- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
mattheus
őstag
válasz
Geresics #154000 üzenetére
Köszönöm az érdeklődést!
Az elmúlt pár hetem közel sem úgy alakult, ahogyan azt terveztem (elsősorban nem várt munkahelyi kihívások miatt), így nem volt arra lehetőségem, hogy gyakoroljak illetve vizsgára mehessek.
Eredetileg múlt héten terveztem vizsgázni menni, de akkor végül nem kaptam időpontot, hanem csak most csütörtökre, viszont azt az utolsó pillanatban le kellett mondanom, mert egyszerűen nem tudtam volna kivitelezni.
Rapszodikus napjaim miatt gyakorlás is elmaradt, csak most csütörtökön szakítottam a rossz sormintával. Legnagyobb meglepetésemre viszont most éreztem azt először, hogy alig kell a motorra ráhangolódnom. Szinte minden "kézre állt" és úgy kezeltem mintha ez mindennapjaim része lenne már......
A pályán viszont annyian voltak, hogy alig tudtam értékelhető mennyiségű vizsgakört tenni (2x tudtam minden egyes gyakorlatot megcsinálni), így most már csak egy alkalmam lesz gyakorolni a vizsga előtt, ami szerdára van beütemezve. Ha nem izgulom el, akkor ezt már csak meg kell tudnom csinálni, még "csukott" szemmel is.
-
mattheus
őstag
válasz
Geresics #153588 üzenetére
Köszönöm az érdeklődést!
1 hét telt el, hogy nem ültem motoron. Egész délután és az óra alatt is folyamatosan esett. Eléggé depresszív hangulatban álltam neki (azt kérdeztem magamtól, hogy miért is vagyok itt).
Mondanom sem kell, elsőre az összes feladat hibátlanul sikerült. Utána a kedvem is megjött lassacskán, olyannyira, hogy a végén meg már feszegettem a határokat a csúszós pályán....... Azért párszor sikerült letennem a lában a lassú 720-as kanyarodási feladatnál, de javuló tendenciában vagyok.....
Az oktatóm az óra végén mondta el, hogy a többi tanuló tőle kérdezte, hogy én mit csinálok itt, mert nem úgy tűnők, mint egy kezdő motoros.
Eredetileg jövő héten szerettem volna vizsgára menni ismét, de időpont sajnos nincs, így két hét múlva tudom 10-én vagy 12-én megpróbálni. A héten még megyek szerdán egy gyakorló órára és vizsga előtt egyszer. Remélem így már elég lesz, hogy "csukott szemmel" is menjen, annak ellenére, hogy izgulok......... Az biztos, hogy vizsgára nem motorral megyek.
-
mattheus
őstag
válasz
Geresics #153172 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm Mindenkinek a hasznos tanácsokat! Külön Neked Geresics, hogy az emberi oldalára is adtál most nekem javaslatokat.
Tanfolyam mellett most gyógytornára is járok és ott két különböző személytől is elhangzott az a mondat, hogy ha szobrot kellene arról mintázni, hogy milyen a test, amikor stresszben van, akkor jó modell lehetnék, szóval sokat számít a mentális állapot is, meg, hogy a testemet mennyire lazítom el.
Tudom, hogy képes vagyok rá, már csak el kell hinnem. Nagyon tudatosan építem a motorozást (elmélet és gyakorlás folyamatosan megvan), viszont pehelysúlyú motorommal nem tudok erre rendesen felkészülni, csak a gyakorlóórák során.
Jövő héten, ahogy időm és az időjárás engedi, akkor próbálok motorral bemenni a munkahelyre is és addig is próbálok gyakorolni, gyakorolni és gyakorolni..... -
-
neutron23
csendes tag
válasz
Geresics #143318 üzenetére
Geresics: Nem kell feltétlenül szélsőségekben gondolkozni. 115kommentet visszaolvasni még érdekfeszítő témában is marha fárasztó, nem hogy akkor mikor az ember a hülyeséget lapozgatja. Nem kell visszaolvasni, néha nézz fel, hátha olyan téma van amihez szívesen csatlakozol, ha nem akkor bezár és ennyi
Kölykök az elsők
palfitom: Nekem csak a kesztyűm Sixgear, de nekem nagyon bejön. Az első egy hónap az kínkeserves volt, de szépen a felvette a kezem formáját és a legkényelmesebb kesztyűm. 4éve nyúzom, egy cérna sem fáradt el.
Hideg/meleg: 14éve motorozok, ez első 5évben megvoltak a bukták, szerencsére mindig volt rajtam védőfelszerelés, úgyhogy mindent megúsztam. Városi rohangáláshoz robogózok és egyre inkább nincs kedvem beöltözni, megmondom őszintén. Ez azért is van, mert a meleget is egyre nehezebben viselem. A hideget mindig jobban bírtam.
Azért az sem mindegy, hogy milyen 20fokról beszélünk. A nyári reggeli 18-20fok az nekem simán pólós, az első tavaszi 20fokok meg még bőven kabátos
Nyáron nagymotorra nekem aláöltöző+protektoring, cordura gatya. (szeretnék én is majd farmert).
Robogóra amihez kedvem van, de sajnos már egyre inkább nem veszek fel semmitsisak+kesztyű. Persze ahogy jön a lehűlés robogóra is teljesen beöltözöm, de a nyarat nem bírom.
Közlekedés: Elég visszafogott vagyok forgalomban. Ha betartom a sebességhatárokat, és szinte autós tempóval megyek, akkor a PCX 1.8-at eszik százon és 2-3perccel vagyok csak lassabb egy úton
-
Somatom
veterán
válasz
Geresics #143159 üzenetére
"hogy amit az olyan profik mondanak, akik abból élnek, hogy motoroznak"
Itt kik azok? Én voltam futár, tehát éltem abból, hogy motoroztam.
Fel kell ülni, oszt menni. Ez a feladat, ezt kell megoldani. Ha félsz tőle, akkor ne motorozz! Ha nem félsz, akkor mindegy, hogy az egy 125 -ös lótifuti, vagy egy V8 -as BossHoss. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Geresics #143159 üzenetére
Nyár volt, a csajok bikiniben, én meg gondoltam húzok egy kövéret - Értem, hogy a motor hibája volt.
Kell a fokozatosság, ezzel egyetértek. Viszont afelől nem vagyok meggyőzve, hogy a vasban is kell skálázni. Ha valaki meg tudja állni, hogy ne binárisan kezelje a kezelőszerveket, illetve szán időt azok megszokására és a vas megismerésére, akkor a véletlen kezelői hibának kis esélye van.
Volt már nekem is Hú b+! szitum, megesik. Viszont úgy neveltek, hogy egy balesethez két hülye kell (autóval). Két keréken tudom, hogy sokkal könnyebb segítség nélkül is bajba kerülni, viszont ha az autós habitusomat sikerül két keréken is megőrizni, akkor nem lesz baj. Nem megyek jobban, mint amennyire látok (kanyarban, éjszaka, stb), a sebességhatárokat hellyel-közzel betartom, nem akarok mindenáron előzni, stb. Egy kisbusznyi ember aludt mögöttem, mikor Brassóból Nagyváradra vezettem, vagy épp Brüsszelbe, pedig 6 másik jogosítvány is volt még a kocsiban.
Anno kocsival is már pár éve volt jogsink (tapasztalatunk meg még több
), mire kipróbáltuk a Ladát, mit csinál jégpáncélos úton. Addig és azután is egy kényelmes 40-nel mentünk a jeges úton és nem éreztük cikinek, hogy megelőznek. Bár ilyen körülmények között nem sokan előztek meg. Viszont volt egy ügyes (véletlenül épp BMW-s), akit 2 faluval arrébb megálltunk kihúzni a szántásból.
A robogó meg alattam nem is megy, nem is áll meg, egy motor jobban is megy, jobban is áll meg. Bőven túlmutat egy motor gyorsulása, végsebessége azon, amire igényem van és a lassulása azon, amire szükségem lesz, mert ahhoz vagyok szokva, hogy figyelem a környezetem és nem nem centizek ki semmit, csak a parkolást. Ilyen, amikor már megszoktam egy járművet.
bacus: autóval merem követni az előttem lévőt kanyarban, bár nagyobb követési távolsággal. De "ha neki megy, nekem is". Persze 90-es országúton, ha a kanyarban nincs sebességkorlátozás. Ha van akár csak egy 70-es, akkor elveszem a gázt a kanyar előtt és meglátom, milyen, majd kifelé nyomom neki. De autóval már van rutinom.
Amíg nem volt, addig 60-70-el estem bele az ismeretlen, sebességkorlátozás nélküli kanyarokba. Amikor már volt, akkor a 30-as táblával ellátott belátható kanyart (Alföld, aratás után) is bevettem 90-nel a Ladával, padkától padkáig autózva.
Két keréken még ez előttem áll, de az biztos, hogy nem fogok valakit követni, ha nem érzem biztonságosnak és nem fogok kézzel-lábbal igyekezni, hogy beérjem.
Oktatáson is párban motoroztunk, plusz az oktató mögöttünk hol motorral, hol kocsival. Volt olyan, amikor a teljes időben én mentem elöl, mert a másik még nagyon az elején volt. Az fárasztó volt, mindig lesni a tökröt, hogy beragadtak-e egy kereszteződésben, lámpánál, körforgalomban. De meg volt mondva, hogy más utasításig a kresz szerinti egyenes az irány, ha valaki lemarad, szabályosan leparkolva kell bevárni. Gondolom, hasonló instrukciók elhangzanak túrán is, az irány megvan, majd odaérek.etnies: oktatáson én is arra törekedtem, hogy inkább kiguruljam a pirosat. Szépen váltogattam vissza, motorfék, megint vissza, megint motorfék. Mondjuk, az útvonalak egy részén ismerős is voltam, ismertem a lámpajárást. Persze, oktatáson más, nem kezdesz el a sorok köt előre csorogni.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Geresics #143159 üzenetére
"baromság, és a fokozatosság felesleges, mert nem az!"
Biztos nem baromság, de hogy felesleges-e az erősen emberfüggő.
Az érvelésed meg elvi hibás, mert az is pont úgy lehetséges hogy valaki azért hal meg, mert hozzászokik a gyenge/könnyű géphez és amikor továbblép, a régi beidegződések szerint gyorsít/kanyarodik, az erősebb/nagyobb meg ugyanannyi idő alatt nagyobbat lép...
Szóval lehet minden mellett és ellen is érvelni.
-
Somatom
veterán
válasz
Geresics #143015 üzenetére
Ez a realitás. Túramotor az túrázásra való. Vettem egy ilyet. 60 ezer alatt bejártam vele Európát. Hamburgtól, Amsterdamon és Corfun át, Bilbaoig az összes tengerébe, óceánjába belelógattam az első kerekemet. Ezek után nekem próbálja vki megmagyarázni, hogy milyen egy jó túramotor?
A topikban olvasottak alapján elmentem egy ilyen vezetéstechnikai izére. Az oktatókkal végigröhögtük az egészet. Mondták, hogy nyugodtan álljak félre, amíg a többieket okítják. Szóval, értem én hogy a Harley szar, mert egy traktor, de akkor túrában tulképp mit kéne megtanulnom és azt ki fogja nekem megtanítani? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #142368 üzenetére
Ugy latom elengedni azert nem sikerult teljesen ha egy ilyen hisztivel kezdesz.
Anyamnal 1 motorom van, az 5 ből. Úgy már jó az arány?
Bar nem arra hivatkoztam, hogy neked mennyire keves motorod volt, vagy mennyire vagy balfasz. Hanem hogy en ezzel foglalkozom napi 8 oraban, te meg nem. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Geresics #142311 üzenetére
Milyen régi? 2000-2007 Twinspark injektoros. Olvass bele a 650GS csoportokba marhára dícsért blokk ami meglepő még a szabadonfutót is megoldották. Ez nem a régi Funduro ez leginkább a 650 minarellis ellenfele már.
Van egy 48le és egy 50le változat a régi az előbbi az utóbbinak még a nyomaték leadását is átdolgozták mert lentebb került a nyomaték csúcs is. Szerintem Te most a Fundurora gondolsz és az ST-re nem a 650GS-re.
-
bacus
őstag
válasz
Geresics #142032 üzenetére
Én meg azt nem értem, hogy ezen van aki csodálkozik.
Hidd el, ha bárki segít vkinek, annak nagy része azért van, mert minimum "remél" érte valamit. Lehet csak barátságot, egy köszönömöt, de ki tudja... majd egyszer kérünk érte valamit Virág elvtárs
Ráadásnak itt nem csak, hogy haszna nem származik, de még pénzbe, időbe (ami még fontosabb szerintem), illetve kockázatba is kerül, mikor megnézi, hogy tud e vele egykerekezni..
Én egyszer adtam oda a motorom kipróbálni egy barátnak. Engem igenis zavart, hogy még 3 utcányira is hallottam ahogy szegény motorom üvölt.., majd visszafele is tudtam mikor jön, aztán az utcában az utolsó pár 10 métert egykeréken. Nyeltem kettőt, nem szóltam semmit, de az volt az utolsó, hogy bárkinek önszántamból oda adtam.
Mindenki azt csinál a saját motorjával amit akar, de más motorjára jobban kell(ene) vigyázni, nem pedig a végleteket próbálgatni.
-
duni84
aktív tag
válasz
Geresics #141999 üzenetére
másik motorról volt a rendszám. ha nem kapják el, akkor simán még be is tudja mutatni a saját motorját a saját rendszámával és azt mondani, hogy "tuti nem ezt üldöztétek, mert ez kék". de inkább vakmerő a csóka, mint ügyes
én jó sokáig laktam arrafele, amerre ment: kb 75 helyen lerázhatta volna őket még gyorshajtás nélkül is (idegen rendszámmal meg főleg) vagy akár ez az egész meg sem történt volna, ha nem olyan hülye, hogy egy felmatricázott sztenderd rendőrautó mellett átdurrant 60 körül a kanyarodó sávból egyenesen
-
neutron23
csendes tag
válasz
Geresics #141932 üzenetére
Haha, nagyon jó
igaz sajnos, de pont tegnap találtam egy kész RS125 versenygépet a marketplacen, akik sokat kakucsoznak biztos felismerik, az azért elgondolkodtató, ritkán fordul elő ilyen példány
csak az a baj ilyenhez meg kellene tanulni szerelni, különben pénztemető
-
Micsurin
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz
Geresics #141925 üzenetére
Egyreszt, dagadt vagyok en hozzajuk, masreszt az RC-t leszamitva annyira nem kedvelem az ulespoziciojukat. Mar az MT09SP is olyan kicsit nekem mint majom a koszorukovon. Inkabb a hasalosabb iranyba mozdulnek el ha egy mod van ra.
Na de ez meg odebb van, boven van meg mit kimotorozni a Hondabol.
-
bacus
őstag
válasz
Geresics #141631 üzenetére
Ha nem fizetnek, minek reklámozod?
Na jó, szerintem lassan félre tehetnéd ezt a durcizást, kanadai youtuberekkel nem tudom hogy állsz, de Mackó felé elfogult vagy, ez tény. Nem baj, te a jó oldalát látod benne, én meg a - bár tapasztaltam sok jót is - de sokszor a pénzéhes oldalt. Egy hülye beszólás miatt - nem én voltam! - jól feladtad a topikgazda szerepet is. Sose haragudj meg annyira, hogy magadat rúgd seggbe.Utánfutó: én 4 éve hezitálok, hogy vegyek e utánfutót (tehát nem GS függő
), egyszerűen azért, mert zalabúbánaton van a fél család, karácsony kivételével, mindig remek motoros időben megyünk feléjük (de 4-en), szóval sokszor a motor otthon marad, én meg eszem a kefét lent, hogy miért nem motorral mentem, külön.
Találtam is több féle összecsukható trélert, hiszen budapesti panelpatkány lévén az utánfutó tárolás nagyon problémás, tudom, mert volt pár évig, évente párszor megbirságoltak (pedig akkor még ingyenes volt a parkolás), hogy az utcán tárolom és nincs autóra akasztva..
1500 EUR-tól indul egy ilyen futó ára, viszont a csomagtartóba simán betehető összecsukva, talán a két kerék foglal a legnagyobb helyet.
Ha már megvettem volna, sokszor feltenném a futóra és vinném a motorom, mert a legrosszabb ami történhet, hogy nem veszem le a trélerről.., talán kicsit az autó fogyasztása is megnőne, de nem dupla benzin. Viszont pl esőben indulunk lehet hazafele motorozhatok, vagy fordítva, a kis családomnak meg nem kell végig vontatni az üresen pattogó futót 270 km-en.
GS: sajnos eszi a gumit, legalábbis a DL650-hez viszonyítva mindenképp, most 13500 km után került le a pirelli scorpions trail II, de az első már kopásjelzőn volt, a hátsó meg kezdett zavaróan kockásodni. -
-
yodamastah
őstag
-
-
Somatom
veterán
válasz
Geresics #141619 üzenetére
Lehet úgy menni, hogy vonzó legyen. Én eddig kétszer voltam motorral, plusz néhányszor olasz haveroknál. Amiket sztem kár kihagyni Spanyolország felé:
Minimundus
Jesolo, vizividámpark (Spacemaker)
Maranello, Ferrari múzeum
Monaco, Oceanográfiai múzeum és a hercegi autómúzeum
Pont du Gard
Nizza
Carcassone, a világ legnagyobb lovagvára
Barcelona, Gaudik
Pamplona, bikafuttatás
Bilbao, Guggenheim múzeum
Ezek nekem mind nagy élmény volt. Keress rájuk Gugli képeken! -
Tamás9x
őstag
válasz
Geresics #141619 üzenetére
Kevered a szezont a fazonnal
KLX el utazni nem élvezet oké Spanyolba kitolni se Indiába kirepülni majd bérelni egy motort, úgy túrázni is oké, de 1-200km-re GS-t utaztatni, majd tolni egy díjnyertes insta fotót és vissza utaztatni, az q gáz.
ÉS ebből nagyon sok van felénk is, megvette, hogy lássák van és itt ennyivel be is fejeződött.
-
pepucs
tag
válasz
Geresics #141619 üzenetére
Fura, de ha belegondolsz... Kényelmesen le/fel zötyögsz kocsival a hegyre vagy az aljába. Ott kirámolod a motort és kipihenten mehetsz motorozni. Most ugyan ez 6-8 óra autópályázás utáni nap már nem olyan poén. Szeretnék a nyáron eljutni egy horvátországi körre, de valljuk be 6 óra autópályán egy nakeden nem poén sehogy se.
Én is lestem amikor kakucson az utánfutóról szedték le a foteleket.
-
-
-
válasz
Geresics #141405 üzenetére
Mondjuk lehet elsőnek egy csendesebb sisak kéne.
Schubert-ek nekem nem jönnek be (forma),Shoei sisakról sok jót olvastam,de az nekem fájdalomküszöb feletti árkategória.
Az RT-hez jó volt az Exo1400,ott egész jól hallottam a Senát,de ott ugye volt előttem egy szép nagy plexi,a Horneten meg csak egy kisebb Givi A310 van most (legalább mellkasról vesz le menetszelet).Mondjuk nakedet nem is csúcsítanék el egy hatalmas túraplexivel,az Exoba így meg kell az Alpine Motosafe füldugó. -
norbert1998
nagyúr
válasz
Geresics #141289 üzenetére
Ajj de mennék egyet én is
Tegnap indultunk, de páromék fél családja gyomorrontást kapott, köztük a párom is, így nem mertünk elindulni, még a végén nekem is jut belőle
Nem derült ki, mely étel okozhatta....Plusz a kormánycsapágyam is olyan, hogy inkább nem megyek sehova, mintsem baj érjen... Azért remélem hétvégére összeáll, mert lenne úticél.
-
csongi
veterán
válasz
Geresics #141275 üzenetére
Sztem naptol-napig van.
Nem is kell muszakis idobe kapkodni a vizsgara, lejart muszakival is siman lehet menni uj muszakira. A lenyeg, hogy bejelentett idopontra kell menni. A visszaiazolsanak kinyomtatva legy a forgalmiba. Az allomasig ervenyes, es legyen ervenyes biztositas. En igy toltam el kb2 honapot, nem volt kedvem menni a szaros kora tavaszi idobe.Peresze muszaki nelkul motorzni nem kifizetodo.
OT- nem tudom. -
KoVee84
senior tag
-
Pocee
senior tag
válasz
Geresics #141154 üzenetére
Ahhoz,hogy egy fórumon megbánts,ahhoz nem ismersz eléggé,így ez nem valósult meg,egyszer találkoztunk a kecskeméti versenyen, mély benyomást nem tettél,ez tény,de ez nem befolyásol semmit.
A duzzogás nem feltétlen szó szerint értendő,de az,hogy a tartalmadat amit hoztál azonnal úgy véded mint ha a sajátod lenne,mert valaki nem ért egyet minden részével, Neked tetszik,vagy megüti az ingerküszöböd másnak nem,ezt simán el lehetett volna fogadni szó nélkül,erre Te jöttél,hogy demárpedigezigenisjótartalom.
A topikgazdaságról ha keresel köztünk lévő kommunikációt meg fogod találni miről beszéltem,de inkább hagyd nem ér ez ennyit.
Ha elindulsz az EP választáson említsd meg a Shoxos történetét,hátha referenciának elég lesz.
Nem terjesztek Rólad semmit.
Ez moderátort keresek dolog meg nevetséges,tudod kik mennek a modikhoz?azok akik a saját szomszédjukat is feljelentik mert igazságtalanságot éreznek amit kicsiny érzékeny lelkük nem tud feldolgozni,minden reggel leköpném a tükröm ha ilyet tennék,de nem vagyunk egyformák.
Nem sűrűn szólok hozzá a témákhoz mert magas szakmai képzettségem nincs így sok mindenbe nem akarok beleokoskodni még akkor sem ha ez egy fórum és meg lehetne tenni,de én nem ilyen vagyok hogy írok valami lufi hozzászólást majd bölcsen még odateszem,hogy "szerintem" vagy "majd az okosok kijavítanak",de ez már nem csak Rád vonatkozik,de előfordult már.
Na mindegy,csak leírtam ami nyomasztott. -
Somatom
veterán
válasz
Geresics #141154 üzenetére
Mosolygok ezen. Amikor először idetévedtem, akkor az volt az egyik ismétlődő műsorszám, hogy Te nyomultál vmi videós szárnypróbálgatásaiddal, a többiek meg savaztak, hogy ne erőltesd, mert uncsi. Aztán pár év kimaradt, nem követtem a topikot. Amikor "visszatértem", már topikgazda voltál. Ne érts félre, nekem nincs bajom a személyeddel, de abban lehet vmi, hogy lobbiban jó vagy.
Ami a modi -dolgot illeti, nem vagyunk egyformák. Tizen éve regeltem ide először és azóta egyszer sem fordult elő, hogy én bárki más miatt moderátorhoz forduljak. Mondjuk, az apokalipszis lovasától ez fura is lenne. -
Pocee
senior tag
válasz
Geresics #141110 üzenetére
Te meg duzzogsz ha valaki nem ugrik azonnal óriási hájppal' arra tartalomra amit idehozol ne adj isten még bele is mer kérdezni... hiába lettél Te a topikgazda...nincs mindig igazad,és mint már régebben kívülállóként felhívtam a figyelmed,hogy nem mindig jól használod ezt a státuszt,namármost ez miatt Te meg felhívod valaki figyelmét,hogy ő meg hiába nevezte az magát... nemár.
Te amúgy nagyon jó lobbista lennél
-
etnies
senior tag
válasz
Geresics #141116 üzenetére
Nem tudom, odahaza mi a helyzet, de Londonban mindenki robog, nagyon pörög az ételszállítás (Über eats, Just Eat, Mcdonalds, stb).
Vespa-ja egyiknek sincs, sem semmilyen olasz, a többség Yamaha Nmax 125-el megy.
Nagy plexi, Tyúkanyó paplan és kézvédő és utcai ruhában szaladgálnak az étellel. Ezrével. Tízezrével?
Lehetne akármilyen robogójuk, mert ezek mind fiatal gépek lízingre, árkülönbség nincs nagyon.
Szerintem lehet valami oka. Egy robogó sehogy nem reprezentál szerintem, főleg nem Magyarországon, ahol nagyobb presztízse van egy 15 éves, lekotlott, német prémiumnak, mint egy új Dacia Dusternek. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #141110 üzenetére
Szokas szerint
Kiforgatni nem szoktam dolgokat.
Nem csak megfogalmazasbeli hianyossagok vannak, hanem valotlansagok a videoban. Ezeket megosztottam veletek, amivel akkor segitettem, ahogy azt hianyoltad.
Az, hogy nem nezik meg, ha szakmailag vmi pontos, es nincsenek valotlansagok yabban a videoban, ez egyaltalan nem igaz.
Mivel belinkelted ide, megneztem, velemenyeztem. Ezzel jar, ha ide belinkeled. :D
Nem megyek oda az oldalara krvaanyazni.A szakmaisagommal kapcsolatban ez most bok volt, vagy kritika? :D
Ispanra csak jovo evben tudom atnevezni magam, ez akkor a jovo evi terv. -
dzsampi
tag
válasz
Geresics #141116 üzenetére
Köszönöm!
Az ár az max 1-1,5 millió forint amire gondoltam.
Egy dolgot még leírok amit nem nagyképűség vagy bármi ilyesmi miatt tartok csak nem akarok "birka" lenni az élet legelőjén.
Szóval ha mindenki vespával jár, akkor án járok hondával. Nem akarok beilleni a presztizs márkát használók közé. Nem azt mondom, hogy nem ülök fel vespára, de pl többet nem fizetnék azért, mert vespa. -
norbert1998
nagyúr
válasz
Geresics #141093 üzenetére
Idegesített az ideiglenes csáó, egyszerűen bármi volt a téma, nem bírtam nézni. Ráadásul végig a Car Throttle csatorna kigyúrttörpe hülyegyereke jutott eszembe róla
Ryan-t még akkor is megnézném, ha tejet altatna
Pttypang:
Pedig nekem sincs sokmindenem, és nem is nagyon lesz, amíg lakásban vagyok, remélem ez két éven belül újra családi házzá változik. Igaz, a szülői házhoz bármikor visszamehetek, de alapvetően szeretném összerakni mielőbb a saját szerszámparkom, de amíg nincs saját garázsom se, addig felesleges. Pár krovám, fúrók, kalapács.
Mondjuk a szimmering beütő a DL650-nél éppenséggel sziloplasztos pekedli szoknyája volt
Leleményesség-Mosquito-
Azért aki egy E27 izzót nem képes otthon kicserélni, főleg férfi létére, az szégyenlje el magát, de nagyon!
Értem én, hogy mostmár nagyon woke-ok vagyunk és a nőknek is illene ugyanezt, de ez nem a hanyatló nyugat mégsem. Pedig ismerek én is olyan csodaférfit, aki ennyire teszetosza.
Mindenesetre a lényeg: Talán azért itt a társadalom intelligensebb fele van túlnyomó többségben, így meg merem kockáztatni, hogy nem vállalná be közülünk senki műszaki analfabétaként a szimeringcserét. Ha egyáltalán van itt műszaki analfabétaetnies
Pedig magyarországon is divat kiszámlázni olyannak a cseréjét, amit nem végeztek el
Pl szombathelyi VW csoport márkaszervíze rendszeren "elhagyja" azokat az olajos kannákat, amiket a tulajok vittek, hogy ezt öntsék bele. Arról is kétszer hallottam már, hogy a tulaj az autóban várakozott, hogy sorra kerüljön az autója az olajcserére, aztán csörgött a telefon, hogy mehet érte
Máshol kiszámláznak 180 ezret egy 2 órás vezérlés és olajcserére, ahol az anyag 50 ezer.
De legjobban azokat a pofátlan tuskókat szeretem, akihez elviszed az autót, hogy ég az ABS lámpa, pedig ABS sincsen a kocsiban, feldufja a gépre, megmondja, hogy hát ő nem tudja mi baja, tízezer.
Cserébe a központi zárat meghülyítették. Ez kb 10 éve volt.
Szóval ezért cserélem én a saját fék, futómű, vezérlés, egyéb elemeimet. Az egyetlen dolog, ami nem megy, az a futómű állítás, mert ahhoz drága a szerszám, hogy megvegyem.(#141108) JoinR
Pontosan, ő el is mond mindent, de sokkal nehezebben követhető, mint FortNine. Előfordulhat az is, hogy ő is hibázik, kihagy, téved, talán nekem is feltűnt egyszerkétszer, de sosem orbitális dolgokban. -
JoinR
őstag
válasz
Geresics #141107 üzenetére
Ha valakit részletesebben érdekel a téma, akkor a driving4answers jó csatorna, rengeteg videója van különböző hengerelrendezésekről.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #141093 üzenetére
Valoban, olyan, mint regen, ugyanolyan szerintem nem lenyeges aspektusokbol megvizsgalva a tema, mint amikor egy lufival szemlelteti hogy milyen hatasa van egy 1mm vastag o-gyurure vmilyen oldoszer, ami soha nem lesz feloldva azzal a mennyiseggel, vagy amikor olajban levo reszecskemeretek alapjan hatarozza meg, melyik gyartonak megbizhato a motorja.
Nekem a relevans informaciok hianyoznak.Kezdve azzal, hogy.
A hatso kerekre juto nyomatekimpulzusoknal nem vette figyelembe a tehetetlensegi nyomatekbol adodo impulzusokat, ami elegge osszekeveri ezt a kepletet. epp ezert a jelensegert fejlesztettek ki a crossplane motorokat. Tehat az, hogy mennyi ideje van pihenni a hatso guminak, az nem igy nez ki.
Illetve a 2T egyhengeresekrol ne is beszeljunk, amik ugyanugy sikeres terepmotorok voltak, es nem igy jut a hatso kerekre az ero, ahogy "optimalis"A V2 esek hajlamosak hosszabbak lenni - irrelevans. a 90 fokos v2 onel nincs szukseg kiegyensulyozo tengelyre, tobbek kozt ezert volt kedvelt epitesi mod/meg mindig. A rugostagot szimplan oldalra teszik. Tl1000, panigale, monster, shiver.
A boxernel konnyebb az olajat pumpalni- teljesen irrelevans. Tobb loero-nem ez hatarozza meg.A sor3 gyorsabban tud felporogni, mert mindig mozog valamelyik dugattyu - nem ettol tud gyorsabban felporogni. a lendtomeg meretetol. Nem az epitesi mod hatarozza meg.
Sor4 tehetetlensegi nyomatekra rengeteg abrat lehetett volna talalni a neten.
Masodlagos kiegyensulyozatlansag ugyanugy van a tobbi epitesi modnal is.A 6 hengeresnel is jelen van a dugattyu alatti ternel a levego mozgasa, attol, hogy 6 hengeres, a dugattyu alatti teret mindig ki kell toltenie a levegonek, ami veszteseggel fog jarni, mert a masig dugattyu alol fog oda at menni.
A v4 20 000 rpm et is tud forogni. -nem az epitesi mod miatt.
Szinte a legkevesebb koze van hozza. Kell egy nem rugos szelepvezerles, desmo, vagy pneumatikus, vagy eleve kis meretu szelep, rugoval. (250ccm sor4) nem a hengerelrendezes miatt forog ennyit egy motor.
Es hogy ez a legjobb epites. Erre hogyan jottunk ra? -
Fáraó
őstag
válasz
Geresics #140848 üzenetére
Ha jól emlékszem autóhóz adnak ki 3. rendszámot, talán pótrendszámnak hívják, motornál ilyen pótrendszám nincs, új forgalmi és új rendszám kell (6k + 5,5k ha jól tudom).
Ami miatt szívom a fogam, hogy március végén, amikor elővettem a motort mindent átnéztem, és a rendszámtartóval sem volt semmi gond, azt is ellenőriztem. Egyszerűen nem tudom hogy mi történt, hogy hagyhattam el és mit kell alaposabban átnézni, hogy ne forduljon elő ismét.
Rendőrség, önkormányzat és okmányiroda. Mind a 3-től jöhet értesítés. Persze leteszem a mocit, nem kell napi használathoz, viszont ingázni motorral élvezetesebb. Bár amilyen időjárás mostanában van...
Ami miatt fontos lenne, hogy 04.22-n mennék frissítő vezetéstechnikai tréningre...
-
Fáraó
őstag
válasz
Geresics #140843 üzenetére
Köszi! Majd telefonálok párat.
Gőzöm sincs hol hagytam el, mikor leálltam Csepelen akkor szembesültem a szomorú ténnyel.
Voltam bent a Dunakszin lévő rendőrségen, azt mondták mivel elhagytam, az gondatlanság, nem kell bejelenteni. Mivel nem lopták el, nem kell feljelentést tenni. Azt mondták menjek Okmányirodábam jelentsem be és kapok új forgalmit új rendszámmal, továbbá lehetőleg ne használjam a motort rendszám nélkül. Ez tetszett. -
-
HSM
félisten
-
fattyu
veterán
válasz
Geresics #140565 üzenetére
és ez mire volt bizonyíték?
hogy a hideg gumi és a tipik parkolósporos aszfalt nem tapad. mondjuk ez józanészből is megy itt többünknek.
Én továbbra is azon vagyok leakadva hogy az oktató is megmondta hogy 100 lovas motorral szaltózól ha véletlen nagyobbat húzol. ez pedig faszság.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #140599 üzenetére
Nem.
Mit irtam? Nekem is van dobozos motorom. Csak nem tetszik. Mert szarul nez ki, es beleszol nagyon a motor vezethetosegebe. Ennyit irtam. Itt ki a hulye? Nekem is van.
A fokozatossag elvevel egyetertek. Amivel nem ertek egyet, hogy loero alapjan meg sportmotor-nem sportmotor kivitel alapjan osztalyozzuk a motorokat, mikozben ez igy ertelmetlen. Megmutattam, miert.
Mondj normalis erveket, de ilyen fasz dodor videoval megis ki lesz tobb? -
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #140567 üzenetére
Itt a tema nem ez volt.
A tema az volt, hogy egy 45 loeros keveshengeres motor 4000 fordulatnal 10 loerovel erosebb egy ~90 loeros sornegynel, mikozben a sor4 re mondjak azt, hogy szaltot fogsz vele dobni. Es ez nem velemeny, ott van a padozas, ez teny.A video temaja pedig az volt, hogy aki mast gondol, mint Dodor, az egy hulye.
-
Somatom
veterán
válasz
Geresics #140567 üzenetére
Ember húz egy gázt, kiforog a hátulja. Semmi extra, bármikor megtörténhet. Még sportmotor sem kell hozzá. Ezt csak úgy lehet elkerülni, ha nem ül az ember motorra. Gyakorolni kell. Csak akkor tudod meg, hogy hol a határ (akár a motoré, akár a tied), ha átléped. Tekintsük úgy, hogy emberünk tapasztalatot gyűjtött! Nem hiszem, hogy ennél a tempónál ez túl fájó tapasztalat lett volna.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Videós, mozgóképes topik
- Háztartási gépek
- Tőzsde és gazdaság
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Nyaralás topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- pr1mzejEE: Viszlát CoD2, CoD4, CS:GO!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Need for Speed: Rivals
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- További aktív témák...
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó!
- HP Rack és Tower szerver bazár
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2051
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest