- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
Fokozatosan egyre keményebben küldtem neki, de mivel még egyetlen kósza apró kis megcsúszást sem produkáltam, ezért gondolom még van benne, ráadásul még nem került fel a power rs se...
Ha sikerül a vezetéstechnikai hibáimon javítani, akkor utána majd próbálgatom, hogy mennyire gyorsan tudok (merek) bekormányozni, hogy javuljon a köridőm.
-
-
-
etnies
senior tag
Tényleg?
Nincs rá semmilyen előírás, ti meg kupakból mondtok egyet, két év. Miért nem három vagy egy? Vagy miért nem 25 hónap vagy 30?
Nem tudtok rá semmilyen magyarázattal szolgálni, ezt hívják ezotériának.Veletek ellentétben én nem állítok semmit konkrétan. Akkor kell cserélni, amikor cserélni kell.
-
Geresics
addikt
A Zerod DSR tök szimpi, a hatótávja is már vállalható! Kis elő-szervezéssel meg lehetne csinálni vele a kékkört!
Azt mondják róla, hogy ez a motorok Tesla-ja, ami természetesen az árra is igaz, így legfeljebb ez (is) csak álom marad(#95117) harveszter
Nem versenyszinten, de azért rövid időn belül a környék pályái által kínált élvezetet kimotoroznám
A "kizárólag KTM" hozzáállás egy baromság. Akik hívnak tökéletesen elégedettek a Kawa 250 4T motorjukkal, pedig egyikük mindenféle DH bajnokságot megnyer, ami szerintem jól mutatja nála a "bevállalom" faktort. Hogy is mondjam? Nem szenved hátrányt a pályán senkivel szemben, pedig 1,5 szezon óta van motorja...(#95118) tboldi
Igen.(#95119) persuader
Ld. fent.
Pénz-ékszer nem számít!
Amúgy egy Kawa 250 4T beleférne a keretbe, de hozzá egy Kangoo (vagy egyéb, amibe belefér) már nem.(#95120) -Mike-
Arra ott az Aprilia!(#95121) Pocee
A DRZ egy rettenetesen túlárazott, krosszpályára nem való motor. Értelmes állapotú alsó hangon 800eFt- felett van, és akkor még egy vagyont kellene költeni rá, hogy tudja azt, amit szeretnék. Köszi, de nem.
Lehet, hogy első nap nem ugrom meg a 10-es asztalt, de másodikra már igen. Akkor meg?
A gumi a legkevesebb, és amúgy is azért akad pálya bőven a környéken (Pécs, Komló, Liget, stb.)(#95122) persuader
2T továbbra sem kell. Van egy ilyen ritka csontvelő betegségem, hogynem bírom kimondani a planeáriumban a T betűt, ésnem akarok 2T-t venni...
Amúgy már elmúltam 100kg, nem hiszem, hogy 125-ösre vágynék.(#95123) Pocee
Az avatar engem is megszopatott, már majdnem írtam, hogy hogy lett persu KTM márkabuzi?
"komolyabbat ne adjunk geresics kezébe" - csókoltatlak...
Földutazás lehet neked cél, én mást szeretnék, köszi.(#95124) persuader
XT125-el a Hungaroringen oktatnak. Egy hulladék. Pláne, hogy nem is törődnek velük. Az oktató RMZ250-ével mentem szinte végig a 8 órás tréning alatt - na az már döfi!Viszont nem lehet rendszámozni...
Abból meg ne induljunk már ki, hogy mit csináltam egy 180kg száraz tömegű túraenduroval, és utcai gumikkal egy krosszpályán, amikor először mentem rajta, mert az olyan, mint egyszeri szerelő diagnosztikája egy motoron, amikor kihallja a hibát. Köszi. -
Topiccsendőr
addikt
Feleslegesen? Sosem
Ha egy krosszmotor kaphat rendszamot, az objektive milyen korrupcioval rendelkezo orszagban lehetseges? Mindenfele felesleges orszagszapulas nelkul? Legyen csak vicces, vagy nezhetjuk nagyon pozitivan, hogy magyarorszagon a szabadsag eleg nagy.japan belpiacos motoroknak sincs COC papirjuk, mivel nem akartak europaba importalni. kontenerben eleg sok jott, kaptak rendszamot. A mai napig erkeznek magyarorszagra nap-mint-nap.
Nemetorszagban nehany importor egy-ket tipust bevitt, hogy azok hogy kaptak rendszamot? Ha nem elerheto egy jarmu coc papirja, akkor siman vizsgara megy, ahol vizsgalattal dontik el, reszt vehet-e a forgalomban.
Vissza magyarorszagra. A helyzet mas a vizsgaztatoallomasokon mar par eve, mar nem lehet akarmit attolni, mivel mindent fotozni kell. (Ami megint nem garancia semmire, de szigorodtak a biztosokra vonatkozo szabalyok)
Regebben ezt a rendszert az is segitette, hogy ha egy vizsgabiztos lebukott, kapott mondjuk 2 het kenyszerpihenot, aztan lehetett folytatni mindent. Barmit csinalhattal. Nem volt kovetkezmenye.Es milyen dolog az, hogy egy allami felugyeleti szerv jelen van a magyar piacon, mint vizsgaztato. Sajat magat megbunteti, ha a vizsgabiztos attol valamit? Ez megis mifele dolog? Tobb, mint vicces mar megint. Az allam raut az egyik kezere, vagy mi???
Illetve nezzuk meg az eredetvizsgaztatast is. Kotelezo, de NEM GARANCIA arra, hogy nem lopott a jarmu, azaz semmit nem ersz vele.
Tegyuk mar a szivunkre a kezunket. Ezekre mondhatjuk azt minimum, hogy nem mukodo dolgok, nem? Meg ha a zsinoros oltonyt felvesszuk, akkor is.
-
Gaboman
nagyúr
Ezt én is tudom, az utakon futó motorok 99 százaléka nem kaphatna engedélyt.
Ritka a gyári csővel futó motor, csak itt a topickban is megnézném kinek van fent a a gyári.
Azt hogy most vizsgára felrakja, vagy elviszi oda ahol plusz pénzért átnyomják de, a év további időszakában teljességgel szabálytalanul közlekedik vele.
Akkor ezt nem csak a cross vagy versenymotorokra kellene kiterjeszteni, egy utcai motort is le kellene foglalni és addig nem lehetne forgalomba helyezni amíg nem teszi vissza a gyári csövet. -
Gaboman
nagyúr
-
HSM
félisten
A kényelmetlenség elhanyagolható módon csökkentette a komfortérzetem a hideghez képest, igazából az fel sem tűnt.
(#94973) geresics: Nekem túl sok időm nem volt készülni, péntek reggel tudtam meg, hogy mehetek, szombat reggel már indultam, szval volt egy napom beszerezni mindent, plusz leszervízelni a motort... Igazából vittem volna az aláöltözőt is, csak nagyon szűkösen voltam hellyel, és úgy tűnt, nem fog kelleni... Nagynak tűnik a hengertáska, amit vettem, meg egy majd 40L-es hátizsák, de nagyon hamar megteltek....
-
Pocee
senior tag
sokszor nézem a fail videókat és nem akarom elhinni mennyi hülye felelőtlen ember van...gondolom látott egy Robbie Maddison videót és úgy volt ha neki megy akkor másnak is...meg is érdemli
lehet már linkeltem de berakom újra mert nagyon jó...Szóval nem kell ám Amerikáig menni ilyenért...1 perctől jön a veleje
-
demars
addikt
Még nem vettem ki. Maszkot hordok, van kettő is.
Viszont agyaltam egy jobb kupakon én is a szélzaj miatt. De olvastam sokat és nincs értelme... A plexi pont a sisakra tereli így az qrva hangos.
Pár hsz el korábban valaki linkelte, hogy a plexiből kivágott egy kis részt. Ez járható út...
Van abból tartalék nekem, ha elbaszom felrakom a másikat. -
etnies
senior tag
Én nem tudom, hogy Jóska meg Pista mit csinál, magam részéről:
1. munkába járok
2. futárkodtam
3. egynapos túrákra megyek
4. többnapos túrákra megyekmotorral.
Napi rekordom 870 km, egy segges rekordom 520 km, leghosszabb túrám 5200 km volt, közel 250.000 km van már a kezemben motorral.Kérlek, ne próbáld a személyem degradálni, köszi.
-
Polemius
senior tag
Ez momentán nem igaz.
A telefonomat nem tudom kesztyűben nyomkodni, pláne nem motoros kesztyűben.
A Ridert meg simán.Szerk: mint pl ezen a videón is látható.
-
Topiccsendőr
addikt
nem tudom lattad-e ewan mcgregor motoros filmjet, akar mindkettot.
egy ilyen hosszu uton altalaban a motornak nem nagyon lesz baja, kb 10 000 km rol beszelunk.
ezt barmi kibirja, ha piszkos aszfalton teszi meg az ember, ahogy az emberek 99% a tervezi az utjait.motorikusan a modern motoroknak ez nem kihivas. azoknak a nagy bmw knek is a vaza tort el, mert egy nehez szar az osszes, es arra a durva terepre, ahova ok mentek, egyaltalan nem nehez motorral kellett volna menni.
(velemenyem szerint olyan nehez szarokkal sehova nem erdemes menni, de ez az en becsipodesem)
a long way round nal ugye mongoliaban, kazahsztanban is voltak, az eleg kemeny volt.
mivel eltort a vaza az operator bmw jenek is, vettek azonnal egy IZS-t. vadonat ujat.
a motor nehany szaz km-t birt menni, azonnal baja lett a megszakitojaval. ezzel azt szeretnem szemleltetni, hogy at lehet esni a lo tuloldalara, es ETZ-vel IZS el, bmw koppintas Dnyeper-rel lehet hogy a helyiek elvannak, de azok a motorok minden heten szet vannak boritva, vagy megszakitohezagot allitanak, vagy cserelnek valami szart. azokkal semmikepp nem vagnek neki semmilyen hosszabb utnak, hiaba egyszeru, olcso szerkezetek.szoval egy jol felkeszitett normalis motornak kb felni, gumi, futomu, lanc baja lesz, de motorikusan nem kell keszulni oda semmivel. plane ha 80 al poroszkal az ember.
-
V.Stryker
nagyúr
Köszönöm a tanácsokat. Ezt a másik blogot is követem, az is tetszik.
Egyenlőre ott tartunk, hogy döntés született arról, hogy előbb utóbb vennem kell egy túraendurót. Itt már volt akivel priviben is beszéltem erről, akkor még a "kéne" stádiumban volt a dolog. Egy-két hónapja "kell" stádiumig olvastam magam itt a blogokkal. De aztán hova tovább, az azonnal venni akarok stádiumig tornásztam az agyam, ami feltehetően alábbhagy ha motorosszezon lesz és többet motorozhatok.
De ettől még kell.
Terep... hát mondjuk jó lenne ha már le lehetne menni keletre vele... Törökország, stb. Pont ahogy az említett két blogban.
Ha van kedvetek, akkor mehet erről egy vita, ugyanis több kérdés felmerült bennem.
- 186cm/100kg körül mozgok, ami jó a túraendurók magasságához, de ezek a motorok 50-60LE-k, ami nem jó. Megpakolva azért örülnék ha simán tartaná a 110-120-at és ekkor még lenne benne kraft egy előzéshez. De túl nehéz se kell.
- Egyszerűség, megbízhatóság a lényeg. Ebből kifolyólag a logika azt mondaná, hogy egy henger kevesebb baj, mint két henger. Így van ez?
- Freewind is tetszik, de XT 600 vagy simán Honda Transalp is jöhet. Vagy túl régit ne? Esetleg Suzuki V-Strom? Más is jöhet, mint írtam, elhagytam a márka és típus fanatizálást. Sőőőőt.... csúnya is jöhet.
- Ólcsó legyen.... mondjuk max 600-700k.
- Nagy tank (20l körül) + kis fogyasztás.
- A cikkben volt szó róla, hogy erősítettek a vázon, stb. Nem tértek ki rá, de vajon miket csinálhattak? Szerintem is jobb lenne átalakítani egyszemélyessé, felesleges másodfős ülőke helyett és valami jobb pakolási megoldást rátenni.
Majd még biztos lesznek kérdések, de gondolatébresztőnek ez is elég talán.
-
Csak hogy megvédjem magam:
Fél órát gugliztam, míg végül döntésképtelen lettem, annyi infót kaptam. Vizsga után írtam nektek, valamint az iskolámat is felhívtam, hogy most merre tovább.
Nekem a petzvál utcába kell most mennem, mint kiderítettem.Továbbá a te két linked is ellent mond egymásnak, az egyik a vizsgabizottsághoz küld, a másik egyből okmányirodába. Y
Még egyszer köszönöm a segítséget.
-
imrufo
tag
Szerintem persuader nem a csóró takony sportmotor tulajdonosokról beszél, hanem hogy egy sportmotor rendeltetésszerű(igen, ez a nyelezést jelenti) használata mellett a fenntartási összeg jelentéktelen része az üzemanyag.
Ha a 30000km-es periódusnál maradunk, az kb a motor felújításmentes életének a végét jelenti.
30000km alatt minimum 6x gumicsere, min.3x lánccsere, 5x olajcsere, 3x gyertyacsere, kb 3x futóműszervíz.
Ebben még mindig nincs benne, egy csomó cserélendő sallang, meg hogy valami megkotlik, pedig meg fog.
Régesrég túl van az összeg az egymillión, és ez nem alkalmanként 4000-es kiadás, mint az üzemanyag, hanem egyszerre 100000-es tételek.
Persze ott van hogy szötymörögni is lehet, akkor elmegy 50-100ezret is hiba nélkül, de akkor minek vett az ember sportmotort?
Én szezononként kb 20000-et megyek ami valakinek sok, valakinek kevés, de volt olyan szezonom, hogy 8x cseréltem hátsógumit, 4x elsőt. Tény hogy nagy összeg a benzin is, de a többi kiadás mellet jelentéktelen.(#93940) HSM:
Ezt figyelembe véve akár törölhetném is az egészet, de nincs kedvem. -
Topiccsendőr
addikt
Csak a kuplung harminc szazaleka ennek az egymillio forintnak.
Sportmotornal nincs olyan opcio, hogy figyelembevedd a fogyasztast, mert minek van sportmotorod?
Koridovel aranyosan ez a benzin teljes mertekben elhanyagolhato penz. Egy gumigarnitura 100e ft.
Szerintem ertheto amit mondok... -
Topiccsendőr
addikt
Sportmotornal az alkatreszkoltsegek joval dragabbak, amikre szukseg is van. Egy vezermulancfeszito 60-80e, egy tomites a vezerleshez, feszitohoz 5-7e. Egy fotengelypoz jelado 90e. Egy kuplung 150-300 e ft, egy nyakcsapagy klt 45e. Ezekkel szamolhatsz 30e km ig. Az aprosagokat nem szamolom melle. Nem a benzin lesz itt a sok.
-
runner 125
nagyúr
Amgy tényleg nem cseszgetnek kint a magyar rendszámért?
Itt a határ mellett sok magyar lakik kint évek óta Ausztriában a munka miatt, jó néhányan hasonlóan hozzád, magyar rendszámú autóval közlekednek. Több ismerősömet is kötelezte már az osztrák állam, h ha életvitel szerűen, bejelenett lakcímmel él és dolgozik ott, váltson gyorsan osztrák rendszámra, mert iszonyú büntetéseket von maga után.Gaboman
Király, egyben van a gép. EXC525, vagy mi ez?
-
runner 125
nagyúr
Na ugye.
Szeretem a szép, átgondolt, megtervezett dolgokat, de ez valóban nem az, hanem ahogy írod, egy utólag, gyorsba összehányt valami, amit próbálnak ugyanazon a cikkszámon, "multifunkciós" megoldásként eladni itthon óriási pénzekért.Ferdzso,
Na ez már valami. Még ha nem is a kapcsolócsoportba integrált, de legalább ízlésesebb, nem mellesleg tuti biztos h kényelmesebb, jobban kézreső, mint az a messzire csavarozott gyufásskatulya.
Kár h ilyet külön nem nagyon lehet kapni. Tiéd is ilyen?tboldi
Nem tudom tényleg h egy Africa-Twin-en a TC kapcsolót is miért úgy kellett megoldani. Ezek iszonyú kókány, Honda-hoz abszolút nem méltó megoldások.
Tökéletesen látszik, h a kapcsolócsoport és a kuplungkar felfogatása között van legalább 10-12 mm hely. Oda pontosan be lehetett volna illeszteni egy hasonló karika formát, mint a markolatfűtés kapcsolója...ha már egyszer mindenképpen budget megoldással szeretnék az opcionális kapcsolókat elhelyezni a motorokon.
Mennyivel ízlésesebb lenne már. -
Topiccsendőr
addikt
Kispolszki nem ment 98 alatt
Egyebkent orulok, hogy nalunk lehet kapni 100 ast, mert nem 1500 ert /liter kell venni versenybenzint. Es egy skyactivnal tuti sokat hoz a konyhara. Az elmebeteg kompresszioviszonx. 14.8:1 az SBK nal, es kb 1500 km utan blokkontveny csere.
Tulnyomo tobbseg elmegy rosszabb benzinnel is. De nem hiaba aruljak. Nincs tultolva. Szerintem
-
zgospel
őstag
Most lehet hogy hülyeséget írok, max majd röhög mindenki egy jót meg beindul a téma
de nekem úgy rémlik valahonnan hogy például az amcsik alacsonyabb oktánszámú benzint használnak.
Nem tudom hogy ez a wikipedia oldal mennyire pontos, de ezalapján 91-92 az átlag benzin például az USA-ban (Ausztráliát és Új Zélandot írja még ide). De az Exxon oldala szerint meg 87es az átlag, van még 89, a 91-93 meg már prémium.Amúgy érdekes a wikipedia táblázat, mert pl Indonéziában a V-Power 95-ös ami Európában ugye 100-as.
-
Teasüti
nagyúr
Nana, az előbb még nem lehettet elsőféket használni
Én ilyet nem írtam.(#92782) HSM
Köszönöm!
Akkor most kapcsold hozzá logikailag az előzményt is és lásd mire ment a válasz!
És ne ragadd ki a kontextusból!
A adagolhatóságra meg: a hirtelen motorféktől is előbb csúszik meg, de felegyenesedni sehogy se fog. -
Gaboman
nagyúr
Kanyarban én nem szokom fékezni, inkább előtte, kanyarba döntöm ameddig lehet hogy ne kelljen a fékhez nyúlni.Vagy elengedem a gázt hogy a motorfék lassítsa a motort.Sajna az is hiba ha kanyarban belenyúlsz akár az első akár a hátsóba.Ki tudja milyen poros az út stb..., azonnal lehet hogy csúszik az első vagy hátsó.
Ha nagyon akarok fékezni akkor pedig első, hátsó egyszerre, a legjobb lassulást így érheted el. -
Micsurin
nagyúr
Nem hiszem el, hogy ezt nem hallotta és nem zavarta. Engem az enyhén szakaszos lánc ciripelése és tolásnál való finom ropogása is az őrületbe kergetett azon a két úton amíg a Wilkerbe bemásztam megrendelni meg átvenni a szettet.
Nem értem ha van egy remek vasa ( 1098 ?! ) akkor nem hiszem, hogy a láncszett árát komolyabban be kéne terveznie a havi költségvetésbe. ... igényesség önmaga felé !?
-
Teasüti
nagyúr
Ezek azért más szinten vannak, mind rendezésben, mind vágásban, mind felszerelésben. És valószínűleg begyakorolt szöveget mond, nem improvizál. Utóbbi esetben magyaroknál kivétel nélkül mindenki szétfogalmazza magát, de ez többnyire elég hülyén adja ki a hebegés-habogás és a műveletlenség miatt. (Bocs. De tényleg nem értem miért kell olyan izzadságszagú szöveget tolni a kamerának.)
Eleinte már lefutottuk ezt a kört Geresiccsel, azt mondta ez már nem is vlog. Mondjuk ha vlog alatt csak a GoPro-s pofázós POV videókat kell érteni, akkor ez nem az.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpársportok
- Parkside szerszám kibeszélő
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple MacBook
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Tesla topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Ritkaság! Hibátlan Prémium felsőkategóriás LGA 1700 Alaplap! Asus Rog Strix Maximus Hero Z790 Wi-Fi
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- HP EliteBook 830 G5 16GB 256GB 13.3" FHD IPS
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest