- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz
-Mosquito- #154315 üzenetére
Tényleg
PC-n már rendesen látható.
-
válasz
-Mosquito- #154315 üzenetére
Ja, akkor jó, én meg azt hittem valami speckó román motorszállító megoldás
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #154264 üzenetére
Igen. Kakucson konnyeden korbe lehet erni ilyennel, az az aszfalt jo, es gumitartalma is van. korabban en is beraktam ide ezt
Viszont egy jo koridohoz ez mar nem lesz jo.
-
Madball
csendes tag
válasz
-Mosquito- #154237 üzenetére
Nem lehet, hogy azonos gumi estén a futómű és a guminyomás miatt ennyire eltérőek a tapasztalatok? Ennyire nem szórhat a gyártás
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #154201 üzenetére
Ez ugyanugy shunt tipusu, csak mosfet. En azt szeretnem kiprobalni, ami nem shunt, a tekercs erdekeben.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #152790 üzenetére
Szóval,ha találsz egy 100eK m alatti gépet és már cseréltek korongot azt a Km-t szorozd meg 2x ami valós lehet
Vagy normalis tempoban hajtottak. Egy szeleprugos motor csak akkor nem veri el a szelepet meg 100e km tajekan sem, ha soha nem volt kiforgatva.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #152514 üzenetére
A velememyem: a csatlakozot meg tudod manapsag csinalni sokkal jobbra, nagyobb feluleten tudsz erintkezest letrehozni, lecserelheted a csatlakozott jobbra. A forrasztast feleslegesnek erzem, meg olyan haztaji megoldasnak. De termeszetesen mukodik, tehat olyan nagyon nem bant ez engem.
Mar ahol oxidal. 25-30 eves motorokrol beszelunk, A Ducati ilyentajt teljesen szigetelt generator csatlakozot is csinalt. A japanoknal nem jellemzo.
En a generatorcsatlakozot minden nagyobb szerviznel megnezem, (a sajat motorjaimon is) latom, ha meleg volt, atmeneti ellenallasa van, stb.
Ez nehany motoron akar egy evtized is lehet, mire oda eljut az ember. Ha egy 25 eves motoron leeg egy 25 eves csatlakozo, akkor en azt latom, hogy 25 evig jo volt, akkor nem forrasztom ossze, hogy 25+ evre meg legyen oldva, de szenvedjek vele, ha a generator deklit vmi miatt le kell szedni, vagy a fesszabot cserelni kell.
a csatlakozot lecserelem, es megint elmegy 25 evet, mar reg eltemetnek engem addigra, mire az megint leeg. Bepasztazom, es a sarukat osszebb nyomom, vagy ujakra cserelem. Tobb motorban is felujitottam/megtoldottam a leegett generatorcsatlakozot, nekem ezek a modszerek bevaltak, akar a forrasztas. Csak ez gyari maradt.
Ezeket a dolgokat sajnos rendszeresen ellenorizni kell egy motorban, akar az olajszintet. Sztm nem vesz ki annyit az ember eletebol, hogy fixalni kell, annyira ritkan kell ranezni. -
crocy
tag
válasz
-Mosquito- #152367 üzenetére
ok thx.
azt kb fejben összeraktam, hogy spaniferrel tudom rögziteni a motort az oldalfali csatokhoz.
de egy 200 kg-os motort hogyan teszek be a rakterbe ilyen felhajto nelkül? vagy ket ember siman be tudja emelni oda? -
bardi
senior tag
válasz
-Mosquito- #151657 üzenetére
Köszönöm a tippet!
A honda kereskedés gondolom heroin árban ad mindent, mint a többi márkakereskedés, ezért azt nem is néztem. Motoralkatresz.eu-n pont nincs se tömítés se generátor, de akkor majd a többihez nézelődök náluk. -
válasz
-Mosquito- #151573 üzenetére
De azt ne felejtsd el, hogy az izzonal mar szabalyozott egyenaram van, a “generator”bol kijovo vezeteken meg valtoaram, ami fordulat fuggvenyeben valtozo amperrel bir, ergo joval nagyobb terheles megy a vezetekeken/csatlakozon.
Pluszban ha jol tudom, a sima diodas jobban is terhel visszafele, mert az el nem futott/fel nem vett aram egy reszet visszaterheli a tekercsre.
A mosfet ebbol a szempontbol jobb, mert az nem terheli vissza, ezaltal kimeli a tekercselest, valamint mas az iranyitasa is amennyiben emlekeim nem csalnak. -
bardi
senior tag
válasz
-Mosquito- #151573 üzenetére
Izzónál a csatlakozó mérete adott az izzó gyártója által, ők nem fogják úgy méretezni, hogy ne bírja. Illetve a teljesítmény is szerintem kisebb rajta, mint amit a feszszabnak kell elviselnie.
-
válasz
-Mosquito- #151572 üzenetére
A mosfetes fesszabnal nincs ilyen problema?
-
válasz
-Mosquito- #151569 üzenetére
Nem mindegy, hogy 10mm2 az erintkezesi felulet, vagy 3. Es az is kezd korrodalni.
Raadasul ha lelkiismeretes tulajkent par evente karbantartod a csatlakozokat is, azzal ugyanugy artasz, mert ezek a regi japan csatlakozok olyan szar anyagbol vannak, amikben egy szethuzas utan mar kozel nem fognak olyan erovel egymasnak feszulni az erintkezo feluletek.
Magyaran ket-harom szetszedes mar magaban hordozza a kontkathiba kialakulasanak veszelyet.
Onnan meg egyenes ut vezet a “valami elfustolt” fejvakargatasos idoszakhoz.
A rossz kontakt pedig terheli a fesszabalyzot, de a tekercset is, amik igy ido elott fustolhetnek el, pont ugy mint megszaladt feszultseg miatt az ecu, izzok, minden. -
válasz
-Mosquito- #151569 üzenetére
Korrozio miatt kevesebb kontaktfelulet, emiatt nagyobb ho.
-
válasz
-Mosquito- #150470 üzenetére
Köszi, holnap megcsörgetem őket hogy belemennek-e
-
válasz
-Mosquito- #150465 üzenetére
Igen, de boltba nem hiszem hogy ezért kibontanak nekem egy kom-ot, hogy megpróbáljam összelőni a saját sisakommal, így ezt elvetettem. Pár fb csopiba is kiírtam, csak gondoltam kiírom ide is, hátha
-
bacus
őstag
válasz
-Mosquito- #150321 üzenetére
Sajnos ez a győri üzlet már nincs, shox átvette
Tavaly mikor kint voltam Louisban, gyakorlatilag nem volt méret választék, talán S-M-L, de se alatta, se felette.
-
válasz
-Mosquito- #150310 üzenetére
Azért vicces, hogy 19 órája került fel a post
Amúgy ez menő:
"Lehet több lenne a vásárló ha nem lennétek Európa legdrágább üzlete pl Schuberth fronton"
Üzlet válasza még jobb:
Rengeteg akciónk is van, így ez az állítás nem teljesen helytálló.Szakadok ezek milyen hülyék ...
Lényegében elismerték ,hogy Európában legdrágábbak (csak nem minden esetben)
HurráAmúgy HUN ba van pár vicces motoros bolt kezdve pl full gas-al:
Le mentem venni Dainese hátprotektort és mondtam ,hogy amúgy 20k val drágább mint bárhol ,de mindegy kell mert nincs. Erre csaj ,ha kp vel fizetek akkor tudja adni olcsóbban ua annyiért mint a hivatalos Dainise weboldal.
Megjegyzem ,hogy évek óta nem lehet kártyával fizetni náluk
csak utalással.
-
válasz
-Mosquito- #150310 üzenetére
Direkt nem akartam üzlet nevet írni
Facsén nem követem őket, sőt egyik motoros boltot se, ha dolgom van valamelyikben akkor bemegyek és vásárolok, esetleg a weboldalt megnézem. A boltban elmondták, viszont muszáj voltam elfogadni, mert a külföldi oldalon sincs végtelen akció. Nem akartam egy boltot “fikázni” semmiképp, mert nem ez az első bolt ahol hasonlóan jártam. Adtak már el nekem első sisakként M-es bukót az XS-es fejemre. Akkor is én voltam a hibás, mert még tudatlan voltam.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
-Mosquito- #150181 üzenetére
Az a kulonbseg nagyobb sebessegnel jon ki igazan, allo rajtnal szinte csak a gumi tapadasa a szuk keresztmetszet 600 es 1000 ccm-es motorok kozott.
Pl:
Honda CBR600RR does 0-60 mph in 3.28 seconds
Honda CBR1000RR 0-60 mph in 3.09 seconds6%-kal gyorsabb az 1000RR 0-60-on (mph), de 66%-al nagyobb a loketterfogata.
Direkt azonos kategoria 1-1 kulonbozo meretet hasonlitottam ossze
-
csongi
veterán
válasz
-Mosquito- #146738 üzenetére
Vagy seb benzin.
-
bacus
őstag
válasz
-Mosquito- #146740 üzenetére
Egy hőlégfújó sok mindenre jó, akinek nincs nyugodtan megveheti. Begyújtani vele a faszenet, vagy a kandallót, vagy lekaparni a festéket bárhonnan, megkínozni a betörőt, de tényleg bármire is jó
-
bacus
őstag
válasz
-Mosquito- #146738 üzenetére
holnaptól van jó hőlégfújó a lidl-ben..., ne már hajszárítózzon.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
-Mosquito- #145883 üzenetére
Látod, ez egy olyan közösség, ahol elismerik a munkát.
-
válasz
-Mosquito- #145875 üzenetére
Te még mindig egy "nagyon" iritatív személy vagy. Véletlenül sem mennél el szó nélkül a téma mellett.
-
bacus
őstag
válasz
-Mosquito- #145860 üzenetére
Minden cigány a maga lovát dícséri.
More, ákkorá dzsuvába dzsaltam, Dzsenniffer buláján kijegyenesedett a dzsindzsa...
-
bacus
őstag
válasz
-Mosquito- #145856 üzenetére
Quadlock kínál rá megoldást, egy ráhúzható poncho képében. Nem vettem meg, de ez állítólag megoldja az esőbeni problémát. (épp csak nem látod a telefont
)
-
macilaci78
nagyúr
válasz
-Mosquito- #145833 üzenetére
Azért egy iPhone flagship árából az adott korosztályból bőven lehet venni IP-védett telefont venni, ami telefonnak, navigációnak megfelel. Kapacitív kijelzők ebben a szegmensben gyakoribbak, az már megy kesztyűben is. A Google Maps-en túl is van élet, de legrosszabb esetben előre le kell gyártani pár térképet. Az accounton belül erre van lehetőség, Androidon pedig ki lehet rakni gyorsindító ikont is az alapképernyőre.
-
válasz
-Mosquito- #145833 üzenetére
"Mennyibe kerül egy IP53, 68-as legalább 6" kijelzős mobil amit kesztyűben is tudsz kezelni? 😉"
Nem értem a kérdést... BMW konzollal mindegyik telefont tudod "jog" al írányítani .
Amúgy ,ha navit beállítod egyszer utána nyomkodod menetközbe motoron??
Mennyibe kerül ip68 telefon legolcsóbb nem tudom ,de nem is érdekel a kérdés fent az volt ,hogy kell e vásárolni X eszközt ,ha egy tud mindent. Szerintem nem kellHa jól emlékszem amúgy meg van kesztyű amivel tudod a telefont is nyomkodni már ,ha menetközbe szeretnéd nyomkodni.
A Google térkép 10 pontnál nem tud többet rögzíteni a térképen.
Ezt se értem én azt állítottam , hogy engem wazze és google kiszolgál ... de ha valakit nem... csak pár példa bár ez egy TECH oldal szvl gyanítom te is tudod ,hogy van még ezen kívül :
- Sygic
-tomtom goride
-bmw navi
-Apple maps
-Here wego
-garmin
etc... -
macilaci78
nagyúr
válasz
-Mosquito- #144593 üzenetére
Szerintem nem releváns. A lipo akku energiasűrűsége nagyobb, adott térfogatból nagyobb indítóáram jön ki, vagy adott indítóáramhoz kisebb térfogat is elég. Inkább ez az értelme.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #144593 üzenetére
Nalam -2.3 kg
-
GTVili
tag
válasz
-Mosquito- #143981 üzenetére
Nem.... kb 40km-re van tőlem. Egy barátomat irányítottam hozzá először, és az ő példáján keresztül fordultam hozzá végül én is.
A haver kért ajánlatot több helyről is, de az összes jelentősen magasabb volt.
Az egyik helyen azért kértek volna 70-et, hogy a gyári huzatot levéve, a szivacsból levesznek 2-3cm-t, majd visszarakják a gyári huzatot...Ehhez képest egy teljes új huzat, bármilyen átalad válaszott anyagból 30-35-ért..... nekem nem volt több kérdésem.
Mivel a minőség kifogástalan, nem gondolom, hogy ez sza@rágás lenne.... egyszerűen sokkal jobb az ár-érték arány.... -
GTVili
tag
válasz
-Mosquito- #143949 üzenetére
Igen. Én már vagy 3-4 ülést csináltattam vele....
Az ár teljesen korrekt. Nagy választékban vannak nála anyagok,zselét és hímzést is csinál. Kárpitos dinasztia.... A szülei is kárpitosok.... -
GTVili
tag
válasz
-Mosquito- #143946 üzenetére
Nem. Kiskunlacházán...
Az anyagminőséget illetőleg arra céloztam, hogy annak ellenére sokkal olcsóbb, hogy nem olcsó-gagyi anyagokból készült....
A te ülésedért az a 25 teljesen reális ár volt....
-
GTVili
tag
válasz
-Mosquito- #143925 üzenetére
-
GTVili
tag
válasz
-Mosquito- #143925 üzenetére
Nem is azt mondtam. Csak azt kérdeztem, hogy kért-e mástól is ajánlatot.... mert én első hallásra kissé sokalltam az összeget.
A 30 ill. 70 azért került elő, mert egy barátomnak az egyik nagy nevű ülésgyártó 70-et mondott egy munkára, amit a másik szaki 30-ért csinált meg. A minőség kiváló, tehát nem a felhasznált anyagok árában keresendő a különbség....
Szóval egyetlen szóval sem mondtam, hogy ugyanez a munka megállna 30-ból, vagy akár 70-ből..... de lehet, hogy nem lett volna ~130.....
-
crocy
tag
válasz
-Mosquito- #143776 üzenetére
pedig jol belathato szakasz volt a kocsis szemszögeböl.
ha nem jött gyorsan a motoros, egy legzsakos dzseki lehet megmenti az eletet. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #143702 üzenetére
Azert 3.5 ev... ne csinald mar.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #143692 üzenetére
Namost, hogy az x bike mit csinal, azt nem tudom, nem arrol beszeltunk
, en vittem oda neki szimeringet, meg villat, hogy csinalja meg, az kerult bele, amit odavittem. En csak ezt tudom nyilatkozni.
Egy hatso rugostagot nalam is elbszott, rossz viszkozizasu olajat rakott bele, de ennyi. Az all balls nem szokott rossz lenni amugy. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #143694 üzenetére
A par ev, az hany ev pontosan?
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
-Mosquito- #143694 üzenetére
Nekem simán meg lesz 2-3 év alatt 15k kilométer benne, akkor meg úgyis ideje lesz az olajcserének és mehet rá új szimering. Mindenesetre tanulságos volt az eseted, jó hogy leírtad
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
-Mosquito- #143692 üzenetére
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
-Mosquito- #143688 üzenetére
Ugyis kell 15k kilometerenkent olajcsere bennuk, majd ismet kicserelik a kopo alkatreszeket ha kiderul hogy elkoptak.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #143681 üzenetére
Ha odaviszed neki a szimeringet, akkor azt rakja bele. Amugy utangyartott megy bele, ami tapasztalatom szerint sosem megy el annyit, mint a gyari, de azert annyira rossznak nem mondanam. A gyarinal is igen nagy szoras van, 6 evet szokott kibirni az oem alkazresz maximum. Ezt a hasznalat modjaval tovabb csokkentheted, az utangyartott meg mondjuk 4 evet.
Teflonos csapagyat meg akkor kell cserelni, ha kopott. Ha nem kopott benne kell hagyni. Nem feltetlen csere.
Hatso rugostag felujitasnal nem tudsz gyari kromszarat venni, sem szimeringet. Eleve a robbantott abran a rugostag egymaga van, mindenfele alkatresz rendelese nem lehetseges. -
Oppenheimer
nagyúr
válasz
-Mosquito- #143681 üzenetére
Nem tudom. Gyarinal rosszabb minosegu alkatreszt biztos nem hasznalnak, annal korrektebbek.
Most hoztam el toluk a motort. 3 metromegallonyit jottem vele haza, de mar a jardan elindulaskor szembeotlo volt a kulonbseg. A hintalobol csinaltak egy dalias paripat, nagyon megerte erre kolteni.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
-Mosquito- #143669 üzenetére
Déczi Racing Suspension, megcsinalnak mindent, felujitjak a lengescsillapitokat.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
-Mosquito- #143507 üzenetére
Anno mikor fektarcsat kerestem gyarton belül is volt több minőség. Autóknál a brembo gyárt hulladékot is kiváló tarcsakat is .
-
csongi
veterán
válasz
-Mosquito- #143513 üzenetére
Jelen esetbe az elhasznalodas volt a lenyeg, alacsony km futas mellett.
Ha jol emlekszem a brembo gyarban keszult brembo tarcsa volt..
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #143512 üzenetére
Nem tudom miert mas a min ertek, de azt kell betartanod, ami az aktualis tarcsara van irva.
Amennyiben azt betartod, ami ra van irva a tarcsara, barhova mehetsz. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #143507 üzenetére
Nem szerelesi hiba, hanem szar a tarcsa. Gyarilag. Nemelyik gyari tarcsa.
A min ertek az adott tarcsanak a kopashatara, nem altalanossagban hasznalhato tarcsavastagsag ertek. -
etnies
senior tag
válasz
-Mosquito- #143505 üzenetére
És ha az EBC később éri el a kopáshatárt, mint a TRW? Brembo is gyorsabban kopik, mint az EBC, tehát a végén a kevesebb a több.
Továbbá, egy fékkel kapcsolatban mi fontosabb? A költséghatékonyság vagy a fékezés tulajdonságok? És még: lesz még egy százas abban a Varában? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #143505 üzenetére
Milyen min erteket nem tud egy vadonat uj tarcsa?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #143499 üzenetére
Igen, es a tarcsak is gyariak, amik raznak azert, mert a vastagsaga valtozo a tarcsanak. Sok japannal problema ez, es garanciaban csereltek tarcsat. 30e km es futasteljesitmeny alatt is. Kawasakinal, bmw nel hondanal jellemzo
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
-Mosquito- #143502 üzenetére
Jó, de te sem gondolod komolyan hogy egy tárcsának nincs más tulajdonsága mint a min és max vastagság.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
-Mosquito- #143497 üzenetére
Ezen a teman mar tul voltunk #142520-nal. Az EBC-s kerdesemre valaszolj inkabb!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #143495 üzenetére
Mindegy mennyi a km, ha szakaszosan van kopva le kell csereld 30e km nel is, attop fuggetlenul, hogy a vastagsaga meg jo.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
-Mosquito- #143495 üzenetére
62k. Mi baj az EBC-vel? Teljesen jo fekeket gyartanak, nekem Infiniti G37S-en is az volt es ott is elegedett voltam vele.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
-Mosquito- #142995 üzenetére
Miért? Ott is kitört a fara a nem megfelelő gázkezeléstől?
Ha ugyanarra a videóra gondolunk, akkor nemes egyszerűséggel lefulladt. Túl élesen akarta bevenni a kanyart olyan nyomvonalon, ahol túl meredeken emelkedett. Gondolom, nem kapcsolt vissza 1-be, nem csúsztatta a kuplungot és nem stabilizált hátsó fékkel. Ez független a motor tömegétől, erejétől, egy üres talicskát is el lehet ott borítani, ha rosszul fogsz neki. -
Laraxior
titán
válasz
-Mosquito- #142488 üzenetére
Az az ami az akkunál van? Azt éppen hajtogattam, hogy bemenjen a helyére
Ránézek, köszi.
Nem lenne gondom a szervízzel, ha a saját lábán megy -
bacus
őstag
válasz
-Mosquito- #141674 üzenetére
"A Cardo kaputelefonok új generációja automatikus LIVE BLUETOOTH kapcsolattal és JBL HD hangzással! Motorkerékpáros kaputelefon hívások fogadására,"
-
válasz
-Mosquito- #141092 üzenetére
Van, van, van, csereltem szimeringet, csuszot nem, de azt most se akarok, igen, igen, gyàri.
kinek nincs otthon a felsorolt szerszamkeszlet? Talan satu nem must have, de a többin meglepodnek.
marmint akinek motorja van pl, az egy alap szerszamkeszlettel se rendelkezik?
inkabb a hely a kerdeses, mert ez a nem sikerul, akkor vicces lesz osszerakni tortenet. -
válasz
-Mosquito- #141089 üzenetére
A szimering beuton kivul milyen szerszamra gondolsz?
-
vihartigris
őstag
válasz
-Mosquito- #140636 üzenetére
Ezen utólag kell mókolni
-
-Mosquito-
őstag
válasz
-Mosquito- #140187 üzenetére
-
csongi
veterán
válasz
-Mosquito- #140121 üzenetére
Miert olyan fontos egy 300 as terep motornal egy szint mero?
A telitank elvisz 300km felett. Ekkora etapokat nem ilyen motorral mennek.
Amiota olyan motom van, amin nincs visszajezes nem is erzem a hianyat..
Igaz, egy fontos feltetele van. Az uzemanyag csap helyes hasznalata..
De gyorsan megtanitja a lovast -
V.Stryker
nagyúr
válasz
-Mosquito- #140121 üzenetére
Az jobban fájt, hogy az XT660R-en még fordulatszám mérő sincs.
Viccet félretéve...valahol kompromisszumot kellett kötni és ez volt a legkisebb.
-
Doki16
addikt
válasz
-Mosquito- #139996 üzenetére
Nekem fura az egész oldal, minden van sokkal olcsóbbért mint máshol. Ha manapság már valami picit is olcsóbb mint máshol egyből gyanút fogok
-
bacus
őstag
válasz
-Mosquito- #139965 üzenetére
Akkor már ezért sem jó motoron, nem csak a zajszűrő hiánya miatt. Viszont menet közben is faján pittyeg, hogy a matrica áruházba új matricák érkeztek, nézd meg most
(én emiatt nem használom, annyira gyerekes, hogy 10 percet élt a telefonon.)
-
bacus
őstag
válasz
-Mosquito- #139960 üzenetére
A viber automatikusan visszacsatlakozik ha megint van net? Mert a discord igen!
Maci: Régen nem, de az elmúlt egy évben szoktam hallgatni zenét v. rádiót. Mondjuk nem mindegy mit hallgatsz, mert a zenéhez igazodik a vezetés is
Mocskosul agressziv leszel egy jó zenével.
Mindig probléma lesz, ha nem egyforma márkából választotok
Az új interphone u-com (belül sena), senával és interphoneal is jól csatlakozik, az ucom-16 sena mesht is támogat.
Cardo nagyon jó, de itthon nem igen elterjedt, mindig problémás lesz a csatlakozás.
Kínaiak is szerintem mind jók, ha csak pont ugyan olyan kínaival akarsz csatlakozni, akkor működik, illetve nem működik rosszabbul mint a márkás. (de jobban se)
Nekem volt mindenem is, sima fülhallgató, kínai szett, interphone Avant (ez volt a top vmikor), majd most interphone ucom-16, és most vettem a nejemnek sena-t.
A sena prémium készülékei az app miatt a legjobban kezelhető. Szerintem net nélkül a sena mesh lesz a jövő.., már nem vennék olyat, ami azt nem tudja. -
-Maci-
addikt
válasz
-Mosquito- #139947 üzenetére
Meg is van az info.
Szóval:
-BMW Sytem7 a bele való Sena-val.
- Egy ilyen: [link]
-Egy CardoEzekkel működhet?
-
-Maci-
addikt
válasz
-Mosquito- #139947 üzenetére
Eddig 1 szezont tudtam használni a sisakot, a tavalyi év sajnos teljesen kiesett.
Szóval kb még új asisak. Gondos mérlegelés utnajárás után választottam ki és pont passzol a motor nem mindennapi színvilágával.
Ráadásul nálam minden cucc sokáig bírja, mert nagyon vigyázok mindenre.
Szóval még nagyon sokáig ez a sisakom lesz.
Haverékat megkérdezem. Annyit tudok, hogy az egyiknek System7 sisakja van, a hozzá való intercommal. Másik haveré valami kici óccó cucc. Rákérdezek.
Köszi a tippet. -
bacus
őstag
válasz
-Mosquito- #139942 üzenetére
Ebben is az van, eleve HD hangszóróval adják. Szerintem nem szól rosszul, szoktam zenét hallgatni. A töltés nekem csak azért nem probléma, mert fel lehet tölteni power bankról is (akkor nem kell vinni a sisakot a lakásba), illetve nekem a tároló helységben is van hálózati fesz, azaz a sisakot a motoron hagyva is tudom tölteni.
Ez valóban tud hátrány lenni, hogy ez bizony mindig a sisakon van, de ez nem is fog beázni !!Persu: én nem ezt a mesh-t ajánlgatom ! Itt nem kell semmilyen applikáció, bekapcsolod működik. 9 nyilt csatorna van, ezen belül bármelyiken lehet zárt csoportot létrehozni.
Zárt csoportban max 24 tag lehet.
Egyébként a nyilt csatornák hasonlóan működnek, mint a pmr rádiók vox funkcióval, azaz itt nem kell ptt gomb. Ami nagy előnye, hogy minden tag egyben átjátszó is, azaz azok is tudnak kommunikálni, akik pl földrajzi elhelyezkedés, árnyékolás miatt nem tudnának.
Elvileg 2 km lehet két kütyü között, de pl ha egymás után mennek a motorosok, akkor azt hiszem 8 km is lehet a két legtávolabbi motoros között a távolság.
A sorrend is mindegy, nincs probléma, ha átrendeződik a csapatban a sorrend. -
[-HERO-]
senior tag
válasz
-Mosquito- #138196 üzenetére
Köszönöm!
Felkeresem őket. -
zgospel
őstag
válasz
-Mosquito- #137713 üzenetére
Legalább az lehetett volna, 1 Tasi ellensúlyoz 2 profi versenyzőt
-
válasz
-Mosquito- #136906 üzenetére
Fu, köszi
Ez hasznos, atbeszeljuk ocsemmel.
-
válasz
-Mosquito- #136903 üzenetére
Na hat akkor hogyan erdemes?
Elsore a 2 hagot 2 kulon napra tettem, majd haver azt mondta hogy az letudhato 1 nap alatt is.
-
válasz
-Mosquito- #136901 üzenetére
-
vlevi
nagyúr
válasz
-Mosquito- #136898 üzenetére
Szerintem fogaras
A 67C az keletre van nagyszebentől, a fogaras nyugatra.
Kerciora pedig a fogaras bejáratánál van.
Egy a lényeg, a kettő közötti főutat, (E81) kerüljétek el jó messziről.
Mivel az az egyetlen észak-déli útvonal a környéken, ezért a teljes kamion forgalom azon megy át. Normál 2x1 sávos útról van szó, képtelenség rajta haladni, még motorral is. -
bacus
őstag
válasz
-Mosquito- #136848 üzenetére
55 km/h, de szerintem ez nem a mostani túra átlaga.., majd nézegetem még milyen adatok vannak a gps-ben, de nullázni csak a motoron töltött idő és a napi1 km számlálót nulláztam, illetve az átlag 1 fogyasztást.
-
bacus
őstag
válasz
-Mosquito- #136835 üzenetére
hmm, erre én is, de nem nulláztam le (ha le lehet, mert fogalmam nincs), az egyes szakaszokat.. Így most szerintem nem mérvadó bármennyit is mutat.
Egyébként aki olvasta a múltkori túra leírást, abban írtam Nabs klubtagunk (V-strom klub) állva motorozós szerpentinezéséről, ez egyre jobban megy nekem is
, mind az oda út, mind a haza út sok volt, így aztán különböző pihentető technikákat próbálgattam.
Ami bevált:
1. állva motorozás, egyenes háttal állok, nem markolom a kormányt csak rajta a kezem, akár szerpentinezni is lehet 100 km/h felett már kellemetlen, előre kell dőlni, tartani magam. Az ív belső felére eső pedálra helyezve a súlypontot kiválóan lehet kanyarodni, ha kell felső testtel is dőlni az ívre. Sok sok km át lehet így pihentetni a feneket, éles hajtű kanyarok előtt egy pillanat alatt leülni, majd felállni.
2. hátsó ülésre ülni, vagy csak hátra tolni a csípőm, ráhasalni a tankra, ez a nyakat nagyon fárasztja, de a fenekemnek jó
3. ugyanez, csak felegyenesedve, nem fogom a kormányt, autópályán, tempómattal, esetleg nekidőlni a doboznak... , ez nem túl biztonságos, de ez a legpihentetőbb.
4. combra ülés, pont mint kiülős kanyarodáskor, én a bukócsőnek tudom támasztani az egyik térdem, másik lábam combján ülök, kicsit ki kell fordulni, akkor a másik lábat lehet lógatni, 5-10 percekre kiváló, egy kezes mutatvány, jobb combon üléskor stabil tempó és tempómat kell, különben a hát nem egyenes, ha a gázmarkolatot is el kell érni..
5. a bal térdem, vádlim rendetlenkedett, ezért sokat mentem úgy, hogy bal lábam feltettem a bukócső tetejére, nyújtva, bal kéz pihen, ehhez kiváló a boxer, nem csak mint lábtartó, de nagyon rugalmas a motor, nem kell állandóan váltogatni az nagy előny
6. állva, de előrehajolva, itt kicsit támaszkodni kell a kormányra, ez csak rövid ideig jó, kicsit megnyújtani a gerincem.735 km volt haza, ebben kevés talán 20-30 km autópálya volt, meg Mariazell és környéke csak hogy az se maradjon ki.
-
zgospel
őstag
válasz
-Mosquito- #136669 üzenetére
45,41 Euró volt darabja, ami még ezen a szar árfolyamon is durván 18 ezer.
carpimoto.it az oldal egyébként, főleg pályamotoros körökben van pár fickó aki az ő cuccaikat szürkézi tovább, gumimelegítők, fékek, stb. -
zgospel
őstag
válasz
-Mosquito- #136667 üzenetére
Néztem, azalapján írtam a hazai árat
Ez a konkrét típusAmit még megfigyeltem, hogy ahol meg volt adva súrlódási együttható, ott az EBC és az SBS 0.6-ot reklámozott magáról a még street legal csúcs betétnél, ez a Brembo meg 0.7 és 0.8 között mozog. Persze halvány lila gőzöm sincs, hogy ezt majd érzeni fogom-e, de így papíron a 20-25% különbség elég durván hangzik.
-
GalaHU
addikt
válasz
-Mosquito- #136637 üzenetére
Ott vettem 4 éve…
Köszi az infót!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #136214 üzenetére
Addig ne is irkaljon ide a topicba, vagy mi a fhsz???
:DDD
Mi van veletek, de tenyleg :D -
Dißnäëß
nagyúr
válasz
-Mosquito- #136214 üzenetére
Számítottam erre, autót is így vettem, 1 év előtte fórumban, én voltam a ruppótlan hülyegyerek a "tapasztalt" "veterán" "okosok" szemében, tudod, azok, akiknek már nem marad más faroknövelésre, csak a szánalom, hogy "jaaaj, Neked még nincs, akkor kispad, eggyes".
Aztán amikor behúztam egy gyűjtői darabot, amiért a fél bagázs nem akart már nyújtózni, én meg előtte 10 ember "ez tuti öcsém"-ét utasítottam vissza, mert nagyon konkrét, precízen meghatározott igényeim voltak, meg olyat tudott, amit a többieké nem, elhallgattak a hangok. Örültem is neki nagyon - az értelmesebbje pedig meggratulált.
Itt most nem ez a terv, mert egy DL650-el nem nagyon lehet úgy villogni, mint mondjuk egy komolyabb legendával, ami nem szétesni akar, hanem közel gyári állapotú és az OT-re készül. De mint út bevált.
Segítene Neked hosszútávon szerintem, ha az embert látnád a másikban, nem pedig a zsebében, garázsában, vagy esetünkben egyébében turkálnál. Lehet motorral esni tudsz már, de a lóval vigyázz, ha magasan ülsz.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
-Mosquito- #136210 üzenetére
Kettőfél öthenger turbo.
De valami 650-es kéne mellé. Utóbbi kétkerekű természetesen.A méretem miatt most megint visszainogtam a Suzukira. Asszem, ez az odavissza még eltart egy ideig, de legalább az amplitúdó csökken, aztán csak megáll valahol az a mutató ..
-
bajnokpityu
félisten
válasz
-Mosquito- #135717 üzenetére
Nem a vizhatlansagot kétlem. A szellőzést inkább..
-
bacus
őstag
válasz
-Mosquito- #135716 üzenetére
Az van neki, ő még a 15e forintos árat mondta.., de azt se veszi meg. No hallod, fogtechnikus a lelke
, abból se a magyar, hanem a skót rokonokkal felnövő
-
válasz
-Mosquito- #134809 üzenetére
Gyári bovden volt, 10e km-t futott gyak. uj motorrol van szo.
-
válasz
-Mosquito- #134805 üzenetére
Utángyártott puig karok vannak a motoron.
-
válasz
-Mosquito- #134799 üzenetére
Ahol bemegy a bowden a karba. Meg nem szakadt el, de mar csak par szal fogja es nem huzza elegge, nem lehet valtani.
-
bigdady
nagyúr
válasz
-Mosquito- #134252 üzenetére
Messze lenne a tengelytől a csavar feje nagyon nem? Lásd kép
-
bigdady
nagyúr
válasz
-Mosquito- #134247 üzenetére
Fazeren jóval jóval kisebb az a lyuk sajna. Az egész 16m aminek a közepén van a lyuk
-
bigdady
nagyúr
válasz
-Mosquito- #134234 üzenetére
Ez is jó ötlet, köszi, bár ilyen kis lukba nem tudom tudnak-e menetet vágni, meg szerintem rezonálás kiszedné. Most így néz ki: [link]
Bontott féltengely? Nem látok ilyet a linken, de hasznos, itt van minden is -
bigdady
nagyúr
válasz
-Mosquito- #133936 üzenetére
Nem vártam meg, megrendeltem a szokásos 10w40 shell ultra-t api sm jasoma2-t
-
zgospel
őstag
válasz
-Mosquito- #133936 üzenetére
Még gondolkozik, hogy melyik fiókjával jelentkezzen be ehhez
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
-Mosquito- #133884 üzenetére
A feliratok, matricák hiányából gondolod? Nekem is gyanús. Amúgy nem pont azt, hanem hasonlót, csak akartam egy képre szépet linkelni.
Még tetszik a régebbi GSF1200S is, amelyiknek ilyen vetítőlencsés a fényszórója. De hát lég olaj hűtés, karbi... fene tudja. Pedig fele ennyiből kijönnek azok.
-
csongi
veterán
válasz
-Mosquito- #132523 üzenetére
Mikor lesz idom, most tul sokat dolgozom.
Te melyik srac volt teljesen egyedul? -
csongi
veterán
válasz
-Mosquito- #132520 üzenetére
Melyik volt egyedul, es teljesen egyedul?Sok kedvem nincs atnezni mindegyik linkelt oldalt.
Koszi. -
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
-Mosquito- #130024 üzenetére
750-é is ugyan ez?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- iPhone topik
- World of Warships
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Synology NAS
- Milyen légkondit a lakásba?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac Surface üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gen. gar
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3018
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest