Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz #79335424 #59986 üzenetére
ez az, de te legalább el tudod mondani, hogy mi történt a motorral, ő pedig nem igazán sajnos és szerintem még ha az ismeretlen hibák miatt durván bele is aludnék még neki tetszene a legkevésbé
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #79335424 #60236 üzenetére
Szerencsére nem olyan vészes a dolog: nekem van GPS-es, markolatfűtésem (15-60W fokozattól függően), 2 db nappali menetfényem (2x30W papíron, valójában szerencsére kevesebb), a GS500 villanyos rendszere pedig legendásan halovány. Mindössze 200W-os a generátor, míg a legtöbb motornál jellemzően 230-380W, de a túragépeken 500 sem ritka. A műszerfal-világítást LED-esítettem, az összes többi maradt a gyári izzó, és épphogy, de elég.
szerk: a kis Csótánnyal viszont tényleg gondban voltam, mert ott összesen 60W(!!!) állt rendelkezésre. 35W-os fényszóróizzó, meg a hátsó 5W-os helyzetjelző ugye folyamatosan kajált. A GPS is gondot jelentett, de a műszerfal LED-esítése, meg egy sokkal nagyobb akksi megoldotta a gondot ott is. Ahhoz képest a GS-en kánaán van.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz #79335424 #60236 üzenetére
Hát az enyém elve olyan,hogy a helyzetjelző és a tompított automatikus, gyújtásra...ha akarnám se tudnám lekapcsolni.
De már írtam,hogy nálam akkuról megy a gps pont az ilyen terhelés miatt,hogy a motor elektromos rendszerét ne terheljem. Egy kis 12V-os relé van csak a helyzetjelzőn, hogy gyújtásra kapcsolódjon a gps fesz.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz #79335424 #60268 üzenetére
Ez nettó hülyeség szerintem, mivel a töltőáram feszültsége minden esetben nagyobb, mint az akku feszültsége. 12V-nál 13,7 körül van a töltőfesz.
Biztos az a butus ford szerelő se tudta ezt, amikor az első szélvédőfűtést a terhelés miatt az akkusarura kötötte...
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #60272 üzenetére
Szabalyzott gerjesztese alig van nehany motornak. Etz, meg vmi yamaha turamotornak.
Allandomagneses az osszes motorgenerator mondhatni. De ilyen megoldasrol sosem hallottam meg. Ez milyen evjaratnal fordul elo?
Egyreszt azt nem ertem, h minden motor fesszabja megbirkozik egyfolytaban a 3 fazissal, es a tekercseket testeljuk, ott futjuk el az aramot, nem a fesszabban.
Meg egesz pontosan mi az, h lekapcsolja a fazist? Azt meg hogy csinalja?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
polimorf
tag
válasz #79335424 #60333 üzenetére
Pont ezért vagyok egy ideg mert ezekkel én is tisztában vagyok, és sajnos azzal is, hogy ilyen állapotban lévő gépet nem lehet bármikor találni.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
zoltanz
nagyúr
válasz #79335424 #60345 üzenetére
Sok ilyenről hallottam mo-on, megvette hitelre, sejtette nemsokára úgyis lefoglalják, mert nem tudja fizetni a törlesztőt, ezért xará hajtotta. Teljes motor generál kell hozzá minimum.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #79335424 #60349 üzenetére
Ez engem is meglepett, hogy a kis Csótányomnál a vezérműtengelyek (sőt a főtengely is!) mindenütt golyós csapágyazású volt, a GS500 meg a szokásos "hitvány" megoldás. Főtengónál legalább van csapágyfém, de a vezmű. tengelyek csak az alumíniumban forognak.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #60359 üzenetére
hat en nem hiszek a legendakban. foleg amit a regi motorok kepesek voltak produkalni. dehat ez az en velemenyem.
biztosan uberfasza motor, de csodak nincsenek.es meg nem tertunk ra a hasznalat modjara.
egy alultervezett szar blokkbol is kihozhatsz felmillio km t ha nem utod vagod.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Archer
őstag
válasz #79335424 #60562 üzenetére
Egy-két régebbi BMW-n lehetett látni ilyen első féket, nem túl szerencsés, ekkora dög tömegnél egy erősebb fékezésnél le is szakadhat szerintem, nem véletlenül teszik most már mindig a villa másik oldalára, támaszkodik rajta.
Amúgy Kellemes Ünnepeket mindenkinek!
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
#79335424
törölt tag
válasz #79335424 #60562 üzenetére
Most látom, hogy lehet ezt még licitálni. Kawasaki Z2300 V12. Mégis házibarkácsok ezek a sokhengeresek. Ahhoz képest elég jól össze vannak rakva.
-
Grillo
senior tag
válasz #79335424 #60639 üzenetére
Érdekes volt, mert július elején voltam tréningen, akkor a délutáni forróságban a rutinpályán simán elvoltam beöltözve, míg mikor mentem Balatonra augusztusban, ugyan abban a cuccban tényleg muszáj volt megállnom inni, lefelé is, meg vissza is, mert éreztem, hogy baj lesz.
Mondjuk tény, hogy a tréningen 20-30 percenként volt vízszünet. -
Czimby
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #60914 üzenetére
Tegnap en is arra voltam, bar nalam 1 fokot mutatott a kocsi estefele. Hauptwil es kornyeken meg egyenesen fos ido volt.
A tobbiek svajci motor kinalat temajahoz hozzaszolva:
Svajci veteleket enis szoktam nezegetni, pont most akarunk venni egy motort baratnom batyjanak, aki ott el, es en lennek a szakerto azert en annyira nem vagyok felborulva toluk. A valasztek csak bizonyos szegmensben nagyobb. Pl meg a nalunk olcso sv 650 is ott kbszott draga. Inkabb fiatal motorbol van sok, allapotuk igen vegyes. Majd' az osszes motor dragabb, mint nalunk. Innen kene hozni oda. Eppen ezert amit a nepperek tudnak csinalni, azaz ami megeri h behozzak, es lehet szakitani, az a rengeteget futott km ek visszatekerese, mert kulsore szepek, es jol at lehet kurni a nepet.
Ami miatt viszont paradicsom hogy az ilyen kis Hauptwil meretu falukban Sankt Gallen fele boklasztam, dobbenet miket latok, ki vannak rakva a mini motorkereskedes ele motorok, pl teljes karbonidommal ellatott gsxr 750. Ebbol ketto. Igazi karbon. De hogy hogyan termelik ki ezt, arra nagyon kivancsi kennek. Hiaba svajc, ez nem magyarazza.
Amin meg rohogok, az az, h ha valami ele odairjak, h svajci az tuti h nagyonjonak kell lennie, pl svajci hasznaltautok, azonnal dob egy hatast a vevo. Holott ott is ugyanaz a szar van.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #60919 üzenetére
Kisebb tavok vannak, de. Azonnal autopalyaznak. Jeg hideg motorral. Az autok rohadnak. Tobb penzuk van, ezt abbol latom, h meg a kis autokbol is a legnagyobb felszerelzsegut veszik. De a hulyek itt is ugyanugy vannak. Lupo gti, meg a crz bol is mugent latok, c2 vtr. Mitsu lancer, rally artos matricaval, subaru sti, subaru justy azaz a negykerekes swift. Mondenbol a dragabb, de ezek elrohadnak, es amik a kereskedesekben vannak. Hat olcson nem lehet jot kapni. Kriozumok jonnek szembe, r8, 911, 458, i8 at mindig latok szembe jonni. Bregenznel a louis utan meg ott rohadnak kint a kereskedes elott a charger, mustang, stb. Ilyen szempontbol mas. De amugy sok a szemet itt is. Foleg a boyracerek ugyanugy szetkurnak mindent. Szoval csoda ittsincs.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok