. De amikor naponta 10x látod, hogy márpedig az illető aztán motult, meg sustinát vett ám, meg még olajszűrőt is fog cserélni, és hogy lemosta a kocsit...az pont olyan, mint ahogy Teasüti írja. Ki a f*szt érdekel?
...egyre kellemetlenebb a Csesznekes hsz-em.
...jó, mindegy, egyszer jó volt, többet az életben nem rakok ki a motoromról képet.
Egyébként mentségemre szóljon, tényleg, lamentáltam rajta...mondom ilyen bogaras kép az kb pont olyan unalmas szar, mint az edda a lakodalmak végén. Nem baj, fátylat rá, volt, elmúlt, kérjük tovább görgetni.
(#98002) Teasüti
Minden szóval egyet értek. Hiba volt a hsz-em.Többet nem fordul elő.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
demars #98001 üzenetére
LOL!
(#97999) z123456789
Ugyan, felőlem azt pakolsz ide ami jól esik.
Most FB-n nézegetem mások életét, vagy itt, vagy az Instagrammon hogy kinek mi volt az ebédje, egyre megy.
Minden ilyen topikban vannak beszámolók, a futós és bringás topikokban Endomondo és Sportypal statisztikákat lehet nézegetni, meg kreatív módon letámasztott támasztott bicikliket olyan háttérrel mint a négyezer másik hasonló amatőr fényképeken amik szintén nem vmi egzotikus helyen készültek.
A gyúrós topikban másik 100 férfi felsőtestét lehet nézegetni meg olvasgatni milyen durva lábnap volt aznap, meg hogy mit evett edzés előtt/után és mekkorát szart reggel.
Itt motorozunk, így szívesen látjuk az út szélén letámasztott vasat meg a négyezer bogarat a sisakon. Mind nagyon eredeti fotó.
Szóval ne érezd magad kellemetlenül!Viszont néha lehet okulni is az ilyen beszámolókból, pl a túrák tapasztalatairól szívesen olvasok. A nyár végi Európa túrámhoz pont innen merítem az infókat.
(#98000) tboldi
Még van vissza 17950 hsz a jómunkásember rangig. -
#25954560
törölt tag
válasz
demars #97818 üzenetére
hm. akkor az ogio logo a dragabb
nekem van hasonlo stilusu taskam, ilyen:
csak jot tudok rola mondani.
hosszu tavon is rettento kenyelmes, kinyitva van bukotarto haloja (igen, mar hasznaltam tobbszor is), van par kulso zsebe (felul kozepen es a derekovek vegeinel) amikbe szuperul lehet pakolni kulcsot, telefont, akarmit amit nem akarsz a dzseki zsebebe rakni, es vizallo. nagyon massziv anyag, tobb eve napi hasznalatban van es nem latszik agyonhasznaltnak. abszolut nem gerincvedo, de egy sima szivacsnal biztos tobbet ved. a hosszutavu borjakeval es a nyari jakeval is kenyelmesen beallithato. a tetejen lecsapott a forma, ezert a bukonak nem tamaszkodik neki, mint egy hagyomanyos hatizsak, de ez leginkabb ulespozicio fuggo, valszeg sport(os) motoron szempont inkabb.viszont kicsi, tehat messze nem a klasszikus bovitheto turazsak. es ertelmetlenul draga. viszont nagyon vagany
en motoros banzajon vettem $110-ert sok eve, de eleg sokaig gondolkodtam rajta.
-
tboldi
nagyúr
válasz
demars #97736 üzenetére
Aha.
A Lincos dugókulcskészlet már egy hete megérkezett amúgy.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
demars #97232 üzenetére
Nem vettem bele, de nem azért mert rossz, csak nem volt eszembe, persze simán jó lehet első endurózásokhoz.
Mondjuk én egy nem annyira kihegyezett 250-et vennék.
Ilyen a Suzuki RMX 250, RMX 250.
Nyomatékos is, mégsem olyan vad mint egy EXC, könnyű, endurózáshoz tökéletes.
Ezt nem fogja kevésnek érezni akkor sem ha már jobban beletanul ebbe a stílusba. -
z123456789
addikt
-
Geresics
addikt
válasz
demars #96384 üzenetére
youtube videóból ne akarj hangot megállapítani, mert szart sem ér. Én hónapokig próbáltam felvenni az Akkra hangját DB killer nélkül, de esélytelen hitelesen visszaadni, így inkább hagytam...
Ha meg valami nagyon jól szól, akkor ott a rögzítő eszközön (is) múlik minden, így összehasonlítani más motor hangjával csak akkor tudnád, ha ugyan azzal a technikával rögzítenék, és dolgoznák fel. Esélytelen. El kell menni motoros találkozókra, szezonnyitó gurulásokra, ahol több száz motor van, és meg kell hallgatni élőben, bárki szívesen merregteti egy picit a motorját egy kíváncsi érdeklődőnek... -
veze
őstag
válasz
demars #96272 üzenetére
[link]
itt lesz a legolcsobb és ha a képeknek hinni lehet a bilincs is kissé erősebbnek tűnik. Az értékelése sem rosz
Nem hinném hogy ez más lenne mit a 2ezerrel többe kerülő társai . Ugyanaz... Csak azért nem innen rendeltem mert ez az arany szín sehogy se passzol nálam semmihez -
veze
őstag
válasz
demars #96266 üzenetére
A működését tekintve mindegy, hogy hol van,
Személy szerint én nem bánnám ha minél kevésbé lenne szembetűnő, és nem látnám magam előtt keresztben, csak lent tenné a dolgát.
Bár akkor nem lehet menet közben nem annyira kényelmes állítgatni ( már amennyiben akarná az ember)
Meg lehet mérni egy madzaggal is, hogy az adott felszerelési helyre milyen hosszú kell
itt egy videó róla [link]
Egyébként ha tisztában van az ember a működés mechanizmusával , elképesztő helyekre is fel lehet szerelni, attól függően függöen, hol van erre hely. Nézegettem képeket a neten..A felül keresztbe szerelhetőt is rakták már be ugyan ugy keresztbe de alól, meg ferdén a két villa közt átlósan benyúlva. Persze ezekhez nem lehet szerelési kittet kapni, de jó lakatos vénával simán megoldható a rögzítés. Lényeg hogy a teljes terjedelmében mozgatva ne ütközzön és tolja huzzaa szárát -
z123456789
addikt
válasz
demars #95916 üzenetére
Ah! Egy kicsit otthonbarát felhasználású az enyém, de hogy erős lúgos hatása van az tuti. Elég nehéz a tüdőnek ha véletlenül az öblítés során sikerül benyelned kicsit.
A citromsav tippet viszont köszi, ez jól jöhet.Ö
Carwax Duplex amúgy ennek a neve, egy fazon árulja, valami értékesítő. Autós topicban kaptam a címet még anno. -
etnies
senior tag
válasz
demars #95862 üzenetére
A VTR250 másik ligában focizik, mint a YBR250 vagy CBF250. Utóbbiak egyhengeres, levegős szarok, azért nem vettem annak idején én sem. Nem mennek, de legalább ráznak.
A VTR250 V2, folyadékhűtéses, majdnem másfélszer olyan erős (21 vs 30 ló). Ja, és szép. Nem véletlenül van kultuszta azokon a piacokon, ahol árulták. A YBR250 és CBF250 a harmadik világ motorja. Olyan, mint ha a Honda CG125-t meg a KTM Duke125-t tennéd egy kategóriába....
Semmiképpen ne vegyed meg ezeket a szarokat, vagy GS500 vagy VTR250. Tenni kell még félre pénzt!
-
z123456789
addikt
válasz
demars #95885 üzenetére
Ez nem ilyen kétkomponensű lúgos mosó? Csak mert anno nekem sikerült egy kontaktot szereznem ilyen anyaghoz. Rohadt jó cucc. Igaz maszkos, szemüveges, és kesztyűs viseletet igényel, de felnit, motorteret (autónál) rohadt jól megtisztítja.
Ha ilyesmiről van szó, lehet én is tudok nektek segíteni.
Ez pl csak egy gyors télifelni mosás. Az ott nem sár, hanem még az előző tulajnál ráaszalódott fékpor.
Vagy ez egy 250 000 km feletti motortér. Az alumínium részek elég retkesek voltak mosás előtt.
-
zgospel
őstag
válasz
demars #95758 üzenetére
Enyémben yuasa van, évszám alapján 2014es. Sose veszem ki télen, rá se töltök, télen hideg garázsban áll a motor egyébként meg az utcán. Hétköznapokon városban megyek 10 kilométereket. Idén is pöccre indult 5 hónap állás után. Ahogy Mike is kérdezte, mit rontottam el hogy nekem nem hal meg egy év alatt?
-
tboldi
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
demars #95747 üzenetére
Okosíts bele E betűt.
VFR Club-on tavaly rámírt egy srác, h a fotókból úgy látja ugyanolyan Sebring dobunk van, de az övébe semmi felirat nincs. Megkért h az enyémről fotózzam már be neki, megtettem és frankón "elektropolírozással" beleüttette.
Enyém, övé.Nyilván a dB érték ettől nem csökken, az viszont ritka h minden sarki rendőr azzal állna ki.
Nekem pl. műszakin csak lefotózták a dobot meg az E betűket és ennyi volt. Pedig furulya nem volt benne. -
vendingo
veterán
válasz
demars #95747 üzenetére
Én amikor vettem az arrow dobot, akkor szerencsére kaptam hozzá egy kis kártyát, amit be is tettem a forgalmiba, mivel sokat járok Ausztriába.
Nem változik ilyenkor valami, hogy nem gyári specifikus dob van hozzá?
Enyém az direkt AT-re való, másra elég necces lenne felrakni is. Az utánajövő évjáratokra se stimmel, csak az RD04-re.
-
vendingo
veterán
válasz
demars #95403 üzenetére
Nem jártál ma Sopron felé? Mintha láttam volna ilyen mocikat.
Hivatalosan is megkezdtem az idei szezont.
Gyorsan hazarongyoltam melóból, kaja, tusolás, és indultam volna...A moci kicsit nehezen indult, kijárattam a karbiból az összes benyát, kellett neki egy kis idő, mire észhez tért.
Következő probléma, hogy az enduro csizmával nem tudtam váltani. Kicsit befostam, hogy küldhetem vissza az új csizmát, amikor leesett, hogy állítható a váltókar. Gyorsan belőttem, de nem lett az igazi. Majd holnap bíbelődök vele.Rengeteg motorossal találkoztam, kicsit vagánykodtam a hóolvadékban, hogy legyen egy kis színe a motornak
70km lett a mai táv, kicsit túlöltöztem, dőlt rólam a víz.
-
-Mosquito-
őstag
-
runner 125
nagyúr
válasz
demars #95029 üzenetére
Amúgy tényleg nem kunszt, két dolgot fűznék hozzá:
- Persze motor állapot és igényesség kérdése - célszerű minden spanifer kötési pont alá mikroszálas kendőt rakni és a lelogó spaniferköteleket úgy elkötni / szig szalaggal összeragasztani, h menet közbe ne érjen hozzá a motorhoz / ne dörzsölje.
- Motortípus függő, de csutkakormányos gépeknél a markolatoknál lehúzott spanifereket a kormánykifli fölött össze kell kötni (ha csak nem speckó motor spanifer, ami gyárilag ilyen), nehogy lekússzanak a markolatról. Nyilván ez alá is érdemes kendőt rakni végig.Mindkét gépemet úgy szállítottam haza, egyik futó, másik busz, természetesen mikrokarc sem keletkezett rajtuk emiat (más miatt sem.
)
Jah és mindenképpen a hátsó felét a hátsó lábtartó konzoloknál érdemes lehúzatni. Az 1.2-es volt tulaja segíteni akart nekem lekötni, aszondja' kössem át az ülésen és húzassam le úgy... -
Gaboman
nagyúr
válasz
demars #95027 üzenetére
Teljesen mindegy mivel hozod!
Akár egy utánfutóval is eltudod hozni pl:A lényeg, a motort keresztbe teszed fel rá, az első kereket odakötöd a bal vagy jobb sarkára hogy ne tudjon se előre, se hátra megmozdulni.
Utána lenyomod az első telót, a másik meg húzza a spanifert, egyik majd másik oldalról.A lényeg hogy rugózni ne tudjon a motor, utána folytatod ugyan így a hátsó rugós tagnál.És ha biztosra akarsz menni ott is odakötöd a kereket a sarkához.Amikor minden megvolt, áthúzol mindent még egyszer, behimbálóztatod a motort, megnézed hogy az utánfutóval együtt mozog e, ahogy mozgatod nem lazulnak e a spaniferek, ha ok akkor indulás, menet közben megállsz és leellenőrzöd nem e lazult meg valamelyik. -
imibogyo
veterán
válasz
demars #95025 üzenetére
Én a CBR-t pontosan így hoztam haza zárt furgonban. Jól le lett feszítve elöl és hátul is, hogy ne tudjon "rugózni". Mondjuk én nem sokat, olyan 50 Km-t szállítottam így a vasat, de azt simán bírta. Párszor azért félreálltam és csekkoltam a lefogatás állapotát. Mivel egyedül szállítottam nem volt dedikált ember aki nézte volna.
De ha már szóba hoztam a CBR-t, elég jól haladok az új műhellyel. Remélem tavasz végén, nyár elején már vissza tudok térni a felújítási projektre és akkor talán egy nyár végi Euroringes partiban már én is részt tudok venni. Persze eddig is, mint mindig, majd meglátom mit gördít még elém az élet. Eddig sem ment úgy "semmi", mint ahogy terveztem. Most is nem régen értem haza a háztól, de legalább van végre fűtésünk. Remélem hamarosan költözhetünk és akkor rá tudok térni újra a hobbijaimra, mert ami az elmúlt időszakban jutott rájuk azt hagyjuk...
-
etnies
senior tag
válasz
demars #94920 üzenetére
Nem tudom milyen maszkot hordasz, a szélfogó anyagúak csökkentik a zajt, nem is kevessel (de a turbulencia ellen nem véd természetesen).
Ha ennyire zavar a szél, akkor felmerülhet a motorcsere lehetősége is, nem?A Schuberth-ek halkabbak általában, de ezt pont ugyanolyan módszerrel érik el, mint amit fent vázoltam: kizárják a nyak felől érkező szelet, ami elég hangos.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
demars #94925 üzenetére
Hivatalosat utólag szerintem nem tudsz rá venni.
- mikor megjelent a boltokban az xRider, akkor kétféle verzióban volt kapható: "üresen" 35k-ért, vagy Sygic szoftverrel és térképekkel 50k-ért. Ez utóbbi valahogy kikopott a boltokból, már nemigen látni sehol.
- iGO-val soha nem forgalmazták, ez a szoftver külön nem is megvásárolható - marad az illegális megoldás. Ami viszont működik, és jobb is használni, mint a Sygic-ot, jobban kézre áll.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest