- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz
Xaels #118779 üzenetére
"Én 978km-t mentem a hétvégén "
Én ugyanezt szombat, vasárnap csináltam végig.
Ezzel nem felvágni akarok, sőt, arra rávilágítani, hogy abban a formában, ahogy én ezen a hétvén kirándultam, az kb minden motorral teljesíthető lenne.
Van az elején és a végén 100-150km egyenes szakasz, napközben pedig 20,30,50 kmenként megálló, nézelődés, pihi, kaja, satöbbi. És ezeken a rövidebb szakaszokon pedig olyan helyen mész, ahol nincs nagy tempó, kanyarok annál inkább. Emiatt még csupaszon sem probléma a menetszél. -
csongi
veterán
válasz
Xaels #118779 üzenetére
Ezt letoltam robogóval is, sőt volt 600 feletti etap is. De volt olyan nap is mikor 750 befigyelt.
Egy Harly üléspozíciója ehhez optimális magassággal más kényelmi faktor, mint egy Naked.
Főleg akkor, ha 180cm feletti magasság társul hozzá. A menetszél kb a pályatempónál lesz rohadt fárasztó. Közúton még elviselhető kategória tud lenni. De egy kényelmetlen testhelyzet, kivégzi az embert.Micsurin:
Zsír. Mi lett a foresightal? -
Ferdzsoo
addikt
válasz
Xaels #118779 üzenetére
Órában mennyit töltöttél a motoron? Az átlagban csak 326 kilcsi naponta.
A problémák pont ezek után kezdődtek (számomra) amikor 7, 8+ órát ülsz (szüneteket leszámolva!) a motoron.
Illetve megint más kérdés hogy ki lehet bírni valamit nakeden,, meg hogy élvezem is az elejétől a végéig. -
vlevi
nagyúr
válasz
Xaels #118779 üzenetére
Én is ismerek pár embert, aki nakeddel túrázik, akár csoportban is.
pl. kimegy a labancokhoz egy hétre, az oda-vissza utat be kell vállalni, hogy gyorsan odaérsz egyenes úton.
Utána viszont meg lehet állni fél-egy óránként két szerpentin között, és akkor működhet az adrenalinbomba.
De mondjuk ez nekem már nem lenne kellemes, mert én a túrázásban inkább a túrázást keresem, és ahhoz tényleg jobb egy szélvédelemmel bíró. pl. MT-09 helyett Tracer -
-
-
-
vlevi
nagyúr
válasz
Xaels #118249 üzenetére
Ez is igaz.
Annyira, hogy amelyiken van plexi, ott a fórumokban elég jelentős részt tesz ki annak megtárgyalása, hogy a gyári plexi mennyire szar, és ki milyent használ helyette.
Ez típustól függetlenül bármelyikre igaz.Pont a napokban láttam pl. a vadiúj BMW F900XR tesztjét. Alacsony plexi állásban még jó volt, de, ahogy felemelte a plexit magasabb állásba, elvileg csökkent a menetszél, de olyan turbulencia lett, hogy inkább visszarakta alsó állásba
-
Somatom
veterán
válasz
Xaels #118165 üzenetére
No, igen. Kinek, mi a hosszabb túra. De, országon belül is vannak szép helyek. Ha csajos gurulást szeretnél, akkor ajánlom a Magyar route 66 panziót.
Klubnyaraláson voltunk ott, nagyon király hely. Motoros paradicsom. -
#49155328
törölt tag
válasz
Xaels #118165 üzenetére
Ezt ne hagyd ki : http://www.fogaras.ro/megkozelites
-
Geresics
addikt
válasz
Xaels #118165 üzenetére
ez esetben irány egy tréning
-
Somatom
veterán
válasz
Xaels #117937 üzenetére
Ha lassan is kell menned, akkor ajánlom a termosztátos olajhűtőt. Én csak a termosztátos adaptert vettem meg hozzá. Az olajszűrő és az olajszűrő ház közé kell betenni. A többin spóroltam. Bontóból Citroen kacsa olajhűtő. Felszereltem, elmentem egy hidraulikacső-készítőhöz és mondtam, hogy oda kérek két csövet. Legyártotta, azóta hibátlanul üzemel. Barcelona -ban, meg St. Tropez felé araszolva, meg a pösti dugóban hasznosnak bizonyult.
-
Micsurin
nagyúr
-
Somatom
veterán
válasz
Xaels #117350 üzenetére
Nem hiszek ebben a perforációs ficsőrben. Ha állsz nyáron és a blokkból dől fölfelé a meleg, akkor így is, úgy is megrohadsz. A Beringemből nyáron kiveszem a thermobélést. A külsején zippzárral nyítható szellőzők vannak. Ez sztem jobb megoldás, mint a perforáció. Ne érts félre, ez nem Bering reklám, biztos, hogy más márkánál is használnak ilyen nyitható szellőzőket. Én elég rosszul viselem a szkafanderben rohadást, ideges leszek tőle. Bukóból is ezért használok felnyitóst. Plusz, túrára viszek egy "beach-sisakot" is. Semmi köze az E-szabványhoz, olyan, mint ami az avataromon van. Tulképp csak "dísz", de pl. 40 fokban, egy barcelonai városnézéshez tökéletes.
-
Somatom
veterán
válasz
Xaels #117348 üzenetére
A bőr olyan rockos, szeretem is hordani, de motoron nem praktikus, eljárt felette az idő. Hasalóson talán jó, mert nagy tempónál sem rezeg be, de nekünk sztem tök fölösleges. Speeden is csak addig jó, amíg le nem száll a user. Biztos láttál már találkozón félig levett speedruhást. Olyan, mintha beszart volna.
-
Somatom
veterán
válasz
Xaels #117342 üzenetére
Ha nincs szerelési tapasztalatod, akkor nem is ajánlom a házi fékcsőcserét. Van pár buktatója. Meg, előbb-utóbb a szerszámkészletet is be kell szerezned. Ehhez egy túrát javaslok a bécsi Louis -ba (Kagraner platz). Ott elfogadható áron kapsz collos krovakészletet, meg egyebeket.
Kabátból nekem "kötelező" a Bering, de nincs is vele minőségi problémám. Persze, egyetlen kabátról sem tartom azt, hogy tartósan esőálló. A külön esőruhát preferálom. -
Somatom
veterán
válasz
Xaels #117328 üzenetére
Hát még utassal, megpakolva hogy fogja tolni. Ezért választottam dupla tárcsást.
-
Somatom
veterán
válasz
Xaels #117245 üzenetére
A szokásos dolgokon kívül, voltmérő a töltésméréshez. Keress olajszivárgást a nagy kuplungdeklinél! Vigyél egy tükröt, nézz alá a kuplungdekli hátuljánál. Van ott egy hernyócsavar, az az olajleeresztő. Nézd meg, hogy nincs-e elgyilkolva a "feje", nincs-e megrepedve mellette a dekli. Sok idióta nem tudja, hogy az a csavar úgy szorul, hogy kúpos és megtépi, mint egy normál csavart. Persze, szétrepeszti a deklit.
A blokk ugrál. Nézd meg, hogy az első gumibakon nincs-e repedés. Hátul a Dyna -n egy elmebeteg konstrukció van. A lengővilla nem a vázhoz, hanem a blokkhoz van csavarozva és az egész a hátsó gumibakkal kapcsolódik a vázhoz. Ha az a gumibak elöregszik, akkor instabil lesz a motor. Ezt figyeld próbaúton! Forgasd át a kereket, alaposan nézd meg a bordásszíjat! Drága a cseréje és nem éri meg utángyártottat venni. Általában az épített gépeknél szokott baj lenni, mert leszerelik a gyári szíjvédőt és ha odakerül modjuk egy murvakő, akkor hazavágja a szíjat. Úgy látom, hogy ezen ott a gyári szíjvédő. Nézd meg a kábeleket a csatlakozóknál. Lámpa, generátor cserénél gyakran inkább elvágják a vezetékeket, minthogy szakszerűen kihúzzák a csatlakozókból. Hirtelen ennyi jutott eszembe. -
Somatom
veterán
válasz
Xaels #117242 üzenetére
Igen. Mellesleg, pl. az enyémen a gyári karburátor Mikuni, a teló Showa, ( a féknyereg leszereléséhez sokcsillagos, 10 -es, metrikus krovafej kell), az első lámpa is vmi japán.
Leginkább a hazai importőr (Dobai Attila) kavar azért, hogy jogilag ellehetetlenítse az USA behozatalt.
Az ember valószínűleg nem kamuzott. Sok olyan konfiguráció van, amit Európában nem forgalmaztak. Pl. az enyémből is létezett gyári dobozos, fejidomos verzió, ami nálunk nem szerepelt a palettán.
Ha sokat mozogsz pakolva, akkor majd gondolkodj hátsó telócserén és duplatárcsásításon! -
Somatom
veterán
válasz
Xaels #117240 üzenetére
Ez a HD -nál nem érvényes. A lámpák kivételével tök ugyanolyan az EU, mint az USA modell (talán még az óra a különbség, mivel mérföldes). Behozni "lehetetlen", de ha már itthon forgalomban van, akkor tök mindegy. Onnan ismered meg, hogy az eredetileg USA piacos vázszámok 1HD1 -el kezdődnek, az EU piacosak pedig 5HD1 -el.
Az 1,4 -en a blokk mögött, alul van az akku. A kiszerelését úgy kell kezdeni, hogy leveszed az utasülés hátulján levő, műanyag burkolatot. Gondolom, ez mindent elmond a szerelhetőségéről. -
Somatom
veterán
válasz
Xaels #117232 üzenetére
Az 1,4 -es Intrunál a konstrukciót alárendelték az esztétikának. Nagyon rossz szerelni. Pl. mindkét karburátor hátrafelé áll, bowdenekkel vannak összehangolva. Ha a bowdenek nyúlnak, akkor nehéz beállítani. Még az akkuhoz is nehéz hozzáférni. Nincs alatta elég fék, meg futómű. Túrához nehéz pakolni. Az utódjánál (1,5) már szembeforgatták a hengereket (egy karburátor), akku elöl, hátsó rugó progresszív. Viszont, nehéz és zabál. Fék csak a dupla tárcsásokon van. Volt 1,5 -ösöm, 45 ezret mentem vele.
Aztán teszteltem egy VTX 1800 -at. Az tetszett, de nem volt pakolható. Ugyanannyiba került, mint egy alap Dyna. Úgy voltam vele, hogy ha a HD nem jön be hosszú távon, akkor könnyebben tudok kiszállni belőle, mint ha a VTX nem jönne be. Aztán maradt a HD, csak az alap Dyna -n sem volt fék, meg futómű. Ezért váltottam Dyna Sport -ra. Ez sem tökéletes motor, de az eddigiek közül ez kényszerít a legkevesebb kompromisszumra. Szvsz. ha egyébként bejön a HD, akkor ne vegyél helyette japánt. A TC blokk 80 ezerig problémamentes, aztán "kis felújítás" (bordásszíj, vezérműlánc feszítő papucsok, stb. Maga, a belseje örök élet, meg egy nap. Ha pedig mégis szervizelni kell, akkor is hálás leszel, hogy nem japánt vettél. Nem az a kérdés, hogy hogyan szerezz hozzá alkatrészt, hanem az, hogy melyik forgalmazó katalógusából, melyik gyártó termékét válaszd. Ha engedi a kredit, akkor hatgangost vegyél! Az enyém még ötös. Mentem hatossal, nagyon hosszú az overdrive, jól jön túrán. Plusz, azok már 1550 -esek és automata a primerlánc-feszítő. Onnan ismered meg, hogy a kuplungdekli középső szerelőablaka csak dísz, nincsenek rajta rögzítőcsavarok.
Uffff..... -
csongi
veterán
válasz
Xaels #117232 üzenetére
Nehéz ügy lesz.
Azért a pár éves japán modellek bőven az általad meghatározott ár alatt vannak.
Amit magamon tapasztalok, hogy a kinézetet már részben elengedtem. Annyira, hogy egy 500 as 2002es scarabeo is megszépült a szememben
Az amit nyújt szolgáltat az jobban érdekel, és hogy jól érezzem magam rajta. A mint az embereknél. A belső érték többet számít mint a külső.
-
etnies
senior tag
válasz
Xaels #117211 üzenetére
Figyelj, tisztázzunk valamit!
Se nekem, se senkinek nem tartozol elszámolással a motorozási szokásaiddal kapcsolatban, csináld úgy, ahogy akarod és soha ne foglalkozz senki véleményével.Engem nem zavarnak a szoborként tartott motorok, sem a gazdáik, csak a tényt állapítottam meg.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Xaels #117217 üzenetére
Nem tudom volt-e már tipp, de a VZR 1800 nem jön be? Sose voltam cruiser, chopper fan, de
Night Road-on kívül az ami bejön és tökös gépnek tartok.
Innen a topikból Rent-nek van olyan: -
-
zgospel
őstag
válasz
Xaels #117197 üzenetére
Harleysoknál nem feltétlen jelent rosszat ha sokat állt. Sokuknál egész ősztől tavaszig megy a felkészítés, utána szezon alatt pedig jó ha 2-3x elő tudják venni. Esetleg van egy nagyobb pár napos túra azt annyi volt a szezon. De a szervizeléssel folyamatosan foglalkoznak, és emellé csak a képzelet szab határt annak amit elköltenek tuningra.
-
csongi
veterán
válasz
Xaels #117143 üzenetére
Ez a szemlezo allomason mulik.
A honositasi eljarasnal ha van muszaki, akkor hatosagi szemle van. Ha nincs muszaki akkor az pluszba jon hozza.
Volt akinek Angol lampaval ment at szemlen. Ez a szemlezo szemelyen mulik.
De ha alapbol nincs jelen az eu piacon a tipus, akkor cummantas. -
runner 125
nagyúr
válasz
Xaels #117143 üzenetére
..csak halkan jegyezném meg, h az amerikai vízkáros, hurrikán által arrébb rakott, jégvert import gépek nagyon nagy arányban észak európai országokba szoktak "érkezni". Előszeretettel businesselnek a lengyelek, lettek, litvánok, észtek ilyen gépekkel - mert liciten ezeket éri meg megvenni.
Pár éve én majdnem megvettem egy usa import IS350-et egy lengyel tagtól, már az utat szerveztem amikor nagy nehezen küldött alvázszámot és a google kihozta a licitoldalt, a totálisan jégvert képekkel együtt... Tehát, légy óvatos az amerikai motorral. A legnehezebben bizonyítható az előélete, a legnagyobb kockázat olyanba beleugrani. -
-
Shin Chen
tag
válasz
Xaels #116896 üzenetére
A drágább -mondjuk 50/60 felett- kabátokhoz nem adnak egyáltalán semmit, többnyire max egy gagyi szivacsot raknak bele.
Ott vannak a könyök és váll protektorok amik univerzálisak, legtöbb esetben már Lvl2-es, a gerincprotektort vállassza bele mindenki ízése szerint. Vagyis vélhetőleg így gondolkozik a gyártó. Nekem textil Clover Savana2-ben egy eccerű' XL-es (10k) Sas-tec gerincprotektor van, amit az eladó által ajánlott Forcefield helyett vettem bele (40k).
Most így utólag 1000km után úgy vélem a Sas-tec kicsit kényelmetlen, meg csúszkál össze vissza a zsebben, így majd elkezdek nézelődni valami felcsatolható, "nem zsebes" megoldáson.
Szerk: Textil alá szoktak venni protiinget, bőr alá szerintem nem kifejezetten kényelmes.
Ha már 150-et adsz egy (2-részes vagy egybe?) szerelésre, azt a 20-40k-t is érdemes belekalkulálni egy jó gerincprotira. -
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550 R5 3600 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700 XT 8GB CM MasterBox MB500 700W
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest